Och lieve Cee ik snap de meeste dingen nietquote:Op zondag 30 januari 2022 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee deze vraag was een fonetische grap waarvan ik verwachtte dat je hem zou snappen.
Vond je het leuk? En zo ja, gewoon lekker doen.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, ik zat gisteren meer dan 12 uur hier op het forum!(van 13.00 uur 's middags tot 02.00 uur 's avonds)
Wat doen jullie mij aan??
Hoe meer NailQueen hoe meer vreugdquote:Op zondag 30 januari 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, ik zat gisteren meer dan 12 uur hier op het forum!(van 13.00 uur 's middags tot 02.00 uur 's avonds)
Wat doen jullie mij aan??
Ik was vanochtend aan het wandelen en had mijn koptelefoon op, heb zijn nummer op hoog volume afgespeeld en BOH, dat klonk lekker.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:15 schreef molloot200 het volgende:
Zojuist ook maar eens even Raydens finale optreden bekeken maar die was verdomme nog beter dan die van de halve finaleHelaas mocht het niet baten maar wat een pareltje mag ik weer toevoegen aan m'n playlist
Nu is het gewoon mijn persoonlijke pareltje in m'n muziekplaylist en dat is ook gewoon fijnquote:Op zondag 30 januari 2022 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was vanochtend aan het wandelen en had mijn koptelefoon op, heb zijn nummer op hoog volume afgespeeld en BOH, dat klonk lekker.
Ik weet wat ik mezelf aan doequote:Op zondag 30 januari 2022 20:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vond je het leuk? En zo ja, gewoon lekker doen.
Belgjes doen het ook niet slim met Iserbyt solo er achteraanquote:Op zondag 30 januari 2022 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik durf 'm wel aan, Pidcock gaat 'm winnen.
En dat terwijl ze met z'n achten begonnen.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Belgjes doen het ook niet slim met Iserbyt solo er achteraan
De Nederlandse dames begonnen bij de beloften met 3 en eindigden ook gewoon 1,2 en 3. Zo kan het dus ookquote:Op zondag 30 januari 2022 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dat terwijl ze met z'n achten begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |