Trump is geen president meer. Of zeg je ook nog steeds president Obama? Minister president Balkenende? Koningin Beatrix?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef QuidProJoe het volgende:
Maar ik ben ook gewoon blij gelijk te hebben en aan de goede kant te staan. En President Trump is nog steeds President Trump. Hoezo is President Trump niet President Trump?
Ik zie het probleem niet?
Het is voor de user in kwestie blijkbaar een hevige trigger. Hij zal waarschijnlijk ook wel Links zijn, dat zijn altijd de heetgebakerde types die om het minst of geringste zeer cholerisch worden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:24 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom die post hem zo triggerde. President Trump President Trump noemen is toch niet raar of aanstootgevend?
Het een vlakt het ander niet uit natuurlijk. Hij kan president zijn EN een marionet van de WEF...quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh er waren toen heel veel gekken die veel dingen riepen. Echter is Biden geen President, het is een marionet van de WEF, obama's en clintons.
De officiele president is de president die in het witte huis zit, en dat is Biden.. We kunnen enkel bidden dat de familie van Trump de toekomst van Amerika niet zal bepalen.quote:Daarom is de officiele president van Amerika nog gewoon Trump, het is dan dat hij op dit moment geen macht heeft maar Trump's familie zal de toekomst van Amerika bepalen.
De trukendoos die nog niemand heeft kunnen bewijzen..quote:Geen enkele democraat die opgewassen zal zijn tegen enige republikein aankomende jaren. Eerst moet stemmen zonder ID worden afgeschaft en handtekening verplichting bij stemmen via post.
Anders is het weer een trukendoos die de democraten openen.
Je kan misschien ook tegen mij praten in plaats van over mij...quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is voor de user in kwestie blijkbaar een hevige trigger. Hij zal waarschijnlijk ook wel Links zijn, dat zijn altijd de heetgebakerde types die om het minst of geringste zeer cholerisch worden.
Asjeblief zeg. Trump is een zakenman. En eentje die de ballen verstand heeft van politiek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:01 schreef 2thmx het volgende:
President Trump, de heldhaftige strijder tegen het kwade, cynische samenspel van cultuurmarxisten en neoliberalen. God zegene President Trump.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef KereldeGrote het volgende:
"als ik niet win dan is er grootschalige fraude gepleegd door de democraten".... Echt, dat mensen anno 2021 nog in zo'n statement kunnen trappen.
Misschien moet je met iets anders komen dan dingen op alternatieve sites?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is dit geen fraude? iemand die 15+ ballots inlevert, foto maakt om zijn 10$ per ballot op te strijken en dan op naar de volgende ballots? Blijft een bananenrepubliek dat dit zo allemaal kan.
Al genoeg sketchy shit aangetoond, dat het nooit officieel bekend zal worden heb ik ook al vaak genoeg gezegd.
Geen enkel land zal toekennen dat er fraude is gepleegd, dat zal worden weggewuifd en bewijs vernietigd. Wat denk je zelf dat Amerika er voor uit zal komen dat er fraude gepleegd zou wezen? Als Trump fraude had gepleegd dan was het ook niet bekend geworden.
Trump zal ook nooit schuldig bevonden worden aan iets, ze kregen hem niet een geimpeached. Lol
Precies... Ze hadden geluk dat toen de republikeinen aan de macht waren anders was hij uit zijn macht ontzet en kon hij niet meer voor een tweede keer president worden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie dat het hek van de trollfarm weer open staat
Trump werd 2x geimpeached, als enige president in de geschiedenis van de VS. Dat de trumpcultisten hem niet durfden te veroordelen staat daar los van.
Dat kunnen trolls ook alleen maar op BNW beweren zonder een waarschuwing of ban te krijgen. Want hier mag je alles roepen zonder bewijs, sterker nog, je mag hier niks beweren met bewijs..quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Barbusse het volgende:
60+ rechtszaken over grootschalige verkiezingsfraude die allemaal het raam uitgegooid zijn vanwege gebrek aan bewijs, vaak complete afwezigheid van bewijs zodat rechters zelfs ook maar weigerden om de zaak uberhaupt in behandeling te nemen. Maar nee, Trump is echt wel president hoor! Delusional
Oei, nu moet je het goede voorbeeld geven en al die 60+ rechtzaken linken die af werden gewezen om het (gebrek) aan bewijs. Graag linkjes naar de rechtzaak en uitspraak zelf, niet het door de MSM gedicteerde.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dat kunnen trolls ook alleen maar op BNW beweren zonder een waarschuwing of ban te krijgen. Want hier mag je alles roepen zonder bewijs, sterker nog, je mag hier niks beweren met bewijs..
En daar sla je de spijker op zijn kop, rechters die beïnvloed zijn door Xiden's administratie, net zoals ATF vraagt om wapenzaak tegen de crackzoon van Xiden weg te wuiven. Een crackjunk met een wapen is sowieso geen goed idee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Barbusse het volgende:
60+ rechtszaken over grootschalige verkiezingsfraude die allemaal het raam uitgegooid zijn vanwege gebrek aan bewijs, vaak complete afwezigheid van bewijs zodat rechters zelfs ook maar weigerden om de zaak uberhaupt in behandeling te nemen. Maar nee, Trump is echt wel president hoor! Delusional
Dit is bewijslast omdraaien. Jullie claimen dat er gefraudeerd is (op zo grootschalige manier dat Biden winnaar werd met zoveel verschil) dus jullie moeten dat kunnen bewijzen.. En 1 fraude aantonen is dus geen bewijs.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oei, nu moet je het goede voorbeeld geven en al die 60+ rechtzaken linken die af werden gewezen om het (gebrek) aan bewijs. Graag linkjes naar de rechtzaak en uitspraak zelf, niet het door de MSM gedicteerde.
Anders is het niet meer dan een bewering van de MSM en haar consument.
Maar de stelling in de post die jij hebt gequote had het over 60+ rechtzaken. Daar werd, zonder bewijs, geroepen dat die werden afgewezen om het (gebrek) aan bewijs. Daar wil ik wel bewijs van zien, in de rechtbankdocumenten, en uiteraard niet als bewering van de MSM of haar consumenten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:36 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dit is bewijslast omdraaien. Jullie claimen dat er gefraudeerd is (op zo grootschalige manier dat Biden winnaar werd met zoveel verschil) dus jullie moeten dat kunnen bewijzen.. En 1 fraude aantonen is dus geen bewijs.
Dit is al een jaar oud en nog steeds geldig![]()
Acht miljoen stemmen meer dan Trump, dan moet je dus fraude aantonen van meer dan 8 miljoen stemmen (of het aantal dat Trump meer kiesmannen zou hebben).. En dat is nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.
Jij komt zelf al 92 delen nooit met bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude en dan wel anderen vragen om bewijs? Hilarisch ben je wel. Wel op de manier van "Oh, honey..."quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oei, nu moet je het goede voorbeeld geven en al die 60+ rechtzaken linken die af werden gewezen om het (gebrek) aan bewijs. Graag linkjes naar de rechtzaak en uitspraak zelf, niet het door de MSM gedicteerde.
Anders is het niet meer dan een bewering van de MSM en haar consument.
En dit kun je ook niet bewijzen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En daar sla je de spijker op zijn kop, rechters die beïnvloed zijn door Xiden's administratie, net zoals ATF vraagt om wapenzaak tegen de crackzoon van Xiden weg te wuiven. Een crackjunk met een wapen is sowieso geen goed idee.
https://www.zerohedge.com(...)er-biden-gun-inquiry
Thanks dat je het verifieert!
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen, allemaal via ballot harvesting en mail-in-vote zonder handtekening verificatie dan wel stemmen zonder indentificatie.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:36 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dit is bewijslast omdraaien. Jullie claimen dat er gefraudeerd is (op zo grootschalige manier dat Biden winnaar werd met zoveel verschil) dus jullie moeten dat kunnen bewijzen.. En 1 fraude aantonen is dus geen bewijs.
Dit is al een jaar oud en nog steeds geldig![]()
Acht miljoen stemmen meer dan Trump, dan moet je dus fraude aantonen van meer dan 8 miljoen stemmen (of het aantal dat Trump meer kiesmannen zou hebben).. En dat is nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.
Ten eerste is dat niet waar, en ten tweede houd ik enkel de hypocriete pro-Democraten aan de regels die zij anderen opleggen. Geef het goede voorbeeld of stop met huilen over bewijs.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij komt zelf al 92 delen nooit met bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude en dan wel anderen vragen om bewijs? Hilarisch ben je wel. Wel op de manier van "Oh, honey..."
Koekoek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen, allemaal via ballot harvesting en mail-in-vote zonder handtekening verificatie dan wel stemmen zonder indentificatie.
Stemsystemen die via USB stickjes geupload moesten worden, hele rattenplan stinkt. Dominion gefundeerd door democraten.
Daarom lopen de democraten op dit moment ook fel te strijden tegen strengere regels bij stemmen. Je kan namelijk geen pizza kopen in NY zonder een vaccinatiepasspoort/ID te laten zien, maar je kan wel stemmen zonder ID.
Haha
Wij hoeven helemaal niks aan te tonen, als je alleen al kijkt naar de opkomst van Biden's "stemmers" bij zijn rallys. Maximaal 10 mensen (waarschijnlijk ook nog ingehuurd)
Alles is gescript aan Biden. De marionet is gekozen als "potientieel" beste democraat om de fraude onder te plegen. Hij was de enige waar het enigzins plausibel zou klinken dat een democraat 81m stemmen heeft gekregen.
Meer stemmen dan OBAMA! KnapGeïnstalleerd als een toiletpot die oude seniele gek.
Stemmen via post is net zo betrouwbaar als gewoon aanwezig zijn.. Maar de meeste mensen die stemmen per post zijn democraten, daarom was Trump er zo op tegen (over fraude gesproken!). Hij deed er alles aan om de democratische stemmer te dwarsbomen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen, allemaal via ballot harvesting en mail-in-vote zonder handtekening verificatie dan wel stemmen zonder indentificatie.
Stemsystemen die via USB stickjes geupload moesten worden, hele rattenplan stinkt. Dominion gefundeerd door democraten.
https://nl.wikipedia.org/(...)_de_Verenigde_Statenquote:Daarom lopen de democraten op dit moment ook fel te strijden tegen strengere regels bij stemmen. Je kan namelijk geen pizza kopen in NY zonder een vaccinatiepasspoort/ID te laten zien, maar je kan wel stemmen zonder ID.
Dus eerst zijn er maar 10 mensen bij zijn rallys en vervolgens is hij de beste democraat om fraude onder te plegen? Want het zou bij hem enigszins plausibel zijn dat er 81 miljoen op hem gestemd hebben?quote:Wij hoeven helemaal niks aan te tonen, als je alleen al kijkt naar de opkomst van Biden's "stemmers" bij zijn rallys. Maximaal 10 mensen (waarschijnlijk ook nog ingehuurd)
Alles is gescript aan Biden. De marionet is gekozen als "potientieel" beste democraat om de fraude onder te plegen. Hij was de enige waar het enigzins plausibel zou klinken dat een democraat 81m stemmen heeft gekregen.
Trump had ook meer stemmen dan Obama.. Dus ook gefraudeerd?quote:Meer stemmen dan OBAMA! KnapGeïnstalleerd als een toiletpot die oude seniele gek.
Nogal een truc om dat onder de pet te houden. Respect.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen
Hihihi, waarom heb ik toch het vermoeden dat je welgeteld nul rechtbankdocumenten door hebt genomen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:08 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Nogmaals, jij claimt dat er iets is gebeurt en dus moet je met bewijs komen. Iets dat niet gebeurd is kan je niet bewijzen...
Echt, wiskunde van de lagere school is dit.
Jeetje.
[..]
Waarom dit soort oneliners? Als je zo bezig bent met scripts, heb je daar ook bewijs voor dan?
Terwijl jij degene bent die Trump napraat. Als de man had beweerd dat de Aarde plat was had je dit ook beweerd. Dat lijkt me de juiste definitie van script.
Omdat je weet dat het mij normaal geen reet kan roesten wat trumpfans beweren?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihihi, waarom heb ik toch het vermoeden dat je welgeteld nul rechtbankdocumenten door hebt genomen?
Dat kan je na al jouw posts niet meer zeggen hoor. Emoties liepen even hoog op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:36 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Omdat je weet dat het mij normaal geen reet kan roesten wat trumpfans beweren?
Als je Kanye West een legende noemt heb je de lat wel erg laag gelegd... Kim Holland is dan een lekker wijf.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:20 schreef epicbeardman het volgende:
Het script is gewoon het narratief volgen en niet voor jezelf denken, zoals legende Kanye West onlangs zei in een interview.
Dan heb je het dus over mensen die Trump messiaanse eigenschappen toedichten terwijl Trump voor iedereen al duidelijk heeft gemaakt dat hij zichzelf het middelpunt van het universum acht?quote:Wat heel erg belangrijk is om te weten is dat diegene vrijwel niet meer uit het script komen, want stel je voor dat je al zo lang voor de gek gehouden wordt? nee dat zal toch niet kunnen. Mensen die het script volgen zullen zo naief zijn en goedgelovig dat het bijna aandoenlijk wordt.
Creative mensen kunnen zichzelf voor de gek houden. Zoals dat Trump nog steeds de president is, of dat er massaal gefraudeerd is.. Meestal schrijven creatieve mensen boeken, fiction.quote:Niet kritische schapen die elk nieuws bericht maar voor lief nemen, aannames doen in het leven. Goh dat moet wel verdomd saai wezen zeg. Zullen vast ook geen creatieve mensen zijn.
Meestal volgen de mensen die de NOS volgen ook de bronnen waar de NOS hun artikelen op heeft gebaseerd.quote:Als morgen op NOS staat dat Biden de beste president ooit is geloven ze dat maar al te graag. Niet wetende dat al die journalisten van tegenwoordig activisten zijn met een agenda.
Als er een groep is die leeft uit en op angst dan is dat wel de antivaxxer groep.quote:Je ziet het nu ook met corona erg sterk, wie de script volgers zijn. Totale angst leven ze nog in.
3x gevaccineerd en nog bang.
Ten eerste: Of mijn emoties hoog opliepen kan je niet bewijzen.. Als je dingen leest op internet kan het heel anders overkomen dan hoe de schrijver het bedoelt heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat kan je na al jouw posts niet meer zeggen hoor. Emoties liepen even hoog op.
Neen bedankt, ik wil niet jullie rabbit hole ingezogen worden. Nogmaals, het kan mij mijn reet roesten wat trumpfans wel of niet vinden.quote:BNW / Verkiezingsfraude 2020 complete lijst tot zo ver na 12 maanden
Neem even daar een kijkje, kan je zien wat voor bananos republiekos Amerika is.
Deze discussie komt me bekend voor. De conclusie destijds toen daar op werd doorgevraagd:quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihihi, waarom heb ik toch het vermoeden dat je welgeteld nul rechtbankdocumenten door hebt genomen?
quote:Ik ga niet opnieuw +/- 60 rechtzaken opzoeken
NOS en andere Nederlandse/Europese media zijn gewoon echoputten van de Amerikaanse, die weer bronnen gebruiken van activisten en non biased self-proclaimed journalisten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Als je Kanye West een legende noemt heb je de lat wel erg laag gelegd... Kim Holland is dan een lekker wijf.
[..]
Dan heb je het dus over mensen die Trump messiaanse eigenschappen toedichten terwijl Trump voor iedereen al duidelijk heeft gemaakt dat hij zichzelf het middelpunt van het universum acht?
[..]
Creative mensen kunnen zichzelf voor de gek houden. Zoals dat Trump nog steeds de president is, of dat er massaal gefraudeerd is.. Meestal schrijven creatieve mensen boeken, fiction.
[..]
Meestal volgen de mensen die de NOS volgen ook de bronnen waar de NOS hun artikelen op heeft gebaseerd.
Zo doe je onderzoek. Als je een boek leest heb je meestal ook bronnen achterin waardoor je de bronnen zelf kan lezen.
[..]
Als er een groep is die leeft uit en op angst dan is dat wel de antivaxxer groep.
Als je bijvoorbeeld alleen al leest welke dingen zij geloven. Van "het effect van over 5 jaar weten we niet" tot "Bill Gates heb er een chip in gedaan om de mensheid te decimeren".
Echt, de mensen die geloven in waar antivaxxers in geloven zijn de angstigste mensen op de planeet.
Valt mij wel op dat @Kijkertje nog niet met haar nachtdienst begonnen is in dit topic, is dit je nieuwe alt of ben je zijn/haar man?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:49 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Ten eerste: Of mijn emoties hoog opliepen kan je niet bewijzen.. Als je dingen leest op internet kan het heel anders overkomen dan hoe de schrijver het bedoelt heeft.
Ten tweede: Ik schreef ook "normaal geen reet kan roesten" dus dat bewijst dat het mij normaal niks kan schelen.
[..]
Neen bedankt, ik wil niet jullie rabbit hole ingezogen worden. Nogmaals, het kan mij mijn reet roesten wat trumpfans wel of niet vinden.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef epicbeardman het volgende:
Valt het je niet op dat de journalisten van tegenwoordig allemaal transgender queer achtige lui zijn die maar 1 ding goed kunnen?
Veel journalisten WAPO/NY/MSNCB/FOX en al die andere MSM meuk zijn wokeachtige democratische activistenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Ah, ga je op deze tour? Journalisten van nu zijn allemaal linkse hippies die veel te vooruitstrevend zijn.. Is dat wat je zo pro Trump maakt en anti Biden?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
NOS en andere Nederlandse/Europese media zijn gewoon echoputten van de Amerikaanse, die weer bronnen gebruiken van activisten en non biased self-proclaimed journalisten.
Valt het je niet op dat de journalisten van tegenwoordig allemaal transgender queer achtige lui zijn die maar 1 ding goed kunnen? copy pasten? een journalist met lef en visie of die zelf onderzoek doet wordt niet meer gezocht.
Die bangerikjes hebben wel de feiten voor zich spreken, in plaats van de antivaxxers...quote:En nee, de echte bangerikjes zijn toch wel diegene met prikjes. Maarja niet iedereen is een god met vetpercentage van 7.8% met een immuun systeem ala Iron Dome van Israël.
Ik quote gewoon altijd al zo.. Veel handiger om alles duidelijk te quoten in plaats van 1 tekst en de ander moet maar uitvogelen waar mijn reactie op is. Volgens mij quoten veel meer mensen zo.quote:Valt mij wel op dat @:kijkertje nog niet met haar nachtdienst begonnen is in dit topic, is dit je nieuwe alt of ben je zijn/haar man?precies dezelfde hoe jij quote namelijk, en praat.
Niet terugkrabbelen pik, het zijn allemaal transgender queer achtige lui! All-in gaan!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:01 schreef epicbeardman het volgende:
Veel journalisten WAPO/NY/MSNCB/FOX en al die andere MSM meuk zijn wokeachtige democratische activisten
Heb je je eigen bronnen wel eens doorgelezen? Grootste deel van die artikelen gaan over fouten/ defecte apparatuur die gewoon worden ontdekt en verbeterd, juist door de maatregelen en audits die er zijn om dit op te vangen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat kan je na al jouw posts niet meer zeggen hoor. Emoties liepen even hoog op.
BNW / Verkiezingsfraude 2020 complete lijst tot zo ver na 12 maanden
Neem even daar een kijkje, kan je zien wat voor bananos republiekos Amerika is.
Het waren voor groot deel rechters door de oompaloempa zelf aangesteld.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En daar sla je de spijker op zijn kop, rechters die beïnvloed zijn door Xiden's administratie, net zoals ATF vraagt om wapenzaak tegen de crackzoon van Xiden weg te wuiven. Een crackjunk met een wapen is sowieso geen goed idee.
Dominion systems hebben geen USB aansluitingen..quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarom lopen de democraten op dit moment ook fel te strijden tegen strengere regels bij stemmen. Je kan namelijk geen pizza kopen in NY zonder een vaccinatiepasspoort/ID te laten zien, maar je kan wel stemmen zonder ID.
Haha
Wij hoeven helemaal niks aan te tonen, als je alleen al kijkt naar de opkomst van Biden's "stemmers" bij zijn rallys. Maximaal 10 mensen (waarschijnlijk ook nog ingehuurd)
Meer stemmen dan OBAMA! KnapGeïnstalleerd als een toiletpot die oude seniele gek.
Details details...quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb je je eigen bronnen wel eens doorgelezen? Grootste deel van die artikelen gaan over fouten/ defecte apparatuur die gewoon worden ontdekt en verbeterd, juist door de maatregelen en audits die er zijn om dit op te vangen.
quote:ATLANTA (AP) — Georgia’s secretary of state on Thursday called on a voting technology expert to ask a judge to release a report detailing alleged security vulnerabilities in the voting machines used by the state — something the expert had already done.
The report by J. Alex Halderman was filed under seal in July in federal court in Atlanta as part of a long-running lawsuit challenging Georgia’s voting machines. Halderman spent 12 weeks examining the Dominion Voting Systems machines used in Georgia and more than a dozen other states and identified “multiple severe security flaws” that would allow attackers to install malicious software, he wrote in a sworn declaration filed in the case.
Halderman, a voting technology specialist and director of the University of Michigan’s Center for Computer Security and Society, told The Associated Press in August that he’d seen no evidence the machines’ vulnerabilities were used to tamper with the 2020 election, but he said, “there remain serious risks that policymakers and the public need to be aware of.”
State and federal officials have repeatedly said there was no evidence of widespread voter fraud during the 2020 election.
The report was initially classified “attorneys’ eyes only.” That meant the actual parties to the case couldn’t see it, only their lawyers and experts could. In a declaration filed with the court in July, Halderman urged public disclosure of a redacted version of his findings.
In a press release Thursday, Secretary of State Brad Raffensperger called on Halderman “to ask the judge to publicly release his findings on Georgia’s election system and his pre-2020 election testimony. Halderman was given full access to Georgia’s election system by the judge, the equivalent of having the keys and alarm codes to a home then claiming he found a way to break in.”
David Cross, a lawyer for some of the voters who filed the lawsuit and engaged Halderman for his expertise, called Raffensperger’s comments “highly misleading.”
“His lawyers have objected to every request we and Dr. Halderman have made to the Court over the last several months to make the report public and provide it to federal and state election security officials,” Cross wrote in an email.
Raffensperger’s statement was released as the parties to the lawsuit were on a conference call with the judge in the case. Cross mentioned it to her, saying it’s clear all parties in the case now want the report released. He asked the judge to allow a redacted version to be made public.
U.S. District Judge Amy Totenberg has so far been unwilling to make the report public, saying she’s concerned that it could be exploited by bad actors. After Cross mentioned Raffensperger’s press release, Totenberg said, “I’m disappointed that it got raised this way, in a way that only makes things more challenging.”
Vincent Russo, a lawyer for the state, told the judge he’d just become aware of the secretary’s statement. At this point, Russo said, keeping the report private “may be doing more harm than good.”
While the state’s lawyers and Dominion have seen the report, no one in the secretary of state’s office had seen it, Russo said. He asked Totenberg if he could share the redacted version with the secretary of state, saying that hadn’t been clear from the judge’s previous statements.
Totenberg said she always assumed the state’s lawyers were going to identify people who needed to see the report. She said it seemed to her that the state’s lawyers didn’t seem to want “to give it that level of acknowledgement.”
The judge said she needs to see a redacted version of the report before deciding whether it can be released. Cross said he could provide a version redacted by Halderman that was previously provided to the state’s lawyers.
Halderman, a staunch advocate for hand-marked paper ballots who has long argued that the ballot-marking machines are vulnerable, said the access he had to Georgia’s machines allowed him to identify for the first time specific vulnerabilities and the ways they could be exploited.
He did not immediately respond Thursday to requests for comment on Raffensperger’s press release.
Dominion President and CEO John Poulus said the company “supports all efforts to bring real facts and evidence forward to defend the integrity of our machines and the credibility of Georgia’s elections.”
Security assessments of any system “should always include a holistic approach of all safeguards in place, including procedural and technical safeguards,” he said in the press release from Raffensperger’s office, adding that the review conducted for this case “did not take this approach.”
Totenberg previously rejected a request by the Louisiana secretary of state, who sought access because his state uses the Dominion system in question for early voting. She has yet to rule on a request for access filed earlier this month by Fox News, which asked for access to the report to aid in its defense against a $1.6 billion defamation lawsuit filed by Dominion. One American News, which has also been sued by Dominion, on Thursday asked the judge for access.
Nou nou, jezelf voorliegen is een Linkse hobby. Hoe zat het bijvoorbeeld ook alweer? Een man die zegt dat hij een vrouw is, is ook een vrouw, geen voorstander zijn van abortus betekent dat iemand een misogynist is, zogenaamd zit heel de VS met smart te wachten op progressief beleid, identificatiebewijs vragen voor stemmen is racisme en een blanke huidskleur geeft privileges. En dit is dan slechts een kleine greep uit het koekblik der Linkse leugens. Hihihi. Vanuit dat oogpunt heb ik sterk het gevoel dat je wat aan het projecteren bent.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:00 schreef Barbusse het volgende:
Whehehe, zie die trumpcultisten hier zichzelf eens hard ende passioneel voorliegen in de ijdele hoop toch nog gelijk te kunnen krijgen. Topshow
Het is een kleine stap van Blauw naar Bruin.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi. Wat een non argumenten weer. Wat je zag is dat vorig jaar vanwege Covid de mogelijkheden tot stemmen werden uitgebreid. Die worden nu logischerwijs weer teruggeschaald, en veel activisten interpreteren alleen dat al als 'restricting access to voting'. Logisch ook wel, immers wil Blauw Amerika het liefst geen enkele vorm van controle omtrent het stemmen.
Het interessante is dat Rogan niet eens conservatief is. Maar elke vorm van dissent moet de kop in worden gedrukt. Het is schrikbarend. Elke afwijkende mening van wat bepaalde overheden of instituten zeggen is zogenaamde "misinformatie".quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:47 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Jo Bi-Deng is de nieuwe Xi JinPing
Jullie Bi-Deng fans kunnen zeggen over President Trump wat jullie willen, hij removede jullie comments en censureerde jullie tenminste niet, ondanks al die bullshit verhalen over hem en fake news.
Het enige wat de republikeinen willen is verkiezingen zonder fraude, al die hitsige titels waar jullie in trappen dat republikeinen de toegang tot ballots willen limiteren is goedkoop scoren. Werkt wel blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:49 schreef Ulx het volgende:
De GOP is anders de club die de inspraak van de burger wil beperken.
[ twitter ]
Dit is dat ook de reden waarom veel van die swing states naar de democraten gegaan zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Republikeinen zijn tegen het stemmen zonder ID verificatie, wat reeds mogelijk is in Swing states. In dezelfde swingstates kan je voor je hele familie via post stemmen zonder handtekening verificatie.
Niks hiervan is een leugen, meer een mening van individuen. Dat jij daar het verschil niet tussen weet te maken was al duidelijk. Je moet ook wel, anders overleeft je verwrongen wereldbeeld het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
Erg benieuwd wat dat allemaal gaat brengen.
[..]
Nou nou, jezelf voorliegen is een Linkse hobby. Hoe zat het bijvoorbeeld ook alweer? Een man die zegt dat hij een vrouw is, is ook een vrouw, geen voorstander zijn van abortus betekent dat iemand een misogynist is, zogenaamd zit heel de VS met smart te wachten op progressief beleid, identificatiebewijs vragen voor stemmen is racisme en een blanke huidskleur geeft privileges. En dit is dan slechts een kleine greep uit het koekblik der Linkse leugens. Hihihi. Vanuit dat oogpunt heb ik sterk het gevoel dat je wat aan het projecteren bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als Trump zelf een werkend kanker medicijn had ontworpen, was hij nog door democraten de grond ingestampt.
Trump zorgt voor overbevolking, nu kanker medicijnen er zijn, komen er voedseltekorten in de wereld!!
Trump zorgt er voor dat witte mensen langer blijven leven die racist door zijn medicijn!
Zo denken anti-Trumpers. Ziekmakend.
[ Bericht 20% gewijzigd door epicbeardman op 04-02-2022 11:25:22 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:18 schreef epicbeardman het volgende:
Media is totaal niet biased, dat lui dat hier ook nog eens durven te zeggen.Mooi voorbeeldje van selectief knippen en plakken, delusional baardmenneke. Tis niet alsof ze Trump niet aan het woord lieten: https://www.washingtonpos(...)20dd9e32d_story.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs als Trump zelf een werkend kanker medicijn had ontworpen, was hij nog door democraten de grond ingestampt.
Trump zorgt voor overbevolking, nu kanker medicijnen er zijn gaan komen er voedseltekorten in de wereld!!
Trump zorgt er voor dat witte mensen langer blijven leven die racist door zijn medicijn!
Zo denken anti-Trumpers. Ziekmakend.![]()
Maar goed, je komt natuurlijk niet
niet verder dan de kop, de rest is te moeilijk voor je
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Waarom ben je in BNW als deze frustratie het gevolg van jouw eigen aanwezigheid is? Geloof je überhaupt in BNW-waardige zaken? Waarom doe je het jezelf aan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mooi voorbeeldje van selectief knippen en plakken, delusional baardmenneke. Tis niet alsof ze Trump niet aan het woord lieten: https://www.washingtonpos(...)20dd9e32d_story.html
Maar goed, je komt natuurlijk niet
niet verder dan de kop, de rest is te moeilijk voor je
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks hiervan is een leugen, meer een mening van individuen. Dat jij daar het verschil niet tussen weet te maken was al duidelijk. Je moet ook wel, anders overleeft je verwrongen wereldbeeld het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best knap dat de biden administration dat al deed voor ze begonnen warenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waar is dat gedaan dan?quote:
Waarom is dat verkeerd? Een aantal staten hadden daar regels mee ivm vertraagde post, zolang ze maar op tijd verstuurd waren.quote:- Niet een week lang na de verkiezingen nog stemmen binnenkomen.
Dat was de vorige keer ook het geval. Hebben we in de rechtszaken rond dit onderwerp nog gezien.quote:- Van beide partijen zijn toezichthouders aanwezig bij het tellen van de stemmen.
1. Georgia, Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Arizona, Nevada, North-Carolina, Alaska.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waar is dat gedaan dan?
[..]
Waarom is dat verkeerd? Een aantal staten hadden daar regels mee ivm vertraagde post, zolang ze maar op tijd verstuurd waren.
[..]
Dat was de vorige keer ook het geval. Hebben we in de rechtszaken rond dit onderwerp nog gezien.
Wanneer zijn ze daar dan gestopt met tellen, en hoe was dat fout/beïnvloede het de uitslag?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1. Georgia, Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Arizona, Nevada, North-Carolina, Alaska.
Dat kan ja. Het hielp ook niet dat Trump et al. in de aanloop naar de verkiezingen de US Postal services behoorlijk probeerden te beperken. Moeten die geldige en op tijd uitgebrachte stemmen dan maar niet tellen? Klinkt ook niet heel democratisch.quote:2. Dan kunnen er containers vol met stemmen binnenkomen, na de verkiezingen, die zogenaamd vertraagd waren met de post, maar wel 100% naar Biden gingen.
Dat is niet wat we van de Trump advocaten te horen kregen.quote:3. Dat was pure fraude. Er zijn beelden van zowel Philadelphia als Pittsburgh (beiden Pennsylvania) waar die buiten werden gehouden en de ramen werden dichtgeplakt.
Niet stoppen met tellen..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:52 schreef Ixnay het volgende:
Biden wil weer meedoen in 2024.
Trump waarschijnlijk ook.
Wat gaan de democraten dit keer doen als:
- Er geen poststemmen meer zijn.
- Verplichte identificatie.
- Niet stoppen met tellen.
- Niet een week lang na de verkiezingen nog stemmen binnenkomen.
- Van beide partijen zijn toezichthouders aanwezig bij het tellen van de stemmen.
We hebben beide heren dan 4 jaar aan het werk gezien.
Ik weet wel wie er dan naar het Witte Huis gaat bij eerlijke verkiezingen.
Let's go Brandon!!!!!
Dit toont wel mooi aan waarom het Trump volgvolk blijft denken dat er sprake was van fraude in 2020. Nog steeds hebben ze totaal geen benul hoe het stemsysteem werkt in verschillende staten en ze hebben intussen ook helemaal niets geleerd van het afgelopen jaar. Maar wel keer op keer dezelfde VERDACHTE! zaken dommig blijven posten waar geen enkel bewijs van is en die al lang debunked zijn omdat ze ongegrond bleken te zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:52 schreef Ixnay het volgende:
Biden wil weer meedoen in 2024.
Trump waarschijnlijk ook.
Wat gaan de democraten dit keer doen als:
- Er geen poststemmen meer zijn.
- Verplichte identificatie.
- Niet stoppen met tellen.
- Niet een week lang na de verkiezingen nog stemmen binnenkomen.
- Van beide partijen zijn toezichthouders aanwezig bij het tellen van de stemmen.
We hebben beide heren dan 4 jaar aan het werk gezien.
Ik weet wel wie er dan naar het Witte Huis gaat bij eerlijke verkiezingen.
Let's go Brandon!!!!!
En die mail ballots werden aangeraden door Biden, trump wou er niks van weten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit toont wel mooi aan waarom het Trump volgvolk blijft denken dat er sprake was van fraude in 2020. Nog steeds hebben ze totaal geen benul hoe het stemsysteem werkt in verschillende staten en ze hebben intussen ook helemaal niets geleerd van het afgelopen jaar. Maar wel keer op keer dezelfde VERDACHTE! zaken dommig blijven posten waar geen enkel bewijs van is en die al lang debunked zijn omdat ze ongegrond bleken te zijn
- Poststemmen zijn er altijd
- Verplichte ID verschilt per staat
- Stoppen met tellen is normaal als dat veel tijd kost, mensen moeten ook slapen.
- Een legitieme en op tijd uitgebrachte stem wordt altijd geteld hoe lang de post er ook over doet.
- Er waren altijd al toezichthouders van beide partijen aanwezig en daar verandert ook niets aan.
We hebben idd 4 jaar lang de Grifter-in-Chief aan het werk gezien. Maar liefst tweemaal impeached worden lijkt me sws al genoeg bewijs van ongeschiktheid en dan komen daar alle lopende onderzoeken nog eens bij.
Biden daarentegen doet het na 1 jaar en naar omstandigheden (de puinhoop die Trump achterliet, de nog steeds aanwezige pandemie, de tegenwerking van de Republikeinen mbt noodzakelijk vernieuwing van wetgeving etc etc .. ) gewoon prima en het duurt nog 3 jaar tot de volgende presidentsverkiezingen dus er kan nog van alles gebeuren.
Even een oprechte vraag: Zijn er volgens jou meer democraten in de VS dan republikeinen als je alle legale Amerikaanse inwoners van 18+ zou vragen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zeg enkel dat President Trump President Trump is.
En ja, ik heb gelijk en ik sta aan de juiste zijde, en daar ben ik blij om.
1. Ik heb de hele verkiezingsavond/nacht gekeken toen Trump won in 2020. Toen ze stopten met tellen in die staten was het 0.00 in NYC hier was het 6.00 en ik was de Amerikanen die ik ken al aan het feliciteren. Trump stond heel ver voor in die states die dagen later nog geflipt zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze daar dan gestopt met tellen, en hoe was dat fout/beïnvloede het de uitslag?
[..]
Dat kan ja. Het hielp ook niet dat Trump et al. in de aanloop naar de verkiezingen de US Postal services behoorlijk probeerden te beperken. Moeten die geldige en op tijd uitgebrachte stemmen dan maar niet tellen? Klinkt ook niet heel democratisch.
[..]
Dat is niet wat we van de Trump advocaten te horen kregen.
Wat, dat ze voor die nacht stopten met stemmen tellen is verdacht? Ze gingen de dag erna gewoon verder hoor. Dat de stemmen via post voornamelijk voor de democraten waren viel ook volledig binnen de verwachting, gezien de houding van de partijen over Covid en de gevaren daarvan. Dat zoveel mensen dat compleet leken te vergeten die nacht zegt meer over die mensen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
1. Ik heb de hele verkiezingsavond/nacht gekeken toen Trump won in 2020. Toen ze stopten met tellen in die staten was het 0.00 in NYC hier was het 6.00 en ik was de Amerikanen die ik ken al aan het feliciteren. Trump stond heel ver voor in die states die dagen later nog geflipt zijn.
Trump riep de overwinning uit en besprak hoe de democraten de verkiezing aan het stelen waren. In alle staten die nog niet beslist waren stond hij ruim voor op het moment van deze legendarische speech.
“We did win this election,†U.S. President Donald Trump claims, despite votes still being counted
Op dit moment wist Biden dat hij verloren had. Zie ook die mensen hoe beteuterd ze zijn bij de "keep the faith" speech van Biden. He knew he lost very big.
De democraten wisten al maanden van tevoren dat winnen van Trump onmogelijk was en hebben alles wat ze nog konden doen uit de kast getrokken. De stemmen (voornamelijk van Trump) die nog geteld moesten worden hebben ze samen met de grote hoeveelheid mail-in ballots geteld in de dagen daarna. Die mail-in ballots waren vrijwel allemaal voor Biden en waren massaal geleverd. In Georgia hebben ze deze ballots verspreid in verschillende counties zodat het niet al te veel zou opvallen. De resultaten in Clayton en Fulton zijn surrealistisch en absurd. Behalve de stembiljetten die massaal zijn ingevuld en zonder verdere legitimatie geleverd zijn, zijn hoeveelheden stembiljetten meerdere keren door de telmachine gehaald. Hier is trouwens ook bewijs van. De ingescande biljetten zijn met elkaar vergeleken en bepaalde streepjes en vlekjes van het ingevulde stembiljet komen exact overeen. Dit laatste is in Georgia, Arizona en Pennsylvania gebeurd. In Michigan en Wisconsin zijn alleen de grote hoeveelheden stembiljetten in zeer korte tijd geleverd die 100% naar Biden gingen. In die 2 staten samen met Pennsylvania en Georgia mochten ook geen Republiekeinse toezichthouders aanwezig zijn. Ze werden buiten gehouden en er was geen controle over wat er daar binnen gebeurde.
In Michigan stond Trump op 57-58% terwijl naar schatting 80% gestemd was. Dit kun je niet meer verliezen alleen als echt 100% naar Biden zou gaan. In Pennsylvania en Georgia stond hij ook ruim voor maar niet O extreem als in Michigan. Als ze door waren gegaan met stemmen had de media echt de overwinning voor Trump moeten callen.
Ik weet nog dat ik rond 5.00/6.00 op goksites gekeken had wat je kon winnen als je op Trump of Biden zou inzetten. Voor Trump kreeg je per dollar nog maar 1.03. Voor Biden kreeg je 7 a 8 keer je inzet. Deze overwinning was zeker.
Toen de overwinning voor Trump binnen was heb ik alleen nog CNN gekeken. Heerlijk genieten van die huilende verzuurde SJW's die ze overal lieten zien.
Trump heeft ruim gewonnen. En alles dat gebeurd is waren de democraten goed op voorbereid.
Oh die fraudeclaims krijg je sowieso wel hoorquote:2. Stemmen doe je op de stemlocatie. Dan krijg je ook dit soort fraudeclaims niet. Waarom wilden de democraten dat toch zó graag? En waarom willen ze dat de volgende keer weer? Ze waren toch zo zeker dat ze gingen winnen?
Niet allemaal nee, een deel wel. De beelden van de rechter die uiteindelijk dan maar direct aan de advocaat vroeg of ze mensen in de zaal hadden gehad waren ook prachtig. Dat ze toe moesten geven dat ze wel degelijk mensen binnen hadden gehad, en de rechter zoiets had van wtf jongens.quote:3. Heb je die officiële documenten gelezen? Zeg eens eerlijk. Nee hè?
Ik zei: "niet stoppen met tellen". Zoals je zelf citeert.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet stoppen met tellen..
Hahaha wat?
Dus oh Trump ligt met een stem voor stoppen....
Keal zo werkt dat niet hé.
Poststemmen is er niet altijd. Weet je eigenlijk wel waarom de verkiezingen altijd op dinsdag zijn in de VS?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit toont wel mooi aan waarom het Trump volgvolk blijft denken dat er sprake was van fraude in 2020. Nog steeds hebben ze totaal geen benul hoe het stemsysteem werkt in verschillende staten en ze hebben intussen ook helemaal niets geleerd van het afgelopen jaar. Maar wel keer op keer dezelfde VERDACHTE! zaken dommig blijven posten waar geen enkel bewijs van is en die al lang debunked zijn omdat ze ongegrond bleken te zijn
- Poststemmen zijn er altijd
- Verplichte ID verschilt per staat
- Stoppen met tellen is normaal als dat veel tijd kost, mensen moeten ook slapen.
- Een legitieme en op tijd uitgebrachte stem wordt altijd geteld hoe lang de post er ook over doet.
- Er waren altijd al toezichthouders van beide partijen aanwezig en daar verandert ook niets aan.
We hebben idd 4 jaar lang de Grifter-in-Chief aan het werk gezien. Maar liefst tweemaal impeached worden lijkt me sws al genoeg bewijs van ongeschiktheid en dan komen daar alle lopende onderzoeken nog eens bij.
Biden daarentegen doet het na 1 jaar en naar omstandigheden (de puinhoop die Trump achterliet, de nog steeds aanwezige pandemie, de tegenwerking van de Republikeinen mbt noodzakelijk vernieuwing van wetgeving etc etc .. ) gewoon prima en het duurt nog 3 jaar tot de volgende presidentsverkiezingen dus er kan nog van alles gebeuren.
Toen ze klaar waren met tellen ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik zei: "niet stoppen met tellen". Zoals je zelf citeert.
In 2020 stopten ze dus wel met tellen.
De democraten zagen een ideale manier om te frauderen bij verkiezingen die ze onmogelijk hadden kunnen winnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
En die mail ballots werden aangeraden door Biden, trump wou er niks van weten.
Tja..
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:
Nee, om middernacht na de verkiezingsavond stopten ze, om vervolgens verder te gaan met wagens vol Biden stemmen. Hij heeft verloren. Hij heeft ook 0 campagne gevoerd en heeft bijna een jaar in zijn kelder gezeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Toen ze klaar waren met tellen ja.
Echt wel. In sommige staten heb je een excuus nodig voor een absentee ballot, maar in alle staten kun je met absentee ballot stemmen. En die gaan voor een groot deel per post.quote:
Dus ze hadden de hele nacht maar door moeten tellen of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, om middernacht na de verkiezingsavond stopten ze, om vervolgens verder te gaan met wagens vol Biden stemmen. Hij heeft verloren. Hij heeft ook 0 campagne gevoerd en heeft bijna een jaar in zijn kelder gezeten.
Mensen moesten een hele dag reizen om te kunnen stemmen. Dat ging niet per post.quote:
Het was een keuze om het in person stemmen eerst te tellen en daarna de andere stemmen. Tja dan weet je dat Trump's stemmen eerst geteld worden en Biden's stemmen later. Niks verdachts aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:12 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, om middernacht na de verkiezingsavond stopten ze, om vervolgens verder te gaan met wagens vol Biden stemmen. Hij heeft verloren. Hij heeft ook 0 campagne gevoerd en heeft bijna een jaar in zijn kelder gezeten.
Nee, ze hadden hetzelfde moeten doen als in alle andere staten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus ze hadden de hele nacht maar door moeten tellen of zo?
Het tellen van de stemmen verschilt per staat? Dat is hun eigen keuze hoe ze dat aanpakken en daar waren de Republikeinen zelf verantwoordelijk voor? Als ze dat willen veranderen kan dat natuurlijk maar dat verandert niets aan de uitslag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, ze hadden hetzelfde moeten doen als in alle andere staten.
Staten waar wél normale en aannemelijke uitslagen waren. Ohio en Indiana bijvoorbeeld. Lijkt heel veel op Pennsylvania, Michigan, Wisconsin. Rustbelt states. Daar hadden ze gewoon op verkiezingsavond een uitslag. En dat leidde tot een dikke vette overwinning voor Trump. Veel beter dan in de polls.
Behalve in die states waar ze om middernacht stopten met tellen en waar ze nog dagen later stemmen lieten binnenkomen. En wat bleek daar? Daar deed Biden het ineens veel beter dan ze in de polls hadden verwacht. Wat een toeval toch? Wonderen bestaan!
Niet waar wat jij zegt. Die 5 staten zijn ongeveer even stedelijk/landelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:24 schreef OMG het volgende:
Omdat die stemmen uit gebieden met grote steden komen die vaak meer Dem stemmen, slimpie.
Waarom zoek je niet gewoon op waarom het in die staten zo lang duurde? Moet toch lukken met jouw IQquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Niet waar wat jij zegt. Die 5 staten zijn ongeveer even stedelijk/landelijk.
Maar je begrijpt ook helemaal niet wat ik zei.
Van die 5 staten (PE, OH, IN, MI, WI), die Trump in werkelijkheid alle 5 won, net als in 2016. Daarvan deed hij het volgens de officiële cijfers het in OH en IN ruim beter dan in de polls maar in PE, MI en WI deed hij het volgens de officiële cijfers veel minder goed dan in de polls.
En datzelfde geldt voor de rest van het land. In de meeste staten hadden ze op de verkiezingsavond een winnaar en overal deed Trump het beter dan in de polls, behalve daar waar ze stopten met tellen en waar ze de volgende ochtend verder gingen met grote ladingen Biden stemmen.
Die uitslagen ook hè.
Wisconsin:
1,630,866
1,610,184
Georgia:
2,473,633
2,461,854
Arizona:
1,672,143
1,661,686
En ook allemaal op het einde nog nèt ingehaald.
"Slaappauze"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het tellen van de stemmen verschilt per staat? Dat is hun eigen keuze hoe ze dat aanpakken en daar waren de Republikeinen zelf verantwoordelijk voor? Als ze dat willen veranderen kan dat natuurlijk maar dat verandert niets aan de uitslag.
Het tellen 'stopt' ook helemaal niet, er wordt gewoon een slaappauze ingelast.
Ineens?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
"Slaappauze"
En toen werden ze wakker en toen lagen er ineens honderdduizenden stembiljetten voor Biden en 0 voor Trump.
Aparte definitie van slapen heb jij.
Hint:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom zoek je niet gewoon op waarom het in die staten zo lang duurde? Moet toch lukken met jouw IQ
Oftewel ze kozen er zelf voor om pas op de dag zelf te gaan tellen terwijl andere staten al veer eerder begonnen.quote:In most states, election officials could start the arduous process that goes into counting mail votes many days before Election Day, but in Michigan, Wisconsin and Pennsylvania, officials had their hands tied by state laws that did not allow for such preparation.
Arizona werd op CNN al voor de Democraten gecalled op de verkiezingsavond toen net 50% geteld was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom zoek je niet gewoon op waarom het in die staten zo lang duurde? Moet toch lukken met jouw IQ
Hint:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:48 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Arizona werd op CNN al voor de Democraten gecalled op de verkiezingsavond toen net 50% geteld was.![]()
![]()
En in al die staten waar veel meer geteld was en waar Trump verder voorstond dan Biden in Arizona die werden dagen na de verkiezingen nog niet gecalled.![]()
En juist daar in Arizona hadden ze de stedelijke gebieden al gehad en moesten ze de landelijke nog en uiteindelijk "wonnen" ze met nog geen 20.000 stemmen verschil.
Hoe kan dat toch dat ze dat zo vroeg al wisten???
Oftewel ze kozen er zelf voor om pas op de dag zelf te gaan tellen terwijl andere staten al veer eerder begonnen met het tellen van de mail-in votes..quote:In most states, election officials could start the arduous process that goes into counting mail votes many days before Election Day, but in Michigan, Wisconsin and Pennsylvania, officials had their hands tied by state laws that did not allow for such preparation.
PE bestaat niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Niet waar wat jij zegt. Die 5 staten zijn ongeveer even stedelijk/landelijk.
Maar je begrijpt ook helemaal niet wat ik zei.
Van die 5 staten (PE, OH, IN, MI, WI), die Trump in werkelijkheid alle 5 won, net als in 2016. Daarvan deed hij het volgens de officiële cijfers het in OH en IN ruim beter dan in de polls maar in PE, MI en WI deed hij het volgens de officiële cijfers veel minder goed dan in de polls.
En datzelfde geldt voor de rest van het land. In de meeste staten hadden ze op de verkiezingsavond een winnaar en overal deed Trump het beter dan in de polls, behalve daar waar ze stopten met tellen en waar ze de volgende ochtend verder gingen met grote ladingen Biden stemmen.
Die uitslagen ook hè.
Wisconsin:
1,630,866
1,610,184
Georgia:
2,473,633
2,461,854
Arizona:
1,672,143
1,661,686
En ook allemaal op het einde nog nèt ingehaald.
En weet je ook waarom dat was? Hint: het heeft te maken met de regels over poststemmen, en vanaf wanneer die geteld mogen worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, ze hadden hetzelfde moeten doen als in alle andere staten.
Staten waar wél normale en aannemelijke uitslagen waren. Ohio en Indiana bijvoorbeeld. Lijkt heel veel op Pennsylvania, Michigan, Wisconsin. Rustbelt states. Daar hadden ze gewoon op verkiezingsavond een uitslag. En dat leidde tot een dikke vette overwinning voor Trump. Veel beter dan in de polls.
Behalve in die states waar ze om middernacht stopten met tellen en waar ze nog dagen later stemmen lieten binnenkomen. En wat bleek daar? Daar deed Biden het ineens veel beter dan ze in de polls hadden verwacht. Wat een toeval toch? Wonderen bestaan!
Stemmen via post is in sommige staten al 100+ jaar een optie...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Mensen moesten een hele dag reizen om te kunnen stemmen. Dat ging niet per post.
De verkiezingen waren altijd op dinsdag omdat men op zondag naar de kerk gaat. Op maandag reizen naar het stembureau, op dinsdag stemmen, op woensdag terugreizen, en op donderdag moest de markt van vrijdag voorbereid kunnen worden. Daarom stemmen ze al eeuwen op dinsdag. En het kon niet per post!
Je kunt nog steeds niet per post stemmen zonder dat er een risico op fraude is. Als je het goed organiseert zoals de democraten in 2020 dan kun je makkelijk frauderen met poststemmen. Zonder poststemmen hadden de democraten niet dusdanig kunnen frauderen.
En is daarbij ook niet bijzonder goed geïnformeerd...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:52 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens mij Leest @:Ixnay de antwoorden niet eens of het dringt gewoon niet tot hem door of zo
Hij generaliseert idd nogal en heeft blijkbaar niet door dat het in de VS per staat heel erg kan verschillen hoe het geregeld is. Hij realiseert zich ook niet dat de Republikeinen juist in de swingstates de regels bepaalden en dus ook verantwoordelijk waren voor de duur van het tellen na de verkiezingsdag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En is daarbij ook niet bijzonder goed geïnformeerd...
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ineens?
Waarom weet je niet hoe het tellen werkt?
En nogmaals:
[..]
Hint:
[..]
Oftewel ze kozen er zelf voor om pas op de dag zelf te gaan tellen terwijl andere staten al veer eerder begonnen.
Ooh wat interessant zeg. En wie won die staten heel verrassend na er in 2016 een genadeloos pak slaag gehad te hebben? Pas dagen na de verkiezingen met een marginaal verschil terwijl ze op verkiezingsavond dik achterstonden. Alle 3 hetzelfde met een paar duizend stemmen verschil!!!quote:... but in Michigan, Wisconsin and Pennsylvania, officials had their hands tied by state laws that did not allow for such preparation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zeker nooit in je opgekomen dat in sommige staten met opzet de in-person votes als eerste geteld werden? Dat de Republikeinen dat bedacht hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:07 schreef Ixnay het volgende:
[..]
[..]
Ooh wat interessant zeg. En wie won die staten heel verrassend na er in 2016 een genadeloos pak slaag gehad te hebben? Pas dagen na de verkiezingen met een marginaal verschil terwijl ze op verkiezingsavond dik achterstonden. Alle 3 hetzelfde met een paar duizend stemmen verschil!!!
Ja, leuk wel, een tijdje terug ook al, en je snapt nog steeds niks van de VS en de verkiezingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hey, na heel lang heb je me eindelijk op 1 lettertje kunnen pakken.
In-person votes zijn echte votes.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is zeker nooit in je opgekomen dat in sommige staten met opzet de in-person votes als eerste geteld werden? Dat de Republikeinen dat bedacht hebben?
En die was er bij Brandon niet? Ik vond die paar e-mails van Hillary niks vergeleken met de familie van Brandon en zijn verleden.quote:Dat het verschil met 2016 groot was is ook heel goed verklaarbaar maar dat is je ook al tig verteld en wil er maar niet in he?
- In 2016 was er weinig animo onder Democraten te gaan stemmen vanwege de lastercampagne op Clinton en het aangekondigde onderzoek naar haar emails vlak voor de verkiezingen
Wat was er dan gebeurd in die 4 jaar dat er ineens heel veel animo was om te stemmen. Werd er niet genoeg oorlog gevoerd?quote:- In 2020 hadden de keizers 4 jaar Trump achter de rug en was die animo veel groter.
quote:Komt bij dat het veel eenvoudiger te stemmen frauderen was door het mail-in voten vanwege de pandemie.
Trump.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:22 schreef Ixnay het volgende:
Wat was er dan gebeurd in die 4 jaar dat er ineens heel veel animo was om te stemmen. Werd er niet genoeg oorlog gevoerd?
En stemmen via post zijn wat?quote:
Ik twijfelde tussen PE en PA en ik gokte op PE en dan denk ik dat de kans groter is dat mensen weten dat ik Pennsylvania bedoel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, leuk wel, een tijdje terug ook al, en je snapt nog steeds niks van de VS en de verkiezingen.
En wat was er dan in die 4 jaar. Wat deed hij waardoor mensen wilden stemmen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:25 schreef OMG het volgende:
[..]
Trump.
Zowel supporters als tegenstanders kwamen massaal opdagen. En Trump verloor.
Mail-in votes zijn net zo echt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In-person votes zijn echte votes.
[..]
En die was er bij Brandon niet? Ik vond die paar e-mails van Hillary niks vergeleken met de familie van Brandon en zijn verleden.
[..]
Wat was er dan gebeurd in die 4 jaar dat er ineens heel veel animo was om te stemmen. Werd er niet genoeg oorlog gevoerd?
Want dat denken jullie media aanbidders natuurlijk allemaal he? Ik zal je uit die droom halen. Amerikanen hebben net zo'n hekel aan oorlog als ieder ander ontwikkeld volk. Mensen motten het niet. De elite wil oorlog. De Brandons, de Macrons, de Merkels. De populus wil dat niet.
[..]
Trump zijn. Blijkbaar was hij voor genoeg mensen een dusdanige turn-off dat Biden goed genoeg was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En wat was er dan in die 4 jaar. Wat deed hij waardoor mensen wilden stemmen?
Wat een sterk inhoudelijk antwoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:31 schreef OMG het volgende:
[..]
Trump zijn. Blijkbaar was hij voor genoeg mensen een dusdanige turn-off dat Biden goed genoeg was.
Nou, om de observeerbare realiteit eens van stal te halen, hele volksstammen Ds en een deel van de Rs vonden hem waardeloos. Zo moeilijk is het niet.quote:
Ik volg die verkiezingen pas echt sinds 2000. En daar was ook gefraudeerd met een enge globalist als winnaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:30 schreef OMG het volgende:
Nou ja, als je alles zo goed weet dan had ik toch op z'n minst verwacht dat je de staten wel goed wist te spellen.
Maar goed, genoeg seniors die per post stemden. Die vorige verkiezingen zijn dus ook allemaal frauduleus?
Klopt dat is het ook gewoon. De stemmen zijn daar het bewijs van maar blijkbaar is dat iets wat jij je niet kan voorstellen en dus is het niet waar. Over slechte argumentatie gesprokenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:40 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat een sterk inhoudelijk antwoord.
Gelukkig zijn ze nu allemaal tevreden met Brandon.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Nou, om de observeerbare realiteit eens van stal te halen, hele volksstammen Ds en een deel van de Rs vonden hem waardeloos. Zo moeilijk is het niet.
Apart, in al die verkiezingen waren absentee ballots ook gewoon een ding.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik volg die verkiezingen pas echt sinds 2000. En daar was ook gefraudeerd met een enge globalist als winnaar.
Alle tussenliggende verkiezingsuitslagen geloof ik wel.
Stromannetjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze nu allemaal tevreden met Brandon.
Ook Brandon zelf is het met ons eens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Trump cult is het in de normale wereld best toegestaan om teleurgesteld te zijn en/of kritiek te hebben op de persoon/partij waar je op gestemd hebt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:44 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zou hij anders moeten zeggen? Buitengewoon laag-bij-de-grondse opmerking trouwens van iemand die zijn kind en Kerstmis misbruikt om 'leuk' te doen. Echt klasse!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ook Brandon zelf is het met ons eens.
Maar toen had de populairste kandidaat gewonnen. Ik geloof dat Obama populairder was dan zijn opponenten in 2008 en 2012.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:44 schreef OMG het volgende:
[..]
Apart, in al die verkiezingen waren absentee ballots ook gewoon een ding.
Tja in 2020 was Trump mss de populairste van de twee onder een deel van de kiezers maar gaf de afkeer van hem onder een veel groter deel duidelijk de doorslag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar toen had de populairste kandidaat gewonnen. Ik geloof dat Obama populairder was dan zijn opponenten in 2008 en 2012.
Dus omdat de populariteit voor de verkiezing niet overeenkomt met de uitslag is er fraude gepleegd?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar toen had de populairste kandidaat gewonnen. Ik geloof dat Obama populairder was dan zijn opponenten in 2008 en 2012.
Geloof jij dat maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja in 2020 was Trump mss de populairste van de twee onder een deel van de kiezers maar gaf de afkeer van hem onder een veel groter deel de doorslag.
Heeft niks met geloof te maken, de stemmen zijn het bewijs.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 02:55 schreef OMG het volgende:
Tja, het hele argument lijkt wel "ik snap er niks van, dus fraude!!" te zijn. Te simpel voor woorden.
Zonder uberhaupt de vorige pagina van dit topic te openen, dit moet over @Ixnay gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:01 schreef Kijkertje het volgende:
Het is ook wel hilarisch![]()
Republikeinen besluiten zelf om in-person votes eerst te gaan tellen en dus pas vanaf de verkiezingsdag zelf terwijl er al postladingen mail-in ballots van te voren geteld kunnen worden (wat andere staten wel deden) maar het is de schuld van de Democraten hoor! Er waren INEENS poststemmen die later binnenkwamen
Ik vraag me echt af waar hij zijn informatie vandaan haalt en waarom hij daar niet eens kritisch naar gaat kijken ipv 'de media' te beschuldigen. Mss denkt hij toch niet echt voor zichzelf![]()
Spot on!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:14 schreef illusions het volgende:
[..]
[..]
Zonder uberhaupt de vorige pagina van dit topic te openen, dit moet over @:Ixnay gaan.![]()
![]()
En vanwege de grote belangstelling hier voor de persoon Ron Filipkowski:quote:Filipkowski told Insider that he interviewed with the committee members about three weeks ago and they asked him to try to put together everything his team thought would be of interest. "So we spent the past few weeks just putting it all together for them," he wrote in a direct message on Twitter. "Some of these podcasts only about 100 people have seen, but they are from very key players in J6.
Paar maanden geleden had ik 'm bijna zo ver om ¤1000 neer te leggen om te wedden dat Trump voor 2022 weer president zou zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 03:18 schreef Kijkertje het volgende:
En ik vrees dat hij er weer niets van gaat leren en over een tijdje met precies dezelfde 'argumenten' komt
Niet vergeten dat geld vooraf bij een derde partij onder te brengen mocht het lukken. Anders word je gefreerolled door onzin als “maar hij is de eigenlijke president”.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Paar maanden geleden had ik 'm bijna zo ver om ¤1000 neer te leggen om te wedden dat Trump voor 2022 weer president zou zijn.
In Polen is er een soort gezegde. Als één persoon zegt dat je dronken bent, misschien ben je dan helemaal niet dronken. Als 10 mensen zeggen dat je dronken bent, ben je gewoon dronken. Ik denk dat dit heel erg op z'n plek is hier.
In 2016 zijn een heleboel Democraten ook niet gaan stemmen omdat ze dachten dat Clinton toch wel zou gaan winnen van Trump. De polls gaven dat immers lange tijd aan? Het is heel begrijpelijk dat diezelfde Democraten in 2020 dachten: dat gebeurt me niet een tweede keer! Een niet zo heel populaire Democratische kandidaat is dan altijd nog beter dan dat schertsfiguur dat er 4 jaar een puinhoop van maakte en die bovendien voor gematigde Republikeinen ook nog eens heel acceptabel was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:43 schreef illusions het volgende:
Ik vind het bizar dat iemand niet kan begrijpen dat misschien héél veel van de stemmen helemaal niet voor Biden waren, maar gewoon tegen Trump. Helemaal omdat er constant wordt aangevoerd dat er een pesterijtje tegen Trump plaatsvindt, maar dat is natuurlijk .. drumroll please ... DE MEDIA!
Ze waren vergeten je te hersenspoelen met het ideequote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:50 schreef OMG het volgende:
In 2016 vond ik het jammer dat Hillary niet won, maar heb nooit ergens "mijn favoriet heeft niet gewonnen DUS moet het fraude zijn" in m'n harses gehad. Maar goed, ik heb dan ook meer dan 2 hersencellen.
Tja dat het een heel eenvoudige ¤1k was snapte ik ook wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 04:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet vergeten dat geld vooraf bij een derde partij onder te brengen mocht het lukken. Anders word je gefreerolled door onzin als “maar hij is de eigenlijke president”.
Of Naja, gefreerolled... de kans dat je zou moeten betalen is behoudens een coup letterlijk niet bestaand, maar je snapt vast wat ik bedoel.
Ik verwacht niet anders evenals de bijbehorende ad hominemsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 05:44 schreef illusions het volgende:
En nou pitten, maar eerst ... in be4 "HET WAS WEER EEN HEFTIGE NACHT VOOR DE ESTABLISHMENT"
Deze reactie had niemand verwacht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Altijd een goed teken wanneer het pro-Establishment de hele nacht doorpost in BNW.
[ afbeelding ]
quote:
Het was inderdaad een intense nacht weer voor bepaalde adepten van de Blauwen. Het blijft een vreemd tijdstip om actief te zijn op een forum als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Altijd een goed teken wanneer het pro-Establishment de hele nacht doorpost in BNW.
[ afbeelding ]
Dit is wel een interessant interview, die interviewer is alleen een simpel figuur. En ook valt het mij op hoe groot die obsessie met Trump eigenlijk is. Best wel apart om te zien, dat lijkt de drijfveer achter alles te zijn. Trump, Trump, Trump, bad orange man, bad.quote:
Hihi, dit is het benoemen van de realiteit. Er zijn namelijk ook maar twee genders, man en vrouw. Het blijft opvallend dat Links zo'n moeite heeft met de biologische werkelijkheid.quote:'Marjory Taylor Green yesterday: there are only two genders, i'm sorry, well i'm not sorry. She, as we know, does that and then she grifts and raises money off these horrible things that she says. Instead of being inclusive and bringing new people into the party including people in the LGBTQ community.'
Trumpcultisten?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:38 schreef Barbusse het volgende:
Wat een leerzaam nachtje voor de trumpcultistenHopelijk is het ze nu wat meer duidelijk waarom Trump en Co er maar niet in slagen om bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude aan te leveren
Ik heb het dan ook over woke-thema's. Dat continue gejank over LBTQ-etc valt daar ook onder.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is interessant, Koos. Het woord 'woke' komt in mijn bericht helemaal niet voor. Maar anderen woorden in de mond leggen is natuurlijk dagelijkse kost voor een journalist. Hihi.
Haha, het lijkt je toch wel een dwars te zitten dat er bepaalde zaken omtrent dit soort thema's worden benoemd. Ik proef een duidelijke frustratie in deze post.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over woke-thema's. Dat continue gejank over LBTQ-etc valt daar ook onder.
Je bent daar werkelijk elke dag mee bezig.
Persoonlijk interesseren gays en transgenders mij geen ene kloot.
Jij mag proeven wat je wil, beste knul.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Haha, het lijkt je toch wel een dwars te zitten dat er bepaalde zaken omtrent dit soort thema's worden benoemd. Ik proef een duidelijke frustratie in deze post.
Ach, hij kan vast wel ergens een twietje vinden van een incident dat zijn punt bewijst. En die plaatst hij dan hier met wat gebazel dat dergelijk gedrag de norm is. Dat doet hij al tijden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag proeven wat je wil, beste knul.
Ik bespeur bij jou een obsessie met dergelijke thema's. Maar je bent een Don Quichot. In het echte leven zijn die thema's veel minder dominant dan jij doet overkomen.
In deze reeks ben jij sowieso de enige die telkens over zulke thema's begint - gek genoeg onder het mom dat anderen dat zouden doen (wat dus niet het geval is).
Maar goed, ieder z'n ding.
Is dat weer een stropop daar? Ja hoor, dat is er weer een. Hihi, probeer het eens zonder dat, Koos.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag proeven wat je wil, beste knul.
Ik bespeur bij jou een obsessie met dergelijke thema's. Maar je bent een Don Quichot. In het echte leven zijn die thema's veel minder dominant dan jij doet overkomen.
In deze reeks ben jij sowieso de enige die telkens over zulke thema's begint - gek genoeg onder het mom dat anderen dat zouden doen (wat dus niet het geval is).
Maar goed, ieder z'n ding.
En het lijkt dat DeSantis het SC in zijn zak heeft. Voor Trump deden ze dit niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Interessante machtstrijd in de GOP tussen McConnell & DeSantis enerzijds en Trump anderzijds.
In de ene staat stond Trump voor en zijn dan begonnen te gillen stop the count..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik zei: "niet stoppen met tellen". Zoals je zelf citeert.
In 2020 stopten ze dus wel met tellen.
Steeds meer landen zijn klaar met het covidfascisme. Hetzelfde geld ook voor een hoop staten in de VS. Slechts de Democraten zijn nog groot voorstander van niet werkende maatregelen zoals mondmaskers voor kinderen en massainjecties voor kinderen.quote:
Over bloed aan handen gesproken:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Steeds meer landen zijn klaar met het covidfascisme. Hetzelfde geld ook voor een hoop staten in de VS. Slechts de Democraten zijn nog groot voorstander van niet werkende maatregelen zoals mondmaskers voor kinderen en massainjecties voor kinderen.
Ik hoop heel erg dat het injecteren van dat experimentele goedje geen lange termijn gevolgen gaat hebben voor kinderen.
Zo ja dan hebben een hoop politici en hun supporters bloed aan hun handen.
Wat vind je hier preciesquote:
En wie zou hier precies bloed aan de handen hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Over bloed aan handen gesproken:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Let's go Brandon.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Waar stond hij achter dan, waar ze stopten met tellen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
In de ene staat stond Trump voor en zijn dan begonnen te gillen stop the count..
In een andere staat lag hij achter en begon met count.
Hoe het went of keert, er is geteld en weer geteld en nogmaals op ieuw enige wat het op leverde was een duidelijke Biden als winnaar.
Waarschijnlijk gaat @Kijkertje nu proberen dit een draai te geven zodat het de schuld is van Republikeinen. Toen Trump aan de macht was lag het allemaal aan Trump, en nu Biden aan de macht is ligt het alsnog aan Republikeinen. Welkom in de wondere wereld der dubbele standaarden van de links en progressieve geest.quote:
En wie heeft daar dan precies bloed aan zijn handen? De mensen die zelf hebben gekozen om zich niet te vaccineren? En zijn dat dan toevallig dezelfde mensen die extreem dik zijn met als gevolg dat ze vatbaarder zijn voor Covid? Wie is daar verantwoordelijk voor, de overheid of de mensen zelf?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Maar DeSantis is Trump afgevallen. DeSantis wil president worden in plaats van Trump. There can only be one. En Trump is nu eenmaal een risico.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:54 schreef QuidProJoe het volgende:
Lang leve President Trump. Lang leve DeSantis.
Pffttt. Durft Trump niet harder van zich af te bijten omdat Pence anders nog harder terugslaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
Ook President Trump ziet de paniek in het Establishment.
Je bent helaas niet zo goed geïnformeerd:quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waar stond hij achter dan, waar ze stopten met tellen?
Dat weet je niet hè? De countstop states waren allemaal in handen van Trump toen ze stopten.
Hihi, wellicht gaat het voor de verandering eens goed voor het Establishment. Even kijken of dat van langdurige aard zal zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
Een erg rustige nacht voor de adepten van de Blauwen. Hihi, zou men tot inkeer zijn gekomen?
Is dat bewijs voor fraude nu dan eindelijk boven water gekomen?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:21 schreef HowardRoark het volgende:
Een erg rustige nacht voor de adepten van de Blauwen. Hihi, zou men tot inkeer zijn gekomen?
President Trump is omnipotent.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
holy shit
President Trump komt zelfs op dumpert.
Ik wist dat www.thedonald.win hoog stond in Nederland maar dit had ik niet verwacht
Onmogelijk zelfs.. 50/50 is dus onmogelijk?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De democraten zagen een ideale manier om te frauderen bij verkiezingen die ze onmogelijk hadden kunnen winnen.
Meme.. is wereldwijd.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
holy shit
President Trump komt zelfs op dumpert.
Ik wist dat www.thedonald.win hoog stond in Nederland maar dit had ik niet verwacht
Joe Biden is ook goede vrienden met 1 vd oprichters van de KKK dus die uitspraken verbazen me niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met een harde R….
Joe Rogan word voor hetzelfde nu door het slijk gehaald.
Er wordt inderdaad alles aan gedaan om die man te cancelen. Het is triest tot wat voor een niveau Woke Links weer eens is bereid af te zakken om anderen te censureren. En laat duidelijk zijn: het enige dat hier een rol speelt is Rogan zijn populariteit. Als hij een tiende van zijn huidige publiek had, zou geen haan naar hem hebben gekraaid. Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk ook wel erg dom dat Rogan zelf met quasi excuus na quasi excuus blijft komen. Dat wakkert het alleen maar nog maar, dan hebben ze je. Rogan had vanaf moment één dit hele gebeuren moeten negeren. Spotify is afhankelijker van hem dan andersom.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met een harde R….
Joe Rogan word voor hetzelfde nu door het slijk gehaald.
Of hij vrienden was met een van de oprichters wist ik niet, hij was ieder geval wel dikke vrienden met mensen die grote voorstanders waren van segregatie.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Joe Biden is ook goede vrienden met 1 vd oprichters van de KKK dus die uitspraken verbazen me niet.
Daar heb je gelijk in, persoonlijk denk ik dat Spotify naar Rogan is gegaan om hem toch maar te bewegen excuses aan te bieden.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad alles aan gedaan om die man te cancelen. Het is triest tot wat voor een niveau Woke Links weer eens is bereid af te zakken om anderen te censureren. En laat duidelijk zijn: het enige dat hier een rol speelt is Rogan zijn populariteit. Als hij een tiende van zijn huidige publiek had, zou geen haan naar hem hebben gekraaid. Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk ook wel erg dom dat Rogan zelf met quasi excuus na quasi excuus blijft komen. Dat wakkert het alleen maar nog maar, dan hebben ze je. Rogan had vanaf moment één dit hele gebeuren moeten negeren. Spotify is afhankelijker van hem dan andersom.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waar stond hij achter dan, waar ze stopten met tellen?
Dat weet je niet hè? De countstop states waren allemaal in handen van Trump toen ze stopten.
Ah dan wordt maar weer eens een geknipt filmpje zonder context uit de mottenballen gehaald?quote:
Is zeker ook het resultaat van 'eigen' onderzoek doen?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Joe Biden is ook goede vrienden met 1 vd oprichters van de KKK dus die uitspraken verbazen me niet.
Als Trump-aanbidder zou ik de guilty by association-kaart laten rusten.quote:Op zondag 6 februari 2022 16:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Of hij vrienden was met een van de oprichters wist ik niet, hij was ieder geval wel dikke vrienden met mensen die grote voorstanders waren van segregatie.
Bijzondere logica, dit. Kun je deze gedachtesprong verder toelichten?quote:Op zondag 6 februari 2022 16:06 schreef HowardRoark het volgende:
Spotify is afhankelijker van hem dan andersom.
En waar heb je dat gelezen dan? Heb nogal wat podcasts van Rogan geluisterd in de loop der jaren. Nooit heeft hij dat woord gebruikt op een manier dat excuses nodig zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah dan wordt maar weer eens een geknipt filmpje zonder context uit de mottenballen gehaald?![]()
[ twitter ]
Ik lees dat Joe Rogan daarentegen zonder iemand te quoten regelmatig erop los niggerde?
Zo'n spijt nu![]()
[ twitter ]
[..]
Is zeker ook het resultaat van 'eigen' onderzoek doen?
Waarom? Zo werkt dat toch sinds 2016? Zodra je enige associatie met een onfris figuur heb gehad dan ben je net zo onfris als dat persoon. Of zijn de regels weer veranderd nu Biden president is?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Trump-aanbidder zou ik de guilty by association-kaart laten rusten.
Beetje algemeen dit; hoe sta je er zelf in?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom? Zo werkt dat toch sinds 2016? Zodra je enige associatie met een onfris figuur heb gehad dan ben je net zo onfris als dat persoon. Of zijn de regels weer veranderd nu Biden president is?
Rogan heeft de meest populaire podcast in de wereld. Genoeg mensen die spotify gebruiken vanwege Rogan. Niet voor niets heeft spotify 100 miljoen betaald om hem exclusief op spotify te krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bijzondere logica, dit. Kun je deze gedachtesprong verder toelichten?
Ik ben meer van het individu, dat je ooit eens met onfrisse figuren te doen hebt gehad wilt niet meteen zeggen dat je zelf onfris bent.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Beetje algemeen dit; hoe sta je er zelf in?
Dat geloof ik direct, maar hoe maakt dat dat Spotify afhankelijker van hem is dan andersom? Dat vraagt nog een extra stap: hoeveel brengt hij binnen, hoeveel verdient Spotify met en zonder hem, dat soort zaken.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Rogan heeft de meest populaire podcast in de wereld. Genoeg mensen die spotify gebruiken vanwege Rogan. Niet voor niets heeft spotify 100 miljoen betaald om hem exclusief op spotify te krijgen.
Mocht Rogan van het platform gestuurd worden dan kost dat spotify een hoop geld en ook nog eens een hoop luisteraars.
Rogan daarentegen zal wel weer een platform vinden waar hij rustig zijn gang kan gaan en zijn luisteraars verhuizen gewoon met hem mee.
Het siert je niet echt om te zeggen dat je echt heel erg tegen guilt by association bent, om dan vervolgens met een gaar smoesje te komen om het toch ook zelf te kunnen doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben meer van het individu, dat je ooit eens met onfrisse figuren te doen hebt gehad wilt niet meteen zeggen dat je zelf onfris bent.
Helaas is dit soort basale logica sinds 2016 verleden tijd, ik hanteer nu slechts de standaarden die gelden sinds 2016.
Rogan brengt Spotify veel extra gebruikers, Spotify hem enkel geld wat hij ook elders kan verdienen. Elf miljoen unieke luisteraars vang je niet zomaar op.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, maar hoe maakt dat dat Spotify afhankelijker van hem is dan andersom? Dat vraagt nog een extra stap: hoeveel brengt hij binnen, hoeveel verdient Spotify met en zonder hem, dat soort zaken.
'Hij is populair' is wat te algemeen.
Precieze cijfers heb ik niet paraat, feit blijft dat spotify 100 miljoen voor hem over had om hem exclusief op hun platform te hosten.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, maar hoe maakt dat dat Spotify afhankelijker van hem is dan andersom? Dat vraagt nog een extra stap: hoeveel brengt hij binnen, hoeveel verdient Spotify met en zonder hem, dat soort zaken.
'Hij is populair' is wat te algemeen.
Ook hier moet je weer een volgende denkstap maken; hoeveel van die elf miljoen gebruikers waren bijvoorbeeld al lid en hoeveel waren nieuw, wat is de te verwachten groep die ook van het platform vertrekt vanaf Spotify, welk deel van die groep is betalend lid vs. gratis lid, etc?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rogan brengt Spotify veel extra gebruikers, Spotify hem enkel geld wat hij ook elders kan verdienen. Elf miljoen unieke luisteraars vang je niet zomaar op.
Dat kan, maar dat hoeft absoluut niet. En bij een flinke claim hoort een flinke onderbouwing.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:36 schreef Chivaz het volgende:
Het kan heel goed dat met het verwijderen van Rogan spotify een hoop betalende gebruikers verliest.
Fatsoenlijk is het niet, maar goed ook dat is niet meer relevant sinds 2016.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het siert je niet echt om te zeggen dat je echt heel erg tegen guilt by association bent, om dan vervolgens met een gaar smoesje te komen om het toch ook zelf te kunnen doen.
Ik zou toch zeggen dat je, ondanks wat anderen doen, als recht-in-de-leer conservatief toch wel achter je eigen principes blijft staan. Dat valt blijkbaar tegen.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fatsoenlijk is het niet, maar goed ook dat is niet meer relevant sinds 2016.
Geknipte filmpjes zonder context ben jij toch dol op? Je zit menig nacht niets anders te kijken op Twitter. Maar oh wacht, die filmpjes zijn bedoelt om Republikeinen en conservatieve media in diskrediet te brengen, dan is het wat anders natuurlijk. Dat was ik even vergeten.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah dan wordt maar weer eens een geknipt filmpje zonder context uit de mottenballen gehaald?![]()
[ twitter ]
Ik lees dat Joe Rogan daarentegen zonder iemand te quoten regelmatig erop los niggerde?
Zo'n spijt nu![]()
[ twitter ]
[..]
Is zeker ook het resultaat van 'eigen' onderzoek doen?
Doe eens wat voorbeelden van dergelijke filmpjes, die door Kijkertje zijn gepost.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geknipte filmpjes zonder context ben jij toch dol op? Je zit menig nacht niets anders te kijken op Twitter. Maar oh wacht, die filmpjes zijn bedoelt om Republikeinen en conservatieve media in diskrediet te brengen, dan is het wat anders natuurlijk. Dat was ik even vergeten.
Ik zit daar ook nog steeds op te wachtenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe eens wat voorbeelden van dergelijke filmpjes, die door Kijkertje zijn gepost.
Wat was een false flag? Al die mensen in het capitol?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Het lijkt er op dat de angst is teruggekeerd bij het Establishment. Ook aandoenlijk hoe ze nog steeds wanhopig mensen trachten te overtuigen dat het geen false flag was. Alsof ze niet doorhebben dat wanneer de bevolking eindelijk Ontwaakt is, ze niet meer in de leugens trappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Er moet wel iets mis met mij zijn!quote:Op maandag 7 februari 2022 04:21 schreef OMG het volgende:
Maar waarom ben jij nou wakker, Kijkertje? Nou? Nou?!?! /s
Trump heeft dus in de VS geen fans... Alleen hierquote:Op zondag 6 februari 2022 23:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat was een false flag? Al die mensen in het capitol?
Waarom ben je niet voor je man en kinderen aan het zorgen, zoals een goed vrouw betaamt?quote:Op maandag 7 februari 2022 04:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er moet wel iets mis met mij zijn!
Ben jij nu opeens een antifa mannetje dat je tegen fascisme bent. Dan moet je wel een woke blm minkukel zijn. Dat was toch het dogma.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:45 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is goed om te zien dat het Establishment weer in de gebruikelijke staat van paniek is. Dat betekent dat het goed gaad voor mensen die tegen het fascisme zijn.
Hihi, inderdaad. Het opvallende is alleen altijd dat een aantal van de Establishment adepten zichzelf "anti-fascisten" noemen.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:45 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is goed om te zien dat het Establishment weer in de gebruikelijke staat van paniek is. Dat betekent dat het goed gaad voor mensen die tegen het fascisme zijn.
Waar zie je al die paniek dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, inderdaad. Het opvallende is alleen altijd dat een aantal van de Establishment adepten zichzelf "anti-fascisten" noemen.
Het is bekend dat jij het liefst alles en iedereen gecensureerd zou willen zien die er niet een hele specifiek linksig wereldbeeld op nahouden. Uiteraard in lijn met wat de MSM propagandeert. Fox News of NewsMax? Gevaarlijk! Censureren! National Review, Quillette of Daily Wire? Gevaarlijk! Censureren. Alle niet links en progressieve Youtubers, podcasters en influencers? Hartstikke gevaarlijk! Direct aan banden leggen. Maar helaas voor jou en gelijkgestemden zal Rogan zijn podcast zal blijven bestaan, is het niet op Spotify, dan wel op Youtube of Rumble.quote:
In de objectief waarneembare realiteit staan in de post die je quote echter nergens oproepen tot censuur. Je lijkt hier dus te strijden tegen een argument dat niet wordt gemaakt. Een soort stroman-constructie, waarmee ook projectie nochtans plaatsvindt.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is bekend dat jij het liefst alles en iedereen gecensureerd zou willen zien die er niet een hele specifiek linksig wereldbeeld op nahouden. Uiteraard in lijn met wat de MSM propagandeert. Fox News of NewsMax? Gevaarlijk! Censureren! National Review, Quillette of Daily Wire? Gevaarlijk! Censureren. Alle niet links en progressieve Youtubers, podcasters en influencers? Hartstikke gevaarlijk! Direct aan banden leggen. Maar helaas voor jou en gelijkgestemden zal Rogan zijn podcast zal blijven bestaan, is het niet op Spotify, dan wel op Youtube of Rumble.
Geen enkele vraag over grootschalige verkiezingsfraude wordt inhoudelijk op gereageerd door die trumpcultisten. In plaats daarvan vallen ze alleen maar de personen aan die Trump onwelvallig nieuws posten. Wie hou je nu voor de gek met zo'n modbreak, dit hele topic is er toch alleen maar voor de popcorn?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[modbreak]Bespreek niet elkaar, maar het onderwerp van het topic, please? Alles wat over elkaar gaat, is volledig off topic.[/modbreak]
Nee, het topic is om binnen de kaders van BNW zaken te bespreken die met de Amerikaanse presidentsverkiezingen te maken hebben. Het is zeer zeker niet voor de popcorn. Als je daar wel zo over denkt en niet een inhoudelijke, fijne bijdrage kunt doen, is dit misschien geen topic voor jou?quote:Op maandag 7 februari 2022 13:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen enkele vraag over grootschalige verkiezingsfraude wordt inhoudelijk op gereageerd door die trumpcultisten. In plaats daarvan vallen ze alleen maar de personen aan die Trump onwelvallig nieuws posten. Wie hou je nu voor de gek met zo'n modbreak, dit hele topic is er toch alleen maar voor de popcorn?
Hou jezelf voor de gek, manquote:Op maandag 7 februari 2022 13:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Wellicht is een gebrek aan "trumpcultisten" in deze reeks het probleem als je antwoorden van "trumpcultisten" verwacht.
Is het ook binnen de kaders van BNW om alles wat besproken wordt over de verkiezingen maar niet naar de smaak is van de trump juichbaak af te doen als woke en (extreem) links, om daarna alleen maar de poster persoonlijk aan te vallen? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, het topic is om binnen de kaders van BNW zaken te bespreken die met de Amerikaanse presidentsverkiezingen te maken hebben. Het is zeer zeker niet voor de popcorn. Als je daar wel zo over denkt en niet een inhoudelijke, fijne bijdrage kunt doen, is dit misschien geen topic voor jou?
Dat laatste lijkt het inderdaad op. Er zijn hier al meerdere bewijzen gepost van discutabele aangelegenheden omtrent de verkiezingen. Neem bijvoorbeeld deze, deze of deze post. Maar dat wordt weggelachen en bespot. Prima, maar wat doe je hier dan als user? Blijf hier dan gewoon weg. Maar dat kan een bepaalde groepje users gewoon niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, het topic is om binnen de kaders van BNW zaken te bespreken die met de Amerikaanse presidentsverkiezingen te maken hebben. Het is zeer zeker niet voor de popcorn. Als je daar wel zo over denkt en niet een inhoudelijke, fijne bijdrage kunt doen, is dit misschien geen topic voor jou?
Persoonlijke aanvallen zijn nooit binnen de kaders van FOK! dus die worden verwijderd. Maar dat weet je best.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het ook binnen de kaders van BNW om alles wat besproken wordt over de verkiezingen maar niet naar de smaak is van de trump juichbaak af te doen als woke en (extreem) links, om daarna alleen maar de poster persoonlijk aan te vallen? Ik vraag dit voor een vriend.
Maar jij en andere users hier kunnen ook op je woorden passen en niet de persoonlijke aanval kiezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt het inderdaad op. Er zijn hier al meerdere bewijzen gepost van discutabele aangelegenheden omtrent de verkiezingen. Neem bijvoorbeeld deze, deze of deze post. Maar dat wordt weggelachen en bespot. Prima, maar wat doe je hier dan als user? Blijf hier dan gewoon weg. Maar dat kan een bepaalde groepje users gewoon niet.
Dan kunnen we die toevoegen aan de lijst, mochten ze overgaan tot onderzoek voor een rechtzaak:quote:Op maandag 7 februari 2022 14:14 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit is strafbaar, 2000 dollar boete en een verbod om ooit nog publieke ambten uit te oefenen.
En dan maak je ook nog eens die zogenaamde strijd tussen President Trump en Ron DeSantis irrelevant.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:42 schreef HowardRoark het volgende:
Stel je voor dat het inderdaad zou lukken om Trump (voor iets) te bestraffen en uit te sluiten van de politiek, ik weet niet of je daar erg blij mee zou moeten zijn als Amerikaans Links zijnde. Dan wordt het waarschijnlijk DeSantis in 2024, die kan het nog maar eens zo beter doen dan Trump. Kan men daar weer hysterisch over schuimbekken en stampvoeten. Dan krijg je in plaats van een TDS een DDS.
Nou en? Mocht blijken dat Trump hier de wet heeft overtreden, en dit is een overtreding waarop uitsluiting van politieke ambten staat, dan moet je daar gewoon op handhaven, ongeacht wat de tarotkaarten voorspellen voor de kansen van Democraten in 2024. Niemand staat immers boven de wet, lijkt me geen statement waar jij het mee oneens zult zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:42 schreef HowardRoark het volgende:
Stel je voor dat het inderdaad zou lukken om Trump (voor iets) te bestraffen en uit te sluiten van de politiek, ik weet niet of je daar erg blij mee zou moeten zijn als Amerikaans Links zijnde. Dan wordt het waarschijnlijk DeSantis in 2024, die kan het nog maar eens zo beter doen dan Trump. Kan men daar weer hysterisch over schuimbekken en stampvoeten. Dan krijg je in plaats van een TDS een DDS.
Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk in.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou en? Mocht blijken dat Trump hier de wet heeft overtreden, en dit is een overtreding waarop uitsluiting van politieke ambten staat, dan moet je daar gewoon op handhaven, ongeacht wat de tarotkaarten voorspellen voor de kansen van Democraten in 2024. Niemand staat immers boven de wet, lijkt me geen statement waar jij het mee oneens zult zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |