Komt omdat dit slechts een showmodel is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:51 schreef beantherio het volgende:
De auto als geheel lijkt wel erg hoog te staan. Doet me een beetje denken aan de auto's uit de jaren 60.
Klinkt ook behoorlijk anders dat ding.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
Die wielen zijn echt groot![]()
Valt me op hoe hoog de voorvleugel staat trouwens.
Nope, om 20:00 uur gaan ze beginnen met de stream.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor dezen en genen: om 22.00 uur vanavond op de eigen website.
Oei. Dat was een stomme fout.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope, om 20:00 uur gaan ze beginnen met de stream.
Kan gebeuren.quote:
IndyCar en eSportquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:55 schreef nils7 het volgende:
Wat is de zwarte livery die je ook ziet van McLaren?
Te weinig blauw. Ik gun ze een plek in de middenmoot nu.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij schijnt al gelekt te zijn afgelopen uur.
Richard Mille stond enkele jaren terug ook op bijna elke auto.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Crypto Tezos blijkbaar op de Red Bull en de McLaren.
Als het blauw ook oranje zou zijn zou ie nog wel mooi zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikke rims ouwe. Toch geen porumquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk niet dat de stoel los van de mono een optie isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:53 schreef Dauthi het volgende:
Als je dit artikel leest zou het me niets verbazen als ze uiteindelijk een geveerd stoeltje moeten installeren zoals in een bus of vrachtenwagen, om te voorkomen dat de coureurs teveel hoofdpijn krijgen.
Nieuwe hoofdsponsors als Advil en Nurofen zullen ook hun intreden doen
https://www.motorsport.co(...)y-2022-cars/8100050/
Het is ook zeker geen optimale oplossing, maar wanneer je coureur uit zou vallen met migraine of erger een hersenschudding wellicht wel noodzakelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:44 schreef mikieu het volgende:
[..]
Denk niet dat de stoel los van de mono een optie isalleen al de vertraging in het gevoel..
Ik vind die dichte wielkapjes ook niet echt wat je zegt “ultramegacool”. Zal ook wel iets met luchtstroom zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dikke rims ouwe. Toch geen porum
Verplicht dit jaar om de vuile lucht te verminderen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind die dichte wielkapjes ook niet echt wat je zegt “ultramegacool”. Zal ook wel iets met luchtstroom zijn
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:15 schreef nils7 het volgende:
Die Alpha Tauri ziet er vet uit, er is iets uitgelekt maar vanuit FB hier op mobiel een foto plaatsen is lastig
Ja om 12 uurquote:Op maandag 14 februari 2022 11:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die presentatie is vandaag toch?
Gave auto. Wel benieuwd of ze wellicht bewust hebben gekozen om met AT voor andere filosofie te gaan dan met Red Bull voor de 2022 regels. Stel dat AT het bij juiste eind heeft kunnen ze dat mss direct kopiëren naar Red Bull (mag dat?).quote:
Kopiëren wel, zolang ze dat maar niet doen op basis van info van AT, maar puur op eigen waarnemingen. Zelfs 3d foto's zijn niet meer toegestaan, meen ik (nav Copygate)quote:Op maandag 14 februari 2022 12:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gave auto. Wel benieuwd of ze wellicht bewust hebben gekozen om met AT voor andere filosofie te gaan dan met Red Bull voor de 2022 regels. Stel dat AT het bij juiste eind heeft kunnen ze dat mss direct kopiëren naar Red Bull (mag dat?).
Of dat Marko dan zegt van zeg Gasly je wilde toch zo graag bij Red Bull rijden, nou we wisselen je met Max voor dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |