Nee zeker niet. Maar het aantal zkhs opnames loopt op en de besmettingen (gemiddeld over een week) ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zitten we al aan de max. capaciteit dan? Verre van toch.
Treurig eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar het aantal zkhs opnames loopt op en de besmettingen (gemiddeld over een week) ook.
Dus zolang die blijven stijgen weten ze niet waar het gaat eindigen. Met die 4k uit belgie hebben wij gewoon een groot probleem.
En hoe komt dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:07 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja, de capaciteit is nu echt het probleem waar we tegen aan lopen. Dus ik zie die versoepelingen niet komen totdat het keerpunt qua besmettingen is bereikt.
Speciaal ervoor teruggespoeldquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef DonDruiper het volgende:
Wie zag Lisa Westerveld binnen komen
Rokje tot net over de billen.
Nu schiet ik toch even in de verdediging voor Mark. Als jij 2,5 jaar geleden had gezegd dat we de IC en kliniek moesten uitbreiden met duizenden bedden omdat we ons moesten voorbereiden op een pandemie dan had je ze ook voor gek verklaard. Sterker nog, als men in voorjaar 2021 hetzelfde hadden gezegd (toen de vaccins de uitweg leken) hadden we ze ook voor gek verklaard.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hoe komt dat?
Niet door een virus(je), dat komt door de politiek en hun jarenlange belabberde beleid.
Zo onterecht omdat af te wimpelen op de maatschappij. En je ziet het. De 20mrd die er in totaal mee is bespaard is dubbel en dwars ingehaald door de pakketten.
Neemt uw verantwoording markiemark.
Ah, die gaat voor het 2B-beleidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef DonDruiper het volgende:
Aangezien zo'n beetje alles onder die wet valt, inclusief de mondkapjes, wordt het gewoon weer 3 maanden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een verlening is prima, maar niet voor 3 maanden.
Yep.quote:
Dat vind ik wel een heftige uitspraak. Wat is er zo erg nog aan besmet worden? Ik vind eigenlijk dat mensen die nog bang zijn besmet te worden dan maar zolang niet op die plekken moeten komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.
Met de besmettelijkheid van de huidige variant zie ik het zeker niet zitten dat mensen die geboosterd zijn overal zonder testen mogen komen.
Aparte kledingcombinatie welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef DonDruiper het volgende:
Kan prima joh. Lisa denkt dat ze bij de voice auditie komt doen volgens mij of de lokale stripclub.quote:
Er is al jaren kritiek op het zorgbeleid. En zeker qua capaciteit in vergelijking met de landen om ons heen of rest van de eu. Dat is niet exclusief aan de afgelopen 2 jaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:13 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Nu schiet ik toch even in de verdediging voor Mark. Als jij 2,5 jaar geleden had gezegd dat we de IC en kliniek moesten uitbreiden met duizenden bedden omdat we ons moesten voorbereiden op een pandemie dan had je ze ook voor gek verklaard. Sterker nog, als men in voorjaar 2021 hetzelfde hadden gezegd (toen de vaccins de uitweg leken) hadden we ze ook voor gek verklaard.
De keuzes zijn achteraf duidelijk fout geweest, dat ben ik met je eens. Maar met de info die men toen had kan ik ze dat niet kwalijk nemen.
Neemt niet weg dat ze natuurlijk veel meer fouten hebben gemaakt die je ze kan aanrekenen.
Yoo is dit 2002 of wat:o. Je ziet niks zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:24 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ze staat NU voor de microfoon!![]()
Dit is toch veel te klein man.. We leven in een 4K tijdperk en jij komt aan met 50x50.. wil je er een avatar van maken ofso?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:24 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ze staat NU voor de microfoon!![]()
Zonder jasje zou beter zijn ja.quote:
Heb je haar al een dickpic gestuurd? Schijnt ze vaak te krijgen.quote:
Dan ist een callgirlquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zonder jasje zou beter zijn ja.
Ik heb via de corona melder app bericht gekregen dat ik in de buurt ben geweest bij iemand met corona. Zal op zich niet voor het eerst zijn geweest maar ik heb een testafspraak gemaakt. Tot die tijd mag ik gewoon gaan en staan waar ik wil. Heb zelf een etentje maar afgezegd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.
Met de besmettelijkheid van de huidige variant zie ik het zeker niet zitten dat mensen die geboosterd zijn overal zonder testen mogen komen.
Overigens verwacht ik wel dat dit het einde is van het virus.
Ook eerdere Covid-varianten waren op een gegeven moment klaar, dat was ook de reden dat ze de ontwikkelde vaccins nog niet konden testen; er was nergens een Covid-variant toen ze een vaccin hadden.
Nou ja, en toen kwam het gelijk mondiaal dus.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het op een gegeven moment weer voorbij is, alleen omdat het mondiaal is duurt het een flinke tijd omdat de varianten nog rondgaan.
quote:
Toch ook dwaas dat jij daarvoor meteen een testafspraak gaat maken. Als je geen klachten krijgt doe je niks. Als je die wel krijgt doe je een zelftest en dan kun je altijd nog zien.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb via de corona melder app bericht gekregen dat ik in de buurt ben geweest bij iemand met corona. Zal op zich niet voor het eerst zijn geweest maar ik heb een testafspraak gemaakt. Tot die tijd mag ik gewoon gaan en staan waar ik wil. Heb zelf een etentje maar afgezegd.
Het voelt heel gek dat je van alles mag in mijn geval, maar allerlei sectoren standaard dicht zijn of eerder dicht moet. Als de kroeg dicht om 10 uur bedoeld is om besmettingen te voorkomen dan lijkt het mij logischer dat je voor 10uur niet mensen die besmettelijk kunnen zijn vrij rond laat lopen.
Er ontbreekt een duidelijke link tussen de probleemanalyse van het beleid en de modellen en wetenschap. Dan krijg je nooit draagvlak voor je beleid.
Moet ze zelf weten..quote:
Wel puik plan. Nu worden mijn teksten altijd met het rokje van LisaGodin geassocieerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is toch veel te klein man.. We leven in een 4K tijdperk en jij komt aan met 50x50.. wil je er een avatar van maken ofso?
Ja sorry hoor. Ik deed het via het Knipprogramma (Snipping Tool). Geen idee hoe je anders een screenshot maakt. Ik ben niet zo van de technische snufjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is toch veel te klein man.. We leven in een 4K tijdperk en jij komt aan met 50x50.. wil je er een avatar van maken ofso?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Salina op 01-02-2022 16:36:53 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja sorry hoor. Ik deed het via het Knipprogramma (Snipping Tool). Geen idee hoe je anders een screenshot maakt. Ik ben niet zo van de technische snufjes.
Ik heb weer andere kwaliteiten.
Denk ik.
En ja, het is klein, maar...wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.Eens. 6/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar voel je niks van.Zuiger van het FOK!-OMT
Hoi @Elanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb via de corona melder app bericht gekregen dat ik in de buurt ben geweest bij iemand met corona. Zal op zich niet voor het eerst zijn geweest maar ik heb een testafspraak gemaakt. Tot die tijd mag ik gewoon gaan en staan waar ik wil. Heb zelf een etentje maar afgezegd.
Het voelt heel gek dat je van alles mag in mijn geval, maar allerlei sectoren standaard dicht zijn of eerder dicht moet. Als de kroeg dicht om 10 uur bedoeld is om besmettingen te voorkomen dan lijkt het mij logischer dat je voor 10uur niet mensen die besmettelijk kunnen zijn vrij rond laat lopen.
Er ontbreekt een duidelijke link tussen de probleemanalyse van het beleid en de modellen en wetenschap. Dan krijg je nooit draagvlak voor je beleid.
Dat was het advies via de app, om op dag 5 een test te laten uitvoeren, ook als de zelftest negatief is. Misschien dwaas, maar ik ga er vanuit dat die adviezen niet voor niks zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Toch ook dwaas dat jij daarvoor meteen een testafspraak gaat maken. Als je geen klachten krijgt doe je niks. Als je die wel krijgt doe je een zelftest en dan kun je altijd nog zien.
Niemand gebruikt die app meer. Advies lijkt me ook zwaar verouderd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat was het advies via de app, om op dag 5 een test te laten uitvoeren, ook als de zelftest negatief is. Misschien dwaas, maar ik ga er vanuit dat die adviezen niet voor niks zijn.
Dat is nog van voor het Deltatijdperk. Nu hebben we Omikron. Gewoon niet meer gaan testen. En zeker niet zonder klachten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat was het advies via de app, om op dag 5 een test te laten uitvoeren, ook als de zelftest negatief is. Misschien dwaas, maar ik ga er vanuit dat die adviezen niet voor niks zijn.
Ik moet ook bekennen dat ik helemaal niet meer wist dat ik die app had. Tot nu toe ook nooit afgegaan. Aan de telefoon gaf men wel aan dat dit zo de bedoeling was. Maar lijkt idd verouderd.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand gebruikt die app meer. Advies lijkt me ook zwaar verouderd.
Ik heb de booster wel gehaald maar blijf het onnodig vinden dat tieners en twintigers die straks verplicht moeten gaan halen om een vinkje te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:37 schreef Tarado het volgende:
zag dat in m'n coronacheck app voor nl nu de boosterdatum als laatste datum geldt, dat is dus al veranderd
Ja, in alle landen die in december in een full blown lockdown schoten zien we hetzelfde gebeuren, dat kun je moeilijk ontkennen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Oliver23 het volgende:
''Als we kijken wat andere landen die exact hetzelfde als Nederland deden, zien we hetzelfde gebeuren''
eens, dat zouden ze moeten aanpassenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb de booster wel gehaald maar blijf het onnodig vinden dat tieners en twintigers die straks verplicht moeten gaan halen om een vinkje te houden.
En het ergste is dat er een hoop mensen gewoon intrappen. Mensen die dit toevallig horen; verder niet echt Corona nieuws bijhouden, etc.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Dit OMT figuurtje vandaag op de radio, aan zijn hele kop zie je gewoon dat hij ervan smult om dood en verderf te zaaien
''Er gaan 5000 patiënten in de ziekenhuizen komen, dan zeggen de modellen''.
''Snel versoepelen zit er niet in''
''Als we kijken wat andere landen die exact hetzelfde als Nederland deden, zien we hetzelfde gebeuren''
Dat hele OMT hadden ze allang moeten opdoeken, die lui zijn gewoon machtsgeil.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En het ergste is dat er een hoop mensen gewoon intrappen. Mensen die dit toevallig horen; verder niet echt Corona nieuws bijhouden, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |