Je weet het niet he .. je weet het nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
laten we hopen dat de toekomst niet zo is
Een mens mag dromen gelukkig.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet het niet he .. je weet het niet
zou ik heel raar vindenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal ik dat eens bij jou doen
Of nachtmerries hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een mens mag dromen gelukkig.
Life sucks , and then you'll die.quote:
Wijntje dan maar?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
We houden de sfeer erin
klopt
ik kom met een trechter langsquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik doe eerst een half wijntje
niet teveel
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kom met een trechter langs
Klinkt goed.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
komt door de truffelmayo wrap met rosbief
denk ik.wel lekker
PLY!!!quote:
hoe'st met jip?quote:
Dat begreep ik al min of meer. Geef d'r maar een dikke knuffel van mequote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat begreep ik al min of meer. Geef d'r maar een dikke knuffel van me
Braaf.quote:
#metooquote:
Was vroeger wel leuk flodder.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit flodder in Amerika te kijken he.
En die Kees is echt nog tof daar beetje vieze vent ouwehoeren met ze zuster enzo maar niet overdreven dom.
Altijd zo jammer gevonden wat ze daar in de serie mee gedaan hebben dat personage.
Hoe wil u betalen? Met polaroidquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft mooi die eerste twee films eens in de vijf jaar een keer te zien.
Hahah ik ben er lekker weerquote:
Whut?quote:
Goffer,ik verslikte me.quote:
Tuurlijk,komt wel goed.Ik baal er wel van.Want de OS is bijna,en dat was met de zomerspelen wel heel leuk.quote:
quote:
Harder dan met Corrie heb ik het idee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:01 schreef DJMO het volgende:
Het stormt buiten hier. Of nou ja, stormen. Waait flink. Ik kon niet meer slapen
Mwoah, het zijn vlagen. Ik ga zo m'n haar in de verf zetten, ontbijten en een wandeling door Damsco plannen. Nadat ik om opheldering heb gevraagd, want iets begrijp ik niet namelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Harder dan met Corrie heb ik het idee.
Blond?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah, het zijn vlagen. Ik ga zo m'n haar in de verf zetten, ontbijten en een wandeling door Damsco plannen. Nadat ik om opheldering heb gevraagd, want iets begrijp ik niet namelijk.
Nee, koper rood. En die vraag had ik verwacht. Ik had bij het beheer van de begraafplaats die Nieuwe Ooster in Amsterdam informatie opgevraagd over de oorlogsgraven aldaar. Nu kreeg ik dus gisteren enkele grafieken doorgemaild. In de spoiler.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blond?
Die wandeling lijkt me ook wel iets.![]()
Wat begrijp je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar onderaan de mail werd met deze zin afgesloten:Staan die 323 vliegers los van de rest van het overzicht van slachtoffers die ik door heb gekregen en komen die bovenop het aantal dat in de grafieken wordt genoemd? En zo ja, hoe kan ik dan de graven vinden van de genoemde slachtoffers? Kortom, ik snap het gewoon even niet.quote:In het register ter plaatse bij het Ereveld op De Nieuwe Ooster staan de namen en leeftijden van de 323 vliegers (luchtoorlog) die daar begraven liggen. Op een doordeweekse dag is het heel rustig daar, misschien mooi als je gaat wandelen daar eens langs te lopen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Als ik al die begraafplaatsen op één dag wil bezoeken kan ik er een vierdaagse dag mee vullenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
Staan los van die grafiek volgens mij.
https://www.poleninbeeld.(...)eede-wereldoorlog-2/
Ik wil nog een keertje naar Zorgvlied.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik al die begraafplaatsen op één dag wil bezoeken kan ik er een vierdaagse dag mee vullen
Met een speciale reden?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil nog een keertje naar Zorgvlied.
Daar liggen een aantal mensen die ik wel een roosje wil brengen.quote:
Ach so...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar liggen een aantal mensen die ik wel een roosje wil brengen.
Best een mooie route.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach so...
Ik heb iig wel een redelijke route uitgestippeld langs 6 van de 8 genoemde begraafplaatsen.
Klik
Die andere twee liggen in Amsterdam Noord en bezoek ik wel afzonderlijk.
Routes plannen kan ik inmiddels wel een beetjequote:
Kuch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 06:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Routes plannen kan ik inmiddels wel een beetje
quote:
Check even messenger.quote:
Dat ga ik straks in alle rust doen als muis naar haar werk isquote:
Ik wil om negen uur op het station staan. Heb een route van 22 km langs zes begraafplaatsen in Damsco in de planning staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ga ik straks in alle rust doen als muis naar haar werk is
Ik hoorde het gisteren ergens. Zoon zijn zaad en eitje van de vrouwelijke partner van de dochter van marga. En dat weer bij de dochter van marga ingebrachtquote:
Dat is een mooie binnenkomer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteren ergens. Zoon zijn zaad en eitje van de vrouwelijke partner van de dochter van marga. En dat weer bij de dochter van marga ingebracht
Je kan toch hier gaan zitten? Of in Viva. Of speciale topic over de OWS?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk,komt wel goed.Ik baal er wel van.Want de OS is bijna,en dat was met de zomerspelen wel heel leuk.
Dat laatste is zeker een optie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch hier gaan zitten? Of in Viva. Of speciale topic over de OWS?
Het is nu wel lastig om in de nacht iets te vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch hier gaan zitten? Of in Viva. Of speciale topic over de OWS?
Ruimte zat. Vooral in de nacht dan is hier en in Viva toch niemand.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker een optie.
Tijd om snachts te gaan slapen 😁quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is nu wel lastig om in de nacht iets te vinden.
Zouden ze me daar wel leuk vinden?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruimte zat. Vooral in de nacht dan is hier en in Viva toch niemand.
Idi even mentionen waar je zit dan komt het vast goed
Ik heb geslipen.Was om 4 uur wakker.quote:
En dat is precies wat mij weerhoudt om vrijuit te posten. In DTS zakte mijn reacties tenminste vlot weg, hier niet. En dus zeg ik weinig meer.quote:
Love you.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dat is precies wat mij weerhoudt om vrijuit te posten. In DTS zakte mijn reacties tenminste vlot weg, hier niet. En dus zeg ik weinig meer.
Waar bij Viva?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zouden ze me daar wel leuk vinden?
Tsja, dan moet het inderdaad voor negenen gebeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil om negen uur op het station staan. Heb een route van 22 km langs zes begraafplaatsen in Damsco in de planning staan.
Beetje vroeg. Ook doorslaap problemen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geslipen.Was om 4 uur wakker.
Ja dat heb je hier niet. Maar misschien als je over de oas met Hidi babbelt welquote:
Inslapen gaat als een malle,zet een podcast op of radio 1,en ben zo weg.Maar kan daarna ook na 2 uur klaarwakker zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje vroeg. Ook doorslaap problemen?
Afval staat al klaar om weg te brengen, ben nu met eten en afwassen bezig. Zo even snel vers kattengrind halen en de bak verschonen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dan moet het inderdaad voor negenen gebeuren
Het minpuntje is daar dat je ontopic moet blijven.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb je hier niet. Maar misschien als je over de oas met Hidi babbelt wel
Goed bezig op de vroege ochtend!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Afval staat al klaar om weg te brengen, ben nu met eten en afwassen bezig. Zo even snel vers kattengrind halen en de bak verschonen.
Wat een activiteitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed bezig op de vroege ochtend!![]()
Ik heb plastic al weg gebracht, uurtje gestapt, twee kannen koffie gezet en natuurlijk FOK!ken
Ik zit al aan mijn 4e bakkie stevige pleurquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een activiteit![]()
Hier nemen we eerst maar eens een bakje koffie.
kijkt naar rechtsonder en ziet 7:41 staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit al aan mijn 4e bakkie stevige pleur
Heer GG.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kijkt naar rechtsonder en ziet 7:41 staan.
Ik ben al vanaf 4:30 wakkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kijkt naar rechtsonder en ziet 7:41 staan.
Dat kan ik beamen.quote:
Ik denk dat ik vanmiddag wel even een dutje ga doen als ik inkak en alles af heb wat voor het weekend af moet voor werkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo... Maar dan ga je even voor een middagdutje?
Hier moet meer tempo in, het wordt krap... Het is al 7 over 8.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:06 schreef DJMO het volgende:
Zo. PMD afval en glaswerk weggebracht, kattengrind gehaald, bak verschoond, nu even snel koffie én lunch maken dan de hort op
Ik heb tot 08:40 de tijd. Het is 20 minuten lopen naar het station.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier moet meer tempo in, het wordt krap... Het is al 7 over 8.
Ja, krap dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb tot 08:40 de tijd. Het is 20 minuten lopen naar het station.
Je plaagt haar.quote:
Klaar. Tas gepakt, zelfs spullen die ik gebruikt heb om lunch te maken al afgewassen. Koelkast nagekeken op dingen over datum. Restafval klaargezet om onderweg naar het station weg te gooien. Wat nou krap. Heb nog twintig minuten overquote:
Kijk zie je wel? Altijd nog die kleine dingetjes die tijd vreten...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:21 schreef DJMO het volgende:
Oh fuck. Kattenvoer en water aanvullen moet nog
Alles klaar. De stofzuiger mag aan het werk als ik de deur uit ben. Oud papier komt volgende week wel, de bak was nog niet volquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kijk zie je wel? Altijd nog die kleine dingetjes die tijd vreten...
08:23 uur.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alles klaar. De stofzuiger mag aan het werk als ik de deur uit ben. Oud papier komt volgende week wel, de bak was nog niet vol
Ik heb er nu een vaste gewoonte van gemaakt om hem op vrijdag na te kijken op geopende zooi die ik niet meer gebruik > alles bij het restafval wat met het kattengrit zo de container ingaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dat koelkast nakijken is best beschamend soms.Koop ik iets,en vervolgens kijk ik er niet meer naar.
Toevallig gisteren ook even gedaan.Maar dan gooi je voor ongeveer 20 euro weg.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb er nu een vaste gewoonte van gemaakt om hem op vrijdag na te kijken op geopende zooi die ik niet meer gebruik > alles bij het restafval wat met het kattengrit zo de container ingaat.
Dat was bij DTS ook niet meer hoor, dat was de laatste weken ook niets meer te doen een topic ging ook langzaamquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dat is precies wat mij weerhoudt om vrijuit te posten. In DTS zakte mijn reacties tenminste vlot weg, hier niet. En dus zeg ik weinig meer.
Ja heb ik net zo, als ik lig ben ik weg, maar dat doorslapen is een probleemquote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Inslapen gaat als een malle,zet een podcast op of radio 1,en ben zo weg.Maar kan daarna ook na 2 uur klaarwakker zijn.
Ik zit nu pas aan mijn eerste bakkie, wat een wonder hequote:Op vrijdag 4 februari 2022 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een activiteit![]()
Hier nemen we eerst maar eens een bakje koffie.
Das zonde geld, ik schrik er gewoon van hoe duur alles isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dat koelkast nakijken is best beschamend soms.Koop ik iets,en vervolgens kijk ik er niet meer naar.
Had het afgelopen week heel erg.Was ik in slaap,opeens geluid,dus wakker,en dat constant.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ik net zo, als ik lig ben ik weg, maar dat doorslapen is een probleem
Ik schrok er ook wel van.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das zonde geld, ik schrik er gewoon van hoe duur alles is
Dat is knap vervelend, ik heb dat dus al bijna 30 jaar twee uurtjes slapen hooguit en dan om de haverklap wakkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had het afgelopen week heel erg.Was ik in slaap,opeens geluid,dus wakker,en dat constant.
KOffi e ook is bijna iedere week duurder mafklappersquote:
Dat zijn prijspakkers.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KOffi e ook is bijna iedere week duurder mafklappers
Je komt ook bij Sloterdijk langs. Daar heb ik de mooiste feesten gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:47 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zelfs nog tijd over. Trein gaat om 5 over 9.
Belachelijk, en alles gaat nog duurder worden, komt nog wel in totaal genomen zo 8 % bijquote:
Ik merk het ook,iets van 5 euro extra.dan voorheen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belachelijk, en alles gaat nog duurder worden, komt nog wel in totaal genomen zo 8 % bij
En onroerendgoed belasting gaat omhoog de huur gaat strks weer omhoog, zorgverzekring is duurder benzine is duurderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik merk het ook,iets van 5 euro extra.dan voorheen.
Het gaat helemaal lekker allemaal.Vandaag maar even 2de kamer kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En onroerendgoed belasting gaat omhoog de huur gaat strks weer omhoog, zorgverzekring is duurder benzine is duurder
Kijk ik niet eens meer, een hoop gezeik en weinig inhoudt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat helemaal lekker allemaal.Vandaag maar even 2de kamer kijken.
Sloterdijk was een van m'n vaste pleisterplaatsen. Nu is dat meer zaandam of cs geworden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je komt ook bij Sloterdijk langs. Daar heb ik de mooiste feesten gehad.
Ik wist niet eens eerst waar het was.Maar dat is dus een plek waar ik nog weleens naar toe wil.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sloterdijk was een van m'n vaste pleisterplaatsen. Nu is dat meer zaandam of cs geworden.
Laat even weten wanneer. Dan zorg ik dat ik er ook benquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist niet eens eerst waar het was.Maar dat is dus een plek waar ik nog weleens naar toe wil.
Lijkt me wel een keer leuk.De FreshFruit Amsterdam tour met DJMO.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer. Dan zorg ik dat ik er ook ben
Zolang er niet snoeihard word opgetreden blijven mensen het negeren. Dat is niet alleen zo met mondkapjesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
Mondkapjes verplicht op Het station en op het perron. 80% van de mensen heeft 'm niet op of op de kin hangen.
zolang het elke dag verandert en maar net hoe de wind staat de regels bepaald worden, krijg je dat.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang er niet snoeihard word opgetreden blijven mensen het negeren. Dat is niet alleen zo met mondkapjes
Inconsistent beleid.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang er niet snoeihard word opgetreden blijven mensen het negeren. Dat is niet alleen zo met mondkapjes
het lijkt FOK! welquote:
Over de bijlmer gesproken. Had je mijn nieuwe omslagfoto gezien op Facebook?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me wel een keer leuk.De FreshFruit Amsterdam tour met DJMO.![]()
Dat begint in de Bijlmer.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Over de bijlmer gesproken. Had je mijn nieuwe omslagfoto gezien op Facebook?
Een altijd veranderend beleid maakt het handhaven ervan niet makkelijker. Handhavers weten dan inderdaad minder goed wat op dat specifieke moment de precieze regels zijn en omdat ze zelfs sancties kunnen krijgen als ze ook maar een beetje verkeerd optreden krijg je idd dat ze gewoon besluiten dan maar niet op te treden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zolang het elke dag verandert en maar net hoe de wind staat de regels bepaald worden, krijg je dat.
Wij hadden gisteren bij de tennisclub in totaal 9 !!!!! Verschillende versies van de coronaregels in het paviljoen hangen. Omdat sommige op plekken hingen/lagen waar normaal niemand komt...
Maar dat geeft wel aan hoe vaak de regels veranderen.
En nu moeten we daar ook al mondkapjes op TERWIJL IEDEREEN GEVACCINEERD IS, HET VIRUS MINDER GEVAARLIJK IS, en ER NOG STEEDS GEEN FUCKING VENTILATIEPLICHT IS IN NL!!!!!!
Voorheen hoefden we geen mondkapjes op en was de triagetent nog pas net weg uit mijn woonplaats
Had je iets anders verwacht van onze briljante overheidquote:
quote:
Dit zeg je heel mooi,doordat er geen vertrouwen is heeft dat consequenties.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een altijd veranderend beleid maakt het handhaven ervan niet makkelijker. Handhavers weten dan inderdaad minder goed wat op dat specifieke moment de precieze regels zijn en omdat ze zelfs sancties kunnen krijgen als ze ook maar een beetje verkeerd optreden krijg je idd dat ze gewoon besluiten dan maar niet op te treden.
Ik heb dan ook niet voor niets een bachelor in communicatie wetenschappenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zeg je heel mooi,doordat er geen vertrouwen is heeft dat consequenties.
Nee maar ja, ligt het dan ook echt aan hun? Het zijn nou eenmaal geen virologen. Zelfs de vervanger van De Jonge begrijpt ook niet helemaal hoe die statistieken werken. Gewoon stug blijven volhouden dat het echt 15% is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van onze briljante overheid
Maar je vergeet wel te tanken prutser.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet voor niets een bachelor in communicatie wetenschappen![]()
Tsja, dat krijg je als je op mensen stemt die geen vak geleerd hebben buiten graaienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee maar ja, ligt het dan ook echt aan hun? Het zijn nou eenmaal geen virologen. Zelfs de vervanger van De Jonge begrijpt ook niet helemaal hoe die statistieken werken. Gewoon stug blijven volhouden dat het echt 15% is.
Dat komt omdat we tijdens de studie dit fragment hebben geanalyseerd en dat is blijven hangenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar je vergeet wel te tanken prutser.
Ahaaaaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat we tijdens de studie dit fragment hebben geanalyseerd en dat is blijven hangen![]()
Ik verzin het niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF? Een broer die trots zijn zaad aan zijn zus wil afstaan?
Benieuwd naar haar reactie.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb mijn zus maar ff geappt of ze mijn zaad wilt. Ik heb meer dan genoeg.
we komen er weer aanquote:
Dat geeft opties.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze appt terug dat ik wel als baby verwisseld moet zijn en haar echte broer ergens anders is.
Dat komt omdat we tijdens de studie dit fragment hebben geanalyseerd en dat is blijven hangenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar je vergeet wel te tanken prutser.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ahaaaa
Overigens heeft die agent op 1:59 zelf ook geen gordel om. Hoop dat ze hem beboet hebben want ze willen toch wel een consistent beleid?
Dat zei ik toch al vanmorgenquote:
HIj zaad van die broer is bevrucht met een eitje van de vriendin van zijn zus en weer bij zijn zus ingebrachtquote:
He Paulquote:
welke pornofilm hebben jullie het over?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj zaad van die broer is bevrucht met een eitje van de vriendin van zijn zus en weer bij zijn zus ingebracht
Het zou wel verantwoord zijn anders hadden artsen dit niet gedaan lijkt mij
Morguh Maan ::Wquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welke pornofilm hebben jullie het over?
g0d0rg0n trouwens
Omdat er op de voorpagina van de story een tekst stond, daar was wat onduidelijkheid over etc..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maan ::W
De zoon van Marga bult is zaaddoner van voor zijn zus en haar vriendin. ZIjn zaad is bevrucht met het eitje van die vriendin en bevrucht weer bij zijn zus ingebracht Ik snap niet waarom ze oiets naar buiten brengen overigens
Heb vaker zulke mensen gezien in de bouw oa. Ze zijn het gewoon zo gewend dat ze hun zin krijgen op die manier en daarom doen ze zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
Niet alleen de hoofdpersoon in dat filmpje flipt hem helemaal de pan uit, FOK! flipt ook aan mijn kant
Daarom hadden ze er helemaal niets over moeten zeggen. Gaat toch ook niemand aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat er op de voorpagina van de story een tekst stond, daar was wat onduidelijkheid over etc..
Post 179quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
welke pornofilm hebben jullie het over?
g0d0rg0n trouwens
In Urk doen ze dit al jaren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj zaad van die broer is bevrucht met een eitje van de vriendin van zijn zus en weer bij zijn zus ingebracht
Het zou wel verantwoord zijn anders hadden artsen dit niet gedaan lijkt mij
Mrs L.quote:
Wegens omstandigheden en afketsen deal heb ik partij zaad over. Ben je misschien geïnteresseerd? We kunnen er verder over praten in DM als het je wat lijkt.quote:
Ik heb die man niet heel veel hoger zitten dan uitkeringstrekker bij het UW van de Vquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb vaker zulke mensen gezien in de bouw oa. Ze zijn het gewoon zo gewend dat ze hun zin krijgen op die manier en daarom doen ze zo.
Dan schat je hem nog hoog in. Ik gok eerder op de bijstand of de tegenwoordige officiele titel: Participatie Wetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb die man niet heel veel hoger zitten dan uitkeringstrekker bij het UW van de V
Doe maar wat in een potje, en stuur maar opquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden en afketsen deal heb ik partij zaad over. Ben je misschien geïnteresseerd? We kunnen er verder over praten in DM als het je wat lijkt.
Er geen rare dingen mee doen héquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedankt voor je adresgegevens in DM.
Ik heb geen idee.quote:
Ik heb iets leuks.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, werk al zo goed als af voor vandaag
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga ondertussen wel even de bruine beer uitlatenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb iets leuks.![]()
Even zoeken.
Die had ik idd voorbij zien komen in mijn youtubefeedquote:
Zat gewoon voor me uit te staren van het luisteren zo mooi.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die had ik idd voorbij zien komen in mijn youtubefeed
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:42 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind het wel mooi dat die na al die jaren nog steeds die typische sound heeft. Ik luister weleens zijn oude sets van rond het millennium. Veel andere artiesten zijn helemaal veranderdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zat gewoon voor me uit te staren van het luisteren zo mooi.
Ach, ik probeer altijd het beste in mensen te zien, maar ik vrees met grote vrezen dat er een grote kans is dat jij gelijk hebtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan schat je hem nog hoog in. Ik gok eerder op de bijstand of de tegenwoordige officiele titel: Participatie Wet
Niet? Al die andere dames van DTS waren er best blij mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er geen rare dingen mee doen hé
Hint naar 14feb, want ik hoef geen bloemen
Niemand zegt me wat.quote:
Dan is de 2e nationale steak and blowjob dagquote:
Ik moet dat niet,sex op een volle maag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is de 2e nationale steak and blowjob dag![]()
Dan eerst de blowjob en daarna een steak opvretenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet dat niet,sex op een volle maag.
Met een bosbloemen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet? Al die andere dames van DTS waren er best blij mee.
Een deerne die van de natuur houdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een bosbloemen?![]()
Nou als je dan toch wat wil sturen, doe maar een veldboeket
De natuur is prachtig, jammer dat er soms troep rond looptquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een deerne die van de natuur houd![]()
Dat is mooi gezegdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De natuur is prachtig, jammer dat er soms troep rond loopt
Sterkte vandaag!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:59 schreef DJMO het volgende:
En ik maak het vandaag niet laat. Zwaar gesprek gehad vanmorgen en het huilen staat me nader dan het lachen eigenlijk.
Dat was gisteren mop. Heb net een wandeling van tien km afgerondquote:
O excuusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat was gisteren mop. Heb net een wandeling van tien km afgerond
Hey borrelquote:
MIddag Plyquote:
quote:
Ik heb m'n wandeling dan ook afgebroken thv de rai. En als ik naar buiten kijk was dat een goede beslissingquote:
Van de os? Nee.quote:
Nee ik kijk geen OWS @FreshFruit ging wel kijken dacht ikquote:
quote:
Goed, druk aan het haken.quote:
Gaat wel goed..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed, druk aan het haken.
En met jou?
Kan niet echt groot is voor ditquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat wel goed..
Ah hoeveel van die mobiel dingen ga je haken?
Leuk, haak je dat eigenlijk snel?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet echt groot is voor dit
[ afbeelding ]
IK heb er nu drie gehaakt ,denk dat dat wel genoeg is, hang ze maar aan een klein ringetje
[ afbeelding ]
Ja gisteren middag 2 gedaan en net 1quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk, haak je dat eigenlijk snel?
Ah ok..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gisteren middag 2 gedaan en net 1
Leuk dot, mijn schoondochter haakt mandelaas.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet echt groot is voor dit
[ afbeelding ]
IK heb er nu drie gehaakt ,denk dat dat wel genoeg is, hang ze maar aan een klein ringetje
[ afbeelding ]
He Ply thnxquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Leuk dot, mijn schoondochter haakt mandelaas.
Verkoopt goed ook
Zij haakt echt alles, heeft ook eigen website enzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Ply thnx
Ik haak alles bijna alleen nog geen mandelaas gedaan
wel dromenvangers kleertjes, dieren, bloemen
O dat is leuk. dan haakt ze wel heel veelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Zij haakt echt alles, heeft ook eigen website enzo.
Naast haar werk idd, ze is echt een bezige tantequote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk. dan haakt ze wel heel veel
Leuk hoor, was vroeger ook altijd bezig. Leuk om te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:52 schreef PLY het volgende:
[..]
Naast haar werk idd, ze is echt een bezige tante
Ik haak jip wel af en toequote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk hoor, was vroeger ook altijd bezig. Leuk om te doen
Arme JIp, hoe is het met haar?quote:
Lekker doen dan, doe haar maar de gr als je wiltquote:
Beterschap!quote:
Dure gitarenquote:
maar klinkt wel goed tochquote:
Ja, Fa zijn als hobby hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk voor dat kind beetje geld verdienen met je autistische hobby kan erger.
ik had m al gedeeld maar jongens dit is echt een vet nr over coronaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |