quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hanne heeft nep borsten, dat heeft ze zelf gezegd ivm dat haar borsten ongelijk waren!
via quote rechtsquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben nog alles aan het uitvogelen hier. Maar hoe kan ik reageren op iemand???
slap excuus. Er zijn niet veel vrouwen die precies gelijke borsten hebben, er kan wel een cupmaat verschil in zittenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hanne heeft nep borsten, dat heeft ze zelf gezegd ivm dat haar borsten ongelijk waren!
op de knop quote klikken in het stuk rechts bovenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Leroy heeft het weer over hoe hij de mensheid heeft gered van de invasie legoblokjes! Wat een held hé!!
ik vond hem leuker toen hij sliepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Op mobiel, dat knopje rechts naast de omcirkelde waarmee je kon wijzigen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:31 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nee! 👍🏻
Wel voor ze stembandenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:32 schreef just me het volgende:
Moet Leroy niet naar het zkh voor zijn verwondingen
Zei Kristof dat echtquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef ledn81 het volgende:
Leroy "blablabla over lego blokjes en weetjewel voeten"
Kristoff : "Amputatie misschien he morgen man"
Leroy :'"nah hoop het niet man"
10 minuutjes nogquote:
52 jaar later.... ja die lego blokjes deden zo'n pijn, maar had alles onder controle... tja dat is de militair in mij hé.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:33 schreef Kinga het volgende:
Leroy is de nieuwe Kitty. Die kon ook niet ophouden over die ballonnen opdracht...
die zal ook denkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef ledn81 het volgende:
Leroy "blablabla over lego blokjes en weetjewel voeten"
Kristoff : "Amputatie misschien he morgen man"
Leroy :'"nah hoop het niet man"
oh is vandaag nominaties bekend/quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
10 minuutjes nog![]()
Echt geen idee wat ze gaan doen deze keer. Eindelijk een keer echt spannend
Ja even terug gespoeld, maar idd, wel als grapje uiteraard. Maar Leroy gaat er vast over zeiken later vanavondquote:
Ja dat zit er dik in en dan +100quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja even terug gespoeld, maar idd, wel als grapje uiteraard. Maar Leroy gaat er vast over zeiken later vanavond
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja even terug gespoeld, maar idd, wel als grapje uiteraard. Maar Leroy gaat er vast over zeiken later vanavond
Vorige week op donderdagmiddagquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:38 schreef Paul het volgende:
Hoelaat worden de nominaties meestal bekend hee?
Die moet er nog bij gaan bedenken hoe hij voor zorgt dat Dimi hier ook iets me te maken heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geen alarm voor geweest, maar kan natuurlijk nog vanavond. Was dat bij nouchine ook niet in de avondquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is we trouwens een alarm afgegaan voor gelijke stand?
Of heeft Febo zo weinig vertrouwen in Leroy dat ze hem die taak niet geven.
Dan zal er eerst gestemd moeten worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is we trouwens een alarm afgegaan voor gelijke stand?
Of heeft Febo zo weinig vertrouwen in Leroy dat ze hem die taak niet geven.
Ja vrij snel na het nomineren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
geen alarm voor geweest, maar kan natuurlijk nog vanavond. Was dat bij nouchine ook niet in de avond
Denk vera niet maar nawel, salar en dimitriquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wanneer laten ze de nominaties zien! Ik ben toch benieuwd? Ik denk Vera en Dimitri en nog 1..
Die vent is toch ook geen echte vlaming vermoed ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:44 schreef rinardo het volgende:
Dochtertje van Hanne bedankt iedereen voor de fijne dag
[ twitter ]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:44 schreef rinardo het volgende:
Dochtertje van Hanne bedankt iedereen voor de fijne dag
Haar vriend/man lijkt veel op de ex van Barbie (Samantha de Jong) Michael van de Plas.. althans, dat vind ik hè…👍🏻
[ twitter ]
Haha dat zou ik grappig vindenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef Angelflush het volgende:
Leroy zei aan tafel dat hij nog even aan t nadenken ging wie er van bed moest ruilen... t zal best dat hij er voor gaat zorgen dat Tobias in groen moet gaan slapen want dan is hij niet nij Grace in dezelfde kamer.
Sneuneus deze player, die zo jaloers is op Tobias.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef Angelflush het volgende:
Leroy zei aan tafel dat hij nog even aan t nadenken ging wie er van bed moest ruilen... t zal best dat hij er voor gaat zorgen dat Tobias in groen moet gaan slapen want dan is hij niet nij Grace in dezelfde kamer.
Lekker peilstokken tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:51 schreef Jockari het volgende:
Leroy heeft "gepeilstokt" zegt hij...
Dat is niet aardig!!!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:21 schreef suzi1 het volgende:
nou ik verlaat jullie weer. hopelijk saaie streams!!
Nederlands (Indisch,)quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die vent is toch ook geen echte vlaming vermoed ik.
De afgelopen weken was het op donderdag rond 11.00 uur en vorige week 11.30 uur.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:38 schreef Paul het volgende:
Hoelaat worden de nominaties meestal bekend hee?
ga ik ook doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Terugkomst van de populairste bewoner is breed uitgemolken en dan is het de rest van de avond niets doen en bankhangen. Hebben ze de gehele dag al gedaan, maar voor de verandering maar weer even bankhangen.
het irriteert me nu ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
Mensen die "Latief" zeggen mogen permanent voetzooljeuk krijgen
Leroy kan de naam Nawel niet onthouden en bij Kristof zijn naam moet hij ook nadenken. En dat voor iemand met een IQ van 113quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
het irriteert me nu ook
zelfs Leroy gaat het zeggen
Ja (1 x gezien)quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef Jockari het volgende:
Is die pruik na meer dan een maand al eens gewassen ?
[ afbeelding ]
ik kan Leroy niet meer aanhorenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy kan de naam Nawel niet onthouden en bij Kristof zijn naam moet hij ook nadenken. En dat voor iemand met een IQ van 113
1,13quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy kan de naam Nawel niet onthouden en bij Kristof zijn naam moet hij ook nadenken. En dat voor iemand met een IQ van 113
Grace vertelde 1 keer per 2 1/2 week, iemand uit de cos zag dat zij dat deed.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef Jockari het volgende:
Is die pruik na meer dan een maand al eens gewassen ?
Ik helemaal nu hij merkt dat iedereen blij is dat hij terug is, vooral Grace.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:51 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Sneuneus deze player, die zo jaloers is op Tobias.
dat been of Toob?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Zoop zijn been in een plastic zak. Zou hij daar ook in zijn geheel inpassen?
Hij is jaloers op tobias en dimitri dat die het leuk hebben met een vrouw. Vandaar dat hij dacht vanmiddag grace te kunnen lokken op het toilet met zijn kont te laten zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik helemaal nu hij merkt dat iedereen blij is dat hij terug is, vooral Grace.
die is toch nog niet droog achter de orenquote:
Even jong en mager leek me.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
Zag die foto van dat dochtertje van Hanne maar die lijkt wel heel erg op haar
Toop. Kun je hem in één keer aan de straat zettenquote:
Niet alleen daar.... kijk eens achter jequote:Op woensdag 2 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
Leroy achtervolgt me op de streams
gelukkig zit hij vastquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet alleen daar.... kijk eens achter je
hij mag blij zijn dat het zo positief wasquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef Harry het volgende:
Julio maakt zich, in gesprek met Hanne en Vera, zorgen over het Twitter bericht dat hij de psycholoog is.
google is je beste vriendquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:13 schreef Jockari het volgende:
Of topic. Excuseer, maar ben even Doe Maar aan het beluisteren. Ben orangofiel, en kan die groep niet links laten liggen. Henny komt toch uit Tilburg niet ?
Degene die hij niet gedeeld heeft zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy lijkt last te hebben van zijn comment
Hij heeft er gewoond een poos.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:13 schreef Jockari het volgende:
Of topic. Excuseer, maar ben even Doe Maar aan het beluisteren. Ben orangofiel, en kan die groep niet links laten liggen. Henny komt toch uit Tilburg niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |