quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:46 schreef Perrin het volgende:
....Eens kijken of Marije beter de kunst van het kontkussen verstaat.
Joepie!!!quote:‘Het is een feest om samen met het team van Linda.nl het nieuws te brengen dat je moet en wil weten',
Vast iets Portugees:quote:
Berenhap Lindasausquote:
Hoe meer slachtoffers durven aangifte te doen, hoe groter de kans dat die viespeuken de bak in draaien.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:05 schreef RipCity het volgende:
Opnieuw aangifte tegen regisseur Martijn Nieman van The Voice
https://www.ad.nl/show/op(...)-the-voice~af0abc0e/
Ze moeten eerst nog wat Bubba’s opleiden om al die gasten anaal te vernederen met 30cmquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:46 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat er helemaal niemand de bak in gaat.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog wat Bubba’s opleiden om al die gasten anaal te vernederen met 30cm
Je bent, denk ik, toch een volwassen man of vrouw zeg. Niet elk verontwaardigde breinscheet hoeft uitgekotst hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:11 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een stel viesnekken zijn. Gatverdamme zeg. BAH
Er is genoeg aan de hand. Het is werkelijk waar schandalig dat er hier weer misbaksels zijn die de boel proberen te bagatelliseren. Niks aan de hand, gatverdamme zeg. Kots loopt mij in de mond. BAHquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je bent, denk ik, toch een volwassen man of vrouw zeg. Niet elk verontwaardigde breinscheet hoeft uitgekotst hoor.
Kan me enorm goed voorstellen dat de toestanden bij the Voice je boos maken, maar om dan maar wat te gaan fulmineren over alles en iedereen, ook als er werkelijk niets aan de hand is… echt, get a grip. Die ongeleide domme volkswoede, stuitend gewoon.
Volgens mij is er hier niemand die het daadwerkelijke (vermeende) misbruik bagetalliseert.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Er is genoeg aan de hand. Het is werkelijk waar schandalig dat er hier weer misbaksels zijn die de boel proberen te bagatelliseren. Niks aan de hand, gatverdamme zeg. Kots loopt mij in de mond. BAH
Iemand krijgt een nieuwe functie bij het blad waar ze werkt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Er is genoeg aan de hand. Het is werkelijk waar schandalig dat er hier weer misbaksels zijn die de boel proberen te bagatelliseren. Niks aan de hand, gatverdamme zeg. Kots loopt mij in de mond. BAH
Ik krijg ook de bibbers van Marije Knevel, maar dat heeft helemaal niets met Voice gate te maken.quote:
Mwa, dat valt volgens mij reuze mee. Er zijn wel wat users, die denk ik terecht, zeggen: laat de hooivork en brandende fakkel nog even thuis voordat we beter weten wat er nou echt aan de hand is en vooral niet alles en iedereen aan de schandpaal nagelen zonder bewijs.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef Draak31 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |