Lijkt erop dat ze zich idd laat verwennen ergens in een lodge in Mozambique oid.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Grote neger dus nu voor Linda
Zou me idd niet eens verbazen als de hele JdM kliek op een geheime locatie gewoon lekker verder gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef Perrin het volgende:
Even in de gaten houden of er nergens kiekjes van Ali en Linda feestend in Dubai verschijnen
Zeker nadat ze eerst eens luchtig had gepolst bij Anouk op Whatsappquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
Grote neger dus nu voor Linda
Met Jeroen erbij?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zou me idd niet eens verbazen als de hele JdM kliek op een geheime locatie gewoon lekker verder gaat
En dick pick gekregenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:58 schreef Nine. het volgende:
Zeker nadat ze eerst eens luchtig had gepolst bij Anouk op Whatsapp
Succes. Het vinden van een plek waar geen Nederlanders zijn en die geen enorm lange quarantaine periode kennen wordt steeds lastigerquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:13 schreef Eightyone het volgende:
Meer uitleg hier: https://www.mediacourant.(...)jft-maandenlang-weg/
Nog onduidelijk of dat nu een echt persoon is volgens mij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:59 schreef Janine12345 het volgende:
Er was eerder een bericht rondom een cameraman Walter, die de misstanden bij de Voice had aangekaart en ontslagen was of iets dergelijks. Dat verhaal lijkt nu een vervolg te krijgen op Twitter…
https://mobile.twitter.com/E_mercenary/status/1489198919565332482
Oeh! Benieuwd wat Romy Monteiro er mee te maken zou hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:59 schreef Janine12345 het volgende:
Er was eerder een bericht rondom een cameraman Walter, die de misstanden bij de Voice had aangekaart en ontslagen was of iets dergelijks. Dat verhaal lijkt nu een vervolg te krijgen op Twitter…
https://mobile.twitter.com/E_mercenary/status/1489198919565332482
quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh
[..]
Oeh! Benieuwd wat Romy Monteiro er mee te maken zou hebben.
Hmmm, inderdaad...quote:Nicole -Walter
@WalterW25
· 7h
De afgelopen 4 dagen met vier man (waaronder 2 juristen) de materialen en leesvoer bestudeerd van Walter. Het heeft er toe geleid dat we vandaag het OM gaan inlichten. @borsato @AliBouali @showaniski @maan @Johndemol10 @Romymonteiro zet je schrap.
Als 'ie echt was, dan heeft hij die Nicole redelijk recent opgeduikeld (in de zomer ofzo) en was zij zijn verpleegster in het ziekenhuis. Toen ging hij dood en nu post zij op zijn account in dezelfde toon en met hetzelfde taalgebruik. Wel knap dat hij iemand gevonden heeft met wie hij zo op dezelfde golflengte zit/zat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog onduidelijk of dat nu een echt persoon is volgens mij.
https://www.mediacourant.(...)20de%20naam%20Walter.
Evert Santegoeds schijnt dus echt op zoek te zijn gegaan naar die Walter. Vooralsnog heeft het een erg hoog broodje-aap gehalte wat mij betreft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Als 'ie echt was, dan heeft hij die Nicole redelijk recent opgeduikeld (in de zomer ofzo) en was zij zijn verpleegster in het ziekenhuis. Toen ging hij dood en nu post zij op zijn account in dezelfde toon en met hetzelfde taalgebruik. Wel knap dat hij iemand gevonden heeft met wie hij zo op dezelfde golflengte zit/zat.
Het was ook wel een hele rare snuiter hoor, als je zijn TL las.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Als 'ie echt was, dan heeft hij die Nicole redelijk recent opgeduikeld (in de zomer ofzo) en was zij zijn verpleegster in het ziekenhuis. Toen ging hij dood en nu post zij op zijn account in dezelfde toon en met hetzelfde taalgebruik. Wel knap dat hij iemand gevonden heeft met wie hij zo op dezelfde golflengte zit/zat.
Verzonnen door iemand met een vrij morbide behoefte aan aandacht?quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het was ook wel een hele rare snuiter hoor, als je zijn TL las.
Leek me een labiel type.
Wel smeuiig als blijkt dat hij nep is.Wat zou dan het hoe en waarom zijn he?
Wat een werk en wat een gedrevenheid om het op poten te zetten en vol te houden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verzonnen door iemand met een vrij morbide behoefte aan aandacht?
Aandacht, misschien?quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het was ook wel een hele rare snuiter hoor, als je zijn TL las.
Leek me een labiel type.
Wel smeuiig als blijkt dat hij nep is.Wat zou dan het hoe en waarom zijn he?
Bijna een klassiek Catfish verhaalquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Aandacht, misschien?
Kan best wat van kloppen, iemand die in het wereldje gewerkt heeft, maar mijn radar ging af en heb wat teruggescrold in de tijdlijn van twitter.
Kwam op mij over als iemand die te ver was gegaan met het fictie deel van z'n verhaal (z'n broer was recent doodgegaan, een van z'n ouders ook, ofzo) en nu hij. Kleine radiostilte en toen pakte Nicole het stokje over.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:45 schreef Perrin het volgende:
Verzonnen door iemand met een vrij morbide behoefte aan aandacht?
Er gebeuren wel vreemdere dingen op het internet in het algemeen, en twitter specifiek.quote:
Apart Twitter verhaal wel ja, komt mij ook wel vaag over, ook dat ziektebed, een dag voor zijn overlijden vanaf zijn sterfbed nog druk twitteren.. lijkt me sterk. En na zijn overlijden, zijn vrouw die het meteen overneemt, je zou verwachten dat ze met zijn overlijden heel verdrietig zou zijn en we wat anders aan haar hoofd heeft. Maar goed, we wachten af… volgens die vrouw had ze vandaag een gesprek met het OM met allerlei bewijs en camerabeeldenquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Aandacht, misschien?
Kan best wat van kloppen, iemand die in het wereldje gewerkt heeft, maar mijn radar ging af en heb wat teruggescrold in de tijdlijn van twitter.
Kwam op mij over als iemand die te ver was gegaan met het fictie deel van z'n verhaal (z'n broer was recent doodgegaan, een van z'n ouders ook, ofzo) en nu hij. Kleine radiostilte en toen pakte Nicole het stokje over.
Ja dat klopt, daarom vond ik dit gifje van Max en Neve (van het programma Catfish) wel toepasselijkquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:55 schreef Perrin het volgende:
Er gebeuren wel vreemdere dingen op het internet in het algemeen, en twitter specifiek.
Vriendin, zo te zien heeft hij haar hier ontmoet:quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:55 schreef Janine12345 het volgende:
[..]
Apart Twitter verhaal wel ja, komt mij ook wel vaag over, ook dat ziektebed, een dag voor zijn overlijden vanaf zijn sterfbed nog druk twitteren.. lijkt me sterk. En na zijn overlijden, zijn vrouw die het meteen overneemt, je zou verwachten dat ze met zijn overlijden heel verdrietig zou zijn en we wat anders aan haar hoofd heeft. Maar goed, we wachten af… volgens die vrouw had ze vandaag een gesprek met het OM met allerlei bewijs en camerabeelden
wel een vaag verhaal hoor, in november 2021 haar ontmoet, 2 maanden later overlijdt hij en neemt zij vol overgave zijn strijd over, bijzonder…quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Vriendin, zo te zien heeft hij haar hier ontmoet:
[ twitter ]
En nu neemt ze zijn strijd over <3
Haha wel heel ongeloofwaardig allemaal, en dat allemaal voor zijn 36’e jaarquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:56 schreef loveli het volgende:
En z'n broer kon geen beenmergdonor meer zijn omdat 'ie aan corona is overleden.
2 jaar geleden z'n vrouw verloren.
Twitter gaat maar terug tot januari 2021.
Wat zou ze moeten doen volgens jou?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef Draak31 het volgende:
Ik las net dat onze Linnepin een lange tijd in het buitenland zal blijven. Typisch. Gatverdamme.
Kots loopt in je mond ja?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:30 schreef Draak31 het volgende:
Ik las net dat onze Linnepin een lange tijd in het buitenland zal blijven. Typisch. Gatverdamme.
Nou ja, het is toch wel relevant. Want diegene beweert/liegt allerlei bewijs te hebben in deze kwestie.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:16 schreef superniger het volgende:
2 pagina's gelul over een niet bestaande Walter. 😪😴
Dat heeft Evert al ontkracht bij Shownieuws.
De Linda is toch verkocht een tijd geleden voor 40 miljoen euri's aan Talpa? Dan is dat toch ook een onderdeel van John de Mol? Lijkt me sterk dat die van niets geweten heeft dan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:02 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa, dat valt volgens mij reuze mee. Er zijn wel wat users, die denk ik terecht, zeggen: laat de hooivork en brandende fakkel nog even thuis voordat we beter weten wat er nou echt aan de hand is en vooral niet alles en iedereen aan de schandpaal nagelen zonder bewijs.
En laten we er, gewoon om dat het kan, ook even van uitgaan dat er ook mensen bij De Voice of de Linda werken die daadwerkelijk gewoon naar eer en geweten hun werk hebben gedaan zonder dat ze onderdeel waren van de misdragingen (of er van geweten hebben).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |