SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Alleen als je door denkt. Als het de paal van Vera was geweest, had je het niet goor gevonden, zeker?quote:![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alleen als je door denkt. Als het de paal van Vera was geweest, had je het niet goor gevonden, zeker?![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
En je kunt van elke TT wel iets vinden of het er niet mee eens zijn.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Enlighten me. Ik heb de stream niet aanstaanquote:Op zondag 30 januari 2022 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof slaat wel de spijker op zijn kop over Hanne en de laatste plek op de lijst.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Worden de bewoners niet moe van het praten ? Ze praten van vroeg in de ochtend tot laat in de avond. Vermoeiend![]()
Kristof is echt een leuke gast, en maak steeds meer de betere opmerkingen, die echt wel kloppen..ook Peter trouwens.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof slaat wel de spijker op zijn kop over Hanne en de laatste plek op de lijst.![]()
Dat je kan verwachten dat er dit soort dingen in zitten en dat er dus ook een kans is dat je ergens laatste op staat.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Enlighten me. Ik heb de stream niet aanstaan![]()
En ze krijgen er dorst van, ze lurken de hele tijd aan die flesquote:Op zondag 30 januari 2022 21:23 schreef Sofia35 het volgende:
Worden de bewoners niet moe van het praten ? Ze praten van vroeg in de ochtend tot laat in de avond. VermoeiendGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Kristof: deze week wordt belangrijk. Nu gaan we zien welke mensen het spel aan kunnen of niet aan kunnen?
Kristof en Vera worden bruut onderbroken door de boze stem van BB.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Dan is dat weekthema ook maar klote..quote:Op zondag 30 januari 2022 21:24 schreef Harry het volgende:
Kristof: deze week wordt belangrijk. Nu gaan we zien welke mensen het spel aan kunnen of niet aan kunnen?
Kristof en Vera worden bruut onderbroken door de boze stem van BB.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De tweet stond nog hierboven in jouw post, en het filmpje zelf is niet weg, dus even gecaptured:super, goed gedaan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Wel grappig dat Kristof en Vera een leuk gesprek hebben en dat met Dimi niet echt van de grond komt.![]()
Dan had Mario er waarschijnlijk op gaan zittenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alleen als je door denkt. Als het de paal van Vera was geweest, had je het niet goor gevonden, zeker?![]()
![]()
Dit is al de hele week zo, leuke gesprekken in de sauna ect..maar nu is kristof wel heel sociaal..en de ander niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel grappig dat Kristof en Vera een leuk gesprek hebben en dat met Dimi niet echt van de grond komt.![]()
uhm wie zegt dat ik kijk,ik zit hier op cos alleen om mn mening te geven,daar is de cos toch voor bedoeld???quote:![]()
Ik ben een beelddenker, en had graag nog willen slapen, vanacht🤣quote:Op zondag 30 januari 2022 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan had Mario er waarschijnlijk op gaan zitten![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker, en had graag nog willen slapen, vanacht🤣![]()
Sweet Dreams
![]()
![]()
jij mag je mening geven hoor, geen probleemquote:Op zondag 30 januari 2022 21:30 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
uhm wie zegt dat ik kijk,ik zit hier op cos alleen om mn mening te geven,daar is de cos toch voor bedoeld???Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
heeft te maken wie er al op die paal had gezeten en wie niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:26 schreef spapaars het volgende:
Wat lief Vera zat bij Dimitri, en Kristoffee bij Vera.
uh, wacht even?![]()
Dimi heeft ook helemaal geen levensbeschouwelijke onderwerpen om te bespreken.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel grappig dat Kristof en Vera een leuk gesprek hebben en dat met Dimi niet echt van de grond komt.
Hooguit over zijn speelgoed thuis bij mama en papa.![]()
ohohoh.. daar woont ze vlakbijquote:Op zondag 30 januari 2022 21:34 schreef BB-King het volgende:
Vera woont in the ghetto van Vlissingen.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Huh, Nawel wakker,,, uit bed, actief, vrolijk, en aanwezig? In welke timeline ben ik nu beland? Is dit mijn FLASHPOINT?😉![]()
Nee hier aan de westkust ook niet, komt 'n spook aan genaamd Corriequote:![]()
morgenochtend maar ff de camera mee en naar het strand![]()
![]()
niet wegwaaien dan, is wel gaaf aan 't strand als het stormtquote:Op zondag 30 januari 2022 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hier aan de westkust ook niet, komt 'n spook aan genaamd Corrie![]()
morgenochtend maar ff de camera mee en naar het strand
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Klopt, maar die naam is veranderd, het heet nu storm Grace, je hoort dat die al aan het razen is😉quote:Op zondag 30 januari 2022 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hier aan de westkust ook niet, komt 'n spook aan genaamd Corrie![]()
morgenochtend maar ff de camera mee en naar het strand![]()
Kristof is 'n makkelijke prater en Dimi nietquote:Op zondag 30 januari 2022 21:38 schreef Kinga het volgende:
Wat een contrast, hoe makkelijk Vera met Kristof een gesprekje kan voeren vs met DimiGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Partij vd Dieren begint nu een anti-campagne tegen Veraquote:Op zondag 30 januari 2022 21:38 schreef suzi1 het volgende:
wat een kutverhaal zit vera nu te vertellen, stomme dierenmishandeling!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
ze dachten 3 vrouwtjes gekocht te hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was puber, en fout meer dat haar ouders niet hebben ingegrepen.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ze is nu geen puber, en heeft er nog dolle pret omquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was puber, en fout meer dat haar ouders niet hebben ingegrepen.![]()
Maar voor de rest gaat alles goed met je?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
dat ze maar rap over die paal glijdt en die door haar strot er weer uitkomt![]()
Joh is inderdaad dom van ze geweest. Maar uit ontwetenheid. Mensen die nu nog steeds plofkippen of kistkalveren eten die zijn verkeerd bezig.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
dat ze maar rap over die paal glijdt en die door haar strot er weer uitkomt![]()
Leukste half uur tot nu toe.. vooral het verhaal over de ratjes.. en hoe zielig ook .. een meisje van 12 kan daar niet zoveel aan doen.
@DGK_Tegengas : ratjes van Vera rond 21:30 op stream 1![]()
ze lacht NU nog steedsquote:Op zondag 30 januari 2022 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh is inderdaad dom van ze geweest. Maar uit ontwetenheid. Mensen die nu nog steeds plofkippen of kistkalveren eten die zijn verkeerd bezig.
en dat laatste slaat niet op mij, dus heeft geen nut om erbij te halen![]()
Wat mis ik hier?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze is nu geen puber, en heeft er nog dolle pret om![]()
Nu krijg je de toorn van suzi over je heenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb hard gelachen om het ratjes verhaal
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Toen was ze nog een kind en kon er weinig aan doen, maar dat ze het nu zo komisch zat te vertellen als "leuk verhaal" schoot bij mij ook verkeerd
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er net gebeurd is op stream, ik zit even wat anders te bekijken.![]()
Ze wilde ze niet naar de dierenwinkel brengen omdat ze niet wilde dat ze slangen voer werden. En ze heeft er een gered die zijn staartje was aangevreten. En een paar alsnog weggebracht naar dierenwinkel.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:46 schreef suzi1 het volgende:
als je daar als pubermeisje plezier om kan hebben ben je evengoed ziek![]()
Sla dan die kiloknallers overquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ze had 3 ratten, uiteindelijk 20 ratten die inteelt waren , en elkaar gingen opeten..quote:Op zondag 30 januari 2022 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er net gebeurd is op stream, ik zit even wat anders te bekijken.![]()
Wie heeft wat gezegd, als LionHeart meldt dat het spannend of leuk is.
Mensen, kijk de streams even terug. Het is zo eenvoudig!Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Julio die op de paal ging zitten en zei: dat is lang geleden!🤣🤣🤣![]()
![]()
Ze lachte om de situatie e hoe chris dat bij vera UITLOKTE als je goed kijkt lacht vera altijd zo bij situaties met jongens omdat ze als kind meer met jongens omging en nu nog steeds wegens ongemakkelijkheid bij een meisje zie je telkens bij vera terug![]()
Wat was er verteld dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze wilde ze niet naar de dierenwinkel brengen omdat ze niet wilde dat ze slangen voer werden. En ze heeft er een gered die zijn staartje was aangevreten. En een paar alsnog weggebracht naar dierenwinkel.![]()
Of er komt iets fris, waarna ze een warme douche goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Misschien krijgen we morgen wel een challenge waar we warm water bij nodig hebben.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
IJsblokken ontdooien.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Misschien krijgen we morgen wel een challenge waar we warm water bij nodig hebben.
Met een prijs in het midden.![]()
Ik heb de streams niet aan, wat heeft ze gedaan?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze is nu geen puber, en heeft er nog dolle pret om![]()
over 3 vrouwtjes woestijnratjes hebben gekregen, bleek er een mannetje bij te zitten en die jonkies gingen ook weer doorfokken en werden stapelgek. Toen gingen ze elkaar vechten en was er bij een een staartje afgebeten heeft ze apart gezet. Wilde ze niet naar dierenwinkel brengen ivm slangenvoer worden. Ze ging tijdens vertellen lachen ook om de opmerkingen van Kristof. Ze zat net op de middelbare school dus jaar of 13 terug. Heeft er toen weggebracht naar dierenwinkel en die 1e waren toen ook overleden.quote:![]()
Toen Vera 12 was kreeg haar nichtje van haar oma woestijnratjes. Na een paar maand wou dat gezin ze niet meer, dus hebben de ouders van Vera ze overgenomen. Het waren 3 vrouwtjes, waarvan er 1 dood ging. Toen 2 vrouwtjes, maar er kwam een nestje, dus toch een v+m. En woestijnratjes jongen blijkbaar vrij snel, dus voor ze het wisten waren er 21. Ze hebben 2 grote aquariums aangeschaft om het te managen, maar door de inteelt sloegen de stoppen bij de diertjes door, en gingen ze elkaar opeten.quote:
De moeder van Vera heeft ze ook proberen te verkopen aan de dierenwinkel, maar door de stress van een klein kooitje gingen er ook een paar dood.
Kristof stelde de vragen, en Vera antwoordde. Het was natuurlijk geen grappige situatie, maar wel absurd, en daar moet je toch om lachen.![]()
Dan doen ze het binnen. Overigens wordt de wind in de middag erger. Dus het zal wel in de ochtend zijn.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dan graag iets met ballonnen in de tuin.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd of de code oranje storm morgen nog roet in het eten gaat gooien.![]()
Hanna die het hek overvliegt..ik denk in de gameroom..quote:Op zondag 30 januari 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd of de code oranje storm morgen nog roet in het eten gaat gooien.![]()
Dat had Nawel moeten vertellen, dan was de Cos te klein geweestquote:Op zondag 30 januari 2022 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toen Vera 12 was kreeg haar nichtje van haar oma woestijnratjes. Na een paar maand wou dat gezin ze niet meer, dus hebben de ouders van Vera ze overgenomen. Het waren 3 vrouwtjes, waarvan er 1 dood ging. Toen 2 vrouwtjes, maar er kwam een nestje, dus toch een v+m. En woestijnratjes jongen blijkbaar vrij snel, dus voor ze het wisten waren er 21. Ze hebben 2 grote aquariums aangeschaft om het te managen, maar door de inteelt sloegen de stoppen bij de diertjes door, en gingen ze elkaar opeten.
De moeder van Vera heeft ze ook proberen te verkopen aan de dierenwinkel, maar door de stress van een klein kooitje gingen er ook een paar dood.
Kristof stelde de vragen, en Vera antwoordde. Het was natuurlijk geen grappige situatie, maar wel absurd, en daar moet je toch om lachen.
Nu schieten mensen in de verdediging![]()
![]()
Ik denk het niet ... maar goed.. wie weet...quote:Op zondag 30 januari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Nawel moeten vertellen, dan was de Cos te klein geweest![]()
we zullen er nooit achterkomenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het niet ... maar goed.. wie weet...Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Tamme woestijnratjes fuckken als konijnen inderdaad, maar om het hier nu dierenmishandeling te noemen, gaat wat ver. Ze hebben gedaan wat ze konden, en het moet er inderdaad als een mini apocalyps uitgezien hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toen Vera 12 was kreeg haar nichtje van haar oma woestijnratjes. Na een paar maand wou dat gezin ze niet meer, dus hebben de ouders van Vera ze overgenomen. Het waren 3 vrouwtjes, waarvan er 1 dood ging. Toen 2 vrouwtjes, maar er kwam een nestje, dus toch een v+m. En woestijnratjes jongen blijkbaar vrij snel, dus voor ze het wisten waren er 21. Ze hebben 2 grote aquariums aangeschaft om het te managen, maar door de inteelt sloegen de stoppen bij de diertjes door, en gingen ze elkaar opeten.
Kristof stelde de vragen, en Vera antwoordde. Het was natuurlijk geen grappige situatie, maar wel absurd, en daar moet je toch om lachen.![]()
Het is eigenlijk opmerkelijker dat Vera een veel interessanter gesprek met Kristof kan voeren dan met liefje Dimi.![]()
Ik niet, je moet het loskoppelen van het Big Brotherhuisquote:Op zondag 30 januari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Nawel moeten vertellen, dan was de Cos te klein geweest
![]()
ze vond Dimi knap en Kris niet, uiterlijke aantrekkingskracht, kenden elkaar ook pas net, echt leren kennen doe je dan pas laterquote:Op zondag 30 januari 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is eigenlijk opmerkelijker dat Vera een veel interessanter gesprek met Kristof kan voeren dan met liefje Dimi.![]()
Kristof kan met iedereen een interessant gesprek voeren.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel komt echt zo dom over dat ze niets/weinig weet van WO IIGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee ook van nawel had ik het niet erg gevonden.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Nawel moeten vertellen, dan was de Cos te klein geweest
![]()
Da's waarquote:Op zondag 30 januari 2022 22:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kristof kan met iedereen een interessant gesprek voeren.![]()
Vertellen dat ze ooit het dagboek van Anne Frank gelezen heeft en niet meer weten waar het over gaatquote:Op zondag 30 januari 2022 22:01 schreef Kinga het volgende:
Uhh.. volgens mij weet Nawel niet dat er een Tweede Wereldoorlog heeft plaatsgevonden...
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Corrie komt alleen aan zee toch ? landinwaarts valt het wel meequote:Op zondag 30 januari 2022 22:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weten de bewoners dat ze morgenochtend bezoek krijgen van Corrie
Jolientje![]()
Dat is iets waar mensen zich druk om zouden moeten maken om de jeugd beter te informeren over de geschiedenis van de wereldquote:Op zondag 30 januari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Vertellen dat ze ooit het dagboek van Anne Frank gelezen heeft en niet meer weten waar het over gaat![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is iets waar mensen zich druk om zouden moeten maken om de jeugd beter te informeren over de geschiedenis van de wereld![]()
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee, dat dachten ze, maar nu blijkt dat het flink gaat huishoudenquote:Op zondag 30 januari 2022 22:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
Corrie komt alleen aan zee toch ? landinwaarts valt het wel mee![]()
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weten de bewoners dat ze morgenochtend bezoek krijgen van Corrie
Mogen dan denk morgenochtend tot einde middag niet naar buiten.![]()
Ze zullen wel weer aan de schutting moeten gaan hangenquote:Op zondag 30 januari 2022 22:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee.
Mogen dan denk morgenochtend tot einde middag niet naar buiten.![]()
![]()
Nawel komt niet verder dan ja, ja, ja om haar eigen onwetendheid te verbergenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
het komt wel dichtbij nuquote:Op zondag 30 januari 2022 22:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, dat dachten ze, maar nu blijkt dat het flink gaat huishouden
Jolientje![]()
hier kan ik me dus boos om maken, een tante van me heeft in ravensbruck gezeten en is proefkonijn geweest van duitse artsen in dat kamp. Vreselijk, na haar dood vonden we een schrift waar ze alles in had geschreven wat er was gedaan bij haar. Ik heb toen vreselijk moeten huilen want je kan je dat niet voorstellen wat ze daar als vrouw hebben moeten doormakenquote:Op zondag 30 januari 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel doet of ze dit voor het eerst hoort .... laat Twitter zich daar maar eens druk over maken.![]()
Net een heel erg leuk gesprek tussen grace, Hannah en nawel. Het ging over Anne Frank en geschiedenis en waargebeurde films. Eindelijk eens een leuk intelligent gesprek in plaats van dat gezever over niks. Grace is serieus echt heel leuk, leuker dan steeds dat overdreven kinderachtige drukke gedoe![]()
wat heftigquote:Op zondag 30 januari 2022 22:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hier kan ik me dus boos om maken, een tante van me heeft in ravensbruck gezeten en is proefkonijn geweest van duitse artsen in dat kamp. Vreselijk, na haar dood vonden we een schrift waar ze alles in had geschreven wat er was gedaan bij haar. Ik heb toen vreselijk moeten huilen want je kan je dat niet voorstellen wat ze daar als vrouw hebben moeten doormaken
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Word ik even stil van .. verstandelijk weet ik wat daar gebeurt is, maar ik kan het me niet voorstellen .. .als je begrijpt wat ik bedoel ... ik kan niet snappen dat mensen zo zijn...quote:Op zondag 30 januari 2022 22:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hier kan ik me dus boos om maken, een tante van me heeft in ravensbruck gezeten en is proefkonijn geweest van duitse artsen in dat kamp. Vreselijk, na haar dood vonden we een schrift waar ze alles in had geschreven wat er was gedaan bij haar. Ik heb toen vreselijk moeten huilen want je kan je dat niet voorstellen wat ze daar als vrouw hebben moeten doormaken![]()
Grace is een top uitlegger en verteller. De onwetendheid van Nawel is wel stuitend.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:08 schreef Sofia35 het volgende:
Net een heel erg leuk gesprek tussen grace, Hannah en nawel. Het ging over Anne Frank en geschiedenis en waargebeurde films. Eindelijk eens een leuk intelligent gesprek in plaats van dat gezever over niks. Grace is serieus echt heel leuk, leuker dan steeds dat overdreven kinderachtige drukke gedoe![]()
Ja, een hele leuke vrouw is grace!quote:Op zondag 30 januari 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Grace is een top uitlegger en verteller. De onwetendheid van Nawel is wel stuitend.![]()
Erg geloofwaardig. Geschiedenis als lievelingsvak hebben, maar alles zijn vergeten op je 26ste. Ook de Tweede Wereldoorlog.![]()
![]()
Zij moeten 30 minuten op die paal zittenquote:Op zondag 30 januari 2022 22:10 schreef Clasientje het volgende:
Hoelang moeten hun op die paal zitten?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dat worden leuke streams morgenvroeg, de ANWB adviseert thuis te blijven ivm rukwinden en windkracht 9, kan me vorig jaar nog herinneren met die storm in de tuin bij BBquote:Op zondag 30 januari 2022 22:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weten de bewoners dat ze morgenochtend bezoek krijgen van CorrieLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
dat advies om thuis te blijven had ik niet meegekregen, dank jequote:Op zondag 30 januari 2022 22:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat worden leuke streams morgenvroeg, de ANWB adviseert thuis te blijven ivm rukwinden en windkracht 9, kan me vorig jaar nog herinneren met die storm in de tuin bij BB
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Wie?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Erg geloofwaardig. Geschiedenis als lievelingsvak hebben, maar alles zijn vergeten op je 26ste. Ook de Tweede Wereldoorlog.![]()
muizenjachtquote:Op zondag 30 januari 2022 22:09 schreef Sofia35 het volgende:
Weet iemand waarom ze buiten zitten in groepen ? Voor een muis ?Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
dit is even toevallig ik heb eergisteren weer de film gekeken over Anne op you tube, nu had ik het dagboek vroeger zelf maar ben hem kwijtquote:Op zondag 30 januari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Vertellen dat ze ooit het dagboek van Anne Frank gelezen heeft en niet meer weten waar het over gaaten wou dus al vragen of hier een topic is waar je boeken kan vragen??
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Wie is er zo dom dat ze niet weet wat er in woII is gebeurd? was dat Nawal net? met haar HUH?? toen grace vertelde over bordjes bij winkels met verboden voor honden en joden![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
dat advies om thuis te blijven had ik niet meegekregen, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
misschien hier: Vraag & Aanbodquote:Op zondag 30 januari 2022 22:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit is even toevallig ik heb eergisteren weer de film gekeken over Anne op you tube, nu had ik het dagboek vroeger zelf maar ben hem kwijten wou dus al vragen of hier een topic is waar je boeken kan vragen??
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nawel vind WOII interessant maar ze weet er geen hol vanI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Grace heeft grotendeels gelijk maar het "blonde haar" was wel degelijk een belangrijk aspect voor Hitler's Arische ras. Zo ook de blauwe ogen. De zogenaamde "Deutschblütigen"![]()
Zag haar net geeuwen of gapen..dit vind ik nog erger, zo van boringquote:Op zondag 30 januari 2022 22:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel vind WOII interessant maar ze weet er geen hol van![]()
Too much infoquote:Op zondag 30 januari 2022 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Dimi is nog nooit klaar gekomen door pijpen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
En hij is degene die heel veel ervaring heeft..quote:Op zondag 30 januari 2022 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Dimi is nog nooit klaar gekomen door pijpen
haha Nouche: weet Vera dit al?![]()
Ik denk dat er ook nooit iemand klaar is gekomen van Dimi.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Dimi is nog nooit klaar gekomen door pijpen![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook nooit iemand klaar is gekomen van Dimi.![]()
![]()
Is op zich leuker dan zo'n statische slquote:Op zondag 30 januari 2022 22:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yep.
https://www.instagram.com/p/CZXdz2bqFV7/![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
ja dat is gewoon onbeschoftquote:Op zondag 30 januari 2022 22:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Zag haar net geeuwen of gapen..dit vind ik nog erger, zo van boring
ik heb het ook altijd interessant gevonden en nog steeds
was het enige onderdeel vroeger bij Geschiedenis dat ik oplette in de lesI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij houd van wurgsex en vastbinden..heeft mss te veel met zijn pickup naald gespeeld en vastgebonden en gewurgd, en nu is die naald dood..![]()
heeft die waardeloze vriendinnen gehadquote:Op zondag 30 januari 2022 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Dimi is nog nooit klaar gekomen door pijpen![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Nieuwe vorm van de SL wordt uitgetest blijkbaar, om het wachten op de terugkomst van de streams op die manier wat te verzachten...behalve als je elke keer hetzelfde te zien krijgt natuurlijk..Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik had het idee dat er daar een SL is omdat Grace en Nawel het hebben over racisme.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe vorm van de SL wordt uitgetest blijkbaar, om het wachten op de terugkomst van de streams op die manier wat te verzachten...behalve als je elke keer hetzelfde te zien krijgt natuurlijk..![]()
Ik vind het amusantquote:Op zondag 30 januari 2022 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe vorm van de SL wordt uitgetest blijkbaar, om het wachten op de terugkomst van de streams op die manier wat te verzachten...behalve als je elke keer hetzelfde te zien krijgt natuurlijk..
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Vera![]()
Nouch: heb je het al gehoord van Dimi?
Vera : wat
Nouch: dat hij niet kan komen van aan zijn lul zuigen
Vera : dan is het nog nooit goed gedaan![]()
Eigenlijk kan je dit Nawel niet echt kwalijk nemen (bedoel op kennis). Merendeel van de jeugd denkt zelfs dat WO 2 ergens gebeurd is in 1918; of met andere woorden ze weten over het algemeen geen hol van.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is gewoon onbeschoft
ik heb het ook altijd interessant gevonden en nog steeds
was het enige onderdeel vroeger bij Geschiedenis dat ik oplette in de les![]()
Hossa Nouche weer lekker plat tegen Vera of ze weet dat Dimi nog nooit is klaar gekomen door aan zijn lul te zuigen![]()
Voor een keer leuk om dit te zien ipv de saaie SL maar dit wordt ook vervelend als je dit iedere SL te zien krijgt.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Nieuwe vorm van de SL wordt uitgetest blijkbaar, om het wachten op de terugkomst van de streams op die manier wat te verzachten...behalve als je elke keer hetzelfde te zien krijgt natuurlijk..![]()
Vera zuigt Dimi het laken in zijn bilnaad.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze is midden 20quote:Op zondag 30 januari 2022 22:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je dit Nawel niet echt kwalijk nemen (bedoel op kennis). Merendeel van de jeugd denkt zelfs dat WO 2 ergens gebeurd is in 1918; of met andere woorden ze weten over het algemeen geen hol van.![]()
Dat bedoel ik. Dus ben benieuwd hoe ze dit gaan invullen. Ze zijn dus nog wel steeds aan het finetunen.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Voor een keer leuk om dit te zien ipv de saaie SL maar dit wordt ook vervelend als je dit iedere SL te zien krijgt.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat wordt dan 'n hele kluif voor Veraquote:Op zondag 30 januari 2022 22:31 schreef Monique___ het volgende:
Hossa Nouche weer lekker plat tegen Vera of ze weet dat Dimi nog nooit is klaar gekomen door aan zijn lul te zuigen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt dan 'n hele kluif voor Vera![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Zeker kan je dit haar kwalijk nemen, ik neem dit iedereen kwalijk die dat niet weet want dit leer je gewoon op school en hoor je zelfs jaarlijks op het nieuws. En het is de geschiedenis van u land. Dat hoor je gewoon te weten.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je dit Nawel niet echt kwalijk nemen (bedoel op kennis). Merendeel van de jeugd denkt zelfs dat WO 2 ergens gebeurd is in 1918; of met andere woorden ze weten over het algemeen geen hol van.![]()
Gezien zijn reputatie zal het inderdaad een kluif(je) worden.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat wordt dan 'n hele kluif voor Vera![]()
![]()
ja dat is waar geloof ook dat het niet echt heel uitgebreid gegeven word op school, mijn dochter van 23 weet er idd ook niet echt heel veel van ja wel wat meer hoop ik als andere want ik heb haar wel dingen verteld erover en opa ook.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je dit Nawel niet echt kwalijk nemen (bedoel op kennis). Merendeel van de jeugd denkt zelfs dat WO 2 ergens gebeurd is in 1918; of met andere woorden ze weten over het algemeen geen hol van.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Op de basisschool waar ik gewerkt heb werd er (gelukkig) veel aandacht besteed aan 4 en 5 mei.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is waar geloof ook dat het niet echt heel uitgebreid gegeven word op school, mijn dochter van 23 weet er idd ook niet echt heel veel van ja wel wat meer hoop ik als andere want ik heb haar wel dingen verteld erover en opa ook.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ach hij is in ieder geval wel eerlijk geweest met zijn lijst.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Zielig huppelkutje. Met een man flikflooien die je op plaats 5 zet.
Het zou toch absurd zijn dat hij Vera op 1 moest zetten, alleen omdat het zijn vriendinnetje is?![]()
WO II is bij ons uitgebreid aan de orde is geweest, inclusief bezoek met de klas aan het Anne Frank-huis in groep 8.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is waar geloof ook dat het niet echt heel uitgebreid gegeven word op school, mijn dochter van 23 weet er idd ook niet echt heel veel van ja wel wat meer hoop ik als andere want ik heb haar wel dingen verteld erover en opa ook.![]()
Versta me niet verkeerd hé... ik vond dit ook belangrijk... en dat is ook kennis dat ik graag aan mijn zoon mee geef. Verloochen uw geschiedenis niet. Je weet nooit waartoe het kan leiden.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:36 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Zeker kan je dit haar kwalijk nemen, ik neem dit iedereen kwalijk die dat niet weet want dit leer je gewoon op school en hoor je zelfs jaarlijks op het nieuws. En het is de geschiedenis van u land. Dat hoor je gewoon te weten.
Bovendien vind ik het persoonlijk een belangrijke levensles naar ieder's kind qua toekomst en levenswijze.![]()
de scholen geven het echt niet meer zoals vroeger er word niet echt meer uitgebreid over in gegaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:36 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Zeker kan je dit haar kwalijk nemen, ik neem dit iedereen kwalijk die dat niet weet want dit leer je gewoon op school en hoor je zelfs jaarlijks op het nieuws. En het is de geschiedenis van u land. Dat hoor je gewoon te weten.
mijn leraar kwam echt met films erover en die keken we dan in de lesI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:39 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Zielig huppelkutje. Met een man flikflooien die je op plaats 5 zet.alige Vera...![]()
wij hebben onze kleinzoon van 5 dit jaar erover verteld. :Hij vroeg er naar waarom er een paar minuten niet gepraat mocht worden en toen hebben we het hem op een simpele manier uitgelegd. En nu komt hij er af en toe op terug over oorlog en ruzie van grote mensen. Hij is nog veel te jong om de hele geschiedenis uit te leggen maar hij weet nu wel wat 4 en 5 mei betekend.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de scholen geven het echt niet meer zoals vroeger er word niet echt meer uitgebreid over in gegaan.
mijn leraar kwam echt met films erover en die keken we dan in de les![]()
wat mooiquote:Op zondag 30 januari 2022 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
wij hebben onze kleinzoon van 5 dit jaar erover verteld. :Hij vroeg er naar waarom er een paar minuten niet gepraat mocht worden en toen hebben we het hem op een simpele manier uitgelegd. En nu komt hij er af en toe op terug over oorlog en ruzie van grote mensen. Hij is nog veel te jong om de hele geschiedenis uit te leggen maar hij weet nu wel wat 4 en 5 mei betekend.![]()
Mijn kinderen waren op 4 mei ook verplicht om naar dodenherdenking te kijken en dan werden er ook op hun kinderniveau dingen uitgelegd.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ja ik heb op de Mavo er ook heel veel over geleerd, de Meester nam films mee ook erover en die ging er echt uitgebreid over in.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
WO II is bij ons uitgebreid aan de orde is geweest, inclusief bezoek met de klas aan het Anne Frank-huis in groep 8.
ja wij hadden geen trip er na toe ikzelf ben pas 3 jaar terug er heen geweest samen met mijn dochter, zo wil ik ook nog graag een keer naar Polen toe AuschwitzI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Over wie zit leroy nu weer te roddelen. Dat iemand erbij komt staan. Oh dimi weer. Hij doet zelf al die tijd dat hij daar zit zelf overal afluisteren![]()
weet je welquote:Op zondag 30 januari 2022 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga maar snel over na Nawel, kan die weet je wel Militair en schreeuw stem niet hebbenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Die vent maakt zich zo belachelijk elke keer dat hij zegt ik ben eerlijk en oprecht. Hij heeft nog niet een keer iets tegen dimitri zelf gezegd wat hij van hem vind.![]()
dat durft hij nietquote:Op zondag 30 januari 2022 22:51 schreef Koos1958 het volgende:
Die vent maakt zich zo belachelijk elke keer dat hij zegt ik ben eerlijk en oprecht. Hij heeft nog niet een keer iets tegen dimitri zelf gezegd wat hij van hem vind.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
En dat was in 1999quote:Op zondag 30 januari 2022 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Julio maar 1 seizoen BB in Nederland geweest
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
haha dit is de 8equote:Op zondag 30 januari 2022 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Julio maar 1 seizoen BB in Nederland geweest![]()
Nog weer zo'n voorbeeld. Dom dat je de geschiedenis niet kent als je aan een programma gaat mee doen.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Julio maar 1 seizoen BB in Nederland geweestAllemaal cabaretteketet!![]()
Ik denk dat ik de 1e het meest intens heb beleefd, met mensen afspreken om samen te finale te zien, was een mooie tijdquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dan ben ik toch benieuwd of hij niet meegaat met stemmen met de groene...belachelijke opmerking over zijn complotgedachten.iedereen mag geen groepje vormen..alleen hij doet niks anders.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:54 schreef Koos1958 het volgende:
Haha hij denkt dat hij van de kijkers support heeft dat gevoel heeft hij![]()
![]()
![]()
![]()
leeft hij zo achter dan ofzoquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Kennen jullie deze podcast? Weet sinds kort pas van het bestaan.
https://podcast-fabriek.n(...)st-over-big-brother/
(ook te vinden op de bekende podcast-platformen)
In de laatste aflevering wordt het Scanman-topic ook even aangehaald.![]()
![]()
nee joh ik ging in mijn herinnering terug naar 1999quote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
En maar lullen over Dimi die pas 8e staat met een grein op zijn gezicht...
Denkt ie nu echt dat hij bovenaan staat bij de kijkers ?![]()
![]()
Nee die ken ik helemaal niet. Stefan Kollaart komt af en toe nog op fokquote:Op zondag 30 januari 2022 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
In de laatste aflevering wordt het Scanman-topic ook even aangehaald.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Denk dat er meer deelnemers in zitten die BB Australia gezien hebben dan alle seizoenen BB Nederland die er geweest zijn. Tekenend.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die vent denk dadelijk ook dat de muizen in de tuin hem aan het afluisteren zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:50 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie zit leroy nu weer te roddelen. Dat iemand erbij komt staan. Oh dimi weer. Hij doet zelf al die tijd dat hij daar zit zelf overal afluisteren![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh ik ging in mijn herinnering terug naar 1999nee julio he met zijn 1 seizoen maarquote:Op zondag 30 januari 2022 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh ik ging in mijn herinnering terug naar 1999I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Soms denk ik wat kan die man een pakje aflullen, en dan zijn er zo van die schaarse momenten in je leven dat je de reklameboodschap van harte welkom heet![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 23:00 schreef Ptr67 het volgende:
Soms denk ik wat kan die man een pakje aflullen, en dan zijn er zo van die schaarse momenten in je leven dat je de reklameboodschap van harte welkom heet![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 23:00 schreef Ptr67 het volgende:
Soms denk ik wat kan die man een pakje aflullen, en dan zijn er zo van die schaarse momenten in je leven dat je de reklameboodschap van harte welkom heet
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Leroy trekt alle mensen naar beneden in zijn oeverloze gezwamGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Thanks.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
In de laatste aflevering wordt het Scanman-topic ook even aangehaald.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als Leroy net zo goed knipt als kapper, als hij praat zou ik nooit naar hem toegaan voor en knipbeurt.![]()
Durven ze niet, zijn bang dat ze dan een uur lang naar zijn uitleg moeten luisteren.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:01 schreef zodeju het volgende:
Hij heeft iemand in zijn gezicht gezegd dat hij die schijnheilig vindt???![]()
nee dat heeft hij vast gedroomd vannachtquote:Op zondag 30 januari 2022 23:01 schreef zodeju het volgende:
Hij heeft iemand in zijn gezicht gezegd dat hij die schijnheilig vindt???![]()
Julio denkt zeker dat alleen vorig jaar hier BB was , heb er iemand al vaker over gehoord die dat zeiJolientje![]()
leroy moest intens lachen toen Dimi naar de knop rende.
Het is toch iets bijzonders heb hem nog nooit echt zien lachen laat staan intens.....wat een sukkeltje is het toch.![]()
Dat was Julio ook volgens mij.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:05 schreef odie22 het volgende:
Julio denkt zeker dat alleen vorig jaar hier BB was , heb er iemand al vaker over gehoord die dat zei![]()
![]()
klaar met paalzitten
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
dat blijft simpel voor hem. Een slakom omgekeerd op je hoofd en er rond met haartjes afdoen. Zelfs nadat de klant schizofreen is van zijn gezaag of doodsimpel in slaap is gevallen.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Als Leroy net zo goed knipt als kapper, als hij praat zou ik nooit naar hem toegaan voor en knipbeurt.
Heb wel compassie voor zijn klanten na dit avontuur.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 23:08 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
dat blijft simpel voor hem. Een slakom omgekeerd op je hoofd en er rond met haartjes afdoen. Zelfs nadat de klant schizofreen is van zijn gezaag of doodsimpel in slaap is gevallen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloempot 2k22quote:Op zondag 30 januari 2022 23:08 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
dat blijft simpel voor hem. Een slakom omgekeerd op je hoofd en er rond met haartjes afdoen. Zelfs nadat de klant schizofreen is van zijn gezaag of doodsimpel in slaap is gevallen.
Zo kinderachtig dat er nooit geen shots zijn van het scherm waar de mededeling op komt, of het nu nominaties zijn of dat ze een opdracht gewonnen hebben. Je ziet nooit iets.Allemaal cabaretteketet!![]()
Het was net prima in beeld hoor over die 30minquote:Op zondag 30 januari 2022 23:11 schreef freaky40 het volgende:
Zo kinderachtig dat er nooit geen shots zijn van het scherm waar de mededeling op komt, of het nu nominaties zijn of dat ze een opdracht gewonnen hebben. Je ziet nooit iets.![]()
Zelden idd, zou wat mij betreft juist in livestreams moeten, ik kijk niet voor die bait-afleveringenquote:Op zondag 30 januari 2022 23:11 schreef freaky40 het volgende:
Zo kinderachtig dat er nooit geen shots zijn van het scherm waar de mededeling op komt, of het nu nominaties zijn of dat ze een opdracht gewonnen hebben. Je ziet nooit iets.![]()
Niets gezien, op beide streams niet...quote:Op zondag 30 januari 2022 23:12 schreef mike0709 het volgende:
[..]
Het was net prima in beeld hoor over die 30minAllemaal cabaretteketet!![]()
Heb volgens mij teveel naar Leroy geluisterd, las slak-om ipv sla-komquote:Op zondag 30 januari 2022 23:08 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
screenshot paar dingen naar boven gaan dan zie je hemquote:Op zondag 30 januari 2022 23:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets gezien, op beide streams niet...I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
nou het heeft een paar 1 op 1 gesprekken opgeleverd, deze opdracht, welke we allemaal hebben mogen beluisteren![]()
Ja, dat was dan een fractie waarop ik niet keek dan. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden als het hier om gaat. Vorig jaar was dat ook al zo. En als ze dat doen om enkel in de TV uitzending te laten zien is dat natuurlijk kinderachtig. Je hoort ze er toch ook gewoon over lullen, dus maakt geen hol uit. Laat het dan gewoon zien.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
screenshot paar dingen naar boven gaan dan zie je hemAllemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 23:15 schreef suzi1 het volgende:
nou het heeft een paar 1 op 1 gesprekken opgeleverd, deze opdracht, welke we allemaal hebben mogen beluisterenHoop dat er nog opdrachten nachts komenquote:Op zondag 30 januari 2022 23:16 schreef Flow3r het volgende:
Ze hadden het alleen langer dan 30 minuten moeten doen![]()
Nou dat was het weer.... faal-opdracht![]()
Laat ze eens minimaal 24 uur ergens voor ploeteren. Maar dan zal de febo ook harder moeten werken ipv snachts een stagiaire te laten opletten
Liggen volgens mij altijd buitenquote:Op zondag 30 januari 2022 23:17 schreef Koos1958 het volgende:
Zie dat de kussen nog allemaal buiten liggen![]()
Had het precies eender......quote:Op zondag 30 januari 2022 23:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Heb volgens mij teveel naar Leroy geluisterd, las slak-om ipv sla-kom![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: