abonnement Unibet Coolblue
pi_203444742
offtopic - houdt dat hier buiten aub

[ Bericht 52% gewijzigd door Frutsel op 31-01-2022 14:50:11 ]
pi_203446445
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 14:27 schreef Homey het volgende:


Misschien kun je een er een topic over openen. Hier is het niet relevant.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 31-01-2022 14:49:57 ]
anonieme razernist
pi_203446720
Doen we het toch zo?

quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:54 schreef potjecreme het volgende:
Waarom houden jullie die mensen zo in de gaten?
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2022 12:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Omdat er niks tegen ondernomen word? het zijn een stelletje bij elkaar geraapte dorpsgekken idd,maar er word niks mee-/of tegen gedaan om een of andere reden vind ik dat zielig, aan de andere kant wil ik ook niet dat ik er eentje in de supermarkt op zn muil sla en ik de gene ben die de dader is, terwijl ik daar van persoonlijke opvattingen een gegronde reden voor kan vinden.

Zie het een beetje als proberen te begrijpen wat dat soort mensen voorbeweegt, zodat, mocht je er in de buurt van komen je niet meteen de neiging voelt om er op in te haken.
pi_203447435
quote:
10s.gif Op maandag 31 januari 2022 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Doen we het toch zo?
[..]
[..]

Wat een rare reden.
pi_203447790
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2022 15:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat een rare reden.
En je herkent na zo veel voorbeelden wat de logica en gedachte achter dit handelen en protesteren is. Je ziet als overeenkomst dat veel prominente demonstranten ooit een klap hebben gekregen, waar de overheid bij betrokken was, waarna ze hun tijd doodden door wilde verhalen op internet op te zoeken.
Hoe verlichtend is het dan als iemand overtuigend uitlegt dat Corona onzin is? En als je dat van Qanon of een Q-aanhanger hebt en niet weet wat een overhaaste generalisatie is, dan is alles wat tot dan toe voor jou klopte, vloeibaar geworden. Dat zie je met Willem Engel: virus onzin, dus vaccin dodelijk, dus is Sigrid Kaag van de duivel. Dat zie je met OnrechtTV, zelfde retoriek. Dat zie je met Oppergek Erik: in zijn beleving benadeeld bij zijn rechtszaak over een omgangsregeling, dus geen recht, dus zit de koning illegaal op de troon, dus klopt de democratie niet, dus is de Aarde plat, dus leefden er tot in de negentiende eeuw reuzen die zichzelf teleporteerden met etherenergie, dus is Disney van de vrijmetselaars, dus is iedereen duivels, behalve zij die een geel hesje hebben en hij en zijn dochters natuurlijk.
Klaar met analyseren ben je pas als ze de handdoek in de ring gooien. Iemand als Nico van den Ham is bijvoorbeeld niet interessant meer. Wie? Nico van den Ham belasterde medewerkers van de woningstichting toen die meldingen over een pyromane buurman niet serieus namen, waarna hij bleef doorgaan en wegens slecht huurderschap uit huis werd gezet. Doordat met alle dwangsommen beslag is gelegd op ongeveer alles wat hij had, is hij aan lagerwal geraakt en heeft hij, ontheemd en verstoten, zijn handycam aan de wilgen gehangen. Hoor je al drie jaar niets meer van.
pi_203448939
Lol

twitter
pi_203449083
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2022 17:40 schreef potjecreme het volgende:
Lol

[ twitter ]
Er is een moment dat de logica je verstand te boven gaat.
pi_203449648
De een na de andere wappie vraagt om geld om uitzetting te voorkomen :')
pi_203450120
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:46 schreef -river- het volgende:
De een na de andere wappie vraagt om geld om uitzetting te voorkomen :')
Wie nu dan weder?
pi_203450159
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:19 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wie nu dan weder?
Ivo Heinrichs las ik bij Oma Vaxxi's wappie hoekje.
pi_203450164
wappies weten manieren te vinden of te kopieeren om de aandacht te trekken van de door hen zo gehaatte media.

wat zou een volgende stap zijn?

Over het spoor lopen, treinverkeer plat.
Picknick op de polderbaan, vliegverkeer plat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203450405
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:21 schreef -river- het volgende:

[..]
Ivo Heinrichs las ik bij Oma Vaxxi's wappie hoekje.
ohdiekenniknie
  maandag 31 januari 2022 @ 20:45:43 #15
111260 Charmian
a little joy
pi_203451907
Over donaties gesproken :')
twitter
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203452085
Linda Nijman denkt effe lekker te kunnen cashen. Die 20 euro zal ze zelf alvast ingelegd hebben?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203452154
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:45 schreef Charmian het volgende:
Over donaties gesproken :')
[ twitter ]
Je moet die stoet trucks toch eerst importeren. Of dacht je dat klm die vrachtwagens gratis uit Amerika overvloog?
pi_203452268
Gofundme geeft de optie om de persoon achter de inzameling te contacteren via de website. Daar kan je 1 keer gebruik van maken, maar ook 10.000 miljoen miljard keer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203452666
Gisteravond ging er een twitterbericht rond van wappen en bijbehorende trollen. Al snel kwam de eerste met een parodi. Ging over wegrestaurant 'In de klaver' in Niebert waar dan zogenaamd geen QR-code of mondkapje nodig was.

Deze inzending van Marieke is zo briljant. _O- _O_

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203453093
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gisteravond ging er een twitterbericht rond van wappen en bijbehorende trollen. Al snel kwam de eerste met een parodi. Ging over wegrestaurant 'In de klaver' in Niebert waar dan zogenaamd geen QR-code of mondkapje nodig was.

Deze inzending van Marieke is zo briljant. _O- _O_

[ twitter ]
Ik lees alleen in de reply’s dat er op Telegram een oproep rondgaat om restaurants waar je geweigerd wordt zonder kapje en QR, te bedanken dat ze zonder mondkapje en QR toch naar binnen mogen. Want dan gaan de BOA’s handhaven en moet het restaurant misschien wel sluiten...
En dan denken dat de overheid kan handhaven op iets waarvoor niet meer dan anekdotisch twitterbewijs is. :')
pi_203453232
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:19 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik lees alleen in de reply’s dat er op Telegram een oproep rondgaat om restaurants waar je geweigerd wordt zonder kapje en QR, te bedanken dat ze zonder mondkapje en QR toch naar binnen mogen. Want dan gaan de BOA’s handhaven en moet het restaurant misschien wel sluiten...
En dan denken dat de overheid kan handhaven op iets waarvoor niet meer dan anekdotisch twitterbewijs is. :')
zucht.... nog meer achterlijke oproepen. blij dat ik niet op Telegram zit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 31 januari 2022 @ 22:34:16 #22
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203453313
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:19 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik lees alleen in de reply’s dat er op Telegram een oproep rondgaat om restaurants waar je geweigerd wordt zonder kapje en QR, te bedanken dat ze zonder mondkapje en QR toch naar binnen mogen. Want dan gaan de BOA’s handhaven en moet het restaurant misschien wel sluiten...
Stel je voor dat je zo kansloos bent dat je denkt dat dit cool is en dat je dan een soort moderne che guevara bent :')
Conscience do cost.
pi_203453411
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:37 schreef ems. het volgende:

[..]
Stel je voor dat je zo kansloos bent dat je denkt dat dit cool is en dat je dan een soort moderne che guevara bent :')
Hooligans zijn ook trots als ze elkaar oproepen om een bushokje te slopen.
pi_203453428
Nou en zo heb je dus al genoeg redenen en dus een antwoord op de vraag waarom we die mensen zo in de gaten houden.. Knettergek volk, soms zelfs nog gevaarlijk ook, verneuken alles en nog belangrijker.. iedereen die tegen ze is die gaan het allemaal nog wel merken. Het is verdomme nog net geen oorlogsverklaring.

En als je het dan in je gore ongewassen lelijke kop haalt om mij (maar ook anderen) te vergelijken met een NSB'er omdat ik mee zou doen met een corrupte satanische pedofiele overheid en ik meewerk aan medische apartheid en uitsluiting et cetera.. JA, dan heb en krijg je mijn aandacht ja.. MET HEEL VEEL LIEFDE!
pi_203453524
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 22:48 schreef JohnWickPic het volgende:
Nou en zo heb je dus al genoeg redenen en dus een antwoord op de vraag waarom we die mensen zo in de gaten houden.. Knettergek volk, soms zelfs nog gevaarlijk ook, verneuken alles en nog belangrijker.. iedereen die tegen ze is die gaan het allemaal nog wel merken. Het is verdomme nog net geen oorlogsverklaring.

En als je het dan in je gore ongewassen lelijke kop haalt om mij (maar ook anderen) te vergelijken met een NSB'er omdat ik mee zou doen met een corrupte satanische pedofiele overheid en ik meewerk aan medische apartheid en uitsluiting et cetera.. JA, dan heb en krijg je mijn aandacht ja.. MET HEEL VEEL LIEFDE!
En wat je dan aanvullend nog ziet bij figuren als Mita, Eline, Steffie, Micha, Erik en Karin, is hun camerageilheid. Alles om gezien te worden, al moet je jezelf voor gek zetten. Mita met haar overdreven make-up, Eline en Steffie met hun potsierlijke opmerkingen en middelvingers, een dansende Micha die met clownsneus op schaterlachend ‘pedo’ scandeert, Erik met zijn heliumstem en rijmelarij, en Karin met haar Djottewawe (JHWH).
Vergeet ik bijna nog wappiepuber Esther, al heb ik daar al weken niets meer van gehoord. Met haar ‘ik ga stuk!’
pi_203453593
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 23:00 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En wat je dan aanvullend nog ziet bij figuren als Mita, Eline, Steffie, Micha, Erik en Karin, is hun camerageilheid. Alles om gezien te worden, al moet je jezelf voor gek zetten. Mita met haar overdreven make-up, Eline en Steffie met hun potsierlijke opmerkingen en middelvingers, een dansende Micha die met clownsneus op schaterlachend ‘pedo’ scandeert, Erik met zijn heliumstem en rijmelarij, en Karin met haar Djottewawe (JHWH).
Vergeet ik bijna nog wappiepuber Esther, al heb ik daar al weken niets meer van gehoord. Met haar ‘ik ga stuk!’
toch tegenstrijdig eigenlijk. Ze demonstreren tegen de maatregelen maar als de maatregelen straks wegzijn wat blijft er dan voor hen over om publiciteit te krijgen? 5G?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_203454114
Had Steff laatst niet een grote mond tegen Videre over hoeveel info ze wel niet hadden..




https://www.facebook.com/(...)4&id=100064607223979

Volgens mij sta je al een tijdje op de radar.. Net als alle andere wappies. Raar heh? Ja, er wordt meegekeken op je Facebook, en jammer ze zitten allang in je PM/DM, ze staan zelfs naast je bij demo's.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 07:43:12 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203454404
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 01:25 schreef JohnWickPic het volgende:
Had Steff laatst niet een grote mond tegen Videre over hoeveel info ze wel niet hadden..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://www.facebook.com/(...)4&id=100064607223979

Volgens mij sta je al een tijdje op de radar.. Net als alle andere wappies. Raar heh? Ja, er wordt meegekeken op je Facebook, en jammer ze zitten allang in je PM/DM, ze staan zelfs naast je bij demo's.
Kolere. Die reacties ook :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 07:47:37 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203454422
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 21:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gisteravond ging er een twitterbericht rond van wappen en bijbehorende trollen. Al snel kwam de eerste met een parodi. Ging over wegrestaurant 'In de klaver' in Niebert waar dan zogenaamd geen QR-code of mondkapje nodig was.

Deze inzending van Marieke is zo briljant. _O- _O_

[ twitter ]
Ja wat een genot was dat _O- _O- _O-

Marc van Ranst zat ook te genieten :D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 07:54:32 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203454438
OMG. De stickers van Videre zie ik in de PostNL app. Geen vertrouwen in mij ;( De schrijver van de envelop heeft het handschrift zitten verrommelen :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 09:08:59 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203454963
Wat een GENOT deze agenten :D Geen discussie, niet luisteren -> mee naar bureau _O-

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 12:18:48 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203457436
quote:
Ik moet morgen gvd gewoon werken _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 1 februari 2022 @ 12:53:10 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203457954
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:08 schreef Starhopper het volgende:
Wat een GENOT deze agenten :D Geen discussie, niet luisteren -> mee naar bureau _O-

Geweldig, ze heeft ook kennelijk geen flauw idee hoe het gaat als je gearresteerd wordt, alsof je lekker met je mobieltje en je handtas op de achterbank zou mogen zitten :')
Wat een totale nitwit zeg.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 1 februari 2022 @ 13:05:50 #36
111260 Charmian
a little joy
pi_203458152
' Toetaweej op je bek gek' _O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203458174
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 07:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kolere. Die reacties ook :')
Ze zijn weer onderling ruzie aan het maken :') _O- Staan ze straks in Den Haag tegen elkaar te strijden :D
  dinsdag 1 februari 2022 @ 13:07:49 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203458187
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:06 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze zijn weer onderling ruzie aan het maken :') _O- Staan ze straks in Den Haag tegen elkaar te strijden :D
Het kan ook eens meezitten ;)
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 1 februari 2022 @ 13:19:49 #39
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203458345
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 13:06 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze zijn weer onderling ruzie aan het maken :') _O- Staan ze straks in Den Haag tegen elkaar te strijden :D
dat ze net zo als Antifa, beiden naar een ander pleintje afgevoerd worden.
pi_203458490
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 12:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Geweldig, ze heeft ook kennelijk geen flauw idee hoe het gaat als je gearresteerd wordt, alsof je lekker met je mobieltje en je handtas op de achterbank zou mogen zitten :')
Wat een totale nitwit zeg.
Toen ik in het onderwijs werkte, had ik zulke meiden in een vmbo-klas. Hadden ze een filmpje gemaakt van de les, nam ik dat ding in en bracht ik de telefoon naar de teamleider. Liepen ze de hele school door achter je aan met ‘ik wil mijn mobiel terug’.
Veel meer intelligentie zal er in die vrouw ook niet zitten...
pi_203458509
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:08 schreef Starhopper het volgende:
Wat een GENOT deze agenten :D Geen discussie, niet luisteren -> mee naar bureau _O-

CELL PHONE, NOW!!1!

(Wat kan ze ermee doen als ze geboeid achterin zit?)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203458555
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 23:13 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]
toch tegenstrijdig eigenlijk. Ze demonstreren tegen de maatregelen maar als de maatregelen straks wegzijn wat blijft er dan voor hen over om publiciteit te krijgen? 5G?
In het Duits heb je daar een woord voor: Wutburger, dus ‘boosmens’. Gefrustreerd van zichzelf, daardoor een cruciale kans mislopen en daardoor een reden hebben om boos te zijn op iedereen die je niet bevestigt in je gelijk. Het doel doet er niet eens meer toe, want de wereld zit jou dwars. En in het bijzondere geval dat jouw problemen worden opgelost, dan zal altijd het feit blijven staan dat je leven niet geweldig is geweest.
En wiens schuld is dat? Zij denken aan iedereen behalve zichzelf, maar wij weten beter.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 16:06:48 #43
111260 Charmian
a little joy
pi_203460082
Maar echt, kan dat kind niet normaal praten? Steff heeft een voicebericht vastgepind op haar profiel en probeert haar volgers denk ik te hypnotiseren of zo. Ik wil het alleen maar zo snel mogelijk uit zetten.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064607223979
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 1 februari 2022 @ 16:36:54 #44
111260 Charmian
a little joy
pi_203460426
Tikkie Tinus is een beetje ziekies, geen corona zegt hij ergens. Hij wil zich niet laten testen.
twitter
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 1 februari 2022 @ 16:39:22 #45
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203460470
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:36 schreef Charmian het volgende:
Tikkie Tinus is een beetje ziekies, geen corona zegt hij ergens. Hij wil zich niet laten testen.
[ twitter ]
Overwegend het aantal sjekkie pauzes die hij afgelopen zondag inlastte, denk ik ook niet dat het met corona te maken heeft.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 16:41:15 #46
111260 Charmian
a little joy
pi_203460498
Oopsie
twitter
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 1 februari 2022 @ 16:50:43 #47
111260 Charmian
a little joy
pi_203460636
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Overwegend het aantal sjekkie pauzes die hij afgelopen zondag inlastte, denk ik ook niet dat het met corona te maken heeft.
Weet ik niet, ik ben geen arts. Dit zijn z'n klachten
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203460818
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:50 schreef Charmian het volgende:

[..]
Weet ik niet, ik ben geen arts. Dit zijn z'n klachten
[ afbeelding ]
Corona.
pi_203460980
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:41 schreef Charmian het volgende:
Oopsie
[ twitter ]
Vermoeiend, die Katja. Die stem en dat accent, het klinkt als een volgelinge van Rost van Tonningen...
pi_203461034
quote:
_O- _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 16:50 schreef Charmian het volgende:

[..]
Weet ik niet, ik ben geen arts. Dit zijn z'n klachten
[ afbeelding ]
Op naar de IC Tikkie! ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 17:30:39 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203461144
Ik ben net thuis en er zat een envelop met 10 viderestickers in de brievenbus *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 1 februari 2022 @ 17:39:32 #52
111260 Charmian
a little joy
pi_203461239
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 17:30 schreef Starhopper het volgende:
Ik ben net thuis en er zat een envelop met 10 viderestickers in de brievenbus *O* *O*
Heb je al een plan wanneer en waar je ze gaat plakken? :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 1 februari 2022 @ 18:03:07 #53
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203461488
Het gaat niet zo lekker met tikkie

twitter
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 1 februari 2022 @ 18:06:43 #54
111260 Charmian
a little joy
pi_203461524
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:03 schreef mazaru het volgende:
Het gaat niet zo lekker met tikkie

[ twitter ]
kijk eens een paar posts boven je ;)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203461537
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:03 schreef mazaru het volgende:
Het gaat niet zo lekker met tikkie

[ twitter ]
POLL
  dinsdag 1 februari 2022 @ 18:11:04 #56
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203461572
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:06 schreef Charmian het volgende:

[..]
kijk eens een paar posts boven je ;)
:@
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 1 februari 2022 @ 18:11:24 #57
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203461575
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:07 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
[poll=3612]
:+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 18:29:59 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203461721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 17:39 schreef Charmian het volgende:

[..]
Heb je al een plan wanneer en waar je ze gaat plakken? :D
Het zijn er maar 10 dus ze moeten op een plek waar de wappies ze 100% zeker zien. Eentje gaat op de bushalte in Hilversum.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 18:41:29 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203461867
Hier een plaatje :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 18:48:21 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203461973
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:03 schreef mazaru het volgende:
Het gaat niet zo lekker met tikkie

[ twitter ]
Wel toevallig. Eldor ook :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203462080
Steffi is op Aanrecht tv Facebook aan het reageren :s)
Nice *O*
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 18:59:24 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203462172
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Steffi is op Aanrecht tv Facebook aan het reageren :s)
Nice *O*
Ze denkt dat je Videre bent _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203462206
Zal Tinus nu tot inkeer komen en erkennen dat vaccineren toch beter is ?
Maar ja... hij heeft een status van grote vrijheidstrijder , dat streelt de ego en ook de bankrekening?

Wordt beter, maar het is wel eigen schuld, dikke bult
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 19:03:11 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203462217
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:01 schreef Bluesdude het volgende:
Zal Tinus nu tot inkeer komen en erkennen dat vaccineren toch beter is ?
Maar ja... hij heeft een status van grote vrijheidstrijder , dat streelt de ego en ook de bankrekening?

Wordt beter, maar het is wel eigen schuld, dikke bult
Of hij is al gevaccineerd. Problemen met je hartzakje is volgens de wappies een bijwerking van het vaccin :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203462275
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Steffi is op Aanrecht tv Facebook aan het reageren :s)
Nice *O*
Ga je reageren?
pi_203462286
Nodig haar ff uit op Fok.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 19:12:48 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203462315
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Nodig haar ff uit op Fok.
Niet in dit topic :(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203462333
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Niet in dit topic :(
Als ze haar eigen naam gegoogled komt ze hier vanzelf een keer.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 19:18:01 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203462365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als ze haar eigen naam gegoogled komt ze hier vanzelf een keer.
Meelezen vind ik prima. Dit soort opperwappen moeten we hier echt niet hebben als posters
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203462473
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Meelezen vind ik prima. Dit soort opperwappen moeten we hier echt niet hebben als posters
Ja, dan is het einde topicreeks.
pi_203462485
Ik heb trouwens nog geen stickers.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 19:36:02 #72
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203462647
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Steffi is op Aanrecht tv Facebook aan het reageren :s)
Nice *O*
Gezellie :7 :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203462650
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:27 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik heb trouwens nog geen stickers.
Opperwap Willem engel had trouwens op het twitteraccount van de politie gereageerd, zij gaven een blijk van medeleven vanwege de twee vermoorde Duitse collega’s.

Gekke Willem zei dat krijg je er nou van als je twee jaar lang mensen treitert.
Die verdient ook wel een stickertje.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 19:36:50 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203462664
Alles is weer onder controle! Tikkie gaat morgen fakkelen _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 19:38:05 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203462679
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:27 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik heb trouwens nog geen stickers.
;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203462728
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Alles is weer onder controle! Tikkie gaat morgen fakkelen _O-

[ twitter ]
Nee, niet naar de cardioloog gaan Tinus, het is maar een griepje. Gewoon blok gember wegkauwen.
pi_203462762
"complicatie van covid"?? Wat zullen we nu krijgen Tinus. :D _O-
pi_203462841
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:41 schreef Tourniquet het volgende:
"complicatie van covid"?? Wat zullen we nu krijgen Tinus. :D _O-
Wel slim om het ff te melden, kan die weer een tikkie doen voor een biertje in het caf na de demonstratie.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 19:52:16 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203462981
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wel slim om het ff te melden, kan die weer een tikkie doen voor een biertje in het caf na de demonstratie.
Nee. Want hij wil geen stok in zn neus :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203463070
Die muts zit nu op Twitter :')
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 20:00:22 #81
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203463184
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:54 schreef JohnWickPic het volgende:
Die muts zit nu op Twitter :')
Echt? _O- Wat is haar account? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 1 februari 2022 @ 20:00:40 #82
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_203463194
De stickers zijn hier ook binnen. En nu ook vol op die lelijke Hart voor Vrijheid stickers. Heerlijk dat die van papier zijn. Bij verwijderen trek je die papieren kut stickers van hun ook aan gort. :P

In mijn omgeving zijn er een hoop doorgekrast. Dat maakt papieren sticker wel zo makkelijk om te mishandelen >:)
pi_203463239
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Echt? _O- Wat is haar account? :')
https://twitter.com/GewoonSteff
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 20:07:38 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203463354
quote:
Ik pis in mn broek hier _O- _O- Verschillende mensen vragen om uitleg maar ze reageert niet meer _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 20:07:59 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203463365
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 20:00 schreef Claude_Viole het volgende:
De stickers zijn hier ook binnen. En nu ook vol op die lelijke Hart voor Vrijheid stickers. Heerlijk dat die van papier zijn. Bij verwijderen trek je die papieren kut stickers van hun ook aan gort. :P

In mijn omgeving zijn er een hoop doorgekrast. Dat maakt papieren sticker wel zo makkelijk om te mishandelen >:)
_O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203463568
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 20:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik pis in mn broek hier _O- _O- Verschillende mensen vragen om uitleg maar ze reageert niet meer _O-

[ twitter ]
I know, die reageert later vanavond of morgen wel weer. Mensen zeggen ook dat ze daar een groter bereik heeft en dat artsen en politici ook op Twitter zitten plus er is minder censuur dan op Facebook.. Kan mij nog wel wat zaken herinneren over dreigtweets...
pi_203463740
Je bent lekker op zondagavond aan het skaten. Nog even genieten met je makkers van het weekend, voor de school- dan wel werkweek weer begint. Drankje erbij, tieners en twintigers onder elkaar.
Ben je net lekker bezig op de halfpipe, komt De Gele Camera zieltjes winnen en propaganda maken voor zijn kanaal. Intussen lijkt hij meer bezig met boos zijn op de overheid, de ontdekking van complotrijk Tartaria, chemtrails, satanisme bij telefoonaanbieders en het lastigvallen van jongeren dan met Corona, dus het is de vraag of dit nog in het topic thuis hoort. Toch de link: https://www.brighteon.com/f2365efc-c983-46c9-9da4-1017d3cdc95d
  dinsdag 1 februari 2022 @ 20:39:55 #88
111260 Charmian
a little joy
pi_203463924
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 18:41 schreef Starhopper het volgende:
Hier een plaatje :)
[ afbeelding ]
Aww ik zag pas een filmpje waar ze die poesjes van de lantaarnpaal rukten :{
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203464323
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 19:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, niet naar de cardioloog gaan Tinus, het is maar een griepje. Gewoon blok gember wegkauwen.
Nee, paardenpis toch?
pi_203464353
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:01 schreef -river- het volgende:

[..]
Nee, paardenpis toch?
Ja, paardenontwormer is voor de 100 miljoen miljardste keer trending. het is bewezen dat het werkt. tenminste, in een petrischaaltje werkt het.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203464378
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, paardenontwormer is voor de 100 miljoen miljardste keer trending. het is bewezen dat het werkt. tenminste, in een petrischaaltje werkt het.
Ohw ontwormer, ik dacht paardenpis _O-
pi_203464381
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 20:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik pis in mn broek hier _O- _O- Verschillende mensen vragen om uitleg maar ze reageert niet meer _O-

[ twitter ]
Niet om het 1 of het ander hoor maar die Steffanie is wel een lekker mokkel hoor! Het is dat het motto 'don't stick your dick in crazy' is maar anders had ik het wel geweten. Die is volgens mij ook super makkelijk.
pi_203464444
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:04 schreef -river- het volgende:

[..]
Ohw ontwormer, ik dacht paardenpis _O-
Maak hier en daar een accountje met de naam Dokter Anders, gebruik wat moeilijke woorden en fix wat plaatjes en moet je eens opletten hoe snel ze aan de paardenpis zitten. :D
pi_203464715
Ik hoop echt dat ik morgen die stickers krijg en dat de postbode het niet verpest heeft. Ik had zelfs speciaal een cadeautje gekocht voor Eline.

  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 21:40:53 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203465065
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:24 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik hoop echt dat ik morgen die stickers krijg en dat de postbode het niet verpest heeft. Ik had zelfs speciaal een cadeautje gekocht voor Eline.

[ afbeelding ]
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 21:41:07 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203465071
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:04 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Niet om het 1 of het ander hoor maar die Steffanie is wel een lekker mokkel hoor! Het is dat het motto 'don't stick your dick in crazy' is maar anders had ik het wel geweten. Die is volgens mij ook super makkelijk.
Bah :r
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203465147
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Bah :r
Nog enige onderbouwing? Ik begrijp dat jij haar niet zou doen dus?
pi_203465358
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:24 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik hoop echt dat ik morgen die stickers krijg en dat de postbode het niet verpest heeft. Ik had zelfs speciaal een cadeautje gekocht voor Eline.

[ afbeelding ]
Jij pakt uit ik ga gewoon een kaart sturen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203465471
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:55 schreef vipergts het volgende:

[..]
Jij pakt uit ik ga gewoon een kaart sturen.
#feedeline Ze was zo blij met de wafel in Brussel en veel mensen laten haar nu in de steek. Die gun ik gewoon een wafel met videre sticker en groetjes van de EU.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 februari 2022 @ 22:31:34 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203466142
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:44 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Nog enige onderbouwing? Ik begrijp dat jij haar niet zou doen dus?
Een extreemrechtse wappie. Nee dankje. Dat is onderbouwing genoeg.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203467965
Kindermisbruik, het slachtoffer in het midden _O-
anonieme razernist
pi_203468036
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2022 00:38 schreef NoCigar het volgende:
Kindermisbruik, het slachtoffer in het midden _O- [ afbeelding ]
Is dat niet een oud plaatje? Ik heb daar al iets van gezien.. kinderen voor liegen en idd undercoverbeelden bij priklocaties.. "artsen" die het allemaal afkeuren en het vaccin niet als vaccin zien, bla bla wappiegelul.

Diezelfde Gideon die zegt dat het in mensenheugenis in bestrijding van virussen nooit nodig was een QR code te gebruiken en dat het daarom een complot is.

Tja, 100 jaar geleden lag het internet eruit of was niet stabiel genoeg dus daarom pleit ik voor meer 5G. ^O^
pi_203468063
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 00:47 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Is dat niet een oud plaatje? Ik heb daar al iets van gezien.. kinderen voor liegen en idd undercoverbeelden bij priklocaties.. "artsen" die het allemaal afkeuren en het vaccin niet als vaccin zien, bla bla wappiegelul.

Diezelfde Gideon die zegt dat het in mensenheugenis in bestrijding van virussen nooit nodig was een QR code te gebruiken en dat het daarom een complot is.

Tja, 100 jaar geleden lag het internet eruit of was niet stabiel genoeg dus daarom pleit ik voor meer 5G. ^O^
Het is een aankondiging van hun aktie, die ergens deze week geopenbaard gaat worden geloof ik, maar ik zag dit specifieke plaatje net pas. Ik moest hieraan denken:
anonieme razernist
pi_203468077
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 21:44 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Nog enige onderbouwing? Ik begrijp dat jij haar niet zou doen dus?
Nee, niemand hier en ik ben een vrouw van 42.

Als jij haar wil doen, prima maar hier achteraf niet om komen zeuren. Je zou er een kind mee maken, heb je ineens twee kids in huis. Plus wat schulden bij de overheid. Ieder zijn ding natuurlijk maar een hoer op de wallen is een veiliger keus en wat goedkoper.
pi_203468091
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 00:52 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het is een aankondiging van hun aktie, die ergens deze week geopenbaard gaat worden geloof ik, maar ik zag dit specifieke plaatje net pas. Ik moest hieraan denken:
Mooi, want op die FVD kar moet ook een sticker. ^O^
  woensdag 2 februari 2022 @ 01:01:55 #107
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203468115
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een extreemrechtse wappie. Nee dankje. Dat is onderbouwing genoeg.
Waaruit blijkt dat ze extreemrechts is ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_203468136
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 01:01 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat ze extreemrechts is ?
Ze heeft heel veel vriendjes in die sector. En niet de minste ook.
  woensdag 2 februari 2022 @ 02:32:41 #109
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203468263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 01:06 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze heeft heel veel vriendjes in die sector. En niet de minste ook.
Dat maakt haar toch niet extreemrechts ?

Niet dat het me zal verbazen als ze het wel is.
Ik ben inmiddels overleden
pi_203468364
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 01:01 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat ze extreemrechts is ?
Misschien wordt ze wel geil van Linkse praatjes, deze is voor het milieu, en deze voor de duurzaamheid.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203468470
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 06:50 schreef vipergts het volgende:

[..]
Misschien wordt ze wel geil van Linkse praatjes, deze is voor het milieu, en deze voor de duurzaamheid.
Die is fan van Willem
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 08:53:52 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203468970
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 02:32 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Dat maakt haar toch niet extreemrechts ?

Niet dat het me zal verbazen als ze het wel is.
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203469190
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 06:50 schreef vipergts het volgende:

[..]
Misschien wordt ze wel geil van Linkse praatjes, deze is voor het milieu, en deze voor de duurzaamheid.
Want rechtse meisjes worden geil van linkse praatjes! Mvg Hans Teeuwen. :+
Misschien kunnen we hem op haar af sturen? Heeft hij tenminste ook iets te doen, want zolang de CTB's er zijn, wil hij niet optreden. :P
The only way you can be original, is to be yourself.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 09:46:49 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203469445
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 09:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Want rechtse meisjes worden geil van linkse praatjes! Mvg Hans Teeuwen. :+
Misschien kunnen we hem op haar af sturen? Heeft hij tenminste ook iets te doen, want zolang de CTB's er zijn, wil hij niet optreden. :P
Hans Teeuwen is ook een wappie. Die 2 zullen het dus wel goed met elkaar kunnen vinden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203469907
quote:
84s.gif Op woensdag 2 februari 2022 09:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hans Teeuwen is ook een wappie. Die 2 zullen het dus wel goed met elkaar kunnen vinden.
Daarom, soort zoekt soort. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 20:26 schreef Magister_Artium het volgende:
Je bent lekker op zondagavond aan het skaten. Nog even genieten met je makkers van het weekend, voor de school- dan wel werkweek weer begint. Drankje erbij, tieners en twintigers onder elkaar.
Ben je net lekker bezig op de halfpipe, komt De Gele Camera zieltjes winnen en propaganda maken voor zijn kanaal. Intussen lijkt hij meer bezig met boos zijn op de overheid, de ontdekking van complotrijk Tartaria, chemtrails, satanisme bij telefoonaanbieders en het lastigvallen van jongeren dan met Corona, dus het is de vraag of dit nog in het topic thuis hoort. Toch de link: https://www.brighteon.com/f2365efc-c983-46c9-9da4-1017d3cdc95d
Ik vind de filmpjes waarbij hij het niet eens is met anderen op straat leuker :+ zoals deze laatst:
https://www.brighteon.com/468c682c-f191-444f-9a58-ed14f4cb3425

Een mevrouw roept halverwege dat-ie normaal moet doen en dan flipt-ie helemaal de pan uit. 8)7
The only way you can be original, is to be yourself.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 10:36:34 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203469946
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 2 februari 2022 @ 10:55:04 #117
111260 Charmian
a little joy
pi_203470196
quote:
Niet eens een medaille vanwege verrichte heldendaden? :') sneuneuzen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 2 februari 2022 @ 10:59:40 #118
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203470249
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:55 schreef Charmian het volgende:

[..]
Niet eens een medaille vanwege verrichte heldendaden? :') sneuneuzen
ze verkopen geen medailles bij de dumpshop en er waren er bovendien een stuk of 4die een bomber verkozen boven een legerjas.
pi_203470431
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Daarom, soort zoekt soort. :D
[..]
Ik vind de filmpjes waarbij hij het niet eens is met anderen op straat leuker :+ zoals deze laatst:
https://www.brighteon.com/468c682c-f191-444f-9a58-ed14f4cb3425

Een mevrouw roept halverwege dat-ie normaal moet doen en dan flipt-ie helemaal de pan uit. 8)7
Zou het nou nooit bij zulke mensen in hun hoofd opkomen dat juist zij degenen zijn die gehersenspoeld zijn :D _O-
And so the lion fell in love with the lamb
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 11:16:12 #120
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203470469
quote:
WTF :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203470593
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:12 schreef Bamba het volgende:

[..]
Zou het nou nooit bij zulke mensen in hun hoofd opkomen dat juist zij degenen zijn die gehersenspoeld zijn :D _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Het is koud, het is guur....
pi_203470689
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Daarom, soort zoekt soort. :D
[..]
Ik vind de filmpjes waarbij hij het niet eens is met anderen op straat leuker :+ zoals deze laatst:
https://www.brighteon.com/468c682c-f191-444f-9a58-ed14f4cb3425

Een mevrouw roept halverwege dat-ie normaal moet doen en dan flipt-ie helemaal de pan uit. 8)7
Wat is deze?

Is die vent een typetje van Van Kooten en De Bie?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203470798
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat is deze?

Is die vent een typetje van Van Kooten en De Bie?
Hebben we vaker gedacht ja en ik dacht ook wel eens met het broertje van Frank van Putten te maken te hebben, maar helaas.. het is geen sketch.
pi_203471542
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203471703
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Daarom, soort zoekt soort. :D
[..]
Ik vind de filmpjes waarbij hij het niet eens is met anderen op straat leuker :+ zoals deze laatst:
https://www.brighteon.com/468c682c-f191-444f-9a58-ed14f4cb3425

Een mevrouw roept halverwege dat-ie normaal moet doen en dan flipt-ie helemaal de pan uit. 8)7
Ik mis scheldwoorden als ‘arschloch’ en ‘schweinhund’. 8)7
Maar laten we eens met hem en al die andere antivaxers meegaan. Zij zijn niet geprikt en blijven dus leven, zonder chip. ‘Wij’ zijn wel geprikt en hebben daarmee gekozen voor een trage euthanasie. Wij zullen dus op korte termijn uit de wereld verdwijnen. Dan heb je nog twee groepen: de duistere machten en de ongevaccineerden die niets met die duistere machten te maken willen hebben. Is dat serieus de wens van een duistere macht? :') Een generaal laat toch ook niet zijn eigen soldaten afschieten om alleen de deserteurs over te houden?
  woensdag 2 februari 2022 @ 13:24:19 #126
13456 AchJa
Shut up!!!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 13:27:58 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203472073
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 10:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Daarom, soort zoekt soort. :D
[..]
Ik vind de filmpjes waarbij hij het niet eens is met anderen op straat leuker :+ zoals deze laatst:
https://www.brighteon.com/468c682c-f191-444f-9a58-ed14f4cb3425

Een mevrouw roept halverwege dat-ie normaal moet doen en dan flipt-ie helemaal de pan uit. 8)7
Hij is echt kwaad _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 2 februari 2022 @ 14:20:45 #128
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_203472749
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 15:30:31 #129
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203473729
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 15:31:31 #130
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203473743
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 2 februari 2022 @ 15:33:21 #131
111260 Charmian
a little joy
pi_203473765
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:20 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
oopsie
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 2 februari 2022 @ 15:42:40 #132
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203473883
quote:
Hahaha wat een cringe
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203474236
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:20 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gevaccineerd?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 16:16:39 #134
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203474332
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203475597
Gemeente Hoorn is de overlast van tractoren tijdens wappietochten zat. Het is vanaf nu verboden om in Hoorn tractoren mee te nemen naar demonstraties.

quote:
Volgens de gemeente heeft dit verschillende keren geleid tot onwenselijke en gevaarlijke situaties. Zo reden tractoren tegen het verkeer in, door voetgangersgebied en over horecapleinen. Ook veroorzaakten de voertuigen ernstige verkeersopstoppingen en licht- en geluidsoverlast. Gemeente en politie ontvingen hierover veel klachten van bewoners en ondernemers.
https://onswestfriesland.(...)vaarlijke-situaties/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203475681
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 11:12 schreef Bamba het volgende:

[..]
Zou het nou nooit bij zulke mensen in hun hoofd opkomen dat juist zij degenen zijn die gehersenspoeld zijn :D _O-
Waarom kom ik zulke mensen nooit tegen is zou in mijn broek pissen van het lachen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203475912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:50 schreef vipergts het volgende:

[..]
Waarom kom ik zulke mensen nooit tegen is zou in mijn broek pissen van het lachen.
Als ik hem tegen zou komen, zou het lachen me snel vergaan. Zeg ik iets wat hem niet bevalt, dan gaat hij tekeer en blijft hij dus achter je aan lopen om je uit te schelden. Ik denk dat ik dat vervelend en misschien wel intimiderend zou vinden. Zeg ik niets of toon ik interesse, dan zit je alsnog anderhalf uur aan hem vast voordat z’n cassettebandje is afgedraaid. Je krijgt, blijkens de filmpjes, de volledige namen en persoonsgegevens van zijn drie dochters, een beschrijving van dag tot dag van de rechtsgang en een beschrijving van dag tot dag van zijn zoektocht naar zijn nieuwe parallelle universum. Ik denk dat ik dat niet intimiderend zou vinden, maar wel heel slaapverwekkend. Na twee minuten zou ik denken: mag ik weg?
pi_203475948
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:15 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Als ik hem tegen zou komen, zou het lachen me snel vergaan. Zeg ik iets wat hem niet bevalt, dan gaat hij tekeer en blijft hij dus achter je aan lopen om je uit te schelden. Ik denk dat ik dat vervelend en misschien wel intimiderend zou vinden. Zeg ik niets of toon ik interesse, dan zit je alsnog anderhalf uur aan hem vast voordat z’n cassettebandje is afgedraaid. Je krijgt, blijkens de filmpjes, de volledige namen en persoonsgegevens van zijn drie dochters, een beschrijving van dag tot dag van de rechtsgang en een beschrijving van dag tot dag van zijn zoektocht naar zijn nieuwe parallelle universum. Ik denk dat ik dat niet intimiderend zou vinden, maar wel heel slaapverwekkend. Na twee minuten zou ik denken: mag ik weg?
Ik ga ook niet met hem in gesprek maar als ik voorbij wandel op het moment dat hij staat te zwetsen over 5G mazten op verpleeghuizen en dat ze dan makkelijk dood gaan schiet ik in de lach.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 2 februari 2022 @ 18:40:22 #139
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203476214
quote:
84s.gif Op woensdag 2 februari 2022 08:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ twitter ]
Wat een onzin , dan vind je Neville Chamberlain zeker ook een nazi
Ik ben inmiddels overleden
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 18:54:23 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203476429
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Wat een onzin , dan vind je Neville Chamberlain zeker ook een nazi
Dat wijf is bevriend met figuren van NVU, Voorpost, Defend, etc. Als je met dit soort lui omgaat ben je er zelf ook eentje.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 18:57:52 #141
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203476494
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gemeente Hoorn is de overlast van tractoren tijdens wappietochten zat. Het is vanaf nu verboden om in Hoorn tractoren mee te nemen naar demonstraties.
[..]
https://onswestfriesland.(...)vaarlijke-situaties/
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gemeente Hoorn is de overlast van tractoren tijdens wappietochten zat. Het is vanaf nu verboden om in Hoorn tractoren mee te nemen naar demonstraties.
[..]
https://onswestfriesland.(...)vaarlijke-situaties/
Eens zien of ze zich hier aan gaan houden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203476513
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 14:20 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit echt is hoop ik voor haar dat haar werkgever dit niet leest.

(Wel benieuwd naar het verhaal natuurlijk )
pi_203476521
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:15 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Als ik hem tegen zou komen, zou het lachen me snel vergaan. Zeg ik iets wat hem niet bevalt, dan gaat hij tekeer en blijft hij dus achter je aan lopen om je uit te schelden. Ik denk dat ik dat vervelend en misschien wel intimiderend zou vinden. Zeg ik niets of toon ik interesse, dan zit je alsnog anderhalf uur aan hem vast voordat z’n cassettebandje is afgedraaid. Je krijgt, blijkens de filmpjes, de volledige namen en persoonsgegevens van zijn drie dochters, een beschrijving van dag tot dag van de rechtsgang en een beschrijving van dag tot dag van zijn zoektocht naar zijn nieuwe parallelle universum. Ik denk dat ik dat niet intimiderend zou vinden, maar wel heel slaapverwekkend. Na twee minuten zou ik denken: mag ik weg?
Je kunt vragen hoe lang het geleden is dat hij zijn dochters heeft gezien. En waarom? Vindt ie leuk.
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:03:35 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203476592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef trustychords het volgende:

[..]
Als dit echt is hoop ik voor haar dat haar werkgever dit niet leest.

(Wel benieuwd naar het verhaal natuurlijk )
Tuurlijk als dat niet echt. Dit is gewoon pure bluf. Dat hij nu als een angsthaas zijn bericht heeft gewist, dat zegt wel genoeg :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:03:54 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203476598
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Je kunt vragen hoe lang het geleden is dat hij zijn dochters heeft gezien. En waarom? Vindt ie leuk.
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203476646
quote:
84s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[..]
Eens zien of ze zich hier aan gaan houden
Dat zal wel niet.

"vrijheid!"
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:11:25 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203476707
Weet iemand wat de bedoeling is zondag? Ik lees berichten over Rotterdam maar ze zouden toch naar Brussel gaan met hun konvooi?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:17:15 #148
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203476786
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:17:31 #149
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203476790
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[ twitter ]
*O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:17:56 #150
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203476796
quote:
84s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
*O*
*O* :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 2 februari 2022 @ 19:19:58 #151
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203476827
quote:
84s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat wijf is bevriend met figuren van NVU, Voorpost, Defend, etc. Als je met dit soort lui omgaat ben je er zelf ook eentje.
Je kan met iemand omgaan maar dat betekent nog niet dat je het met hun eens bent , zal me niks verbazen dat ze wel dat soort ideologien geweldig vindt , maar jij bent wel erg kortzichtig.
Ik ben inmiddels overleden
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:23:46 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203476894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:19 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Je kan met iemand omgaan maar dat betekent nog niet dat je het met hun eens bent , zal me niks verbazen dat ze wel dat soort ideologien geweldig vindt , maar jij bent wel erg kortzichtig.
Waarom zou je met iemand om willen gaan die dit soort extreme gedachten heeft?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203476931
quote:
84s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:11 schreef Starhopper het volgende:
Weet iemand wat de bedoeling is zondag? Ik lees berichten over Rotterdam maar ze zouden toch naar Brussel gaan met hun konvooi?
Ik wil het ook weten, als de route voor mij gunstig is wil ik full "Tour de France gaan"

Rood, wit, blauw een roze zijn onderweg....

Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:26:53 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203476941
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:26 schreef spoilert het volgende:

[..]
Ik wil het ook weten, als de route voor mij gunstig is wil ik full "Tour de France gaan"

Rood, wit, blauw een roze zijn onderweg....

[ link | afbeelding ]
Nice! _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203476966
quote:
84s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nice! _O_
Oude Koningsplein tijden herleven... *O*
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:28:42 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203476976
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203476997
quote:
Waar is Corrie als je haar nodig hebt? die kon mooi die fakkeltjes uitblazen...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  woensdag 2 februari 2022 @ 19:31:00 #158
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203477027
quote:
84s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom zou je met iemand om willen gaan die dit soort extreme gedachten heeft?
Waarom niet ? Zolang ze geen geweld gebruiken moet iedereen lekker vrijuit kunnen denken wat ze willen
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 2 februari 2022 @ 19:31:27 #159
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203477086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:18 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ik ga ook niet met hem in gesprek maar als ik voorbij wandel op het moment dat hij staat te zwetsen over 5G mazten op verpleeghuizen en dat ze dan makkelijk dood gaan schiet ik in de lach.
Ik zou met een portofoon op hem richten en pew pew geluidjes maken.
pi_203477096
Oh en ik heb stickers! Eindelijk, alleen te laat voor de fakkeloptocht van vanavond. Maar goed, komt allemaal nog wel in orde. :P
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:33:54 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203477099
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:31 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hangt die bij boekhandel Dekker aan de gevel?
Hij hangt op het pompplein volgens de titel :P
Wat een zielige vertoning dit _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:34:20 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203477108
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:33 schreef JohnWickPic het volgende:
Oh en ik heb stickers! Eindelijk, alleen te laat voor de fakkeloptocht van vanavond. Maar goed, komt allemaal nog wel in orde. :P
_O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Leukste jonkie 2022 woensdag 2 februari 2022 @ 19:56:04 #164
213457 engine
pi_203477600
Wat is Pietertje nu weer aan het hobbyen met zijn stream _O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 2 februari 2022 @ 20:12:10 #165
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203477950
quote:
84s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij hangt op het pompplein volgens de titel :P
Wat een zielige vertoning dit _O-
Ow, ik dacht dat je bekend was met Egmond…
pi_203478090
Videre stickers zijn binnen _O_ O+
pi_203478189
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:59 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Je kunt vragen hoe lang het geleden is dat hij zijn dochters heeft gezien. En waarom? Vindt ie leuk.
Is hem een paar keer gevraagd. En dan schreeuwt hij dat het je niets aangaat. Inclusief een tirade met verwensende afkortingen op een volume waarvan een hooligan nog schrikt.
pi_203478220
Katja is live bij de carnavalsoptocht in Schoonhoven.
pi_203478328
Op 12 Februari weer automobilisten pesten. Eerder genoemde data gaan niet door, want..... andere landen zijn nog niet klaar......
jaaa ja, goed punt.



dus komend weekend weer tijd voor de bushalte in Hilversum?
of het o zo belangrijke koffiedrinken op het museumplein?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 2 februari 2022 @ 22:13:31 #170
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203480339
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 20:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op 12 Februari weer automobilisten pesten. Eerder genoemde data gaan niet door, want..... andere landen zijn nog niet klaar......
jaaa ja, goed punt.

[ afbeelding ]

dus komend weekend weer tijd voor de bushalte in Hilversum?
of het o zo belangrijke koffiedrinken op het museumplein?
De 14e is niet haalbaar dus organiseren we het maar 2 dagen eerder? Hoe werkt dat precies? :')
pi_203480419
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
De 14e is niet haalbaar dus organiseren we het maar 2 dagen eerder? Hoe werkt dat precies? :')
Valentijnsdag natuurlijk. Wappiedatenight
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 2 februari 2022 @ 22:26:39 #172
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203480629
Snoeihard ingrijpen als die etters hier ook gaan rijden met die klote vrachtwagens van ze. Desnoods met spijkermatten en fysieke handhaving. Geen knuppel hard genoeg voor dit soort gajes.
pi_203482417
Liefdevol protest:

twitter
anonieme razernist
  donderdag 3 februari 2022 @ 08:36:08 #174
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203483429
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
De 14e is niet haalbaar dus organiseren we het maar 2 dagen eerder? Hoe werkt dat precies? :')
Op Maandag moetn er natuurlijk veel chauffeurs werken, dus hebben ze geen trekkers beschibkbaar.
pi_203483847
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:15 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Als ik hem tegen zou komen, zou het lachen me snel vergaan. Zeg ik iets wat hem niet bevalt, dan gaat hij tekeer en blijft hij dus achter je aan lopen om je uit te schelden. Ik denk dat ik dat vervelend en misschien wel intimiderend zou vinden. Zeg ik niets of toon ik interesse, dan zit je alsnog anderhalf uur aan hem vast voordat z’n cassettebandje is afgedraaid. Je krijgt, blijkens de filmpjes, de volledige namen en persoonsgegevens van zijn drie dochters, een beschrijving van dag tot dag van de rechtsgang en een beschrijving van dag tot dag van zijn zoektocht naar zijn nieuwe parallelle universum. Ik denk dat ik dat niet intimiderend zou vinden, maar wel heel slaapverwekkend. Na twee minuten zou ik denken: mag ik weg?
Ik heb een keer toevallig bij de bushalte in Bussum zien staan. _O- Niet filmend zowaar, heel onrustig, en heel erg op zijn hoede rond aan het kijkend. Ergens had ik graag iets geroepen in de trant van "TARTARIAAA" of "Eejthur enursjie!" maar mijn verstand won het om de redenen die jij hierboven aangeeft: of hij flipt op je, of je bent hem na 1,5 uur nog niet kwijt met zijn gezwets, afhankelijk ervan hoe je je opstelt.

Vorig jaar zijn er trouwens 11000 meer kankerdiagnoses gesteld hoorde ik net op het NOS Journaal, hebben de wappies al geclaimd dat het door het vaccin komt? :z
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203484102
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 08:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Op Maandag moetn er natuurlijk veel chauffeurs werken, dus hebben ze geen trekkers beschibkbaar.
Die kunnen ook niet in het weekend zomaar gaan rijden zonder in de problemen te komen met de rijtijden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203484259
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Ik heb een keer toevallig bij de bushalte in Bussum zien staan. _O- Niet filmend zowaar, heel onrustig, en heel erg op zijn hoede rond aan het kijkend. Ergens had ik graag iets geroepen in de trant van "TARTARIAAA" of "Eejthur enursjie!" maar mijn verstand won het om de redenen die jij hierboven aangeeft: of hij flipt op je, of je bent hem na 1,5 uur nog niet kwijt met zijn gezwets, afhankelijk ervan hoe je je opstelt.

Vorig jaar zijn er trouwens 11000 meer kankerdiagnoses gesteld hoorde ik net op het NOS Journaal, hebben de wappies al geclaimd dat het door het vaccin komt? :z
Dan is mijn enige conclusie dat die man een inzinking nabij is en dat hij die met adrenaline onderdrukt. Die adrenaline krijgt hij van zijn ‘missie’ om aan te tonen dat hij is tegengewerkt en nog meer bewijs te vinden voor zijn waanidee dat alles het tegenovergestelde is van wat beweerd wordt.
Zulke zwevers kwam ik in mijn studietijd ook tegen. In Groningen had je Mevrouw Kiki, van wie je ook niet verlost raakte als je haar begroette. Ooit begonnen om bomenkap in een park tegen te houden, later dag en nacht bezig om zelfverzonnen misstanden bij de gemeente aan te tonen. Bestaat ze nog? Maar dat is voor een ander topic.

Trouwens iets interessants: Oppergek Erik heeft najaar 2020 een vaststellingsovereenkomst getekend met zijn ex-werkgever. Voor wie het niet weet, dat is een soort schikking bij ontslag bij vast contract, in te zetten bij een verstoorde arbeidsrelatie die te zwaar is om iemand in dienst te houden, maar te licht om kansrijk aan te vechten. Daarna kreeg hij ww, maar die loopt zelden langer dan twee jaar, zeker als je je niet houdt aan de verplichtingen. In een filmpje enkele maanden geleden vervloekte hij het UWV, omdat ze hem wat controlevragen wilden stellen en weigerde hij elke medewerking. Daarnaast is hij al een keer op zijn vingers getikt wegens onvoldoende solliciteren. Ergens komende herfst is dus zijn laatste termijn. Wat gaat er dan gebeuren?

[ Bericht 16% gewijzigd door Magister_Artium op 03-02-2022 10:09:23 ]
pi_203486706
Ook veel liefdevol protest bij de middenstand. In het commentaar reacties van een andere dame met een winkel die ze er inmiddels meteen uitzet ("terug in je graancirkel' _O- ) :
twitter
anonieme razernist
  donderdag 3 februari 2022 @ 14:49:23 #179
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203488279
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 09:49 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die kunnen ook niet in het weekend zomaar gaan rijden zonder in de problemen te komen met de rijtijden.
Maar men kan, als men de zaak steunt, wel een trekker die in het weekend niet gebruikt word er op uit sturen met een chauffeur er op die ervoor bevoegd is.
pi_203490108
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 10:02 schreef Magister_Artium het volgende:
Trouwens iets interessants: Oppergek Erik heeft najaar 2020 een vaststellingsovereenkomst getekend met zijn ex-werkgever. Voor wie het niet weet, dat is een soort schikking bij ontslag bij vast contract, in te zetten bij een verstoorde arbeidsrelatie die te zwaar is om iemand in dienst te houden, maar te licht om kansrijk aan te vechten. Daarna kreeg hij ww, maar die loopt zelden langer dan twee jaar, zeker als je je niet houdt aan de verplichtingen. In een filmpje enkele maanden geleden vervloekte hij het UWV, omdat ze hem wat controlevragen wilden stellen en weigerde hij elke medewerking. Daarnaast is hij al een keer op zijn vingers getikt wegens onvoldoende solliciteren. Ergens komende herfst is dus zijn laatste termijn. Wat gaat er dan gebeuren?
Tja, ervan uitgaande dat er geen werkgever wordt gevonden die zo'n persoon met een totaal ander wereldbeeld wil aannemen, zal het vanaf de herfst steeds moeilijker worden om de vaste lasten, inclusief hypotheek en alimentatie dochters, te betalen (muv energie, want ja EeJtHuR eNuRgiE iS gRaTiS eN oNbePErKt!!!! 8)7 ), waardoor vervolgens deurwaardersbrieven en aanmaningen zich zullen opstapelen, en hij na alle betalingsproblemen op straat wordt gezet. Hij zou dit tijdelijk kunnen uitstellen om voor tikkies gaat bedelen zoals Tinus (van de andere kant: hij handelt vooral alleen en heeft veel minder medestanders / volgers dus het geld zal niet zo snel binnenkomen als bij Tinus verwacht ik). Maar goed, dan zijn we wel even verder, misschien dat in de tussentijd wordt gezorgd voor een enkeltje GGZ...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203490517
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Tja, ervan uitgaande dat er geen werkgever wordt gevonden die zo'n persoon met een totaal ander wereldbeeld wil aannemen, zal het vanaf de herfst steeds moeilijker worden om de vaste lasten, inclusief hypotheek en alimentatie dochters, te betalen (muv energie, want ja EeJtHuR eNuRgiE iS gRaTiS eN oNbePErKt!!!! 8)7 ), waardoor vervolgens deurwaardersbrieven en aanmaningen zich zullen opstapelen, en hij na alle betalingsproblemen op straat wordt gezet. Hij zou dit tijdelijk kunnen uitstellen om voor tikkies gaat bedelen zoals Tinus (van de andere kant: hij handelt vooral alleen en heeft veel minder medestanders / volgers dus het geld zal niet zo snel binnenkomen als bij Tinus verwacht ik). Maar goed, dan zijn we wel even verder, misschien dat in de tussentijd wordt gezorgd voor een enkeltje GGZ...
Bedelen bij zijn volgers zie ik hem nog niet doen. Naast dat het veel te weinig oplevert - anders dan Eline, Tinus en Youri heeft Erik weinig bereik met enkele tientallen views per dag - doet het afbreuk aan zijn imago van onafhankelijke vechter. Zijn moeder zal hem nog wat toestoppen, tot ongenoegen van zijn broer (evenals moeder wel gevaccineerd en anders dan moeder in onmin met broer Erik), maar als dat stopt zal hij met de staart tussen de benen in het beste geval een stacaravan moeten betrekken.
  donderdag 3 februari 2022 @ 18:38:01 #182
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203490874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 19:26 schreef spoilert het volgende:

[..]
Ik wil het ook weten, als de route voor mij gunstig is wil ik full "Tour de France gaan"

Rood, wit, blauw een roze zijn onderweg....

[ link | afbeelding ]
in deze truitjes.

pi_203490900
Tweetje:

@Woutel

2 u
Straks een stukje maken over de ONTHULLENDE reportage over #GGDgate. Het lijkt erop dat ze (dat is een meevaller) geen echte kinderen hebben ingezet. Je herkent meteen de stem van
@GideonvMeijeren
.
anonieme razernist
pi_203490975
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
in deze truitjes.

[ afbeelding ]
Outfit ligt al klaar... :+

Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203491452
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 18:39 schreef NoCigar het volgende:
Tweetje:

@:Woutel

2 u
Straks een stukje maken over de ONTHULLENDE reportage over #GGDgate. Het lijkt erop dat ze (dat is een meevaller) geen echte kinderen hebben ingezet. Je herkent meteen de stem van
@:GideonvMeijeren
.
haha ja _O-
pi_203492922
Steff en Jantje zijn aan het chatten op Twitter
twitter
pi_203495376
Werkt dit? Ze zijn echt al uren bezig _O- .
https://twitter.com/GewoonSteff/with_replies?ref_src=twsrc%5Etfw

Ik heb er nu ff geen tijd voor hoor, even wappie pauze, vrije dag etc.. lees het later wel terug. Ik wil inmengen maar het gaat niet, ik heb er geen tijd voor.
pi_203499334
Ruftvrouwlutie komt vandaag vrij. Beter bekend als neusbel, die agenten bedreigde met een tribunaal.
Oftewel, weer een tribunaalgarnaal in het wild.

Ze staat alweer vrolijk te ranten
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/1229869827539032/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203499912
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ruftvrouwlutie komt vandaag vrij. Beter bekend als neusbel, die agenten bedreigde met een tribunaal.
Oftewel, weer een tribunaalgarnaal in het wild.

Ze staat alweer vrolijk te ranten
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/1229869827539032/
_O- Beetje rondhangen bij de skatebaan, deed ik ook toen ik 14 was.
pi_203500023
Arme dochter, wil aandacht van mama maar die vind strijden belangrijker -O-
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203500603
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ruftvrouwlutie komt vandaag vrij. Beter bekend als neusbel, die agenten bedreigde met een tribunaal.
Oftewel, weer een tribunaalgarnaal in het wild.

Ze staat alweer vrolijk te ranten
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/1229869827539032/
"KUTHOER"



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2022 12:20:34 ]
pi_203500986


_O-
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 4 februari 2022 @ 13:42:51 #193
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203502134
quote:
Lekker bezig :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203503016
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 11:35 schreef spoilert het volgende:
Arme dochter, wil aandacht van mama maar die vind strijden belangrijker -O-
Was haar dochter aanwezig?
anonieme razernist
pi_203503106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 17:50 schreef vipergts het volgende:

[..]
Waarom kom ik zulke mensen nooit tegen is zou in mijn broek pissen van het lachen.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 februari 2022 18:15 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Als ik hem tegen zou komen, zou het lachen me snel vergaan. Zeg ik iets wat hem niet bevalt, dan gaat hij tekeer en blijft hij dus achter je aan lopen om je uit te schelden. Ik denk dat ik dat vervelend en misschien wel intimiderend zou vinden. Zeg ik niets of toon ik interesse, dan zit je alsnog anderhalf uur aan hem vast voordat z’n cassettebandje is afgedraaid. Je krijgt, blijkens de filmpjes, de volledige namen en persoonsgegevens van zijn drie dochters, een beschrijving van dag tot dag van de rechtsgang en een beschrijving van dag tot dag van zijn zoektocht naar zijn nieuwe parallelle universum. Ik denk dat ik dat niet intimiderend zou vinden, maar wel heel slaapverwekkend. Na twee minuten zou ik denken: mag ik weg?
Ik kan een ontmoeting met wappies niet aanbevelen
Het overkwam mij helaas een paar weken geleden in Den Haag. Heel enge en vooral zeer agressieve lui. Ver van uit de buurt blijven, is mijn advies.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203503134
Geen politie zondag. Ze gaan staken :D Dan zal de demo misschien wel niet doorgaan _O-
Zal zullen ze toch wel komen :D

https://www.telegraaf.nl/(...)stratie-in-rotterdam
pi_203503758
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 14:30 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Was haar dochter aanwezig?
Ze kwam aanrijden met een iemand die heel wat jonger was, en zich probeerde te verstoppen achter een gele zonnebril, ga er voor het gemak maar vanuit dat dat haar dochter is, ze ging ook om d'r nek hangen..
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:45:26 #198
111260 Charmian
a little joy
pi_203504278
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ruftvrouwlutie komt vandaag vrij. Beter bekend als neusbel, die agenten bedreigde met een tribunaal.
Oftewel, weer een tribunaalgarnaal in het wild.

Ze staat alweer vrolijk te ranten
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/1229869827539032/
Niks geleerd dus, die wordt nog wel een paar keer opgepakt. Walgelijk gepeupel bij elkaar. Volgens mij heeft er eentje bij mij in de flat gewoond, ze lijkt er in ieder geval verdomd veel op.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203505519
De zogenaamde documentaires van Janet Ossebaard zie ik nergens meer op YouTube.
"Video niet beschikbaar
Deze video is niet meer beschikbaar. Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beindigd."

Heb die rommel nooit bekeken. Heb ik iets gemist?

Die smile van dat gekke mens op 01:00 :W _O-
https://vimeo.com/4087945(...)title&owner=97693346

bron: https://pointer.kro-ncrv.(...)nker-janet-ossebaard

[ Bericht 28% gewijzigd door spectrumanalyser op 04-02-2022 17:27:23 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:33:18 #200
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:42:57 #201
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203505799
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:33 schreef AchJa het volgende:
De FVD docu van Gideon en Sietske maar even bekijken...


Annstrikje is alvast in alle staten...

[ twitter ]

_O- _O- _O-
Ze hadden beter een andere stem in kunnen huren, Gideon klinkt als een puber waarvan de ballen in zn buik zijn blijven hangen.
pi_203505801
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:33 schreef AchJa het volgende:
De FVD docu van Gideon en Sietske maar even bekijken...


Annstrikje is alvast in alle staten...

[ twitter ]

_O- _O- _O-
Respect als je dat volhoudt, 40 minuten..
Ik opende de link al met enige tegenzin, maar weer weggeklikt toen ik de lengte zag.
Radio Espantoso
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:48:39 #203
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203505866
8 minuten volgehouden, totdat voiceover vertelde dat kind alleen een vaccinatie wilde om weer naar Mcdonalds te kunnen.

Ik snap niet wat de FvD hier doet, maar er komen gemeenteraads verkiezingen aan, dus het zal wel een doel dienen.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:49:59 #204
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203505882
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:43 schreef Peligrosso het volgende:
Respect als je dat volhoudt, 40 minuten..
Ik opende de link al met enige tegenzin, maar weer weggeklikt toen ik de lengte zag.
Gvd nog maar 9 minuten verder maar dit is wel afzien idd... :D

Maar ja, opgeven is geen optie!
pi_203505906
Gelukkig heeft komiek Harry Hol een samenvatting met reacties gemaakt op het broddelwerk van Janet Ossebaard.


zo zien we toch nog een stukje van de door Lange Frans goedgekeurde 'documentaire'
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:52:12 #206
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203505917
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Gvd nog maar 9 minuten verder maar dit is wel afzien idd... :D

Maar ja, opgeven is geen optie!
Van Meijeren is geen Hoffman blijkt.
pi_203505924
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Gvd nog maar 9 minuten verder maar dit is wel afzien idd... :D

Maar ja, opgeven is geen optie!
Hahah bikkel :D
Radio Espantoso
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:53:42 #208
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203505935
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van Meijeren is geen Hoffman blijkt.
Echt wat een dom verhaal... Kind wil vaccin maar ouders zijn het er niet mee eens, kind mag wettelijk gezien gewoon een vaccin als er zelf om gevraagd wordt dus klaar...

Maar nee, er wordt een drama van gemaakt... :')
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:55:59 #209
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203505958
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:53 schreef AchJa het volgende:

[..]
Echt wat een dom verhaal... Kind wil vaccin maar ouders zijn het er niet mee eens, kind mag wettelijk gezien gewoon een vaccin als er zelf om gevraagd wordt dus klaar...

Maar nee, wordt een drama van gemaakt... :')
Mag dat kind van deze ouders uberhaupt wel bij de McD komen? het is niet dat de McD zulke verantwoorde proteines verkoopt...
  vrijdag 4 februari 2022 @ 17:59:25 #210
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203505991
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mag dat kind van deze ouders uberhaupt wel bij de McD komen? het is niet dat de McD zulke verantwoorde proteines verkoopt...
Natuurlijk wordt huisarts Frank Roodenburg ingeroepen als deskundige in dit verhaal, maare:

quote:
Huisarts weigert coronaprikken en verwijst niet door, IGJ stelt onderzoek in

De Inspectie Gezondheidszorg (IGJ) doet onderzoek naar een huisarts in Heemstede, nadat twee patinten een klacht indienden. De reden: de huisarts wil zijn patinten niet inenten.

Dit meldt De Volkskrant. Huisarts Frank Roodenburg was tegen coronavaccinaties en wilde de prik niet zetten. Tegen een 64-jarige patinte die de prik graag wilde riep hij: ‘Ik begrijp niet dat sommige van mijn patinten niet willen leven.’ Tegen een andere patint zei Roodenburg: ‘Astra is een experiment, je auto-immuunsysteem gaat eraan. Jullie lopen blind achter het RIVM aan.’ In een mail zette hij een link naar een anti-vaccinatievideo op YouTube.
:') _! _O-
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:03:48 #211
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203506047
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Natuurlijk wordt huisarts Frank Roodenburg ingeroepen als deskundige in dit verhaal, maare:
[..]
:') _! _O-
Ik snap niet dat de FvD zover gevallen is, alhoewel er sinds het verterk van Hiddema is er niemand binnen die partij is die iets van rechten snapt mijns inziens.
pi_203506054
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 17:53 schreef AchJa het volgende:

[..]
Echt wat een dom verhaal... Kind wil vaccin maar ouders zijn het er niet mee eens, kind mag wettelijk gezien gewoon een vaccin als er zelf om gevraagd wordt dus klaar...

Maar nee, er wordt een drama van gemaakt... :')
Ik begrijp dat Frank (orb) Stadermann en Janet (graancirkel) Ossebaard als experts zijn ingehuurd?
Dan ga ik er geen 40 minuten aan verspillen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203506093
Dat ventje was toch Gideon van Meijeren zelf, verkleed als kind, inclusief korte broek en rugtasje?
anonieme razernist
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:10:51 #214
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203506107
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:08 schreef NoCigar het volgende:
Dat ventje was toch Gideon van Meijeren zelf, verkleed als kind, inclusief korte broek en rugtasje?
Heeft ie 12 jaar geleden opgenomen toen corona nog gewoon een biertje was en hij dat niet mocht drinken van zn ouders omdat hij er nog niet aan toe was.
pi_203506112
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:08 schreef NoCigar het volgende:
verkleed als kind
Gidoen verkleed als kind is een beetje dubbelop.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:12:16 #216
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203506122
GGD-gate van Bergsma en Van Meijeren blijkt een hoax

Met veel bombarie werd een spraakmakende reportage van Sietske Bergsma en Gideon van Meijeren aangekondigd over misstanden bij de GGD en het “illegaal” vaccineren van kinderen. Wie bekend is met het werk van de makers zal niet verbaasd zijn dat het een totale nothingburger blijkt te zijn geworden. Toch is het nuttig het een en ander te zeggen over het filmpje en de bedoelingen van de makers.

De “reportage” is een project van de verwarde publicist Sietske Bergsma en kamerlid Gideon van Meijeren, die ook wel bekend staat als complotmarmot. Hij is een geliefd gezicht in de wappiebeweging. Datzelfde geldt voor Bergsma, die een van de initiatiefnemers is van de omstreden actiegroep Moederhart. Bergsma is bovendien vanaf het eerste uur fanatiek Forumgroupie dus die samenwerking lag wel voor de hand.

Het is een gelikte reportage geworden die bij de achterban ongetwijfeld in goede aarde zal vallen. Van de claims over grove misstanden en “illegale” vaccinaties blijft echter niets over. De doelgroep zal dat ongetwijfeld niet met me eens zijn. Het filmpje bestaat uit geknipte undercoverbeelden die gemaakt zouden zijn door een kind, het commentaar van twee omstreden experts, en natuurlijk de opgewonden mening van Gideon en Sietske. Echte nieuwswaarde bevat het geheel niet, maar de gewenste fophef zal het zeker opleveren.

De makers suggereren in hun beeldocument “Blijf van onze kinderen af” dat er in Nederland op grote schaal kinderen worden gevaccineerd tegen de wens van hun ouders en dat die kinderen bovendien slecht genformeerd zouden worden. Uit de reportage blijkt dat niet. Ten eerste is het nogal aanmatigend om te denken dat kinderen geen weloverwogen keuze zouden kunnen maken. Ten tweede kun je aan de reactie van de GGD-medewerkers duidelijk merken dat deze vooropgezette situatie er een is waar ze geen ervaring mee hebben.

Het programma neemt in ieder geval een loopje met de feiten. Daarom is het interessant om even aandacht te besteden aan de feiten die Sietske en Gideon niet benoemen in hun verhaal, daarmee worden de belangrijkste stoelpoten onder hun suggestieve reportage namelijk meteen al afgezaagd:

Een kind vanaf 12 jaar hoeft geen toestemming te hebben om een vaccinatie te halen bij de GGD. In sommige gevallen kan het beter zijn dat de ouders niet genformeerd worden. Ik kan me daar zelf wel wat bij voorstellen. Dit uitgangspunt is onderdeel van het Verdrag inzake de rechten van het kind dat in 1989 door de Verenigde Naties werd aanvaard. Wel is het zo dat de GGD verplicht is bij mogelijke twijfel een kind dat zonder ouders komt te informeren over vaccinatie, bijvoorbeeld over de voordelen en risico’s van het nemen van een prik. Dat gebeurt ook in deze reportage. Zelfs in het knip- en plakwerk dat ons wordt voorgeschoteld door Forum voor Democratie is dat duidelijk te zien. Ondanks al het monteerwerk is het verhaal van de lokpuber trouwens overduidelijk voorbereid en sturend.

Om hun betoog wat kracht bij te zetten hebben de programmakers twee zogenaamde experts ingeschakeld. De eerste is huisarts Frank Rodenburg, die weigert coronavaccins voor te schrijven en patinten door te verwijzen. Hij verkondigt de gebruikelijke onzin over bijwerkingen en beweert onterecht dat de “nepvaccins” niet goedgekeurd zouden zijn. Dat is een veelvuldig gedebunkt verhaal. Ook noemt hij in zijn verontwaardiging alle GGD-medewerkers artsen. Rodenburg heeft al een onderzoek van de gezondheidsinspectie aan zijn broek hangen. En hij roept vaak “desinformatie!”

De tweede expert is ook een bijzonder geval. Dat is voormalig advocaat Frank Stadermann. De man is populair in complotkringen en beweerde eerder dat huisartsen persoonlijk aansprakelijk gesteld kunnen worden voor vaccinatieschade. Opvallend is dat hij niet bereid is om een stevige uitspraak te doen over de illegaliteit en strafbaarheid van de vermeende misstanden bij de GGD. Dat is veelzeggend. Verder is hij bekend als auteur van ‘De Ongrijpbare Orb’. Dat schijnt een standaardwerk op het gebied van orbs te zijn.

Wat zijn de motieven van Forum voor Democratie om zo’n nothingburger de wereld in te helpen en te suggereren dat er iets bestaat als GGD-gate? Dat is natuurlijk vooral ophef en publiciteit, de eerste Kamervragen zijn al verzonden. Wappies zijn inmiddels een belangrijke doelgroep geworden voor Forum voor Democratie. Wereldwijd blijken mensen met een kwetsbaar mentaal immuunsysteem gevoelig te zijn voor de retoriek van populisten en extreemrechtse politici. Zo kon het gebeuren dat in afgelopen twee jaar yogamoeders en brave accountants opeens achter de fascistische vlag van FvD aan liepen. Voor sommige mensen is de ingewikkelde impact van een pandemie kennelijk genoeg om het bijbehorende racisme en fascisme met open ogen te negeren.

De coronacrisis bleek voor Forum voor Democratie een geschenk uit de hemel. Eind 2020 stond de partij op instorten door allerlei racistische en antisemitische bagger die naar buiten kwam. Een paar maanden later diende zich opeens een hele nieuwe doelgroep aan van mensen die bang zijn voor dingen die ze niet begrijpen. Dat hebben Baudet en de zijnen net op tijd gesignaleerd (aanvankelijk waren ze voor een totale lockdown), en daarmee hebben ze zich kunnen handhaven tijdens de verkiezingen vorig jaar.

Het is nog maar de vraag of Forum die kiezers voor de langere termijn aan zich kan binden. Nu het eind van de pandemie mogelijk in zicht is en alle beperkende maatregelen verdwijnen is er niet meer zoveel om tegen te zijn. Waarschijnlijk wil ook een deel van de wappies dit hoofdstuk het liefst zo snel mogelijk afsluiten. Daarom is het niet onlogisch dat ze zich nu richten op de vaccinatie van kinderen. Dat vinden meer mensen ingewikkeld. Dit fakeverhaal kan de partij daarom goed gebruiken.

Uiteindelijk blijken er uit de nepreportage maar twee misstanden. Het is niet toegestaan om foto’s te maken of te filmen op een op een priklocatie. Daar hebben de makers schijt aan gehad. Het is overduidelijk dat deze beelden niets blootleggen dat enig maatschappelijk belang heeft, dus mogelijk heeft dat juridische consequenties. Helaas zal dat als een bonus beschouwd worden.

Ernstiger is het dat de makers er kennelijk geen bezwaar tegen hebben om een kind in te zetten om hun propaganda te verspreiden. Wie geeft zijn kind mee aan een rechts-extremist? Dat zegt iets over het morele kompas van alle betrokkenen en roept de vraag op of het kind dat hiervoor gebruikt is zich wel in een veilige omgeving bevindt. Dat is het enige echte schandaal in dit verhaal.

Duimspijker
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:18:42 #217
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203506187
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:12 schreef AchJa het volgende:
GGD-gate van Bergsma en Van Meijeren blijkt een hoax

Met veel bombarie werd een spraakmakende reportage van Sietske Bergsma en Gideon van Meijeren aangekondigd over misstanden bij de GGD en het “illegaal” vaccineren van kinderen. Wie bekend is met het werk van de makers zal niet verbaasd zijn dat het een totale nothingburger blijkt te zijn geworden. Toch is het nuttig het een en ander te zeggen over het filmpje en de bedoelingen van de makers.

De “reportage” is een project van de verwarde publicist Sietske Bergsma en kamerlid Gideon van Meijeren, die ook wel bekend staat als complotmarmot. Hij is een geliefd gezicht in de wappiebeweging. Datzelfde geldt voor Bergsma, die een van de initiatiefnemers is van de omstreden actiegroep Moederhart. Bergsma is bovendien vanaf het eerste uur fanatiek Forumgroupie dus die samenwerking lag wel voor de hand.

Het is een gelikte reportage geworden die bij de achterban ongetwijfeld in goede aarde zal vallen. Van de claims over grove misstanden en “illegale” vaccinaties blijft echter niets over. De doelgroep zal dat ongetwijfeld niet met me eens zijn. Het filmpje bestaat uit geknipte undercoverbeelden die gemaakt zouden zijn door een kind, het commentaar van twee omstreden experts, en natuurlijk de opgewonden mening van Gideon en Sietske. Echte nieuwswaarde bevat het geheel niet, maar de gewenste fophef zal het zeker opleveren.

De makers suggereren in hun beeldocument “Blijf van onze kinderen af” dat er in Nederland op grote schaal kinderen worden gevaccineerd tegen de wens van hun ouders en dat die kinderen bovendien slecht genformeerd zouden worden. Uit de reportage blijkt dat niet. Ten eerste is het nogal aanmatigend om te denken dat kinderen geen weloverwogen keuze zouden kunnen maken. Ten tweede kun je aan de reactie van de GGD-medewerkers duidelijk merken dat deze vooropgezette situatie er een is waar ze geen ervaring mee hebben.

Het programma neemt in ieder geval een loopje met de feiten. Daarom is het interessant om even aandacht te besteden aan de feiten die Sietske en Gideon niet benoemen in hun verhaal, daarmee worden de belangrijkste stoelpoten onder hun suggestieve reportage namelijk meteen al afgezaagd:

Een kind vanaf 12 jaar hoeft geen toestemming te hebben om een vaccinatie te halen bij de GGD. In sommige gevallen kan het beter zijn dat de ouders niet genformeerd worden. Ik kan me daar zelf wel wat bij voorstellen. Dit uitgangspunt is onderdeel van het Verdrag inzake de rechten van het kind dat in 1989 door de Verenigde Naties werd aanvaard. Wel is het zo dat de GGD verplicht is bij mogelijke twijfel een kind dat zonder ouders komt te informeren over vaccinatie, bijvoorbeeld over de voordelen en risico’s van het nemen van een prik. Dat gebeurt ook in deze reportage. Zelfs in het knip- en plakwerk dat ons wordt voorgeschoteld door Forum voor Democratie is dat duidelijk te zien. Ondanks al het monteerwerk is het verhaal van de lokpuber trouwens overduidelijk voorbereid en sturend.

Om hun betoog wat kracht bij te zetten hebben de programmakers twee zogenaamde experts ingeschakeld. De eerste is huisarts Frank Rodenburg, die weigert coronavaccins voor te schrijven en patinten door te verwijzen. Hij verkondigt de gebruikelijke onzin over bijwerkingen en beweert onterecht dat de “nepvaccins” niet goedgekeurd zouden zijn. Dat is een veelvuldig gedebunkt verhaal. Ook noemt hij in zijn verontwaardiging alle GGD-medewerkers artsen. Rodenburg heeft al een onderzoek van de gezondheidsinspectie aan zijn broek hangen. En hij roept vaak “desinformatie!”

De tweede expert is ook een bijzonder geval. Dat is voormalig advocaat Frank Stadermann. De man is populair in complotkringen en beweerde eerder dat huisartsen persoonlijk aansprakelijk gesteld kunnen worden voor vaccinatieschade. Opvallend is dat hij niet bereid is om een stevige uitspraak te doen over de illegaliteit en strafbaarheid van de vermeende misstanden bij de GGD. Dat is veelzeggend. Verder is hij bekend als auteur van ‘De Ongrijpbare Orb’. Dat schijnt een standaardwerk op het gebied van orbs te zijn.

Wat zijn de motieven van Forum voor Democratie om zo’n nothingburger de wereld in te helpen en te suggereren dat er iets bestaat als GGD-gate? Dat is natuurlijk vooral ophef en publiciteit, de eerste Kamervragen zijn al verzonden. Wappies zijn inmiddels een belangrijke doelgroep geworden voor Forum voor Democratie. Wereldwijd blijken mensen met een kwetsbaar mentaal immuunsysteem gevoelig te zijn voor de retoriek van populisten en extreemrechtse politici. Zo kon het gebeuren dat in afgelopen twee jaar yogamoeders en brave accountants opeens achter de fascistische vlag van FvD aan liepen. Voor sommige mensen is de ingewikkelde impact van een pandemie kennelijk genoeg om het bijbehorende racisme en fascisme met open ogen te negeren.

De coronacrisis bleek voor Forum voor Democratie een geschenk uit de hemel. Eind 2020 stond de partij op instorten door allerlei racistische en antisemitische bagger die naar buiten kwam. Een paar maanden later diende zich opeens een hele nieuwe doelgroep aan van mensen die bang zijn voor dingen die ze niet begrijpen. Dat hebben Baudet en de zijnen net op tijd gesignaleerd (aanvankelijk waren ze voor een totale lockdown), en daarmee hebben ze zich kunnen handhaven tijdens de verkiezingen vorig jaar.

Het is nog maar de vraag of Forum die kiezers voor de langere termijn aan zich kan binden. Nu het eind van de pandemie mogelijk in zicht is en alle beperkende maatregelen verdwijnen is er niet meer zoveel om tegen te zijn. Waarschijnlijk wil ook een deel van de wappies dit hoofdstuk het liefst zo snel mogelijk afsluiten. Daarom is het niet onlogisch dat ze zich nu richten op de vaccinatie van kinderen. Dat vinden meer mensen ingewikkeld. Dit fakeverhaal kan de partij daarom goed gebruiken.

Uiteindelijk blijken er uit de nepreportage maar twee misstanden. Het is niet toegestaan om foto’s te maken of te filmen op een op een priklocatie. Daar hebben de makers schijt aan gehad. Het is overduidelijk dat deze beelden niets blootleggen dat enig maatschappelijk belang heeft, dus mogelijk heeft dat juridische consequenties. Helaas zal dat als een bonus beschouwd worden.

Ernstiger is het dat de makers er kennelijk geen bezwaar tegen hebben om een kind in te zetten om hun propaganda te verspreiden. Wie geeft zijn kind mee aan een rechts-extremist? Dat zegt iets over het morele kompas van alle betrokkenen en roept de vraag op of het kind dat hiervoor gebruikt is zich wel in een veilige omgeving bevindt. Dat is het enige echte schandaal in dit verhaal.

Duimspijker
Ik vond de FvD, toen men begon, echt een sympathieke partij met standpunten waar ik het over het algemeen best mee eens kon zijn(er zit een geaffieleerde partij hier in de gemeenteraad waarop ik wel eens gestemd heb), maar tegenwoordig is het niet meer dan een bijelkaar geraapt stelletje malloten die alleen maar geilen op mediahypes.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:23:01 #218
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203506225
Einde gehaald!

Gideon is van plan om meer materiaal naar buiten te brengen als dit probleem niet wordt opgelost... :')

Go for it!

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 04-02-2022 18:46:25 ]
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:25:32 #219
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203506261
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:23 schreef AchJa het volgende:
Einde gehaald!

Gideon is van plan om mer materiaal naar buiten te brengen als dit probleem niet wordt opgelost... :')

Go for it!
Misschien moet hij eens veteranen ondervragen hoe deze met vaccinaties omgingen als ze op missies naar Timboektoe gestuurd werden.
pi_203506286
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik vond de FvD, toen men begon, echt een sympathieke partij met standpunten waar ik het over het algemeen best mee eens kon zijn(er zit een geaffieleerde partij hier in de gemeenteraad waarop ik wel eens gestemd heb), maar tegenwoordig is het niet meer dan een bijelkaar geraapt stelletje malloten die alleen maar geilen op mediahypes.
En die de complotwereld volledig hebben omarmd. Gideon van Meijeren heeft al vragen gesteld over ritueel kindermisbruik door ambtenaren op Justitie. Soros, Schwab, WEF zijn ook al benoemd. Het is een kwestie van tijd voor de methodologie van de wetenschap wordt afgewezen, lijkt het.
pi_203506331
Ik heb een voorgevoel dat het filmpje niet voor eeuwig op YouTube zal staan.
De complotdrek van Janet Ossebaard is weggehaald en veel van Frans Frederiks z'n idioterie is weggehaald.

Het lijkt mij dat er voldoende mensen het filmpje rapporteren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:44:11 #222
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203506539
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat het filmpje niet voor eeuwig op YouTube zal staan.
De complotdrek van Janet Ossebaard is weggehaald en veel van Frans Frederiks z'n idioterie is weggehaald.

Het lijkt mij dat er voldoende mensen het filmpje rapporteren.
Joh!
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:48:57 #223
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203506595
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Ik vond de FvD, toen men begon, echt een sympathieke partij met standpunten waar ik het over het algemeen best mee eens kon zijn(er zit een geaffieleerde partij hier in de gemeenteraad waarop ik wel eens gestemd heb), maar tegenwoordig is het niet meer dan een bijelkaar geraapt stelletje malloten die alleen maar geilen op mediahypes.
Die lui zijn helaas al een tijdje compleet van het padje... Toen ze net begonnen waren konden ze ook wel op mijn sympathie rekenen alhoewel ik er nooit op gestemd heb. Ze hadden best wel zaken waar ik me in kon vinden.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 18:54:51 #224
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203506656
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 18:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die lui zijn helaas al een tijdje compleet van het padje... Toen ze net begonnen waren konden ze ook wel op mijn sympathie rekenen alhoewel ik er nooit op gestemd heb. Ze hadden best wel zaken waar ik me in kon vinden.
Ik heb er landelijk ook niet op gestemd, lokaal wel vanwege fusie gedoe(wat zo nu en dan gewoon zo frustrerend kan zijn als je in een gemeente woont waar er standaard een VVD/CDA college is en er eigenlijk nooit iets anders).
pi_203506737
De wappies in Alkmaar verwachten tijdens hun wappiekermis van deze avond een tegenreactie, omdat de fakkeltocht langs uitgaansgebied gaan en de kroegen geopend zijn.

Oftewel, vanavond gaat het een tyfuszooi worden. Er zijn weer boeren met tractoren bij.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 4 februari 2022 @ 19:10:14 #226
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203506879
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappies in Alkmaar verwachten tijdens hun wappiekermis van deze avond een tegenreactie, omdat de fakkeltocht langs uitgaansgebied gaan en de kroegen geopend zijn.

Oftewel, vanavond gaat het een tyfuszooi worden. Er zijn weer boeren met tractoren bij.

[ afbeelding ]
Relluuuh...
Ik ben benieuwd :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 4 februari 2022 @ 19:11:58 #227
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203506905
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
De wappies in Alkmaar verwachten tijdens hun wappiekermis van deze avond een tegenreactie, omdat de fakkeltocht langs uitgaansgebied gaan en de kroegen geopend zijn.

Oftewel, vanavond gaat het een tyfuszooi worden. Er zijn weer boeren met tractoren bij.

[ afbeelding ]
Ik hoop dat @Olga de kazen al aan de kook heeft staan.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2022 @ 19:16:28 #228
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203506969
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik hoop dat @:Olga de kazen al aan de kook heeft staan.
Altijd

En ik moet morgen werken dus ik ben ook nog chago. Laat ze hier maar weer langskomen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203507036
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:16 schreef Olga het volgende:

[..]
Altijd

En ik moet morgen werken dus ik ben ook nog chago. Laat ze hier maar weer langskomen
je weet wat je dan te doen staat. een jongen in aldi-kleding deed het al voor.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2022 @ 19:24:03 #230
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203507072
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:20 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
je weet wat je dan te doen staat. een jongen in aldi-kleding deed het al voor.
Ik heb het gemist. De afgelopen twee weken niet zo veel kunnen volgen vanwege nieuwe baan
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 4 februari 2022 @ 19:24:32 #231
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203507081
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:16 schreef Olga het volgende:

[..]
Altijd

En ik moet morgen werken dus ik ben ook nog chago. Laat ze hier maar weer langskomen
Ach,morgen werken is altijd nog beter ten nog een maand of twee moeten wachten op een operatie, terwijl je merkt dat je iedere dag zo achteruit gaat dat je op een gegeven moment afhankelijk word van derden.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2022 @ 19:25:25 #232
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203507099
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ach,morgen werken is altijd nog beter ten nog een maand of twee moeten wachten op een operatie, terwijl je merkt dat je iedere dag zo achteruit gaat dat je op een gegeven moment afhankelijk word van derden.
Damned dat is klote.... En er is nog geen datum?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203507112
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef Olga het volgende:

[..]
Ik heb het gemist. De afgelopen twee weken niet zo veel kunnen volgen vanwege nieuwe baan
gefeliciteerd met je nieuwe baan. ben recent ook van functie gewisseld en probeer overdag de wappiekermis te negeren.

https://www.tiktok.com/@r(...)/7059370049517145350
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 4 februari 2022 @ 19:30:06 #234
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203507192
Zit lekker rustig een sigaretje te roken in mijn tuin hier in Landgraaf. Zie ik gewoon een hele wappieoptocht voorbij lopen met sirenes en opnames van Tsjerry Baudet.

Flikker toch op man.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 19:30:25 #235
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203507199
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:25 schreef Olga het volgende:

[..]
Damned dat is klote.... En er is nog geen datum?
over anderhalve week iig voorgesprekken met anhestesist, orthopeed en medicijnman, datum van operatie nog steeds niet bekend, mn vader was zelfs zo bijdehand geweest om aan de huisarts te vragen of het niet sneller kon, maar hee wachtlijst he? Ik durf eilk amper meer wat te doen omdat ik al twee keer gevallen ben omdat het heupje geen zin meer had.

Dat is ook eigenlijk de reden dat ik opzich blij ben dat die gasten hier niet lopen te demonstreren.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2022 @ 19:31:08 #236
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203507213
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:26 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
gefeliciteerd met je nieuwe baan. ben recent ook van functie gewisseld en probeer overdag de wappiekermis te negeren.

https://www.tiktok.com/@:(...)/7059370049517145350
hahaha briljant _O-

Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe functie.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2022 @ 19:32:53 #237
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203507244
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
over anderhalve weer iig voorgesprekken met anhestesist, orthopeed en medicijnman, datum van operatie nog steeds niet bekend, mn vader was zelfs zo bijdehand geweest om aan de huisarts te vragen of het niet sneller kon, maar hee wachtlijst he? Ik durf eilk amper meer wat te doen omdat ik al twee keer gevallen ben omdat het heupje geen zin meer had.

Dat is ook eigenlijk der reden dat ik opzich blij ben dat die gasten hier niet lopen te demonstreren.
Dat is echt zwaar klote :{ Je leven staat dan ook zowat stil omdat je zo weinig kan.... Ik hoop op een klein wondertje dat je toch eerder kan worden geopereerd.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2022 @ 19:40:50 #238
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203507375
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203507409
momenteel zijn er 6 met een coronabesmetting in mijn omgeving, waarvan bij 1 een dokter is ingeschakeld.
en toch denk ik dat er weinig animo is voor de boosterprik.

beste kans dat 't vanavond uit de hand loopt met die wappiekermis. bij de vorige editie stond er eentje huilend door een microfoon te schreeuwen op het waagplein. Nu is de horeca geopend.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2022 @ 19:49:21 #240
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203507492
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
momenteel zijn er 6 met een coronabesmetting in mijn omgeving, waarvan bij 1 een dokter is ingeschakeld.
en toch denk ik dat er weinig animo is voor de boosterprik.

beste kans dat 't vanavond uit de hand loopt met die wappiekermis. bij de vorige editie stond er eentje huilend door een microfoon te schreeuwen op het waagplein. Nu is de horeca geopend.

[ twitter ]
omg. Wat een crybaby :D

Vooralsnog lijken ze hier dit keer niet langs te komen, jammer :+

En alcohol en bier geven in dit geval dan geen plezier ;)

Ik kan sowieso pas in maart een boosterprik halen omdat ik met kerst corona had.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203509648
ookal is er een voetpad, de wappies lopen over de weg.
zoveel zijn het er niet. minder dan de vorige keer.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 4 februari 2022 @ 21:54:06 #242
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203509825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
momenteel zijn er 6 met een coronabesmetting in mijn omgeving, waarvan bij 1 een dokter is ingeschakeld.
en toch denk ik dat er weinig animo is voor de boosterprik.

beste kans dat 't vanavond uit de hand loopt met die wappiekermis. bij de vorige editie stond er eentje huilend door een microfoon te schreeuwen op het waagplein. Nu is de horeca geopend.

[ twitter ]
Zo'n 500 jaar geleden wisten we wel raad met dat soort types op het Waagplein...
pi_203510076
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
ookal is er een voetpad, de wappies lopen over de weg.
zoveel zijn het er niet. minder dan de vorige keer.

[ twitter ]
Dat is natuurlijk hun grondrecht. Dat auto's voorrang hebben is pure discriminatie.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 4 februari 2022 @ 22:18:11 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203510382
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
ookal is er een voetpad, de wappies lopen over de weg.
zoveel zijn het er niet. minder dan de vorige keer.

[ twitter ]
Het worden er steeds minder :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203512317
quote:
84s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het worden er steeds minder :)
Dat valt wel op heh. Ook steeds meer ruzie onderling, steeds verwarder gelul en het niet meer weten te onderbouwen, et cetera.
pi_203519550
De stickerjostis hier hebben een ladder gebruikt. 'word wakker' hangt nu tig keer op 3 meter hoogte.
Geen probleem, die rommel gaat er evengoed af.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203520450
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 13:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
De stickerjostis hier hebben een ladder gebruikt. 'word wakker' hangt nu tig keer op 3 meter hoogte.
Geen probleem, die rommel gaat er evengoed af.
3 meter hoger, slim! Alsof elk random persoon dat langsloopt dat ziet, ff omhoog kijkt en zo'n hoge sticker gaat lezen wat er op staat. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 16:57:12 #248
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203522485
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 13:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
De stickerjostis hier hebben een ladder gebruikt. 'word wakker' hangt nu tig keer op 3 meter hoogte.
Geen probleem, die rommel gaat er evengoed af.
pi_203522902
Ook tuter trekkers gespot in Roosendaal, 5 stuks maar liefst :+
pi_203523817
Mooi om te zien hoe AanrechtTV Steffie ff op haar plaats zet op FB. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203524790
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 18:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Mooi om te zien hoe AanrechtTV Steffie ff op haar plaats zet op FB. ^O^
Ja Steffie wilt de politie graag bewust(eloos) maken.

twitter
  zaterdag 5 februari 2022 @ 19:38:18 #252
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203524899
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 19:32 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ja Steffie wilt de politie graag bewust(eloos) maken.

[ twitter ]
Keurige voltreffer _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203525963
Hmm, dat is niet zo netjes van Steffi. Steffi vind het vreemd dat mensen haar een slecht mens vinden.

AanrechtTV heeft vragen gesteld aan Steffi en antwoord gekregen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203526083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hmm, dat is niet zo netjes van Steffi. Steffi vind het vreemd dat mensen haar een slecht mens vinden.

AanrechtTV heeft vragen gesteld aan Steffi en antwoord gekregen.
Als je het niet met haar eens bent op Twitter dan wordt je geblockt of je krijgt te horen dat je moeder je beter had kunnen doorslikken. En ze heeft iets met haar middelvinger opsteken. Het is een hele overwinning van AanrechtTV om een andere vorm van antwoorden op vragen te krijgen. ^O^
pi_203529731
Ik begrijp serieus niet waarom deze gasten geen volledige heropening forceren.
speak only if it improves the silence.
pi_203530437
Als er iets complex is, dan is het wel het begrijpen en uitleggen van de coronapandemie.
Kan je andere landen vergelijken met elkaar? Ik weet het niet.
Kun je van dag op dag beslissingen maken? Lijkt mij niet.
Rutte heeft aangegeven dat er voor 15 Februari geen versoepelingen komen.

Intussen lijkt het er op dat handhaving coulant is. Een restaurant in mijn omgeving scant geen QR-codes en daar zie je opvallend veel volk.

zie ook vaker mensen zonder mondkapje winkelen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203530498
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als er iets complex is, dan is het wel het begrijpen en uitleggen van de coronapandemie.
Kan je andere landen vergelijken met elkaar? Ik weet het niet.
Kun je van dag op dag beslissingen maken? Lijkt mij niet.
Rutte heeft aangegeven dat er voor 15 Februari geen versoepelingen komen.

Intussen lijkt het er op dat handhaving coulant is. Een restaurant in mijn omgeving scant geen QR-codes en daar zie je opvallend veel volk.

zie ook vaker mensen zonder mondkapje winkelen.
De vraag is wat er gebeurd als het volk besluit om het land open te gooien??
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:13:24 #258
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203530640
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef TjjWester het volgende:

[..]
De vraag is wat er gebeurd als het volk besluit om het land open te gooien??
Het volk heeft niks te besluiten en zeker niet door met een fakkel door het dorp rondjes te lopen…
pi_203530653
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:06 schreef TjjWester het volgende:

[..]
De vraag is wat er gebeurd als het volk besluit om het land open te gooien??
Dan hebben we het over die 1 promille die zichzelf 'het volk' noemt.

Het land is al open. Als iemand zonder code een tent binnen loopt is het maar net aan de uitbater hoe die er mee omgaat. De meerderheid wilt geen risico op een boete of sluiting en zal alarm slaan als er rottigheid ontstaat met wappen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:22:50 #260
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203530900
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het volk heeft niks te besluiten en zeker niet door met een fakkel door het dorp rondjes te lopen…
Niet door met een fakkel rond te lopen wel door de maatregelen per direct af te schaffen.

Rutte heeft nul politie capaciteit achter hand.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:29:06 #262
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203530935
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:27 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Niet door met een fakkel rond te lopen wel door de maatregelen per direct af te schaffen.

Rutte heeft nul politie capaciteit achter hand.
Wat zit je jezelf nu wijs te maken?
De meeste mensen vinden het prima zo, life goes on…

En anders meld ik me wel bij de vrijwillige politie… :P

[ Bericht 19% gewijzigd door MadMaster op 05-02-2022 23:48:26 ]
pi_203530966
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wat zit je jezelf nu wijs te maken?
De meeste mensen vinden het prima zo, life goes on…
Nee de meeste mensen vinden het niet prima, ze worden nog steeds belemerd in hun dagelijkse gang van zaken.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:32:30 #264
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203531000
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:30 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Nee de meeste mensen vinden het niet prima, ze worden nog steeds belemerd in hun dagelijkse gang van zaken.
Wie ben jij om te bepalen wat men vindt en wil?
Ik zie nog steeds niet meer dan een paar duizend mensen door Amsterdam sjokken, die vervolgens weer een weekje of 2 mee doen aan de maatschappij, zij het soms op hun manier…
pi_203531040
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Wie ben jij om te bepalen wat men vindt en wil?
Ik zie nog steeds niet meer dan een paar duizend mensen door Amsterdam sjokken, die vervolgens weer een weekje of 2 mee doen aan de maatschappij, zij het soms op hun manier…
Dat zijn wappies die hun leven ontlenen aan deze crisis.

Als je besluit de maatregelen eenzijdig af te schaffen dan zijn er veel meer mensen die meedoen. Geen mondkapjes dragen of geen qr code meer scannen is 100% makkelijker dan gaan demonsteren in 020.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:37:28 #266
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203531104
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:34 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Dat zijn wappies die hun leven ontlenen aan deze crisis.

Als je besluit de maatregelen eenzijdig af te schaffen dan zijn er veel meer mensen die meedoen. Geen mondkapjes dragen of geen qr code meer scannen is 100% makkelijker dan gaan demonsteren in 020.
Echt, jij denkt dat 'het volk' (wie dat ook mogen zijn) de maatregelen eenzijdig af kunnen schaffen?
Het zijn veelal maatregelen, geen adviezen.
Je kan je er niet aan houden, maar dan niet piepen dat je daar dan op aangesproken wordt of erger.
Aan 1 Max en 1 Eline hebben we meer dan genoeg, om het maar over een paar van 'het volk' te hebben…
pi_203531146
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:37 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Echt, jij denkt dat 'het volk' (wie dat ook mogen zijn) de maatregelen eenzijdig af kunnen schaffen?
Het zijn veelal maatregelen, geen adviezen.
Je kan je er niet aan houden, maar dan niet piepen dat je daar dan op aangesproken wordt of erger.
Aan 1 Max en 1 Eline hebben we meer dan genoeg, om het maar over een paar van 'het volk' te hebben…
De overheid heeft nul capaciteit als mensen hun mondkapjes weg gooien en de horeca hun zaken volledig open gooien. Je kunt niet overal een agent zetten.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 23:43:38 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203531237
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:39 schreef TjjWester het volgende:

[..]
De overheid heeft nul capaciteit als mensen hun mondkapjes weg gooien en de horeca hun zaken volledig open gooien. Je kunt niet overal een agent zetten.
Eens, maar massa protesten werken niet en ook zie ik dagelijks nog massa's mensen met die ook door mij vervloekte mondkapjes die bij het restaurant hun QR laten zien. Niks aan het handje dus, je hoeft niet te wachten op een knuppel in je nek.
Je kan en moet zelf ook je verantwoordelijkheid nemen, linksom of rechtsom. Daar heb je 'het volk' niet voor nodig…
pi_203531568
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:39 schreef TjjWester het volgende:

[..]
De overheid heeft nul capaciteit als mensen hun mondkapjes weg gooien en de horeca hun zaken volledig open gooien. Je kunt niet overal een agent zetten.
Die 'inferno' waar jij van droomt lukt alleen als je ook gevaccineerden meekrijgt.
Dat gaat niet gebeuren.

De oproep voor burgerlijke ongehoorzaamheid komt mij nu al aardig de strot uit. Laat die partij de naam maar veranderen naar 'forum tegen democratie'
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203532492
Wat is dit dan?

twitter


En de 'backtrack'

twitter


[ Bericht 29% gewijzigd door Montagui op 06-02-2022 01:22:00 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203533663
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 01:15 schreef Montagui het volgende:
Wat is dit dan?

[ twitter ]

En de 'backtrack'

[ twitter ]
wat wil je hiermee zeggen? GoFundMe is ook maar gewoon een beursgenoteerd bedrijf met voorwaarden. Het is geen non-profit organisatie.

Maargoed, ik zie mogelijkheden. Maak je eigen donatie-website en cashen maar.Als je 3% kunt pakken van een miljard....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 6 februari 2022 @ 09:11:17 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203533807
Zware windstoten en vies weer in Rotterdam vandaag, en dan helemaal op de route die de wappies willen lopen.

Ik gok op een hele magere opkomst
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203533832
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:11 schreef Caland het volgende:
Zware windstoten en vies weer in Rotterdam vandaag, en dan helemaal op de route die de wappies willen lopen.

Ik gok op een hele magere opkomst
Gisteravond stonden er hier bij het stadhuis ook maar 5 mensen, waarvan 2 met een kapotte paraplu. Ze hebben het net aan 12 minuten volgehouden. [x]ongeschikt.
pi_203533898
We willen vliegende gele paraplus zien.

Er is overigens ook een voetbalwedstrijd in Rotterdam. geen idee of voetbalsupporters iets tegen wappies hebben, in de regel maakt 't de hooligan niets uit als er maar wat te matten valt, toch?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 6 februari 2022 @ 09:21:12 #275
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203533912
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
We willen vliegende gele paraplus zien.

Er is overigens ook een voetbalwedstrijd in Rotterdam. geen idee of voetbalsupporters iets tegen wappies hebben, in de regel maakt 't de hooligan niets uit als er maar wat te matten valt, toch?
Zie de rellen in rotterdam vorig jaar en in brussel…
  zondag 6 februari 2022 @ 09:22:41 #276
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203533928
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 23:30 schreef TjjWester het volgende:
Nee de meeste mensen vinden het niet prima, ze worden nog steeds belemerd in hun dagelijkse gang van zaken.
De meeste als in die paar honderdduizend ondertekenaars van die petitie?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 februari 2022 @ 09:28:51 #277
426493 crew  PippenScottie
pi_203534006
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
We willen vliegende gele paraplus zien.

Er is overigens ook een voetbalwedstrijd in Rotterdam. geen idee of voetbalsupporters iets tegen wappies hebben, in de regel maakt 't de hooligan niets uit als er maar wat te matten valt, toch?
Ze staan tijdelijk aan dezelfde kant
  zondag 6 februari 2022 @ 09:35:55 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203534130
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
We willen vliegende gele paraplus zien.

Er is overigens ook een voetbalwedstrijd in Rotterdam. geen idee of voetbalsupporters iets tegen wappies hebben, in de regel maakt 't de hooligan niets uit als er maar wat te matten valt, toch?
Bij die demonstraties in Rotterdam, Den Haag (en Brussel) zijn altijd wel groepjes Feyenoordhooligans (met Den Haag) aanwezig ja. In Amsterdam zijn die er niet om verklaarbare redenen :+

Die zullen er nu ook wel weer zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203534353
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 09:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
De meeste als in die paar honderdduizend ondertekenaars van die petitie?
Dat is ook mooi heh, met al die dingen kom je steeds op hooguit 2% ontevreden volk uit welke zichzelf de 99% noemt.
pi_203535225
de spectaculaire video met toegevoegde sensationele muziekjes is klaar hoor :r
wappiegroep Alkmaar heeft van de fakkeltocht een blockbuster gemaakt

https://vimeo.com/6740274(...)title&owner=53577207

moet kotsen bij het zien van wappen die langs het ziekenhuis paraderen waar het zorgpersoneel al 2 jaar kneiterhard werkt, gevraagd is om vrijwillig extra diensten te draaien en waar patienten gevochten hebben voor hun leven.

extra leuzen ook nog, 'liberte' om de Brusselse rellen er ook maar bij te betrekken.
op 0:05 zie je Karin in haar element. "ik ben Karin, zit in groep 6 en doe een muis na"
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203535598
Ben wel benieuwd naar als de covidpandemie ten einde is, hoe het verder gaat in Wappeloni.

Blijf de lavendelsnuiver en heliumkabouter vooral vragen hoe het staat met Klaus Schwab, the great reset en het tribunaal. Totdat ze er zelf ook knettergek van worden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203536369
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 10:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ben wel benieuwd naar als de covidpandemie ten einde is, hoe het verder gaat in Wappeloni.

Blijf de lavendelsnuiver en heliumkabouter vooral vragen hoe het staat met Klaus Schwab, the great reset en het tribunaal. Totdat ze er zelf ook knettergek van worden.
Dan is de overheid nog steeds corrupt, zijn er allemaal dingen die niet kloppen. Is er nog steeds kindermisbruik, toeslagenaffaire, is er nog steeds de elite van Brussel/EU die ons besturen, vluchtelingenprobleem, inflatie, pedofielen, NSB politieagenten, et cetera. De verkiezingen zijn een hoks, zowel hier als in Amerika en dat is allemaal de schuld van Reptielen en Satanisten. De aarde is plat en als je dat niet ziet dan ben je een schaap tenzij je gelooft dat de aarde hol is en de ingang zich op Antarctica bevindt. 5G straling, chemtrails, klimaatverandering om ons uit te roeien en zo zal er vast nog wel meer zijn. Zo gaat er ongetwijfeld een moment komen dat ze erachter komen dat er heel veel data verzameld wordt door grote techbedrijven en door overheden.

Doe gewoon onderzoek of trek een toga aan en ga gitaar spelen _O- _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 februari 2022 @ 11:56:26 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203536857
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203536944
quote:
Er staat een kerstboom :{
  zondag 6 februari 2022 @ 12:09:23 #285
111260 Charmian
a little joy
pi_203537019
quote:
Toch wel knap dat die leeghoofd tot 2 kan tellen op d'r vingers, en ze is er nog trots op ook want je ziet het haar overal doen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203537026
Oeh, deze kwam er automatisch achteraan, oud filmpje.. even eigenwijze grote bek tegen een sectiecommandant van de ME. Lekker bezig Steff!

https://www.facebook.com/100064607223979/videos/881388779238378
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 februari 2022 @ 12:20:11 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203537188
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:09 schreef JohnWickPic het volgende:
Oeh, deze kwam er automatisch achteraan, oud filmpje.. even eigenwijze grote bek tegen een sectiecommandant van de ME. Lekker bezig Steff!

https://www.facebook.com/100064607223979/videos/881388779238378
Nee, krijg je niet _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203537243
Dat langzaamrijden is toch een week minus twee dagen uitgesteld?
Zie wat filmpjes voorbij komen. Het kan ook zijn dat wappen willekeurige vrachtwagens hebben gefilmd en dachten dat dit debielen van 'convoy' waren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203537301
quote:
84s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee, krijg je niet _O-
Ze denken allemaal zoveel te weten maar ze weten niets. Heerlijk. "Dan ga ik aangifte doen" Nou succes Steff, doen we helemaal niets mee. Klacht ongegrond verklaard, groetjes. "Je mag geen foto maken van mijn rijbewijs" Dat is helemaal niet nodig Steff, daar staat al een foto van in het systeem en het was ook geen foto maar een scan. "Ik ken mijn rechten" Nope. Doei. Overigens was Bianca wel in overtreding, art. 184.
"
  zondag 6 februari 2022 @ 12:28:28 #290
3542 Gia
User under construction
pi_203537321
Nog geen live stream ergens? Was toch tussen 12 en 1 verzamelen!
pi_203537339
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:28 schreef Gia het volgende:
Nog geen live stream ergens? Was toch tussen 12 en 1 verzamelen!
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/1293098894511471
https://www.facebook.com/(...)deos/475120087327736
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zondag 6 februari 2022 @ 12:31:21 #292
3542 Gia
User under construction
pi_203537365
quote:
Dank je! Die meid staat droog. Ik wil beelden van mensen in de regen.

Die 2de is leuker, inderdaad.
pi_203537387
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Dank je! Die meid staat droog. Ik wil beelden van mensen in de regen.
Die 2e is Katja, daar zag ik net een paar sippe, verengende veteranen...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203537391
_O- Frank _O_

  zondag 6 februari 2022 @ 12:35:49 #295
3542 Gia
User under construction
pi_203537434
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:32 schreef spoilert het volgende:

[..]
Die 2e is Katja, daar zag ik net een paar sippe, verengende veteranen...
Ik hoop op een wolkbreuk, eigenlijk. Maar helaas, volgens buienradar niet.
pi_203537471
twitter


Erhm, dat zijn gewoon borden van Leefbaar Rotterdam, ter promotie vanwege de komende gemeenteraadsverkiezingen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203537506
Wat doe je als je deze week bent vrijgelaten uit de bak.....Bij je dochter zijn?? Wel nee lekker "Journalistje" spelen

https://www.facebook.com/watch/live/?ref=search&v=320265333381760
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203537635
toch wel een maf gezicht, de politie is nu zelf ook aan het demonstreren in Rotterdam.

bron: https://twitter.com/anitatekampe/status/1490290797576699905

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 6 februari 2022 @ 12:55:59 #300
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 6 februari 2022 @ 12:56:05 #301
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')