Andere landen hadden geen nutteloze kerstlockdown.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zeg: leugens, andere landen kennen dit verloop niet.
In het ad, eind 2020, was een mooi artikel van een gedragswetenschapper oid. 'Kan de overheid hun verworven bevoegdheden nog wel teruggeven als het niet meer nodig is'.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bij deze types wel. Ik zag het al van mijlenver aankomen. Hun motivatie deugt niet.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:58 schreef THEFXR het volgende:
rokje LisaZo, die gast kan ook niet squatten. 2/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Wat pas écht eng is, is de realisatie niet blind op een andere partij te kunnen vertrouwen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Begint meer mensen op te vallen.
Behalve het verstokte geloof-alles-wat-de-overheid-zegt volk.
Niet het enige land met regels; maar wel het land waar het minste kan/met de strengste regels. Al heb ik geen zicht op Oost Europa.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef Momo het volgende:
Waarom wordt zo gedaan alsof we nu nog het enige land zijn die regels heeft? Als ESF mod volgende ik nationale finales van landen en bij veel landen is bij die shows ook geen publiek of met afstand en mondkapjes. Tot nu toe Noorwegen, Litouwen, Estland, Tsjechië, Zweden allemaal zonder publiek. Spanje en Albanië met mondkapjes.
Frankrijk en Italië met 2G vind je soepeler? Oostenrijk met vaccinatieplicht ook?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet het enige land met regels; maar wel het land waar het minste kan/met de strengste regels. Al heb ik geen zicht op Oost Europa.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:05 schreef Momo het volgende:
Waarom wordt zo gedaan alsof we nu nog het enige land zijn die regels heeft? Als ESF mod volgende ik nationale finales van landen en bij veel landen is bij die shows ook geen publiek of met afstand en mondkapjes. Tot nu toe Noorwegen, Litouwen, Estland, Tsjechië, Zweden allemaal zonder publiek. Spanje en Albanië met mondkapjes.
Ik heb een hekel aan 2G en ik vind het onnodig, maar in veel landen met 2G zijn er in ieder geval minder tot geen verdere beperkingen qua sluiting tijd bijvoorbeeld. Nacht horeca die in bepaalde landen gewoon open kan. Etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Frankrijk en Italië met 2G vind je soepeler? Oostenrijk met vaccinatieplicht ook?
Of België met een zorg-gebonden vaccinatieplicht. Maar in generieke zin is voor gevaccineerden Nederland wel relatief streng, want in die landen waren voor mensen die 2G toegang hadden, de sectoren wel open.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Frankrijk en Italië met 2G vind je soepeler? Oostenrijk met vaccinatieplicht ook?
En DL...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan 2G en ik vind het onnodig, maar in veel landen met 2G zijn er in ieder geval minder tot geen verdere beperkingen qua sluiting tijd bijvoorbeeld. Nacht horeca die in bepaalde landen gewoon open kan. Etc.
Maar ik moet wel toegeven dat Oostenrijk wellicht wel wat strenger is ja. Bepaalde delen van Duitsland ook. Voornamelijk gebieden waar je 2G+ hebt.
Mijn oude overbuurman… die Van Dop.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na Twente houdt ook GA Eagles de poorten dicht uit protest bij de eerste thuiswedstrijd:
https://www.destentor.nl/(...)uel-met-az~a6884ca8/
Ik word er allemaal niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Of België met een zorg-gebonden vaccinatieplicht. Maar in generieke zin is voor gevaccineerden Nederland wel relatief streng, want in die landen waren voor mensen die 2G toegang hadden, de sectoren wel open.
Sylvana in de politiek is ook een spelletje roulette.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:18 schreef popje het volgende:
Sylvana noemt de samenleving nu opengegooid hebben een spelletje roulette met mensenlevens.
En wat zijn "die plekken" dan precies?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heftige uitspraak. Wat is er zo erg nog aan besmet worden? Ik vind eigenlijk dat mensen die nog bang zijn besmet te worden dan maar zolang niet op die plekken moeten komen.
Ik benoemde DL ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:17 schreef capricia het volgende:
[..]
En DL...
Testen voor de les begint en vanaf 6 jaar de hele dag je mondkap op op school.
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Ze heeft wel een heel negatieve kijk op de zaak. Natuurlijk kan ze gelijk krijgen, maar goed, het gaat wmb niet over hoe gevaarlijk het nog zou kunnen worden, het gaat er om je visie op het leven ondanks corona. Ik zou liever 10 jaar korter leven, maar leven, dan de rest van het leven opgescheept zitten met strenge regels en continue dreiging van ingrijpen. Alleen als je al in de blessuretijd van het leven zit, kan ik me voorstellen dat je weinig begrip hebt voor zo'n insteek. Zo'n betoog zo ik dan dus ook eerder verwachten van 50PLUSquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:18 schreef popje het volgende:
Sylvana noemt de samenleving nu opengegooid hebben een spelletje roulette met mensenlevens.
Tests voor KDV-kinderen en hun gezinsleden (de KDV's geven door het Bundesland verstrekte, gratis zelftests aan de kinderen mee) zijn in Duitsland in ieder geval op vrijwillige basis --> dìe verdwijnen thuis dus linea recta in de kliko of worden door de KDV-leiding cadeau gedaan aan de plaatselijkee kegelvereniging of andere boomerverein.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
En DL...
Testen voor de les begint en vanaf 6 jaar de hele dag je mondkap op op school.
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik zie niet echt als soepeler. De hele dag je mondkap op naar school als je 6 bent. Maar hey, de kroegen zijn miss wel na 22.00 uur open.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |