Dan heeft hij het beter voor elkaar als ik, komend jaar ga ik vaker pas op maandag middag het weekend inquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn weekend begint doorgaans al op donderdag.
In? Tot en met zondag? Dan heb jij het goed voor elkaar, dagje werken en de rest van de week feesten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft hij het beter voor elkaar als ik, komend jaar ga ik vaker pas op maandag middag het weekend in
Helaas niet, in sommige weken is het zelfs dinsdag vrij en woensdag alweer aan de slag tot en met de volgende maandag middagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In? Tot en met zondag? Dan heb jij het goed voor elkaar, dagje werken en de rest van de week feesten.
Joh... Dat is gekke werkritme dan. Maar aangezien je het werk erg leuk vind...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas niet, in sommige weken is het zelfs dinsdag vrij en woensdag alweer aan de slag tot en met de volgende maandag middag
Ga jij lekker een siesta houden ofzoquote:
Dit weekend is ook op donderdag begonnen ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn weekend begint doorgaans al op donderdag.
Tsja, dat is nu eenmaal hoe onze kalenders zijn ingepland.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Joh... Dat is gekke werkritme dan. Maar aangezien je het werk erg leuk vind...
Opening OS kijken nu, misschien straksquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker een siesta houden ofzo
kijkst du nu ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Opening OS kijken nu, misschien straks
Omdat je op VRIJdag MIddag lekker BOrreltquote:
Eigenlijk is dit wel heel discriminerend voor de andere dagen en dagdelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat je op VRIJdag MIddag lekker BOrrelt
Op andere dagen en dagdelen word er natuurlijk ook overheerlijk geborreld, maar op vrijdag middag mag het klootjes en werkvolk ook mee borrelenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit wel heel discriminerend voor de andere dagen en dagdelen.
Je kan namelijk altijd lekker borrelen
Of dat nou zo'n goed idee is, het klootjesvolk nog meer drank geven .........quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op andere dagen en dagdelen word er natuurlijk ook overheerlijk geborreld, maar op vrijdag middag mag het klootjes en werkvolk ook mee borrelen
Ik keek niet via de NOS.. Die zijn altijd te laat met alles want ze willen altijd heel veel praten en analyseren ....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, China laat weer eens zien wat een debiel land het is .........
https://www.ad.nl/show/no(...)beveiliger~ab75b53d/
Die zijn overalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:03 schreef mario390 het volgende:
ik weest er niet dat in madgasakar
witte mensen zijn
Anders krijg je weer van die wappies die gaan demonstreren dat de kinderbloed drinkende reptielen elite ze niets guntquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dat nou zo'n goed idee is, het klootjesvolk nog meer drank geven .........
En jij verwacht dat meer drank erin ze zinniger maakt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders krijg je weer van die wappies die gaan demonstreren dat de kinderbloed drinkende reptielen elite ze niets gunt
Dat was toch een skier... von Habsburg ofquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor mexiko was zo vele keer en oostenrijkse
bij de is nu 64
hubertus von hohenlohequote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was toch een skier... von Habsburg of
die jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
hubertus von hohenlohe
is nog aktiv
adel bloed heeft iequote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
bij de qualifikatie vor peking 2022 was hij nog
biij,maar schaffte het niet
erste keer was hij 1982 bij
6 keer bij olympia, 19 wereldmeesterschaften
hij is de zon van ira von fürstenberg
Rijke familie .. dan kan datquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
hij wohnt in marbella,liechtenstein en wien
is fotograph ,reist om de wereld
Ja dat hoort erbij ,..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
moeten de chinesischen sportsters de je in
achtergroend ziet altijd lachen?
Nogal ja. Denk dat ze 5 minuten redelijk hebben gespeeld ........quote:
Nee Nederland speelde vanmiddag hockey tegen de Spaanse dames in Valenciaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
de zingenden kleintjes bedoel je?
an denken ze iig dat ze ook een schijnvrijheid hebben terwijl ze eigenlijk nog gewoon gebonden zijn aan de regels van de reptielenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij verwacht dat meer drank erin ze zinniger maakt?
Ja het is koud.. beter ook want dan blijft de sneeuw tenminste liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:25 schreef mario390 het volgende:
ze zeigen kort van de
abfahrttraininng van mannen
het was erg koud en ze moesten
met tapes rijden
We hebben ook niet meer toch nu, onder deze dictatuurquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
D
[..]
an denken ze iig dat ze ook een schijnvrijheid hebben terwijl ze eigenlijk nog gewoon gebonden zijn aan de regels van de reptielen
bang worden van eengroep van hooguit 1500 man die ongeacht wat je probeert het toch altijd oneens zijn met jouw opvattingen vw riedeltjes op feesboek of telegram.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders krijg je weer van die wappies die gaan demonstreren dat de kinderbloed drinkende reptielen elite ze niets gunt
QueenOfKittieKattiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hierbij verklaar ik de spelen voor geopend.
Puzziepiequote:
Maar ze waren al wel begonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hierbij verklaar ik de spelen voor geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging me in dit geval vooral om VincentMaar er staan meer mooie nummers bij.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb weer nieuwe bladmuziek gescoord.Een hele hoop bekende nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging me in dit geval vooral om VincentMaar er staan meer mooie nummers bij.
Ja. En van een aantal had ik al bladmuziek. Maar dit zijn wel weer andere versies.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb weer nieuwe bladmuziek gescoord.Starry starry nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging me in dit geval vooral om VincentMaar er staan meer mooie nummers bij.
![]()
En Mr Tambourine man was een fave van mijn vader. Ik kan me herinneren dat ik als een klein Prishje bij hem zat te kijken als hij bezig was met zijn telescoop en dat hij heel vaak dat liedje neuriede.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Starry starry night![]()
En Mr Tambourine man was een fave van mijn vader. Ik kan me herinneren dat ik als een klein Prishje bij hem zat te kijken als hij bezig was met zijn telescoop en dat hij heel vaak dat liedje neuriede.
Nee Mr Tambourine manquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geweldig![]()
(Ik neem aan dat hij Starry starry night neuriede.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |