Hee Koen hoe ist mei dei?quote:
Bedtijd voor jonge ouderenquote:
San Remo in Italië, dus ESF heeft even mijn voorkeurquote:
Koen verdient een lintjequote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij kreeg vanmiddag een positieve recensie als SC-adviseur.
Trusten Koenquote:
Hoe is het?quote:
Heequote:
Taggen ben ik goed in!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is er wel de tijd van het jaar voor ... of misschien anders een #tagje
Niks mis met spannende boekenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Hee![]()
Beetje nekpijn van boek lezen, was weer veel te spannend.
Maar verder leuke dag gehad, en jij?
Ja dat komt goed, heb een fijne vaste masseur daarvoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks mis met spannende boekenMaar hopelijk is je nek gauw oké!
Ook leuke dag gehad. Met @:Domnivoor alvast wat van de route van de meet gewandeld, 's avonds een bijeenkomst gehad met de toneelmensen die ik al twee maanden niet heb gezien (helaas wel gehoord dat 1 iemand gaat stoppen) en nu San Remo festival aan het kijken
Fijn! Goede masseursquote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat komt goed, heb een fijne vaste masseur daarvoor.
Ow gezellig, welke route?
Druk dagje had je
Welterusten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed in. Aoibhin veel plezier met San Remo.
Slaap lekker allen!
Trusten Domni!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
Ik duik mijn bed in. Aoibhin veel plezier met San Remo.
Slaap lekker allen!
Het loopt wel uit ,,,quote:Op woensdag 2 februari 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trusten Domni!![]()
Plezier aan San Remo heb ik zeker!
Dat doet het altijdquote:
In Spanje kunnen ze er ook wat van in sommige live showsquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doet het altijd![]()
Die Italianen zijn eens per jaar een hele week in zombie-modus
Zuid-Europees gebruik danquote:Op woensdag 2 februari 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje kunnen ze er ook wat van in sommige live shows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |