quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hanne heeft nep borsten, dat heeft ze zelf gezegd ivm dat haar borsten ongelijk waren!
via quote rechtsquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben nog alles aan het uitvogelen hier. Maar hoe kan ik reageren op iemand???
slap excuus. Er zijn niet veel vrouwen die precies gelijke borsten hebben, er kan wel een cupmaat verschil in zittenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:25 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hanne heeft nep borsten, dat heeft ze zelf gezegd ivm dat haar borsten ongelijk waren!
op de knop quote klikken in het stuk rechts bovenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:28 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Leroy heeft het weer over hoe hij de mensheid heeft gered van de invasie legoblokjes! Wat een held hé!!
ik vond hem leuker toen hij sliepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Op mobiel, dat knopje rechts naast de omcirkelde waarmee je kon wijzigen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:31 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nee! 👍🏻
Wel voor ze stembandenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:32 schreef just me het volgende:
Moet Leroy niet naar het zkh voor zijn verwondingen
Zei Kristof dat echtquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef ledn81 het volgende:
Leroy "blablabla over lego blokjes en weetjewel voeten"
Kristoff : "Amputatie misschien he morgen man"
Leroy :'"nah hoop het niet man"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |