quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:41 schreef usagi414 het volgende:
Net op tijd voor het eerste nummer(toch ?)
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:41 schreef usagi414 het volgende:
Yepquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:41 schreef usagi414 het volgende:
Ja eigenlijk toch wel leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:
Wel een sound die je niet vaak hoort hier
Ik zie Brainpower hier wel een Nederlandse versie van makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:
Wel een sound die je niet vaak hoort hier
Zou elk land een eigen Brainpower hebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie Brainpower hier wel een Nederlandse versie van maken
Ja, dat individuele voordeel helpt dan niet natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:44 schreef Strani het volgende:
"I have an advantage by being myself just like everybody else".
Wow.
Je merkte dat dat bij haarzelf ook direct doordrongquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja, dat individuele voordeel helpt dan niet natuurlijk
Hij is nu leuker dan bij zijn act in 2016quote:
Ze had net zo goed proberen Ests te praten. Kwam hetzelfde overquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Je merkte dat dat bij haarzelf ook direct doordrong
Ja... Al was zijn lied wel een van mijn favorieten dat jaar, maar na de staging sneuvelde dat al snelquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij is nu leuker dan bij zijn act in 2016Maar dat is niet lastig
Ja dit pakt niet zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:50 schreef Momo het volgende:
Dit is meer een vibe nummer dan echt een competitie nummer denk ik....
Dingen huh?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij was wel veel gestreamed, maar kan hij best een lekker nummer is om dingen op te doen
Ja, hier heb je echt verschillende genres en smaken. Ierland was echt zo generiek.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:51 schreef aarontje112 het volgende:
Ja deze vind ik ook niet slecht! Er wordt in ieder geval iets geprobeerd...
Wat een verschil nu al met Ierland gisteren
Toen we het jaar 2000 gingen terugkijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij is nu leuker dan bij zijn act in 2016Maar dat is niet lastig
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:36 schreef Meke het volgende:
Hij kijkt wel een beetje eng, weten we zeker dat hij niemand ontvoerd heeft?
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toen we het jaar 2000 gingen terugkijken![]()
[..]
[..]
Deze dan wel bovenop. Maar gaat in Turijn niks doen nee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:55 schreef Momo het volgende:
Het is best goed, maar het zou op een stapeltje komen samen met Bulgarije
Je zou bijna denken dat er donderdag een technisch probleem was.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:59 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt trouwens al beter gezongen dan donderdag.
Dat was alleen bij Joan Franka zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er donderdag een technisch probleem was.
Ziet er wel prachtig uitquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Cee het volgende:
Kijk naar al dat sneeuw en ijs.![]()
Brr, koud.
Je kan daar makkelijk een elfestentocht houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:03 schreef Cee het volgende:
Kijk naar al dat sneeuw en ijs.![]()
Brr, koud.
3! Evelin Samuel is nummer 4quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben ook aangesloten, hoeveel nummers heb ik gemist?
Nummer 4 begint nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben ook aangesloten, hoeveel nummers heb ik gemist?
Qua zang en staging ligt het niveau hoger dan donderdagquote:
Eststedentocht.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan daar makkelijk een elfestentocht houden
Nicequote:
Laat dat precies in mijn straatje vallen, dus ik ben wel blijquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:06 schreef usagi414 het volgende:
Het is toch een beetje Diamonds of nights meets ABBA.
Maar zingen kan ze nog steeds.
Daar is de mol!quote:
Jij valt dan ook net binnen bij dit liedquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind dit dus echt een ABBA liedje
Gewoon net als Pippi gewoon uit het raam gooienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef NailQueen het volgende:
De spaghetti vergt veel afwas. Roep me maar als Stefan er is
Evelin deed eerder in 1999 meequote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef Cee het volgende:
Dit doet me denken aan mid jaren ‘90 ESF en dat vond ik ook niks.
Ja, ik vond het in november al vreselijk. Tussendoor niet meer gehoord en ik wist met de eerste paar seconden weer waarom ik het niks vondquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij valt dan ook net binnen bij dit lied
Dit is ook niksig. Zou echt de finale niet halen in ESF hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:11 schreef Momo het volgende:
Onder de videoclip van deze zag ik allemaal Esten die dit helemaal mooi vonden, maar de internationale fans vonden het vooral niksig en "boomerrock"
Volgens mij wisselen ze nogalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef molloot200 het volgende:
In de finale van Eesti Laul is de jury toch altijd internationaal?
Deze!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:14 schreef usagi414 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wie Sandra nu is.
Dat had ik ook door na je tweede bericht. En jij hebt die tijd niet eens meegemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |