Kon je op wachten. Zoiets melken ze uit tot de laatste drop.quote:
Grace ook, live binnenkort.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kon je op wachten. Zoiets melken ze uit tot de laatste drop.
Kom op, broek uit en palen laden, dan hebben we dit item ook weer gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:07 schreef BasEnAad het volgende:
JA NU WETEN WE HET WEL TOBIAS EN KREES
Prima ja, duo pennotiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kom op, broek uit en palen laden, dan hebben we dit item ook weer gehad.
Dit vraag ik me wel af, waar zat hij.... kon hij meekijken? Etcquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef Fugazi_ het volgende:
Tobias heeft nu een week lang alles kunnen terugkijken en weet nu precies hoe alle lijntjes lopen en wie op wie heeft gestemd?!?!
Good riddancequote:
Niet, Kitty en Amy zijn al wegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef quirina het volgende:
Wanneer word er een keer genøkt in t big brother huis?
Niet, Kitty en Amy zijn al wegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:19 schreef quirina het volgende:
Wanneer word er een keer genøkt in t big brother huis?
Lastig hoor, als je zo'n kutwijf bent.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien moet je je wat minder profileren als een kutwijf, nawel.
Zo hoort dat ook. Ze is per slot van rekening een prinsesje.quote:
Prince of Persia Salarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook. Ze is per slot van rekening een prinsesje.
En niet erin, Vera. Dumpen dat leeghoofd.quote:
Haha, ja! Beide zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef quirina het volgende:
Nawel en Dimi mogen er van mij betreft ook wel samen uit. Zou ook wel leuke plottwist zijn.
Gewoon twee eruit mieteren. Doei 👋
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef Fugazi_ het volgende:
Tobias heeft nu een week lang alles kunnen terugkijken en weet nu precies hoe alle lijntjes lopen en wie op wie heeft gestemd?!?!
Hij heeft helemaal niets gezien, zat in isolatie in het nabijgelegen hotel zonder internet, met alleen wat boeken en een stapel dvd’s, hij heeft 16 films gekeken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit vraag ik me wel af, waar zat hij.... kon hij meekijken? Etc
Jij ook een keer hier. Als mod van BB mag je je wel wat vaker laten zien hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Lastig hoor, als je zo'n kutwijf bent.
Prinsesje? Het is gewoon een arrogant kutwijfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook. Ze is per slot van rekening een prinsesje.
Thanks!!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft helemaal niets gezien, zat in isolatie in het nabijgelegen hotel zonder internet, alleen wat boeken en een stapel dvd’s, hij heeft 16 films gekeken.
Ik zie je hier in TV vrijwel nooit en ik ben hier dagelijks.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij ook een keer hier. Als mod van BB mag je je wel wat vaker laten zien hier.
Een mening, flikker de posting maar weg als mijn mening niet gerespecteerd word.
Zoiets zou inderdaad wel moeten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft helemaal niets gezien, zat in isolatie in het nabijgelegen hotel zonder internet, met alleen wat boeken en een stapel dvd’s, hij heeft 16 films gekeken.
Ik heb geen aandacht nodig hoor. Valt mij gewoon op dat je als mod niet aanwezig bent in de cos. Een mod van een BB, mag best wel wat meer aanwezig zijn in het bewuste onderdeel. Laat dat kusje trouwens maar zitten, ben geen gay en ook niet van gediend. Zal jullie verder met rust laten hier, anders komt het over alsof ik aandacht zoek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie je hier in TV vrijwel nooit en ik ben hier dagelijks.
Maar hier heb je je aandacht weer even, als user. Lekker hè.
Dat heeft hij op de stream verteld.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef Fugazi_ het volgende:
[..]
Zoiets zou inderdaad wel moeten.
Hoe weet jij dit ?
Ik ga er toch wel van uit dat Nawel eruit gaat. Kan me toch niet goed voorstellen dat mensen haar graag in het huis zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:54 schreef Tourniquet het volgende:
Waarschijnlijk heeft Dimitri een mes in zijn eigen rug gestoken. Had hij niet op Salar gestemd, zou hij met Nawel genomineerd staan en veel stemmers hebben gehad die nu niet op hem, maar op Salar stemmen.
De polls zijn behoorlijk duidelijk, overal staat Dimi overtuigend onderaan, de stemming is wie je in het huis wilt houden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel van uit dat Nawel eruit gaat. Kan me toch niet goed voorstellen dat mensen haar graag in het huis zien.
Puur voor de drama, als Nawel weg gaat wordt het helemaal softcorequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel van uit dat Nawel eruit gaat. Kan me toch niet goed voorstellen dat mensen haar graag in het huis zien.
Ik wissel juist van stream als zij er op is, vind haar vreselijk irritantquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Puur voor de drama, als Nawel weg gaat wordt het helemaal softcore
Je hebt leuk drama en gewoon drama. Dat laatste is zij voor mij. En ze trekt er zo veel mensen in mee ook. Hanne begin ik met de dag vervelender te vinden sinds ze meer met Nawel praat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Puur voor de drama, als Nawel weg gaat wordt het helemaal softcore
Ik wilde net hetzelfde posten. Wat een aids, ongelooflijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef superniger het volgende:
I can see your voice is een mensonterend programma.
is niet nieuws allemaal stukjes van de afgelopen weekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:05 schreef BasEnAad het volgende:
DIT WETEN WE ALLEMAAL AL
Ik wil drama!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
is niet nieuws allemaal stukjes van de afgelopen week
'quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Vimd ik op zichnook wel logisch, tijdens deze uitzending.
Ik vind het zo niet echt een 'live' show maar meer een herhalingsshow
Nawel niet. Gunde haar dit 'succes' niet, maar voor BB is het wel goed.
Snap ik. Maar, wanneer hij zich openstelt voor Grace, en die zelfingenomen, vaak wat neerbuigende air verdwijnt, vind ik 'm beter te harden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:36 schreef BasEnAad het volgende:
Ik kan er de vinger niet opleggen, maar ik vind die Tobias zooo vreselijk irritant.
Was voorspelbaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:50 schreef Gert het volgende:
Dimi eruit, prima.
Die gladjanus Salar is interessanter voor BB.
En Vera is bevrijd van die kwibus.
Dat is het 'm wel ja. Zijn praatjes zijn altijd zalvend en suggereren dat hij heel open en ruimdenkend is. Maar ondertussen vindt hij iedereen om zich heen losers.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Snap ik. Maar, wanneer hij zich openstelt voor Grace, en die zelfingenomen, vaak wat neerbuigende air verdwijnt, vind ik 'm beter te harden.
Nawelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was voorspelbaar.
Nu kijken wie er de volgende ronde uitgaat
IK ben benieuwd, ze ontspringt iedere keer de dansquote:
Ze doet het veel leuker, niet zo gemaaktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
Bridget stelt tenminste wel een beetje prikkelende vragen.
Ja, ik denk Leroy of Nawel. Zou best kunnen dat Leroy voor Nawel eruit gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben benieuwd, ze ontspringt iedere keer de dans
Hij geeft geen zak om Vera. Het is echt zo’n haantje die zichzelf helemaal te gek vind.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef Dazalbest het volgende:
Vera hoopte nog op een laatste kus/ knuffel ofzo maar kreeg niks meer ..... hij liep koud naar buiten...
Alleen ff na de uitslag waarna hij de rest af ging.... lamzak...
Jup zichzelf helemaal te gek vinden en nu een flinke deksel op zijn neus dat hij niet de meeste stemmen heeft gekregen, dat viel hem behoorlijk tegen....quote:Op zondag 6 februari 2022 00:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij geeft geen zak om Vera. Het is echt zo’n haantje die zichzelf helemaal te gek vind.
Hij kan beter een spiegel zoenen dan een vriendin.
Precies dit, ik mag hopen dat Vera ook wel snapt dat dit niet zomaar gaat werken buiten het huis. Of die jongen was dusdanig met het spel bezig dat alles ondergeschikt was qua gevoelens, maar hij lijkt ook gewoon tact en gevoel te missen:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:18 schreef Dazalbest het volgende:
Vera hoopte nog op een laatste kus/ knuffel ofzo maar kreeg niks meer ..... hij liep koud naar buiten...
Alleen ff na de uitslag waarna hij de rest af ging.... lamzak...
Yup, Bridget mag wat mij betreft wel gewoon blijven, samen met Peter precies de goede om af en toe een bommetje te droppen, zoals richting Salar dat er wel degelijk een mes in zijn rug is gestoken, je zag Dimi helemaal wit wegtrekkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
Bridget stelt tenminste wel een beetje prikkelende vragen.
Ik heb het vermoeden dat Dimitri helemaal niet over gevoelens of diepere zaken kan praten.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit, ik mag hopen dat Vera ook wel snapt dat dit niet zomaar gaat werken buiten het huis. Of die jongen was dusdanig met het spel bezig dat alles ondergeschikt was qua gevoelens, maar hij lijkt ook gewoon tact en gevoel te missen:
- Haar koffer niet geven als je de keuze krijgt
- Haar tot twee keer toe niet op één zetten bij een rankingsysteem, terwijl je het er notabene ook nog samen over gehad hebt
- Geen fatsoenlijk gesprek over gevoelens kunnen aangaan
- Na je exit doodleuk iemand anders de winst gunnen dan de vrouw waar je verliefd op bent
Hoeveel Red Flags moeten er af gaan
Dimi zag Vera alleen als neukertje. Geen diepgang, geen echte interesse , geen liefde.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat Dimitri helemaal niet over gevoelens of diepere zaken kan praten.
Dimitri en Vera heb ik geen enkele keer een goed gesprek zien hebben. En toen Vera dit bij hem aankaartte was het dat Dimitri met iedereen wil praten, niet alleen met Vera. Maar dat was het probleem dus helemaal niet. Ze zaten genoeg bij elkaar, maar er was totaal geen diepgang of interesse. Dus zelfs in dat gesprek liet Dimitri zien er niets van te snappen.
Ik zie Gert hier structureel eigenlijk gezellig meeposten, en sowieso hoeft een mod niet per se in een reeks mee te posten om toch zijn taken uit te voeren. Dat wilde ik nog even gezegd hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij ook een keer hier. Als mod van BB mag je je wel wat vaker laten zien hier.
Een mening, flikker de posting maar weg als mijn mening niet gerespecteerd word.
Dus een manager hoeft niet aanwezig te zijn op de werkvloer. Een trainer hoeft niet op het trainingsveld te staan, Mark Rutte hoeft zich niet te melden in de tweede kamer wanneer daar om gevraagd word.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie Gert hier structureel eigenlijk gezellig meeposten, en sowieso hoeft een mod niet per se in een reeks mee te posten om toch zijn taken uit te voeren. Dat wilde ik nog even gezegd hebben.
OT: Fijn dat nitwit Diemie opgerot is. Wat een treurige 'relatie' was dat toch eigenlijk ook. Vera had het een beetje laat door.
Dit idd. Blij dat hij opgerot is.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij geeft geen zak om Vera. Het is echt zo’n haantje die zichzelf helemaal te gek vind.
Hij kan beter een spiegel zoenen dan een vriendin.
Ja dat moet wel, verder geen idee wat je wilt met deze onwijs domme vergelijkingen. Maar een mod hoeft niet in elk topic mee te posten nee, ken geen mod die dat doet eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus een manager hoeft niet aanwezig te zijn op de werkvloer. Een trainer hoeft niet op het trainingsveld te staan, Mark Rutte hoeft zich niet te melden in de tweede kamer wanneer daar om gevraagd word.
Een mod moet betrokken zijn met het geen. Ik heb niets tegen Gert integendeel, maar sinds hij mod is bij BB zie ik hem nooit in de cos. Ik vind dat persoonlijk een tekort aan betrokkenheid.
Ps: Voor mij waren dit al oude koeien, maar aangezien je vraagt om een reactie. Verder laat ik het hier ook bij, want het moet niet groter gemaakt worden dan het in werkelijkheid is.
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Komt er eigenlijk ook weer een nieuwe bewoner/bewoonster in?
I am so nicequote:
BB gaat hem waarschijnlijk enorm pushen om 'iets liefs' voor Vera te doen op Valentijnsdag. Of Dimi daar ook aan mee gaat werken... misschien als BB geld biedt.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:37 schreef BasEnAad het volgende:
Haha Vera verwacht zeker post van Dimi 14 feb. Dat wordt nog een mooie teleurstelling
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien nawel even in de kachel duwen voor wat extra warmte.
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien nawel even in de kachel duwen voor wat extra warmte.
Stelt niks voor iddquote:Op maandag 7 februari 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, ze gaan alles gewoon weer winnen dus. Jammer.
quote:Leroy uit Big Brother heeft een officiële waarschuwing gekregen. De controversiële kandidaat is over de schreef gegaan en ligt er bij een volgend incident direct uit...
Dit laat een woordvoerder van RTL weten aan Shownieuws. "Zero tolerance betekent direct actie ondernemen en passende consequenties doorvoeren. Dat kan dus ook betekenen iemand direct aanspreken op gedrag en de gevolgen benadrukken als het gedrag aanhoudt."
Er is gekozen voor een passende 'straf'. "De productie heeft Leroy in dit geval een officiële waarschuwing gegeven. En heeft hem in contact gebracht met de psycholoog, zodat hij de kans krijgt in te zien waarom dit gedrag niet wordt getolereerd."
Mocht Leroy opnieuw zulk gedrag vertonen, wordt er direct actie ondernomen. "Wie na een waarschuwing een tweede keer in overtreding is, moet het huis verlaten. Hiervan zijn alle bewoners op de hoogte."
kun jij hoela hoepen ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Elke keer als ze iets ontberen winnen ze het terug met challenges die een gehandicapte nog kan doen.
Ook voor die rel was gluren als iemand anders aan het douchen is al niet normaal hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:08 schreef Dazalbest het volgende:
Bedenk me wel dat de bewoners niet door hebben hoe extra achterlijk Leroy zijn gedrag nu overkomt omdat ze de hele TVOH gate nog niet hebben meegekregen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |