The Borgquote:
Dat weet ik. Ik zat bij je. Verder heb ik alle films op m'n mediaplayer staan. Heerlijke seriequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik zat bij je. Verder heb ik alle films op m'n mediaplayer staan. Heerlijke serie
quote:
Ik had de post al geëdit. stond eerst gisteravond maar was eergisteravond herinnerde ik me opeens.quote:
En dat terwijl de film die we zondagavond gezien hebben notabene over The Borg gingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:13 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik had de post al geëdit. stond eerst gisteravond maar was eergisteravond herinnerde ik me opeens.
Niet aan gedacht of je er bij was of niet dus.![]()
0-9 en a-z vind ik wel erg fijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
En wat is jullie favoriete sorteeralgoritme vandaag de dag?
Oh die ken ik nog niet denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
0-9 en a-z vind ik wel erg fijn
Ik krijg het idee dat je a-z wel kentquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh die ken ik nog niet denk ik.
Centrum welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat a-z wel kent
Zoek maar eens op, kan erg handig zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh die ken ik nog niet denk ik.
Nu moet je normaal doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoek maar eens op, kan erg handig zijn
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 20:18 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe zat dat ook al weer.
Iets met pot en een ketel.
Gatver. OndefinieerbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het was iig lekker![]()
Lijkt op iets van een broodje döner. Best prima te nassen, maar dan geen sla/groente/whatever er doorheen. Gewoon alleen vlees en 3 bakjes knoflooksaus apart!quote:
Boh verse pita is wel goed hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt op iets van een broodje döner. Best prima te nassen, maar dan geen sla/groente/whatever er doorheen. Gewoon alleen vlees en 3 bakjes knoflooksaus apart!
En in een rond Turks broodje! Geen gore Pita!
Pita broodjes zijn gewoon altijd smerig. Droge troepquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Boh verse pita is wel goed hoor
Ja als je zuit een pakje haalt alibabaquote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Pita broodjes zijn gewoon altijd smerig. Droge troep
Nee, ook gewoon via thuisbezorgd krijg je vaak zo'n plat rond broodje met broodrooster-strepen. Die dingen zijn vies!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 21:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als je zuit een pakje haalt alibaba
sort(array &$array, int $flags = SORT_REGULAR): boolquote:
Ja weet ik van welke zakkenwasser jij die pitabroden krijgtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon via thuisbezorgd krijg je vaak zo'n plat rond broodje met broodrooster-strepen. Die dingen zijn vies!
De betere döner-zaken geven een lekker zacht rond Turks broodje overladen met malse döner
Nou, dat scheelt een hoop geouwehoer toch? Dit is wat ik bedoelquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Hier krijg ik de döner wel altijd in zo'n lekker turks broodje ook ja
Ja dat is de sort functie(van native php vermoed ik?) maar wat is het onderliggende algoritme?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
sort(array &$array, int $flags = SORT_REGULAR): bool
Probeer die eens
Ja is lekker hoor dat sowiesooooquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt een hoop geouwehoer toch? Dit is wat ik bedoel
Het algoritme is dat die eerst naar de eerste letter kijkt van alle dingetjes. dat sorteert die dan op alfabet. Dan kijken we naar de tweede letter van alle dingetjes. Die sorteert die ook weer. Dan kijken we naar de derde letter van alle dingetjes. Die sorteren we ook. Als we zo doorgaan komen we op een gegeven moment uit bij een gesorteerde lijst van dingetjesquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is de sort functie(van native php vermoed ik?) maar wat is het onderliggende algoritme?
Ja ja .. moet ik morgen soms eerst langs de bijlmer voor je?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, ook gewoon via thuisbezorgd krijg je vaak zo'n plat rond broodje met broodrooster-strepen. Die dingen zijn vies!
De betere döner-zaken geven een lekker zacht rond Turks broodje overladen met malse döner
Als je daar toch toevallig moet zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ja .. moet ik morgen soms eerst langs de bijlmer voor je?
Dat stukje, daar schuilt de magie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het algoritme is dat die eerst naar de eerste letter kijkt van alle dingetjes. dat sorteert die dan op alfabet. Dan kijken we naar de tweede letter van alle dingetjes. Die sorteert die ook weer. Dan kijken we naar de derde letter van alle dingetjes. Die sorteren we ook. Als we zo doorgaan komen we op een gegeven moment uit bij een gesorteerde lijst van dingetjes
Weet eigenlijk niet of het echt zo werkt maar zo zou ik het aanpakkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat stukje, daar schuilt de magie.
Dat dacht ik wel. Geef even je bestelling door via WA?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je daar toch toevallig moet zijn?![]()
#KingDöner
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. Geef even je bestelling door via WA?
Nee wat jij beschrijft, is lexicografisch ordenen, het daadwerkelijke sorteeralgoritme stap je over heen; basic sort en merge sort zijn mogelijke daadwerkelijke implementaties.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of het echt zo werkt maar zo zou ik het aanpakken
Check.quote:
Heel niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:19 schreef Rob het volgende:
Het waren 2 1/4 turkse broden een met Kofte en een met hete kip.
100 keer lekkerder dan een pita
Oh sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee wat jij beschrijft, is lexicografisch ordenen, het daadwerkelijke sorteeralgoritme stap je over heen; basic sort en merge sort zijn mogelijke daadwerkelijke implementaties.
Is best leuk om eens over te lezen hoor als je tijd over hebt.quote:
Wij eten morgenavond dus King Dönerquote:
Pita's zijn gewoon ronduit smerig. Altijd al zo geweest en gaat nooit meer iets aan veranderen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind jullie gehaat op pita's echt walgelijk.
Onmeunig kutquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Pita's zijn gewoon ronduit smerig. Altijd al zo geweest en gaat nooit meer iets aan veranderen.
Nee jij eet smerige fabrieks pita's ouwe zakazulu.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je niks beters gewend bent snap ik het misschien wel
Hmmm.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wij eten morgenavond dus King Döner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |