Kon je op wachten. Zoiets melken ze uit tot de laatste drop.quote:
Grace ook, live binnenkort.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon je op wachten. Zoiets melken ze uit tot de laatste drop.
Kom op, broek uit en palen laden, dan hebben we dit item ook weer gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef BasEnAad het volgende:
JA NU WETEN WE HET WEL TOBIAS EN KREES
Prima ja, duo pennotiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kom op, broek uit en palen laden, dan hebben we dit item ook weer gehad.
Dit vraag ik me wel af, waar zat hij.... kon hij meekijken? Etcquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef Fugazi_ het volgende:
Tobias heeft nu een week lang alles kunnen terugkijken en weet nu precies hoe alle lijntjes lopen en wie op wie heeft gestemd?!?!
Good riddancequote:
Niet, Kitty en Amy zijn al wegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef quirina het volgende:
Wanneer word er een keer genøkt in t big brother huis?
Niet, Kitty en Amy zijn al wegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef quirina het volgende:
Wanneer word er een keer genøkt in t big brother huis?
Lastig hoor, als je zo'n kutwijf bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien moet je je wat minder profileren als een kutwijf, nawel.
Zo hoort dat ook. Ze is per slot van rekening een prinsesje.quote:
Prince of Persia Salarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook. Ze is per slot van rekening een prinsesje.
En niet erin, Vera. Dumpen dat leeghoofd.quote:
Haha, ja! Beide zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef quirina het volgende:
Nawel en Dimi mogen er van mij betreft ook wel samen uit. Zou ook wel leuke plottwist zijn.
Gewoon twee eruit mieteren. Doei 👋
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef Fugazi_ het volgende:
Tobias heeft nu een week lang alles kunnen terugkijken en weet nu precies hoe alle lijntjes lopen en wie op wie heeft gestemd?!?!
Hij heeft helemaal niets gezien, zat in isolatie in het nabijgelegen hotel zonder internet, met alleen wat boeken en een stapel dvd’s, hij heeft 16 films gekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit vraag ik me wel af, waar zat hij.... kon hij meekijken? Etc
Jij ook een keer hier. Als mod van BB mag je je wel wat vaker laten zien hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Lastig hoor, als je zo'n kutwijf bent.
Prinsesje? Het is gewoon een arrogant kutwijfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook. Ze is per slot van rekening een prinsesje.
Thanks!!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft helemaal niets gezien, zat in isolatie in het nabijgelegen hotel zonder internet, alleen wat boeken en een stapel dvd’s, hij heeft 16 films gekeken.
Ik zie je hier in TV vrijwel nooit en ik ben hier dagelijks.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij ook een keer hier. Als mod van BB mag je je wel wat vaker laten zien hier.
Een mening, flikker de posting maar weg als mijn mening niet gerespecteerd word.
Zoiets zou inderdaad wel moeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft helemaal niets gezien, zat in isolatie in het nabijgelegen hotel zonder internet, met alleen wat boeken en een stapel dvd’s, hij heeft 16 films gekeken.
Ik heb geen aandacht nodig hoor. Valt mij gewoon op dat je als mod niet aanwezig bent in de cos. Een mod van een BB, mag best wel wat meer aanwezig zijn in het bewuste onderdeel. Laat dat kusje trouwens maar zitten, ben geen gay en ook niet van gediend. Zal jullie verder met rust laten hier, anders komt het over alsof ik aandacht zoek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie je hier in TV vrijwel nooit en ik ben hier dagelijks.
Maar hier heb je je aandacht weer even, als user. Lekker hè.
Dat heeft hij op de stream verteld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef Fugazi_ het volgende:
[..]
Zoiets zou inderdaad wel moeten.
Hoe weet jij dit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |