SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Salar moet wel wat haarlak spuiten, als hij buiten komt, je weet maar nooit met die wind, zo ook de meiden met dat plastic haar..![]()
Salar zal in de gaten hebben dat hij bij het Gele team niet heel hoog in de pikorde staat.
Ik vind hem wat stil.No mercy for animal abusers![]()
Hij maakt zich druk om de dikte van zijn heupenquote:Op maandag 31 januari 2022 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Salar zal in de gaten hebben dat hij bij het Gele team niet heel hoog in de pikorde staat.
Ik vind hem wat stil.Nieuw is niet altijd beter.![]()
Het zijn wel Vera en Salar die zich het drukst maken om hun haar. Borstelen, wrijven, halve bus haarlak...
No mercy for animal abusers![]()
Hoop echt op een spel buiten, die wind zal hem tegen vallenquote:Op maandag 31 januari 2022 09:19 schreef Monique___ het volgende:
Haha Salar maakt er werk van. Hoe lang kun je kammen in kort haar.. Lang dus. En sprayen maar![]()
En dan straks een spel buiten in de regen en windkracht 8.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee salar ging zijn haar nog doen want zo kon hij niet te voorschijn komen zei hij![]()
![]()
Hier is het windstil, ik hoop dat het daar wel waait.
Salar: als ik sterf zie ik er wel mooi uit 🙊
Ik hoop dat Corrie zijn haar recht overeind zet.![]()
7-8 Bft in Amsterdam nu.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:22 schreef Monique___ het volgende:
Hoe is het windstil, ik hoop dat het daar wel waait.
![]()
Nice.. Ze moesten gister de shutters dichtmaken dus ik hooop op iets buiten.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
8 Bft in Amsterdam nu.
[ afbeelding ]![]()
Het waait daarquote:Op maandag 31 januari 2022 09:22 schreef Monique___ het volgende:
Hier is het windstil, ik hoop dat het daar wel waait.
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 09:29 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk verankeren ze Hanne deftig, of die is met Corrie mee weg.
Wat terug gelezen en ik ga in Grace haar dromen geloven.....Ze had het over slangen met oranje koppen.
Laat nu Leroy Nouche en Nawel gisteravond laat bruiningsspray op hun gezichten gespoten.
Dacht nog wat zou ik lachen als die drie morgen met een oranje gezicht opstaan.
Het is niet gebeurt maar toch, komt hij zo overeen met Grace haar droom.![]()
Die dimitri spoort af en toe niet met zijn uitspraken dat als hij normaal heeft gedronken dat hij dan gewoon rijdt.
Met 20 biertjes op rijden. Wat een onverantwoordelijke gozer is het toch als dit waar is. Af en toe denk ik dat hij gewoon stoer probeert te doen en dan van die idiote opmerkingen maakt, lijkt wel een puber daarin![]()
Zegt er iemand dat het niet slim is, zegt hij 'ik leef toch'quote:Op maandag 31 januari 2022 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Die dimitri spoort af en toe niet met zijn uitspraken dat als hij normaal heeft gedronken dat hij dan gewoon rijdt.
Met 20 biertjes op rijden. Wat een onverantwoordelijke gozer is het toch als dit waar is.
Misschien was het weer een domme grap![]()
Die gozer spoort echt niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zegt er iemand dat het niet slim is, zegt hij 'ik leef toch'![]()
Ja vera zei dat tegen hem, egoist dat het is met ik leef toch.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zegt er iemand dat het niet slim is, zegt hij 'ik leef toch'![]()
Valt zeker daar wel mee met de wind..hier vliegen de volle vuilnis bakken door de straat......en het wordt steeds erger.![]()
Misschien was het een domme grap hoor, het leek er niet op... ik zie hem er ook wel voor aan met zn proleten gedrag afentoequote:Op maandag 31 januari 2022 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vera zei dat tegen hem, egoist dat het is met ik leef toch.![]()
Omdat haar knieschijf aan de buitenkant uitsteekt en van boven een n kruisje heeft.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
Hanne weer een strakke legging. Ik vind dat haar zo lelijk staan.![]()
Die jas van vera is niet echt handig met spellen
Goedemorgen trouwens ik moet zo op me scooter door die storm![]()
![]()
Hij is overal op voorbereid he.. als militair zijnde.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy vist ondertussen een condoom uit zijn jaszak![]()
Gaat hier goed tekeer hoor Amsterdam vlakbij het huisquote:Op maandag 31 januari 2022 09:35 schreef zodeju het volgende:
Valt zeker daar wel mee met de wind..hier vliegen de volle vuilnis bakken door de straat......en het wordt steeds erger.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is overal op voorbereid he.. als militair zijnde.![]()
![]()
Tokkie !!quote:Op maandag 31 januari 2022 09:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi rijdt wel met 20 pinten op naar huis ... hmm...Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
als dit mijn kind zou zijn, zou ik hem hierover aanspreken zodra hij thuis is.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Misschien was het een domme grap hoor, het leek er niet op... ik zie hem er ook wel voor aan met zn proleten gedrag afentoe![]()
Hoeveel weegt Nawel???quote:Op maandag 31 januari 2022 09:29 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk verankeren ze Hanne deftig, of die is met Corrie mee weg.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ik dacht eerst dat Dimitri een mop maakte maar toen ik doorluisterde vertelde hij echt doodserieus en zonder schaamte dat hij na 20 biertjes achter het stuur kruipt. Want zijn auto waarschuwt hem als hij afwijkt?!Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
heb nog een beetje hoop dat hij 0/0% bedoelde maar denk het niet.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:41 schreef rinardo het volgende:
Ik dacht eerst dat Dimitri een mop maakte maar toen ik doorluisterde vertelde hij echt doodserieus en zonder schaamte dat hij na 20 biertjes achter het stuur kruipt. Want zijn auto waarschuwt hem als hij afwijkt?!![]()
Voor mij hoeft het niet die filmpjes als SL.
Maar ze doen iig iets met de kritiek.
oOf dat hij liegt, maar ben bang ook dat nietquote:Op maandag 31 januari 2022 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
heb nog een beetje hoop dat hij 0/0% bedoelde maar denk het niet.![]()
Vind het grote kul.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
Maar ze doen iig iets met de kritiek.
Alsof je een kind een snoepje geeft en nu mond houden![]()
Oh, vindt het wel leuk..quote:Op maandag 31 januari 2022 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
Maar ze doen iig iets met de kritiek.![]()
Ze gaan theedoeken in heet water dompelen en dan op het ijs leggenLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Het is zo irritant, veel te druk om aan te laten staan als ik door huis loop, normaal laat ik geluid aan tijdens SL en hoor ik als het weer voorbij isquote:![]()
Ze pakken de prullenbak uit de keuken om te vullen met water, dat is een 30 liter prullenbak, warm water meteen op, en ze hebben het over bakken vullen, dus gaan meer pakken, straks geen douche water meer dus !!! ik zou de fohn er op zettenLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
MoeteVoor de fohn moeten ze wel een verlengsnoer hebben.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:49 schreef rinardo het volgende:
Ze pakken de prullenbak uit de keuken om te vullen met water, dat is een 30 liter prullenbak, warm water meteen op, en ze hebben het over bakken vullen, dus gaan meer pakken, straks geen douche water meer dus !!! ik zou de fohn er op zetten
mss gaan ze ook wel pannen op de kookplaat zetten![]()
Niet veel iddquote:Op maandag 31 januari 2022 09:49 schreef Flow3r het volgende:
Dit doet toch helemaal niks ?![]()
[ afbeelding ]![]()
In combinatie met water/regen kan dat spectaculair worden!quote:Op maandag 31 januari 2022 09:49 schreef rinardo het volgende:
Ze pakken de prullenbak uit de keuken om te vullen met water, dat is een 30 liter prullenbak, warm water meteen op, en ze hebben het over bakken vullen, dus gaan meer pakken, straks geen douche water meer dus !!! ik zou de fohn er op zetten
Ow da's in goeie, maar zal idd niet mogenquote:Op maandag 31 januari 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
De bijl... maar dat zal wel niet mogen.![]()
Heel weinigquote:Op maandag 31 januari 2022 09:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nee .. die wrijving lijkt me minimaal.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:49 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Maar mochten ze alleen hun eigen lichaam gebruiken .. dat is hier niet echt te doen.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
In Australië hadden ze allemaal een blok![]()
Ja dat was beter geweest.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
In Australië hadden ze allemaal een blokEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Blok mee naar binnen en in de badkuip pleuren en de hete kraan er op mag zeker niet hé
Niet te geloven tijdens een spel zegt nawel nog tegen nouchine we moeten ervoor zorgen dat leroy of julio vrijstelling heeft![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 09:51 schreef Sestra666 het volgende:
dit was vorig jaar ook met knikkers ofzo toch?![]()
Met theoGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Nee ok hahahaquote:Op maandag 31 januari 2022 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar mochten ze alleen hun eigen lichaam gebruiken .. dat is hier niet echt te doen.![]()
klopt tenminste eerlijk..niemand hoeft nu iets te doen, zou pas tv zijn als ze allemaal moesten werken voor iets.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
In Australië hadden ze allemaal een blok![]()
Hanne: Er moet veel zout in de pan, dat werkt goed met water, even de pollepel pakken,
Grace; Goed zo Hanne, ik kom het zo bij je halen.
Peter: ja Hanne, ik zou zo veel mogelijk zout water er over doen.
Kristof: Ik zou het aan de zijkanten gooien, nu nog zout erop dan gaat het breken, ik zou het in laten werken.![]()
Hoeveel zout zullen ze hebben, vraag ik me afquote:Op maandag 31 januari 2022 09:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Hanne: Er moet veel zout in de pan, dat werkt goed met water, even de pollepel pakken,![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 09:43 schreef suzi1 het volgende:
en ik gister maar denken dat konings ofzo zou komen vandaag om ze te vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
OMG..... wat is Nawel actief.....not.
Zie iedereen een tandje harder lopen maar zij niet. loopt weer rondjes te draaien wat te roepen met lege handen.
walgelijk dat ik haar in de gaten wil houden en ergens totaal niet.![]()
![]()
Nou, straks wordt er nog 1 afgevoerd met brandwonden, nr 2 in quarantaine
Bedenk me net als ik vlees ben vergeten uit de vriezer te halen zet ik het juist altijd in een pan koud water![]()
En als ik snel een fles wijn koud wil doe ik zout op de ijsklontjes..quote:Op maandag 31 januari 2022 09:57 schreef Koos1958 het volgende:
Bedenk me net als ik vlees ben vergeten uit de vriezer te halen zet ik het juist altijd in een pan koud water![]()
een spel duurt hier gemiddeld 60 min...die ligt weer in bed voor 12 uur..quote:Op maandag 31 januari 2022 09:58 schreef suzi1 het volgende:
nawel zou het met haar tandjes af kunnen bijten![]()
Allemaal beetje rond het blok klungelen. Ook helemaal geen plaats voor zoveel man.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik verstond het niet goed toen ze begonnen. Ik meende gehoord te hebben 20 minuten maar dat zal wel niet kloppen.quote:Op maandag 31 januari 2022 09:59 schreef Silves het volgende:
[..]
een spel duurt hier gemiddeld 60 min...die ligt weer in bed voor 12 uur..![]()
Hanne: Ja hij is al aan het afbreken, duurt echt niet meer lang,
Vera: Wil je meer zout Hanne?
Hanne: Misschien dadelijk nog meer zout.
Julio: Zout goed in laten werken.
Peter: Heet water, heet water,![]()
bbq mocht nietquote:Op maandag 31 januari 2022 10:00 schreef Jockari het volgende:
Houtvuurtje er naast zetten ? In de pizza-oven ?![]()
De helft doet niks nuttigs als ik het zo bekijkquote:Op maandag 31 januari 2022 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy staat erbij en kijkt ernaar. Kristof en Julio doen goede adviezen gevenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Knagen bitch!quote:Op maandag 31 januari 2022 09:58 schreef suzi1 het volgende:
nawel zou het met haar tandjes af kunnen bijten
Is stoer....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:05 schreef Sofia35 het volgende:
Wat is kristoff dominant aanwezig. Geef een ander ook de kans![]()
zonder hem hebben ze niks, zijn bang om iets te ondernemen..is bijna de enige die steeds geld pakt voor de pot.
![]()
Doet hij altijd, en goed ookquote:Op maandag 31 januari 2022 10:05 schreef Sofia35 het volgende:
Sinds gisteren al niet meerquote:Op maandag 31 januari 2022 10:06 schreef Sestra666 het volgende:
ze hadden toch weer onbeperkt warm water![]()
Nee is terug gegaan naar 20 min per dag.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:06 schreef Sestra666 het volgende:
ze hadden toch weer onbeperkt warm water![]()
Nope. Schijnt weer gewoon 25 minuten te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:06 schreef Sestra666 het volgende:
ze hadden toch weer onbeperkt warm water
Maar vanaf wanneer dat is. No clueNo mercy for animal abusers![]()
Echt bizar hoe jij de dingen toch zo anders ziet dan vele anderen!quote:Op maandag 31 januari 2022 10:05 schreef Sofia35 het volgende:
Bij dit soort dingen/opdrachten heb je coördinatie nodig en naar mijn idee is Julio hier de 1e coördinator en Kristof de 2e.
Luister jij naar hetzelfde als ik? Hij moedigt vooral aan, maar alle andere krijgen ook de kans om hun ideeen uit te voeren.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:05 schreef Sofia35 het volgende:
Hanne: Ik heb nog hele warme handen.
Kristof: Ja jullie kunnen nog gewoon blijven wrijven, fantastisch, helemaal top, dit is supergoed, wanneer we dit los krijgen,![]()
Die bedient de warm water knop, erg belangrijk en zwaarquote:
Salar aka rambo be like ,staat zichzelf weer te bewonderen in de badkamer en haalt die gekke strepen van zijn gezicht.![]()
Ik moet nu aan Tobias denken:
Die had zich kapot geïrriteerd aan bazige Kristoff.
Doe dit. Doe dat. Heel goed Hanne. Top Vera.
![]()
Het voelt inderdaad wat kleinerend. Alsof Kristoff de enige is die weet wat te doen en wat goed is.No mercy for animal abusers![]()
Kristof en Julio goede spelleiders, ze gaan het halen!! ze brengen de rust en overzicht in het spel, gaat toppie!Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Nou dat dus, ze motiveren, moedigen aan, gaat goed!quote:Op maandag 31 januari 2022 10:12 schreef rinardo het volgende:
Kristof en Julio goede spelleiders, ze gaan het halen!! ze brengen de rust en overzicht in het spel, gaat toppie!
Precies. Hij moet en zal z’n stem laten horen. Zo krijgen anderen geen kans de leiding te nemen. Wie heeft bepaald dat hij de “ baas “ is.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Het voelt inderdaad wat kleinerend. Alsof Kristoff de enige is die weet wat te doen en wat goed is.![]()
De groep.. zo werkt dat in groepen.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:14 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Precies. Hij moet en zal z’n stem laten horen. Zo krijgen anderen geen kans de leiding te nemen. Wie heeft bepaald dat hij de “ baas “ is.![]()
Heel knap, julio brengt het heel rustig over en kristof wat drukkenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus, ze motiveren, moedigen aan, gaat goed!![]()
In groepen moet een ieder de kans krijgen en niet steeds 1 en dezelfde persoon. Misschien zou een Salar ook weleens de leiding willen nemen ? Maja zo krijg je geen kans met zo een schreeuwlelijkquote:Op maandag 31 januari 2022 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De groep.. zo werkt dat in groepen.![]()
Dat iDat is zo dom....quote:Op maandag 31 januari 2022 09:47 schreef rinardo het volgende:
Ze gaan theedoeken in heet water dompelen en dan op het ijs leggenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hadden ze ipv al die handdoeken niet het beddengoed van Nawel kunnen gebruiken
Nouchine: Nog meer zout?
Peter: Nee, want zo veel zout hebben we niet meer.
Nawel: We hebben nog 45 minuten.![]()
Ondanks de chaos gaat het super goedGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Je was vorig jaar ook vast geen fan van Michel gok ik zo???quote:Op maandag 31 januari 2022 10:15 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
In groepen moet een ieder de kans krijgen en niet steeds 1 en dezelfde persoon. Misschien zou een Salar ook weleens de leiding willen nemen ? Maja zo krijg je geen kans met zo een schreeuwlelijkGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
ze is gewoon anti Kristof en Vera en Dimiquote:Op maandag 31 januari 2022 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je was vorig jaar ook vast geen fan van Michel gok ik zo???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha. Gaat denk ik niet echt gebeuren. Al was het wel vet geweestquote:Op zondag 30 januari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
@:Benny gaat dit jaar met een drone kaartjes uitstorten boven het huis .. moeten we alleen nog even crowdfunden denk ik.![]()
Ja het was ook een heel goede tip van vera met dat zout erbij was gelijk de doorbraakquote:Op maandag 31 januari 2022 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
Vera, hanne en nouchine staan de hele tijd ook dat ijs te bewerken.![]()
Dat was een verliefde puber van 35 jaar.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je was vorig jaar ook vast geen fan van Michel gok ik zo???
Die heb ik dit jaar nog niet gezien.![]()
Degen die gehurkt bij het blok blijven zitten zijn de wannabee baasjes.
De anderen laten zich sturen en commanderen.
Leuk om te zien wie wat is.No mercy for animal abusers![]()
weer met spel bezig ipv groepsbelang. Nare meid is het toch.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel tegen Nouchine : Julio en Leroy moeten daar ook in de buurt blijven![]()
Dat kan niet want is een groepsopdrachtquote:Op maandag 31 januari 2022 10:17 schreef Mikeshutup het volgende:
Heb t idee dat wie t meeste geld in pot gooit vrijstelling of huismeester krijgt![]()
Dat dusquote:Op maandag 31 januari 2022 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
Degen die gehurkt bij het blok blijven zitten zijn de wannabee baasjes.
De anderen laten zich sturen en commanderen.
Leuk om te zien wie wat is.
niet iedereen heeft leider kwaliteitenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Net als ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is gewoon anti Kristof en Vera en Dimi![]()
Vooral Vera en Dimitri mot ik niet.
Nare lui.
Kristof is te aanwezig. En heeft onaangename uitspraken.No mercy for animal abusers![]()
Ik kijk ook weer naar de streams na een weekend niet gekeken te hebben. Wát een spannende opdracht weer![]()
![]()
Ook lichamelijk zeer zwaar.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die bedient de warm water knop, erg belangrijk en zwaar![]()
jij post wel andersquote:Op maandag 31 januari 2022 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Net als ik.![]()
Vooral Vera en Dimitri mot ik niet.
Nare lui.
Kristof is te aanwezig. En heeft onaangename uitspraken.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vera is al die tijd gewoon buiten gebleven en is aan het schrapen aan dat ijs. Hanne ook veel en nouchine ook. Die nawel zie je geen moer doen.![]()
Is niet prettig inderdaad.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Het voelt inderdaad wat kleinerend. Alsof Kristoff de enige is die weet wat te doen en wat goed is.![]()
Het prinsesje is nog moequote:Op maandag 31 januari 2022 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Vera is al die tijd gewoon buiten gebleven en is aan het schrapen aan dat ijs. Hanne ook veel en nouchine ook. Die nawel zie je geen moer doen.![]()
iedereen heeft een favorietquote:
gelukkig niet allemaal dezelfde
Triest, wat een nare griet.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel tegen Nouchine : Julio en Leroy moeten daar ook in de buurt blijven![]()
Nawel is dan ook een plant( als je de Grace vergelijking gebruikt)quote:Op maandag 31 januari 2022 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel staat er gewoon bij te kijken met haar handen in haar zakken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe kan je je dan niet ongemakkelijk voelen.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel staat er gewoon bij te kijken met haar handen in haar zakken.
Echt een vreselijk egoistisch en egocentrisch mokkel![]()
Ja klopt, 12 euro dacht ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Hadden ze ook niet nog geld over van 2 weken terug?![]()
quote:Op maandag 31 januari 2022 10:24 schreef jorietje het volgende:
Nawel kijkt met haar handen in haar zakken toe hoe de rest van de groep het ijs laat smelten![]()
![]()
planten hebben aandacht nodig, daar groeien ze van maar in dit geval...quote:Op maandag 31 januari 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel is dan ook een plant( als je de Grace vergelijking gebruikt)
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ik denk dat ze een moerasplant is of zoquote:Op maandag 31 januari 2022 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
planten hebben aandacht nodig, daar groeien ze van maar in dit geval...
of een vetplant![]()
Na afloop hebben ze wel een flinke pan erwtensoep verdiend.
Of warme chocomelk met rum.
Ik dacht zelf aan ijsquote:Op maandag 31 januari 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Nieuw is niet altijd beter.![]()
Das ook beter, als ze dichterbij komt zal het smeltwater spontaan weer bevriezen...quote:Op maandag 31 januari 2022 10:24 schreef jorietje het volgende:
Nawel kijkt met haar handen in haar zakken toe hoe de rest van de groep het ijs laat smeltenGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
ik dachtice teaquote:Op maandag 31 januari 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
of ice coffeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kristof : Nawel, wil jij je over dit stukje ontfermen?
Nawel : Nah .. ik moet warm water brengen.
En blijft staan kijken.![]()
Een hangplant....quote:Op maandag 31 januari 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze een moerasplant is of zo
of een vetplant
Wat dan weer mee valt is dat Kristof weet dat hij bazig is.
"je moet dat en..uuh nee je bent goed bezig, ik zal niet bemoeien"
Hij kan het niet helpen denk ik.No mercy for animal abusers![]()
Allemaal als een kip zonder kop, nee wacht even zegt julio, de andere kant heeft gaten , we keren hem om! Kristof en Julio zijn echt goed bezig, en Kristof zegt ook geregeld Julio heeft gelijk we moeten het zo doen. Kristof continu, Jullie zijn toppers goed bezig!! wat een team en wat een samenwerking!!Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Ik ben anti Nawel, maar helpt wel, bezig met Grace om t water in de pannen te doen en de tijd aan en uit zetten. Moet ook gebeuren.![]()
Het voorkomt wel uren lange discussies.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Hij kan het niet helpen denk ik.
Zoals je wel is bij ER ziet, als ze net op een eiland komen![]()
ze valt net niet in slaapquote:Op maandag 31 januari 2022 10:29 schreef spapaars het volgende:
Geen warm water zonder Nawel, de kanjer
[ afbeelding ]![]()
liever dit dan de arrogantie van naarwelquote:Op maandag 31 januari 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Hij kan het niet helpen denk ik.![]()
Ze kunnen er toch ook overheen piesen ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Van de vrouwen is vera de hele tijd buiten mee aan het helpen. Hanne is ook een doorzetter met dat tengere lichaam![]()
Lijkt me een goede taak voor Leroy, de militair.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:30 schreef just me het volgende:
Ze kunnen er toch ook overheen piesen ?![]()
De belangrijkste spil in de samenlevingquote:Op maandag 31 januari 2022 10:29 schreef spapaars het volgende:
Geen warm water zonder Nawel, de kanjer
[ afbeelding ]
Die kwam ook met het idee van zout dacht ik.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
Van de vrouwen is vera de hele tijd buiten mee aan het helpen. Hanne is ook een doorzetter met dat tengere lichaam![]()
Zijn inderdaad niet de tengere vrouwen die ze doen uitschijnen.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
Zo te zien zijn ze er bijnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar wie mag de boodschappen doen?quote:Op maandag 31 januari 2022 10:31 schreef Ebinas het volgende:
Julio: staat de briefjes al als etenswaren te benoemen.
Koffie, eieren kom maar doorNo mercy for animal abusers![]()
Ik zie nouch daar ook wel voor aanquote:Op maandag 31 januari 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt me een goede taak voor Leroy, de militair.![]()
![]()
owwww dat wordt straks weer zeuren
over wie er te dominant wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nouchine maakte al een opmerking vquote:Op maandag 31 januari 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
over wie er te dominant was![]()
Last van brainfreeze zal ze als excuus hebbenquote:Op maandag 31 januari 2022 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel moet de rest van de dag in bed liggen om hier van bij te komenNieuw is niet altijd beter.![]()
En wie te weinig deed.quote:Op maandag 31 januari 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
over wie er te dominant wasNo mercy for animal abusers![]()
Niet daar in huis iigquote:Op maandag 31 januari 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
over wie er te dominant was![]()
![]()
BB is on fire vandaag, melde Grace..quote:Op maandag 31 januari 2022 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel moet de rest van de dag in bed liggen om hier van bij te komen![]()
ik vraag me af of de fanatiekelingen door hebben wie er niet veel doetquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: