1,13quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy kan de naam Nawel niet onthouden en bij Kristof zijn naam moet hij ook nadenken. En dat voor iemand met een IQ van 113
Grace vertelde 1 keer per 2 1/2 week, iemand uit de cos zag dat zij dat deed.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef Jockari het volgende:
Is die pruik na meer dan een maand al eens gewassen ?
Ik helemaal nu hij merkt dat iedereen blij is dat hij terug is, vooral Grace.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:51 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Sneuneus deze player, die zo jaloers is op Tobias.
dat been of Toob?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Zoop zijn been in een plastic zak. Zou hij daar ook in zijn geheel inpassen?
Hij is jaloers op tobias en dimitri dat die het leuk hebben met een vrouw. Vandaar dat hij dacht vanmiddag grace te kunnen lokken op het toilet met zijn kont te laten zienquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik helemaal nu hij merkt dat iedereen blij is dat hij terug is, vooral Grace.
die is toch nog niet droog achter de orenquote:
Even jong en mager leek me.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
Zag die foto van dat dochtertje van Hanne maar die lijkt wel heel erg op haar
Toop. Kun je hem in één keer aan de straat zettenquote:
Niet alleen daar.... kijk eens achter jequote:Op woensdag 2 februari 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
Leroy achtervolgt me op de streams
gelukkig zit hij vastquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet alleen daar.... kijk eens achter je
hij mag blij zijn dat het zo positief wasquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef Harry het volgende:
Julio maakt zich, in gesprek met Hanne en Vera, zorgen over het Twitter bericht dat hij de psycholoog is.
google is je beste vriendquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:13 schreef Jockari het volgende:
Of topic. Excuseer, maar ben even Doe Maar aan het beluisteren. Ben orangofiel, en kan die groep niet links laten liggen. Henny komt toch uit Tilburg niet ?
Degene die hij niet gedeeld heeft zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy lijkt last te hebben van zijn comment
Hij heeft er gewoond een poos.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:13 schreef Jockari het volgende:
Of topic. Excuseer, maar ben even Doe Maar aan het beluisteren. Ben orangofiel, en kan die groep niet links laten liggen. Henny komt toch uit Tilburg niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |