quote:NOS OS Studio Peking-presentatrice Dione de Graaff ontvangt in Amsterdam dagelijks gasten om de laatste ontwikkelingen in Peking mee door te nemen. Als eerste schuift Sjoukje Dijkstra aan. Zij won in 1964 olympisch goud bij het kunstrijden.
Dione de Graaff praat in NOS OS Studio Peking de kijkers dagelijks bij over de laatste ontwikkelingen in Peking. Dat doet ze niet in China, maar vanuit een tent naast de Amsterdamse Jaap Edenbaan. Terwijl op de achtergrond de schaatsers hun rondjes rijden, ontvangt de presentatrice gasten om de actuele stand van zaken op de Olympische Spelen mee te bespreken.
Sjoukje Dijkstra
De eerste is Sjoukje Dijkstra. Zij won 1964 olympisch goud bij het kunstrijden. De Graaff heeft er zin in: “Ik ga extra genieten van het skeleton, kunstrijden en skiën, omdat daar nu ook Nederlanders aan meedoen.” Verder kijkt ze uit naar de laatste rondes van schaatslegendes Ireen Wüst en Sven Kramer. “Ze deden al in 2006 mee aan de Spelen. Het zou fantastisch zijn als ze nu weer olympisch goud kunnen halen.”
quote:Live-programma over de Spelen met Niek Kimmann, Martin Hersman, Jorien ter Mors, Sjoukje Dijkstra en Li'ao Wang.
Er gebeuren veel dingen!quote:
Ze moeten wel kunnen uitslapen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Ach, de NOS begint uiteraard pas om 8u. Dan is het al drie uur klaar ofzo.
Met allereerst een herhaling van het snowboardenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Ach, de NOS begint uiteraard pas om 8u. Dan is het al drie uur klaar ofzo.
Plus voorbeschouwen op de 5km van morgen.quote:
IJshockey?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:44 schreef byah het volgende:
Zouden ze nog iets anders uitzenden dan schaatsen?
Een tafel met pratende poppetjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:44 schreef byah het volgende:
Zoveel ruimte is er ook niet om nog live sport uit te zenden buiten het schaatsen, shorttracken en al het praten om.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze de uitzendrechten niet van ijshockey. Hooguit in samenvatting misschien
Ik irriteer mij er ook behoorlijk aan. De NOS maakt er een soort WK schaatsen van. Terwijl er zoveel andere mooie sporten op het programma staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 11:44 schreef byah het volgende:
Vorige keer niet idd. Nu wel. Deze keer mogen ze Biathlon en schansspringen niet uitzenden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze de uitzendrechten niet van ijshockey. Hooguit in samenvatting misschien
Ja, niets mis mee.quote:
Dit is vooral leuk voor de familie Schouten. De rest van de gasten zitten er tot nu toe voor niets bij.quote:
Aan de beelden buiten te zien is dit eind van de middag/begin avond opgenomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:21 schreef Felagund het volgende:
Ze heeft hem vanavond nog gesproken?Dan is het daar 's nachts.
Volgens mij zeiden ze gisteren een uurtje eerder omdat er zo nog wat publiek bij kon zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aan de beelden buiten te zien is dit eind van de middag/begin avond opgenomen.
Er valt daar niks te juichen voor het vlaggetje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:25 schreef Felagund het volgende:
Weer niets over het langlaufen, rodelen, of skispringen in de voorbeschouwing.
8 jaar later weer!quote:
Dat is een variant van het bekende gezegde voor blinde mensen.quote:
Dione wil het wel gezellig houden. Dus we gaan er niet teveel over praten.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Super handig dat de Spelen ergens zijn waar geen sneeuw is
IOC-goden.
Eindbaasquote:
Dit is wel het jaar van de grote sporttoernooien op ongeschikte locaties...quote:Op zondag 6 februari 2022 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Super handig dat de Spelen ergens zijn waar geen sneeuw is
IOC-goden.
Het grote geld regeertquote:Op zondag 6 februari 2022 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is wel het jaar van de grote sporttoernooien op ongeschikte locaties...
Dat kun je wel zeggen jaquote:
Leest zich ook goed in.quote:
Die laten ze thuis mag ik hopen.quote:
Urben die vol op zo'n vrachtwagen klapt is wel een..quote:Op maandag 7 februari 2022 21:29 schreef EinarBoe het volgende:
Stel dat dit jaar de Spelen nu niet in China waren maar in Canada. Dikke kans dat Erben dan in zijn verslagjes vooral bezig was geweest om boven het getoeter van een stel aandachtsarme imbecielen met vrachtwagens uit te stotteren. Denk dat Bert Maalderink zich verder niet gek zou laten maken.
Wieteke Cramer?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
Wie is die met die wipneus op de bank? Kom niet op de naam
Sandra ‘t Hart hoort er sowieso ook bij in ieder gevalquote:Op maandag 7 februari 2022 21:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee die zit aan tafel. En dan heb je Nuyt en Reitsma en dan nog wat.
Heb t hele rijtje gevonden. Ik bedoelde dus Els Murris. De enige die nooit echt wat gepresteerd heeft, dus geen flauw idee waarom zij mij bekend voor komtquote:Op maandag 7 februari 2022 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sandra ‘t Hart hoort er sowieso ook bij in ieder geval
Nee individueel denk ik ook niet, enkel een plak op de relay.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Knegt wel nooit meer echt serieus iets winnen, om eerlijk te zijn.
Vind je?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Prima uitzending dit over Wust en Knegt
Die zangeres is trouwens ook
Nee. Niet genoeg geleefd voor sport, beetje lapzwanserig. Daarnaast tactisch dramatisch.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Knegt wel nooit meer echt serieus iets winnen, om eerlijk te zijn.
Allesbehalve lapzwanserig, maar juist gewoon zonder zijn overspeed een domme kegelaar.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:47 schreef V-for-Vendetta het volgende:
N
[..]
Nee. Niet genoeg geleefd voor sport, beetje lapzwanserig. Daarnaast tactisch dramatisch.
Eens, lacht heel weinig. Beetje bitchy uitstraling.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:21 schreef Slobeend het volgende:
Naomi heeft iets enorm afstandelijks over haar.
IOC brengt de rest wel in beeld is de gedachte.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:39 schreef superniger het volgende:
Constant een camera op Wüst.
Voyeurisme bij de NOS.
Naomi-trekt-rokje-naar-beneden.gifquote:Op maandag 7 februari 2022 22:48 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens, lacht heel weinig. Beetje bitchy uitstraling.
Ja, bijna afgevallen door Corona, maar het is ons niet gegund.quote:
Ik hoor het, wel benieuwd wie er dan allemaal zijn weggestuurd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, bijna afgevallen door Corona, maar het is ons niet gegund.
quote:
Ja, net na 9 uur ofzo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..], deze had ik gemist. Was dat vanmorgen in de uitzending?
Dit was een Mart Smeetsje. Al deed die het bij Manon Flier nog wat bewuster.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:02 schreef hhh38 het volgende:
"Joy vind je het moeilijk om er niet bij te zijn?"
Volgens mij vergat Dione even dat ze zelf ook schaatst
Ja dat was echt onder de gordelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was een Mart Smeetsje. Al deed die het bij Manon Flier nog wat bewuster.
Duiding svpquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was een Mart Smeetsje. Al deed die het bij Manon Flier nog wat bewuster.
quote:
Haha holy shit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is echt nog erger dan ik me kan herinneren
Ook Merel Conijn en Daan Breeuwsma, een hoog "sporters die niet mee kunnen doen" dus. Ik ben benieuwd of Dione vervelende vragen gaat stellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond o.a. meisje Esmee. (@:slobeend)
[ twitter ]
Hahahahaha nee wat ergquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is echt nog erger dan ik me kan herinneren
Dat viel mij ook al op zaterdagquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Herman loopt weer ongegeneerd te flirten met van Riessen. Dat wordt OS stokslobberen.
Gisteren (of eergisteren?) hadden jullie Marc toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:38 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
En wij vrouwen krijgen Daan en Martin
Mark vind ik ook beetjequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gisteren (of eergisteren?) hadden jullie Marc toch?
Sunfield vibes.quote:
Ik acht de kans dat iemand dat daar weet 1% is. Zelfs die Skiër niet, of die wil het bewust niet noemen om zijn eigen sport niet in diskrediet te brengen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu wint Vlhova vandaag dus wel mede door de gunstig voor haar gestoken tweede run, terwijl haar eerste run niet heel bijzonder was.
Nog meer corruptiequote:Op woensdag 9 februari 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu wint Vlhova vandaag dus wel mede door de gunstig voor haar gestoken tweede run, terwijl haar eerste run niet heel bijzonder was.
Ik denk dat die skiër het wel heeft meegekregen vermits hij niet bewust de OS vermijdt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat iemand dat daar weet 1% is. Zelfs die Skiër niet, of die wil het bewust niet noemen om zijn eigen sport niet in diskrediet te brengen.
Ik vind Esmee ook niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:43 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Mark vind ik ook beetje![]()
(Maar mijn smaak in mannen is ook niet echt standaard)
Die zal het dan wel bewust niet vermelden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat die skiër het wel heeft meegekregen vermits hij niet bewust de OS vermijdt.
Was hij altijd toch al een beetje? Vurig karakter.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjinkie is wel een beetje een simpele jongen he?
Ik denk dat daar wel meespeelt dat Knegt er langer uit is geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef Redefine het volgende:
Al die oude rotten in het vak hebben inderdaad heel veel moeite met die nieuwe regels bij het shorttrack. Jelistratov en co kregen ook tientallen PEN's om de oren...
Nee maar het percentage vrouwelijk schoon is wel groot in de Nederlandse schaatsploeg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind Esmee ook niet heel bijzonder.
Valt best mee toch. inb4 middelvinger foto's en deurtrap gifjes.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjinkie is wel een beetje een simpele jongen he?
Dat denk ik ook. Maar daarom zijn die nieuwe regels ook niet het probleem. En hij zou natuurlijk meer een punt hebben als die daarvoor zelden een PEN tegen kreeg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel meespeelt dat Knegt er langer uit is geweest.
Esmee is wel lief, maar ik kan het me wel voorstellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar daarom zijn die nieuwe regels ook niet het probleem. En hij zou natuurlijk meer een punt hebben als die daarvoor zelden een PEN tegen kreeg.
Tsja, dat is ook gewoon het karakter van Knegt. Die gaat er gewoon vol voor en gooit graag olie op het vuur.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar daarom zijn die nieuwe regels ook niet het probleem. En hij zou natuurlijk meer een punt hebben als die daarvoor zelden een PEN tegen kreeg.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Valt best mee toch. inb4 middelvinger foto's en deurtrap gifjes.
Misschien heb je ook nog een leuk plaatje met een deur?quote:
Precies. Het zou eigenlijk mooi zijn als hij en De Laat zouden mixen qua shorttrack karakter. Dan zou er helemaal een wereldtopper uitkomen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook gewoon het karakter van Knegt. Die gaat er gewoon vol voor en gooit graag olie op het vuur.
Ik heb een zwak voor Esmee @maxi-musquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk dacht dat ik die post zelf had gequote.quote:
Breeuwsma stookt het volgende relletje hier wel een beetje opquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:51 schreef Redefine het volgende:
Rianne de Vries kan inderdaad wel het vijfde wiel aan de wagen genoemd worden
Zijn topniveau gaat ook niet meer komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Redefine het volgende:
Wat bij Knegt ook wel het probleem is, dat hij (nog) niet op zijn normale topniveau is. Waardoor die nog meer moet forceren.
Ik denk niet dat dat niveau er ooit nog komt. Dat ongeluk heeft hem toch wel wat gekost.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Redefine het volgende:
Wat bij Knegt ook wel het probleem is, dat hij (nog) niet op zijn normale topniveau is. Waardoor die nog meer moet forceren.
Ik denk dat je ook bijzonder goed bij haar zou passen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Esmee @:maxi-mus
Ach ze hebben nu zelfs al een shorttracker genoemd die niet Suzanne of Sjinkie heet. Dus dat is al heel wat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Jacobellis deze uitzending wordt genoemd voor HET VERHAAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Esmee @:maxi-mus
Ik vind haar wel heel sympathiek overkomen, dus dat kan ik mij nog wel voorstellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Esmee is wel lief, maar ik kan het me wel voorstellen.
Dat denk ik ook niet. Maar volgend jaar wil ik dat nog wel aankijken. Wie weet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn topniveau gaat ook niet meer komen.
Vlhova, die kent u niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Redefine het volgende:
Zou het dan nu over skiën gaan zonder Vlhova te noemen?
Een fenomeen is ze absoluut. Maar daar lijkt ze nu een beetje aan onderdoor te gaan. Wel heeft ze gezien haar dominantie nog weinig gouden medailles.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fenomeen Shiffrin met 2x een DNF
Dat was bij Vonn natuurlijk ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een fenomeen is ze absoluut. Maar daar lijkt ze nu een beetje aan onderdoor te gaan. Wel heeft ze gezien haar dominantie nog weinig gouden medailles.
Ja klopt. Sowieso zijn de Amerikaanse wintersport toppers wat minder een vaste waarde tijdens de Spelen als hun zomercollega's.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was bij Vonn natuurlijk ook.
Het is een beetje tegen de Amerikaanse cultuur om te zeggen wat je zwaktes zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amerika heeft ook niets geleerd van Biles he?
Ja, bij het schaatsen wordt er ook volop verkeerd gepiekt. Terwijl bij het zwemmen altijd de medailles binnenstromenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Sowieso zijn de Amerikaanse wintersport toppers wat minder een vaste waarde tijdens de Spelen als hun zomercollega's.
Burt Molderingquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
NBC reporter ongetwijfeld op zoek naar de traan.
Nee. En het zijn daar ook echte sterren. Dus de druk is nog hoger.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is een beetje tegen de Amerikaanse cultuur om te zeggen wat je zwaktes zijn.
Burt the Grinder.quote:
Amerikaids, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is een beetje tegen de Amerikaanse cultuur om te zeggen wat je zwaktes zijn.
Dat komt zelfs elke twee jaar als topic terug tijdens OWS/OZSquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amerikaids, zullen we maar zeggen.
Ik ben wel blij dat die figuren die vonden dat ze 5x goud ging winnen op hun neus zijn getimmerd. Maar de combinatie moet zij eigenlijk gewoon winnen als meest complete skiester.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:02 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop wel dat Shiffrin nog goud wint. Want dat hoort wel bij zo'n topper. En ik vind haar meestal wel sympathiek ondanks de grote ster die ze is.
Ja zeker. Heeft zij dat zelf eigenlijk ook nog gezegd? Of is dat hetzelfde als mensen hier die zeggen dat Schulting en Schouten dat wel even zouden doen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat die figuren die vonden dat ze 5x goud ging winnen op hun neus zijn getimmerd. Maar de combinatie moet zij eigenlijk gewoon winnen als meest complete skiester.
Toch was het vorige zomerspelen nog razend spannend op de spiegel. Dat het op de laatste dag nog op 1 of 2 medailles aan kwamquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt zelfs elke twee jaar als topic terug tijdens OWS/OZS
Ik doel op de you don't win silver meuk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch was het vorige zomerspelen nog razend spannend op de spiegel. Dat het op de laatste dag nog op 1 of 2 medailles aan kwam
Ik denk dat dat opgeklopt is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zeker. Heeft zij dat zelf eigenlijk ook nog gezegd? Of is dat hetzelfde als mensen hier die zeggen dat Schulting en Schouten dat wel even zouden doen.
Gok ik dan ook wel. De meeste wereldtoppers zullen zoiets nooit zeggen. Hooguit een verdwaalde zwemmer/atleet omdat het daar ook vrij zeker is zolang ze fit blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat opgeklopt is.
Ach, ik vind dat je ook best teleurgesteld mag zijn met zilver. Maar je moet er uiteindelijk ook blij mee kunnen zijn dat je toch beter bent dan 3 miljard min een.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doel op de you don't win silver meuk.
Phelps had het wel echt bewust als doel toen, toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gok ik dan ook wel. De meeste wereldtoppers zullen zoiets nooit zeggen. Hooguit een verdwaalde zwemmer/atleet omdat het daar ook vrij zeker is zolang ze fit blijven.
Oh dat vind ik ook wel hoor. Maar er zijn heel veel verschillende zilveren medailles. Dat is niet altijd verloren goud.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat je ook best teleurgesteld mag zijn met zilver. Maar je moet er uiteindelijk ook blij mee kunnen zijn dat je toch beter bent dan 3 miljard min een.
Ja Mark Spitz verbeteren, vandaar ook de verdwaalde zwemmequote:Op woensdag 9 februari 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Phelps had het wel echt bewust als doel toen, toch?
Ja. Had nog wel gekund als ze bij een passend team en coach had gezeten. Niet dat het aan die ploegen of coaches lag, maar het paste gewoon niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visser heeft ook wel last van de DRUK van de prumjer liek volgens mij
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel een sneu verhaal trouwens.
Ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb een zwak voor sporters met mentale struggles en die er ook wel open over zijn (en ook als ze er niet open over zijn)
Was het maar zo simpel.quote:
Geleend van Antwanet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:13 schreef Mansjester het volgende:
Neeeeeee waarom heeft Conijn zoveel make-up op
Dat komt door de visagisten denk ik. Heeft vaak ook wel te maken met het effect van de camera. Je mag niet glimmen etc.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:13 schreef Mansjester het volgende:
Neeeeeee waarom heeft Conijn zoveel make-up op
Onderschatten veel mensen wel ja, ook omdat sporters natuurlijk zelf vaak zeggen dat ze er schijt aan hebben en niet lezen etc. Komt echt wel binnen, ook bij de omgeving.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:13 schreef Redefine het volgende:
Ik zag nog een stuk van de Andere tijden sport met Sauerbreij. Dat ze het erover had hoezeer ze eigenlijk in de put raakte na alle kritiek die ze kreeg. Vooral van mensen op tv die er geen verstand van hadden. Natuurlijk moet je jezelf daaroverheen zetten. Maar als je dat dan zo bij elkaar ziet, dan sloeg dat destijds ook wel nergens op en ging ook te ver.
Dat zie je heel vaak hoor, ook hier op FOK!quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:13 schreef Redefine het volgende:
Ik zag nog een stuk van de Andere tijden sport met Sauerbreij. Dat ze het erover had hoezeer ze eigenlijk in de put raakte na alle kritiek die ze kreeg. Vooral van mensen op tv die er geen verstand van hadden. Natuurlijk moet je jezelf daaroverheen zetten. Maar als je dat dan zo bij elkaar ziet, dan sloeg dat destijds ook wel nergens op en ging ook te ver.
Ja klopt. En ik doe daar zelf ook aan mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zie je heel vaak hoor, ook hier op FOK!
Zoals Cheryl Maas steeds belachelijk werd gemaakt (of Bas Verwijlen maar die heeft wel een wat irritante houding)
Was wel te verwachten met deze lineupquote:
Was Bas die kakker die altijd zei dat hij ging winnen om vervolgens na 4 prikjes weer naar huis te moeten? Dat vond ik zo'n lul.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals Cheryl Maas steeds belachelijk werd gemaakt (of Bas Verwijlen maar die heeft wel een wat irritante houding, maar dan nog niet heel netjes)
Ja. Al was dat bij de Zomerspelen ook wel met o.a. Anouk Vetter.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:14 schreef AllesKaputt het volgende:
GVD dit is wel wat anders dan the usual smalltalk
Ze hield in ieder geval een hele tijd haar mond.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef byah het volgende:
Dione is ook echt een matige host, dat meisje legt haar hele ziel bloot
Dat is wel een goed punt ja. Ondanks wat ik net zei kan dat alsnog wel gebeuren. Onbevangenheid kan snel verdwijnen nadat het opeens 'moet'.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef Mansjester het volgende:
"Oppassen"
Juist deze onbevangenheid die Colijn omschrijft had Visser ook. Tot ze goud won. Dus deze onbevangenheid zegt niet zoveel,het gaat juist om hoe het gaat nadat je hebt gewonnen
Ja, ik vind die dus ook niet zo sympathiek. Maar ja, vaak zijn de sporters die je een keer per vier jaar ziet het meest de lul. Sauerbreij heeft het toen ook 2x niet gepresteerd op de spelen, terwijl ze het daarbuiten wel kon. Dan ben je meteen een sjooooker, faler, etc etc.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was Bas die kakker die altijd zei dat hij ging winnen om vervolgens na 4 prikjes weer naar huis te moeten? Dat vond ik zo'n lul.
Niet gaan voor de hapsnap maar een echt gesprek. Een dappere keuze van de NOS want ik zie de eerste zeikerds alweer op twitter.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:14 schreef AllesKaputt het volgende:
Op zich deed ze het nu niet heel slecht. Maar Henry Schut deed dat beter. Die is daar op zich ook heel goed in. Dat vergeten mensen alleen maar omdat die zo saai is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef byah het volgende:
Dione is ook echt een matige host, dat meisje legt haar hele ziel bloot
Ach ja op zo'n forum mag je ook wel een mening hebben natuurlijk, maar leuk is anders kan ik begrijpen. Ze krijgen op de sosjials natuurlijk ook alles over hun heen. Was met die Bobber toen ook wel vrij extreem volgens mij.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vind die dus ook niet zo sympathiek. Maar ja, vaak zijn de sporters die je een keer per vier jaar ziet het meest de lul. Sauerbreij heeft het toen ook 2x niet gepresteerd op de spelen, terwijl ze het daarbuiten wel kon. Dan ben je meteen een sjooooker, faler, etc etc.
Dat was de enige show die ik heb gezien, maar daar heb ik wel van genoten. Dat die zo sterk is teruggekomen na alle motivatieproblemen vond ik echt prachtig. Voor mij was dat mooier dan alle gouden medailles bij elkaar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al was dat bij de Zomerspelen ook wel met o.a. Anouk Vetter.
Ja. En meestal roepen die sporters zelf helemaal niet de verwachtingen op, maar doet de NOS en co dat. Waardoor wij vaak zelf het idee krijgen dat de sporter dit zelf ook roept.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik vind die dus ook niet zo sympathiek. Maar ja, vaak zijn de sporters die je een keer per vier jaar ziet het meest de lul. Sauerbreij heeft het toen ook 2x niet gepresteerd op de spelen, terwijl ze het daarbuiten wel kon. Dan ben je meteen een sjooooker, faler, etc etc.
Tegenwoordig met Ria en Piet die op feesboek van alles kunnen roepen is het nog erger geworden natuurlijk. Ik denk niet dat men op een forum kijkt naar ik denk dat de gemiddelde sporter hier maar beter niet kijkt hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja op zo'n forum mag je ook wel een mening hebben natuurlijk, maar leuk is anders kan ik begrijpen. Ze krijgen op de sosjials natuurlijk ook alles over hun heen. Was met die Bobber toen ook wel vrij extreem volgens mij.
Esmee is inderdaadquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Toch wel pijnlijk om iemand live op tv te zien worstelen altijd. Maar wel eerlijk.
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was Bas die kakker die altijd zei dat hij ging winnen om vervolgens na 4 prikjes weer naar huis te moeten? Dat vond ik zo'n lul.
Haase kreeg altijd gokkertjes achter zich aanquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach ja op zo'n forum mag je ook wel een mening hebben natuurlijk, maar leuk is anders kan ik begrijpen. Ze krijgen op de sosjials natuurlijk ook alles over hun heen. Was met die Bobber toen ook wel vrij extreem volgens mij.
Daar sluit ik mij wel bij aan. Mensen die op zo'n manier terugkomen en winnen (of minimaal zo goed presteren als ze zelf willen). Zelfde geldt voor het zilver van Dumoulin en in iets mindere mate het goud van Van Vleuten (al had die het door de wereldtitels al wat verwerkt).quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de enige show die ik heb gezien, maar daar heb ik wel van genoten. Dat die zo sterk is teruggekomen na alle motivatieproblemen vond ik echt prachtig. Voor mij was dat mooier dan alle gouden medailles bij elkaar.
Mwah,95% is positief toch? Zijn altijd paar creatievelingen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet gaan voor de hapsnap maar een echt gesprek. Een dappere keuze van de NOS want ik zie de eerste zeikerds alweer op twitter.
Ook je eigen referentiekader. Zwetsloot werd vooraf niet echt gehyped, maar daar heb ik achteraf ook flink wat kritiek op gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En meestal roepen die sporters zelf helemaal niet de verwachtingen op, maar doet de NOS en co dat. Waardoor wij vaak zelf het idee krijgen dat de sporter dit zelf ook roept.
Ik zat er laatst nog eens aan te denken, dat ik nooit hier zou kijken als ik sporter was of als een familielid moest sporten ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig met Ria en Piet die op feesboek van alles kunnen roepen is het nog erger geworden natuurlijk. Ik denk niet dat men op een forum kijkt naar ik denk dat de gemiddelde sporter hier maar beter niet kijkt hoor.
Dat geldt sowieso wel als het hier ergens over gaat waar echte mensen mee te maken hebben. Ook in NWS of wat dan ook. Je moet dan niet willen weten wat ze over je zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig met Ria en Piet die op feesboek van alles kunnen roepen is het nog erger geworden natuurlijk. Ik denk niet dat men op een forum kijkt naar ik denk dat de gemiddelde sporter hier maar beter niet kijkt hoor.
Toen ik net keek niet maar fijn dat het is bijgetrokken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah,95% is positief toch? Zijn altijd paar creatievelingen.
Tja gokken op Haase en dan boos worden dat hij verliest, dan ben je wel de bodem van het putje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Haase kreeg altijd gokkertjes achter zich aan
Klopt. Bij Zwetsloot was het meer dat ze zo'n grote kans had na de 'vrije' ronde en daarna niet voor een veilige trick leek te gaan. Maar dat lag meer aan dat achterlijke format dan aan haar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook je eigen referentiekader. Zwetsloot werd vooraf niet echt gehyped, maar daar heb ik achteraf ook flink wat kritiek op gezien.
Dat je als sporter bedenkt om naar discussies over jezelf te gaan zoeken vind ik al vrij egocentrisch, dan maakt wat wij posten ook weinig meer uit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat er laatst nog eens aan te denken, dat ik nooit hier zou kijken als ik sporter was of als een familielid moest sporten ofzo.
En egocentrische sporters zijn natuurlijk zeldzaam.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je als sporter bedenkt om naar discussies over jezelf te gaan zoeken vind ik al vrij egocentrisch, dan maakt wat wij posten ook weinig meer uit.
Je mag eigenlijk hopen dat er voor sporters inmiddels betere (mentale) begeleiding is, al lijkt het nog steeds een ondergeschoven kindje te zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook je eigen referentiekader. Zwetsloot werd vooraf niet echt gehyped, maar daar heb ik achteraf ook flink wat kritiek op gezien.
Als individuele sporter is egocentrisch zijn wel een prima eigenschapquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat je als sporter bedenkt om naar discussies over jezelf te gaan zoeken vind ik al vrij egocentrisch, dan maakt wat wij posten ook weinig meer uit.
Het lijkt wel steeds meer te gebeuren. Maar net zoals het in de maatschappij nog steeds wel wat taboe is, gaat het lang duren voordat het op het juiste niveau is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk hopen dat er voor sporters inmiddels betere (mentale) begeleiding is, al lijkt het nog steeds een ondergeschoven kindje te zijn.
Ja, ik vind het wel heel knap dat ze daar zo gaat zitten. Mooi ook dat gesprek wat zich met Conijn ontvouwde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Toch wel pijnlijk om iemand live op tv te zien worstelen altijd. Maar wel eerlijk.
Ik zou gewoon lekker meedoen met de banter.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat er laatst nog eens aan te denken, dat ik nooit hier zou kijken als ik sporter was of als een familielid moest sporten ofzo.
Ja dat is zeldzaam bij al die dagelijkse talkshows.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:14 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat hele kunstjes doen heeft niks met sporten te maken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals Cheryl Maas steeds belachelijk werd gemaakt (of Bas Verwijlen maar die heeft wel een wat irritante houding, maar dan nog niet heel netjes)
Zou dat een voordeel zijn bij de sport? Geen uitstekende delen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:27 schreef superniger het volgende:
Roel van Velzen is net zo groot als een skeleton.
Dit is Kleibeuker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:49 schreef AgnesGru het volgende:
Achtereeke lijkt zo ontzettend op Bonnie van HTGAWM
quote:
Achtereekte is als het goed is nog in Beijing.quote:
Ja, stom van mijquote:Op donderdag 10 februari 2022 22:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Achtereekte is als het goed is nog in Beijing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |