Kan me ook voorstellen dat je training gebruikt om wat dingen uit te proberen.quote:Op maandag 7 februari 2022 05:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of die trainingen wat zeggen, maar Bos komt als 18e in de eerste run en 14e in de tweede run naar beneden, dus dat lijkt me niet heel lekker voor het vertrouwen
quote:Column Kimberley Bos: Spoedcursus olympische baan Beijing
EDE Kimberley Bos uit Ede neemt voor de tweede keer in haar loopbaan deel aan de Olympische Winterspelen. In haar sport skeleton is ze de laatste jaren uitgegroeid tot een serieuze kanshebber op een medaille tijdens de Spelen in de Chinese hoofdstad Beijing. De komende tijd schrijft Bos exclusief voor Ede Stad.nl een column.
We zitten inmiddels een kleine twee weken in Beijing en mijn Olympische wedstrijd komt dichterbij nu. Komende vrijdag en zaterdag kom ik in actie. Nu ik dit schrijf hebben we nog drie officiële trainingen op de baan te gaan. We hebben tot nu toe twee keer op de baan mogen trainen. Dat wil zeggen dat je twee keer naar beneden mag per training. Voor we vrijdag aan onze eerste heat beginnen, heb ik dus tien afdalingen gemaakt. Het leek mij wel leuk om jullie eens wat meer uit te leggen over de baan.
Eén ding is in ieder geval al uniek; vanaf het Olympische dorp kun je de bobsleebaan zien. Als ik aan het ontbijt zit, kan ik uitkijken over de baan. Dat is toch wel iets bijzonders, dat het dorp echt direct naast de baan ligt. Dat maakt dat de reis naar de baan ook niet zo lang is. Ik wist al wel dat dat uitzicht zo zou zijn. In oktober zijn we hier al voor een testevent geweest, waarbij iedereen voor het eerst kennis kon maken met de baan. Toch is alles nu eigenlijk anders en dat komt voornamelijk door de weersomstandigheden.
Het weer heeft veel invloed in onze sport. Dat komt omdat de kou, of juist de warmte, veel invloed heeft op het ijs. Toen we hier in oktober waren, was het rond de 10 graden. Nu is het hier in de nachten juist rond de -10 graden en zit het overdag in de buurt van het nulpunt. Het ijs is daardoor heel koud en dat is ook wel even wennen. Daar moet je bijvoorbeeld ander materiaal voor gebruiken en we zijn intussen dus ook aan het uitzoeken wat het beste werkt. Alle factoren moeten in de komende drie dagen nog gefinetuned worden.
Zoals gezegd hebben we nu twee keer op de baan getraind en dat ging eigenlijk wel lekker. Ik heb genoeg fouten gemaakt en er zijn ook zeker dingen om van te leren, maar dat hoort er nu eenmaal bij in het begin. We moeten nu anticiperen op dat de baan anders is dan in oktober. Dat is wel vergelijkbaar bij wat we bij normale World Cup-wedstrijden ook moeten doen. Alleen heb je dan al heel veel ervaring op zo’n baan. Dat gaat dan een stuk makkelijker dan hier, want hier zijn we pas één keer eerder geweest en nu moeten we toch opnieuw gaan uitvogelen wat we op bepaalde punten moeten doen.
Al met al gaat het echter ook maar om een paar bochten. Zo zijn de vierde, zesde en dertiende bocht echt heel anders dan vier maanden geleden, maar gaat de rest op zich wel oké. Daar zijn we dus veel mee bezig en dat doen we niet alleen op de baan zelf. Ook in het appartement. Daar kijken we naar video’s van de afdalingen en maken we tekeningen van de bochten, om te bekijken wat we zouden kunnen doen en proberen. Zo testen we theorieën uit. Die passen we vervolgens in de volgende training toe om te kijken of het werkt.
Tot slot is er nog één ding ook anders dan normaal; de media-aandacht. Bij World Cup-wedstrijden lopen er alleen op de wedstrijddag wat cameramensen rond. Hier zijn ze er al vanaf de eerste training constant bij. Dan merk je wel dat je op de Spelen bent. En ze houden mij natuurlijk ook in de gaten na een seizoen zoals ik dat gehad heb. Dat is ook heel logisch, maar ook wel weer typisch. Ik heb dan ook al aardig wat interviews gedaan en mensen uitgelegd wat ik van de baan vind en waar het nog beter kan. Dat is soms nog best lastig, omdat er nu ook meer mensen zijn die niet vaak bij skeleton komen, maar ik doe mijn best. En die aandacht voor onze sport maakt het ook weer leuk.
Kimberley
https://www.edestad.nl/sp(...)mpische-baan-beijing
Zhao Dan, dat is goed van haar!quote:Op maandag 7 februari 2022 17:10 schreef wimderon het volgende:
We noteren de snelste tijd voor Dan Zhao in de tweede trainingsrun bij de dames @:heywoodu
Zie OP!quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:09 schreef 22 het volgende:
Wanneer is skeleton op tv te zien eigenlijk? Ik kom het nergens tegen.
Trainingen zeggen zo weinig joh, in World Cups zie je vaak ook totaal andere resultaten dan de trainingen doen vermoeden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik de resultaten zo zie, zie ik Bos geen rol van betekenis spelen helaas.
Zal wel een indicatie geven toch? Of kun je het beter gewoon in de prullenbak doen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Trainingen zeggen zo weinig joh, in World Cups zie je vaak ook totaal andere resultaten dan de trainingen doen vermoeden.
Zonder de details te weten (hoe vol zijn ze bij de start gegaan, welk materiaal met welke afstelling werd er gebruikt, etc) is het voor ons denk ik vrij nutteloos ja, hoewel de atleten en coaches er ongetwijfeld iets mee kunnenquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel een indicatie geven toch? Of kun je het beter gewoon in de prullenbak doen?
Kan een baan de ene dag ook veel sneller liggen dan een dag later bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder de details te weten (hoe vol zijn ze bij de start gegaan, welk materiaal met welke afstelling werd er gebruikt, etc) is het voor ons denk ik vrij nutteloos ja, hoewel de atleten en coaches er ongetwijfeld iets mee kunnen
Zeker, hoewel hier wel genoeg geld in zal zitten om die verschillen wat beperkt te houden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kan een baan de ene dag ook veel sneller liggen dan een dag later bijvoorbeeld?
Omdat je alleen de baan ziet en niets van de omgeving?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:08 schreef EinarBoe het volgende:
Ik heb hierbij, maar eigenlijk nog meer bij bobslee, nooit echt het 'winter' gevoel. Ja, het is in de winter, en er ligt ijs op die baan. Maar het straalt zo weinig winter uit. Als je dit in de zomer zou uitzenden zou ik het ook normaal vinden.
Bij schaatsen, shorttrack en ijshockey wel?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:08 schreef EinarBoe het volgende:
Ik heb hierbij, maar eigenlijk nog meer bij bobslee, nooit echt het 'winter' gevoel. Ja, het is in de winter, en er ligt ijs op die baan. Maar het straalt zo weinig winter uit. Als je dit in de zomer zou uitzenden zou ik het ook normaal vinden.
Ook minder ja. Curlen ook niet echt. Eigenlijk alles wat binnen is. Buitenschaatsen heeft dan weer enorm het wintergevoel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij schaatsen, shorttrack en ijshockey wel?
Ja, daar zal het wel aan liggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat je alleen de baan ziet en niets van de omgeving?
Snap ik wel een beetje al heb ik dat veel meer bij de indoorsporten. Ik vind het ook altijd zo raar dat het WK IJshockey in mei gehouden wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ook minder ja. Curlen ook niet echt. Eigenlijk alles wat binnen is. Buitenschaatsen heeft dan weer enorm het wintergevoel.
[..]
Ja, daar zal het wel aan liggen.
Wellicht.quote:Op donderdag 10 februari 2022 02:40 schreef Moira het volgende:
Even een tvp'tje voor Kimberley. Hoop dat de NOS uitzendt (neem aan van wel toch ivm medaillekansen) want heb geen Discovery+ abo hiervoor
Meh voor de zekerheid toch maar weer genomen, wil geen risico lopen iets van Kimberley te missen. Schooi die 6 ekkies wel weer ergens anders wegquote:
Elk ekkie waardquote:Op donderdag 10 februari 2022 02:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Meh voor de zekerheid toch maar weer genomen, wil geen risico lopen iets van Kimberley te missen. Schooi die 6 ekkies wel weer ergens anders weg
Mwah, itt tot bij de zomerspelen hebben ze nu echt bij elke stream commentaar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 02:53 schreef Moira het volgende:
[..]
Vond ik voor de Zomerspelen toch meer het geval dan nu
Ongetwijfeld, al zijn de voortekenen uit de 6 trainingen verre van goedquote:Op donderdag 10 februari 2022 02:40 schreef Moira het volgende:
Even een tvp'tje voor Kimberley. Hoop dat de NOS uitzendt (neem aan van wel toch ivm medaillekansen) want heb geen Discovery+ abo hiervoor
Jammer dat het verschil zo groot is ja, want verder is het ongemeen spannend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 04:44 schreef heywoodu het volgende:
Wow, Grotheer is echt megaveel beter dan de rest
quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:31 schreef Benny het volgende:
Ik lees net haar verhaal op nu.nl. Maar ik had een flinke deja vu. Is Kimberley geen FOK!er die een aantal jaar geleden hier haar verhaal deed? Dat ze hier ook anderen wist te enthousiasmeren voor de sport?
Zo ja, weet iemand dat topic nog?
https://forum.fok.nl/topicchain/last/6262quote:Op donderdag 10 februari 2022 22:31 schreef Benny het volgende:
Ik lees net haar verhaal op nu.nl. Maar ik had een flinke deja vu. Is Kimberley geen FOK!er die een aantal jaar geleden hier haar verhaal deed? Dat ze hier ook anderen wist te enthousiasmeren voor de sport?
Zo ja, weet iemand dat topic nog?
En @Skeletonsterquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topicchain/last/6262
Ze is ook vast wel eens vaker gementioned de afgelopen 5 jaarquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk echt niet dat Fok! door de Chinese vuurWall heenkomt
Had ze wel wat beter moeten trainen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 01:53 schreef superniger het volgende:
Volgens FOK! en de NOS is dit een gegarandeerd medaille voor ons.
Nee, dit is gespeeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 02:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Nu al niet meer? Met nog 3 runs te gaan?
Ja alles telt, geen schrapquote:Op vrijdag 11 februari 2022 02:40 schreef superniger het volgende:
Tellen ze alle 4 runs bij elkaar op?
Mag je een run schrappen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 02:46 schreef Moira het volgende:
Hebben de Chinezen sowieso niet een flink voordeel op deze baan, aangezien zij de enige zijn die langer dan deze paar weken op de baan konden oefenen?
Dat is wel vrij standaard voor Margaglioquote:Op vrijdag 11 februari 2022 02:50 schreef TheVulture het volgende:
Hoe sneller je start hoe minder je slee onder controle hebt daarna lijkt het wel. Italiaanse vergooit het ook in de run na een flitsstart
Ah okquote:Op vrijdag 11 februari 2022 02:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel vrij standaard voor Margaglio
Bedankt Seven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:02 schreef TheArt het volgende:
Er zijn nog 3 runs, maar eigenlijk was het lekker geweest als Kimberley een tiende sneller was. Dan hield ze de aansluiting met plek 2 t/m 6.
Je pakt wel twee goede voorbeeldenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah ok
Loelling naar plek 3 en die had echt een prutstart trouwens, maar de rest van de run was prima
Vond de starttijd van Bos ook uitstekend trouwens, het is dat ze een paar fouten maakte maar hier zit echt nog wel muziek in voor een eventuele medaillequote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je pakt wel twee goede voorbeelden
Margaglio is echt hét voorbeeld van een superstart en matige run, terwijl Lölling hét voorbeeld is van een trage start en snaarstrakke run
Nikitina en Herrman zouden ook wel in die verdeling vallen, of Tararychenkova en Flock bijvoorbeeld.
Ook prachtigquote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond de starttijd van Bos ook uitstekend trouwens, het is dat ze een paar fouten maakte maar hier zit echt nog wel muziek in voor een eventuele medaille diploma
Dat was ze ook bij de vorige wedstrijd hier, dacht ik.quote:
Tannenbaum wilde er graag met die eer vandoor gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:17 schreef WAvanBuren het volgende:
Ach ja, iemand moet laatste staan.
Die zal wel bont en blauw zijn gok ik zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Tannenbaum wilde er graag met die eer vandoor gaan
Nee volgens mij dan op volgorde van de rankingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:26 schreef Moira het volgende:
Is de startlijst elke heat hetzelfde? Dus Kim straks ook weer 4e?
Ohja hij zegt net dat ze als 10e start iddquote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee volgens mij dan op volgorde van de ranking
Ja in run twee met de beste als laatste, in run drie start de nummer één en gaat het zo omhoog en in run vier is het volgens mij de top-20 die dan nog over is en waar we van 20 naar 1 gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee volgens mij dan op volgorde van de ranking
Oh Tannenbaum, oh Tannenbaum.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 03:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Tannenbaum wilde er graag met die eer vandoor gaan
Was in de 1e heat goed geweest voor de 3e plek, dus dat is alvast brons-materiaalquote:Op vrijdag 11 februari 2022 04:24 schreef Starflyer het volgende:
Goede run van Bos. Met 1.02.22 0.3s sneller dan de 1ste run.
4 consistente runs is praktisch onmogelijk bij skeleton. Hopelijk heeft Kimberley haar slechte run al gehadquote:
Die 2e run was gewoon erg goed hoor, en je ziet de rest ook fouten maken. Ze is op iedereen ingelopen, behalve Neisse. Alles is nog mogelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2022 04:44 schreef chufi het volgende:
Morgen maar hopen op een betere dag 0.39 achter op #1
Ja als 1.02.55 haar slechtste run is dan is het prima, Rahneva kwam al in de 1.03 uitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 04:45 schreef franklop het volgende:
[..]
4 consistente runs is praktisch onmogelijk bij skeleton. Hopelijk heeft Kimberley haar slechte run al gehad
Dat is wel een beetje skeleton-eigenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:13 schreef Marcoss het volgende:
Niet normaal hoe eigenlijk iedereen heen en weer stuitert op deze baan
Ja, oké, maar had het gevoel dat het nu wel extreem was toch? Ot het komt omdat ik normaal alleen een samenvatting ziequote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje skeleton-eigen
Die eerste run van Bos was wat dat betreft wel bijzonder. Zó veel fouten en nog goed erbij.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:13 schreef Marcoss het volgende:
Niet normaal hoe eigenlijk iedereen heen en weer stuitert op deze baan
Run 1 gezien, dat vind ik zwaar overtrokken als je met zoveel foutjes alsnog maar op drie tienden staat.quote:
Halve seconde toch? Na run 1 danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Run 1 gezien, dat vind ik zwaar overtrokken als je met zoveel foutjes alsnog maar op drie tienden staat.
Maar ze zal wel moeten schroeien in de andere runs. (Run 2 nog niet gezien dus ik loop wat achter op de zaken)
Ging om het brons, natuurlijk. Halve seconde is wel veel, al ligt het dicht bij elkaar.quote:
Rondere ijzers wel.quote:
Gelukkig kunnen ze hier niemand uit de baan beuken.quote:
Niets meer aan veranderen.quote:
Fair enough. Lijkt me nog snel. Zeker in die 20? meter?quote:
Lijkt mij inderdaad sterk om op zo'n kort stuk die snelheid te halen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Fair enough. Lijkt me nog snel. Zeker in die 20? meter?
Materiaal is toch wel belangrijk bij deze sport? Daar zijn de Britten sowieso wel goed in, zie ook het baanwielrennen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:09 schreef Redefine het volgende:
Blijft wel apart dat de Britten deze sport wel echt omarmt hebben en bij de overige wintersporten maar moeilijk meekomen.
Ja. Maar is bij rodelen ook wel. En daar doen ze amper mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Materiaal is toch wel belangrijk bij deze sport? Daar zijn de Britten sowieso wel goed in, zie ook het baanwielrennen.
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. In het rodelen is het waarschijnlijk ook lastig om de Duitsers te verslaan, wellicht is dat hun motivatie om vooral bij het skeleton mee te doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar is bij rodelen ook wel. En daar doen ze amper mee.
Waarschijnlijk wel. Waarbij geld uitgeven aan Wintersport niet echt aan de Britten besteed is. Dus dan zullen ze het wel alleen hier aan doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. In het rodelen is het waarschijnlijk ook lastig om de Duitsers te verslaan, wellicht is dat hun motivatie om vooral bij het skeleton mee te doen?
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:16 schreef franklop het volgende:
Ik dacht dat sturen voornamelijk met de schouders ging?
Skeleton sleds are steered using torque provided by the head and shoulders.quote:
Wat is knotsgek in het Chinees?quote:
Dus wel gewoon met de schouders. Hoofd wist ook wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Skeleton sleds are steered using torque provided by the head and shoulders.
Dit is de eerste keer dat ze goud daarbij pakken toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Weer Duits goud, niet goed voor het internationale skeleton.
Bij een te grote fout van Grotheer zou Jungk gediskwalificeerd worden ofzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef Felagund het volgende:
Als hij wel gekke dingen doet nog steeds goud voor Duitsland, want ze staan al aan de leiding.
Ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ze goud daarbij pakken toch?
Ik roep maar wat (met rodelen in het achterhoofd).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ze goud daarbij pakken toch?
Zowel de vrouwen als de mannen hebben nog nooit een gouden medaille gehaald op de OS.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef Slobeend het volgende:
Weer Duits goud, niet goed voor het internationale skeleton.
Ja ik zit er naast, het was ook eigenlijk een grapje maar een mislukte naar het blijkt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zowel de vrouwen als de mannen hebben nog nooit een gouden medaille gehaald op de OS.
Andere bond!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik roep maar wat (met rodelen in het achterhoofd).
Hoe laat ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
Gelukkig zijn de 3e en 4e run morgen op een menselijke tijd ...
Gewoon de NOS aanzetten dan mis je nietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon de NOS aanzetten dan mis je nietsMooie tijd. Tijdens het zaterdagse visje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Hij gaat zelf in een sleetje naar beneden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef Jason22 het volgende:
Ze gaan zo ‘sfeer proeven’ bij de baan met Jeroen Stekelenburg!
Hij is helemaal met de trein en auto gegaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef Jason22 het volgende:
Ze gaan zo ‘sfeer proeven’ bij de baan met Jeroen Stekelenburg!
Er zijn natuurlijk wel meer wedstrijden, al betwijfel of die daarbij aanwezig is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet een technisch directeur skeleton op een gemiddelde werkdag buiten de OS om?
Ja, snap ik, maar de sport is in Nederland nou weer niet zo groot dat je als land daarvoor helemaal een technisch directeur zou moeten aanstellen toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel meer wedstrijden, al betwijfel of die daarbij aanwezig is.
Hij is ook directeur bij een performance bedrijf.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet een technisch directeur skeleton op een gemiddelde werkdag buiten de OS om?
Lijkt mij ook niet, maar volgens mij is hij ook gewoon verantwoordelijk voor het bobsleeën (en rodelen), dat maakt het wat logischer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar de sport is in Nederland nou weer niet zo groot dat je als land daarvoor helemaal een technisch directeur zou moeten aanstellen toch?
Hopelijk sleet die dan op een legoblokje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat zelf in een sleetje naar beneden?
Gewoon op de kant is genoeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk sleet die dan op een legoblokje.
Het zal ongetwijfeld niet zijn enige baan zijn, maar iemand 'moet' het toch doen om te zorgen dat je niet met een situatie zit waarbij de atlete en coach zelf álles moeten regelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef Zwansen het volgende:
En hij is er natuurlijk ook gewoon voor de bobbersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld niet zijn enige baan zijn, maar iemand 'moet' het toch doen om te zorgen dat je niet met een situatie zit waarbij de atlete en coach zelf álles moeten regelen.
En volledig terecht, laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ruim voor de Spelen ook al hoor.
Logisch gezien het seizoen ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En volledig terecht, laten we eerlijk zijn.
Je weet dat als Jeroen Stekelenburg er staat, het mis gaat. (Alhoewel je weet dat pas echt zeker als Dione op die berg stond).quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ruim voor de Spelen ook al hoor.
Daar hebben we de Eurosport Player voor met Martin Havenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:14 schreef AgnesGru het volgende:
Schakelt de NOS op tijd over naar het skeleton?
quote:
Handig he dat live logoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |