Die vent is toch ook geen echte vlaming vermoed ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:44 schreef rinardo het volgende:
Dochtertje van Hanne bedankt iedereen voor de fijne dag
[ twitter ]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:44 schreef rinardo het volgende:
Dochtertje van Hanne bedankt iedereen voor de fijne dag
Haar vriend/man lijkt veel op de ex van Barbie (Samantha de Jong) Michael van de Plas.. althans, dat vind ik hè…👍🏻
[ twitter ]
Haha dat zou ik grappig vindenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef Angelflush het volgende:
Leroy zei aan tafel dat hij nog even aan t nadenken ging wie er van bed moest ruilen... t zal best dat hij er voor gaat zorgen dat Tobias in groen moet gaan slapen want dan is hij niet nij Grace in dezelfde kamer.
Sneuneus deze player, die zo jaloers is op Tobias.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:49 schreef Angelflush het volgende:
Leroy zei aan tafel dat hij nog even aan t nadenken ging wie er van bed moest ruilen... t zal best dat hij er voor gaat zorgen dat Tobias in groen moet gaan slapen want dan is hij niet nij Grace in dezelfde kamer.
Lekker peilstokken tochquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:51 schreef Jockari het volgende:
Leroy heeft "gepeilstokt" zegt hij...
Dat is niet aardig!!!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:21 schreef suzi1 het volgende:
nou ik verlaat jullie weer. hopelijk saaie streams!!
Nederlands (Indisch,)quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die vent is toch ook geen echte vlaming vermoed ik.
De afgelopen weken was het op donderdag rond 11.00 uur en vorige week 11.30 uur.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:38 schreef Paul het volgende:
Hoelaat worden de nominaties meestal bekend hee?
ga ik ook doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Terugkomst van de populairste bewoner is breed uitgemolken en dan is het de rest van de avond niets doen en bankhangen. Hebben ze de gehele dag al gedaan, maar voor de verandering maar weer even bankhangen.
het irriteert me nu ookquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:59 schreef Whuzz het volgende:
Mensen die "Latief" zeggen mogen permanent voetzooljeuk krijgen
Leroy kan de naam Nawel niet onthouden en bij Kristof zijn naam moet hij ook nadenken. En dat voor iemand met een IQ van 113quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
het irriteert me nu ook
zelfs Leroy gaat het zeggen
Ja (1 x gezien)quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:58 schreef Jockari het volgende:
Is die pruik na meer dan een maand al eens gewassen ?
[ afbeelding ]
ik kan Leroy niet meer aanhorenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy kan de naam Nawel niet onthouden en bij Kristof zijn naam moet hij ook nadenken. En dat voor iemand met een IQ van 113
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |