een heel verhaal in de “ik” vorm vanuit Annick. Nog nooit gezien in OML dat een partner zoveel ruimte innam. Die vrouw van Alex vorig jaar was ook behoorlijk aanwezig, maar vond ik persoonlijk niet zo storend als dit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.bnnvara.nl/ov(...)ieve-zorgeloze-scott
Blijkbaar hebben ze elkaar toch gevonden en geaccepteerd, wel weer een lief kleintjequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:17 schreef Mrmime het volgende:
[..]
een heel verhaal in de “ik” vorm vanuit Annick. Nog nooit gezien in OML dat een partner zoveel ruimte innam. Die vrouw van Alex vorig jaar was ook behoorlijk aanwezig, maar vond ik persoonlijk niet zo storend als dit.
Maar inderdaad, zoals hierboven al gezegd, die relatie is blijkbaar zo opgebouwd. Het verschil in familie was ook overduidelijk inderdaad.
De vraag is of zo’n stel dan wel past in het programma. Focus ligt normaliter op degene die gaat overlijden, met de naasten in een soort van (met alle respect) bijrol. Hier is de dynamiek anders en dat kan wringen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:00 schreef BE het volgende:
Ik denk dat het gewoon de gebruikelijke dynamiek is in de relatie tussen Roy en Annick en dat je dat ook niet zomaar aan de kant schuift. Zij is gewoon de meest aanwezige van de twee en hij de wat stillere op de achtergrond. Ik heb er eigenlijk niet zo'n last van.
En dat verschil heb je in die families ook. De rustige, heerlijk normale, familie van Roy tegenover de hooggehakte, opgedirkte familie van Annick.
Die moeder en dochter heb ik wel wat mee. Zijn leuke mensen volgens mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:34 schreef _Arual_ het volgende:
Bij dit seizoen heb ik met bijna niemand een gevoel van connectie of herkenning, staat allemaal vrij ver bij me vandaan qua leefstijl, keuzes of karakter.
Kiki uitgezonderd
Je hebt een punt. Maar die heb ik voor mijn gevoel nog maar weinig gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Die moeder en dochter heb ik wel wat mee. Zijn leuke mensen volgens mij.
Hebben nog maar drie (of vier?) afleveringen gezien??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar die heb ik voor mijn gevoel nog maar weinig gezien.
Hier net zo inderdaad. Er spring er ieder seizoen wel iemand uit die in mijn irritatiezone zitten, maar het is dit seizoen wel heel erg 50/50.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is wel het seizoen waarin bepaalde deelnemers in mijn allergie zitten zeg
Waardig, dat zeg je treffend, treffender dan ik eerder met m'n 'trots'.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:04 schreef Mrmime het volgende:
Die moeder en dochter spreken mij ook aan. Nuchtere, realistische slimme mensen. Die echt wel fors verdriet hebben maar daar waardig mee om willen gaan.
Ohquote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niet vergeten: 9 en 16 februari géén uitzending vanwege de Olympische Spelen!
🤷♀️quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Niet vergeten: 9 en 16 februari géén uitzending vanwege de Olympische Spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat doet Tim het toch goed
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Deed mij een beetje aan Amber denken van een aantal seizoenen terug.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef Lois het volgende:
ik ging echt stuk toen ze zei dat ze nog steeds zo bang was voor de dood, ook al deed ze wanhopig haar best om lichtpuntjes te vinden
Ja eensquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:40 schreef golfer het volgende:
Ik vind die vrouw van Patrick ook bewonderenswaardig zoals zij omgaat met zijn ziekte en euthanasiebesluit.
Ja dat was ook het moment dat ik brak. Met die Cheeta.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Aardbei55 het volgende:
Kiki die zegt dat mama voor Cheeta moet zorgen Zo verdrietig
Ze heeft inderdaad wel echt indruk gemaakt.....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het een moeilijke aflevering om te zien. Die arme, geweldige Kiki.
Ja,dat ze niet voor zichzelf kiest om hem bij zich te willen houden. Het viel me sowieso op dat ze erg bezig was met wat haar situatie met de omgeving deed. Bijzonder voor iemand van 16.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Aardbei55 het volgende:
Kiki die zegt dat mama voor Cheeta moet zorgen Zo verdrietig
En dat onder die omstandighedenquote:
Het zijn ook zulke normale mensen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:40 schreef golfer het volgende:
Ik vind die vrouw van Patrick ook bewonderenswaardig zoals zij omgaat met zijn ziekte en euthanasiebesluit.
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Ja enorm!quote:
Zeker. Ik snap ook wel dat je als presentator na 1 of 2 seizoenen zou stoppen. Prachtig programma om te maken maar ook heel heftig. Je krijgt toch echt wel een band met iedereen.quote:
Vind ik zo mooi.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef Ama het volgende:
Als het leven je laat struikelen, maak er dan een salto van.
Jip begint wel erg mager te worden he.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:25 schreef golfer het volgende:
Bij Jip denk ik steeds maar: kind ga gewoon weer eten!
Dit is wel echt mooi verwoordt....quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond de uitvaart van Kiki zo mooi, net als de manier waarop haar ouders elkaar steeds weer weten te vinden. Ik snap oprecht niet hoe ze het voor elkaar krijgen om het leven van hun dochter (samen!) te vieren in plaats van helemaal onderuit te gaan. Of misschien laten ze dat liever niet voor de camera zien. Hoe dan ook, wat een warm gezin.
En dat geldt ook voor de familie van Patrick. Het zoontje dat deed alsof hij op een motor reed, net als papa, was een hartverscheurend en prachtig beeld. Patrick is er niet meer en gaat tegelijk niet meer weg. Ik hoop dat zijn zoontje dat ooit gaat voelen en dat het hem tot troost is.
Die hebben ze volgens mij bewust of op de achtergrond gezet of ze zijn Roy op gaan zoeken op momenten dat zij er niet bij isquote:Op woensdag 2 maart 2022 23:25 schreef golfer het volgende:
Bij Kiki had ik alweer een zakdoek nodig.
Bij Jip denk ik steeds maar: kind ga gewoon weer eten!
Fijn dat het goed blijft gaan met Francis. Hoop haar deze serie niet weer terug te zien.
Roy mocht eindelijk eens wat meer, zonder die zo aanwezige 'its all about me-vrouw' zeggen.
Patrick heeft een mooie zelfgekozen dood gekregen en die pop voor het zoontje maakte het helemaal speciaal.
Klopt, zijn ook allemaal t-shirts van gemaakt en de opbrengst was voor het prinses Máxima ziekenhuis.quote:Op donderdag 3 maart 2022 23:47 schreef Samhain het volgende:
[ instagram ]
Kiki had een soort logo/brand: "Kus van Kiki". Je zag het ook op haar kist. Tim heeft het op zijn arm laten vereeuwigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |