SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Het debat over de verlening voor de 4e! verlening Tijdelijke wet maatregelen covid-19 begint.
kijk live
Tekenen bij het kruisje zoals gewoonlijk, wedden?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
https://podcasts.google.c(...)E9fMTY3NTk1MTI?ep=14quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:21 schreef zalkc het volgende:
[..]
Avondklok en verbod op kerstkoren?
Ik had het niet over versoepelingen en/of verzwaringen. Jammer.
Ik wil gewoon weten van een expert in dat werkveld wat zijn realistische verwachtingen zijn en welke impact dat gaat hebben bij ongewijzigd beleid.Is dat zoveel te veel gevraagd?
Vanaf 30 min. Keihard afschalen reguliere zorg."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik heb al geleerd dat je prognoses van het OMT over ziekenhuisopnamen altijd door 2,5 moet delen en dat je dan wel in de buurt van de werkelijkheid komt. Derhalve hou ik het op 2000 opnames.quote:![]()
quote:kijk dat 2e kamerdebat en is al nu 1 minuut irritant met dat continue reinigen van die microfoon door die mensen die als enige mondkapjes op hebben, gaat nergens over.![]()
wtfquote:
Veel achterstand hier dus, we zaten de laatste paar keer (gister weet ik niet) rond de 50-100 meen ik.![]()
75% van niet veel is nog altijd minder dan niet veel...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, met betekent niet door hè. Dus je zou kunnen stellen dat 75% wel door of indirect door corona op de IC komt.
En als je daar nog nog de vaccinweigeraars van af haalt... tjsa... dan blijft er denk ik wel heeeeel weinig over.![]()
Jazeker, dat lijkt mij wel. Beetje pruttelen & tekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:41 schreef _serial_ het volgende:
Het debat over de verlening voor de 4e! verlening Tijdelijke wet maatregelen covid-19 begint.
kijk live
Tekenen bij het kruisje zoals gewoonlijk, wedden?![]()
Je hebt alle nieuws van vandaag gemistquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:41 schreef _serial_ het volgende:
kijk live
Tekenen bij het kruisje zoals gewoonlijk, wedden?![]()
![]()
Lezen blijft moeilijk hè.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij niet weet hoeveel mensen er dagelijks worden opgenomen in het ziekenhuis vanwege griep kan je niet stellen dat Omicron minder erg is dan griep. Laten we niet die toer op gaan.![]()
Ik zag net bij de grote steden dat sommige enorm oplopen, maar dat Amsterdam afneemt of in ieder geval stabiel blijft.... misschien daar de piek al geweest?
Ik probeer regelmatig hoe lang het duurt voordat ik een afspraak kan maken, het kon nu weer in Amsterdam zelf en een dag later dan dat ik het probeerde.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
België zegt ook al over de piek heen te zijn. Overigens meer dan 4.000 mensen in de ziekenhuizen, maar daar hoor je ze verder niet over klagen.![]()
Nee, eerst een "heel scherp debat" en daarna pas tekenen bij het kruisje.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:41 schreef _serial_ het volgende:
kijk live
Tekenen bij het kruisje zoals gewoonlijk, wedden?
Overigens is verlenging op dit moment, gezien de nog geldende maatregelen en de hoogte van de besmettingsaantallen, wel verdedigbaar. De volgende verlenging wordt interessant. Dan kom je echt op het punt dat je tijdelijke maatregelen permanent moet gaan maken, aangezien er dan geen enkele tijdelijke reden meer te geven is als argument.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Hoelang wordt het verlengd?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, eerst een "heel scherp debat" en daarna pas tekenen bij het kruisje.
Overigens is verlenging op dit moment, gezien de nog geldende maatregelen en de hoogte van de besmettingsaantallen, wel verdedigbaar. De volgende verlenging wordt interessant. Dan kom je echt op het punt dat je tijdelijke maatregelen permanent moet gaan maken, aangezien er dan geen enkele tijdelijke reden meer te geven is als argument.![]()
Het moet sowieso besmettelijker zijn om Omicron uit te bannen, als het minder besmettelijk is, zal het nooit de overhand kunnen krijgen. Meestal is het zo dat indien besmettelijker, dan ook minder dodelijk. Dat kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omikron is al zo gigantisch efficiënt en voordelig. Ik zie niet in hoe het veel dodelijker én besmettelijker kan worden. Dat spreekt elkaar toch tegen?![]()
Als het goed is voor 3 maanden, maar in theorie kan het voor iedere periode zijn waar de Kamer mee akkoord gaan. Dus twee en een halve week, maar ook zes jaar.quote:Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Wat een poppenkast toch allemaal he....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Overigens is verlenging op dit moment, gezien de nog geldende maatregelen en de hoogte van de besmettingsaantallen, wel verdedigbaar. De volgende verlenging wordt interessant. Dan kom je echt op het punt dat je tijdelijke maatregelen permanent moet gaan maken, aangezien er dan geen enkele tijdelijke reden meer te geven is als argument.
Allemaal zieltjes winnen bij de achterban. Een groot deel is helemaal niet bezig met de standpunten waar een partij voor staat, maar hoe kom ik in de picture om stemmen te krijgen. Kansloos.![]()
Nou het maakt wel inzichtelijk waar die bangmaakverhalen over "forse stijging ziekenhuisopnamen bij personen onder de 30" van afgelopen week vandaan komen.... met Covid-19 dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Oliver23 het volgende:
Ziekenhuisopnames en de opnamereden (25 tot en met 31 januari):
IC-afdelingen
[ afbeelding ]
Verpleegafdelingen
[ afbeelding ]![]()
her-infectie met omicron schijnt ook voor te komenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Het moet sowieso besmettelijker zijn om Omicron uit te bannen, als het minder besmettelijk is, zal het nooit de overhand kunnen krijgen. Meestal is het zo dat indien besmettelijker, dan ook minder dodelijk. Dat klopt![]()
Op zich is dat al jaren zo, maar meestal heb je er niet zo veel last van. Waar het nu over gaat raakt echter heel veel mensen heel hard. Iets meer bewustzijn op dat punt zou wel op zijn plaats zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:49 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wat een poppenkast toch allemaal he....
Allemaal zieltjes winnen bij de achterban. Een groot deel is helemaal niet bezig met de standpunten waar een partij voor staat, maar hoe kom ik in de picture om stemmen te krijgen. Kansloos.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nou dan ga ik vast in bed liggen. 2 weken geleden postief gestest. Vorige week helemaal hersteld. Zondag borrel gedronken en gegegen bij vrienden van ons die vandaag positief getest zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
her-infectie met omicron schijnt ook voor te komen
[ twitter ]
Ik ga mij vast ziek melden.![]()
Kan met verkoudheid ook, zeker als je met kinderen werkt kun je zomaar 6 keer per jaar mild ziek zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
her-infectie met omicron schijnt ook voor te komen
[ twitter ]![]()
De 'met' groep wordt op alle manieren kleiner gemaakt dor de witte jassen.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Hahahah dat gepoets
En niemand een mondkapje tijdens het lopen he.
Wat een fucking poppenkastZuiger van het FOK!-OMT![]()
zeker maar mocht dit kloppen wordt in quarantaine gaan wel duur 6 keer per jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan met verkoudheid ook, zeker als je met kinderen werkt kun je zomaar 6 keer per jaar mild ziek zijn.![]()
Gaat nergens over idd. 10 min bezig en Sylvana is nu al vervelend ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:53 schreef DonDruiper het volgende:
Hahahah dat gepoets
En niemand een mondkapje tijdens het lopen he.
Wat een fucking poppenkast
Zeg gewoon steun of geen steun ipv elke keer een verhaaltje![]()
Dus is misschien stoppen met die quarantaines een goed idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar mocht dit kloppen wordt in quarantaine gaan wel duur 6 keer per jaar![]()
Dat zogenaamde tegen de maatregelen zijn is voor de buhne en om zieltjes te winnen. Men is net zo bang (terecht of onterecht) als Mark en Ernst zelf. Alleen willen ze doen alsof ze het er niet mee eens zijn voor de mensen die getroffen worden. Als ze zelf verantwoordelijk waren geweest dan hadden ze vermoedelijk ook aan de strengere kant gezeten qua maatregelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op zich is dat al jaren zo, maar meestal heb je er niet zo veel last van. Waar het nu over gaat raakt echter heel veel mensen heel hard. Iets meer bewustzijn op dat punt zou wel op zijn plaats zijn.![]()
Maar waarom heeft daar niemand een mondkapje op? Hoe kun je van de bevolking verwachten dat je een mondkapje op doet als je naar de wc wilt in een restaurant, maar zelf niet het goede voorbeeld geeft?
Snap daar echt niks van.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Mag ik aannemen dat oranje en rood de dagelijks gerapporteerde cijfers zijn, waarbij oranje dan dus de gebroken been / oncologie / zwangerschappen zijn? En groen dus de opnames die niet dagelijks gerapporteerd worden, en dus ook zonder covid zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Oliver23 het volgende:
Ziekenhuisopnames en de opnamereden (25 tot en met 31 januari):
IC-afdelingen
[ afbeelding ]
Verpleegafdelingen
[ afbeelding ]![]()
Doe als wij zeggen, niet zoals wij doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:58 schreef DonDruiper het volgende:
Maar waarom heeft daar niemand een mondkapje op? Hoe kun je van de bevolking verwachten dat je een mondkapje op doet als je naar de wc wilt in een restaurant, maar zelf niet het goede voorbeeld geeft?
Snap daar echt niks van.
Dat geldt de hele crisis al.![]()
Nou, trek er lekker je conclusie uit. Wordt blijkbaar niet zoveel waarde aan gehecht. Waarom zou je het zelf dan wel doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:58 schreef DonDruiper het volgende:
Snap daar echt niks van.![]()
Die mondkapjes zijn sowieso alleen nog voor de bühne. Alsof die politici er zelf ooit in geloofd hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:58 schreef DonDruiper het volgende:
Snap daar echt niks van.![]()
Dat is inderdaad waar het om draait in de politiek. Hoe kom je over.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:55 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat zogenaamde tegen de maatregelen zijn is voor de buhne en om zieltjes te winnen. Men is net zo bang (terecht of onterecht) als Mark en Ernst zelf. Alleen willen ze doen alsof ze het er niet mee eens zijn voor de mensen die getroffen worden. Als ze zelf verantwoordelijk waren geweest dan hadden ze vermoedelijk ook aan de strengere kant gezeten qua maatregelen.
Streng + mild virus = daadkrachtig
Streng + gevaarlijk virus = daadkrachtig
Soepel + mild virus = goed gezien
Soepel + gevaarlijk virus = einde carriere
Dus beetje sputteren en er mee instemmen is het beste voor je carriere.![]()
Ik denk dat een deel van de registratie-achterstand in Twente is weggewerkt
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Air timequote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gaat nergens over idd. 10 min bezig en Sylvana is nu al vervelend ook.
Zeg gewoon steun of geen steun ipv elke keer een verhaaltje'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En je zou dat nog kunnen splitsen in de mensen die wel verantwoordelijk zijn t.o.v. de oppositie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:00 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar het om draait in de politiek. Hoe kom je over.
Streng + mild virus = daadkrachtig
Streng + gevaarlijk virus = daadkrachtig
Soepel + mild virus = goed gezien
Soepel + gevaarlijk virus = einde carriere
Dus beetje sputteren en er mee instemmen is het beste voor je carriere.
Je kan heel makkelijk roepen dat je tegen alle maatregelen bent als je in de oppositie zit terwijl je weet dat die maatregelen er toch wel komen. Dan win je altijd namelijk als politicus. Zie de strategie van FVD.![]()
Een verlening is prima, maar niet voor 3 maanden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Overigens is verlenging op dit moment, gezien de nog geldende maatregelen en de hoogte van de besmettingsaantallen, wel verdedigbaar. De volgende verlenging wordt interessant. Dan kom je echt op het punt dat je tijdelijke maatregelen permanent moet gaan maken, aangezien er dan geen enkele tijdelijke reden meer te geven is als argument.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Hier is iedere opname er 1 te veel wegens onze belabberde capaciteit.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
België zegt ook al over de piek heen te zijn. Overigens meer dan 4.000 mensen in de ziekenhuizen, maar daar hoor je ze verder niet over klagen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ja, de capaciteit is nu echt het probleem waar we tegen aan lopen. Dus ik zie die versoepelingen niet komen totdat het keerpunt qua besmettingen is bereikt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier is iedere opname er 1 te veel wegens onze belabberde capaciteit.![]()
Zitten we al aan de max. capaciteit dan? Verre van toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:07 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja, de capaciteit is nu echt het probleem waar we tegen aan lopen. Dus ik zie die versoepelingen niet komen totdat het keerpunt qua besmettingen is bereikt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: