SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Alleen als je door denkt. Als het de paal van Vera was geweest, had je het niet goor gevonden, zeker?quote:![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alleen als je door denkt. Als het de paal van Vera was geweest, had je het niet goor gevonden, zeker?![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
En je kunt van elke TT wel iets vinden of het er niet mee eens zijn.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Enlighten me. Ik heb de stream niet aanstaanquote:Op zondag 30 januari 2022 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof slaat wel de spijker op zijn kop over Hanne en de laatste plek op de lijst.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Worden de bewoners niet moe van het praten ? Ze praten van vroeg in de ochtend tot laat in de avond. Vermoeiend![]()
Kristof is echt een leuke gast, en maak steeds meer de betere opmerkingen, die echt wel kloppen..ook Peter trouwens.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof slaat wel de spijker op zijn kop over Hanne en de laatste plek op de lijst.![]()
Dat je kan verwachten dat er dit soort dingen in zitten en dat er dus ook een kans is dat je ergens laatste op staat.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Enlighten me. Ik heb de stream niet aanstaan![]()
En ze krijgen er dorst van, ze lurken de hele tijd aan die flesquote:Op zondag 30 januari 2022 21:23 schreef Sofia35 het volgende:
Worden de bewoners niet moe van het praten ? Ze praten van vroeg in de ochtend tot laat in de avond. VermoeiendGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Kristof: deze week wordt belangrijk. Nu gaan we zien welke mensen het spel aan kunnen of niet aan kunnen?
Kristof en Vera worden bruut onderbroken door de boze stem van BB.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Dan is dat weekthema ook maar klote..quote:Op zondag 30 januari 2022 21:24 schreef Harry het volgende:
Kristof: deze week wordt belangrijk. Nu gaan we zien welke mensen het spel aan kunnen of niet aan kunnen?
Kristof en Vera worden bruut onderbroken door de boze stem van BB.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De tweet stond nog hierboven in jouw post, en het filmpje zelf is niet weg, dus even gecaptured:super, goed gedaan!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Wel grappig dat Kristof en Vera een leuk gesprek hebben en dat met Dimi niet echt van de grond komt.![]()
Dan had Mario er waarschijnlijk op gaan zittenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:17 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Alleen als je door denkt. Als het de paal van Vera was geweest, had je het niet goor gevonden, zeker?![]()
![]()
Dit is al de hele week zo, leuke gesprekken in de sauna ect..maar nu is kristof wel heel sociaal..en de ander niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel grappig dat Kristof en Vera een leuk gesprek hebben en dat met Dimi niet echt van de grond komt.![]()
uhm wie zegt dat ik kijk,ik zit hier op cos alleen om mn mening te geven,daar is de cos toch voor bedoeld???quote:![]()
Ik ben een beelddenker, en had graag nog willen slapen, vanacht🤣quote:Op zondag 30 januari 2022 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan had Mario er waarschijnlijk op gaan zitten![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker, en had graag nog willen slapen, vanacht🤣![]()
Sweet Dreams
![]()
![]()
jij mag je mening geven hoor, geen probleemquote:Op zondag 30 januari 2022 21:30 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
uhm wie zegt dat ik kijk,ik zit hier op cos alleen om mn mening te geven,daar is de cos toch voor bedoeld???Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
heeft te maken wie er al op die paal had gezeten en wie niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:26 schreef spapaars het volgende:
Wat lief Vera zat bij Dimitri, en Kristoffee bij Vera.
uh, wacht even?![]()
Dimi heeft ook helemaal geen levensbeschouwelijke onderwerpen om te bespreken.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel grappig dat Kristof en Vera een leuk gesprek hebben en dat met Dimi niet echt van de grond komt.
Hooguit over zijn speelgoed thuis bij mama en papa.![]()
ohohoh.. daar woont ze vlakbijquote:Op zondag 30 januari 2022 21:34 schreef BB-King het volgende:
Vera woont in the ghetto van Vlissingen.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Huh, Nawel wakker,,, uit bed, actief, vrolijk, en aanwezig? In welke timeline ben ik nu beland? Is dit mijn FLASHPOINT?😉![]()
Nee hier aan de westkust ook niet, komt 'n spook aan genaamd Corriequote:![]()
morgenochtend maar ff de camera mee en naar het strand![]()
![]()
niet wegwaaien dan, is wel gaaf aan 't strand als het stormtquote:Op zondag 30 januari 2022 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hier aan de westkust ook niet, komt 'n spook aan genaamd Corrie![]()
morgenochtend maar ff de camera mee en naar het strand
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Klopt, maar die naam is veranderd, het heet nu storm Grace, je hoort dat die al aan het razen is😉quote:Op zondag 30 januari 2022 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hier aan de westkust ook niet, komt 'n spook aan genaamd Corrie![]()
morgenochtend maar ff de camera mee en naar het strand![]()
Kristof is 'n makkelijke prater en Dimi nietquote:Op zondag 30 januari 2022 21:38 schreef Kinga het volgende:
Wat een contrast, hoe makkelijk Vera met Kristof een gesprekje kan voeren vs met DimiGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Partij vd Dieren begint nu een anti-campagne tegen Veraquote:Op zondag 30 januari 2022 21:38 schreef suzi1 het volgende:
wat een kutverhaal zit vera nu te vertellen, stomme dierenmishandeling!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
ze dachten 3 vrouwtjes gekocht te hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was puber, en fout meer dat haar ouders niet hebben ingegrepen.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ze is nu geen puber, en heeft er nog dolle pret omquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze was puber, en fout meer dat haar ouders niet hebben ingegrepen.![]()
Maar voor de rest gaat alles goed met je?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
dat ze maar rap over die paal glijdt en die door haar strot er weer uitkomt![]()
Joh is inderdaad dom van ze geweest. Maar uit ontwetenheid. Mensen die nu nog steeds plofkippen of kistkalveren eten die zijn verkeerd bezig.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
dat ze maar rap over die paal glijdt en die door haar strot er weer uitkomt![]()
Leukste half uur tot nu toe.. vooral het verhaal over de ratjes.. en hoe zielig ook .. een meisje van 12 kan daar niet zoveel aan doen.
@DGK_Tegengas : ratjes van Vera rond 21:30 op stream 1![]()
ze lacht NU nog steedsquote:Op zondag 30 januari 2022 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh is inderdaad dom van ze geweest. Maar uit ontwetenheid. Mensen die nu nog steeds plofkippen of kistkalveren eten die zijn verkeerd bezig.
en dat laatste slaat niet op mij, dus heeft geen nut om erbij te halen![]()
Wat mis ik hier?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze is nu geen puber, en heeft er nog dolle pret om![]()
Nu krijg je de toorn van suzi over je heenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb hard gelachen om het ratjes verhaal
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Toen was ze nog een kind en kon er weinig aan doen, maar dat ze het nu zo komisch zat te vertellen als "leuk verhaal" schoot bij mij ook verkeerd
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er net gebeurd is op stream, ik zit even wat anders te bekijken.![]()
Ze wilde ze niet naar de dierenwinkel brengen omdat ze niet wilde dat ze slangen voer werden. En ze heeft er een gered die zijn staartje was aangevreten. En een paar alsnog weggebracht naar dierenwinkel.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:46 schreef suzi1 het volgende:
als je daar als pubermeisje plezier om kan hebben ben je evengoed ziek![]()
Sla dan die kiloknallers overquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ze had 3 ratten, uiteindelijk 20 ratten die inteelt waren , en elkaar gingen opeten..quote:Op zondag 30 januari 2022 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er net gebeurd is op stream, ik zit even wat anders te bekijken.![]()
Wie heeft wat gezegd, als LionHeart meldt dat het spannend of leuk is.
Mensen, kijk de streams even terug. Het is zo eenvoudig!Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 21:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Julio die op de paal ging zitten en zei: dat is lang geleden!🤣🤣🤣![]()
![]()
Ze lachte om de situatie e hoe chris dat bij vera UITLOKTE als je goed kijkt lacht vera altijd zo bij situaties met jongens omdat ze als kind meer met jongens omging en nu nog steeds wegens ongemakkelijkheid bij een meisje zie je telkens bij vera terug![]()
Wat was er verteld dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze wilde ze niet naar de dierenwinkel brengen omdat ze niet wilde dat ze slangen voer werden. En ze heeft er een gered die zijn staartje was aangevreten. En een paar alsnog weggebracht naar dierenwinkel.![]()
Of er komt iets fris, waarna ze een warme douche goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Misschien krijgen we morgen wel een challenge waar we warm water bij nodig hebben.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
IJsblokken ontdooien.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Misschien krijgen we morgen wel een challenge waar we warm water bij nodig hebben.
Met een prijs in het midden.![]()
Ik heb de streams niet aan, wat heeft ze gedaan?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze is nu geen puber, en heeft er nog dolle pret om![]()
over 3 vrouwtjes woestijnratjes hebben gekregen, bleek er een mannetje bij te zitten en die jonkies gingen ook weer doorfokken en werden stapelgek. Toen gingen ze elkaar vechten en was er bij een een staartje afgebeten heeft ze apart gezet. Wilde ze niet naar dierenwinkel brengen ivm slangenvoer worden. Ze ging tijdens vertellen lachen ook om de opmerkingen van Kristof. Ze zat net op de middelbare school dus jaar of 13 terug. Heeft er toen weggebracht naar dierenwinkel en die 1e waren toen ook overleden.quote:![]()
Toen Vera 12 was kreeg haar nichtje van haar oma woestijnratjes. Na een paar maand wou dat gezin ze niet meer, dus hebben de ouders van Vera ze overgenomen. Het waren 3 vrouwtjes, waarvan er 1 dood ging. Toen 2 vrouwtjes, maar er kwam een nestje, dus toch een v+m. En woestijnratjes jongen blijkbaar vrij snel, dus voor ze het wisten waren er 21. Ze hebben 2 grote aquariums aangeschaft om het te managen, maar door de inteelt sloegen de stoppen bij de diertjes door, en gingen ze elkaar opeten.quote:
De moeder van Vera heeft ze ook proberen te verkopen aan de dierenwinkel, maar door de stress van een klein kooitje gingen er ook een paar dood.
Kristof stelde de vragen, en Vera antwoordde. Het was natuurlijk geen grappige situatie, maar wel absurd, en daar moet je toch om lachen.![]()
Dan doen ze het binnen. Overigens wordt de wind in de middag erger. Dus het zal wel in de ochtend zijn.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dan graag iets met ballonnen in de tuin.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd of de code oranje storm morgen nog roet in het eten gaat gooien.![]()
Hanna die het hek overvliegt..ik denk in de gameroom..quote:Op zondag 30 januari 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd of de code oranje storm morgen nog roet in het eten gaat gooien.![]()
Dat had Nawel moeten vertellen, dan was de Cos te klein geweestquote:Op zondag 30 januari 2022 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toen Vera 12 was kreeg haar nichtje van haar oma woestijnratjes. Na een paar maand wou dat gezin ze niet meer, dus hebben de ouders van Vera ze overgenomen. Het waren 3 vrouwtjes, waarvan er 1 dood ging. Toen 2 vrouwtjes, maar er kwam een nestje, dus toch een v+m. En woestijnratjes jongen blijkbaar vrij snel, dus voor ze het wisten waren er 21. Ze hebben 2 grote aquariums aangeschaft om het te managen, maar door de inteelt sloegen de stoppen bij de diertjes door, en gingen ze elkaar opeten.
De moeder van Vera heeft ze ook proberen te verkopen aan de dierenwinkel, maar door de stress van een klein kooitje gingen er ook een paar dood.
Kristof stelde de vragen, en Vera antwoordde. Het was natuurlijk geen grappige situatie, maar wel absurd, en daar moet je toch om lachen.
Nu schieten mensen in de verdediging![]()
![]()
Ik denk het niet ... maar goed.. wie weet...quote:Op zondag 30 januari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Nawel moeten vertellen, dan was de Cos te klein geweest![]()
we zullen er nooit achterkomenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk het niet ... maar goed.. wie weet...Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Tamme woestijnratjes fuckken als konijnen inderdaad, maar om het hier nu dierenmishandeling te noemen, gaat wat ver. Ze hebben gedaan wat ze konden, en het moet er inderdaad als een mini apocalyps uitgezien hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toen Vera 12 was kreeg haar nichtje van haar oma woestijnratjes. Na een paar maand wou dat gezin ze niet meer, dus hebben de ouders van Vera ze overgenomen. Het waren 3 vrouwtjes, waarvan er 1 dood ging. Toen 2 vrouwtjes, maar er kwam een nestje, dus toch een v+m. En woestijnratjes jongen blijkbaar vrij snel, dus voor ze het wisten waren er 21. Ze hebben 2 grote aquariums aangeschaft om het te managen, maar door de inteelt sloegen de stoppen bij de diertjes door, en gingen ze elkaar opeten.
Kristof stelde de vragen, en Vera antwoordde. Het was natuurlijk geen grappige situatie, maar wel absurd, en daar moet je toch om lachen.![]()
Het is eigenlijk opmerkelijker dat Vera een veel interessanter gesprek met Kristof kan voeren dan met liefje Dimi.![]()
Ik niet, je moet het loskoppelen van het Big Brotherhuisquote:Op zondag 30 januari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Nawel moeten vertellen, dan was de Cos te klein geweest
![]()
ze vond Dimi knap en Kris niet, uiterlijke aantrekkingskracht, kenden elkaar ook pas net, echt leren kennen doe je dan pas laterquote:Op zondag 30 januari 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is eigenlijk opmerkelijker dat Vera een veel interessanter gesprek met Kristof kan voeren dan met liefje Dimi.![]()
Kristof kan met iedereen een interessant gesprek voeren.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel komt echt zo dom over dat ze niets/weinig weet van WO IIGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee ook van nawel had ik het niet erg gevonden.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat had Nawel moeten vertellen, dan was de Cos te klein geweest
![]()
Da's waarquote:Op zondag 30 januari 2022 22:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kristof kan met iedereen een interessant gesprek voeren.![]()
Vertellen dat ze ooit het dagboek van Anne Frank gelezen heeft en niet meer weten waar het over gaatquote:Op zondag 30 januari 2022 22:01 schreef Kinga het volgende:
Uhh.. volgens mij weet Nawel niet dat er een Tweede Wereldoorlog heeft plaatsgevonden...
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Corrie komt alleen aan zee toch ? landinwaarts valt het wel meequote:Op zondag 30 januari 2022 22:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weten de bewoners dat ze morgenochtend bezoek krijgen van Corrie
Jolientje![]()
Dat is iets waar mensen zich druk om zouden moeten maken om de jeugd beter te informeren over de geschiedenis van de wereldquote:Op zondag 30 januari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Vertellen dat ze ooit het dagboek van Anne Frank gelezen heeft en niet meer weten waar het over gaat![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is iets waar mensen zich druk om zouden moeten maken om de jeugd beter te informeren over de geschiedenis van de wereld![]()
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee, dat dachten ze, maar nu blijkt dat het flink gaat huishoudenquote:Op zondag 30 januari 2022 22:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
Corrie komt alleen aan zee toch ? landinwaarts valt het wel mee![]()
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weten de bewoners dat ze morgenochtend bezoek krijgen van Corrie
Mogen dan denk morgenochtend tot einde middag niet naar buiten.![]()
Ze zullen wel weer aan de schutting moeten gaan hangenquote:Op zondag 30 januari 2022 22:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nee.
Mogen dan denk morgenochtend tot einde middag niet naar buiten.![]()
![]()
Nawel komt niet verder dan ja, ja, ja om haar eigen onwetendheid te verbergenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
het komt wel dichtbij nuquote:Op zondag 30 januari 2022 22:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, dat dachten ze, maar nu blijkt dat het flink gaat huishouden
Jolientje![]()
hier kan ik me dus boos om maken, een tante van me heeft in ravensbruck gezeten en is proefkonijn geweest van duitse artsen in dat kamp. Vreselijk, na haar dood vonden we een schrift waar ze alles in had geschreven wat er was gedaan bij haar. Ik heb toen vreselijk moeten huilen want je kan je dat niet voorstellen wat ze daar als vrouw hebben moeten doormakenquote:Op zondag 30 januari 2022 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel doet of ze dit voor het eerst hoort .... laat Twitter zich daar maar eens druk over maken.![]()
Net een heel erg leuk gesprek tussen grace, Hannah en nawel. Het ging over Anne Frank en geschiedenis en waargebeurde films. Eindelijk eens een leuk intelligent gesprek in plaats van dat gezever over niks. Grace is serieus echt heel leuk, leuker dan steeds dat overdreven kinderachtige drukke gedoe![]()
wat heftigquote:Op zondag 30 januari 2022 22:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hier kan ik me dus boos om maken, een tante van me heeft in ravensbruck gezeten en is proefkonijn geweest van duitse artsen in dat kamp. Vreselijk, na haar dood vonden we een schrift waar ze alles in had geschreven wat er was gedaan bij haar. Ik heb toen vreselijk moeten huilen want je kan je dat niet voorstellen wat ze daar als vrouw hebben moeten doormaken
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Word ik even stil van .. verstandelijk weet ik wat daar gebeurt is, maar ik kan het me niet voorstellen .. .als je begrijpt wat ik bedoel ... ik kan niet snappen dat mensen zo zijn...quote:Op zondag 30 januari 2022 22:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hier kan ik me dus boos om maken, een tante van me heeft in ravensbruck gezeten en is proefkonijn geweest van duitse artsen in dat kamp. Vreselijk, na haar dood vonden we een schrift waar ze alles in had geschreven wat er was gedaan bij haar. Ik heb toen vreselijk moeten huilen want je kan je dat niet voorstellen wat ze daar als vrouw hebben moeten doormaken![]()
Grace is een top uitlegger en verteller. De onwetendheid van Nawel is wel stuitend.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:08 schreef Sofia35 het volgende:
Net een heel erg leuk gesprek tussen grace, Hannah en nawel. Het ging over Anne Frank en geschiedenis en waargebeurde films. Eindelijk eens een leuk intelligent gesprek in plaats van dat gezever over niks. Grace is serieus echt heel leuk, leuker dan steeds dat overdreven kinderachtige drukke gedoe![]()
Ja, een hele leuke vrouw is grace!quote:Op zondag 30 januari 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Grace is een top uitlegger en verteller. De onwetendheid van Nawel is wel stuitend.![]()
Erg geloofwaardig. Geschiedenis als lievelingsvak hebben, maar alles zijn vergeten op je 26ste. Ook de Tweede Wereldoorlog.![]()
![]()
Zij moeten 30 minuten op die paal zittenquote:Op zondag 30 januari 2022 22:10 schreef Clasientje het volgende:
Hoelang moeten hun op die paal zitten?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dat worden leuke streams morgenvroeg, de ANWB adviseert thuis te blijven ivm rukwinden en windkracht 9, kan me vorig jaar nog herinneren met die storm in de tuin bij BBquote:Op zondag 30 januari 2022 22:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weten de bewoners dat ze morgenochtend bezoek krijgen van CorrieLeef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
dat advies om thuis te blijven had ik niet meegekregen, dank jequote:Op zondag 30 januari 2022 22:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat worden leuke streams morgenvroeg, de ANWB adviseert thuis te blijven ivm rukwinden en windkracht 9, kan me vorig jaar nog herinneren met die storm in de tuin bij BB
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Wie?quote:Op zondag 30 januari 2022 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
Erg geloofwaardig. Geschiedenis als lievelingsvak hebben, maar alles zijn vergeten op je 26ste. Ook de Tweede Wereldoorlog.![]()
muizenjachtquote:Op zondag 30 januari 2022 22:09 schreef Sofia35 het volgende:
Weet iemand waarom ze buiten zitten in groepen ? Voor een muis ?Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
dit is even toevallig ik heb eergisteren weer de film gekeken over Anne op you tube, nu had ik het dagboek vroeger zelf maar ben hem kwijtquote:Op zondag 30 januari 2022 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Vertellen dat ze ooit het dagboek van Anne Frank gelezen heeft en niet meer weten waar het over gaaten wou dus al vragen of hier een topic is waar je boeken kan vragen??
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Wie is er zo dom dat ze niet weet wat er in woII is gebeurd? was dat Nawal net? met haar HUH?? toen grace vertelde over bordjes bij winkels met verboden voor honden en joden![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
dat advies om thuis te blijven had ik niet meegekregen, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: