Nee zeker niet. Maar het aantal zkhs opnames loopt op en de besmettingen (gemiddeld over een week) ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zitten we al aan de max. capaciteit dan? Verre van toch.
Treurig eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar het aantal zkhs opnames loopt op en de besmettingen (gemiddeld over een week) ook.
Dus zolang die blijven stijgen weten ze niet waar het gaat eindigen. Met die 4k uit belgie hebben wij gewoon een groot probleem.
En hoe komt dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:07 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja, de capaciteit is nu echt het probleem waar we tegen aan lopen. Dus ik zie die versoepelingen niet komen totdat het keerpunt qua besmettingen is bereikt.
Speciaal ervoor teruggespoeldquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef DonDruiper het volgende:
Wie zag Lisa Westerveld binnen komen
Rokje tot net over de billen.
Nu schiet ik toch even in de verdediging voor Mark. Als jij 2,5 jaar geleden had gezegd dat we de IC en kliniek moesten uitbreiden met duizenden bedden omdat we ons moesten voorbereiden op een pandemie dan had je ze ook voor gek verklaard. Sterker nog, als men in voorjaar 2021 hetzelfde hadden gezegd (toen de vaccins de uitweg leken) hadden we ze ook voor gek verklaard.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En hoe komt dat?
Niet door een virus(je), dat komt door de politiek en hun jarenlange belabberde beleid.
Zo onterecht omdat af te wimpelen op de maatschappij. En je ziet het. De 20mrd die er in totaal mee is bespaard is dubbel en dwars ingehaald door de pakketten.
Neemt uw verantwoording markiemark.
Ah, die gaat voor het 2B-beleidquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef DonDruiper het volgende:
Aangezien zo'n beetje alles onder die wet valt, inclusief de mondkapjes, wordt het gewoon weer 3 maanden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een verlening is prima, maar niet voor 3 maanden.
Yep.quote:
Dat vind ik wel een heftige uitspraak. Wat is er zo erg nog aan besmet worden? Ik vind eigenlijk dat mensen die nog bang zijn besmet te worden dan maar zolang niet op die plekken moeten komen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep.
Met de besmettelijkheid van de huidige variant zie ik het zeker niet zitten dat mensen die geboosterd zijn overal zonder testen mogen komen.
Aparte kledingcombinatie welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:09 schreef DonDruiper het volgende:
Kan prima joh. Lisa denkt dat ze bij de voice auditie komt doen volgens mij of de lokale stripclub.quote:
Er is al jaren kritiek op het zorgbeleid. En zeker qua capaciteit in vergelijking met de landen om ons heen of rest van de eu. Dat is niet exclusief aan de afgelopen 2 jaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:13 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Nu schiet ik toch even in de verdediging voor Mark. Als jij 2,5 jaar geleden had gezegd dat we de IC en kliniek moesten uitbreiden met duizenden bedden omdat we ons moesten voorbereiden op een pandemie dan had je ze ook voor gek verklaard. Sterker nog, als men in voorjaar 2021 hetzelfde hadden gezegd (toen de vaccins de uitweg leken) hadden we ze ook voor gek verklaard.
De keuzes zijn achteraf duidelijk fout geweest, dat ben ik met je eens. Maar met de info die men toen had kan ik ze dat niet kwalijk nemen.
Neemt niet weg dat ze natuurlijk veel meer fouten hebben gemaakt die je ze kan aanrekenen.
Yoo is dit 2002 of wat:o. Je ziet niks zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:24 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ze staat NU voor de microfoon!![]()
Dit is toch veel te klein man.. We leven in een 4K tijdperk en jij komt aan met 50x50.. wil je er een avatar van maken ofso?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:24 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ze staat NU voor de microfoon!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |