Trump is geen president meer. Of zeg je ook nog steeds president Obama? Minister president Balkenende? Koningin Beatrix?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef QuidProJoe het volgende:
Maar ik ben ook gewoon blij gelijk te hebben en aan de goede kant te staan. En President Trump is nog steeds President Trump. Hoezo is President Trump niet President Trump?
Ik zie het probleem niet?
Het is voor de user in kwestie blijkbaar een hevige trigger. Hij zal waarschijnlijk ook wel Links zijn, dat zijn altijd de heetgebakerde types die om het minst of geringste zeer cholerisch worden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:24 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom die post hem zo triggerde. President Trump President Trump noemen is toch niet raar of aanstootgevend?
Het een vlakt het ander niet uit natuurlijk. Hij kan president zijn EN een marionet van de WEF...quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh er waren toen heel veel gekken die veel dingen riepen. Echter is Biden geen President, het is een marionet van de WEF, obama's en clintons.
De officiele president is de president die in het witte huis zit, en dat is Biden.. We kunnen enkel bidden dat de familie van Trump de toekomst van Amerika niet zal bepalen.quote:Daarom is de officiele president van Amerika nog gewoon Trump, het is dan dat hij op dit moment geen macht heeft maar Trump's familie zal de toekomst van Amerika bepalen.
De trukendoos die nog niemand heeft kunnen bewijzen..quote:Geen enkele democraat die opgewassen zal zijn tegen enige republikein aankomende jaren. Eerst moet stemmen zonder ID worden afgeschaft en handtekening verplichting bij stemmen via post.
Anders is het weer een trukendoos die de democraten openen.
Je kan misschien ook tegen mij praten in plaats van over mij...quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is voor de user in kwestie blijkbaar een hevige trigger. Hij zal waarschijnlijk ook wel Links zijn, dat zijn altijd de heetgebakerde types die om het minst of geringste zeer cholerisch worden.
Asjeblief zeg. Trump is een zakenman. En eentje die de ballen verstand heeft van politiek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:01 schreef 2thmx het volgende:
President Trump, de heldhaftige strijder tegen het kwade, cynische samenspel van cultuurmarxisten en neoliberalen. God zegene President Trump.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef KereldeGrote het volgende:
"als ik niet win dan is er grootschalige fraude gepleegd door de democraten".... Echt, dat mensen anno 2021 nog in zo'n statement kunnen trappen.
Misschien moet je met iets anders komen dan dingen op alternatieve sites?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is dit geen fraude? iemand die 15+ ballots inlevert, foto maakt om zijn 10$ per ballot op te strijken en dan op naar de volgende ballots? Blijft een bananenrepubliek dat dit zo allemaal kan.
Al genoeg sketchy shit aangetoond, dat het nooit officieel bekend zal worden heb ik ook al vaak genoeg gezegd.
Geen enkel land zal toekennen dat er fraude is gepleegd, dat zal worden weggewuifd en bewijs vernietigd. Wat denk je zelf dat Amerika er voor uit zal komen dat er fraude gepleegd zou wezen? Als Trump fraude had gepleegd dan was het ook niet bekend geworden.
Trump zal ook nooit schuldig bevonden worden aan iets, ze kregen hem niet een geimpeached. Lol
Precies... Ze hadden geluk dat toen de republikeinen aan de macht waren anders was hij uit zijn macht ontzet en kon hij niet meer voor een tweede keer president worden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie dat het hek van de trollfarm weer open staat
Trump werd 2x geimpeached, als enige president in de geschiedenis van de VS. Dat de trumpcultisten hem niet durfden te veroordelen staat daar los van.
Dat kunnen trolls ook alleen maar op BNW beweren zonder een waarschuwing of ban te krijgen. Want hier mag je alles roepen zonder bewijs, sterker nog, je mag hier niks beweren met bewijs..quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Barbusse het volgende:
60+ rechtszaken over grootschalige verkiezingsfraude die allemaal het raam uitgegooid zijn vanwege gebrek aan bewijs, vaak complete afwezigheid van bewijs zodat rechters zelfs ook maar weigerden om de zaak uberhaupt in behandeling te nemen. Maar nee, Trump is echt wel president hoor! Delusional
Oei, nu moet je het goede voorbeeld geven en al die 60+ rechtzaken linken die af werden gewezen om het (gebrek) aan bewijs. Graag linkjes naar de rechtzaak en uitspraak zelf, niet het door de MSM gedicteerde.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:24 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dat kunnen trolls ook alleen maar op BNW beweren zonder een waarschuwing of ban te krijgen. Want hier mag je alles roepen zonder bewijs, sterker nog, je mag hier niks beweren met bewijs..
En daar sla je de spijker op zijn kop, rechters die beïnvloed zijn door Xiden's administratie, net zoals ATF vraagt om wapenzaak tegen de crackzoon van Xiden weg te wuiven. Een crackjunk met een wapen is sowieso geen goed idee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Barbusse het volgende:
60+ rechtszaken over grootschalige verkiezingsfraude die allemaal het raam uitgegooid zijn vanwege gebrek aan bewijs, vaak complete afwezigheid van bewijs zodat rechters zelfs ook maar weigerden om de zaak uberhaupt in behandeling te nemen. Maar nee, Trump is echt wel president hoor! Delusional
Dit is bewijslast omdraaien. Jullie claimen dat er gefraudeerd is (op zo grootschalige manier dat Biden winnaar werd met zoveel verschil) dus jullie moeten dat kunnen bewijzen.. En 1 fraude aantonen is dus geen bewijs.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oei, nu moet je het goede voorbeeld geven en al die 60+ rechtzaken linken die af werden gewezen om het (gebrek) aan bewijs. Graag linkjes naar de rechtzaak en uitspraak zelf, niet het door de MSM gedicteerde.
Anders is het niet meer dan een bewering van de MSM en haar consument.
Maar de stelling in de post die jij hebt gequote had het over 60+ rechtzaken. Daar werd, zonder bewijs, geroepen dat die werden afgewezen om het (gebrek) aan bewijs. Daar wil ik wel bewijs van zien, in de rechtbankdocumenten, en uiteraard niet als bewering van de MSM of haar consumenten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:36 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dit is bewijslast omdraaien. Jullie claimen dat er gefraudeerd is (op zo grootschalige manier dat Biden winnaar werd met zoveel verschil) dus jullie moeten dat kunnen bewijzen.. En 1 fraude aantonen is dus geen bewijs.
Dit is al een jaar oud en nog steeds geldig![]()
Acht miljoen stemmen meer dan Trump, dan moet je dus fraude aantonen van meer dan 8 miljoen stemmen (of het aantal dat Trump meer kiesmannen zou hebben).. En dat is nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.
Jij komt zelf al 92 delen nooit met bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude en dan wel anderen vragen om bewijs? Hilarisch ben je wel. Wel op de manier van "Oh, honey..."quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:27 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oei, nu moet je het goede voorbeeld geven en al die 60+ rechtzaken linken die af werden gewezen om het (gebrek) aan bewijs. Graag linkjes naar de rechtzaak en uitspraak zelf, niet het door de MSM gedicteerde.
Anders is het niet meer dan een bewering van de MSM en haar consument.
En dit kun je ook niet bewijzen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En daar sla je de spijker op zijn kop, rechters die beïnvloed zijn door Xiden's administratie, net zoals ATF vraagt om wapenzaak tegen de crackzoon van Xiden weg te wuiven. Een crackjunk met een wapen is sowieso geen goed idee.
https://www.zerohedge.com(...)er-biden-gun-inquiry
Thanks dat je het verifieert!
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen, allemaal via ballot harvesting en mail-in-vote zonder handtekening verificatie dan wel stemmen zonder indentificatie.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:36 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Dit is bewijslast omdraaien. Jullie claimen dat er gefraudeerd is (op zo grootschalige manier dat Biden winnaar werd met zoveel verschil) dus jullie moeten dat kunnen bewijzen.. En 1 fraude aantonen is dus geen bewijs.
Dit is al een jaar oud en nog steeds geldig![]()
Acht miljoen stemmen meer dan Trump, dan moet je dus fraude aantonen van meer dan 8 miljoen stemmen (of het aantal dat Trump meer kiesmannen zou hebben).. En dat is nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.
Ten eerste is dat niet waar, en ten tweede houd ik enkel de hypocriete pro-Democraten aan de regels die zij anderen opleggen. Geef het goede voorbeeld of stop met huilen over bewijs.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij komt zelf al 92 delen nooit met bewijs voor grootschalige verkiezingsfraude en dan wel anderen vragen om bewijs? Hilarisch ben je wel. Wel op de manier van "Oh, honey..."
Koekoek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen, allemaal via ballot harvesting en mail-in-vote zonder handtekening verificatie dan wel stemmen zonder indentificatie.
Stemsystemen die via USB stickjes geupload moesten worden, hele rattenplan stinkt. Dominion gefundeerd door democraten.
Daarom lopen de democraten op dit moment ook fel te strijden tegen strengere regels bij stemmen. Je kan namelijk geen pizza kopen in NY zonder een vaccinatiepasspoort/ID te laten zien, maar je kan wel stemmen zonder ID.
Haha
Wij hoeven helemaal niks aan te tonen, als je alleen al kijkt naar de opkomst van Biden's "stemmers" bij zijn rallys. Maximaal 10 mensen (waarschijnlijk ook nog ingehuurd)
Alles is gescript aan Biden. De marionet is gekozen als "potientieel" beste democraat om de fraude onder te plegen. Hij was de enige waar het enigzins plausibel zou klinken dat een democraat 81m stemmen heeft gekregen.
Meer stemmen dan OBAMA! KnapGeïnstalleerd als een toiletpot die oude seniele gek.
Stemmen via post is net zo betrouwbaar als gewoon aanwezig zijn.. Maar de meeste mensen die stemmen per post zijn democraten, daarom was Trump er zo op tegen (over fraude gesproken!). Hij deed er alles aan om de democratische stemmer te dwarsbomen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen, allemaal via ballot harvesting en mail-in-vote zonder handtekening verificatie dan wel stemmen zonder indentificatie.
Stemsystemen die via USB stickjes geupload moesten worden, hele rattenplan stinkt. Dominion gefundeerd door democraten.
https://nl.wikipedia.org/(...)_de_Verenigde_Statenquote:Daarom lopen de democraten op dit moment ook fel te strijden tegen strengere regels bij stemmen. Je kan namelijk geen pizza kopen in NY zonder een vaccinatiepasspoort/ID te laten zien, maar je kan wel stemmen zonder ID.
Dus eerst zijn er maar 10 mensen bij zijn rallys en vervolgens is hij de beste democraat om fraude onder te plegen? Want het zou bij hem enigszins plausibel zijn dat er 81 miljoen op hem gestemd hebben?quote:Wij hoeven helemaal niks aan te tonen, als je alleen al kijkt naar de opkomst van Biden's "stemmers" bij zijn rallys. Maximaal 10 mensen (waarschijnlijk ook nog ingehuurd)
Alles is gescript aan Biden. De marionet is gekozen als "potientieel" beste democraat om de fraude onder te plegen. Hij was de enige waar het enigzins plausibel zou klinken dat een democraat 81m stemmen heeft gekregen.
Trump had ook meer stemmen dan Obama.. Dus ook gefraudeerd?quote:Meer stemmen dan OBAMA! KnapGeïnstalleerd als een toiletpot die oude seniele gek.
Nogal een truc om dat onder de pet te houden. Respect.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
Zeker 50 miljoen frauduleuze stemmen
Hihihi, waarom heb ik toch het vermoeden dat je welgeteld nul rechtbankdocumenten door hebt genomen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:08 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Nogmaals, jij claimt dat er iets is gebeurt en dus moet je met bewijs komen. Iets dat niet gebeurd is kan je niet bewijzen...
Echt, wiskunde van de lagere school is dit.
Jeetje.
[..]
Waarom dit soort oneliners? Als je zo bezig bent met scripts, heb je daar ook bewijs voor dan?
Terwijl jij degene bent die Trump napraat. Als de man had beweerd dat de Aarde plat was had je dit ook beweerd. Dat lijkt me de juiste definitie van script.
Omdat je weet dat het mij normaal geen reet kan roesten wat trumpfans beweren?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihihi, waarom heb ik toch het vermoeden dat je welgeteld nul rechtbankdocumenten door hebt genomen?
Dat kan je na al jouw posts niet meer zeggen hoor. Emoties liepen even hoog op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:36 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Omdat je weet dat het mij normaal geen reet kan roesten wat trumpfans beweren?
Als je Kanye West een legende noemt heb je de lat wel erg laag gelegd... Kim Holland is dan een lekker wijf.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:20 schreef epicbeardman het volgende:
Het script is gewoon het narratief volgen en niet voor jezelf denken, zoals legende Kanye West onlangs zei in een interview.
Dan heb je het dus over mensen die Trump messiaanse eigenschappen toedichten terwijl Trump voor iedereen al duidelijk heeft gemaakt dat hij zichzelf het middelpunt van het universum acht?quote:Wat heel erg belangrijk is om te weten is dat diegene vrijwel niet meer uit het script komen, want stel je voor dat je al zo lang voor de gek gehouden wordt? nee dat zal toch niet kunnen. Mensen die het script volgen zullen zo naief zijn en goedgelovig dat het bijna aandoenlijk wordt.
Creative mensen kunnen zichzelf voor de gek houden. Zoals dat Trump nog steeds de president is, of dat er massaal gefraudeerd is.. Meestal schrijven creatieve mensen boeken, fiction.quote:Niet kritische schapen die elk nieuws bericht maar voor lief nemen, aannames doen in het leven. Goh dat moet wel verdomd saai wezen zeg. Zullen vast ook geen creatieve mensen zijn.
Meestal volgen de mensen die de NOS volgen ook de bronnen waar de NOS hun artikelen op heeft gebaseerd.quote:Als morgen op NOS staat dat Biden de beste president ooit is geloven ze dat maar al te graag. Niet wetende dat al die journalisten van tegenwoordig activisten zijn met een agenda.
Als er een groep is die leeft uit en op angst dan is dat wel de antivaxxer groep.quote:Je ziet het nu ook met corona erg sterk, wie de script volgers zijn. Totale angst leven ze nog in.
3x gevaccineerd en nog bang.
Ten eerste: Of mijn emoties hoog opliepen kan je niet bewijzen.. Als je dingen leest op internet kan het heel anders overkomen dan hoe de schrijver het bedoelt heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat kan je na al jouw posts niet meer zeggen hoor. Emoties liepen even hoog op.
Neen bedankt, ik wil niet jullie rabbit hole ingezogen worden. Nogmaals, het kan mij mijn reet roesten wat trumpfans wel of niet vinden.quote:BNW / Verkiezingsfraude 2020 complete lijst tot zo ver na 12 maanden
Neem even daar een kijkje, kan je zien wat voor bananos republiekos Amerika is.
Deze discussie komt me bekend voor. De conclusie destijds toen daar op werd doorgevraagd:quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:35 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihihi, waarom heb ik toch het vermoeden dat je welgeteld nul rechtbankdocumenten door hebt genomen?
quote:Ik ga niet opnieuw +/- 60 rechtzaken opzoeken
NOS en andere Nederlandse/Europese media zijn gewoon echoputten van de Amerikaanse, die weer bronnen gebruiken van activisten en non biased self-proclaimed journalisten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:45 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Als je Kanye West een legende noemt heb je de lat wel erg laag gelegd... Kim Holland is dan een lekker wijf.
[..]
Dan heb je het dus over mensen die Trump messiaanse eigenschappen toedichten terwijl Trump voor iedereen al duidelijk heeft gemaakt dat hij zichzelf het middelpunt van het universum acht?
[..]
Creative mensen kunnen zichzelf voor de gek houden. Zoals dat Trump nog steeds de president is, of dat er massaal gefraudeerd is.. Meestal schrijven creatieve mensen boeken, fiction.
[..]
Meestal volgen de mensen die de NOS volgen ook de bronnen waar de NOS hun artikelen op heeft gebaseerd.
Zo doe je onderzoek. Als je een boek leest heb je meestal ook bronnen achterin waardoor je de bronnen zelf kan lezen.
[..]
Als er een groep is die leeft uit en op angst dan is dat wel de antivaxxer groep.
Als je bijvoorbeeld alleen al leest welke dingen zij geloven. Van "het effect van over 5 jaar weten we niet" tot "Bill Gates heb er een chip in gedaan om de mensheid te decimeren".
Echt, de mensen die geloven in waar antivaxxers in geloven zijn de angstigste mensen op de planeet.
Valt mij wel op dat @Kijkertje nog niet met haar nachtdienst begonnen is in dit topic, is dit je nieuwe alt of ben je zijn/haar man?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:49 schreef KereldeGrote het volgende:
[..]
Ten eerste: Of mijn emoties hoog opliepen kan je niet bewijzen.. Als je dingen leest op internet kan het heel anders overkomen dan hoe de schrijver het bedoelt heeft.
Ten tweede: Ik schreef ook "normaal geen reet kan roesten" dus dat bewijst dat het mij normaal niks kan schelen.
[..]
Neen bedankt, ik wil niet jullie rabbit hole ingezogen worden. Nogmaals, het kan mij mijn reet roesten wat trumpfans wel of niet vinden.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef epicbeardman het volgende:
Valt het je niet op dat de journalisten van tegenwoordig allemaal transgender queer achtige lui zijn die maar 1 ding goed kunnen?
Veel journalisten WAPO/NY/MSNCB/FOX en al die andere MSM meuk zijn wokeachtige democratische activistenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Ah, ga je op deze tour? Journalisten van nu zijn allemaal linkse hippies die veel te vooruitstrevend zijn.. Is dat wat je zo pro Trump maakt en anti Biden?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
NOS en andere Nederlandse/Europese media zijn gewoon echoputten van de Amerikaanse, die weer bronnen gebruiken van activisten en non biased self-proclaimed journalisten.
Valt het je niet op dat de journalisten van tegenwoordig allemaal transgender queer achtige lui zijn die maar 1 ding goed kunnen? copy pasten? een journalist met lef en visie of die zelf onderzoek doet wordt niet meer gezocht.
Die bangerikjes hebben wel de feiten voor zich spreken, in plaats van de antivaxxers...quote:En nee, de echte bangerikjes zijn toch wel diegene met prikjes. Maarja niet iedereen is een god met vetpercentage van 7.8% met een immuun systeem ala Iron Dome van Israël.
Ik quote gewoon altijd al zo.. Veel handiger om alles duidelijk te quoten in plaats van 1 tekst en de ander moet maar uitvogelen waar mijn reactie op is. Volgens mij quoten veel meer mensen zo.quote:Valt mij wel op dat @:kijkertje nog niet met haar nachtdienst begonnen is in dit topic, is dit je nieuwe alt of ben je zijn/haar man?precies dezelfde hoe jij quote namelijk, en praat.
Niet terugkrabbelen pik, het zijn allemaal transgender queer achtige lui! All-in gaan!quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:01 schreef epicbeardman het volgende:
Veel journalisten WAPO/NY/MSNCB/FOX en al die andere MSM meuk zijn wokeachtige democratische activisten
Heb je je eigen bronnen wel eens doorgelezen? Grootste deel van die artikelen gaan over fouten/ defecte apparatuur die gewoon worden ontdekt en verbeterd, juist door de maatregelen en audits die er zijn om dit op te vangen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat kan je na al jouw posts niet meer zeggen hoor. Emoties liepen even hoog op.
BNW / Verkiezingsfraude 2020 complete lijst tot zo ver na 12 maanden
Neem even daar een kijkje, kan je zien wat voor bananos republiekos Amerika is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |