52 jaar later.... ja die lego blokjes deden zo'n pijn, maar had alles onder controle... tja dat is de militair in mij hé.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:33 schreef Kinga het volgende:
Leroy is de nieuwe Kitty. Die kon ook niet ophouden over die ballonnen opdracht...
die zal ook denkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:34 schreef ledn81 het volgende:
Leroy "blablabla over lego blokjes en weetjewel voeten"
Kristoff : "Amputatie misschien he morgen man"
Leroy :'"nah hoop het niet man"
oh is vandaag nominaties bekend/quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
10 minuutjes nog![]()
Echt geen idee wat ze gaan doen deze keer. Eindelijk een keer echt spannend
Ja even terug gespoeld, maar idd, wel als grapje uiteraard. Maar Leroy gaat er vast over zeiken later vanavondquote:
Ja dat zit er dik in en dan +100quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja even terug gespoeld, maar idd, wel als grapje uiteraard. Maar Leroy gaat er vast over zeiken later vanavond
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja even terug gespoeld, maar idd, wel als grapje uiteraard. Maar Leroy gaat er vast over zeiken later vanavond
Vorige week op donderdagmiddagquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:38 schreef Paul het volgende:
Hoelaat worden de nominaties meestal bekend hee?
Die moet er nog bij gaan bedenken hoe hij voor zorgt dat Dimi hier ook iets me te maken heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
geen alarm voor geweest, maar kan natuurlijk nog vanavond. Was dat bij nouchine ook niet in de avondquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is we trouwens een alarm afgegaan voor gelijke stand?
Of heeft Febo zo weinig vertrouwen in Leroy dat ze hem die taak niet geven.
Dan zal er eerst gestemd moeten worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is we trouwens een alarm afgegaan voor gelijke stand?
Of heeft Febo zo weinig vertrouwen in Leroy dat ze hem die taak niet geven.
Ja vrij snel na het nomineren.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
geen alarm voor geweest, maar kan natuurlijk nog vanavond. Was dat bij nouchine ook niet in de avond
Denk vera niet maar nawel, salar en dimitriquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wanneer laten ze de nominaties zien! Ik ben toch benieuwd? Ik denk Vera en Dimitri en nog 1..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |