The Borgquote:
Dat weet ik. Ik zat bij je. Verder heb ik alle films op m'n mediaplayer staan. Heerlijke seriequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik zat bij je. Verder heb ik alle films op m'n mediaplayer staan. Heerlijke serie
quote:
Ik had de post al geëdit. stond eerst gisteravond maar was eergisteravond herinnerde ik me opeens.quote:
En dat terwijl de film die we zondagavond gezien hebben notabene over The Borg gingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik had de post al geëdit. stond eerst gisteravond maar was eergisteravond herinnerde ik me opeens.
Niet aan gedacht of je er bij was of niet dus.![]()
0-9 en a-z vind ik wel erg fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
En wat is jullie favoriete sorteeralgoritme vandaag de dag?
Oh die ken ik nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
0-9 en a-z vind ik wel erg fijn
Ik krijg het idee dat je a-z wel kentquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh die ken ik nog niet denk ik.
Centrum welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat a-z wel kent
Zoek maar eens op, kan erg handig zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh die ken ik nog niet denk ik.
Nu moet je normaal doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoek maar eens op, kan erg handig zijn
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe zat dat ook al weer.
Iets met pot en een ketel.
Gatver. OndefinieerbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was iig lekker![]()
Lijkt op iets van een broodje döner. Best prima te nassen, maar dan geen sla/groente/whatever er doorheen. Gewoon alleen vlees en 3 bakjes knoflooksaus apart!quote:
Boh verse pita is wel goed hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt op iets van een broodje döner. Best prima te nassen, maar dan geen sla/groente/whatever er doorheen. Gewoon alleen vlees en 3 bakjes knoflooksaus apart!
En in een rond Turks broodje! Geen gore Pita!
Pita broodjes zijn gewoon altijd smerig. Droge troepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Boh verse pita is wel goed hoor
Ja als je zuit een pakje haalt alibabaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Pita broodjes zijn gewoon altijd smerig. Droge troep
Nee, ook gewoon via thuisbezorgd krijg je vaak zo'n plat rond broodje met broodrooster-strepen. Die dingen zijn vies!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als je zuit een pakje haalt alibaba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |