SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, eigenlijk kan het niet anders dan dat. Maar ja, ik weet oprecht niet meer wat ik moet verwachtenquote:Op donderdag 3 februari 2022 08:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk gooien we dan wel veel van de maatregelen uit de deur. Is toch wel mooi om te zien dat veel landen van de maatregelen afstappen, zo te zien ook van het CTB, veel landen hebben die nu.
Ben benieuwd wie de landen zijn die nog niet die stap durven te maken, maar als het goed blijft gaan in al die andere landen kun je bijna niks anders dan volgen.![]()
![]()
Onlangs een uur gewacht om een afspraak te maken voor m’n dochter. Werden we doorgestuurd naar de lokale GGD en daar was het nog 3 kwartier wachten![]()
![]()
Ja logisch.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:51 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
We hebben hier de discussie wel eens eerder gehad in het topic. Ik ben niet het type om maar stampij te gaan schoppen als het me niet zint en al helemaal niet bij mensen die ook maar gewoon de regels van hogerhand opvolgen, dan ben je in mijn ogen gewoon een aso.
Komt bij dat bij verenigingen het toch vaak de sociale controle is en niet de BOA-controle, wat ervoor zorgt dat er wel veel gemord wordt op wat het kabinet nu weer vindt maar iedereen ook begrijpt dat 'wij' (als band) er ook weinig aan kunnen doen en er niet voor gekozen hebben.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
We wachten op de horrorpiek van Jaap en Marion in maart.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kan het niet anders dan dat. Maar ja, ik weet oprecht niet meer wat ik moet verwachten![]()
Ze hadden toch ook nog commerciële jongens die de klappen zouden kunnen (moeten?) opvangen? Maar daar was ook weer iets mee begreep ik, die gingen een kort geding aanpassen of iets dergelijks, omdat ze geen opdrachten doorkregen. Weer iets met IT als ik het goed herinner.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:52 schreef Spablauw214 het volgende:
Onlangs een uur gewacht om een afspraak te maken voor m’n dochter. Werden we doorgestuurd naar de lokale GGD en daar was het nog 3 kwartier wachtenWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Kan ook in 2030 nog. Tot die tijd is waakzaamheid geboden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We wachten op de horrorpiek van Jaap en Marion in maart.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Die zouden bijspringen ja, je werd ook heel even doorverwezen via coronatest.nl, maar de GGD kwam vorige week ineens tot de conclusie dat ze niet nodig waren en dus kreeg je bij het doorverwijzen een wit scherm zonder tekst of wat dan ook (zelf gezien).quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook nog commerciële jongens die de klappen zouden kunnen (moeten?) opvangen? Maar daar was ook weer iets mee begreep ik, die gingen een kort geding aanpassen of iets dergelijks, omdat ze geen opdrachten doorkregen. Weer iets met IT als ik het goed herinner.
Dus nu zijn al die commerciële teststraten piswoest.![]()
Ohww, tough crowd in de ochtend blijkbaar...quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een like voor de moeite maar zelfs geen glimlach.
Ok. Ok. i'll try again.
Hoe noem je Ernst Kuipers nadat ie een een nachtje op de scheve schaats heeft gereden?
Ernst Druipers.![]()
![]()
De GGD wil niets uit handen geven. Dat is van meet af aan al zo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook nog commerciële jongens die de klappen zouden kunnen (moeten?) opvangen? Maar daar was ook weer iets mee begreep ik, die gingen een kort geding aanpassen of iets dergelijks, omdat ze geen opdrachten doorkregen. Weer iets met IT als ik het goed herinner.![]()
Stop hiermee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohww, tough crowd in de ochtend blijkbaar...
Ok. Ok. i'll try again.
Hoe noem je Ernst Kuipers nadat ie een een nachtje op de scheve schaats heeft gereden?
Ernst Druipers.
[ afbeelding ]![]()
En als hij naar de kroeg gaat?quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ohww, tough crowd in de ochtend blijkbaar...
Ok. Ok. i'll try again.
Ernst Druipers.
[ afbeelding ]
Ernst Zuipers![]()
Het is van tweeën één hè, of je wil het mannetje zijn en je levert, of je onderkent je kwetsbare plekken en je geeft een stuk van de regie weg. Maar los het op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 08:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De GGD wil niets uit handen geven. Dat is van meet af aan al zo.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Inderdaad. Tijdje terug wezen testen, ik moest anderhalve dag op de uitslag wachten. Dat soort dingen dat hoort na 2 jaar toch echt wel gewoon op de rit te zijn imo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is van tweeën één hè, of je wil het mannetje zijn en je levert, of je onderkent je kwetsbare plekken en je geeft een stuk van de regie weg. Maar los het op.![]()
En na het zuipen is het Ernst Kruipersquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En als hij naar de kroeg gaat?
Ernst ZuipersThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
@Molo begon ook al over ontbijtwijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:09 schreef Oriente het volgende:
Zo te zien smaken de cervezas al vroeg goed
God, geef mij kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen
Moed om te veranderen wat ik kan veranderen
En wijsheid om tussen deze twee onderscheid te makenWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Neu, gewoon koffie.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:09 schreef Oriente het volgende:
Zo te zien smaken de cervezas al vroeg goedIk heb geen cerveza nodig om slechte grappen te maken.
![]()
Haha dat stuk over 3G op nu.nl.De Ziekte van Hugo in optima forma. We willen 3G wel afschaffen maar dan moet er iets anders tegenover, bijvoorbeeld langer vasthouden aan beperkte bezetting en openingstijden. “Maar dat is niet eerlijk voor gevaccineerden”. Serieus, wie bedenkt deze logica?quote:Wat rest is de vraag of het wel 'eerlijk' is om af te stappen van 3G. Zowel Bruijning als Roosendaal benadrukt namelijk dat andere maatregelen wél het verlies van 3G moeten opvangen, omdat de regel dus nog wel een (beperkt) effect heeft op de virusverspreiding.![]()
Zucht. Alleen al die eerste gedachtenkronkel. Er moet en zal een gestructureerd pakket van micromaatregelen blijven bestaan, omdat iemand heeft bedacht dat het pakket als geheel "iets" doet en ook dat elk stukje "bijna niets" doet. En als dat al zo zou zijn, who cares dat er 99.000 besmettingen zijn in plaats van 104.000?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:15 schreef Spablauw214 het volgende:
Haha dat stuk over 3G op nu.nl.
[..]
De Ziekte van Hugo in optima forma. We willen 3G wel afschaffen maar dan moet er iets anders tegenover, bijvoorbeeld langer vasthouden aan beperkte bezetting en openingstijden. “Maar dat is niet eerlijk voor gevaccineerden”. Serieus, wie bedenkt deze logica?When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Eerlijkheid boeit niet idd. Je hebt je gevaccineerd voor jezelf of voor anderen. Daar hoeft niks tegenover te staan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Ziekte van Hugo in optima forma. We willen 3G wel afschaffen maar dan moet er iets anders tegenover, bijvoorbeeld langer vasthouden aan beperkte bezetting en openingstijden. “Maar dat is niet eerlijk voor gevaccineerden”. Serieus, wie bedenkt deze logica?
Het punt is dat het een belachelijk zwaar middel is wat apartheid veroorzaakt terwijl het amper tot geen zoden aan de dijk zet.
Bovendien een hellend vlak waar niet aan begonnen moet worden.
Vrijdag worden al volop mensrn buiten het systeem geplaatst terwijl ze wellicht al eerder gevaccineerd/geïnfecteerd of jong en gezond zijn.
Afschaffen die onzin dus.![]()
Mark, wakker worden!
Bij afvalophaaldiensten was de situatie in de afgelopen weken "echt nijpend", zegt Wendy de Wild, directeur van de Nederlandse Vereniging van Reinigingsdirecteuren (NVRD). Vrijwel alle vuilophaaldiensten vallen onder die branchevereniging.
De versoepeling in de quarantaineregels geeft wat lucht, maar volgens De Wild blijft het spannend. Ze ziet dat personeel er helemaal doorheen zit, doordat mensen in één week soms vijftig uur moesten werken om de roosters rond te krijgen.
https://www.nu.nl/coronav(...)iepen-en-kraken.html
Als minister-president grijp je toch in in zo'n situatie? Ik begrijp het niet.
Het lijkt wel alsof hij zijn gehele zelfverzekerdheid kwijt is, helemaal zich verschuilt achter medici en consorten, zal dat het gevolg zijn van demoniseren want ik vind wel dat hij enorm gedemoniseerd is afgelopen jaren.![]()
Macht weggeven, bang zijn niet meer nodig te zijn als "expert".quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Ziekte van Hugo in optima forma. We willen 3G wel afschaffen maar dan moet er iets anders tegenover, bijvoorbeeld langer vasthouden aan beperkte bezetting en openingstijden. “Maar dat is niet eerlijk voor gevaccineerden”. Serieus, wie bedenkt deze logica?You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid) waarschuwde tijdens de laatste coronapersconferentie al dat er met 65.000 besmettingen per dag wekelijks een half miljoen mensen in isolatie moeten. En dan gaat het nog niet eens om de mensen die uit voorzorg in quarantaine moeten.
https://www.nu.nl/coronav(...)iepen-en-kraken.html
Je kunt toch niet heel Nederland is quarantaine zetten? Terwijl dat virus toch wel rond gaat, met of zonder quarantaine.![]()
Ik denk echt dat de meeste mensen die wordt verweten relevant te willen blijven al ontzettend relevant waren. Dat dat bij het gewone volk niet bekend was, maakt niet dat het maar nono's waren voor de pandemie uitbrak.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Macht weggeven, bang zijn niet meer nodig te zijn als "expert".And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Er zijn ook mensen die er genoegen uit putten om anderen bang te maken, zie die neuroloog met 'Je hebt 't!'
Daarmee worden ze zelf heel belangrijk, de macht om een ander zijn leven overhoop te gooien geeft blijkbaar een kick.![]()
Mee eens maar wellicht is de publiciteit/ aandacht dan een dingetjequote:Op donderdag 3 februari 2022 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de meeste mensen die wordt verweten relevant te willen blijven al ontzettend relevant waren. Dat dat bij het gewone volk niet bekend was, maakt niet dat het maar nono's waren voor de pandemie uitbrak.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Het zijn de laatste (voorlopige) stuiptrekkingen. Ben goed gemutst opgestaan vandaag. Gisteren voelde ik de eerste lentezon van het jaar, veel landen gaan verder open. De besmettingen gaan binnen 10 dagen vanaf nu dalen (denk ik). De ziekenhuisopnames zullen dus nooit tot hele grote hoogte stijgen. De druk neemt toe vanuit de samenleving.
Nee op 1 maart zijn we gewoon volledig open. Koningsdag en bevrijdingsdag 2022 worden dagen van echt feest.
Ik kom jullie persoonlijk allemaal een knuffel geven (dus wellicht willen jullie toch nog een lockdown![]()
![]()
Zelfs al was dat zo, dan zou je toch 3G in nachthoreca kunnen houden en voor de rest niet of zo? Als ze daar zo vrolijk van worden. Lijkt me een vrij zinloze bezigheid maar goed, als dat deze mensen een veilig gevoel geeft... Nu laten we zeer laffe openingstijden én 3G voortbestaan omdat een klein groepje mentaal gehecht is geraakt aan 'iets doen' vanuit schijnveiligheid.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Ziekte van Hugo in optima forma. We willen 3G wel afschaffen maar dan moet er iets anders tegenover, bijvoorbeeld langer vasthouden aan beperkte bezetting en openingstijden. “Maar dat is niet eerlijk voor gevaccineerden”. Serieus, wie bedenkt deze logica?![]()
Het is ook wel wat als je in je beroep de hele tijd mensen moet redden, dat veroorzaakt bij sommigen een tegenreactie die het andere uiterste wil doen.![]()
Ik las ook ergens dat mensen die niet door maar mét corona in het ziekenhuis liggen toch extra druk opleveren voor de ziekenhuizen vanwege alle protocollen om die patiënten heen (beschermende pakken, niet samen met andere patiënten etc.)
Nog een voorbeeld van hoe de maatregelen de miserie uiteindelijk in stand houdenGaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ja iemand met een gebroken been en toevallig Corona kost nu 4x zoveel man uren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:31 schreef JohnDDD het volgende:
Ik las ook ergens dat mensen die niet door maar mét corona in het ziekenhuis liggen toch extra druk opleveren voor de ziekenhuizen vanwege alle protocollen om die patiënten heen (beschermende pakken, niet samen met andere patiënten etc.)
Nog een voorbeeld van hoe de maatregelen de miserie uiteindelijk in stand houden![]()
Is wel heel anders dan voorheen hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de meeste mensen die wordt verweten relevant te willen blijven al ontzettend relevant waren. Dat dat bij het gewone volk niet bekend was, maakt niet dat het maar nono's waren voor de pandemie uitbrak.
Expert in je vakgebied is anders dan dagelijks in alle media of indirect het land runnen.
Wie kent mensen als Koopmans, Bonten, Jacco, ab Ostethaus en Van Dissel nou voor corona begon?
Een enkeling wellicht maar de gemiddelde burger niet en hoorde niet dagelijks van die lui.
Dit is wel next level relevant zijn.![]()
Ik zie in de krant gelukkig nu ook andere deskundigen die tot nu toe niet op de voorgrond traden en die apart van een commissie o.i.d. hun persoonlijke mening geven. Het is funest als je een OMT-team hebt waarin één mening wordt afgesproken, met steeds dezelfde mensen die naar voren treden.
Als je verschillende geluiden hoort van deskundigen, kan het publiek en de politiek zelf besluiten welke richting het beste is.![]()
die mensen moeten vroeg de 2e prik gehad hebben dus zijn dat dan geen kwetsbare/oudere mensen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Vrijdag worden al volop mensrn buiten het systeem geplaatst terwijl ze wellicht al eerder gevaccineerd/geïnfecteerd of jong en gezond zijn.
En apartheid?![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:30 schreef aartstyle het volgende:
Het zijn de laatste (voorlopige) stuiptrekkingen. Ben goed gemutst opgestaan vandaag. Gisteren voelde ik de eerste lentezon van het jaar, veel landen gaan verder open. De besmettingen gaan binnen 10 dagen vanaf nu dalen (denk ik). De ziekenhuisopnames zullen dus nooit tot hele grote hoogte stijgen. De druk neemt toe vanuit de samenleving.
Nee op 1 maart zijn we gewoon volledig open. Koningsdag en bevrijdingsdag 2022 worden dagen van echt feest.
Ik kom jullie persoonlijk allemaal een knuffel geven (dus wellicht willen jullie toch nog een lockdownik deel je positieve vibes, denk er precies zo over.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
@eragon2890 vindt dit leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:30 schreef aartstyle het volgende:
Ik kom jullie persoonlijk allemaal een knuffel geven (dus wellicht willen jullie toch nog een lockdown![]()
Dit is dus het punt waarop ik denk 'hoe dan?'quote:Op donderdag 3 februari 2022 01:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Moeten zelfs. Maar dat was op dat moment niet meer aan de orde. We stonden nu eenmaal waar we stonden.
[..]
Maar durf je daar op te gokken, zeker met het verschil in bevolkingssamenstelling wetende dat een verkeerde gok dikke code zwart betekent?
[..]
Z-A is een groot land waar inderdaad de bevolkingssamenstelling anders is. Maar daar hebben ze ook een vertegenwoordiging in alle leeftijden en ook vast wel data die dat duidelijk maakt.
Daaruit kan je het individuele risico per leeftijdsgroep ook isoleren als je een beetje met data overweg kan. Wil je dat vervolgens vergelijken met NL, dan heb kan je dat gevonden risico ook loslaten op de NLse bevolkingssamenstelling en het aantal opnames uitrekenen.
Als je een compleet kantoor gebouw hebt met data analysten die hier wekelijks 36-40 uur mee bezig zijn. Juist omdat het een nieuwe mutatie is waarvoor iedereen bang is, zou je toch denken dat iemand dat wel zou doen. Doe je dat niet, ben je als staatsinstelling geen knip voor de neus waard.
Maar blijkbaar was dat inderdaad te veel gevraagd. Blijkbaar was het makkelijker om als een kip zonder kop die ieder ander land achterna loopt vol in paniek alles dicht te smijten.
Ik blijf er bij, die kerst lockdown is fout. In het instellen, in het door blijven gaan.Klopt.quote:Daar zijn wij het wél over eens. Dat heb ik hoor herhaaldelijk gezegd.quote:[..]
Niet eens dus.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Huh? Wanneer was ik dat niet danquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:41 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou zelfs @:Da_Sandman is optimistisch. Dit is gespeeld jongens. COR kan dicht.? Of beter gezegd, wanneer was ik pessimistisch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nee, niet met omicron en na twee prikken. Ze overspoelen niet de zorg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
die mensen moeten vroeg de 2e prik gehad hebben dus zijn dat dan geen kwetsbare/oudere mensen?
En apartheid?
En ja, medische/QR apartheid en discriminatie.![]()
Ik denk dat het meer door de procedures/bureacratie is dan door het denkvermogen van onze data analisten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is dus het punt waarop ik denk 'hoe dan?'
Z-A is een groot land waar inderdaad de bevolkingssamenstelling anders is. Maar daar hebben ze ook een vertegenwoordiging in alle leeftijden en ook vast wel data die dat duidelijk maakt.
Daaruit kan je het individuele risico per leeftijdsgroep ook isoleren als je een beetje met data overweg kan. Wil je dat vervolgens vergelijken met NL, dan heb kan je dat gevonden risico ook loslaten op de NLse bevolkingssamenstelling en het aantal opnames uitrekenen.
Als je een compleet kantoor gebouw hebt met data analysten die hier wekelijks 36-40 uur mee bezig zijn. Juist omdat het een nieuwe mutatie is waarvoor iedereen bang is, zou je toch denken dat iemand dat wel zou doen. Doe je dat niet, ben je als staatsinstelling geen knip voor de neus waard.
Maar blijkbaar was dat inderdaad te veel gevraagd. Blijkbaar was het makkelijker om als een kip zonder kop die ieder ander land achterna loopt vol in paniek alles dicht te smijten.
Ik blijf er bij, die kerst lockdown is fout. In het instellen, in het door blijven gaan.
[..]
Klopt.
[..]
Die mensen zijn niet gek. Maar de regels waar hun modellen aan moeten voldoen zijn dat wel.
Van Delta hadden ze data, van Omikron te weinig (volgens hun procedures) om daar hun modellen op te mogen aanpassen. Dat ze er zelf wellicht anders over denken doet er dan niet toe.
Conclusie bljift hetzelfde. Lockdown is een fout gebleken achteraf.![]()
Idd, als je alle maatregelen en beslissingen altijd steunt en de berichtgeving altijd prima zit dan is er nooit reden tot pessimisme.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Huh? Wanneer was ik dat niet dan? Of beter gezegd, wanneer was ik pessimistisch?
![]()
![]()
Eens. Op die knuffel na, ik hoef geen knuffels en ga ze ook niet uitdelenquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:30 schreef aartstyle het volgende:
Ik kom jullie persoonlijk allemaal een knuffel geven (dus wellicht willen jullie toch nog een lockdownEen van de goede dingen die is voortgekomen uit deze hele toestand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Hebben ze in andere landen ook een OMT? Ik heb het idee dat in andere landen deskundigen meer onafhankelijk van elkaar praten en er een belangrijke viroloog is soms, waar het publiek vertrouwen in heeft. Maar niet een club waarbij het heel lastig is om dat advies niet op te volgen, want dat team is ingesteld voor dat doel en dan moet je wel sterk in je schoenen staan om iets anders te doen. Daarom moet je helemaal geen OMT hebben m.i.![]()
die hebben hun 2e prik in mei 21 gehad, toen had ik m'n eerste nog niet eens dus waaruit trek je die conclusie?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Nee, niet met omicron en na twee prikken. Ze overspoelen niet de zorg.
En ja, medische/QR apartheid en discriminatie.
ik ben ook niet voor welke G dan ook maar jouw gebruik van apartheid en ook discriminatie vind ik wat misplaatst![]()
Laten we hopen dat Eragon niet lurkt anders pusht deze comment hem alsnog over het randje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eens. Op die knuffel na, ik hoef geen knuffels en ga ze ook niet uitdelenEen van de goede dingen die is voortgekomen uit deze hele toestand.
![]()
https://historiek.net/apartheid-1948-1990/6826/quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Stukje geschiedenis. De term apartheid is echt volledig ongepast om hierop toe te passen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Eragon knuffelt zich maar lekker drie slagen in de rondte, als hij mij maar overslaat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Eragon niet lurkt anders pusht deze comment hem alsnog over het randje.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Ik hoor nu op de radio weer iemand van het OMT en ik krijg er inmiddels de kriebels van om te horen: 'wij gaan nog overleggen en wij komen nog met een advies'.![]()
Radio1?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:54 schreef Mondkapje het volgende:
Ik hoor nu op de radio weer iemand van het OMT en ik krijg er inmiddels de kriebels van om te horen: 'wij gaan nog overleggen en wij komen nog met een advies'.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Het zal vast vaker gezegd zijn tegen jou. Maar als het je zoveel doet, stop met volgen. Ga weg uit COR. Luister/lees geen coronanieuws.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:54 schreef Mondkapje het volgende:
Ik hoor nu op de radio weer iemand van het OMT en ik krijg er inmiddels de kriebels van om te horen: 'wij gaan nog overleggen en wij komen nog met een advies'.![]()
Als ze over 2 weken alle maatregelen afschalen is eragon volledig welkom voor een knuffel. Sterker nog, dan wil ik zelfs naar 'm toe rijden om 'm een knuffel te geven. Dat historische moment moet gevierd wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Eragon niet lurkt anders pusht deze comment hem alsnog over het randje.![]()
![]()
Nee, in andere landen struinen de regeringsleiders zelf Medrxiv en BMJ af om hun wetenschappelijke kennis te verzamelen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:51 schreef Mondkapje het volgende:
Hebben ze in andere landen ook een OMT?Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Graag pics voor het FOK! om te bewijzenquote:Op donderdag 3 februari 2022 09:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ze over 2 weken alle maatregelen afschalen is eragon volledig welkom voor een knuffel. Sterker nog, dan wil ik zelfs naar 'm toe rijden om 'm een knuffel te geven. Dat historische moment moet gevierd wordenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Wel makkelijk om zoiets te zeggen. Dat gaat over 2 weken natuurlijk nooit gebeuren hier. Veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ze over 2 weken alle maatregelen afschalen is eragon volledig welkom voor een knuffel. Sterker nog, dan wil ik zelfs naar 'm toe rijden om 'm een knuffel te geven. Dat historische moment moet gevierd worden![]()
In het VK hebben ze SAGE, Denemarken heeft ook een lokaal equivalent van een OMT (daar is zelfs een Nederlander lid van hun OMT, Rudi Westendorp). In Duitsland doet het RKI die communicatie, dus volgens mij heeft elk land wel een vergelijkbaar equivalent.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:51 schreef Mondkapje het volgende:
Hebben ze in andere landen ook een OMT? Ik heb het idee dat in andere landen deskundigen meer onafhankelijk van elkaar praten en er een belangrijke viroloog is soms, waar het publiek vertrouwen in heeft. Maar niet een club waarbij het heel lastig is om dat advies niet op te volgen, want dat team is ingesteld voor dat doel en dan moet je wel sterk in je schoenen staan om iets anders te doen. Daarom moet je helemaal geen OMT hebben m.i.
Het verschil zit 'm volgens mij vooral in hoe de communicatie met de regering gaat en hoe makkelijk dezelfde berekeningen ook door anderen gemaakt kunnen worden.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Graag pics voor het FOK! om te bewijzen
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
dat knuffelen of die maatregelen loslaten?quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel makkelijk om zoiets te zeggen. Dat gaat over 2 weken natuurlijk nooit gebeuren hier. Veel te gevaarlijk.![]()
Ja, ik weet wel wat ik toezegquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel makkelijk om zoiets te zeggen. Dat gaat over 2 weken natuurlijk nooit gebeuren hier. Veel te gevaarlijk.![]()
![]()
Zucht. De vergelijking betekent toch niet dat je de impact gelijk trekt of wel?quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://historiek.net/apartheid-1948-1990/6826/
Stukje geschiedenis. De term apartheid is echt volledig ongepast om hierop toe te passen.
Ik geef zelfs aan dat het QR/medische apartheid is.
Dat continue verongelijkte is vermoeiend.
Maar oki, ik doe het wel door een filter. Medische/QR apartheid en discriminatie vanaf morgen moet zsm stoppen omdat het onzin is en we allemaal gelijke rechten horen te hebben!
=
Het is heel vervelend en naar dat mensen vanaf morgen buitengesloten worden terwijl de impact op de zorg (hoewel het verschrikkelijk was de afgelopen 2 jaar) gering is.
Hoop dat de regering het over haar hart kan krijgen ons te ontzien zodat we weer met ze allen leuke dingetjes kunnen doen en het weer gezellig wordt!
Uiteindelijk zijn we allemaal God's kinderen onder dezelfde zon op deze prachtige aarde!
Mag het zo? 🤗![]()
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, in andere landen struinen de regeringsleiders zelf Medrxiv en BMJ af om hun wetenschappelijke kennis te verzamelen.
Zie het ook voor me. "Hey President Macron, ik heb een stukje modellering op Facebook gevonden"."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Je zal je moeten realiseren dat sommige woorden een zware lading heeft en je die dus beter niet gebruikt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zucht. De vergelijking betekent toch niet dat je de impact gelijk trekt of wel?
Maar oki, ik doe het wel door een filter. Medische/QR apartheid en discriminatie vanaf morgen moet zsm stoppen omdat het onzin is en we allemaal gelijke rechten horen te hebben!
=
Het is heel vervelend en naar dat mensen vanaf morgen buitengesloten worden terwijl de impact op de zorg (hoewel het verschrikkelijk was de afgelopen 2 jaar) gering is.
Hoop dat de regering het over haar hart kan krijgen ons te ontzien zodat we weer met ze allen leuke dingetjes kunnen doen en het weer gezellig wordt!
Uiteindelijk zijn we allemaal God's kinderen onder dezelfde zon op deze prachtige aarde!
Mag het zo? 🤗![]()
Nou ja opzich zag ik Trump ook wel als een president die z'n beleid baseert op hetgeen hij toevallig tegenkomt op Twitter en Facebook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Zie het ook voor me. "Hey President Macron, ik heb een stukje modellering op Facebook gevonden".![]()
Wat een bullshit ook weer...quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:32 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja iemand met een gebroken been en toevallig Corona kost nu 4x zoveel man uren.
Wat heeft zo'n testje nu weer voor effect? Of moet iemand in een compleet maanpak inclusief zuurstof zo'n test afnemen met allerlei overhead er achter die aanwijzingen staat te geven terwijl een ander weer tot de minuut nauwkeurig data staat te verzamelen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Meneer Rutte, ene Gerda op Facebook heeft de modellen van het RIVM onderuit gehaald door te zeggen dat het maar een griepje is. De grafiek die ze erbij gezet heeft (hoewel deze uit Paint komt) moeten we denk ik serieus nemen, dus ik wil haar vragen om haar brondata zodat we onze modellen aan kunnen passen. Volgens Gideon zijn alle overlijdens veroorzaakt door het vaccin en niet door het virus, dus ik stel voor dat we de goedkeuring voor het vaccin intrekken zodat Gideon ons zijn onderzoek kan doen toekomen."quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Zie het ook voor me. "Hey President Macron, ik heb een stukje modellering op Facebook gevonden".![]()
Uitsluiting is het inderdaad. Dat is de hele bedoeling.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Doe je niet wat de overheid je opdraagt? Prima hoor, je eigen keuze en we dwingen je niet. Maar je wordt wel compleet getreiterd en mag van bepaalde voorzieningen geen gebruik meer maken. Eigenlijk wordt je tot een 2de rangs burger gedegradeerd totdat je je wel voegt naar wat de overheid je opdraagt.
En daar mag je geen commentaar op hebben? Daar mag je niet tegen zijn?
Waar gaat de 2g/3g discussie dan over? Waarom is er juist nu politieke ophef over?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Het gebruik van de term apartheid (maar ook vervolging, kampen en dergelijken) roept een emotionele reactie op bij veel mensen. Ook al heb je op dat moment inhoudelijk een punt, dat punt raakt verloren doordat die emotionele reactie erop komt. Net als wanneer je zegt dat dit de heftigste periode is voor veel mensen sinds de tweede wereldoorlog, daar zul je ook reacties op krijgen dat dit niet te vergelijken is met elkaar.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zucht. De vergelijking betekent toch niet dat je de impact gelijk trekt of wel?
=
Mag het zo? 🤗
Tel daarbij op dat 'QR-apartheid' en dat soort woorden misbruikt worden door Baudet/van Meijeren en dergelijken om er verongelijkt over te doen en je raakt mensen kwijt.
Zo kumbaya hoef je ook niet te doen hè![]()
![]()
Omikron wordt momenteel zorgvuldig onderzocht.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik merk dat je te kampen hebt met een apart van heid gevoel. Vervolging van een dergelijk gevoel is begrijpelijk...quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:11 schreef chratnox het volgende:
Het gebruik van de term apartheid (maar ook vervolging, kampen en dergelijken) roept een emotionele reactie op bij veel mensen.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Net als doordat met de voice elke sukkel die op de werkvloer ooit een foute grap heeft gemaakt naar een vrouw nu vogelvrij is geldt hetzelfde met vergelijkingen sinds Baudets en forums debiele holocaust verwijzingen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zal je moeten realiseren dat sommige woorden een zware lading heeft en je die dus beter niet gebruikt.
In dit tempo heeft alles straks een zware lading.
Mensen die liegen mag je geen leugenaar noemen.
Mensen die hun eigen belang plaatsen boven het collectief, geen egoïst.
Anders behandelen van mensen geen discriminatie.
De letterlijke definitie:
apartheid - zelfstandig naamwoord
uitspraak: a-part-heid
1. systeem waarbij bevolkingsgroepen afzonderlijk van elkaar leven
Hoe klopt dit niet? Kom de realiteit maar onder ogen zou ik zeggen. Het is helaas zo erg in Nederland. Het is helaas niet altijd leuk.
Ik vind jouw username trouwens ook behoorlijk heftig hoor.
Krijg dusdanig mortal kombat flashbacks naar sub zero dat ik aan de kamille thee moet.
Kan het niet gewijzigd worden naar frozen life dispatcher of iets anders met een minder zware lading?![]()
![]()
Ffies he, misschien meer voor feedback, maar valt me al langer op.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het gebruik van de term apartheid (maar ook vervolging, kampen en dergelijken) roept een emotionele reactie op bij veel mensen. Ook al heb je op dat moment inhoudelijk een punt, dat punt raakt verloren doordat die emotionele reactie erop komt. Net als wanneer je zegt dat dit de heftigste periode is voor veel mensen sinds de tweede wereldoorlog, daar zul je ook reacties op krijgen dat dit niet te vergelijken is met elkaar.
Voor velen is dit ook de hefstigste periode sinds WOII. Zelfs een van mijn grootouders heeft de vergelijking meermaals gemaakt.
Weet je hoe dat komt dat die vergelijking wordt gemaakt? Omdat de emotionele impact ook gewoon zo is. Zijn er burgerrechten tijdelijk opgeschort geweest in de afgelopen 75 jaar? Is er lange tijd zo'n grote oversterfte geweest? Heeft de maatschappij zo onder hoogspanning gestaan? Over tig jaar praten we hier ook nog over en dit is ook een periode van 'voor' en 'na'.Die 2 gekkies gebruiken alles wat maar kan om zich mee te profileren. Als alles maar vermeden moet worden wat zij gebruiken kan je straks ook geen 'pak melk' meer zeggen.quote:Tel daarbij op dat 'QR-apartheid' en dat soort woorden misbruikt worden door Baudet/van Meijeren en dergelijken om er verongelijkt over te doen en je raakt mensen kwijt.
Zo kumbaya hoef je ook niet te doen hè
Vind dat best vergelijkingen gemaakt kunnen worden. Juist omdat we de kennis al hebben en we als mensheid elkaar hadden beloofd juist niet weer in die valkuilen te stappen. Over de inhoud kan je discussiëren en zet iemand zich daarbij voor gek? Right, dat is aan diegene dan. Gaan ze te ver, dan is daar een mod voor. Maar bij voorbaat iedere discussie plat slaan die in die richting gaat, heb ik ook een pittige mening over.
Daar kunnen juist goede discussies over ontstaan.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
het gaat niet om zware lading voor sommigen, het is gewoon totaal verkeerd gebruik van een woord. Als je dat nodig hebt om je argumenten kracht bij te zetten dan heb je waarschijnlijk niet echt goeie argumentenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zal je moeten realiseren dat sommige woorden een zware lading heeft en je die dus beter niet gebruikt.![]()
Wat zou trouwens het nieuwe business model van Thierry worden als dit Corona en pas/2G gebeuren is overgewaaid? Het World Economic Forum en hun duivelse praktijken? Er moet toch geld in het laatje van die partij.Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Oki Chatnox, ik zal er rekening mee houden. Ik vind het ook niet leuk als het topic steeds ontspoort erdoor en stop ook met dit onderwerp na deze post.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het gebruik van de term apartheid (maar ook vervolging, kampen en dergelijken) roept een emotionele reactie op bij veel mensen. Ook al heb je op dat moment inhoudelijk een punt, dat punt raakt verloren doordat die emotionele reactie erop komt. Net als wanneer je zegt dat dit de heftigste periode is voor veel mensen sinds de tweede wereldoorlog, daar zul je ook reacties op krijgen dat dit niet te vergelijken is met elkaar.
Tel daarbij op dat 'QR-apartheid' en dat soort woorden misbruikt worden door Baudet/van Meijeren en dergelijken om er verongelijkt over te doen en je raakt mensen kwijt.
Zo kumbaya hoef je ook niet te doen hè
Het is immers niet mijn intentie ermee zoals een van Meijeren deed in dat debat.
Meer de frustratie door alles omdat ik het oprecht heel erg vind. Uiteraard niet om iets gelijk te trekken of andere dingen te bagatelliseren. Voor mijn gevoel is dat wel vanzelfsprekend duidelijk maar anders nogmaals zo ter bevestiging.![]()
TGR is natuurlijk nog lang niet afgerond, dus blijft nog wel ff doorgaan idd. Klimaatmaatregelen kun je er ook prima onder schuiven.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:22 schreef ThierryPicking het volgende:
Wat zou trouwens het nieuwe business model van Thierry worden als dit Corona en pas/2G gebeuren is overgewaaid? Het World Economic Forum en hun duivelse praktijken? Er moet toch geld in het laatje van die partij.![]()
De NPO saneren!quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:22 schreef ThierryPicking het volgende:
Wat zou trouwens het nieuwe business model van Thierry worden als dit Corona en pas/2G gebeuren is overgewaaid? Het World Economic Forum en hun duivelse praktijken? Er moet toch geld in het laatje van die partij.![]()
zonder knuffels kan je toch niet leven, we hopen niet dat je bitter bent.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eragon knuffelt zich maar lekker drie slagen in de rondte, als hij mij maar overslaat.![]()
Ah ja de klimaat hoax. Die was ik vergeten. Daar kan ie lang op teren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
TGR is natuurlijk nog lang niet afgerond, dus blijft nog wel ff doorgaan idd. Klimaatmaatregelen kun je er ook prima onder schuiven.Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Dat ik geen knuffels wil van random FOK!kers betekent niet dat ik verstoken blijf van knuffels. Maak je over mij maar geen zorgen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zonder knuffels kan je toch niet leven, we hopen niet dat je bitter bent.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
WEF, EU, migratie, Amerikaanse oorlogsavonturen, inflati, MSM, al die woke-onzin. Er is nog genoeg.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:22 schreef ThierryPicking het volgende:
zal toch een stukje minder worden als verdienmodel, die "vrijheidsstrijd" gaat hij missen als melkkoequote:Op donderdag 3 februari 2022 10:33 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Ah ja de klimaat hoax. Die was ik vergeten. Daar kan ie lang op teren.![]()
Klimaatcrisis en de 4th indistrual revolution, en misschien nog de woningcrisis. 2 andere (hoofd)onderwerpen die veel ter discussie staan in/bij/door (hoe heet dat eigenlijk?) het WEFquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:22 schreef ThierryPicking het volgende:
De laatste keer dat ik jou knuffelde begon je over Ali B en Marco Bquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ik geen knuffels wil van random FOK!kers betekent niet dat ik verstoken blijf van knuffels. Maak je over mij maar geen zorgen.
Er komen tribunalen!!1!!!!!1![]()
Ik snap sowieso die focus op Baudet niet, die schreeuwt vooral onzin. Leidt alleen maar af van het serieuze debat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal toch een stukje minder worden als verdienmodel, die "vrijheidsstrijd" gaat hij missen als melkkoe![]()
dat is ThierryBickingquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:37 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik jou knuffelde begon je over Ali B en Marco B![]()
Moet je maar een beetje uitkijken wat je doet met knuffelenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:37 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik jou knuffelde begon je over Ali B en Marco B
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Koud, gok ik.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:39 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand hoe de situatie in IJsland is?![]()
eens maar er zijn toch (te) veel mensen die daar anders over denkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap sowieso die focus op Baudet niet, die schreeuwt vooral onzin. Leidt alleen maar af van het serieuze debat.![]()
Nou wat nieuw is is zijn aanhang bij de socials. Dat bestond vroeger niet. Door het gebrek aan fact checking is het best gevaarlijk. Zeker omdat 1 bericht bij een hele populatie gelijke denkers land. Het lastige is dat je eigenlijk fake news als land tegen wil gaan maar dat je dan tegen het probleem aan loopt wat wel/geen fake news is en vrijheid van meningsuiting en zo.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik snap sowieso die focus op Baudet niet, die schreeuwt vooral onzin. Leidt alleen maar af van het serieuze debat.
In de ideale wereld zou ik ervoor zijn om Thierry te negeren maar door zijn grote aanhang werkt dat niet. Het zou alleen maar groeien met mensen die zich 'ongehoord' voelen.Er komen tribunalen!!1!!!!!1
Forum Opties Forumhop: Hop naar: