Dan heeft hij het beter voor elkaar als ik, komend jaar ga ik vaker pas op maandag middag het weekend inquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn weekend begint doorgaans al op donderdag.
In? Tot en met zondag? Dan heb jij het goed voor elkaar, dagje werken en de rest van de week feesten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft hij het beter voor elkaar als ik, komend jaar ga ik vaker pas op maandag middag het weekend in
Helaas niet, in sommige weken is het zelfs dinsdag vrij en woensdag alweer aan de slag tot en met de volgende maandag middagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In? Tot en met zondag? Dan heb jij het goed voor elkaar, dagje werken en de rest van de week feesten.
Joh... Dat is gekke werkritme dan. Maar aangezien je het werk erg leuk vind...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas niet, in sommige weken is het zelfs dinsdag vrij en woensdag alweer aan de slag tot en met de volgende maandag middag
Ga jij lekker een siesta houden ofzoquote:
Dit weekend is ook op donderdag begonnen ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn weekend begint doorgaans al op donderdag.
Tsja, dat is nu eenmaal hoe onze kalenders zijn ingepland.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Joh... Dat is gekke werkritme dan. Maar aangezien je het werk erg leuk vind...
Opening OS kijken nu, misschien straksquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker een siesta houden ofzo
kijkst du nu ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Opening OS kijken nu, misschien straks
Omdat je op VRIJdag MIddag lekker BOrreltquote:
Eigenlijk is dit wel heel discriminerend voor de andere dagen en dagdelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je op VRIJdag MIddag lekker BOrrelt
Op andere dagen en dagdelen word er natuurlijk ook overheerlijk geborreld, maar op vrijdag middag mag het klootjes en werkvolk ook mee borrelenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit wel heel discriminerend voor de andere dagen en dagdelen.
Je kan namelijk altijd lekker borrelen
Of dat nou zo'n goed idee is, het klootjesvolk nog meer drank geven .........quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op andere dagen en dagdelen word er natuurlijk ook overheerlijk geborreld, maar op vrijdag middag mag het klootjes en werkvolk ook mee borrelen
Ik keek niet via de NOS.. Die zijn altijd te laat met alles want ze willen altijd heel veel praten en analyseren ....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, China laat weer eens zien wat een debiel land het is .........
https://www.ad.nl/show/no(...)beveiliger~ab75b53d/
Die zijn overalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:03 schreef mario390 het volgende:
ik weest er niet dat in madgasakar
witte mensen zijn
Anders krijg je weer van die wappies die gaan demonstreren dat de kinderbloed drinkende reptielen elite ze niets guntquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dat nou zo'n goed idee is, het klootjesvolk nog meer drank geven .........
En jij verwacht dat meer drank erin ze zinniger maakt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders krijg je weer van die wappies die gaan demonstreren dat de kinderbloed drinkende reptielen elite ze niets gunt
Dat was toch een skier... von Habsburg ofquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor mexiko was zo vele keer en oostenrijkse
bij de is nu 64
hubertus von hohenlohequote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was toch een skier... von Habsburg of
die jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
hubertus von hohenlohe
is nog aktiv
adel bloed heeft iequote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
bij de qualifikatie vor peking 2022 was hij nog
biij,maar schaffte het niet
erste keer was hij 1982 bij
6 keer bij olympia, 19 wereldmeesterschaften
hij is de zon van ira von fürstenberg
Rijke familie .. dan kan datquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
hij wohnt in marbella,liechtenstein en wien
is fotograph ,reist om de wereld
Ja dat hoort erbij ,..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
moeten de chinesischen sportsters de je in
achtergroend ziet altijd lachen?
Nogal ja. Denk dat ze 5 minuten redelijk hebben gespeeld ........quote:
Nee Nederland speelde vanmiddag hockey tegen de Spaanse dames in Valenciaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zingenden kleintjes bedoel je?
an denken ze iig dat ze ook een schijnvrijheid hebben terwijl ze eigenlijk nog gewoon gebonden zijn aan de regels van de reptielenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij verwacht dat meer drank erin ze zinniger maakt?
Ja het is koud.. beter ook want dan blijft de sneeuw tenminste liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:25 schreef mario390 het volgende:
ze zeigen kort van de
abfahrttraininng van mannen
het was erg koud en ze moesten
met tapes rijden
We hebben ook niet meer toch nu, onder deze dictatuurquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
D
[..]
an denken ze iig dat ze ook een schijnvrijheid hebben terwijl ze eigenlijk nog gewoon gebonden zijn aan de regels van de reptielen
bang worden van eengroep van hooguit 1500 man die ongeacht wat je probeert het toch altijd oneens zijn met jouw opvattingen vw riedeltjes op feesboek of telegram.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders krijg je weer van die wappies die gaan demonstreren dat de kinderbloed drinkende reptielen elite ze niets gunt
QueenOfKittieKattiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hierbij verklaar ik de spelen voor geopend.
Puzziepiequote:
Maar ze waren al wel begonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hierbij verklaar ik de spelen voor geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging me in dit geval vooral om VincentMaar er staan meer mooie nummers bij.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb weer nieuwe bladmuziek gescoord.Een hele hoop bekende nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging me in dit geval vooral om VincentMaar er staan meer mooie nummers bij.
Ja. En van een aantal had ik al bladmuziek. Maar dit zijn wel weer andere versies.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb weer nieuwe bladmuziek gescoord.Starry starry nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging me in dit geval vooral om VincentMaar er staan meer mooie nummers bij.
![]()
En Mr Tambourine man was een fave van mijn vader. Ik kan me herinneren dat ik als een klein Prishje bij hem zat te kijken als hij bezig was met zijn telescoop en dat hij heel vaak dat liedje neuriede.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Starry starry night![]()
En Mr Tambourine man was een fave van mijn vader. Ik kan me herinneren dat ik als een klein Prishje bij hem zat te kijken als hij bezig was met zijn telescoop en dat hij heel vaak dat liedje neuriede.
Nee Mr Tambourine manquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geweldig![]()
(Ik neem aan dat hij Starry starry night neuriede.)
Alleen de opening toch morgen beginnen ze toch pas?quote:
Oh. Die andere leek me logischerquote:
Ha ja was toepasselijker geweest idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh. Die andere leek me logischer
Ze zijn al twee dagen bezig (met curlen)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Alleen de opening toch morgen beginnen ze toch pas?
dat sowiezo dat kunstschnee isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is koud.. beter ook want dan blijft de sneeuw tenminste liggen
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:04 schreef mario390 het volgende:
met kunstschnee kann man waarschijnlijk met
veel geld ook en winter games in hawaii maken
Skien op de vulkaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:04 schreef mario390 het volgende:
met kunstschnee kann man waarschijnlijk met
veel geld ook en winter games in hawaii maken
Skiën op stromende lavaquote:
Heb jij een lange weekend? Dat is helemaal lekker.quote:
Dat dan weer niet....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb jij een lange weekend? Dat is helemaal lekker.
Ach ja, weekend is beter dan helemaal geen weekendquote:
Sowieso, de laatste jaren hou ik me strak aan het weekend. Geen gewerk meer op zaterdag en zondagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ach ja, weekend is beter dan helemaal geen weekend
doe je goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Sowieso, de laatste jaren hou ik me strak aan het weekend. Geen gewerk meer op zaterdag en zondag
Weet ik ook wel Mario...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:39 schreef mario390 het volgende:
zeg ik toch dat werkt nur
bij koude weer
Hawaiiquote:
of een vette jointquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
Als hij wil versoepelen moet hij eens yoga proberen.
Mark lult als een tandarts, het doet niet zoveel pijn, totdat je de rekening ziet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
Wat lult Mark dom uit zn mond ivm versoepelen... Maar de modellen .... ..
Bizar dat hij er nog zitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mark lult als een tandarts, het doet niet zoveel pijn, totdat je de rekening ziet.
Dat deed hij trouwens ookal in de 3-5 kabinetten voor de crisis waar hij aan deelnam.
Er is nog steeds niemand die problemen beter weg kan lachen, en dat is niet eens de schuld van Rutte zelf.quote:
Niemand wou meer verder met hemquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is nog steeds niemand die problemen beter weg kan lachen, en dat is niet eens de schuld van Rutte zelf.
Niemand heeft zin in die post ...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Niemand wou meer verder met hem![]()
Politiek werkt blijkbaar anders
En de schoolbus die te laat isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd wel een werkende vulkaan daar...
Politiek werkt alleen op langere termijn, een voorstel wat morgen word aangenomen kan op zn snelst over een halfjaar uitgevoerd worden en je ziet er bij de volgende verkiezingen pas structurele resultaten van. Maar omdat het de laatste 10-15 jaar alleen maar om opininiepeilingen en populistisch gezever gaat, kun je een tandarts die je de rekening weglacht als 'stabiele' leider beschouwen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Niemand wou meer verder met hem![]()
Politiek werkt blijkbaar anders
En dat is ook het enige wat daar werkt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd wel een werkende vulkaan daar...
Die kunnen niets die vrouwen ...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:23 schreef mario390 het volgende:
in bb huis ned hadden de
vrouwen vanavond nur chinoa
en bechamel gekokt
Ik heb niet gezien hoeveel ze gemaakt hebben ... het boeit me ook niet zo veel meer BB NL .. is erg saaiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:42 schreef mario390 het volgende:
ja maar chinoa is waarschijnlijk niet moelijk
te koken,maar werd je van dat zat?
Wat heb je in de aanbieding ..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zijn er hier mensen met interesse in archeologie?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:23 schreef mario390 het volgende:
in bb huis ned hadden de
vrouwen vanavond nur chinoa
en bechamel gekokt
quote:
Een interesante documentaire over polygonale megalitische bouwwerken uit de oudheid.quote:
wat denk je wat gebeurdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die kunnen beter uit de keuken blijven.
Denk dat er een paar in hongerstaking gaan danquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat denk je wat gebeurd
kregten ze 1 week nur chia zaad
de mannen worden zichquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat er een paar in hongerstaking gaan dan
Super interessant!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Een interesante documentaire over polygonale megalitische bouwwerken uit de oudheid.
Dat houd in stenen bouwwerken gemaakt met (vaak kollosale) stenen die uit meerdere hoeken bestaan dan de standaard vierkante bouwsteen.
Deze techniek is bijna onmogelijk voor ons nu, laat staan destijds voor de mensen uit de oudheid.
De bekendste polygonale bouwwerken staan in Peru, en in mindere mate in Egypte.
[ afbeelding ]
Archeologen en de wetenschap vinden deze bouwwerken vooral lastig, omdat hun verhaaltje dan niet meer zo goed klopt.
Het liefst doen ze alsof het niet bestaat, of dat het een uitzondering is.
Nu kwam ik een mooie docu tegen, en wat blijkt... half Italië staat ook vol met deze manier van bouwen. Uit een tijd van nog voor de Romeinen, het word voornamelijk toegeschreven aan de Etrusken, maar ook dat verschilt.
Afijn.. na deze korte intro, voor de liefhebber:
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Een interesante documentaire over polygonale megalitische bouwwerken uit de oudheid.
Dat houd in stenen bouwwerken gemaakt met (vaak kollosale) stenen die uit meerdere hoeken bestaan dan de standaard vierkante bouwsteen.
Deze techniek is bijna onmogelijk voor ons nu, laat staan destijds voor de mensen uit de oudheid.
[ afbeelding ]
Archeologen en de wetenschap vinden deze bouwwerken vooral lastig, omdat hun verhaaltje dan niet meer zo goed klopt.
Nu kwam ik een mooie docu tegen, en wat blijkt... half Italië staat ook vol met deze manier van bouwen. Uit een tijd van nog voor de Romeinen, het word voornamelijk toegeschreven aan de Etrusken, maar ook dat verschilt.
Zingen als een vogelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat denk je wat gebeurd
kregten ze 1 week nur chia zaad
Wat een onbeschoftheid van de mensen die die bouwwerken gemaakt hebben zeg. Dat ze niet even hebben nagedacht of deze bouwvorm geen problemen ging geven bij een paar archeologen honderden of duizenden jaar laterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Of de naambordjes zijn gejat en liggen nu in de kelder van het Vaticaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een onbeschoftheid van de mensen die die bouwwerken gemaakt hebben zeg. Dat ze niet even hebben nagedacht of deze bouwvorm geen problemen ging geven bij een paar archeologen honderden of duizenden jaar later
Ohoh, moet Robert Langdon weer langs dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of de naambordjes zijn gejat en liggen nu in de kelder van het Vaticaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, moet Robert Langdon weer langs dan?
Ik vind zijn boeken wel minder wordenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat kan weer een goed boek opleveren
Ik heb volgens mij er maar eentje gelezenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind zijn boeken wel minder worden
Zou daar best eens willen neuzen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of de naambordjes zijn gejat en liggen nu in de kelder van het Vaticaan
#MeTooquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou daar best eens willen neuzen.
Het Bernini mysterie is al beterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij er maar eentje gelezenDie éne.
Ik ga meequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou daar best eens willen neuzen.
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaat hard zoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh wacht... Die heb ik ook gelezen... dat maakt al twee
Nu nog de sleutel vinden om binnen te komen daarquote:
Ik had een hele mooie hardcover van de Davinci Code met Kleurenfoto's van alle objecten... Ooit uitgeleend en weet niet meer aan wiequote:
En dus ook niet terug gekregen. Das altijd klote jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had een hele mooie hardcover van de Davinci Code met Kleurenfoto's van alle objecten... Ooit uitgeleend en weet niet meer aan wie
We kunnen ons als kinderen verkleden... dan zit je zo in de kelder bij die luiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu nog de sleutel vinden om binnen te komen daar
Helpt lief kijken naar papa paus niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu nog de sleutel vinden om binnen te komen daar
Hmmmmmm, of ze daar nog intrappen bij ons.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We kunnen ons als kinderen verkleden... dan zit je zo in de kelder bij die lui
Ligt aan welke kinderkleren denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmmmmm, of ze daar nog intrappen bij ons.
Al zijn ze misschien wel seniel genoeg ervoor .......
Stukje San Remo en dan voor het eerst deze week eens op tijd gaan proberen te slapenquote:
Is het daar lekker weer, niet zo nat en koud als hier hoop ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stukje San Remo en dan voor het eerst deze week eens op tijd gaan proberen te slapen
Ze zitten binnen dus ik weet niet hoe het weer daar isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het daar lekker weer, niet zo nat en koud als hier hoop ik.
Ik welquote:
Ik praat momenteel in het echie met mensen, zo bijzonder om mee te maken joh!quote:
Hoe het werkt weet ik niet, maar ik hoor stemmetjesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, leven?
Wat doe je zoal?
Ja, stemmen in je hoofd zeker.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik praat momenteel in het echie met mensen, zo bijzonder om mee te maken joh!
Wha! Ik wist hetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe het werkt weet ik niet, maar ik hoor stemmetjes
Hoax?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Via een app gaat dat, als ik mijn box uit zet zijn ze wegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, stemmen in je hoofd zeker.
Hoe weet je dat ze echt zijn? Heb je er wel in geprikt of geknepen?
Das nep! Dat is een Botquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Via een app gaat dat, als ik mijn box uit zet zijn ze weg
Oww, als het maar gezellig is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze zitten binnen dus ik weet niet hoe het weer daar isMaar het is meer naar het Zuiden, dus grote kans op beter weer
Was je dope vervuild?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft onverklaarbare jeuk aan zijn neus
quote:
* Aoibhin krabt aan GOA's neusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft onverklaarbare jeuk aan zijn neus
Ik ben een vrouw, ik kan multitaskenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin krabt aan GOA's neus
Nu beter?
quote:
Zal ophoudenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Grrrrr dat voelde ik !
Geef mij maar druiven op sterk water.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ben een gebruiker,
van het pure spul,
zonder de suiker.
Proost dan maar!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef mij maar druiven op sterk water.
Liefst wit.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost dan maar!
Ik heb wat rum in de koffie
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
* Gast_op_Afstand_GOA gooit suiker in de tank van Engine
Mijn rum is opquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost dan maar!
Schuin beneden ons hadden we een heerlijk restaurantje. Als we dan thuis lekker hadden gegeten belden we altijd even voor twee Irish, die ging ik dan ophalen. Echt zoals Irish coffee hoort te zijn, met 3 laagjes, etc.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost dan maar!
Niets voor jou? Om een klein fijnproevers etablissement te hebben?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Restaurantje is trouwens gesloten sinds vorig jaar. Geen opvolging, kinderen die op hun voorhoofd wijzen als ouders ze vragen om in een horeca-uitspanning te stappen. Jammer.
Nee, geen ambities in die richting. De rol van consument ligt me toch net iets beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niets voor jou? Om een klein fijnproevers etablissement te hebben?
Volgens mij voer jij namelijk geen pot flikker uit verder
Ik geloof je wel hoor.. vond het vooral leuk om te typen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, geen ambities in die richting. De rol van consument ligt me toch net iets beter.
En geloof me of niet, maar onze dagen zijn goed gevuld hoor.
Dan zit ik aan deze kant van de toog toch helemaal in een luxe zetel?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.. vond het vooral leuk om te typen.
Al zag ik het je ook wel doen... zolang er maar geen winst gemaakt hoeft te worden
Zeker, kijk eens naast je!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit ik aan deze kant van de toog toch helemaal in een luxe zetel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Wist niet dat je dat ook op kunt drinkenquote:
Ik weet niet of je het wil drinkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wist niet dat je dat ook op kunt drinken
Ik hoop levend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou Rayan uit de put komen? Dood over levend?
Nieuwe plantjes gekocht?quote:
Is dit hetzelfde lied wat Henk Poort in het Nederlands zingt?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn al twee dagen bezig (met curlen)
Nog niet. Ga ik binnenkort doen.quote:
Geen idee. Ik ken hier geen Nederlandse versie van. Heb je een link?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde lied wat Henk Poort in het Nederlands zingt?
En ijshockey en Mogelsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze zijn al twee dagen bezig (met curlen)
Zeg dat wel…quote:
Dat. Of ze hangen elders rond.quote:
Das een beetje het ding,quote:
Dan wordt het moeilijk idd..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een beetje het ding,
weet het niet
Hee Koen!quote:
Geldboompje kopen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nog niet. Ga ik binnenkort doen.
Heb je die in de aanbieding?quote:
quote:
Ik heb alleen een opgedroogde muntquote:
Succes dan maar...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, moet nog een oplossing zoeken.
Al jaren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben je al naar de klote? Je hebt nog 3 kwartier
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:17 schreef drakin het volgende:
Wel mooi hoor een geldboom
[ afbeelding ]
quote:
Ja spannend zo met die instorting van vanmiddagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou Rayan uit de put komen? Dood over levend?
Een SM Orgie noemen we datquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:24 schreef mario390 het volgende:
kennen julie dat spel met de vele ballen in en bazin?
https://twitter.com/Realitizou/status/1489719066092834822
Jij ging op tijd slapenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja spannend zo met die instorting van vanmiddag![]()
Dit doet me denken aan dat Spaanse jongetje van een paar jaar geleden; is meer dan een week naar gezocht, en bleek uiteindelijk op slag doodVan Rayan weten we dat hij afgelopen middag in ieder geval nog in leven was, dus dat geeft wat meer hoop
nee de hadden festa met spelenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een SM Orgie noemen we dat
Gezelligquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik laat de duetten avond San Remo maar even voor wat het is. Heb nog even gevoicechat met leuke Fok!ers op Discord
Dat Discord.. wat is dat nou precies? Ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik laat de duetten avond San Remo maar even voor wat het is. Heb nog even gevoicechat met leuke Fok!ers op Discord
Handig voor gamenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat Discord.. wat is dat nou precies? Ik snap er niets van.
Forum? Gamers? En nu dus ook voice chatten?
Oh , dat!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de hadden festa met spelen
en en attraktie was deze bolinhos
in bazin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van doe eens gek....
Zit ik er over te denken om eens dit te bestellen, heb daar nul ervaring mee... maar ben wel nieuwschierigLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ik er over te denken om eens dit te bestellen, heb daar nul ervaring mee... maar ben wel nieuwschierigZijn hier een paar die dat doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Zit ik er over te denken om eens dit te bestellen, heb daar nul ervaring mee... maar ben wel nieuwschierigsucces zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloof ik best, maar in mijn omgeving niet zover ik weet, of lang geleden. Het zelf kweken spreekt me ook aan, vind ik leukquote:
Goed idee wel..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima toch, lekker een keer op tijd naar bed
Zit ik er over te denken om eens dit te bestellen, heb daar nul ervaring mee... maar ben wel nieuwschierigSucces ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kweek alleen onschuldige zwammen.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |