SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat doet Tim het toch goed
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Deed mij een beetje aan Amber denken van een aantal seizoenen terug.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:24 schreef Lois het volgende:
ik ging echt stuk toen ze zei dat ze nog steeds zo bang was voor de dood, ook al deed ze wanhopig haar best om lichtpuntjes te vinden
Ja eensquote:Op woensdag 23 februari 2022 22:40 schreef golfer het volgende:
Ik vind die vrouw van Patrick ook bewonderenswaardig zoals zij omgaat met zijn ziekte en euthanasiebesluit.
Ja dat was ook het moment dat ik brak. Met die Cheeta.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Aardbei55 het volgende:
Kiki die zegt dat mama voor Cheeta moet zorgen Zo verdrietig
Ze heeft inderdaad wel echt indruk gemaakt.....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het een moeilijke aflevering om te zien. Die arme, geweldige Kiki.
Ja,dat ze niet voor zichzelf kiest om hem bij zich te willen houden. Het viel me sowieso op dat ze erg bezig was met wat haar situatie met de omgeving deed. Bijzonder voor iemand van 16.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef Aardbei55 het volgende:
Kiki die zegt dat mama voor Cheeta moet zorgen Zo verdrietig
En dat onder die omstandighedenquote:
Het zijn ook zulke normale mensen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:40 schreef golfer het volgende:
Ik vind die vrouw van Patrick ook bewonderenswaardig zoals zij omgaat met zijn ziekte en euthanasiebesluit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |