Leuk bedacht (door Foshizzle79) en ik voel me gevleid. Maar ik hou het bij dit accountquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En nou overstappen naar een andere account zodat deze mooi op 15000 blijft staan![]()
Hoe klinkt Slimnivoor? @:slimnivoor is niet bezet
Het kost me al moeite om één SC bij te houdenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:10 schreef -Shii- het volgende:
Ja het is een beetje wisselen tussen de verschillende SC's.
Het ligt er een beetje aan. Soms gaat het hier ook wel heel snel inderdaad. Dan houd ik het ook niet bij.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kost me al moeite om één SC bij te houden
We kunnen hetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:10 schreef -Shii- het volgende:
Ja het is een beetje wisselen tussen de verschillende SC's.
Jullie kunnen hetquote:
Koen is van alle markten thuis.quote:
Ja daar heb ik ook meer moeite mee. Meelezen lukt wel, maar posten doe ik dan niet graag.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Mobiel is het schakelen tussen verschillende SCs lastiger
Ik lig mobiel op bed nuquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook meer moeite mee. Meelezen lukt wel, maar posten doe ik dan niet graag.
Dat witte gebouw kan ik vanaf de zolder zelfs zienquote:
Ik doe alles op 1 tab en ga altijd terug via mn ATquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Mobiel is het schakelen tussen verschillende SCs lastiger
Jij kreeg vanmiddag een positieve recensie als SC-adviseur.quote:
Jaaa, zonder mij was die wandeling een stuk ongezelliger geweestquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij kreeg vanmiddag een positieve recensie als SC-adviseur.
Hee Koen hoe ist mei dei?quote:
Bedtijd voor jonge ouderenquote:
San Remo in Italië, dus ESF heeft even mijn voorkeurquote:
Koen verdient een lintjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij kreeg vanmiddag een positieve recensie als SC-adviseur.
Trusten Koenquote:
Hoe is het?quote:
Heequote:
Taggen ben ik goed in!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is er wel de tijd van het jaar voor ... of misschien anders een #tagje
Niks mis met spannende boekenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee![]()
Beetje nekpijn van boek lezen, was weer veel te spannend.
Maar verder leuke dag gehad, en jij?
Ja dat komt goed, heb een fijne vaste masseur daarvoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks mis met spannende boekenMaar hopelijk is je nek gauw oké!
Ook leuke dag gehad. Met @:Domnivoor alvast wat van de route van de meet gewandeld, 's avonds een bijeenkomst gehad met de toneelmensen die ik al twee maanden niet heb gezien (helaas wel gehoord dat 1 iemand gaat stoppen) en nu San Remo festival aan het kijken
Fijn! Goede masseursquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat komt goed, heb een fijne vaste masseur daarvoor.
Ow gezellig, welke route?
Druk dagje had je
Welterusten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed in. Aoibhin veel plezier met San Remo.
Slaap lekker allen!
Trusten Domni!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed in. Aoibhin veel plezier met San Remo.
Slaap lekker allen!
Het loopt wel uit ,,,quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten Domni!![]()
Plezier aan San Remo heb ik zeker!
Dat doet het altijdquote:
In Spanje kunnen ze er ook wat van in sommige live showsquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doet het altijd![]()
Die Italianen zijn eens per jaar een hele week in zombie-modus
Zuid-Europees gebruik danquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje kunnen ze er ook wat van in sommige live shows
Ik ben liefhebber van een ander songfestivalquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zuid-Europees gebruik dan![]()
Benidorm Fest begon ook laat, maar was wel vlotter afgelopen
Al is San Remo wel standaard hier elk jaar hoor, een beetje ESF liefhebber moet zich wel een keer hieraan wagen
Welke? Ben benieuwdquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van een ander songfestival
Benidorm Fest viel mee en duurde onSpaans kort ... Liveshows zijn daar vaak vanaf 22 uur tot 1:30 of zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zuid-Europees gebruik dan![]()
Benidorm Fest begon ook laat, maar was wel vlotter afgelopen
Al is San Remo wel standaard hier elk jaar hoor, een beetje ESF liefhebber moet zich wel een keer hieraan wagen
Liet Internatsionalquote:
Het is Internationaal, voor heel Europaquote:
Trusten Draak!quote:
Maar wel in Frieslandquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is Internationaal, voor heel Europa
Je bedoelt dat Fo dit idee al had geopperd? Ik moet echt vaker en meer teruglezen want nou heb ik alweer het wiel uitgevonden...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk bedacht (door Foshizzle79) en ik voel me gevleid. Maar ik hou het bij dit account
Wel dansenquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
Morguh.
Met BDS maar niet ontbijten zo te zien
Goedemorgen Dotquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
Morguh.
Met BDS maar niet ontbijten zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |