M'n eerste ingeving is een afgelegen hutje op Bali of in Thailand oid, waar ze geruime tijd blijft zitten, met minimale kans op het tegenkomen van Nederlanders.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef Perrin het volgende:
Voor het geld hoeft ze het iig allemaal niet meer te doen of laten. Ze lijkt me alleen geen type om maanden in haar eentje de wereld rond te zwerven?
Zo te zien de afgelopen dagen in Afrika geweest:quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
PH-TLP is het vliegtuig van broer John
Iemand die weet waar die nu is of de afgelopen week was
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:32 schreef Eightyone het volgende:
..maar als ze verstandig is blokkeert ze het AD + zustersites, Twitter en Mediacourant. Voor haar eigen gemoedsrust.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:38 schreef Perrin het volgende:
Zo te zien de afgelopen dagen in Afrika geweest:
https://globe.adsbexchang(...)showTrace=2022-02-01
Lijkt erop dat ze zich idd laat verwennen ergens in een lodge in Mozambique oid.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
![]()
Grote neger dus nu voor Linda
Zou me idd niet eens verbazen als de hele JdM kliek op een geheime locatie gewoon lekker verder gaatquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef Perrin het volgende:
Even in de gaten houden of er nergens kiekjes van Ali en Linda feestend in Dubai verschijnen
Zeker nadat ze eerst eens luchtig had gepolst bij Anouk op Whatsappquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
Grote neger dus nu voor Linda
Met Jeroen erbij?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zou me idd niet eens verbazen als de hele JdM kliek op een geheime locatie gewoon lekker verder gaat
En dick pick gekregenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:58 schreef Nine. het volgende:
Zeker nadat ze eerst eens luchtig had gepolst bij Anouk op Whatsapp
Succes. Het vinden van een plek waar geen Nederlanders zijn en die geen enorm lange quarantaine periode kennen wordt steeds lastigerquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:13 schreef Eightyone het volgende:
Meer uitleg hier: https://www.mediacourant.(...)jft-maandenlang-weg/
Nog onduidelijk of dat nu een echt persoon is volgens mij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:59 schreef Janine12345 het volgende:
Er was eerder een bericht rondom een cameraman Walter, die de misstanden bij de Voice had aangekaart en ontslagen was of iets dergelijks. Dat verhaal lijkt nu een vervolg te krijgen op Twitter…
https://mobile.twitter.com/E_mercenary/status/1489198919565332482
Oeh! Benieuwd wat Romy Monteiro er mee te maken zou hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:59 schreef Janine12345 het volgende:
Er was eerder een bericht rondom een cameraman Walter, die de misstanden bij de Voice had aangekaart en ontslagen was of iets dergelijks. Dat verhaal lijkt nu een vervolg te krijgen op Twitter…
https://mobile.twitter.com/E_mercenary/status/1489198919565332482
quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh
[..]
Oeh! Benieuwd wat Romy Monteiro er mee te maken zou hebben.
Hmmm, inderdaad...quote:Nicole -Walter
@WalterW25
· 7h
De afgelopen 4 dagen met vier man (waaronder 2 juristen) de materialen en leesvoer bestudeerd van Walter. Het heeft er toe geleid dat we vandaag het OM gaan inlichten. @borsato @AliBouali @showaniski @maan @Johndemol10 @Romymonteiro zet je schrap.
Als 'ie echt was, dan heeft hij die Nicole redelijk recent opgeduikeld (in de zomer ofzo) en was zij zijn verpleegster in het ziekenhuis. Toen ging hij dood en nu post zij op zijn account in dezelfde toon en met hetzelfde taalgebruik. Wel knap dat hij iemand gevonden heeft met wie hij zo op dezelfde golflengte zit/zat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog onduidelijk of dat nu een echt persoon is volgens mij.
https://www.mediacourant.(...)20de%20naam%20Walter.
Evert Santegoeds schijnt dus echt op zoek te zijn gegaan naar die Walter. Vooralsnog heeft het een erg hoog broodje-aap gehalte wat mij betreft.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Als 'ie echt was, dan heeft hij die Nicole redelijk recent opgeduikeld (in de zomer ofzo) en was zij zijn verpleegster in het ziekenhuis. Toen ging hij dood en nu post zij op zijn account in dezelfde toon en met hetzelfde taalgebruik. Wel knap dat hij iemand gevonden heeft met wie hij zo op dezelfde golflengte zit/zat.
Het was ook wel een hele rare snuiter hoor, als je zijn TL las.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Als 'ie echt was, dan heeft hij die Nicole redelijk recent opgeduikeld (in de zomer ofzo) en was zij zijn verpleegster in het ziekenhuis. Toen ging hij dood en nu post zij op zijn account in dezelfde toon en met hetzelfde taalgebruik. Wel knap dat hij iemand gevonden heeft met wie hij zo op dezelfde golflengte zit/zat.
Verzonnen door iemand met een vrij morbide behoefte aan aandacht?quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het was ook wel een hele rare snuiter hoor, als je zijn TL las.
Leek me een labiel type.
Wel smeuiig als blijkt dat hij nep is.Wat zou dan het hoe en waarom zijn he?
Wat een werk en wat een gedrevenheid om het op poten te zetten en vol te houden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verzonnen door iemand met een vrij morbide behoefte aan aandacht?
Aandacht, misschien?quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het was ook wel een hele rare snuiter hoor, als je zijn TL las.
Leek me een labiel type.
Wel smeuiig als blijkt dat hij nep is.Wat zou dan het hoe en waarom zijn he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |