Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Ja enorm!quote:
Zeker. Ik snap ook wel dat je als presentator na 1 of 2 seizoenen zou stoppen. Prachtig programma om te maken maar ook heel heftig. Je krijgt toch echt wel een band met iedereen.quote:
Vind ik zo mooi.quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:14 schreef Ama het volgende:
Als het leven je laat struikelen, maak er dan een salto van.
Jip begint wel erg mager te worden he.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:25 schreef golfer het volgende:
Bij Jip denk ik steeds maar: kind ga gewoon weer eten!
Dit is wel echt mooi verwoordt....quote:Op donderdag 3 maart 2022 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond de uitvaart van Kiki zo mooi, net als de manier waarop haar ouders elkaar steeds weer weten te vinden. Ik snap oprecht niet hoe ze het voor elkaar krijgen om het leven van hun dochter (samen!) te vieren in plaats van helemaal onderuit te gaan. Of misschien laten ze dat liever niet voor de camera zien. Hoe dan ook, wat een warm gezin.
En dat geldt ook voor de familie van Patrick. Het zoontje dat deed alsof hij op een motor reed, net als papa, was een hartverscheurend en prachtig beeld. Patrick is er niet meer en gaat tegelijk niet meer weg. Ik hoop dat zijn zoontje dat ooit gaat voelen en dat het hem tot troost is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |