abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203491911
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:

Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:

Toen zei Trump dit:

En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.

En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

En nu maar wachten op bewijs..
Rechtzaken..
Of misschien iemand die door de mand valt.
pi_203492039

Nog een goede van President Trump.
pi_203492227
"Trump is nog steeds president"... :') Geloven jullie ook nog in Sinterklaas? _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203492232
twitter
pi_203492557
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef QuidProJoe het volgende:
Maar ik ben ook gewoon blij gelijk te hebben en aan de goede kant te staan. En President Trump is nog steeds President Trump. Hoezo is President Trump niet President Trump?

Ik zie het probleem niet?
Trump is geen president meer. Of zeg je ook nog steeds president Obama? Minister president Balkenende? Koningin Beatrix?

En het ging erom dat ene maat van jou denkt dat ik projecteer. Terwijl je dus letterlijk zegt blij te zijn aan de goede kant te staan en gelijk te hebben. En je zegt letterlijk dat Trump nog steeds president is. Ergo, ik projecteer dus niet. Dan weten we dat gelijk weer en kan jouw maat weer in zijn mand in plaats van jou te beschermen..

Je bent gewoon een troll, klaar als een klontje. En dan worden andere mensen voor minder geband.
pi_203492607
Ik zeg enkel dat President Trump President Trump is.

En ja, ik heb gelijk en ik sta aan de juiste zijde, en daar ben ik blij om.
pi_203492667
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:24 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom die post hem zo triggerde. President Trump President Trump noemen is toch niet raar of aanstootgevend?
Het is voor de user in kwestie blijkbaar een hevige trigger. Hij zal waarschijnlijk ook wel Links zijn, dat zijn altijd de heetgebakerde types die om het minst of geringste zeer cholerisch worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203492701
President Trump, de heldhaftige strijder tegen het kwade, cynische samenspel van cultuurmarxisten en neoliberalen. God zegene President Trump.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_203492717
twitter

Ah die democraten die zo "anti-gun" zijn, regels gelden natuurlijk niet voor de crackzoon van Xiden.

Hypocrisy At The Highest Levels: ATF Asks Judge To Close Hunter Biden Gun Inquiry

Het is dat niemand zo zielig is om elke leugen van de democraten te tellen zoals de democraten blijkbaar wel zulke losers hebben tijdens Trump era, republikeinen hebben wel wat beters te doen zoals werken en het land opbouwen.
Waar democraten alleen handjes ophouden en op reddit of twitter lopen te "factchecken" gebaseerd op gevoelens en meningen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_203492720
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh er waren toen heel veel gekken die veel dingen riepen. Echter is Biden geen President, het is een marionet van de WEF, obama's en clintons.
Het een vlakt het ander niet uit natuurlijk. Hij kan president zijn EN een marionet van de WEF...
Is Balkenende ook nog steeds minister president omdat Rutte een marionet van de WEF zou zijn?

quote:
Daarom is de officiele president van Amerika nog gewoon Trump, het is dan dat hij op dit moment geen macht heeft maar Trump's familie zal de toekomst van Amerika bepalen.
De officiele president is de president die in het witte huis zit, en dat is Biden.. We kunnen enkel bidden dat de familie van Trump de toekomst van Amerika niet zal bepalen.

quote:
Geen enkele democraat die opgewassen zal zijn tegen enige republikein aankomende jaren. Eerst moet stemmen zonder ID worden afgeschaft en handtekening verplichting bij stemmen via post.
Anders is het weer een trukendoos die de democraten openen.
De trukendoos die nog niemand heeft kunnen bewijzen..

"als ik niet win dan is er grootschalige fraude gepleegd door de democraten".... Echt, dat mensen anno 2021 nog in zo'n statement kunnen trappen.
pi_203492766
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is voor de user in kwestie blijkbaar een hevige trigger. Hij zal waarschijnlijk ook wel Links zijn, dat zijn altijd de heetgebakerde types die om het minst of geringste zeer cholerisch worden.
Je kan misschien ook tegen mij praten in plaats van over mij...

Was jij het niet die beweerde dat ik projecteerde? En ben je niet geheel uit geluld nu blijkt dat alles wat ik over QPJ schreef door hemzelf gezegd is? Vandaar ook dat je je nu weer richt op QPJ in plaats van op mij..
Zo kortzichtig allemaal _O-
pi_203492778
Wist je dat Mar-A-Lago een SCIF heeft? Wel handig voor President Trump, in zijn Winter White House.
pi_203492811
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:01 schreef 2thmx het volgende:
President Trump, de heldhaftige strijder tegen het kwade, cynische samenspel van cultuurmarxisten en neoliberalen. God zegene President Trump.
Asjeblief zeg. Trump is een zakenman. En eentje die de ballen verstand heeft van politiek.
Trump was de "Big Boss" en het volk was zijn 'personeel". En degenen die hun werk niet goed deden, vlogen eruit.
"You are fired!!!"

Ga niemand aanbidden omdat hij zegt wat jij wil horen. Dat is het domste wat je kunt doen.
Je wordt gemanipuleerd.
pi_203492874
Wanneer de verraders op de electrische stoel belanden, is het "You're FRIED!"
pi_203492885
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef KereldeGrote het volgende:
"als ik niet win dan is er grootschalige fraude gepleegd door de democraten".... Echt, dat mensen anno 2021 nog in zo'n statement kunnen trappen.

Is dit geen fraude? iemand die 15+ ballots inlevert, foto maakt om zijn 10$ per ballot op te strijken en dan op naar de volgende ballots? Blijft een bananenrepubliek dat dit zo allemaal kan.
Al genoeg sketchy shit aangetoond, dat het nooit officieel bekend zal worden heb ik ook al vaak genoeg gezegd.

Geen enkel land zal toekennen dat er fraude is gepleegd, dat zal worden weggewuifd en bewijs vernietigd. Wat denk je zelf dat Amerika er voor uit zal komen dat er fraude gepleegd zou wezen?

Trump zal ook nooit schuldig bevonden worden aan iets, ze kregen hem niet een geimpeached. Lol
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_203493025
Ik zie dat het hek van de trollfarm weer open staat _O-

Trump werd 2x geimpeached, als enige president in de geschiedenis van de VS. Dat de trumpcultisten hem niet durfden te veroordelen staat daar los van.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203493026
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Is dit geen fraude? iemand die 15+ ballots inlevert, foto maakt om zijn 10$ per ballot op te strijken en dan op naar de volgende ballots? Blijft een bananenrepubliek dat dit zo allemaal kan.
Al genoeg sketchy shit aangetoond, dat het nooit officieel bekend zal worden heb ik ook al vaak genoeg gezegd.

Geen enkel land zal toekennen dat er fraude is gepleegd, dat zal worden weggewuifd en bewijs vernietigd. Wat denk je zelf dat Amerika er voor uit zal komen dat er fraude gepleegd zou wezen? Als Trump fraude had gepleegd dan was het ook niet bekend geworden.

Trump zal ook nooit schuldig bevonden worden aan iets, ze kregen hem niet een geimpeached. Lol
Misschien moet je met iets anders komen dan dingen op alternatieve sites?

En 1 fraude is nog geen grootschalige fraude en dat is wat nodig was om Biden met zo'n groot verschil te laten winnen. Zonder deze fraude had hij nog met twee vingers in de neus gewonnen..

En nogmaals, je gelooft in Trump zijn "als ik win dan win ik, maar als ik niet win dan is er fraude gepleegd?
Dat noemen ze in de filosofie een "no true-scotsman" geloof ik.
pi_203493098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie dat het hek van de trollfarm weer open staat _O-

Trump werd 2x geimpeached, als enige president in de geschiedenis van de VS. Dat de trumpcultisten hem niet durfden te veroordelen staat daar los van.
Precies... Ze hadden geluk dat toen de republikeinen aan de macht waren anders was hij uit zijn macht ontzet en kon hij niet meer voor een tweede keer president worden.

Ze beweren nu zelfs dat de aanval op het Capitol een FBI false flag is want de republikeinen KUNNEN gewoon niets fout doen in hun ogen.
Ook wel zielig dat ze hier hele topics aan wijten terwijl de republikeinen echt hun reet vegen aan de mening van Nederlanders op een forum laat staan Trump. Die kan het al helemaal niks schelen.
pi_203493121
60+ rechtszaken over grootschalige verkiezingsfraude die allemaal het raam uitgegooid zijn vanwege gebrek aan bewijs, vaak complete afwezigheid van bewijs zodat rechters zelfs ook maar weigerden om de zaak uberhaupt in behandeling te nemen. Maar nee, Trump is echt wel president hoor! Delusional _O-
pi_203493195
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Barbusse het volgende:
60+ rechtszaken over grootschalige verkiezingsfraude die allemaal het raam uitgegooid zijn vanwege gebrek aan bewijs, vaak complete afwezigheid van bewijs zodat rechters zelfs ook maar weigerden om de zaak uberhaupt in behandeling te nemen. Maar nee, Trump is echt wel president hoor! Delusional _O-
Dat kunnen trolls ook alleen maar op BNW beweren zonder een waarschuwing of ban te krijgen. Want hier mag je alles roepen zonder bewijs, sterker nog, je mag hier niks beweren met bewijs..
pi_203493215

Hihi, dit triggert het Establishment.
pi_203493252
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dat kunnen trolls ook alleen maar op BNW beweren zonder een waarschuwing of ban te krijgen. Want hier mag je alles roepen zonder bewijs, sterker nog, je mag hier niks beweren met bewijs..
Oei, nu moet je het goede voorbeeld geven en al die 60+ rechtzaken linken die af werden gewezen om het (gebrek) aan bewijs. Graag linkjes naar de rechtzaak en uitspraak zelf, niet het door de MSM gedicteerde.

Anders is het niet meer dan een bewering van de MSM en haar consument.
pi_203493295
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Barbusse het volgende:
En daar sla je de spijker op zijn kop, rechters die beïnvloed zijn door Xiden's administratie, net zoals ATF vraagt om wapenzaak tegen de crackzoon van Xiden weg te wuiven. Een crackjunk met een wapen is sowieso geen goed idee.

https://www.zerohedge.com(...)er-biden-gun-inquiry

Thanks dat je het verifieert!
pi_203493410
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Oei, nu moet je het goede voorbeeld geven en al die 60+ rechtzaken linken die af werden gewezen om het (gebrek) aan bewijs. Graag linkjes naar de rechtzaak en uitspraak zelf, niet het door de MSM gedicteerde.

Dit is bewijslast omdraaien. Jullie claimen dat er gefraudeerd is (op zo grootschalige manier dat Biden winnaar werd met zoveel verschil) dus jullie moeten dat kunnen bewijzen.. En 1 fraude aantonen is dus geen bewijs.

Dit is al een jaar oud en nog steeds geldig 8)7

Acht miljoen stemmen meer dan Trump, dan moet je dus fraude aantonen van meer dan 8 miljoen stemmen (of het aantal dat Trump meer kiesmannen zou hebben).. En dat is nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.
pi_203493427
Uiteraard is de reden dat het Establishment zo moeilijk doet in BNW, het feit dat elke dag steeds minder mensen de MSM vertrouwen. Dat maakt het voor hen lastiger om zich te beroepen op een van hun favoriete drogredenen: de meerderheid.

Lang leve de Grote Ontwaking. De Honkwakening.
pi_203493507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:36 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Dit is bewijslast omdraaien. Jullie claimen dat er gefraudeerd is (op zo grootschalige manier dat Biden winnaar werd met zoveel verschil) dus jullie moeten dat kunnen bewijzen.. En 1 fraude aantonen is dus geen bewijs.

Acht miljoen stemmen meer dan Trump, dan moet je dus fraude aantonen van meer dan 8 miljoen stemmen (of het aantal dat Trump meer kiesmannen zou hebben).. En dat is nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.
Maar de stelling in de post die jij hebt gequote had het over 60+ rechtzaken. Daar werd, zonder bewijs, geroepen dat die werden afgewezen om het (gebrek) aan bewijs. Daar wil ik wel bewijs van zien, in de rechtbankdocumenten, en uiteraard niet als bewering van de MSM of haar consumenten.

Ik weet immers dat die gemaakte bewering onjuist is, want ik heb daadwerkelijk een hoop van die documenten doorgelezen. Ik vraag mij af hoe veel de pro-Democraten daadwerkelijk weten, en hoeveel ze enkel na kunnen praten.

Wat deze reeks heeft aangetoond is dat de intellectuele armoede pijnlijk zichtbaar wordt bij de pro-Democraten wanneer men van het script af moet wijken.
pi_203493513
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Jij komt zelf al 92 delen nooit met bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude en dan wel anderen vragen om bewijs? Hilarisch ben je wel. Wel op de manier van "Oh, honey..." :')
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
En daar sla je de spijker op zijn kop, rechters die beïnvloed zijn door Xiden's administratie, net zoals ATF vraagt om wapenzaak tegen de crackzoon van Xiden weg te wuiven. Een crackjunk met een wapen is sowieso geen goed idee.

En dit kun je ook niet bewijzen.

Zitten jullie allemaal aan de amphetamine of zo? Waarom zo hartstochtelijk een oplichter vereren terwijl hij jullie onder de bus zal gooien zodra het hem uitkomt? Masochistisch much? _O-
pi_203493541
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:36 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]

Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen, allemaal via ballot harvesting en mail-in-vote zonder handtekening verificatie dan wel stemmen zonder indentificatie.
Stemsystemen die via USB stickjes geupload moesten worden, hele rattenplan stinkt. Dominion gefundeerd door democraten.

Daarom lopen de democraten op dit moment ook fel te strijden tegen strengere regels bij stemmen. Je kan namelijk geen pizza kopen in NY zonder een vaccinatiepasspoort/ID te laten zien, maar je kan wel stemmen zonder ID.

Haha

Wij hoeven helemaal niks aan te tonen, als je alleen al kijkt naar de opkomst van Biden's "stemmers" bij zijn rallys. Maximaal 10 mensen (waarschijnlijk ook nog ingehuurd)
Alles is gescript aan Biden. De marionet is gekozen als "potientieel" beste democraat om de fraude onder te plegen. Hij was de enige waar het enigzins plausibel zou klinken dat een democraat 81m stemmen heeft gekregen.

Meer stemmen dan OBAMA! Knap :) Geïnstalleerd als een toiletpot die oude seniele gek.
pi_203493562
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jij komt zelf al 92 delen nooit met bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude en dan wel anderen vragen om bewijs? Hilarisch ben je wel. Wel op de manier van "Oh, honey..." :')
Ten eerste is dat niet waar, en ten tweede houd ik enkel de hypocriete pro-Democraten aan de regels die zij anderen opleggen. Geef het goede voorbeeld of stop met huilen over bewijs.

Daar lijkt het vaak te wringen, bij de pro-Democraten. Wanneer ze zaken moeten definiëren, kwantificeren of daadwerkelijk de materie in moeten duiken in plaats van het voorgekauwde uit te braken.
  Overall beste user 2022 donderdag 3 februari 2022 @ 20:49:19 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203493604
Maar waarom post je geen bewijs?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 3 februari 2022 @ 20:59:47 #31
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203493810
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen, allemaal via ballot harvesting en mail-in-vote zonder handtekening verificatie dan wel stemmen zonder indentificatie.
Stemsystemen die via USB stickjes geupload moesten worden, hele rattenplan stinkt. Dominion gefundeerd door democraten.

Daarom lopen de democraten op dit moment ook fel te strijden tegen strengere regels bij stemmen. Je kan namelijk geen pizza kopen in NY zonder een vaccinatiepasspoort/ID te laten zien, maar je kan wel stemmen zonder ID.

Haha

Wij hoeven helemaal niks aan te tonen, als je alleen al kijkt naar de opkomst van Biden's "stemmers" bij zijn rallys. Maximaal 10 mensen (waarschijnlijk ook nog ingehuurd)
Alles is gescript aan Biden. De marionet is gekozen als "potientieel" beste democraat om de fraude onder te plegen. Hij was de enige waar het enigzins plausibel zou klinken dat een democraat 81m stemmen heeft gekregen.

Meer stemmen dan OBAMA! Knap :) Geïnstalleerd als een toiletpot die oude seniele gek.
Koekoek.

Een hele hoop beweringen, maar geen enkel bewijs. :+
pi_203493824
quote:

[..]
Stemmen via post is net zo betrouwbaar als gewoon aanwezig zijn.. Maar de meeste mensen die stemmen per post zijn democraten, daarom was Trump er zo op tegen (over fraude gesproken!). Hij deed er alles aan om de democratische stemmer te dwarsbomen.
En vervolgens ook nog mensen opbellen met "heb je nog een paar duizend stemmen voor mij, zodat ik win"..

Echt, mensen die Trump hoog hebben zitten hebben weinig kaas gegeten van psychologie.

quote:
https://nl.wikipedia.org/(...)_de_Verenigde_Staten

Misschien eens googlen? Er zijn meer staten waar je zonder ID niet kan stemmen dan waar je zonder ID wel kan stemmen.

quote:
Dus eerst zijn er maar 10 mensen bij zijn rallys en vervolgens is hij de beste democraat om fraude onder te plegen? Want het zou bij hem enigszins plausibel zijn dat er 81 miljoen op hem gestemd hebben?
Deze twee zaken kan ik niet rijmen met elkaar (maar zal wel aan mij liggen).

quote:
Trump had ook meer stemmen dan Obama.. Dus ook gefraudeerd?

Echt, de simpelheid..
pi_203493920
quote:
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen
Nogal een truc om dat onder de pet te houden. Respect.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203494292
Het script is gewoon het narratief volgen en niet voor jezelf denken, zoals legende Kanye West onlangs zei in een interview.

Wat heel erg belangrijk is om te weten is dat diegene vrijwel niet meer uit het script komen, want stel je voor dat je al zo lang voor de gek gehouden wordt? nee dat zal toch niet kunnen. Mensen die het script volgen zullen zo naief zijn en goedgelovig dat het bijna aandoenlijk wordt.

Niet kritische schapen die elk nieuws bericht maar voor lief nemen, aannames doen in het leven. Goh dat moet wel verdomd saai wezen zeg. Zullen vast ook geen creatieve mensen zijn.

Als morgen op NOS staat dat Biden de beste president ooit is geloven ze dat maar al te graag. Niet wetende dat al die journalisten van tegenwoordig activisten zijn met een agenda.

Je ziet het nu ook met corona erg sterk, wie de script volgers zijn. Totale angst leven ze nog in.
3x gevaccineerd en nog bang.
pi_203494502
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:08 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Nogmaals, jij claimt dat er iets is gebeurt en dus moet je met bewijs komen. Iets dat niet gebeurd is kan je niet bewijzen...
Echt, wiskunde van de lagere school is dit.

Jeetje.
[..]
Waarom dit soort oneliners? Als je zo bezig bent met scripts, heb je daar ook bewijs voor dan?
Terwijl jij degene bent die Trump napraat. Als de man had beweerd dat de Aarde plat was had je dit ook beweerd. Dat lijkt me de juiste definitie van script.
Hihihi, waarom heb ik toch het vermoeden dat je welgeteld nul rechtbankdocumenten door hebt genomen?
pi_203494514
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihihi, waarom heb ik toch het vermoeden dat je welgeteld nul rechtbankdocumenten door hebt genomen?
Omdat je weet dat het mij normaal geen reet kan roesten wat trumpfans beweren?
pi_203494586
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:36 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Omdat je weet dat het mij normaal geen reet kan roesten wat trumpfans beweren?
Dat kan je na al jouw posts niet meer zeggen hoor. Emoties liepen even hoog op.

BNW / Verkiezingsfraude 2020 complete lijst tot zo ver na 12 maanden

Neem even daar een kijkje, kan je zien wat voor bananos republiekos Amerika is.

pi_203494689
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:20 schreef epicbeardman het volgende:
Het script is gewoon het narratief volgen en niet voor jezelf denken, zoals legende Kanye West onlangs zei in een interview.
Als je Kanye West een legende noemt heb je de lat wel erg laag gelegd... Kim Holland is dan een lekker wijf.

quote:
Wat heel erg belangrijk is om te weten is dat diegene vrijwel niet meer uit het script komen, want stel je voor dat je al zo lang voor de gek gehouden wordt? nee dat zal toch niet kunnen. Mensen die het script volgen zullen zo naief zijn en goedgelovig dat het bijna aandoenlijk wordt.
Dan heb je het dus over mensen die Trump messiaanse eigenschappen toedichten terwijl Trump voor iedereen al duidelijk heeft gemaakt dat hij zichzelf het middelpunt van het universum acht?

quote:
Niet kritische schapen die elk nieuws bericht maar voor lief nemen, aannames doen in het leven. Goh dat moet wel verdomd saai wezen zeg. Zullen vast ook geen creatieve mensen zijn.
Creative mensen kunnen zichzelf voor de gek houden. Zoals dat Trump nog steeds de president is, of dat er massaal gefraudeerd is.. Meestal schrijven creatieve mensen boeken, fiction.

quote:
Als morgen op NOS staat dat Biden de beste president ooit is geloven ze dat maar al te graag. Niet wetende dat al die journalisten van tegenwoordig activisten zijn met een agenda.
Meestal volgen de mensen die de NOS volgen ook de bronnen waar de NOS hun artikelen op heeft gebaseerd.
Zo doe je onderzoek. Als je een boek leest heb je meestal ook bronnen achterin waardoor je de bronnen zelf kan lezen.

quote:
Je ziet het nu ook met corona erg sterk, wie de script volgers zijn. Totale angst leven ze nog in.
3x gevaccineerd en nog bang.
Als er een groep is die leeft uit en op angst dan is dat wel de antivaxxer groep.

Als je bijvoorbeeld alleen al leest welke dingen zij geloven. Van "het effect van over 5 jaar weten we niet" tot "Bill Gates heb er een chip in gedaan om de mensheid te decimeren".

Echt, de mensen die geloven in waar antivaxxers in geloven zijn de angstigste mensen op de planeet.
pi_203494758
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ten eerste: Of mijn emoties hoog opliepen kan je niet bewijzen.. Als je dingen leest op internet kan het heel anders overkomen dan hoe de schrijver het bedoelt heeft.
Ten tweede: Ik schreef ook "normaal geen reet kan roesten" dus dat bewijst dat het mij normaal niks kan schelen.

quote:
Neen bedankt, ik wil niet jullie rabbit hole ingezogen worden. Nogmaals, het kan mij mijn reet roesten wat trumpfans wel of niet vinden.
pi_203494823
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:35 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Deze discussie komt me bekend voor. De conclusie destijds toen daar op werd doorgevraagd:

quote:
Ik ga niet opnieuw +/- 60 rechtzaken opzoeken
pi_203494896
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Als je Kanye West een legende noemt heb je de lat wel erg laag gelegd... Kim Holland is dan een lekker wijf.
[..]
Dan heb je het dus over mensen die Trump messiaanse eigenschappen toedichten terwijl Trump voor iedereen al duidelijk heeft gemaakt dat hij zichzelf het middelpunt van het universum acht?
[..]
Creative mensen kunnen zichzelf voor de gek houden. Zoals dat Trump nog steeds de president is, of dat er massaal gefraudeerd is.. Meestal schrijven creatieve mensen boeken, fiction.
[..]
Meestal volgen de mensen die de NOS volgen ook de bronnen waar de NOS hun artikelen op heeft gebaseerd.
Zo doe je onderzoek. Als je een boek leest heb je meestal ook bronnen achterin waardoor je de bronnen zelf kan lezen.
[..]
Als er een groep is die leeft uit en op angst dan is dat wel de antivaxxer groep.

Als je bijvoorbeeld alleen al leest welke dingen zij geloven. Van "het effect van over 5 jaar weten we niet" tot "Bill Gates heb er een chip in gedaan om de mensheid te decimeren".

Echt, de mensen die geloven in waar antivaxxers in geloven zijn de angstigste mensen op de planeet.
NOS en andere Nederlandse/Europese media zijn gewoon echoputten van de Amerikaanse, die weer bronnen gebruiken van activisten en non biased self-proclaimed journalisten.
Valt het je niet op dat de journalisten van tegenwoordig allemaal transgender queer achtige lui zijn die maar 1 ding goed kunnen? copy pasten? een journalist met lef en visie of die zelf onderzoek doet wordt niet meer gezocht.

En nee, de echte bangerikjes zijn toch wel diegene met prikjes. Maarja niet iedereen is een god met vetpercentage van 7.8% met een immuun systeem ala Iron Dome van Israël.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:49 schreef KereldeGrote het volgende:

[..]
Ten eerste: Of mijn emoties hoog opliepen kan je niet bewijzen.. Als je dingen leest op internet kan het heel anders overkomen dan hoe de schrijver het bedoelt heeft.
Ten tweede: Ik schreef ook "normaal geen reet kan roesten" dus dat bewijst dat het mij normaal niks kan schelen.
[..]
Neen bedankt, ik wil niet jullie rabbit hole ingezogen worden. Nogmaals, het kan mij mijn reet roesten wat trumpfans wel of niet vinden.
Valt mij wel op dat @Kijkertje nog niet met haar nachtdienst begonnen is in dit topic, is dit je nieuwe alt of ben je zijn/haar man? :* precies dezelfde hoe jij quote namelijk, en praat.
pi_203494910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef epicbeardman het volgende:
Valt het je niet op dat de journalisten van tegenwoordig allemaal transgender queer achtige lui zijn die maar 1 ding goed kunnen?
:D
pi_203494969
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
:D
Veel journalisten WAPO/NY/MSNCB/FOX en al die andere MSM meuk zijn wokeachtige democratische activisten

twitter

Dit krijg je als je democraten laat stemmen over mannen die mee mogen doen in vrouwencompetities.
Vrijwel alle democraten (helemaal gestoord zijn woke linksen tegenwoordig) stemmen tegen.
Totaal gestoord, net zoals alle linkse partijen hier in Nederland.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203495046
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
NOS en andere Nederlandse/Europese media zijn gewoon echoputten van de Amerikaanse, die weer bronnen gebruiken van activisten en non biased self-proclaimed journalisten.
Valt het je niet op dat de journalisten van tegenwoordig allemaal transgender queer achtige lui zijn die maar 1 ding goed kunnen? copy pasten? een journalist met lef en visie of die zelf onderzoek doet wordt niet meer gezocht.
Ah, ga je op deze tour? Journalisten van nu zijn allemaal linkse hippies die veel te vooruitstrevend zijn.. Is dat wat je zo pro Trump maakt en anti Biden?

quote:
En nee, de echte bangerikjes zijn toch wel diegene met prikjes. Maarja niet iedereen is een god met vetpercentage van 7.8% met een immuun systeem ala Iron Dome van Israël.
Die bangerikjes hebben wel de feiten voor zich spreken, in plaats van de antivaxxers...
Vooral zij die hier een groot complot in zien. Echt als je het hebt over angporn en je negeert die mensen dan ben je ook niet eerlijk.

quote:
Valt mij wel op dat @:kijkertje nog niet met haar nachtdienst begonnen is in dit topic, is dit je nieuwe alt of ben je zijn/haar man? :* precies dezelfde hoe jij quote namelijk, en praat.
Ik quote gewoon altijd al zo.. Veel handiger om alles duidelijk te quoten in plaats van 1 tekst en de ander moet maar uitvogelen waar mijn reactie op is. Volgens mij quoten veel meer mensen zo.
En nee, ik ben geen @kijkertje.
pi_203495087
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:01 schreef epicbeardman het volgende:
Veel journalisten WAPO/NY/MSNCB/FOX en al die andere MSM meuk zijn wokeachtige democratische activisten
Niet terugkrabbelen pik, het zijn allemaal transgender queer achtige lui! All-in gaan!
pi_203495140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

BNW / Verkiezingsfraude 2020 complete lijst tot zo ver na 12 maanden

Neem even daar een kijkje, kan je zien wat voor bananos republiekos Amerika is.

Heb je je eigen bronnen wel eens doorgelezen? Grootste deel van die artikelen gaan over fouten/ defecte apparatuur die gewoon worden ontdekt en verbeterd, juist door de maatregelen en audits die er zijn om dit op te vangen.
pi_203496023
Whehehe, zie die trumpcultisten hier zichzelf eens hard ende passioneel voorliegen in de ijdele hoop toch nog gelijk te kunnen krijgen. Topshow _O_
  donderdag 3 februari 2022 @ 23:29:55 #48
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203497355
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203497380
twitter
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 4 februari 2022 @ 07:42:14 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203497740
quote:

[..]

Het waren voor groot deel rechters door de oompaloempa zelf aangesteld.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 07:45:39 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203497752
quote:

[..]

Haha

Dominion systems hebben geen USB aansluitingen..

Dominion heeft daarom voormalige advocaten aangeklaagd die dit als bewijs hadden aangegeven.

Dat niet alleen, er zou dus een dominion server in beslag zijn genomen in Frankfurt Duitsland met aantal doden als gevolgd..

Klein detail dat er geen server stond en de raid nooit heeft plaatsgevonden..

Maja details he..
  vrijdag 4 februari 2022 @ 07:48:14 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203497769
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 22:12 schreef kipknots het volgende:

[..]
Heb je je eigen bronnen wel eens doorgelezen? Grootste deel van die artikelen gaan over fouten/ defecte apparatuur die gewoon worden ontdekt en verbeterd, juist door de maatregelen en audits die er zijn om dit op te vangen.
Details details...

Die doen er nooit toe, je bent hier op bnw, uit context halen is veel belangrijker dan wat er daadwerkelijk gezegd word.
pi_203497870
Omdat de rechtzaken over verkiezingsfraude merendeels afgewezen zijn vanwege gebrek aan bewijs is dat dus volgens de gedesillusioneerde rechtse sektevolgers het voldongen bewijs dat er grootschalig fraude gepleegd is. _O-

Dat is verfierbaar niet logisch, gelukkig is dit BNW en kunnen mensen hier zulke dingen geloven en vol passie met veel emotie die belachelijke stelling blijven verdedigen. :D
pi_203497978
Over Dominion gesproken:
Judge to decide if report on voting machines can be public

quote:
ATLANTA (AP) — Georgia’s secretary of state on Thursday called on a voting technology expert to ask a judge to release a report detailing alleged security vulnerabilities in the voting machines used by the state — something the expert had already done.

The report by J. Alex Halderman was filed under seal in July in federal court in Atlanta as part of a long-running lawsuit challenging Georgia’s voting machines. Halderman spent 12 weeks examining the Dominion Voting Systems machines used in Georgia and more than a dozen other states and identified “multiple severe security flaws” that would allow attackers to install malicious software, he wrote in a sworn declaration filed in the case.

Halderman, a voting technology specialist and director of the University of Michigan’s Center for Computer Security and Society, told The Associated Press in August that he’d seen no evidence the machines’ vulnerabilities were used to tamper with the 2020 election, but he said, “there remain serious risks that policymakers and the public need to be aware of.”

State and federal officials have repeatedly said there was no evidence of widespread voter fraud during the 2020 election.

The report was initially classified “attorneys’ eyes only.” That meant the actual parties to the case couldn’t see it, only their lawyers and experts could. In a declaration filed with the court in July, Halderman urged public disclosure of a redacted version of his findings.

In a press release Thursday, Secretary of State Brad Raffensperger called on Halderman “to ask the judge to publicly release his findings on Georgia’s election system and his pre-2020 election testimony. Halderman was given full access to Georgia’s election system by the judge, the equivalent of having the keys and alarm codes to a home then claiming he found a way to break in.”

David Cross, a lawyer for some of the voters who filed the lawsuit and engaged Halderman for his expertise, called Raffensperger’s comments “highly misleading.”

“His lawyers have objected to every request we and Dr. Halderman have made to the Court over the last several months to make the report public and provide it to federal and state election security officials,” Cross wrote in an email.

Raffensperger’s statement was released as the parties to the lawsuit were on a conference call with the judge in the case. Cross mentioned it to her, saying it’s clear all parties in the case now want the report released. He asked the judge to allow a redacted version to be made public.

U.S. District Judge Amy Totenberg has so far been unwilling to make the report public, saying she’s concerned that it could be exploited by bad actors. After Cross mentioned Raffensperger’s press release, Totenberg said, “I’m disappointed that it got raised this way, in a way that only makes things more challenging.”

Vincent Russo, a lawyer for the state, told the judge he’d just become aware of the secretary’s statement. At this point, Russo said, keeping the report private “may be doing more harm than good.”

While the state’s lawyers and Dominion have seen the report, no one in the secretary of state’s office had seen it, Russo said. He asked Totenberg if he could share the redacted version with the secretary of state, saying that hadn’t been clear from the judge’s previous statements.

Totenberg said she always assumed the state’s lawyers were going to identify people who needed to see the report. She said it seemed to her that the state’s lawyers didn’t seem to want “to give it that level of acknowledgement.”

The judge said she needs to see a redacted version of the report before deciding whether it can be released. Cross said he could provide a version redacted by Halderman that was previously provided to the state’s lawyers.

Halderman, a staunch advocate for hand-marked paper ballots who has long argued that the ballot-marking machines are vulnerable, said the access he had to Georgia’s machines allowed him to identify for the first time specific vulnerabilities and the ways they could be exploited.

He did not immediately respond Thursday to requests for comment on Raffensperger’s press release.

Dominion President and CEO John Poulus said the company “supports all efforts to bring real facts and evidence forward to defend the integrity of our machines and the credibility of Georgia’s elections.”

Security assessments of any system “should always include a holistic approach of all safeguards in place, including procedural and technical safeguards,” he said in the press release from Raffensperger’s office, adding that the review conducted for this case “did not take this approach.”

Totenberg previously rejected a request by the Louisiana secretary of state, who sought access because his state uses the Dominion system in question for early voting. She has yet to rule on a request for access filed earlier this month by Fox News, which asked for access to the report to aid in its defense against a $1.6 billion defamation lawsuit filed by Dominion. One American News, which has also been sued by Dominion, on Thursday asked the judge for access.
pi_203499351
Erg benieuwd wat dat allemaal gaat brengen.
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe, zie die trumpcultisten hier zichzelf eens hard ende passioneel voorliegen in de ijdele hoop toch nog gelijk te kunnen krijgen. Topshow _O_
Nou nou, jezelf voorliegen is een Linkse hobby. Hoe zat het bijvoorbeeld ook alweer? Een man die zegt dat hij een vrouw is, is ook een vrouw, geen voorstander zijn van abortus betekent dat iemand een misogynist is, zogenaamd zit heel de VS met smart te wachten op progressief beleid, identificatiebewijs vragen voor stemmen is racisme en een blanke huidskleur geeft privileges. En dit is dan slechts een kleine greep uit het koekblik der Linkse leugens. Hihihi. Vanuit dat oogpunt heb ik sterk het gevoel dat je wat aan het projecteren bent.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203499391

Jo Bi-Deng is de nieuwe Xi JinPing

Jullie Bi-Deng fans kunnen zeggen over President Trump wat jullie willen, hij removede jullie comments en censureerde jullie tenminste niet, ondanks al die bullshit verhalen over hem en fake news.
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 februari 2022 @ 10:49:19 #58
3928 Ulx
pi_203499407
De GOP is anders de club die de inspraak van de burger wil beperken.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203499512
Hihi. Wat een non argumenten weer. Wat je zag is dat vorig jaar vanwege Covid de mogelijkheden tot stemmen werden uitgebreid. Die worden nu logischerwijs weer teruggeschaald, en veel activisten interpreteren alleen dat al als 'restricting access to voting'. Logisch ook wel, immers wil Blauw Amerika het liefst geen enkele vorm van controle omtrent het stemmen.
pi_203499527
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi. Wat een non argumenten weer. Wat je zag is dat vorig jaar vanwege Covid de mogelijkheden tot stemmen werden uitgebreid. Die worden nu logischerwijs weer teruggeschaald, en veel activisten interpreteren alleen dat al als 'restricting access to voting'. Logisch ook wel, immers wil Blauw Amerika het liefst geen enkele vorm van controle omtrent het stemmen.
Het is een kleine stap van Blauw naar Bruin.
pi_203499543
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:47 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Jo Bi-Deng is de nieuwe Xi JinPing

Jullie Bi-Deng fans kunnen zeggen over President Trump wat jullie willen, hij removede jullie comments en censureerde jullie tenminste niet, ondanks al die bullshit verhalen over hem en fake news.
Het interessante is dat Rogan niet eens conservatief is. Maar elke vorm van dissent moet de kop in worden gedrukt. Het is schrikbarend. Elke afwijkende mening van wat bepaalde overheden of instituten zeggen is zogenaamde "misinformatie".
pi_203499558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef Ulx het volgende:
De GOP is anders de club die de inspraak van de burger wil beperken.

[ twitter ]
Het enige wat de republikeinen willen is verkiezingen zonder fraude, al die hitsige titels waar jullie in trappen dat republikeinen de toegang tot ballots willen limiteren is goedkoop scoren. Werkt wel blijkbaar.

Republikeinen zijn tegen het stemmen zonder ID verificatie, wat reeds mogelijk is in Swing states. In dezelfde swingstates kan je voor je hele familie via post stemmen zonder handtekening verificatie.

Zelfs hier in Nederland stemde ik met een mondkapje op en pet. Niemand maar ook niemand kon zien dat ik echt diegene was op de aangeleverde identiteitskaart. Zodoende had ik op verkiezingsdag hier in Nederland voor tal van burgers kunnen stemmen.

Als het al in ons landje kan, dan weet je al helemaal dat het in die bananen republiek kan.
pi_203499564
Hihihi, al die superslimme socialistische studentjes die voor Brandon hebben gestemd voor de free gibs zijn weer belazerd door het Establishment.

President Trump zei dat het we moe zouden kunnen worden van het constante winnen. Zouden de pro-Democraten niet eens moe worden van het constante verliezen?
  vrijdag 4 februari 2022 @ 11:16:12 #64
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203499749
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Republikeinen zijn tegen het stemmen zonder ID verificatie, wat reeds mogelijk is in Swing states. In dezelfde swingstates kan je voor je hele familie via post stemmen zonder handtekening verificatie.
Dit is dat ook de reden waarom veel van die swing states naar de democraten gegaan zijn.

In Florida kon dat niet. En zijn ze ook niet gestopt met tellen na 0.00.

In Florida wonnen de Republiekeinen terwijl dat lean-blue was.

Georgia was behoorlijk rood. Maar die flipte dan naar blauw.

De Georgia/Florida wissel van rood naar blauw en van blauw naar rood vind ik 1 van de grootste aanwijzingen waarom er niets klopt van de uitslag in Georgia.

De republiekeinen hebben Georgia, Arizona, Michigan en Pennsylvania gewonnen. En Wisconsin zeer waarschijnlijk.
pi_203499783
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
Erg benieuwd wat dat allemaal gaat brengen.
[..]
Nou nou, jezelf voorliegen is een Linkse hobby. Hoe zat het bijvoorbeeld ook alweer? Een man die zegt dat hij een vrouw is, is ook een vrouw, geen voorstander zijn van abortus betekent dat iemand een misogynist is, zogenaamd zit heel de VS met smart te wachten op progressief beleid, identificatiebewijs vragen voor stemmen is racisme en een blanke huidskleur geeft privileges. En dit is dan slechts een kleine greep uit het koekblik der Linkse leugens. Hihihi. Vanuit dat oogpunt heb ik sterk het gevoel dat je wat aan het projecteren bent.
Niks hiervan is een leugen, meer een mening van individuen. Dat jij daar het verschil niet tussen weet te maken was al duidelijk. Je moet ook wel, anders overleeft je verwrongen wereldbeeld het niet _O-
pi_203499791
Media is totaal niet biased, dat lui dat hier ook nog eens durven te zeggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als Trump zelf een werkend kanker medicijn had ontworpen, was hij nog door democraten de grond ingestampt.

Trump zorgt voor overbevolking, nu kanker medicijnen er zijn, komen er voedseltekorten in de wereld!!
Trump zorgt er voor dat witte mensen langer blijven leven die racist door zijn medicijn!

Zo denken anti-Trumpers. Ziekmakend. _O-

[ Bericht 20% gewijzigd door epicbeardman op 04-02-2022 11:25:22 ]
pi_203499896
GigaChad President Trump: "He died like a dog."
pi_203499902
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:18 schreef epicbeardman het volgende:
Media is totaal niet biased, dat lui dat hier ook nog eens durven te zeggen.
SPOILER
Zelfs als Trump zelf een werkend kanker medicijn had ontworpen, was hij nog door democraten de grond ingestampt.

Trump zorgt voor overbevolking, nu kanker medicijnen er zijn gaan komen er voedseltekorten in de wereld!!
Trump zorgt er voor dat witte mensen langer blijven leven die racist door zijn medicijn!

Zo denken anti-Trumpers. Ziekmakend. _O-
Mooi voorbeeldje van selectief knippen en plakken, delusional baardmenneke. Tis niet alsof ze Trump niet aan het woord lieten: https://www.washingtonpos(...)20dd9e32d_story.html

Maar goed, je komt natuurlijk niet
niet verder dan de kop, de rest is te moeilijk voor je :')
pi_203500083
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Mooi voorbeeldje van selectief knippen en plakken, delusional baardmenneke. Tis niet alsof ze Trump niet aan het woord lieten: https://www.washingtonpos(...)20dd9e32d_story.html

Maar goed, je komt natuurlijk niet
niet verder dan de kop, de rest is te moeilijk voor je :')
Waarom ben je in BNW als deze frustratie het gevolg van jouw eigen aanwezigheid is? Geloof je überhaupt in BNW-waardige zaken? Waarom doe je het jezelf aan?
pi_203500191
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Niks hiervan is een leugen, meer een mening van individuen. Dat jij daar het verschil niet tussen weet te maken was al duidelijk. Je moet ook wel, anders overleeft je verwrongen wereldbeeld het niet _O-
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
pi_203500214
Vergeet overigens niet, dat de hoop van het Establishment was dat President Trump hard(er) terug zou vechten tegen de fraude en gestolen verkiezingen. Het doel was de jarenlang zorgvuldig gecultiveerde woede bij makkelijk beïnvloedbare personen, die alles geloven dat in een zelfbenoemd betrouwbaar medium staat, tot uitbarsting te laten komen wanneer President Trump, Chad-in-Chief, beëdigd zou worden.

Ze hadden geen rekening gehouden met het feit dat ze daadwerkelijk met de gebakken peren zouden zitten. Dat ze nu, met het Huis, de Senaat en het Witte Huis, niets voor elkaar krijgen. Sterker nog, alles dondert ineen. President Trump is "out of the picture" dankzij hun eigen censuur en ze realiseren zich dat ze hun eigen bliksemafleider onklaar hebben gemaakt.

Wanneer dat kwartje eindelijk valt hier op dit forum bij de pro-Establishmenters, dat zij zijn misleid en gebruikt, dat zij absoluut hebben verloren, dan moeten wij intelligente conservatieven en libertariërs klaar staan met de beste memes als Wiedergutmachung.

SPOILER
  vrijdag 4 februari 2022 @ 12:58:56 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203501235
quote:

[..]

Best knap dat de biden administration dat al deed voor ze begonnen waren :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 februari 2022 @ 13:52:48 #73
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203502314
Biden wil weer meedoen in 2024.

Trump waarschijnlijk ook.

Wat gaan de democraten dit keer doen als:
- Er geen poststemmen meer zijn.
- Verplichte identificatie.
- Niet stoppen met tellen.
- Niet een week lang na de verkiezingen nog stemmen binnenkomen.
- Van beide partijen zijn toezichthouders aanwezig bij het tellen van de stemmen.

We hebben beide heren dan 4 jaar aan het werk gezien.

Ik weet wel wie er dan naar het Witte Huis gaat bij eerlijke verkiezingen.

Let's go Brandon!!!!! _O-
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 februari 2022 @ 14:27:41 #74
3928 Ulx
pi_203502958
twitter

Niet echt een goede reclame.
pi_203503530
Hihi, "betrouwbare media". "Kwaliteitsjournalistiek".

twitter
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:03:57 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203503566
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:52 schreef Ixnay het volgende:

Waar is dat gedaan dan?

quote:
Waarom is dat verkeerd? Een aantal staten hadden daar regels mee ivm vertraagde post, zolang ze maar op tijd verstuurd waren.

quote:
- Van beide partijen zijn toezichthouders aanwezig bij het tellen van de stemmen.
Dat was de vorige keer ook het geval. Hebben we in de rechtszaken rond dit onderwerp nog gezien.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:11:34 #77
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203503702
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waar is dat gedaan dan?
[..]
Waarom is dat verkeerd? Een aantal staten hadden daar regels mee ivm vertraagde post, zolang ze maar op tijd verstuurd waren.
[..]
Dat was de vorige keer ook het geval. Hebben we in de rechtszaken rond dit onderwerp nog gezien.
1. Georgia, Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Arizona, Nevada, North-Carolina, Alaska.

2. Dan kunnen er containers vol met stemmen binnenkomen, na de verkiezingen, die zogenaamd vertraagd waren met de post, maar wel 100% naar Biden gingen.

3. Dat was pure fraude. Er zijn beelden van zowel Philadelphia als Pittsburgh (beiden Pennsylvania) waar die buiten werden gehouden en de ramen werden dichtgeplakt.
pi_203503789

Zeer presidentieel statement van President Trump. De toekomst ziet er goed uit. Tenzij je pro-Establishment bent uiteraard, dan niet.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:17:45 #79
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203503825
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]
1. Georgia, Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Arizona, Nevada, North-Carolina, Alaska.
Wanneer zijn ze daar dan gestopt met tellen, en hoe was dat fout/beïnvloede het de uitslag?

quote:
2. Dan kunnen er containers vol met stemmen binnenkomen, na de verkiezingen, die zogenaamd vertraagd waren met de post, maar wel 100% naar Biden gingen.
Dat kan ja. Het hielp ook niet dat Trump et al. in de aanloop naar de verkiezingen de US Postal services behoorlijk probeerden te beperken. Moeten die geldige en op tijd uitgebrachte stemmen dan maar niet tellen? Klinkt ook niet heel democratisch.

quote:
3. Dat was pure fraude. Er zijn beelden van zowel Philadelphia als Pittsburgh (beiden Pennsylvania) waar die buiten werden gehouden en de ramen werden dichtgeplakt.
Dat is niet wat we van de Trump advocaten te horen kregen.
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 februari 2022 @ 16:50:32 #80
3928 Ulx
pi_203505213
twitter

De zoveelste Republikein die iets probeerde te flikken.
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 16:59:08 #81
5428 crew  miss_sly
pi_203505282
Kan het weer gewoon ontopic?
Dank O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203507341
Hihi, President Trump met weer een statement.

Ik vind het leuk hoe het "President Trump" zegt.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 21:28:21 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203509287
quote:

Niet stoppen met tellen..
Hahaha wat?
Dus oh Trump ligt met een stem voor stoppen....

Keal zo werkt dat niet hé.
pi_203510121
quote:

Dit toont wel mooi aan waarom het Trump volgvolk blijft denken dat er sprake was van fraude in 2020. Nog steeds hebben ze totaal geen benul hoe het stemsysteem werkt in verschillende staten en ze hebben intussen ook helemaal niets geleerd van het afgelopen jaar. Maar wel keer op keer dezelfde VERDACHTE! zaken dommig blijven posten waar geen enkel bewijs van is en die al lang debunked zijn omdat ze ongegrond bleken te zijn :')

- Poststemmen zijn er altijd
- Verplichte ID verschilt per staat
- Stoppen met tellen is normaal als dat veel tijd kost, mensen moeten ook slapen.
- Een legitieme en op tijd uitgebrachte stem wordt altijd geteld hoe lang de post er ook over doet.
- Er waren altijd al toezichthouders van beide partijen aanwezig en daar verandert ook niets aan.

We hebben idd 4 jaar lang de Grifter-in-Chief aan het werk gezien. Maar liefst tweemaal impeached worden lijkt me sws al genoeg bewijs van ongeschiktheid en dan komen daar alle lopende onderzoeken nog eens bij.

Biden daarentegen doet het na 1 jaar en naar omstandigheden (de puinhoop die Trump achterliet, de nog steeds aanwezige pandemie, de tegenwerking van de Republikeinen mbt noodzakelijk vernieuwing van wetgeving etc etc .. ) gewoon prima en het duurt nog 3 jaar tot de volgende presidentsverkiezingen dus er kan nog van alles gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 04-02-2022 23:18:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203510860
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:51:52 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203512430
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dit toont wel mooi aan waarom het Trump volgvolk blijft denken dat er sprake was van fraude in 2020. Nog steeds hebben ze totaal geen benul hoe het stemsysteem werkt in verschillende staten en ze hebben intussen ook helemaal niets geleerd van het afgelopen jaar. Maar wel keer op keer dezelfde VERDACHTE! zaken dommig blijven posten waar geen enkel bewijs van is en die al lang debunked zijn omdat ze ongegrond bleken te zijn :')

- Stoppen met tellen is normaal als dat veel tijd kost, mensen moeten ook slapen.
- Een legitieme en op tijd uitgebrachte stem wordt altijd geteld hoe lang de post er ook over doet.
- Er waren altijd al toezichthouders van beide partijen aanwezig en daar verandert ook niets aan.

We hebben idd 4 jaar lang de Grifter-in-Chief aan het werk gezien. Maar liefst tweemaal impeached worden lijkt me sws al genoeg bewijs van ongeschiktheid en dan komen daar alle lopende onderzoeken nog eens bij.

Biden daarentegen doet het na 1 jaar en naar omstandigheden (de puinhoop die Trump achterliet, de nog steeds aanwezige pandemie, de tegenwerking van de Republikeinen mbt noodzakelijk vernieuwing van wetgeving etc etc .. ) gewoon prima en het duurt nog 3 jaar tot de volgende presidentsverkiezingen dus er kan nog van alles gebeuren.

En die mail ballots werden aangeraden door Biden, trump wou er niks van weten.
Tja..
pi_203512509
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zeg enkel dat President Trump President Trump is.

En ja, ik heb gelijk en ik sta aan de juiste zijde, en daar ben ik blij om.
Even een oprechte vraag: Zijn er volgens jou meer democraten in de VS dan republikeinen als je alle legale Amerikaanse inwoners van 18+ zou vragen?
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 5 februari 2022 @ 00:23:02 #88
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203512922
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wanneer zijn ze daar dan gestopt met tellen, en hoe was dat fout/beïnvloede het de uitslag?
[..]
Dat kan ja. Het hielp ook niet dat Trump et al. in de aanloop naar de verkiezingen de US Postal services behoorlijk probeerden te beperken. Moeten die geldige en op tijd uitgebrachte stemmen dan maar niet tellen? Klinkt ook niet heel democratisch.
[..]
Dat is niet wat we van de Trump advocaten te horen kregen.
1. Ik heb de hele verkiezingsavond/nacht gekeken toen Trump won in 2020. Toen ze stopten met tellen in die staten was het 0.00 in NYC hier was het 6.00 en ik was de Amerikanen die ik ken al aan het feliciteren. Trump stond heel ver voor in die states die dagen later nog geflipt zijn.

Trump riep de overwinning uit en besprak hoe de democraten de verkiezing aan het stelen waren. In alle staten die nog niet beslist waren stond hij ruim voor op het moment van deze legendarische speech.

Op dit moment wist Biden dat hij verloren had. Zie ook die mensen hoe beteuterd ze zijn bij de "keep the faith" speech van Biden. He knew he lost very big.

De democraten wisten al maanden van tevoren dat winnen van Trump onmogelijk was en hebben alles wat ze nog konden doen uit de kast getrokken. De stemmen (voornamelijk van Trump) die nog geteld moesten worden hebben ze samen met de grote hoeveelheid mail-in ballots geteld in de dagen daarna. Die mail-in ballots waren vrijwel allemaal voor Biden en waren massaal geleverd. In Georgia hebben ze deze ballots verspreid in verschillende counties zodat het niet al te veel zou opvallen. De resultaten in Clayton en Fulton zijn surrealistisch en absurd. Behalve de stembiljetten die massaal zijn ingevuld en zonder verdere legitimatie geleverd zijn, zijn hoeveelheden stembiljetten meerdere keren door de telmachine gehaald. Hier is trouwens ook bewijs van. De ingescande biljetten zijn met elkaar vergeleken en bepaalde streepjes en vlekjes van het ingevulde stembiljet komen exact overeen. Dit laatste is in Georgia, Arizona en Pennsylvania gebeurd. In Michigan en Wisconsin zijn alleen de grote hoeveelheden stembiljetten in zeer korte tijd geleverd die 100% naar Biden gingen. In die 2 staten samen met Pennsylvania en Georgia mochten ook geen Republiekeinse toezichthouders aanwezig zijn. Ze werden buiten gehouden en er was geen controle over wat er daar binnen gebeurde.

In Michigan stond Trump op 57-58% terwijl naar schatting 80% gestemd was. Dit kun je niet meer verliezen alleen als echt 100% naar Biden zou gaan. In Pennsylvania en Georgia stond hij ook ruim voor maar niet O extreem als in Michigan. Als ze door waren gegaan met stemmen had de media echt de overwinning voor Trump moeten callen.

Ik weet nog dat ik rond 5.00/6.00 op goksites gekeken had wat je kon winnen als je op Trump of Biden zou inzetten. Voor Trump kreeg je per dollar nog maar 1.03. Voor Biden kreeg je 7 a 8 keer je inzet. Deze overwinning was zeker.

Toen de overwinning voor Trump binnen was heb ik alleen nog CNN gekeken. Heerlijk genieten van die huilende verzuurde SJW's die ze overal lieten zien.

Trump heeft ruim gewonnen. En alles dat gebeurd is waren de democraten goed op voorbereid.

2. Stemmen doe je op de stemlocatie. Dan krijg je ook dit soort fraudeclaims niet. Waarom wilden de democraten dat toch zó graag? En waarom willen ze dat de volgende keer weer? Ze waren toch zo zeker dat ze gingen winnen?

3. Heb je die officiële documenten gelezen? Zeg eens eerlijk. Nee hè? :')
  zaterdag 5 februari 2022 @ 00:52:25 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513292
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]
1. Ik heb de hele verkiezingsavond/nacht gekeken toen Trump won in 2020. Toen ze stopten met tellen in die staten was het 0.00 in NYC hier was het 6.00 en ik was de Amerikanen die ik ken al aan het feliciteren. Trump stond heel ver voor in die states die dagen later nog geflipt zijn.

Trump riep de overwinning uit en besprak hoe de democraten de verkiezing aan het stelen waren. In alle staten die nog niet beslist waren stond hij ruim voor op het moment van deze legendarische speech.

Op dit moment wist Biden dat hij verloren had. Zie ook die mensen hoe beteuterd ze zijn bij de "keep the faith" speech van Biden. He knew he lost very big.

De democraten wisten al maanden van tevoren dat winnen van Trump onmogelijk was en hebben alles wat ze nog konden doen uit de kast getrokken. De stemmen (voornamelijk van Trump) die nog geteld moesten worden hebben ze samen met de grote hoeveelheid mail-in ballots geteld in de dagen daarna. Die mail-in ballots waren vrijwel allemaal voor Biden en waren massaal geleverd. In Georgia hebben ze deze ballots verspreid in verschillende counties zodat het niet al te veel zou opvallen. De resultaten in Clayton en Fulton zijn surrealistisch en absurd. Behalve de stembiljetten die massaal zijn ingevuld en zonder verdere legitimatie geleverd zijn, zijn hoeveelheden stembiljetten meerdere keren door de telmachine gehaald. Hier is trouwens ook bewijs van. De ingescande biljetten zijn met elkaar vergeleken en bepaalde streepjes en vlekjes van het ingevulde stembiljet komen exact overeen. Dit laatste is in Georgia, Arizona en Pennsylvania gebeurd. In Michigan en Wisconsin zijn alleen de grote hoeveelheden stembiljetten in zeer korte tijd geleverd die 100% naar Biden gingen. In die 2 staten samen met Pennsylvania en Georgia mochten ook geen Republiekeinse toezichthouders aanwezig zijn. Ze werden buiten gehouden en er was geen controle over wat er daar binnen gebeurde.

In Michigan stond Trump op 57-58% terwijl naar schatting 80% gestemd was. Dit kun je niet meer verliezen alleen als echt 100% naar Biden zou gaan. In Pennsylvania en Georgia stond hij ook ruim voor maar niet O extreem als in Michigan. Als ze door waren gegaan met stemmen had de media echt de overwinning voor Trump moeten callen.

Ik weet nog dat ik rond 5.00/6.00 op goksites gekeken had wat je kon winnen als je op Trump of Biden zou inzetten. Voor Trump kreeg je per dollar nog maar 1.03. Voor Biden kreeg je 7 a 8 keer je inzet. Deze overwinning was zeker.

Toen de overwinning voor Trump binnen was heb ik alleen nog CNN gekeken. Heerlijk genieten van die huilende verzuurde SJW's die ze overal lieten zien.

Trump heeft ruim gewonnen. En alles dat gebeurd is waren de democraten goed op voorbereid.
Wat, dat ze voor die nacht stopten met stemmen tellen is verdacht? Ze gingen de dag erna gewoon verder hoor. Dat de stemmen via post voornamelijk voor de democraten waren viel ook volledig binnen de verwachting, gezien de houding van de partijen over Covid en de gevaren daarvan. Dat zoveel mensen dat compleet leken te vergeten die nacht zegt meer over die mensen.

quote:
2. Stemmen doe je op de stemlocatie. Dan krijg je ook dit soort fraudeclaims niet. Waarom wilden de democraten dat toch zó graag? En waarom willen ze dat de volgende keer weer? Ze waren toch zo zeker dat ze gingen winnen?
Oh die fraudeclaims krijg je sowieso wel hoor :D Dat deed Trump in 2016 ook gewoon. Daar konden ze toen ook al geen bewijs voor vinden.

quote:
3. Heb je die officiële documenten gelezen? Zeg eens eerlijk. Nee hè? :')
Niet allemaal nee, een deel wel. De beelden van de rechter die uiteindelijk dan maar direct aan de advocaat vroeg of ze mensen in de zaal hadden gehad waren ook prachtig. Dat ze toe moesten geven dat ze wel degelijk mensen binnen hadden gehad, en de rechter zoiets had van wtf jongens.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 februari 2022 @ 00:58:06 #90
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513354
Ik vond de overwinning van Trump in 2020 nog mooier dan die in 2016.

Net dit nog eens van begin tot eind bekeken. Moment dat ik nooit zal vergeten _O_

In 2024 gaat hij een derde keer winnen en ook dan gaan jullie weer 4 jaar verzuurd zijn dat hij impeached moet worden om niks. ^O^
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:02:53 #91
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513393
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Niet stoppen met tellen..
Hahaha wat?
Dus oh Trump ligt met een stem voor stoppen....

Keal zo werkt dat niet hé.
Ik zei: "niet stoppen met tellen". Zoals je zelf citeert.

In 2020 stopten ze dus wel met tellen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:05:48 #92
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513415
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Poststemmen is er niet altijd. Weet je eigenlijk wel waarom de verkiezingen altijd op dinsdag zijn in de VS?

En het aantal keren impeached worden zegt niks. Er valt veel meer te zeggen over een partij die 2 keer iemand probeert te impeachen en het 2 keer niet lukt.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:10:24 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513447
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Toen ze klaar waren met tellen ja.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:10:46 #94
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513450
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
En die mail ballots werden aangeraden door Biden, trump wou er niks van weten.
Tja..
De democraten zagen een ideale manier om te frauderen bij verkiezingen die ze onmogelijk hadden kunnen winnen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:12:17 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513460
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Poststemmen is er niet altijd.
Hoe kom je daar nou weer bij?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:12:34 #96
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Toen ze klaar waren met tellen ja.
Nee, om middernacht na de verkiezingsavond stopten ze, om vervolgens verder te gaan met wagens vol Biden stemmen. Hij heeft verloren. Hij heeft ook 0 campagne gevoerd en heeft bijna een jaar in zijn kelder gezeten.
pi_203513480
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Poststemmen is er niet altijd.
Echt wel. In sommige staten heb je een excuus nodig voor een absentee ballot, maar in alle staten kun je met absentee ballot stemmen. En die gaan voor een groot deel per post.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:15:32 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513487
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:12 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Nee, om middernacht na de verkiezingsavond stopten ze, om vervolgens verder te gaan met wagens vol Biden stemmen. Hij heeft verloren. Hij heeft ook 0 campagne gevoerd en heeft bijna een jaar in zijn kelder gezeten.
Dus ze hadden de hele nacht maar door moeten tellen of zo? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_203513495
Trump zelf maakt altijd gebruik van absentee voting als hij zijn stem uitbrengt :D
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:17:21 #100
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513503
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Mensen moesten een hele dag reizen om te kunnen stemmen. Dat ging niet per post.

De verkiezingen waren altijd op dinsdag omdat men op zondag naar de kerk gaat. Op maandag reizen naar het stembureau, op dinsdag stemmen, op woensdag terugreizen, en op donderdag moest de markt van vrijdag voorbereid kunnen worden. Daarom stemmen ze al eeuwen op dinsdag. En het kon niet per post!

Je kunt nog steeds niet per post stemmen zonder dat er een risico op fraude is. Als je het goed organiseert zoals de democraten in 2020 dan kun je makkelijk frauderen met poststemmen. Zonder poststemmen hadden de democraten niet dusdanig kunnen frauderen.
pi_203513519
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:12 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Het was een keuze om het in person stemmen eerst te tellen en daarna de andere stemmen. Tja dan weet je dat Trump's stemmen eerst geteld worden en Biden's stemmen later. Niks verdachts aan :N

En Biden voerde wel degelijk campagne alleen wat aangepast aan de pandemie-omstandigheden. Dat je beelden op tv ziet van Trump's rally's met veel volgvolk zegt natuurlijk niets over het stemgedrag van alle kiezers. Niet iedereen heeft behoefte aan aanbidding van een president. Relevanter is of hij zijn taak goed doet en een groot deel van de Bidenstemmers waren helemaal klaar met Trump :{w

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2022 01:37:47 ]
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:22:38 #102
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513543
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dus ze hadden de hele nacht maar door moeten tellen of zo? :?
Nee, ze hadden hetzelfde moeten doen als in alle andere staten.

Staten waar wél normale en aannemelijke uitslagen waren. Ohio en Indiana bijvoorbeeld. Lijkt heel veel op Pennsylvania, Michigan, Wisconsin. Rustbelt states. Daar hadden ze gewoon op verkiezingsavond een uitslag. En dat leidde tot een dikke vette overwinning voor Trump. Veel beter dan in de polls.

Behalve in die states waar ze om middernacht stopten met tellen en waar ze nog dagen later stemmen lieten binnenkomen. En wat bleek daar? Daar deed Biden het ineens veel beter dan ze in de polls hadden verwacht. Wat een toeval toch? Wonderen bestaan! :D
pi_203513566
Omdat die stemmen uit gebieden met grote steden komen die vaak meer Dem stemmen, slimpie.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203513568
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Staten waar wél normale en aannemelijke uitslagen waren. Ohio en Indiana bijvoorbeeld. Lijkt heel veel op Pennsylvania, Michigan, Wisconsin. Rustbelt states. Daar hadden ze gewoon op verkiezingsavond een uitslag. En dat leidde tot een dikke vette overwinning voor Trump. Veel beter dan in de polls.

Behalve in die states waar ze om middernacht stopten met tellen en waar ze nog dagen later stemmen lieten binnenkomen. En wat bleek daar? Daar deed Biden het ineens veel beter dan ze in de polls hadden verwacht. Wat een toeval toch? Wonderen bestaan! :D
Het tellen van de stemmen verschilt per staat? Dat is hun eigen keuze hoe ze dat aanpakken en daar waren de Republikeinen zelf verantwoordelijk voor? Als ze dat willen veranderen kan dat natuurlijk maar dat verandert niets aan de uitslag.

Het tellen 'stopt' ook helemaal niet, er wordt gewoon een slaappauze ingelast.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2022 01:31:40 ]
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:41:50 #105
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513681
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:24 schreef OMG het volgende:
Omdat die stemmen uit gebieden met grote steden komen die vaak meer Dem stemmen, slimpie.
Niet waar wat jij zegt. Die 5 staten zijn ongeveer even stedelijk/landelijk.

Maar je begrijpt ook helemaal niet wat ik zei.

Van die 5 staten (PE, OH, IN, MI, WI), die Trump in werkelijkheid alle 5 won, net als in 2016. Daarvan deed hij het volgens de officiële cijfers het in OH en IN ruim beter dan in de polls maar in PE, MI en WI deed hij het volgens de officiële cijfers veel minder goed dan in de polls.

En datzelfde geldt voor de rest van het land. In de meeste staten hadden ze op de verkiezingsavond een winnaar en overal deed Trump het beter dan in de polls, behalve daar waar ze stopten met tellen en waar ze de volgende ochtend verder gingen met grote ladingen Biden stemmen.

Die uitslagen ook hè. :')

Wisconsin:
1,630,866
1,610,184

Georgia:
2,473,633
2,461,854

Arizona:
1,672,143
1,661,686

En ook allemaal op het einde nog nèt ingehaald.
pi_203513687
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Van die 5 staten (PE, OH, IN, MI, WI), die Trump in werkelijkheid alle 5 won, net als in 2016. Daarvan deed hij het volgens de officiële cijfers het in OH en IN ruim beter dan in de polls maar in PE, MI en WI deed hij het volgens de officiële cijfers veel minder goed dan in de polls.

En datzelfde geldt voor de rest van het land. In de meeste staten hadden ze op de verkiezingsavond een winnaar en overal deed Trump het beter dan in de polls, behalve daar waar ze stopten met tellen en waar ze de volgende ochtend verder gingen met grote ladingen Biden stemmen.

Wisconsin:
1,630,866
1,610,184

Georgia:
2,473,633
2,461,854

Arizona:
1,672,143
1,661,686

Waarom zoek je niet gewoon op waarom het in die staten zo lang duurde? Moet toch lukken met jouw IQ :+
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:43:50 #107
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513692
quote:
81s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het tellen van de stemmen verschilt per staat? Dat is hun eigen keuze hoe ze dat aanpakken en daar waren de Republikeinen zelf verantwoordelijk voor? Als ze dat willen veranderen kan dat natuurlijk maar dat verandert niets aan de uitslag.

Het tellen 'stopt' ook helemaal niet, er wordt gewoon een slaappauze ingelast.
"Slaappauze" _O-

En toen werden ze wakker en toen lagen er ineens honderdduizenden stembiljetten voor Biden en 0 voor Trump.

Aparte definitie van slapen heb jij. :')
pi_203513698
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:43 schreef Ixnay het volgende:

[..]
"Slaappauze" _O-

En toen werden ze wakker en toen lagen er ineens honderdduizenden stembiljetten voor Biden en 0 voor Trump.

Aparte definitie van slapen heb jij. :')
Ineens? _O-

Waarom weet je niet hoe het tellen werkt?

En nogmaals:

quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom zoek je niet gewoon op waarom het in die staten zo lang duurde? Moet toch lukken met jouw IQ :+
Hint:

quote:
In most states, election officials could start the arduous process that goes into counting mail votes many days before Election Day, but in Michigan, Wisconsin and Pennsylvania, officials had their hands tied by state laws that did not allow for such preparation.
Oftewel ze kozen er zelf voor om pas op de dag zelf te gaan tellen terwijl andere staten al veer eerder begonnen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:48:45 #109
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513716
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Arizona werd op CNN al voor de Democraten gecalled op de verkiezingsavond toen net 50% geteld was. _O- _O- _O-

En in al die staten waar veel meer geteld was en waar Trump verder voorstond dan Biden in Arizona die werden dagen na de verkiezingen nog niet gecalled. _O-

En juist daar in Arizona hadden ze de stedelijke gebieden al gehad en moesten ze de landelijke nog en uiteindelijk "wonnen" ze met nog geen 20.000 stemmen verschil. :')

Hoe kan dat toch dat ze dat zo vroeg al wisten??? :')
pi_203513719
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:48 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Arizona werd op CNN al voor de Democraten gecalled op de verkiezingsavond toen net 50% geteld was. _O- _O- _O-

En in al die staten waar veel meer geteld was en waar Trump verder voorstond dan Biden in Arizona die werden dagen na de verkiezingen nog niet gecalled. _O-

En juist daar in Arizona hadden ze de stedelijke gebieden al gehad en moesten ze de landelijke nog en uiteindelijk "wonnen" ze met nog geen 20.000 stemmen verschil. :')

Hoe kan dat toch dat ze dat zo vroeg al wisten??? :')
Hint:

quote:
In most states, election officials could start the arduous process that goes into counting mail votes many days before Election Day, but in Michigan, Wisconsin and Pennsylvania, officials had their hands tied by state laws that did not allow for such preparation.
Oftewel ze kozen er zelf voor om pas op de dag zelf te gaan tellen terwijl andere staten al veer eerder begonnen met het tellen van de mail-in votes..

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2022 02:05:37 ]
pi_203513721
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:41 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wisconsin:
1,630,866
1,610,184

Georgia:
2,473,633
2,461,854

Arizona:
1,672,143
1,661,686

PE bestaat niet.

Daarnaast is het met een staat als IN al redelijk vroeg in de avond aan de hand van exit polls te zien dat het naar de R kandidaat gaat, in tegenstelling tot andere staten.

Daarom kan in die andere staten de voorsprong van de R nog worden ingehaald door de D als ze nog dagen stemmen uit de steden aan het tellen zijn. Jemig, zeg.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:50:39 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513725
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef Ixnay het volgende:

[..]

En weet je ook waarom dat was? Hint: het heeft te maken met de regels over poststemmen, en vanaf wanneer die geteld mogen worden.
Onikaan ni ov dovah
pi_203513730
Volgens mij Leest @Ixnay de antwoorden niet eens of het dringt gewoon niet tot hem door of zo :X
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:52:41 #114
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513734
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Mensen moesten een hele dag reizen om te kunnen stemmen. Dat ging niet per post.

De verkiezingen waren altijd op dinsdag omdat men op zondag naar de kerk gaat. Op maandag reizen naar het stembureau, op dinsdag stemmen, op woensdag terugreizen, en op donderdag moest de markt van vrijdag voorbereid kunnen worden. Daarom stemmen ze al eeuwen op dinsdag. En het kon niet per post!

Je kunt nog steeds niet per post stemmen zonder dat er een risico op fraude is. Als je het goed organiseert zoals de democraten in 2020 dan kun je makkelijk frauderen met poststemmen. Zonder poststemmen hadden de democraten niet dusdanig kunnen frauderen.
Stemmen via post is in sommige staten al 100+ jaar een optie...
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:53:30 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513741
quote:
81s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij Leest @:Ixnay de antwoorden niet eens of het dringt gewoon niet tot hem door of zo :X
En is daarbij ook niet bijzonder goed geïnformeerd...
Onikaan ni ov dovah
pi_203513743
Ixnay weet zo te lezen niet goed wat een impeachmentprocedure is, en hoe het verloop van stemmen tellen gaat met de verschillen per staat. Kan schijnbaar niet zo goed verkroppen dat trump verloren heeft. Verrassend.
pi_203513745
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En is daarbij ook niet bijzonder goed geïnformeerd...
Hij generaliseert idd nogal en heeft blijkbaar niet door dat het in de VS per staat heel erg kan verschillen hoe het geregeld is. Hij realiseert zich ook niet dat de Republikeinen juist in de swingstates de regels bepaalden en dus ook verantwoordelijk waren voor de duur van het tellen na de verkiezingsdag.

Misschien een kwestie van vnl onbetrouwbare bronnen gebruiken? :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2022 02:03:47 ]
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:07:29 #118
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513784
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ineens? _O-

Waarom weet je niet hoe het tellen werkt?

En nogmaals:
[..]
Hint:
[..]
Oftewel ze kozen er zelf voor om pas op de dag zelf te gaan tellen terwijl andere staten al veer eerder begonnen.
quote:
... but in Michigan, Wisconsin and Pennsylvania, officials had their hands tied by state laws that did not allow for such preparation
Ooh wat interessant zeg. En wie won die staten heel verrassend na er in 2016 een genadeloos pak slaag gehad te hebben? Pas dagen na de verkiezingen met een marginaal verschil terwijl ze op verkiezingsavond dik achterstonden. Alle 3 hetzelfde met een paar duizend stemmen verschil!!!

En in die 4 jaar na die overwinning in 2016 hebben de Republikeinen die failliete staten werkgelegenheid gegeven door China aan te pakken. En dan nog de criminaliteitscijfers daar, drugs en wapenhandel, etc. etc. Allemaal aangepakt. Dat volk in MI, PE en WI moet toch wel een hele diepe haat hebben voor economische vooruitgang en werkgelegenheid en tegelijkertijd een enorme liefde voor criminaliteit, geweld, drugs- en wapenhandel. Zie dat stemgedrag en hun wissel van 2016 naar 2020. En dat terwijl Trump in al die staten populairder geworden is.

Trump PE 2016: 2,970,733
Trump PE 2020: 3,377,674

Trump MI 2016: 2,279,543
Trump MI 2020: 2,649,852

Trump WI 2016: 1,405,284
Trump WI 2020: 1,610,184

En in 2016 won hij ze alle 3 en jullie geloven dat hij ze in 2020 alle 3 verloren heeft.

En de aller-allergrootste grap in deze staten is dat zelfs Hillary het beter deed dan Brandon in het grootste deel van deze staten. _O-
Maar Brandon had natuurlijk een hele hele grote aanhang in een paar steden waar hij hele opvallende spikes had die Hillary niet had. Heel geloofwaardig natuurlijk.

Maar wacht... ik heb een mogelijke verklaring die jullie kan redden. In 2016 waren de mensen in deze failliete staten natuurlijk allemaal werkloos na 8 jaar Obama die banen aan China weggaf en stemden ze in de counties waar ze thuiszaten zonder werk. Maar in 2020 na 4 jaar Trump hadden ze allemaal werk en voor werk reis je natuurlijk statistisch vaker naar de grotere steden. Daar stemden zij dus. Dit verklaart natuurlijk die opkomst van ruim boven de 100% overal met enorm veel stemmen voor Brandon, terwijl in de rest van de state zelfs Hillary het beter deed dan Brandon.
pi_203513790
Niet zo heel vreemd dat hij meer stemmen kreeg dan in der voorgaande verkiezing als de gehele opkomst een stuk hoger uitvalt. Ben je nu echt zo simpel?
pi_203513792
En PE bestaat nog steeds niet.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:12:43 #121
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513793
Let's go Brandon! ^O^

SPOILER
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:13:18 #122
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513795
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:12 schreef OMG het volgende:
En PE bestaat nog steeds niet.
Hey, na heel lang heb je me eindelijk op 1 lettertje kunnen pakken.

_O-
pi_203513796
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:07 schreef Ixnay het volgende:

[..]
[..]
Ooh wat interessant zeg. En wie won die staten heel verrassend na er in 2016 een genadeloos pak slaag gehad te hebben? Pas dagen na de verkiezingen met een marginaal verschil terwijl ze op verkiezingsavond dik achterstonden. Alle 3 hetzelfde met een paar duizend stemmen verschil!!!

Het is zeker nooit in je opgekomen dat in sommige staten met opzet de in-person votes als eerste geteld werden? Dat de Republikeinen dat bedacht hebben?

Dat het verschil met 2016 groot was is ook heel goed verklaarbaar maar dat is je ook al tig verteld en wil er maar niet in he? :D

- In 2016 was er weinig animo onder Democraten te gaan stemmen vanwege de lastercampagne op Clinton en het aangekondigde onderzoek naar haar emails vlak voor de verkiezingen

- In 2020 hadden de kiezers 4 jaar Trump achter de rug en was het animo veel groter en stemden ook veel gematigde Republikeinen op Biden vanwege Trump's wanbeleid.

Komt bij dat het voor heel veel mensen veel eenvoudiger was om te stemmen door het mail-in voten vanwege de pandemie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2022 02:20:42 ]
pi_203513824
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:13 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Hey, na heel lang heb je me eindelijk op 1 lettertje kunnen pakken.

_O-
Ja, leuk wel, een tijdje terug ook al, en je snapt nog steeds niks van de VS en de verkiezingen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:22:53 #125
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513831
quote:
82s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is zeker nooit in je opgekomen dat in sommige staten met opzet de in-person votes als eerste geteld werden? Dat de Republikeinen dat bedacht hebben?
In-person votes zijn echte votes.

quote:
Dat het verschil met 2016 groot was is ook heel goed verklaarbaar maar dat is je ook al tig verteld en wil er maar niet in he? :D

- In 2016 was er weinig animo onder Democraten te gaan stemmen vanwege de lastercampagne op Clinton en het aangekondigde onderzoek naar haar emails vlak voor de verkiezingen
En die was er bij Brandon niet? Ik vond die paar e-mails van Hillary niks vergeleken met de familie van Brandon en zijn verleden.

quote:
- In 2020 hadden de keizers 4 jaar Trump achter de rug en was die animo veel groter.
Wat was er dan gebeurd in die 4 jaar dat er ineens heel veel animo was om te stemmen. Werd er niet genoeg oorlog gevoerd?

Want dat denken jullie media aanbidders natuurlijk allemaal he? Ik zal je uit die droom halen. Amerikanen hebben net zo'n hekel aan oorlog als ieder ander ontwikkeld volk. Mensen motten het niet. De elite wil oorlog. De Brandons, de Macrons, de Merkels. De populus wil dat niet.

quote:
Komt bij dat het veel eenvoudiger te stemmen frauderen was door het mail-in voten vanwege de pandemie.
pi_203513839
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:22 schreef Ixnay het volgende:

Wat was er dan gebeurd in die 4 jaar dat er ineens heel veel animo was om te stemmen. Werd er niet genoeg oorlog gevoerd?

Trump.

Zowel supporters als tegenstanders kwamen massaal opdagen. En Trump verloor.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:26:04 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513841
quote:

[..]

En stemmen via post zijn wat?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:26:36 #128
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513842
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:21 schreef OMG het volgende:

[..]
Ja, leuk wel, een tijdje terug ook al, en je snapt nog steeds niks van de VS en de verkiezingen.
Ik twijfelde tussen PE en PA en ik gokte op PE en dan denk ik dat de kans groter is dat mensen weten dat ik Pennsylvania bedoel.

Maar jij hebt een goed gevoel nu je mij toch op 1 lettertje hebt kunnen pakken na al die oorvegen. :) Ik gun jou dat plezier. Zo zijn mensen van deze politieke kleur, ook de verzuurde linksche medemensch gunnen wij iets.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:27:31 #129
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513843
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En stemmen via post zijn wat?
Ook daar zitten veel echte votes tussen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:28:10 #130
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513848
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:25 schreef OMG het volgende:

[..]
Trump.

Zowel supporters als tegenstanders kwamen massaal opdagen. En Trump verloor.
En wat was er dan in die 4 jaar. Wat deed hij waardoor mensen wilden stemmen?
pi_203513849
quote:

[..]
[..]
En die was er bij Brandon niet? Ik vond die paar e-mails van Hillary niks vergeleken met de familie van Brandon en zijn verleden.
[..]

Want dat denken jullie media aanbidders natuurlijk allemaal he? Ik zal je uit die droom halen. Amerikanen hebben net zo'n hekel aan oorlog als ieder ander ontwikkeld volk. Mensen motten het niet. De elite wil oorlog. De Brandons, de Macrons, de Merkels. De populus wil dat niet.
[..]

Mail-in votes zijn net zo echt.

Waarom is Biden dan nog niet aangeklaagd?

Je kan wel weer over je geliefde 'Trump is tegen oorlogen'-stokpaardje beginnen maar ook dat heb ik al eens ontkracht. Het kostte Miller de grootste moeite om Trump te overtuigen geen oorlog met Iran te beginnen.

Mss moet je je toch eens achter je oor krabben over je visie over 'de media'. Je geeft er nou niet echt blijk van dat jouw informatiebronnen zo geweldig zijn. Sterker nog, je bent bijzonder slecht op de hoogte.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2022 02:37:33 ]
pi_203513853
Nou ja, als je alles zo goed weet dan had ik toch op z'n minst verwacht dat je de staten wel goed wist te spellen.

Maar goed, genoeg seniors die per post stemden. Die vorige verkiezingen zijn dus ook allemaal frauduleus?
pi_203513856
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]
En wat was er dan in die 4 jaar. Wat deed hij waardoor mensen wilden stemmen?
Trump zijn. Blijkbaar was hij voor genoeg mensen een dusdanige turn-off dat Biden goed genoeg was.
pi_203513875
Trump bestaat vnl uit liegen en bedriegen en het opjutten van domvolk via tweets. Daar is hij best goed in :')
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:39:55 #135
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513894
81 miljoen stemmen! :') _O-
pi_203513899
Ja, en?
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:40:40 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513900
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:31 schreef OMG het volgende:

[..]
Trump zijn. Blijkbaar was hij voor genoeg mensen een dusdanige turn-off dat Biden goed genoeg was.
Wat een sterk inhoudelijk antwoord. :)
pi_203513907
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:40 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Wat een sterk antwoord. :)
Nou, om de observeerbare realiteit eens van stal te halen, hele volksstammen Ds en een deel van de Rs vonden hem waardeloos. Zo moeilijk is het niet.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:42:52 #139
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513909
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:30 schreef OMG het volgende:
Nou ja, als je alles zo goed weet dan had ik toch op z'n minst verwacht dat je de staten wel goed wist te spellen.

Maar goed, genoeg seniors die per post stemden. Die vorige verkiezingen zijn dus ook allemaal frauduleus?
Ik volg die verkiezingen pas echt sinds 2000. En daar was ook gefraudeerd met een enge globalist als winnaar.

Alle tussenliggende verkiezingsuitslagen geloof ik wel.
pi_203513910
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:40 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Wat een sterk inhoudelijk antwoord. :)
Klopt dat is het ook gewoon. De stemmen zijn daar het bewijs van maar blijkbaar is dat iets wat jij je niet kan voorstellen en dus is het niet waar. Over slechte argumentatie gesproken :')
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:44:00 #141
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513912
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:42 schreef OMG het volgende:

[..]
Nou, om de observeerbare realiteit eens van stal te halen, hele volksstammen Ds en een deel van de Rs vonden hem waardeloos. Zo moeilijk is het niet.
Gelukkig zijn ze nu allemaal tevreden met Brandon.
pi_203513914
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik volg die verkiezingen pas echt sinds 2000. En daar was ook gefraudeerd met een enge globalist als winnaar.

Alle tussenliggende verkiezingsuitslagen geloof ik wel.
Apart, in al die verkiezingen waren absentee ballots ook gewoon een ding.
pi_203513919
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Stromannetje *O*
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:45:33 #144
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513921
quote:

[..]
Ook Brandon zelf is het met ons eens.

pi_203513925
quote:

[..]
In tegenstelling tot de Trump cult is het in de normale wereld best toegestaan om teleurgesteld te zijn en/of kritiek te hebben op de persoon/partij waar je op gestemd hebt.

Wie hier verdedigt Biden op dezelfde manier waarop Trump wordt toegejuicht?

Spoiler alert; niemand. Zelfs niet in POL.
pi_203513926
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:45 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ook Brandon zelf is het met ons eens.

Zou hij anders moeten zeggen? Buitengewoon laag-bij-de-grondse opmerking trouwens van iemand die zijn kind en Kerstmis misbruikt om 'leuk' te doen. Echt klasse! :|W
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:47:54 #147
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513927
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:44 schreef OMG het volgende:

[..]
Apart, in al die verkiezingen waren absentee ballots ook gewoon een ding.
Maar toen had de populairste kandidaat gewonnen. Ik geloof dat Obama populairder was dan zijn opponenten in 2008 en 2012.
pi_203513937
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Maar toen had de populairste kandidaat gewonnen. Ik geloof dat Obama populairder was dan zijn opponenten in 2008 en 2012.
Tja in 2020 was Trump mss de populairste van de twee onder een deel van de kiezers maar gaf de afkeer van hem onder een veel groter deel duidelijk de doorslag.
pi_203513940
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Dus omdat de populariteit voor de verkiezing niet overeenkomt met de uitslag is er fraude gepleegd?
  zaterdag 5 februari 2022 @ 02:50:54 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513942
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja in 2020 was Trump mss de populairste van de twee onder een deel van de kiezers maar gaf de afkeer van hem onder een veel groter deel de doorslag.
Geloof jij dat maar.
pi_203513945
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:50 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Geloof jij dat maar.
Heeft niks met geloof te maken, de stemmen zijn het bewijs.

#inb4 MAAR IK KAN HET ME NIET VOORSTELLEN! _O-
pi_203513955
Tja, het hele argument lijkt wel "ik snap er niks van, dus fraude!!" te zijn. Te simpel voor woorden.
pi_203513970
Het is ook wel hilarisch :D

Republikeinen besluiten zelf om in-person votes eerst te gaan tellen en dus pas vanaf de verkiezingsdag zelf terwijl er al postladingen mail-in ballots van te voren geteld kunnen worden (wat andere staten wel deden) maar het is de schuld van de Democraten hoor! Er waren INEENS poststemmen die later binnenkwamen :')

Ik vraag me echt af waar hij zijn informatie vandaan haalt en waarom hij daar niet eens kritisch naar gaat kijken ipv 'de media' te beschuldigen. Mss denkt hij toch niet echt voor zichzelf :+
pi_203513978
Juist, en omdat er staten zijn die pas op verkiezingsdag mogen beginnen met tellen van absentee ballots is het plots verdacht wanneer ze bij een verkiezing met grote opkomst het niet voor middernacht geteld krijgen.

Echt, :') was nog nooit zo toepasselijk geweest.
pi_203513987
En dan met een vaag filmpje komen waarop een man met een waaier van stemmen staat te pronken omdat hij daar een tientje voor zou krijgen per stem. Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag waarom die man dat in 's hemelsnaam doet, waarom hij niet wil getuigen en hoe dat bewijs is voor een grootschalige fraude :')
pi_203513995
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 02:55 schreef OMG het volgende:
Tja, het hele argument lijkt wel "ik snap er niks van, dus fraude!!" te zijn. Te simpel voor woorden.
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 03:01 schreef Kijkertje het volgende:
Het is ook wel hilarisch :D

Republikeinen besluiten zelf om in-person votes eerst te gaan tellen en dus pas vanaf de verkiezingsdag zelf terwijl er al postladingen mail-in ballots van te voren geteld kunnen worden (wat andere staten wel deden) maar het is de schuld van de Democraten hoor! Er waren INEENS poststemmen die later binnenkwamen :')

Ik vraag me echt af waar hij zijn informatie vandaan haalt en waarom hij daar niet eens kritisch naar gaat kijken ipv 'de media' te beschuldigen. Mss denkt hij toch niet echt voor zichzelf :+
Zonder uberhaupt de vorige pagina van dit topic te openen, dit moet over @Ixnay gaan. :D :D :D
pi_203513999
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 03:14 schreef illusions het volgende:

[..]
[..]
Zonder uberhaupt de vorige pagina van dit topic te openen, dit moet over @:Ixnay gaan. :D :D :D
Spot on! *O*
pi_203514005
En ik vrees dat hij er weer niets van gaat leren en over een tijdje met precies dezelfde 'argumenten' komt :')
pi_203514014
De echte (en dus verifieerbare) fraude:

twitter
pi_203514030
twitter
pi_203514050
Een veel beter Jobs Report dan verwacht:

twitter

twitter

RINO-Ron draagt ook zijn steentje bij voor de democratie O+

twitter

twitter

quote:
Filipkowski told Insider that he interviewed with the committee members about three weeks ago and they asked him to try to put together everything his team thought would be of interest. "So we spent the past few weeks just putting it all together for them," he wrote in a direct message on Twitter. "Some of these podcasts only about 100 people have seen, but they are from very key players in J6.
En vanwege de grote belangstelling hier voor de persoon Ron Filipkowski:

*O*

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2022 06:31:48 ]
pi_203514086
twitter

Logisch toch?!
pi_203514101
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 03:18 schreef Kijkertje het volgende:
En ik vrees dat hij er weer niets van gaat leren en over een tijdje met precies dezelfde 'argumenten' komt :')
Paar maanden geleden had ik 'm bijna zo ver om ¤1000 neer te leggen om te wedden dat Trump voor 2022 weer president zou zijn. :D

In Polen is er een soort gezegde. Als één persoon zegt dat je dronken bent, misschien ben je dan helemaal niet dronken. Als 10 mensen zeggen dat je dronken bent, ben je gewoon dronken. Ik denk dat dit heel erg op z'n plek is hier. _O-
pi_203514104
Hoe smaakt Putin's lul, Josh? Godsamme, wat een loser. Maar goed, je verwacht het niet van een R.
pi_203514108
Ik vind het bizar dat iemand niet kan begrijpen dat misschien héél veel van de stemmen helemaal niet voor Biden waren, maar gewoon tegen Trump. Helemaal omdat er constant wordt aangevoerd dat er een pesterijtje tegen Trump plaatsvindt, maar dat is natuurlijk .. drumroll please ... DE MEDIA! :')
pi_203514114
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 04:40 schreef illusions het volgende:

[..]
Paar maanden geleden had ik 'm bijna zo ver om ¤1000 neer te leggen om te wedden dat Trump voor 2022 weer president zou zijn. :D

In Polen is er een soort gezegde. Als één persoon zegt dat je dronken bent, misschien ben je dan helemaal niet dronken. Als 10 mensen zeggen dat je dronken bent, ben je gewoon dronken. Ik denk dat dit heel erg op z'n plek is hier. _O-
Niet vergeten dat geld vooraf bij een derde partij onder te brengen mocht het lukken. Anders word je gefreerolled door onzin als “maar hij is de eigenlijke president”.

Of Naja, gefreerolled... de kans dat je zou moeten betalen is behoudens een coup letterlijk niet bestaand, maar je snapt vast wat ik bedoel.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_203514117
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 04:43 schreef illusions het volgende:
Ik vind het bizar dat iemand niet kan begrijpen dat misschien héél veel van de stemmen helemaal niet voor Biden waren, maar gewoon tegen Trump. Helemaal omdat er constant wordt aangevoerd dat er een pesterijtje tegen Trump plaatsvindt, maar dat is natuurlijk .. drumroll please ... DE MEDIA! :')
In 2016 zijn een heleboel Democraten ook niet gaan stemmen omdat ze dachten dat Clinton toch wel zou gaan winnen van Trump. De polls gaven dat immers lange tijd aan? Het is heel begrijpelijk dat diezelfde Democraten in 2020 dachten: dat gebeurt me niet een tweede keer! Een niet zo heel populaire Democratische kandidaat is dan altijd nog beter dan dat schertsfiguur dat er 4 jaar een puinhoop van maakte en die bovendien voor gematigde Republikeinen ook nog eens heel acceptabel was.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2022 05:02:37 ]
pi_203514118
In 2016 vond ik het jammer dat Hillary niet won, maar heb nooit ergens "mijn favoriet heeft niet gewonnen DUS moet het fraude zijn" in m'n harses gehad. Maar goed, ik heb dan ook meer dan 2 hersencellen.
pi_203514160
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 04:50 schreef OMG het volgende:
In 2016 vond ik het jammer dat Hillary niet won, maar heb nooit ergens "mijn favoriet heeft niet gewonnen DUS moet het fraude zijn" in m'n harses gehad. Maar goed, ik heb dan ook meer dan 2 hersencellen.
Ze waren vergeten je te hersenspoelen met het idee :D

Maar idd het is wel opvallend dat vooral Trumpisten gevoelig zijn voor dit soort complottheorien.
pi_203514237
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 04:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Niet vergeten dat geld vooraf bij een derde partij onder te brengen mocht het lukken. Anders word je gefreerolled door onzin als “maar hij is de eigenlijke president”.

Of Naja, gefreerolled... de kans dat je zou moeten betalen is behoudens een coup letterlijk niet bestaand, maar je snapt vast wat ik bedoel.
Tja dat het een heel eenvoudige ¤1k was snapte ik ook wel. :D

Helaas wou hij niet wedden, hij wou per se meeten ofzo, heel vaag. Online sites, ook wanneer hij die hij helemaal zelf mocht aanwijzen, waren niet te vertrouwen. 8)7 Achja, media hè. ;)
pi_203514240
twitter

twitter

Hoog amusementsgehalte voor mensen die het voor het eerst horen :D
pi_203514248
En nou pitten, maar eerst ... in be4 "HET WAS WEER EEN HEFTIGE NACHT VOOR DE ESTABLISHMENT" :')
pi_203514256
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 05:44 schreef illusions het volgende:
En nou pitten, maar eerst ... in be4 "HET WAS WEER EEN HEFTIGE NACHT VOOR DE ESTABLISHMENT" :')
Ik verwacht niet anders evenals de bijbehorende ad hominems ;)

Ik haak ook af. Slaap lekker! :O
pi_203514564
Altijd een goed teken wanneer het pro-Establishment de hele nacht doorpost in BNW.

pi_203514909
pi_203514948
pi_203518350
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 08:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Altijd een goed teken wanneer het pro-Establishment de hele nacht doorpost in BNW.

[ afbeelding ]
Deze reactie had niemand verwacht. :')

Waarom is het een goed teken denk je, wat heeft het tijdstip ermee te maken?
pi_203518425
quote:
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203518475
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-
pi_203518494
quote:
... en het dan nog presteren om anderen te beschuldigen van bangmakerij. De ironie. :D
pi_203518688
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 08:20 schreef QuidProJoe het volgende:

[ afbeelding ]
Het was inderdaad een intense nacht weer voor bepaalde adepten van de Blauwen. Het blijft een vreemd tijdstip om actief te zijn op een forum als je het mij vraagt.
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 04:12 schreef Kijkertje het volgende:
Een veel beter Jobs Report dan verwacht:

[ twitter ]
[ twitter ]
RINO-Ron draagt ook zijn steentje bij voor de democratie O+

[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
En vanwege de grote belangstelling hier voor de persoon Ron Filipkowski:

*O*

Dit is wel een interessant interview, die interviewer is alleen een simpel figuur. En ook valt het mij op hoe groot die obsessie met Trump eigenlijk is. Best wel apart om te zien, dat lijkt de drijfveer achter alles te zijn. Trump, Trump, Trump, bad orange man, bad.

Mooiste stukje:
quote:
'Marjory Taylor Green yesterday: there are only two genders, i'm sorry, well i'm not sorry. She, as we know, does that and then she grifts and raises money off these horrible things that she says. Instead of being inclusive and bringing new people into the party including people in the LGBTQ community.'
Hihi, dit is het benoemen van de realiteit. Er zijn namelijk ook maar twee genders, man en vrouw. Het blijft opvallend dat Links zo'n moeite heeft met de biologische werkelijkheid.
pi_203518896
Valt het jullie ook op dat HowardRoark de enige is die in deze reeks dag in, dag uit loopt te emmeren over zogenaamde 'woke-thema's'?

Obsessie much, Howard?
pi_203518963
Dat is interessant, Koos. Het woord 'woke' komt in mijn bericht helemaal niet voor. Maar anderen woorden in de mond leggen is natuurlijk dagelijkse kost voor een journalist. Hihi.
pi_203518982
Wat een leerzaam nachtje voor de trumpcultisten :) Hopelijk is het ze nu wat meer duidelijk waarom Trump en Co er maar niet in slagen om bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude aan te leveren 14.gif
pi_203519049
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:38 schreef Barbusse het volgende:
Wat een leerzaam nachtje voor de trumpcultisten :) Hopelijk is het ze nu wat meer duidelijk waarom Trump en Co er maar niet in slagen om bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude aan te leveren 14.gif
Trumpcultisten?
pi_203519106
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is interessant, Koos. Het woord 'woke' komt in mijn bericht helemaal niet voor. Maar anderen woorden in de mond leggen is natuurlijk dagelijkse kost voor een journalist. Hihi.
Ik heb het dan ook over woke-thema's. Dat continue gejank over LBTQ-etc valt daar ook onder.

Je bent daar werkelijk elke dag mee bezig.

Persoonlijk interesseren gays en transgenders mij geen ene kloot.
pi_203519214
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook over woke-thema's. Dat continue gejank over LBTQ-etc valt daar ook onder.

Je bent daar werkelijk elke dag mee bezig.

Persoonlijk interesseren gays en transgenders mij geen ene kloot.
Haha, het lijkt je toch wel een dwars te zitten dat er bepaalde zaken omtrent dit soort thema's worden benoemd. Ik proef een duidelijke frustratie in deze post.
pi_203519317
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 12:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, het lijkt je toch wel een dwars te zitten dat er bepaalde zaken omtrent dit soort thema's worden benoemd. Ik proef een duidelijke frustratie in deze post.
Jij mag proeven wat je wil, beste knul.

Ik bespeur bij jou een obsessie met dergelijke thema's. Maar je bent een Don Quichot. In het echte leven zijn die thema's veel minder dominant dan jij doet overkomen.

In deze reeks ben jij sowieso de enige die telkens over zulke thema's begint - gek genoeg onder het mom dat anderen dat zouden doen (wat dus niet het geval is).

Maar goed, ieder z'n ding.
pi_203519418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 13:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik bespeur bij jou een obsessie met dergelijke thema's. Maar je bent een Don Quichot. In het echte leven zijn die thema's veel minder dominant dan jij doet overkomen.

In deze reeks ben jij sowieso de enige die telkens over zulke thema's begint - gek genoeg onder het mom dat anderen dat zouden doen (wat dus niet het geval is).

Ach, hij kan vast wel ergens een twietje vinden van een incident dat zijn punt bewijst. En die plaatst hij dan hier met wat gebazel dat dergelijk gedrag de norm is. Dat doet hij al tijden.

Alles om het maar niet over de niet bestaande grootschalige verkiezingsfraude te hebben :)
pi_203519557
Natuurlijk was er wel grootschalige verkiezingsfraude. Brandon heeft het zelfs voor de verkiezingen aangekondigd.

Met beeld en geluid:
pi_203519565
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 13:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is dat weer een stropop daar? Ja hoor, dat is er weer een. Hihi, probeer het eens zonder dat, Koos.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 13:37:29 #192
3928 Ulx
pi_203519712
Pence heeft geen zin meer in de bullshit van Trump. Niet dat dat hem nou ineens een held maakt, hij heeft een jaar aangekeken uit welke hoek de wind zou gaan waaien, maar hij lijkt te hebben besloten dat Trump neergaat en gooit hem dus toch maar voor de bus.

twitter
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 13:39:47 #193
3928 Ulx
pi_203519758
Pence gebruikte dezelfde woorden als Liz Cheney. 'Constitutional Conservative'.

Toeval? Of daagt hij de RNC uit?
  zaterdag 5 februari 2022 @ 13:47:35 #194
44745 Ixnay
On The Hombre
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 14:48:28 #195
3928 Ulx
pi_203520888

Deze spot komt op TV in bepaalde gedeeltes van Florida. Je mag raden waar precies.

Heeft McConnell een voorkeur voor DeSantis en lachen die twee Trump uit achter zijn rug? Volgens mij hebben de makers wel een punt hier.

Terwijl Trump's eigen rechters tegen hem oordeelden lijkt Thomas nu op de hand van DeSantis. Zouden ze handjeklap hebben gedaan?

twitter

[ Bericht 53% gewijzigd door Ulx op 05-02-2022 14:55:19 ]
pi_203520947
Het op wensen gebaseerde gedachteproces van het Establishment is zeer vermakelijk. Nog twee weken en dan hebben ze President Trump echt hoor.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 14:58:26 #197
3928 Ulx
pi_203520991
Over twee weken komt Trump met zijn Big Beautiful Healthcare plan.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 15:01:28 #198
3928 Ulx
pi_203521028
Jij denkt dat DeSantis en McConnell Trump niet de grond in zullen trappen? Trump is nu alleen maar een blok aan het been van de GOP. Zelfs Ronna Romney probeert de fallout van haar blunder te beperken.
pi_203521160
Interessante machtstrijd in de GOP tussen McConnell & DeSantis enerzijds en Trump anderzijds.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 15:14:27 #200
3928 Ulx
pi_203521183
Kijk maar, Ronna Romney ontkent zelfs de geciteerde woorden uit de censure ban Cheney en Kinzinger die de NYT hier gebruikt. Misschien is ze wakker geworden en ruikt ze de koffie?

twitter
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 15:30:11 #201
3928 Ulx
pi_203521384
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Interessante machtstrijd in de GOP tussen McConnell & DeSantis enerzijds en Trump anderzijds.
En het lijkt dat DeSantis het SC in zijn zak heeft. Voor Trump deden ze dit niet.

twitter
pi_203521654
Het lijkt er op dat we een nieuwe psy-op hebben om van te genieten.

De realiteit is echter dat het Establishment het moeilijk heeft met het feit dat DeSantis het zo uitstekend doet in Florida. De staat wordt met de dag conservatiever en dat doet pijn bij de Blauwen. Texas is geen swing state. Florida is geen swing state. Lang leve President Trump. Lang leve DeSantis. Lang leve de nuchtere conservatieve geest die niet in nepnieuws, psy-ops en hoaxes trapt.
pi_203521801
Inderdaad. Het is een moeilijke tijd voor de Progressieve Establishment georiënteerde geest. Er zit voor de adepten niets meer op dan s'nachts wat gefrustreerd te browsen op Twitter, zich vastklampende aan bepaalde boodschappers en outlets die de gewenste narratieven spinnen. Op die manier lijkt het nog wat. Dat geeft nog even die lekkere roes, die kick.
pi_203523107
twitter

'I...I...I don't know, I think after?' :')

twitter
pi_203523271
twitter
pi_203523315
twitter
  zaterdag 5 februari 2022 @ 18:14:19 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203523420
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]

In de ene staat stond Trump voor en zijn dan begonnen te gillen stop the count..
In een andere staat lag hij achter en begon met count.

Hoe het went of keert, er is geteld en weer geteld en nogmaals op ieuw enige wat het op leverde was een duidelijke Biden als winnaar.
pi_203523519
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:02 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Steeds meer landen zijn klaar met het covidfascisme. Hetzelfde geld ook voor een hoop staten in de VS. Slechts de Democraten zijn nog groot voorstander van niet werkende maatregelen zoals mondmaskers voor kinderen en massainjecties voor kinderen.
Ik hoop heel erg dat het injecteren van dat experimentele goedje geen lange termijn gevolgen gaat hebben voor kinderen.
Zo ja dan hebben een hoop politici en hun supporters bloed aan hun handen.
pi_203523869
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Steeds meer landen zijn klaar met het covidfascisme. Hetzelfde geld ook voor een hoop staten in de VS. Slechts de Democraten zijn nog groot voorstander van niet werkende maatregelen zoals mondmaskers voor kinderen en massainjecties voor kinderen.
Ik hoop heel erg dat het injecteren van dat experimentele goedje geen lange termijn gevolgen gaat hebben voor kinderen.
Zo ja dan hebben een hoop politici en hun supporters bloed aan hun handen.
Over bloed aan handen gesproken:

twitter

twitter
pi_203523913
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:05 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Wat vind je hier precies 14.gif aan? Ik zag ook al in AMV een 6.gif bij dezelfde post, dus je zal hier waarschijnlijk erg mee in je nopjes zijn.
quote:
81s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]
[ afbeelding ]

[ twitter ]
En wie zou hier precies bloed aan de handen hebben?
  zaterdag 5 februari 2022 @ 18:43:58 #211
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203523916
quote:

[..]

[ twitter ]
[ afbeelding ]

[ twitter ]
Let's go Brandon. _O_
  zaterdag 5 februari 2022 @ 18:46:31 #212
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203523951
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef theguyver het volgende:

[..]
In de ene staat stond Trump voor en zijn dan begonnen te gillen stop the count..
In een andere staat lag hij achter en begon met count.

Hoe het went of keert, er is geteld en weer geteld en nogmaals op ieuw enige wat het op leverde was een duidelijke Biden als winnaar.
Waar stond hij achter dan, waar ze stopten met tellen?

Dat weet je niet hè? De countstop states waren allemaal in handen van Trump toen ze stopten.
pi_203523959
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:43 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Let's go Brandon. _O_
Waarschijnlijk gaat @Kijkertje nu proberen dit een draai te geven zodat het de schuld is van Republikeinen. Toen Trump aan de macht was lag het allemaal aan Trump, en nu Biden aan de macht is ligt het alsnog aan Republikeinen. Welkom in de wondere wereld der dubbele standaarden van de links en progressieve geest.
pi_203524130
Nee hoor geen tijd meer voor :P

twitter

twitter

:W
pi_203524410
quote:

[..]

[ twitter ]
[ afbeelding ]

[ twitter ]
En wie heeft daar dan precies bloed aan zijn handen? De mensen die zelf hebben gekozen om zich niet te vaccineren? En zijn dat dan toevallig dezelfde mensen die extreem dik zijn met als gevolg dat ze vatbaarder zijn voor Covid? Wie is daar verantwoordelijk voor, de overheid of de mensen zelf?
pi_203524474
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:43 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Let's go Brandon. _O_
En dit uiteraard, zijn belofte om het virus in te dammen is uiteindelijk waardeloos gebleken.
pi_203524669
Mensen Remdesivir voeren wanneer ze in het ziekenhuis liggen zal ook niet helpen. Wel goed voor de financiën, dat dan weer wel.

Follow the money.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 20:48:47 #218
3928 Ulx
pi_203526529
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 15:54 schreef QuidProJoe het volgende:

Lang leve President Trump. Lang leve DeSantis.
Maar DeSantis is Trump afgevallen. DeSantis wil president worden in plaats van Trump. There can only be one. En Trump is nu eenmaal een risico.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 20:59:37 #219
3928 Ulx
pi_203526830
twitter

Ze heeft een nieuw vriendje. Ik ben benieuwd wat Donnie nu denkt.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 21:28:25 #220
3928 Ulx
pi_203527675
'I can't take Pence and all these Koch guys.'
Zo zo.... Zijn de Kochs nu RINOs geworden? Zijn de Kochs nu rabiate marxisten?

twitter
pi_203528343

Ook President Trump ziet de paniek in het Establishment.
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 22:02:34 #222
3928 Ulx
pi_203528801
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Ook President Trump ziet de paniek in het Establishment.
Pffttt. Durft Trump niet harder van zich af te bijten omdat Pence anders nog harder terugslaat?

zaterdag 5 februari 2022 @ 22:08:46 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203529001
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat weet je niet hè? De countstop states waren allemaal in handen van Trump toen ze stopten.
Je bent helaas niet zo goed geïnformeerd:
Onikaan ni ov dovah
pi_203529087
De Trumpcultisten nog steeds boos dat trump de verkiezing heeft verloren en dat ze nog steeds geen bewijs voor grootschalige kunnen laten zien wat stand houdt in een rechtszaak? Dus ze beginnen maar weer met stropopjes over bijvoorbeeld coronadoden? Verrassend weer :)
  Overall beste user 2022 zaterdag 5 februari 2022 @ 22:26:41 #225
3928 Ulx
pi_203529432
Trump liet documenten verbranden.

twitter
  zondag 6 februari 2022 @ 10:21:34 #226
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203534983
Een erg rustige nacht voor de adepten van de Blauwen. Hihi, zou men tot inkeer zijn gekomen?
pi_203537014
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
Een erg rustige nacht voor de adepten van de Blauwen. Hihi, zou men tot inkeer zijn gekomen?
Hihi, wellicht gaat het voor de verandering eens goed voor het Establishment. Even kijken of dat van langdurige aard zal zijn.
  zondag 6 februari 2022 @ 12:15:33 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203537131
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
Is dat bewijs voor fraude nu dan eindelijk boven water gekomen? :o
Onikaan ni ov dovah
pi_203538326
holy shit

President Trump komt zelfs op dumpert.
Ik wist dat www.thedonald.win hoog stond in Nederland maar dit had ik niet verwacht

pi_203539144
Jeetje, zelfs op Dumpert. Wat bijzonder.
pi_203539626
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
holy shit

Ik wist dat www.thedonald.win hoog stond in Nederland maar dit had ik niet verwacht

President Trump is omnipotent.
  zondag 6 februari 2022 @ 15:18:18 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203539836
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:10 schreef Ixnay het volgende:

[..]
De democraten zagen een ideale manier om te frauderen bij verkiezingen die ze onmogelijk hadden kunnen winnen.
Onmogelijk zelfs.. 50/50 is dus onmogelijk?
Wow dat is nieuw.
  zondag 6 februari 2022 @ 15:18:58 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203539842
quote:
11s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
holy shit

Meme.. is wereldwijd.
pi_203540235
twitter
pi_203540315
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Met een harde R….
Joe Rogan word voor hetzelfde nu door het slijk gehaald.
pi_203540369
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Met een harde R….
Joe Biden is ook goede vrienden met 1 vd oprichters van de KKK dus die uitspraken verbazen me niet.
  zondag 6 februari 2022 @ 16:06:47 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203540391
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Met een harde R….
Er wordt inderdaad alles aan gedaan om die man te cancelen. Het is triest tot wat voor een niveau Woke Links weer eens is bereid af te zakken om anderen te censureren. En laat duidelijk zijn: het enige dat hier een rol speelt is Rogan zijn populariteit. Als hij een tiende van zijn huidige publiek had, zou geen haan naar hem hebben gekraaid. Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk ook wel erg dom dat Rogan zelf met quasi excuus na quasi excuus blijft komen. Dat wakkert het alleen maar nog maar, dan hebben ze je. Rogan had vanaf moment één dit hele gebeuren moeten negeren. Spotify is afhankelijker van hem dan andersom.
pi_203540453
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Joe Biden is ook goede vrienden met 1 vd oprichters van de KKK dus die uitspraken verbazen me niet.
Of hij vrienden was met een van de oprichters wist ik niet, hij was ieder geval wel dikke vrienden met mensen die grote voorstanders waren van segregatie.
pi_203540467
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er wordt inderdaad alles aan gedaan om die man te cancelen. Het is triest tot wat voor een niveau Woke Links weer eens is bereid af te zakken om anderen te censureren. En laat duidelijk zijn: het enige dat hier een rol speelt is Rogan zijn populariteit. Als hij een tiende van zijn huidige publiek had, zou geen haan naar hem hebben gekraaid. Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk ook wel erg dom dat Rogan zelf met quasi excuus na quasi excuus blijft komen. Dat wakkert het alleen maar nog maar, dan hebben ze je. Rogan had vanaf moment één dit hele gebeuren moeten negeren. Spotify is afhankelijker van hem dan andersom.
Daar heb je gelijk in, persoonlijk denk ik dat Spotify naar Rogan is gegaan om hem toch maar te bewegen excuses aan te bieden.
Bedrijven zijn nogal gevoelig voor negatieve PR en progressieven maken daar gretig misbruik van.
  zondag 6 februari 2022 @ 16:48:59 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203540798
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Oh dus het Trump zijn eigen doen..
Duidelijk :)
pi_203541349
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ah dan wordt maar weer eens een geknipt filmpje zonder context uit de mottenballen gehaald? 8)7

twitter

Ik lees dat Joe Rogan daarentegen zonder iemand te quoten regelmatig erop los niggerde?

Zo'n spijt nu ;(

twitter

quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Is zeker ook het resultaat van 'eigen' onderzoek doen? :D
pi_203541424
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Of hij vrienden was met een van de oprichters wist ik niet, hij was ieder geval wel dikke vrienden met mensen die grote voorstanders waren van segregatie.
Als Trump-aanbidder zou ik de guilty by association-kaart laten rusten.
pi_203541465
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:06 schreef HowardRoark het volgende:
Spotify is afhankelijker van hem dan andersom.
Bijzondere logica, dit. Kun je deze gedachtesprong verder toelichten?
pi_203541805
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah dan wordt maar weer eens een geknipt filmpje zonder context uit de mottenballen gehaald? 8)7

[ twitter ]
Ik lees dat Joe Rogan daarentegen zonder iemand te quoten regelmatig erop los niggerde?

Zo'n spijt nu ;(

[ twitter ]
[..]
En waar heb je dat gelezen dan? Heb nogal wat podcasts van Rogan geluisterd in de loop der jaren. Nooit heeft hij dat woord gebruikt op een manier dat excuses nodig zijn.
pi_203541854
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als Trump-aanbidder zou ik de guilty by association-kaart laten rusten.
Waarom? Zo werkt dat toch sinds 2016? Zodra je enige associatie met een onfris figuur heb gehad dan ben je net zo onfris als dat persoon. Of zijn de regels weer veranderd nu Biden president is?
pi_203541868
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom? Zo werkt dat toch sinds 2016? Zodra je enige associatie met een onfris figuur heb gehad dan ben je net zo onfris als dat persoon. Of zijn de regels weer veranderd nu Biden president is?
Beetje algemeen dit; hoe sta je er zelf in?
pi_203541876
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Bijzondere logica, dit. Kun je deze gedachtesprong verder toelichten?
Rogan heeft de meest populaire podcast in de wereld. Genoeg mensen die spotify gebruiken vanwege Rogan. Niet voor niets heeft spotify 100 miljoen betaald om hem exclusief op spotify te krijgen.
Mocht Rogan van het platform gestuurd worden dan kost dat spotify een hoop geld en ook nog eens een hoop luisteraars.
Rogan daarentegen zal wel weer een platform vinden waar hij rustig zijn gang kan gaan en zijn luisteraars verhuizen gewoon met hem mee.
pi_203541898
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Beetje algemeen dit; hoe sta je er zelf in?
Ik ben meer van het individu, dat je ooit eens met onfrisse figuren te doen hebt gehad wilt niet meteen zeggen dat je zelf onfris bent.
Helaas is dit soort basale logica sinds 2016 verleden tijd, ik hanteer nu slechts de standaarden die gelden sinds 2016.
pi_203541903
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:25 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Rogan heeft de meest populaire podcast in de wereld. Genoeg mensen die spotify gebruiken vanwege Rogan. Niet voor niets heeft spotify 100 miljoen betaald om hem exclusief op spotify te krijgen.
Mocht Rogan van het platform gestuurd worden dan kost dat spotify een hoop geld en ook nog eens een hoop luisteraars.
Rogan daarentegen zal wel weer een platform vinden waar hij rustig zijn gang kan gaan en zijn luisteraars verhuizen gewoon met hem mee.
Dat geloof ik direct, maar hoe maakt dat dat Spotify afhankelijker van hem is dan andersom? Dat vraagt nog een extra stap: hoeveel brengt hij binnen, hoeveel verdient Spotify met en zonder hem, dat soort zaken.

'Hij is populair' is wat te algemeen.
pi_203541927
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben meer van het individu, dat je ooit eens met onfrisse figuren te doen hebt gehad wilt niet meteen zeggen dat je zelf onfris bent.
Helaas is dit soort basale logica sinds 2016 verleden tijd, ik hanteer nu slechts de standaarden die gelden sinds 2016.
Het siert je niet echt om te zeggen dat je echt heel erg tegen guilt by association bent, om dan vervolgens met een gaar smoesje te komen om het toch ook zelf te kunnen doen.
  zondag 6 februari 2022 @ 18:35:28 #251
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203542020
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat geloof ik direct, maar hoe maakt dat dat Spotify afhankelijker van hem is dan andersom? Dat vraagt nog een extra stap: hoeveel brengt hij binnen, hoeveel verdient Spotify met en zonder hem, dat soort zaken.

Rogan brengt Spotify veel extra gebruikers, Spotify hem enkel geld wat hij ook elders kan verdienen. Elf miljoen unieke luisteraars vang je niet zomaar op.
pi_203542028
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Precieze cijfers heb ik niet paraat, feit blijft dat spotify 100 miljoen voor hem over had om hem exclusief op hun platform te hosten.
Tel daarbij op dat hij voor spotify al de meest populaire podcast ter wereld had.
Het kan heel goed dat met het verwijderen van Rogan spotify een hoop betalende gebruikers verliest.
pi_203542038
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Rogan brengt Spotify veel extra gebruikers, Spotify hem enkel geld wat hij ook elders kan verdienen. Elf miljoen unieke luisteraars vang je niet zomaar op.
Ook hier moet je weer een volgende denkstap maken; hoeveel van die elf miljoen gebruikers waren bijvoorbeeld al lid en hoeveel waren nieuw, wat is de te verwachten groep die ook van het platform vertrekt vanaf Spotify, welk deel van die groep is betalend lid vs. gratis lid, etc?
pi_203542051
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:36 schreef Chivaz het volgende:

Het kan heel goed dat met het verwijderen van Rogan spotify een hoop betalende gebruikers verliest.
Dat kan, maar dat hoeft absoluut niet. En bij een flinke claim hoort een flinke onderbouwing.
pi_203542055
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het siert je niet echt om te zeggen dat je echt heel erg tegen guilt by association bent, om dan vervolgens met een gaar smoesje te komen om het toch ook zelf te kunnen doen.
Fatsoenlijk is het niet, maar goed ook dat is niet meer relevant sinds 2016.
pi_203542072
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Fatsoenlijk is het niet, maar goed ook dat is niet meer relevant sinds 2016.
Ik zou toch zeggen dat je, ondanks wat anderen doen, als recht-in-de-leer conservatief toch wel achter je eigen principes blijft staan. Dat valt blijkbaar tegen.
  zondag 6 februari 2022 @ 18:39:59 #257
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203542077
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]

Zo'n spijt nu ;(

[ twitter ]
[..]
Geknipte filmpjes zonder context ben jij toch dol op? Je zit menig nacht niets anders te kijken op Twitter. Maar oh wacht, die filmpjes zijn bedoelt om Republikeinen en conservatieve media in diskrediet te brengen, dan is het wat anders natuurlijk. Dat was ik even vergeten.
pi_203542214
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geknipte filmpjes zonder context ben jij toch dol op? Je zit menig nacht niets anders te kijken op Twitter. Maar oh wacht, die filmpjes zijn bedoelt om Republikeinen en conservatieve media in diskrediet te brengen, dan is het wat anders natuurlijk. Dat was ik even vergeten.
Doe eens wat voorbeelden van dergelijke filmpjes, die door Kijkertje zijn gepost.
pi_203544256
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Doe eens wat voorbeelden van dergelijke filmpjes, die door Kijkertje zijn gepost.
Ik zit daar ook nog steeds op te wachten :D

Ik geloof niet dat ik ooit een filmpje/tweet/uitspraak heb getoond waarbij meer context iets verandert aan de intentie van een aantal Republikeinen/conservatieven itt de met opzet misleidend geknipte filmpjes van Biden die regelmatig gepost worden en waarvan de context die ik erbij haal wél aantoont dat de gesuggereerde beschuldiging niet klopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2022 01:48:26 ]
pi_203544395
twitter

Waarom kan dat niet nu al bewezen worden net als die 'fraude' :?

twitter
pi_203544753
Het lijkt er op dat de angst is teruggekeerd bij het Establishment. Ook aandoenlijk hoe ze nog steeds wanhopig mensen trachten te overtuigen dat het geen false flag was. Alsof ze niet doorhebben dat wanneer de bevolking eindelijk Ontwaakt is, ze niet meer in de leugens trappen.
pi_203544908
Weer een filmpje openbaar gemaakt. Meestal post ik ze niet eens maar nu ik weet dat het hele gebeuren een 'false flag' is lijkt me 'bewijs' daarvoor wel relevant :+

twitter

Dan moet dit dus ook een FED zijn?! :o

Hij speelt zijn rol wel goed moet ik zeggen :wtf:

twitter

twitter

twitter

Maar wellicht heb ik wat 'context' gemist. Ik hoor het graag! :D

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2022 01:51:46 ]
pi_203545250
twitter

Het kan verkeren! :Y

En hij is echt niet de enige:

twitter

Ik denk dat ze allemaal 'ONTWAAKT' zijn of zo ... :D

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2022 23:05:26 ]
  zondag 6 februari 2022 @ 23:10:18 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203545403
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Het lijkt er op dat de angst is teruggekeerd bij het Establishment. Ook aandoenlijk hoe ze nog steeds wanhopig mensen trachten te overtuigen dat het geen false flag was. Alsof ze niet doorhebben dat wanneer de bevolking eindelijk Ontwaakt is, ze niet meer in de leugens trappen.
Wat was een false flag? Al die mensen in het capitol? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_203545814
BUT HER EMAILS! :(

twitter

LOCK HIM UP?! :+
pi_203545971
twitter

8)7

SPOILER
pi_203546591
Is hier ook een context waaruit blijkt dat Dan Bongino niet gewoon keihard zijn kijkers aan het voorliegen is :?
Ik zie het met belangstelling tegemoet :7

twitter
pi_203546822
En deze bijv. Waarom misleidt Ted Cruz het domvolk in zijn tweet?

twitter

twitter

Hebben die vermaledijde Linkse media hier zeker ook de context weggelaten :+

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2022 01:43:11 ]
pi_203546913
twitter

Behalve de hilarische spelfout kan ik wel wat context vinden dat aantoont hoe misleidend dit is:

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2022 02:15:42 ]
pi_203546976
Gov. Christie is er rijkelijk laat mee en noemt het gebeuren nog weliswaar een 'riot' maar voor de rest zit er vooruitgang in ^O^

twitter

Tenzij er natuurlijk met opzet context weggelaten is uit dit fragment door die 'buitengewoon onbetrouwbare linkse Media' dat aantoont dat hij dat helemaal niet zo bedoelde :+

En dat geldt uiteraard ook voor deze uitspraak :P

twitter

Ik zou ze natuurlijk nooit onterecht in diskrediet willen brengen -O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2022 03:18:30 ]
pi_203547003
twitter

Nou nou poe poe wel veertig! (als het al klopt) maar mss is er meer context nodig :?

twitter

[ Bericht 36% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2022 03:33:13 ]
pi_203547008
Het lijkt wel of er steeds meer Republikeinen 'Ontwaken'! *O*

twitter
pi_203547009
Maar waarom ben jij nou wakker, Kijkertje? Nou? Nou?!?! /s
pi_203547010
Ah Yang verdedigde Joe Rogan maar dat duurde niet zo lang. Hij kwam met het bekende non-argument:

twitter

twitter

twitter

twitter

Maar hij stelt alleen maar vragen! :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 07-02-2022 04:52:46 ]
pi_203547012
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 04:21 schreef OMG het volgende:
Maar waarom ben jij nou wakker, Kijkertje? Nou? Nou?!?! /s
Er moet wel iets mis met mij zijn! :Y
  maandag 7 februari 2022 @ 07:44:18 #276
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203547401
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 23:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat was een false flag? Al die mensen in het capitol? :?
Trump heeft dus in de VS geen fans... Alleen hier :P

Dus hoe kon ie alsnog zoveel stemmen krijgen als 6jan dus een false flag was door hem georganiseerd maar dus grotendeels bestond uit crisis acteurs en zo..
pi_203547901
Het is goed om te zien dat het Establishment weer in de gebruikelijke staat van paniek is. Dat betekent dat het goed gaat voor mensen die tegen het fascisme zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 07-02-2022 10:27:56 ]
pi_203547988
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 04:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er moet wel iets mis met mij zijn! :Y
Waarom ben je niet voor je man en kinderen aan het zorgen, zoals een goed vrouw betaamt?
pi_203548094
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:45 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is goed om te zien dat het Establishment weer in de gebruikelijke staat van paniek is. Dat betekent dat het goed gaad voor mensen die tegen het fascisme zijn.
Ben jij nu opeens een antifa mannetje dat je tegen fascisme bent. Dan moet je wel een woke blm minkukel zijn. Dat was toch het dogma. 8-)
  maandag 7 februari 2022 @ 10:29:39 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203549252
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 08:45 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is goed om te zien dat het Establishment weer in de gebruikelijke staat van paniek is. Dat betekent dat het goed gaad voor mensen die tegen het fascisme zijn.
Hihi, inderdaad. Het opvallende is alleen altijd dat een aantal van de Establishment adepten zichzelf "anti-fascisten" noemen.
  maandag 7 februari 2022 @ 10:41:29 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203549570
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, inderdaad. Het opvallende is alleen altijd dat een aantal van de Establishment adepten zichzelf "anti-fascisten" noemen.
Waar zie je al die paniek dan?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 7 februari 2022 @ 10:46:29 #282
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203549696
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 04:21 schreef Kijkertje het volgende:
Ah Yang verdedigde Joe Rogan maar dat duurde niet zo lang. Hij kwam met het bekende non-argument:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Maar hij stelt alleen maar vragen! :')
Het is bekend dat jij het liefst alles en iedereen gecensureerd zou willen zien die er niet een hele specifiek linksig wereldbeeld op nahouden. Uiteraard in lijn met wat de MSM propagandeert. Fox News of NewsMax? Gevaarlijk! Censureren! National Review, Quillette of Daily Wire? Gevaarlijk! Censureren. Alle niet links en progressieve Youtubers, podcasters en influencers? Hartstikke gevaarlijk! Direct aan banden leggen. Maar helaas voor jou en gelijkgestemden zal Rogan zijn podcast zal blijven bestaan, is het niet op Spotify, dan wel op Youtube of Rumble.
pi_203549882
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 10:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is bekend dat jij het liefst alles en iedereen gecensureerd zou willen zien die er niet een hele specifiek linksig wereldbeeld op nahouden. Uiteraard in lijn met wat de MSM propagandeert. Fox News of NewsMax? Gevaarlijk! Censureren! National Review, Quillette of Daily Wire? Gevaarlijk! Censureren. Alle niet links en progressieve Youtubers, podcasters en influencers? Hartstikke gevaarlijk! Direct aan banden leggen. Maar helaas voor jou en gelijkgestemden zal Rogan zijn podcast zal blijven bestaan, is het niet op Spotify, dan wel op Youtube of Rumble.
In de objectief waarneembare realiteit staan in de post die je quote echter nergens oproepen tot censuur. Je lijkt hier dus te strijden tegen een argument dat niet wordt gemaakt. Een soort stroman-constructie, waarmee ook projectie nochtans plaatsvindt.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 13:05:50 #284
5428 crew  miss_sly
pi_203552424
Bespreek niet elkaar, maar het onderwerp van het topic, please? Alles wat over elkaar gaat, is volledig off topic.
pi_203552564
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[modbreak]Bespreek niet elkaar, maar het onderwerp van het topic, please? Alles wat over elkaar gaat, is volledig off topic.[/modbreak]
Geen enkele vraag over grootschalige verkiezingsfraude wordt inhoudelijk op gereageerd door die trumpcultisten. In plaats daarvan vallen ze alleen maar de personen aan die Trump onwelvallig nieuws posten. Wie hou je nu voor de gek met zo'n modbreak, dit hele topic is er toch alleen maar voor de popcorn? :')
pi_203552705
Wellicht is een gebrek aan "trumpcultisten" in deze reeks het probleem als je antwoorden van "trumpcultisten" verwacht.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 13:16:25 #287
5428 crew  miss_sly
pi_203552736
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Geen enkele vraag over grootschalige verkiezingsfraude wordt inhoudelijk op gereageerd door die trumpcultisten. In plaats daarvan vallen ze alleen maar de personen aan die Trump onwelvallig nieuws posten. Wie hou je nu voor de gek met zo'n modbreak, dit hele topic is er toch alleen maar voor de popcorn? :')
Nee, het topic is om binnen de kaders van BNW zaken te bespreken die met de Amerikaanse presidentsverkiezingen te maken hebben. Het is zeer zeker niet voor de popcorn. Als je daar wel zo over denkt en niet een inhoudelijke, fijne bijdrage kunt doen, is dit misschien geen topic voor jou?
pi_203552794
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Wellicht is een gebrek aan "trumpcultisten" in deze reeks het probleem als je antwoorden van "trumpcultisten" verwacht.
Hou jezelf voor de gek, man _O- Je loopt hier al tijden de leugen te propageren dat trump de verkiezingen vanweg fraude heeft verloren. Verder loop je te juichen bij iedere scheet die hij loslaat tijdens rallies of op het interwebz. Maar inhoudelijk reageren op die claims voor grootschalige verkiezingsfraude ho maar :')
pi_203552854
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, het topic is om binnen de kaders van BNW zaken te bespreken die met de Amerikaanse presidentsverkiezingen te maken hebben. Het is zeer zeker niet voor de popcorn. Als je daar wel zo over denkt en niet een inhoudelijke, fijne bijdrage kunt doen, is dit misschien geen topic voor jou?
Is het ook binnen de kaders van BNW om alles wat besproken wordt over de verkiezingen maar niet naar de smaak is van de trump juichbaak af te doen als woke en (extreem) links, om daarna alleen maar de poster persoonlijk aan te vallen? Ik vraag dit voor een vriend.
  maandag 7 februari 2022 @ 13:26:31 #290
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203552931
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt het inderdaad op. Er zijn hier al meerdere bewijzen gepost van discutabele aangelegenheden omtrent de verkiezingen. Neem bijvoorbeeld deze, deze of deze post. Maar dat wordt weggelachen en bespot. Prima, maar wat doe je hier dan als user? Blijf hier dan gewoon weg. Maar dat kan een bepaalde groepje users gewoon niet.
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 13:26:32 #291
5428 crew  miss_sly
pi_203552932
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Is het ook binnen de kaders van BNW om alles wat besproken wordt over de verkiezingen maar niet naar de smaak is van de trump juichbaak af te doen als woke en (extreem) links, om daarna alleen maar de poster persoonlijk aan te vallen? Ik vraag dit voor een vriend.
Persoonlijke aanvallen zijn nooit binnen de kaders van FOK! dus die worden verwijderd. Maar dat weet je best.

Gewoon geen aanvallen en op de inhoud. Dat jij het niet met die inhoud eens bent, is prima, en wanneer je dat op een prettige manier kunt melden en bespreken, kan dat hier in het topic. Als je alleen vervelende opmerkingen kunt maken naar mensen die anders denken, kun je hier wellicht beter weg blijven.

Overigens is dit tevens geen discussietopic voor mod-acties en dergelijke, dus hierna stopt deze discussie. Als je verder nog wat hebt, kun je dat in het BNW-FB topic doen :)
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 13:27:27 #292
5428 crew  miss_sly
pi_203552948
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 13:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt het inderdaad op. Er zijn hier al meerdere bewijzen gepost van discutabele aangelegenheden omtrent de verkiezingen. Neem bijvoorbeeld deze, deze of deze post. Maar dat wordt weggelachen en bespot. Prima, maar wat doe je hier dan als user? Blijf hier dan gewoon weg. Maar dat kan een bepaalde groepje users gewoon niet.
Maar jij en andere users hier kunnen ook op je woorden passen en niet de persoonlijke aanval kiezen.

O, en dat kinderachtige 'hihi' heeft ook weinig met de inhoud te maken, denk ik? :)
  Moderator maandag 7 februari 2022 @ 13:27:41 #293
5428 crew  miss_sly
pi_203552960
Maar goed, einde discussie, verder on topic!
  Overall beste user 2022 maandag 7 februari 2022 @ 14:14:28 #294
3928 Ulx
pi_203554207
twitter

Dit is strafbaar, 2000 dollar boete en een verbod om ooit nog publieke ambten uit te oefenen.
pi_203554825
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 14:14 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dit is strafbaar, 2000 dollar boete en een verbod om ooit nog publieke ambten uit te oefenen.
Dan kunnen we die toevoegen aan de lijst, mochten ze overgaan tot onderzoek voor een rechtzaak:

The former president faces 19 legal actions, from alleged financial improprieties to his role in the insurrection riots
  maandag 7 februari 2022 @ 15:42:02 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203555783
Stel je voor dat het inderdaad zou lukken om Trump (voor iets) te bestraffen en uit te sluiten van de politiek, ik weet niet of je daar erg blij mee zou moeten zijn als Amerikaans Links zijnde. Dan wordt het waarschijnlijk DeSantis in 2024, die kan het nog maar eens zo beter doen dan Trump. Kan men daar weer hysterisch over schuimbekken en stampvoeten. Dan krijg je in plaats van een TDS een DDS.
pi_203555833
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:42 schreef HowardRoark het volgende:
Stel je voor dat het inderdaad zou lukken om Trump (voor iets) te bestraffen en uit te sluiten van de politiek, ik weet niet of je daar erg blij mee zou moeten zijn als Amerikaans Links zijnde. Dan wordt het waarschijnlijk DeSantis in 2024, die kan het nog maar eens zo beter doen dan Trump. Kan men daar weer hysterisch over schuimbekken en stampvoeten. Dan krijg je in plaats van een TDS een DDS.
En dan maak je ook nog eens die zogenaamde strijd tussen President Trump en Ron DeSantis irrelevant.

Nog een duidelijk kenmerk van de wanhoop bij het Establishment en de wens dat er ook maar iets van al die beschuldigingen blijft plakken.
pi_203555974
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:42 schreef HowardRoark het volgende:
Nou en? Mocht blijken dat Trump hier de wet heeft overtreden, en dit is een overtreding waarop uitsluiting van politieke ambten staat, dan moet je daar gewoon op handhaven, ongeacht wat de tarotkaarten voorspellen voor de kansen van Democraten in 2024. Niemand staat immers boven de wet, lijkt me geen statement waar jij het mee oneens zult zijn.
pi_203556108
quote:
7s.gif Op maandag 7 februari 2022 15:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nou en? Mocht blijken dat Trump hier de wet heeft overtreden, en dit is een overtreding waarop uitsluiting van politieke ambten staat, dan moet je daar gewoon op handhaven, ongeacht wat de tarotkaarten voorspellen voor de kansen van Democraten in 2024. Niemand staat immers boven de wet, lijkt me geen statement waar jij het mee oneens zult zijn.
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
pi_203556109
En
pi_203556113
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')