Ik ben liefhebber van een ander songfestivalquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zuid-Europees gebruik dan![]()
Benidorm Fest begon ook laat, maar was wel vlotter afgelopen
Al is San Remo wel standaard hier elk jaar hoor, een beetje ESF liefhebber moet zich wel een keer hieraan wagen
Welke? Ben benieuwdquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van een ander songfestival
Benidorm Fest viel mee en duurde onSpaans kort ... Liveshows zijn daar vaak vanaf 22 uur tot 1:30 of zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zuid-Europees gebruik dan![]()
Benidorm Fest begon ook laat, maar was wel vlotter afgelopen
Al is San Remo wel standaard hier elk jaar hoor, een beetje ESF liefhebber moet zich wel een keer hieraan wagen
Liet Internatsionalquote:
Het is Internationaal, voor heel Europaquote:
Trusten Draak!quote:
Maar wel in Frieslandquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is Internationaal, voor heel Europa
Je bedoelt dat Fo dit idee al had geopperd? Ik moet echt vaker en meer teruglezen want nou heb ik alweer het wiel uitgevonden...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Leuk bedacht (door Foshizzle79) en ik voel me gevleid. Maar ik hou het bij dit account
Wel dansenquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
Morguh.
Met BDS maar niet ontbijten zo te zien
Goedemorgen Dotquote:Op woensdag 2 februari 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
Morguh.
Met BDS maar niet ontbijten zo te zien
Dank je wel Sode, ben er ook heel blij meequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niks oud. Rijpe leeftijd.![]()
@:oma-Nijn heel veel sterkte. Het is voor Silververfox klote maar gaat jou ook niet in je koude kleren zitten.
@:Dotteke fijn dat je zulk goed nieuws had.
Als je niet op mijn tenen traptquote:
Morguh Enginequote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je niet op mijn tenen trapt
[..]
Morguh Engine
Dak dansers !!!quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:23 schreef Domnivoor het volgende:
🎼 Laten we dansen, m'n liefste
Dansen op het dak ♬
Laten we dansen, m'n liefste
Dansen op het dak ♩
Een afscheidswals aan de dakrand
Dansen op het dak 🎶
quote:Op woensdag 2 februari 2022 07:23 schreef Domnivoor het volgende:
🎼 Laten we dansen, m'n liefste
Dansen op het dak ♬
Laten we dansen, m'n liefste
Dansen op het dak ♩
Een afscheidswals aan de dakrand
Dansen op het dak 🎶
Hey Chanel ook aan de koffiequote:
Lekker op tijd, dan is het nog lekker rustig in de winkelsquote:Op woensdag 2 februari 2022 08:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
gooi de tweede net naar binnen, nu boodschappen doen
Morguh Tongquote:
Hier half half, hij probeert er door te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |