SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 31-01-2022 15:34:39 ]![]()
Ja hier ookquote:Op maandag 31 januari 2022 13:53 schreef SilverEyes het volgende: Van die mensen die nu nog compleet over de rooie raken als ze misschien in contact zijn geweest met een besmet persoon. En als je dan zegt dat iedereen waarschijnlijk binnenkort wel aan de beurt is met de huidige besmettingscijfers, ze echt woest op je worden. Meer mensen die dat nu nog ervaren?
Hoop dat mensen wat meer chill gaan worden komende tijd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat hoop ik inderdaad ook. Veel mensen hebben korte lontjes, gelukkig niet in mijn vriendenkringquote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hier ook
Hoop dat mensen wat meer chill gaan worden komende tijdwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Niet zo ruw man, niet zo ruw! Zachtjes oke, zachtjesssssquote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hier ook
![]()
Wat is jouw definitie van compleet over de rooie en woest?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
Van die mensen die nu nog compleet over de rooie raken als ze misschien in contact zijn geweest met een besmet persoon. En als je dan zegt dat iedereen waarschijnlijk binnenkort wel aan de beurt is met de huidige besmettingscijfers, ze echt woest op je worden. Meer mensen die dat nu nog ervaren?![]()
@Lenny_Leonard en @Noek weten hier wel raad meequote:Op maandag 31 januari 2022 14:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet zo ruw man, niet zo ruw! Zachtjes oke, zachtjesssssOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Krijsend op Twitter, in eenzame opsluiting nadat ze snel een paar blikken kikkererwten en soep uit de kelder hebben gepaktquote:Op maandag 31 januari 2022 14:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van compleet over de rooie en woest?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn ervaring is dat mensen sowieso om het minste of geringste flippen terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hier ook
Ik kan daar echt niet bij he.
Weet je wat ik altijd mezelf af vraag als ik in een minder leuke situatie kom, op wat voor manier dan ook...?
Hoe gaat dit je leven beïnvloeden in the bigger picture? How is this affecting YOU....really?
Geloof me, 9.9 van de 10 keer is het antwoord: niet tot nauwelijks.
Een vreemde zegt of doet iets wat ik niet leuk vind. Ok, ok...
Is dit een momentopname? > in bijna alle gevallen: Ja.
Ga je deze vreemde vaker tegenkomen en gaat ie een grote rol spelen in je leven op lange termijn? > in bijna alle gevallen: Nee.
In that case:![]()
![]()
Jammer dat ik deze post maar één duimpje kan gevenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen sowieso om het minste of geringste flippen terwijl dat helemaal niet nodig is.
Ik kan daar echt niet bij he.
Weet je wat ik altijd mezelf af vraag als ik in een minder leuke situatie kom, op wat voor manier dan ook...?
Hoe gaat dit je leven beïnvloeden in the bigger picture? How is this affecting YOU....really?
Geloof me, 9.9 van de 10 keer is het antwoord: niet tot nauwelijks.
Een vreemde zegt of doet iets wat ik niet leuk vind. Ok, ok...
Is dit een momentopname? > in bijna alle gevallen: Ja.
Ga je deze vreemde vaker tegenkomen en gaat ie een grote rol spelen in je leven op lange termijn? > in bijna alle gevallen: Nee.
In that case:
[ afbeelding ]
Volledig mee eens ouwe Spanjeganger
En krijsend in je gezicht losgaan, elke dag 3/4 zelftesten doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijsend op Twitter, in eenzame opsluiting nadat ze snel een paar blikken kikkererwten en soep uit de kelder hebben gepakt
Chill, stress is niet goed voor je.![]()
Oh dat valt nog mee.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijsend op Twitter, in eenzame opsluiting nadat ze snel een paar blikken kikkererwten en soep uit de kelder hebben gepaktVermoeden van fake news.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
En krijsend in je gezicht losgaan, elke dag 3/4 zelftesten doen.
Heh, dat vind ik wel een leuke opmerking maar mischien moet je dat breder trekken want ik zie hier allerlei users dagelijks volop rood aanlopen en schelden op van alles en nog wat, het gekrijs komt van meerdere kanten, denk ikquote:Op maandag 31 januari 2022 14:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
En krijsend in je gezicht losgaan, elke dag 3/4 zelftesten doen.
![]()
Ik heb nog steeds wel vrienden die doodsbang zijn om besmet te raken, maar meestal is daar wat meer mee aan de hand. Ben juist wel bang dat die angstcampagne van het OMT averechts heeft gewerkt bij dat soort personen, het is wel redelijk triest.
De focus moet ook allang niet meer liggen op het voorkomen van besmettingen maar op het voorkomen van ernstige ziekte, dus door gezond te leven, genoeg te sporten en als je in een risicogroep valt een boosterprik halen.Makkelijk eerste![]()
Dan ken jij m'n buurvrouw nog nietquote:Op maandag 31 januari 2022 14:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee.
[..]
Vermoeden van fake news.![]()
![]()
De meeste mensen om mij heen zijn niet bang om besmet te raken, maar om in Quarantaine te moetenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nog steeds wel vrienden die doodsbang zijn om besmet te raken, maar meestal is daar wat meer mee aan de hand.![]()
![]()
Ja, dat hoor ik ook om mij heen wel, ik heb iets van 'test je dan gewoon niet tenzij je klachten hebt'.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
De meeste mensen om mij heen zijn niet bang om besmet te raken, maar om in Quarantaine te moetenMakkelijk eerste![]()
Incindental findings?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC instroom 11
IC bezetting 212
Kliniek instroom 138
Kliniek bezetting 1035
1035, daar gaan we. We hebben een GROOT probleem.![]()
Besmettingscijfers zijn zo 2021quote:Op maandag 31 januari 2022 14:29 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Aankomende persconferentie heeft Ernst het weer over Zuid-Afrika, want die stijgen weerLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Een vriendin van me, ongeveer zelfde leeftijd, geen medische issues, wil mij al ongeveer sinds de start van de pandemie niet meer zien omdat ik de hele dag tussen 1000 wandelende virusbommetjes verkeer in een schoolgebouw. Alleen in de zomervakantie nog een keer op het terras gezeten. Nou ja, dan niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:53 schreef SilverEyes het volgende:
Van die mensen die nu nog compleet over de rooie raken als ze misschien in contact zijn geweest met een besmet persoon. En als je dan zegt dat iedereen waarschijnlijk binnenkort wel aan de beurt is met de huidige besmettingscijfers, ze echt woest op je worden. Meer mensen die dat nu nog ervaren?
Van de vader van een vriend van me, die ik laatst om een lift vroeg maar dat weigerde omdat hij in de auto geen afstand kan houden, begreep ik dat een stuk beter. In de zeventig, zeker twintig kilo te zwaar, even goede vrienden. Pak ik de bus wel.
Ik doe er zelf allemaal niet zo moeilijk over. Als anderen veel voorzichtiger zijn dan ik dan is dat hun keuze, die ik in sommige gevallen wel begrijp en in sommige gevallen wat minder, maar iedereen moet dat voor zichzelf weten.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
lekker veilig, die busquote:Op maandag 31 januari 2022 14:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een vriendin van me, ongeveer zelfde leeftijd, geen medische issues, wil mij al ongeveer sinds de start van de pandemie niet meer zien omdat ik de hele dag tussen 1000 wandelende virusbommetjes verkeer in een schoolgebouw. Alleen in de zomervakantie nog een keer op het terras gezeten. Nou ja, dan niet.
Van de vader van een vriend van me, die ik laatst om een lift vroeg maar dat weigerde omdat hij in de auto geen afstand kan houden, begreep ik dat een stuk beter. In de zeventig, zeker twintig kilo te zwaar, even goede vrienden. Pak ik de bus wel.
Ik doe er zelf allemaal niet zo moeilijk over. Als anderen veel voorzichtiger zijn dan ik dan is dat hun keuze, die ik in sommige gevallen wel begrijp en in sommige gevallen wat minder, maar iedereen moet dat voor zichzelf weten.![]()
![]()
Ziekenhuisopnames daar nemen rap af. BA.2 is gewoon nog iets besmettelijker. Plus het begon in Gauteng maar verplaatst zich uiteraard naar andere delen van het land.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:29 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Aankomende persconferentie heeft Ernst het weer over Zuid-Afrika, want die stijgen weer
(in de ziekenhuizen aldaar betrof het percentage incidental findings 70% wellicht heden 80%)![]()
Devil's advocatequote:Op maandag 31 januari 2022 14:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een vriendin van me, ongeveer zelfde leeftijd, geen medische issues, wil mij al ongeveer sinds de start van de pandemie niet meer zien omdat ik de hele dag tussen 1000 wandelende virusbommetjes verkeer in een schoolgebouw. Alleen in de zomervakantie nog een keer op het terras gezeten. Nou ja, dan niet.... maar wellicht dat die "vriendin" eigenlijk al langer van de vriendschap af wilde, en nu de covid pandemie als ideaal excuus kan gebruiken om maar niet meer af te spreken?
![]()
![]()
![]()
Wel knap dat het AD gewoon iedere maandag weer geen context geeft aan de ziekenhuiscijfers.
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Niemand neemt het AD serieus.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:50 schreef DonDruiper het volgende:
Wel knap dat het AD gewoon iedere maandag weer geen context geeft aan de ziekenhuiscijfers.What can change the nature of a man?![]()
Gidsland Zuid-Afrikaquote:Op maandag 31 januari 2022 14:29 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Aankomende persconferentie heeft Ernst het weer over Zuid-Afrika, want die stijgen weer![]()
Het écht interessante dagcijfer is met hoeveel de achterstand oplooptquote:Op maandag 31 januari 2022 15:01 schreef DonDruiper het volgende:
Nou, maar weer op naar de nietszeggende dagcijfers.![]()
![]()
En zelfs dat zijn het niet eens met al die vertraging en missers en teststopsquote:Op maandag 31 januari 2022 15:01 schreef DonDruiper het volgende:
Nou, maar weer op naar de nietszeggende dagcijfers.
Beter stoppen we met testen. Volkomen zinloos en kost bakken vol met geld.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:03 schreef Molo het volgende:
[..]
En zelfs dat zijn het niet eens met al die vertraging en missers en teststopsZuiger van het FOK!-OMT![]()
Heeft niemand wat beters te doen dan wachten op niet kloppende cijfertjes?
Where law ends, tyrrany begins.![]()
Present voor weer een stukje non informatie.
Maar ja, blijven toch dé cijfers he. Je raakt er een beetje aan gehecht.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Maar ja, blijven toch dé cijfers he. Je raakt er een beetje aan gehecht.
De enige cijfers die er toe doen!![]()
Welke cijfers kunnen straks de besmettingen mee vervangen als de pandemie voorbij is, die elke dag om 15:15 gepost worden?quote:Op maandag 31 januari 2022 15:11 schreef Scrummie het volgende:
Maar ja, blijven toch dé cijfers he. Je raakt er een beetje aan gehecht.![]()
Die cijfers om 15:15 breken zo lekker de middag. Dan is het eerst even reacties en grafieken kijken om dan op te gaan maken voor de cup-a-soup van 16:00."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige cijfers die er toe doen!![]()
Aantal M&M's die ik heb gegeten.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke cijfers kunnen straks de besmettingen mee vervangen als de pandemie voorbij is, die elke dag om 15:15 gepost worden?Tap tap tap![]()
Zelfs gezonde mensen kunnen heel erg ziek worden, en ongezonde mensen kan het meevallen.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nog steeds wel vrienden die doodsbang zijn om besmet te raken, maar meestal is daar wat meer mee aan de hand. Ben juist wel bang dat die angstcampagne van het OMT averechts heeft gewerkt bij dat soort personen, het is wel redelijk triest.
De focus moet ook allang niet meer liggen op het voorkomen van besmettingen maar op het voorkomen van ernstige ziekte, dus door gezond te leven, genoeg te sporten en als je in een risicogroep valt een boosterprik halen.
Het Virus kijkt niet naar je levensstijl.![]()
Uitstekende vraag. We moeten toch de leegte ergens mee opvullen.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke cijfers kunnen straks de besmettingen mee vervangen als de pandemie voorbij is, die elke dag om 15:15 gepost worden?
Lijkt me een vraag voor het FOK! OMT![]()
![]()
Bijhouden hoeveel mensen de normale griep krijgen per dag! Kunnen we daar helemaal over in paniek rakenquote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke cijfers kunnen straks de besmettingen mee vervangen als de pandemie voorbij is, die elke dag om 15:15 gepost worden?Koopmans heeft vast wat suggesties voor bijpassende maatregelen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2022 15:15:30 ]![]()
Hoeveel nieuwe huurwoningen er in de sociale sector zijn gebouwd? Hoeveel stikstofuitstoot er vermeden is? Hoeveel auto's er op de snelweg reden in de afgelopen dag? Zoveel mogelijkheden.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Welke cijfers kunnen straks de besmettingen mee vervangen als de pandemie voorbij is, die elke dag om 15:15 gepost worden?![]()
- 112.227 nieuwe positieve testen
- 138 nieuwe ziekenhuisopnames
- 11 nieuwe IC-opnames
- 5 nieuwe overlijdens“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hahahahahaha de teringquote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 11 nieuwe IC-opnames
- 5 nieuwe overlijdens![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Een maand of 2 geleden maakten we ons druk om 10.000 positiefquote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 11 nieuwe IC-opnames
- 5 nieuwe overlijdens
Twiddel![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 11 nieuwe IC-opnames
- 5 nieuwe overlijdensHoeveel van de achterstand is er ingelopen?
![]()
We gaan hard
_____
quote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 11 nieuwe IC-opnames
![]()
300quote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef chratnox het volgende:
[..]Hoeveel van de achterstand is er ingelopen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Misschien als het die mini's zijnquote:Op maandag 31 januari 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Zoveel M&M's eet ik niet op een dag hoor.
Twiddel![]()
Indien dat wel zo was hadden we wel vast een IC-bedje voor je gereserveerd, gelukkig dusquote:Op maandag 31 januari 2022 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Zoveel M&M's eet ik niet op een dag hoor.![]()
![]()
Dat het Vegeta gifje nog een speciaal moment wasquote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een maand of 2 geleden maakten we ons druk om 10.000 positief
_____
Oh god hahahaha wat erg dit. Hoe dan![]()
![]()
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
112!!!quote:Op maandag 31 januari 2022 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
- 11 nieuwe IC-opnames
![]()
Heel mooi.
Zijn we al geplaatst voor de Champions League nu?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Forum Opties Forumhop: Hop naar: