Jezus hoe is die gevallen?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk overigens dat ik Barbusse vervloekt heb met mijn Supreme Witch powers. Net zoals ik dat bij de hoofdrolspeelster van toneel heb gedaan
Ik zei vorige week als grapje: Succes met je wintersport. Zoals ze dat op toneel zeggen.... break a leg!![]()
.... en nu heeft ze haar scheenbeen op 4 plekken gebroken
Woops.
Ongelukkigquote:
Ik tag @HeatWave alvast voor het geval de woke brigade zich meldt nav de TT.quote:
Ja, dan breek je niks.quote:
Iets met een ski die niet los schoot.quote:
Ik leg de popcorn vast in de magnetron.quote:Op maandag 31 januari 2022 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik tag @:HeatWave alvast voor het geval de woke brigade zich meldt nav de TT.
Geen trek in, sorryquote:Op maandag 31 januari 2022 12:07 schreef Tegan het volgende:
Het universum geeft je een teken dat je terug moet migreren.
quote:Op maandag 31 januari 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest lachen om deze kop:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)dit-is-meer-een-wolf
@:debsterr
Dat kan heatwave toch ook wel doen voor je?quote:Op maandag 31 januari 2022 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leg de popcorn vast in de magnetron.
En nog meer vertragingen!quote:
Oh, goeie.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan heatwave toch ook wel doen voor je?
Of doet die geen micro wave?
Namen van de uitzonderingen svp.quote:Op maandag 31 januari 2022 13:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, bijna allemaal. Je hebt gelijk.
quote:Op maandag 31 januari 2022 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Namen van de uitzonderingen svp.
quote:Op maandag 31 januari 2022 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Namen van de uitzonderingen svp.
Jullie zijn iig geen uitzonderingquote:
Blegh, dit soort inclusieve Yvie liefheid. Namen willen we, polarisatie, verwijdering. Kom op!quote:Op maandag 31 januari 2022 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn iig geen uitzondering
quote:Op maandag 31 januari 2022 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn iig geen uitzondering
Welke thee heb je?quote:Op maandag 31 januari 2022 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn dag is weer goed dan.
Tijd voor een kopje thee
Aan de wattes???quote:Op maandag 31 januari 2022 14:02 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Noice!
Zit hier aan de Assam Gold second flush![]()
Heerlijk friszoete thee, vol van smaak is waarbij de aroma's veel tijd hebben om zich te ontwikkelen en de zoetheid nog lang op de tong na tinteltquote:Op maandag 31 januari 2022 14:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aan de wattes???
Die second flush klinkt wel een beetje alsof het uit de wc komt ofzo
Na twee alinea's gestopt met lezenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:10 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Klinkt wat raar ja haha maar eigenlijk zegt dat wanneer de thee geplukt is (en heeft dus niets te maken met spoelen)
[..]
[..]
Gij ongelovigequote:Op maandag 31 januari 2022 14:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Na twee alinea's gestopt met lezen.
Respect. Ik ben er geeneens aan begonnen.quote:
Ik was gemotiveerd om werkontwijkend gedrag te vertonenquote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect. Ik ben er geeneens aan begonnen.
Heb je nog de samenvatting?quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Tijd voor een ander forum verdomme stel ongelovige honden hiero
Boks.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect. Ik ben er geeneens aan begonnen.
Onverwachte doch mooie bijkomstigheid van deze thee.quote:Op maandag 31 januari 2022 14:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Tijd voor een ander forum verdomme stel ongelovige honden hiero
Of het valt meequote:
5 uur vertraging nu 🥱quote:
Dus nog maar een hoertje besteld met de creditcard van de baas?quote:
Mag al blij zijn dat ik kan vliegen, bord staat vol met annuleringen. En gelukkig is er wijn.quote:
Nee. Wel wijn. En misschien zo wat oestersquote:Op maandag 31 januari 2022 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus nog maar een hoertje besteld met de creditcard van de baas?
Oesters, als dat geef eufemisme is.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:24 schreef Barbusse het volgende:
Nee. Wel wijn. En misschien zo wat oesters
Twee weken m'n vriendin niet zien doet dingen met mequote:Op maandag 31 januari 2022 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oesters, als dat geef eufemisme is.
Denk niet aan een ijsmuts, denk niet aan een ijsmuts.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:27 schreef Barbusse het volgende:
Twee weken m'n vriendin niet zien doet dingen met me
quote:Op maandag 31 januari 2022 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk niet aan een ijsmuts, denk niet aan een ijsmuts.
Voedselvergiftiging als je zometeen eindelijk de lucht in gaatquote:Op maandag 31 januari 2022 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Wel wijn. En misschien zo wat oesters
Dat kan er ook nog wel bij.quote:Op maandag 31 januari 2022 16:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voedselvergiftiging als je zometeen eindelijk de lucht in gaat
De WiFi kan niet door zijn alu hoedjequote:Op maandag 31 januari 2022 16:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik zag dat we opnieuw een record hebben met het aantal positieve besmettingen. Heeft iemand @:Q. al gespot?
[ afbeelding ]
Geen bereik in de kruipruimte.quote:Op maandag 31 januari 2022 17:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De WiFi kan niet door zijn alu hoedje
Wie heeft de behoefte om binnen de wappies een onderverdeling aan te brengen obv het doorslaggevende moment dat ze wappie werden?quote:Op maandag 31 januari 2022 17:05 schreef Tegan het volgende:
Is er een apart woord voor wappies die pas vanaf de derde prik van vrijheidsberoving etc. spreken?
Ik, dat zie je tochquote:Op maandag 31 januari 2022 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie heeft de behoefte om binnen de wappies een onderverdeling aan te brengen obv het doorslaggevende moment dat ze wappie werden?
Meelopers, traag-van-begrippers. Zoiets.quote:
waarvan aktequote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens helemaal obsessed met dit nummer sinds kort.
Omggggg hoe dan steeds??quote:Op maandag 31 januari 2022 19:26 schreef Barbusse het volgende:
Vlucht dubbel geboekt, vlieg nu morgenochtend. Fml
De mind fuck die in de beat zit is briljant. Zo subtiel.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben trouwens helemaal obsessed met dit nummer sinds kort.
Ze doen echt alles om je hier te houden of niet?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:26 schreef Barbusse het volgende:
Standaard kutexcuus, je doet er alleen weinig aanquote:Op maandag 31 januari 2022 19:26 schreef Barbusse het volgende:
Nee, dat gelukkig niet. Nou ja.... I'll believe it when I see itquote:Op maandag 31 januari 2022 20:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze doen echt alles om je hier te houden of niet?
Krijg je dan ook nog gezeik met een te oude PCR test of valt dat mee?
Yep. Poging nr. 3. En direct 3 kwartier vertragingquote:
Hou Barb hier dag 2389quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep. Poging nr. 3. En direct 3 kwartier vertraging
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 januari 2022 19:26 schreef Barbusse het volgende:
Ben benieuwd wie de FOK!kende verkeersregelaar is die er blijkbaar genoegen uit haalt om Barb zo te zien lijden in de wachtruimtes van Schiphol.quote:
Wie doet even een bommelding?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de FOK!kende verkeersregelaar is die er blijkbaar genoegen uit haalt om Barb zo te zien lijden in de wachtruimtes van Schiphol.
Ff wachten nog, ik heb net een melding gedaan over een man met Casanova uitstraling die zenuwachtig heen en weer liep bij de toiletten. Waarschijnlijk vanwege last van de bolletjes die hij een dag eerder al had geslikt.quote:
"Day 34, he still thinks he's going homequote:Op dinsdag 1 februari 2022 06:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Day 34, he still thinks he's going home"
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:28 schreef TaMieke het volgende:
Real life "The Terminal"
"Where do you live?" "Gate 67"
Misschien is Dino eindelijk opgeklommen van koffer jongen naar verkeersregelaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de FOK!kende verkeersregelaar is die er blijkbaar genoegen uit haalt om Barb zo te zien lijden in de wachtruimtes van Schiphol.
Wie weet. Hij heeft in elk geval het karakter om ziekelijk genoegen te halen uit het leed van anderen. Als hij dan ook nog de mogelijkheden heeft om daar iets mee te doen....quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:36 schreef gcjoel het volgende:
Misschien is Dino eindelijk opgeklommen van koffer jongen naar verkeersregelaar?
Ik hoef niet terug te scrollen om te raden over wie dit gaatquote:
Vietnamees nieuwjaar heet Tếtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:20 schreef Ang3l het volgende:
Xīnnián kuàilè!
(Gelukkig Nieuwjaar, tijgertjes van me)
Al onderweg intussen?quote:Op maandag 31 januari 2022 19:26 schreef Barbusse het volgende:
Nu trek in vietnamees etenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vietnamees nieuwjaar heet Tết
Naar de visitatieruimte?quote:
Ik ben niet zo van de tetten.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vietnamees nieuwjaar heet Tết
Gelukkig maar. Met jouw charmes zou je er veel te veel wegkapen.quote:
Nu in Lissabon, met het middaguur in Porto. Eindelijkquote:
Fijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu in Lissabon, met het middaguur in Porto. EindelijkMaar nu eerst een pastel de nata
Jij nietquote:
Hoezo "get it away". Ding heb ik al maanden niet gezien joh.quote:
Zondag nogquote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo "get it away". Ding heb ik al maanden niet gezien joh.
Had je dit weekend ook een blinddoek op dan toen je in de knopen aan het plafond hing?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo "get it away". Ding heb ik al maanden niet gezien joh.
Ik was ziek.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je dit weekend ook een blinddoek op dan toen je in de knopen aan het plafond hing?
Dat was mijn tweede gok.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 08:36 schreef gcjoel het volgende:
Misschien is Dino eindelijk opgeklommen van koffer jongen naar verkeersregelaar?
Ik zou ze dan geen kutjes noemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:23 schreef TaMieke het volgende:
Vacaturesites zijn ingewikkelde dingen.
krijg een mail met "deze vacature is interessant voor je". Wil ik reageren; "je hebt al eens gereageerd op deze vacature".
Ja kutjes en toen hebben jullie gezegd dat ik de volgende keer weer gewoon kon solliciteren
Straks maar ff bellen dan.
Nee durf ik toch niet. Zal wel weer op hetzelfde uitkomen. Geen idee meer wat het issue de vorige keer was.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou ze dan geen kutjes noemen.
Nou, nu is 'ie weer vrolijk ipv een dramalama.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:08 schreef gcjoel het volgende:
Ik vond je leuker toen je vast zat in Nederland!
Nee, nu ben ik heul leukquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je vast zat in Nederland!
Omdat ik niet meer in grijs en koud Nederland benquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, nu is 'ie weer vrolijk ipv een dramalama.
Je vergeet natquote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, nu ben ik heul leuk
[..]
Omdat ik niet meer in grijs en koud Nederland ben
Gewoon kijken wat je leuk lijkt. Goed erin word je dan vanzelfquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
Leuk!
Ik wil eigenlijk ook gaan sporten, maar ben overal zo matig in dat ik niet weet wat ik moet kiezen
Wat vind je belangrijk? Wil je in een team sporten of juist liever alleen. Of juist een combinatie ervan. Vervolgens wil je vooral plezier hebben of wil je ook competitie spelen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
Leuk!
Ik wil eigenlijk ook gaan sporten, maar ben overal zo matig in dat ik niet weet wat ik moet kiezen
Dat houdt de gemiddelde zondag ochtend amateur ook niet tegenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
Leuk!
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Met jouw charmes zou je er veel te veel wegkapen.
Boomwerpen lijkt me wel wat voor jou.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
Leuk!
Waarom zoek je dan ook een nieuwe baanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:23 schreef TaMieke het volgende:
Vacaturesites zijn ingewikkelde dingen.
krijg een mail met "deze vacature is interessant voor je". Wil ik reageren; "je hebt al eens gereageerd op deze vacature".
Ja kutjes en toen hebben jullie gezegd dat ik de volgende keer weer gewoon kon solliciteren
Straks maar ff bellen dan.
Als je mijn probleem oplost, zie Excel topic, eeuwige dankquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je mijn probleem oplost, zie Excel topic, eeuwige dank.
Edit: Ik ben gewoon dom blijkbaar.
Vanilla Barb he, die gaat haar eerst opnieuw het hof maken, uitgebreid diner, massage etc ipv haar tegen de eettafel aan te drukken, en zijn lusten kort en heftig op haar te botvieren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:15 schreef Tegan het volgende:
Ik weet wel wat ik zou doen als ik mijn vriendin twee weken niet had gezien, geen terrasje i.i.g..
En dat is waarom Barb zo populair is bij de vrouwen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanilla Barb he, die gaat haar eerst opnieuw het hof maken, uitgebreid diner, massage etc ipv haar tegen de eettafel aan te drukken, en zijn lusten kort en heftig op haar te botvieren.
Ik denk liever alleen en gewoon voor de lol. Teamverband is te lastig met wisselende diensten. Misschien moet ik toegeven aan mijn innerlijke bejaarde en voor nordic walking gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind je belangrijk? Wil je in een team sporten of juist liever alleen. Of juist een combinatie ervan. Vervolgens wil je vooral plezier hebben of wil je ook competitie spelen?
Wat is het geworden voor auto?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
De nieuwe auto staat voor de deur trouwens
Whynotboth.gifquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanilla Barb he, die gaat haar eerst opnieuw het hof maken, uitgebreid diner, massage etc ipv haar tegen de eettafel aan te drukken, en zijn lusten kort en heftig op haar te botvieren.
Eerst dit natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eens, maar de hamvraag is; welke eerst?
quote:
Dat laatstequote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eens, maar de hamvraag is; welke eerst?
Gewoon altijdbo.quote:
Woon je eigenlijk een beetje in de buurt van je nieuwe bf, of is het vooral weekendjes doorbrengen met elkaar?quote:
Weeks/monthsquote:
Ik herken ditquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weeks/months
Werktechnisch een rustige periode. Mede daardoor totaal koos motivatieloos. Heb echt moeite om uit bed te komen en mezelf met een kan koffie naar de werkkamer te slepen.
Waarom ben je dan nu al wakker?quote:
We wonen aardig in de buurt. Is ongeveer 25 minuutjes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Woon je eigenlijk een beetje in de buurt van je nieuwe bf, of is het vooral weekendjes doorbrengen met elkaar?
Ah zoquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond pas in, afgelopen nacht nog normaal geslapen
Neequote:
Don't tell me what to do, you're not my mumquote:
Moet er wel werk zijnquote:
Oh dat valt inderdaad meequote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We wonen aardig in de buurt. Is ongeveer 25 minuutjes.
Proberen elkaar 1 avond door de week te zien en dan in het weekend. Tis soms nog een beetje passen en meten, maar daar komen we wel aan uit.
Ja gelukkig welquote:
Ik heb er dan halverwege geen zin meer in en blijf met die grotere troep zitten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Nadeel van goed opruimen is dat je er eerst een veel grotere troep van moet maken om alles goed uit te kunnen zoeken en dan pas kan opruimen.![]()
Wel weer een hele auto vol zooi weg richting milieudepot
Ik heb nu een MI van jou die ten arrenmoede maar in slaap valt op een enorme berg oude kleren omdat je je bed niet meer kunt vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er dan halverwege geen zin meer in en blijf met die grotere troep zitten.
Ik rij dan naar de milieustraat om er daar achter te komen dat ie dicht zit en rij vervolgens een week lang met een auto vol zooi.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er dan halverwege geen zin meer in en blijf met die grotere troep zitten.
Dat punt ben ik nu, maar dat was wel ingecalculeerd. Vanavond en morgenochtend laatste beetjequote:Op woensdag 2 februari 2022 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik rij dan naar de milieustraat om er daar achter te komen dat ie dicht zit en rij vervolgens een week lang met een auto vol zooi.
Ik heb vanmorgen mijn bed afgehaald en weet nu al dat ik vanavond om elf uur mezelf loop te vervloeken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van jou die ten arrenmoede maar in slaap valt op een enorme berg oude kleren omdat je je bed niet meer kunt vinden.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn bed afgehaald en weet nu al dat ik vanavond om elf uur mezelf loop te vervloeken.
Doe je niet gelijk nieuw beddengoed erop dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn bed afgehaald en weet nu al dat ik vanavond om elf uur mezelf loop te vervloeken.
Nee heb het even uitgeklopt en laten luchtenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe je niet gelijk nieuw beddengoed erop dan?Doe ik standaard, sinds ik ooit inderdaad met een halfdronken slaaphoofd nog mijn bed moest opmaken
Gewoon doen. Ben je er vanaf.quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:24 schreef CherryLips het volgende:
Zou het nu wel even kunnen doen. Technisch gezien. In principe.
Gewoon morgen doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fanatiekelingquote:
Mannen met praktische oplossingen ipv een meelevende reactie voor dit hersenbrekende vraagstuk.quote:
Dat staat in de oven. De honger overwint.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fanatiekeling![]()
Ik ben energie aan het zoeken om voer in de pan te gooien.
Dat laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen met praktische oplossingen ipv een meelevende reactie voor dit hersenbrekende vraagstuk.
Sssst.quote:
Spirit animal.quote:Op donderdag 3 februari 2022 09:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik heel erg wakker ben
Nu maak je Q boos!quote:
Nee joh, werk enzo.quote:
Tenzij bier.quote:
Boomers unite! Alle rollators verzamelen!quote:
Zittend douchenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boomers unite! Alle rollators verzamelen!
Een uur doen over boodschappen afrekenen bij de supermarktquote:
Dit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:00 schreef rival het volgende:
Elke dag zelfde liedje, 's avonds wil ik er niet in, 's ochtends wil ik er niet uit
Een uur de tijd hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een uur doen over boodschappen afrekenen bij de supermarkt
"Vanavond echt eens op tijd naar bed want morgen vroeg op staan."quote:Op donderdag 3 februari 2022 10:00 schreef rival het volgende:
Elke dag zelfde liedje, 's avonds wil ik er niet in, 's ochtends wil ik er niet uit
Maar je slaapt niet direct en wordt alsnog voor de wekker wakkerquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Vanavond echt eens op tijd naar bed want morgen vroeg op staan."
En dan om 00.30 bedenken dat je nog precies 6,5 uur kunt slapen als je direct plat gaat en direct slaapt
Voor de wekker wakker worden gebeurt me zelden gelukkig.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je slaapt niet direct en wordt alsnog voor de wekker wakker
Het lukt me steeds minder vaakquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Voor de wekker wakker worden gebeurt me zelden gelukkig.
Mensen die zeggen dat ze geen wekker nodig hebben omdat ze toch wel op de goede tijd wakker worden snap ik ook niet. Als ik geen wekker zet weet ik vrij zeker dat ik niet om 9.00 achter mijn bureau zitquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lukt me steeds minder vaak
Ouderdom
Mentaal ben ik dat nog steeds, vrees ik.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:18 schreef Barbusse het volgende:
SlapenDutjes doen
Lamballen
Volgens mij ben ik in een vorig leven huiskat geweest
Mja, die gaan waarschijnlijk wél braaf op tijd naar bed.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze geen wekker nodig hebben omdat ze toch wel op de goede tijd wakker worden snap ik ook niet. Als ik geen wekker zet weet ik vrij zeker dat ik niet om 9.00 achter mijn bureau zit
In het weekend tot 12.00 in bed liggen is ook geen enkel probleem, al lig ik dan doorgaans ook niet voor 2 uur in bed.
Niks mis mee want kattenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mentaal ben ik dat nog steeds, vrees ik.
Waarheid.quote:
Wromnie?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid.
Ik wil een kat.
Gaat niet.
Geen jankbaby dus?quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, geintje hoor. SlapenIk heb opzich wel geluk dat ik er maar 1 keer uit hoef in de nacht nu. Maar ik kan ineens goed functioneren met minder en onderbroken slaap. Dat had ik nooit verwacht
Ik ben er allergisch voor.quote:
Dat direct slapen kan ik gelukkig wel erg goedquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Vanavond echt eens op tijd naar bed want morgen vroeg op staan."
En dan om 00.30 bedenken dat je nog precies 6,5 uur kunt slapen als je direct plat gaat en direct slaapt
Het gaat om de huid, niet de haren. Helaasch.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je een kale poes nemen huehue.
Stom.quote:
Ik op zich ook wel, behalve als ik vroeg naar bed gaquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat direct slapen kan ik gelukkig wel erg goed
Oh, daarvan weet ik niet of dat voor blauwe russen ook geldtquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat om de huid, niet de haren. Helaasch.
Ik heb het type allergie waarbij dat hypoallergene niets uitmaakt helaas.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, daarvan weet ik niet of dat voor blauwe russen ook geldt
Als je dat een paar weken volhoudt, gewoon om half 11 naar bed gaan en dan ook echt niets doen, dan val je na een paar weken standaard rond die tijd in slaap. Je moet daar gewoon even aan wennenquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel, behalve als ik vroeg naar bed ga
Hebbhet wel geprobeerd, lig ik keurig tussen half 11 en 11 in bed, lig ik vervolgens een uur naar het plafond te staren.
Ik ben al lang blij dat ik wel wakker word van de wekker.
Zondequote:Op donderdag 3 februari 2022 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het type allergie waarbij dat hypoallergene niets uitmaakt helaas.
Niets aan te doen helaas.quote:
Kutkind?quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou m'n eigen kind sowieso nooit jankbaby noemen![]()
Oh, dat scheeltquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niets aan te doen helaas.
M'n enige troost is dat ik geen problemen heb met een avondje kat op schoot, dus af en toe val ik die van m'n zus lastig. Een van haar katten is ook dol op mij.
Nah, dan zou de term meer huilbaby zijn inderdaad. Maar ook dat is ze gelukkig niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou m'n eigen kind sowieso nooit jankbaby noemen![]()
Vervang 'flesje' en 'luier' met 'mails' of 'collega's' en dan gaat het gewoon over DrMarten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen als ze ongeduldig wordt (omdat we naar haar mening te lang doen over een flesje maken, of omdat het naar haar mening te lang duurt voor we haar luier verschonen) gaat ze huilenOf als ze zich niet lekker voelt, zoals nu
Maar naar mijn mening allemaal terechte redenen voor een baby om te huilen
Snotverquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervang 'flesje' en 'luier' met 'mails' of 'collega's' en dan gaat het gewoon over DrMarten.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervang 'flesje' en 'luier' met 'mails' of 'collega's' en dan gaat het gewoon over DrMarten.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Vervang 'flesje' door 'bier' en 'luier' met 'mondkapje' en het gaat over Q.
Snotverquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Het helpt wel hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:46 schreef AirwiN het volgende:
Kortom, je hoeft geen kutkind te zijn om je als een jankbaby te gedragen.
Huilen vervangen door vloeken/schelden en het klopt aardigquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je sorteert alvast voor op je eigen gehuil omdat je vliegtuig vertraging had maandag? Of dat ik nóg een keer terugkom op je gedrag toen je qua werk wat minder lekker in je vel zat?quote:
Regeren is vooruitzien he?quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je sorteert alvast voor op je eigen gehuil omdat je vliegtuig vertraging had maandag? Of dat ik nóg een keer terugkom op je gedrag toen je qua werk wat minder lekker in je vel zat?
Speciaal voor jou. Omdat ik weet dat je het stiekem wel kan waarderen...quote:
Ice-Tquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou. Omdat ik weet dat je het stiekem wel kan waarderen...
Die hebben ook zat nummers over bitches gelukkig.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:02 schreef Barbusse het volgende:
Ice-T
Zo even Bodycount opzetten, is al te lang geleden
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niks anders sinds mijn komst op FOK!quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef Tegan het volgende:
.
Kwaliteitsposts hier de laatste tijd.
Krijg je een keer bevestiging is het nog niet goedquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niks anders sinds mijn komst op FOK!
Noem je mij nou een jankbaby?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef Tegan het volgende:
Krijg je een keer bevestiging is het nog niet goed.
Bij mij mag je 'flesje' vervangen door 'tettenpics'.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:33 schreef DrMarten het volgende:
Wat is het? Heb je dorst of zit je luier vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |