Je weet het niet he .. je weet het nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
laten we hopen dat de toekomst niet zo is
Een mens mag dromen gelukkig.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je weet het niet he .. je weet het niet
zou ik heel raar vindenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal ik dat eens bij jou doen
Of nachtmerries hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een mens mag dromen gelukkig.
Life sucks , and then you'll die.quote:
Wijntje dan maar?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
We houden de sfeer erin
klopt
ik kom met een trechter langsquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik doe eerst een half wijntje
niet teveel
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kom met een trechter langs
Klinkt goed.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
komt door de truffelmayo wrap met rosbief
denk ik.wel lekker
PLY!!!quote:
hoe'st met jip?quote:
Dat begreep ik al min of meer. Geef d'r maar een dikke knuffel van mequote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat begreep ik al min of meer. Geef d'r maar een dikke knuffel van me
Braaf.quote:
#metooquote:
Was vroeger wel leuk flodder.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit flodder in Amerika te kijken he.
En die Kees is echt nog tof daar beetje vieze vent ouwehoeren met ze zuster enzo maar niet overdreven dom.
Altijd zo jammer gevonden wat ze daar in de serie mee gedaan hebben dat personage.
Hoe wil u betalen? Met polaroidquote:Op donderdag 3 februari 2022 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijft mooi die eerste twee films eens in de vijf jaar een keer te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |