SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje![]()
Leroy vind t dus oneerlijk dat ze op hem stemmen omdat hij er pas kort in zit. Dat hij dan tegenover iemand komt te staan die er langer in zit en daardoor naar huis gaat.![]()
ik begin Salar toch wel steeds leuker te vindenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Vera op plek 5?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
Net vroeg vera hoe hij precies had gekozen, toen hij het uitlegde was vera's reactie van hmmmm![]()
Leroy: "je kan geen vriendjes zijn, het is een spel..."
Leroy: "maar dan gaan ze allemaal op de nieuwe, en dan zegt [....] "Ja maar het is maar een spel". Dat is toch ook niet eerlijk!!"
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
leroy had gewoon nooit mee moeten doenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Angelflush het volgende:
Leroy vind t dus oneerlijk dat ze op hem stemmen omdat hij er pas kort in zit. Dat hij dan tegenover iemand komt te staan die er langer in zit en daardoor naar huis gaat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leroy is gewoon erg dom en zo komt hij ook over.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Angelflush het volgende:
Leroy vind t dus oneerlijk dat ze op hem stemmen omdat hij er pas kort in zit. Dat hij dan tegenover iemand komt te staan die er langer in zit en daardoor naar huis gaat.
Misschien is dat het wel
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
ik sla ook overquote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef Kinga het volgende:
Ik heb respect voor de COSsers die nu de Leroy stream luisteren. Mij niet gezien.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ze 25 jaar getrouwd zijn en Vera een romantische reis naar curaçao verwacht maar een lang weekend Dinxperlo krijgt....
"Maar JIJ gaf Noush haar koffers en JIJ zette mij op 5!!!"Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Logisch verhaal van Leroy. Iets met een ijsbad.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
En dan vragen ze zich af waarom mensen het niet oprecht lijken te vinden... Ze kijken elkaar niet eens aan!![]()
Hij vraagt niks aan Vera. Hij zegt niks tegen Vera. Hij zit alleen naar andere mensen in het huis te kijken waar hij tegen praat.
Liefde en warmte spatten van het scherm af![]()
ze hebben veel gesprekstof zeg Dimi en VeraI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Leroy denkt alleen maar aan de spellen die gespeeld worden dat je daar op voor bereid moet zijn.
De stomme huichelaar snapt niet helemaal waar het in BB om gaat.
Weer over die sociale media.... l*l kijk om je heen er is maar 1 persoon bezig ermee.![]()
Leroy zegt dat de anderen niet tactisch kunnen spelen omdat je niet weet welke spellen er gaan komen. Ik geloof niet dat hij helemaal het niveau snapt waarop er tactisch gespeeld wordt.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:29 schreef engine het volgende:
Logisch verhaal van Leroy. Iets met een ijsbad.![]()
![]()
Oh Leroy, je wilt niet roddelen als kippen maar wel roddelen als een kraaiende haan ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik vraag me wel af, als ze nou de kans kregen om te neuken, of ze dan nog in deze awkward vibe zouden hangen... Vanuit Vera lijkt het gewoon seksuele spanning en vanuit hem gewoon onverschilligheidHe gives zero fucks.
![]()
stoertjequote:Op zondag 30 januari 2022 19:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
man , ik was bijna in slaap gevallen van het wachten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jemig, volgens mij kan het sukkeletje niet meer slapen....ikke ben nieuw en hunnie zitten er al langer de hele dag 10keer het zelfde verhaal en het duurt steeds langer en langer en er komt steeds meer bij.![]()
2 minuten .. geen kaap .. en het duurde lang !!!quote:Op zondag 30 januari 2022 19:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
man , ik was bijna in slaap gevallen van het wachten![]()
![]()
Ik doe t om jullie op de hoogte te houden , offer me deze keer op omdat ik altijd geniet van de Cos als ik niet kan kijken.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef Kinga het volgende:
Ik heb respect voor de COSsers die nu de Leroy stream luisteren. Mij niet gezien.![]()
Duidelijke taal Julio![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
En hij zet Vera voor gek in de groep omdat ze zegt Ik zit vol.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:29 schreef Sofia35 het volgende:
Hij vraagt niks aan Vera. Hij zegt niks tegen Vera. Hij zit alleen naar andere mensen in het huis te kijken waar hij tegen praat.
Liefde en warmte spatten van het scherm af
Een tegeltjequote:Op zondag 30 januari 2022 19:34 schreef Angelflush het volgende:
Julio : als we t spel spelen dan spelen we het spel.
dat is een belediging in Belgiequote:Op zondag 30 januari 2022 19:33 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
En hij zet Vera voor gek in de groep omdat ze zegt Ik zit vol.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O romantische diner is alweer klaar. Nou ze hebben elkaar vast beter leren kennen met dat diepgaande gesprek en interesse in elkaar 😂😹![]()
Ik hoop eigenlijk dat 1 van de 2 lovebirds vertrokken is voor 14 februari. Anders krijg je die geforceerd romantische valentijns shit.![]()
Vera heeft al lang ge DJ-ed , die heeft geen spanning meerquote:Op zondag 30 januari 2022 19:31 schreef Kinga het volgende:
Ik vraag me wel af, als ze nou de kans kregen om te neuken, of ze dan nog in deze awkward vibe zouden hangen... Vanuit Vera lijkt het gewoon seksuele spanning en vanuit hem gewoon onverschilligheidHe gives zero fucks.
Jolientje![]()
ook al zouden ze helemaal aan elkaar vast plakkenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:35 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat 1 van de 2 lovebirds vertrokken is voor 14 februari. Anders krijg je die geforceerd romantische valentijns shit.
dan nog vind ik dat niet nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vera heeft het er al sinds eergister overquote:Op zondag 30 januari 2022 19:35 schreef Kinga het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat 1 van de 2 lovebirds vertrokken is voor 14 februari. Anders krijg je die geforceerd romantische valentijns shit.![]()
![]()
Stof tot nadenken nu bij vera wat een hork zeg die dimi vera de hele middag in de wolken over valetine hartjes maken roze blaadjes etc![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
man , ik was bijna in slaap gevallen van het wachten![]()
![]()
Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
ja volgeschotenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat kan zij niet weten he, is heel normaal in NL
betekent je bent zwanger in Belgie ?
Dat kan die dan ook gewoon tegen Vera zegen inplaats van de hele keuken hier bij te betrekken lijkt mijquote:
Verbaast me niks. De kleuter.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vera heeft het er al sinds eergister over![]()
Julio: Echt Leroy, wanneer ik een pin verdien dan geef ik hem aan jou, want mijn ogen gaan de laatste dagen echt open.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio snapt het best redelijk .. alleen die keuze voor de slangenkuil...
Leroy: Sowieso geef ik die ook aan jou, snap je.![]()
die heeft zich gewoon voor 20 programma;s ingeschrevenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Ik dacht .. je strijdt hier als persoon...
Hij heeft het programma echt nog nooit gezien.![]()
Vandaar dat ik dacht die gasten komen van een castingbureau het zijn figurantenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Ik dacht .. je strijdt hier als persoon...
Hij heeft het programma echt nog nooit gezien.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Je hoort haar toch niet klagen, laat ze tochquote:Op zondag 30 januari 2022 19:39 schreef Kinga het volgende:
Kan IEMAND die meid wakkerschudden. Ze verdient echt wel wat beters.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
leroy die JUlioquote:Op zondag 30 januari 2022 19:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Julio: Echt Leroy, wanneer ik een pin verdien dan geef ik hem aan jou, want mijn ogen gaan de laatste dagen echt open.
Leroy: Sowieso geef ik die ook aan jou, snap je.
elke keer Gulio noemt of Gudo
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vera heeft het er al sinds eergister over![]()
![]()
leuk valentein, was vorig jaar ook erg leuk met al die kadootjes en kaarten enzo voor de bewoners
Jolientje![]()
Gracequote:Op zondag 30 januari 2022 19:39 schreef Kinga het volgende:
Kan IEMAND die meid wakkerschudden. Ze verdient echt wel wat beters.
of Kristof maybe?
of @Benny met een goede valantijnsactieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@Benny gaat dit jaar met een drone kaartjes uitstorten boven het huis .. moeten we alleen nog even crowdfunden denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
leuk valentein, was vorig jaar ook erg leuk met al die kadootjes en kaarten enzo voor de bewoners
![]()
Raar dat Julio niet door heeft dat Leroy alleen maar bezig is met zieltjes winnen. Wat zal die jongen moe zijn.....de hele dag.![]()
dat heb ik al vaker gelezen vandaag, waarom zou julio zijn pin weggeven aan leroy en dan zelf genomineerd zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 19:38 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Julio: Echt Leroy, wanneer ik een pin verdien dan geef ik hem aan jou, want mijn ogen gaan de laatste dagen echt open.
Leroy: Sowieso geef ik die ook aan jou, snap je.
Jolientje![]()
Julio zit van alles te vertellen over t spel.
Leroy hoort niet eens wat hij zegt, lult er gewoon over heen en probeert steeds weer anderen zwart te maken.![]()
Wie weet is dit een verademing voor haar vergeleken met haar exenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:39 schreef Kinga het volgende:
Kan IEMAND die meid wakkerschudden. Ze verdient echt wel wat beters.Nieuw is niet altijd beter.![]()
Oh .. Nawel zo naar buiten .. ik hoop zo dat ze op de paal gaat... maar zal wel niet, dat doet de queen niet.![]()
Snap het ook niet, weet je wel,quote:Op zondag 30 januari 2022 19:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat heb ik al vaker gelezen vandaag, waarom zou julio zijn pin weggeven aan leroy en dan zelf genomineerd zijn![]()
ik hoop dat Nous zo moetquote:Op zondag 30 januari 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Nawel zo naar buiten .. ik hoop zo dat ze op de paal gaat... maar zal wel niet, dat doet de queen niet.![]()
![]()
![]()
muisjeeeeeeeeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Durf bijna te wedden dat ze in de stoel gaat zitten.....quote:Op zondag 30 januari 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Nous zo moet![]()
![]()
![]()
muisjeeeeeeeee![]()
![]()
kunnen muisjes ook met een drone gedropt worden ?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Nous zo moet![]()
![]()
![]()
muisjeeeeeeeeeGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Julio snapt t spel best , het is alleen jammer dat hij steeds maar denkt dat hij weer genomineerd gaat worden, wat denk ik niet het geval is.![]()
dat mag vast nietquote:Op zondag 30 januari 2022 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
kunnen muisjes ook met een drone gedropt worden ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nawel op de paal
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Salar: ik was in de dagboekkamer, maar we mogen nergens over praten, niemand, het was gewoon wat ouwehoeren.![]()
met hulp van haar onderdanenquote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nee, maar deze BB kennende, horen we dus overmorgen weer alles.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
ze mogen niks meer van de DBK meenemen?![]()
Tuulk wel, neerkijken op haar onderdaanquote:Op zondag 30 januari 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Nawel zo naar buiten .. ik hoop zo dat ze op de paal gaat... maar zal wel niet, dat doet de queen niet.
maar meenemen???quote:Op zondag 30 januari 2022 19:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar deze BB kennende, horen we dus overmorgen weer alles.
das gekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nouch kan wel even een theetje gaan halen zo. Het is best koud buiten.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
die kan ik ook niet meer horenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
wat is noes bang he nu.. voor de muizen
die sla ik ook overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze mogen niet meer praten over dingen die in de de dagboekkamer gezegd zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
ze mogen niks meer van de DBK meenemen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
klonk heel gek voor een Nederlanderquote:Op zondag 30 januari 2022 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... ga er van uit dat ie vertellen bedoelt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tot ze zichzelf niet meer voor lul zettenquote:![]()
![]()
![]()
wat een slechte grapThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leroy: Ik zou het dan tactisch doen, Julio is nog niet geweest, weet je wel, ja ik zeg al, ik ga straks dan met Vera.![]()
Vera gaat zo paalzitten met dimiquote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
He vera zou toch met hanne gaan en nu gaat hanne ineens met Julio.
Jolientje![]()
Is er in ieder geval een nachtstream met een zittende ipv liggende bewoner.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot ze zichzelf niet meer voor lul zetten![]()
![]()
![]()
wat een slechte grap
En Thomas moet echts eens iets beters verzinnen dan deze kleuteropdrachten.![]()
Nawel heeft Salar dus niet genomineerd. Daar is ze toch wel eerlijk in.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Please, laten er nu allemaal muizen door de tuin gaan rennen!
Ze had het wel over 2 weken geleden.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:50 schreef engine het volgende:
Nawel heeft Salar dus niet genomineerd. Daar is ze toch wel eerlijk in.![]()
tenzij het licht om 11 uur uit gaatquote:Op zondag 30 januari 2022 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is er in ieder geval een nachtstream met een zittende ipv liggende bewoner.
En Thomas moet echts eens iets beters verzinnen dan deze kleuteropdrachten.
als jij een muis zou zijn en je zou dit geratel horen, dan vlucht je toch wegquote:Op zondag 30 januari 2022 19:50 schreef Ireth het volgende:
Please, laten er nu allemaal muizen door de tuin gaan rennen!Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Dus geen nachtwerk, wat een slappe zooitje.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen![]()
Hanne stelde dat zelf voor, ze zal wel niet met Vera willen. Ze is ingepalmd door Leroy in de groene groep.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
He vera zou toch met hanne gaan en nu gaat hanne ineens met Julio.![]()
Ik vermoed dat dit juist expres deze week is gedaan in deze opzet, om de mensen de kans te geven met 2 te kunnen ouwehoeren.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is er in ieder geval een nachtstream met een zittende ipv liggende bewoner.
En Thomas moet echts eens iets beters verzinnen dan deze kleuteropdrachten.
Die ziet een potentiele klant die hij langdurig kan begeleiden.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio zou een immuniteitspin aan Leroy geven .. kan goede gesprekken met hem hebben.![]()
mag er een kussentje op die paal ?
Lijkt mij wel logies dat je dat doet
ze stelde dat voor zodat Vera met Dimi kon, want eigenlijk zouden ze duo's vormen zoals ze op de bank zaten en Dimi zat totaal niet naast Veraquote:Op zondag 30 januari 2022 19:51 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Hanne stelde dat zelf voor, ze zal wel niet met Vera willen. Ze is ingepalmd door Leroy in de groene groep.
Vera gaat straks weer met Dimi![]()
Er wordt al de godganse dag daar geouwehoerd.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit juist expres deze week is gedaan in deze opzet, om de mensen de kans te geven met 2 te kunnen ouwehoeren.![]()
had ze al wat gezegd?quote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Nawel : soms als ik tiktok's opneemt met m'n vriendengroep komt er wel eens iemand mee die een Vera-type is ..
En doet een heel hooghartig iemand na.![]()
en dat mag dan welquote:Op zondag 30 januari 2022 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : soms als ik tiktok's opneemt met m'n vriendengroep komt er wel eens iemand mee die een Vera-type is ..
En doet een heel hooghartig iemand na.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Geen een vrouw vind ik leuk....quote:Op zondag 30 januari 2022 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3606]
Het gekke is dat er maar 5 vrouwen meer erin zittenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nawel imiteert een "Vera-type". Dat mag schijnbaar wel van Noush, maar dimi die kitty nadeed mocht niet![]()
Hypocriete kuttelikker
Nawel had het heel anders voorgesteld 'meer challanges'....kom op zeg! Ze hebben er meer dan vorig jaar! En dan moet je niet steeds in je nest stappen want dan mis je de gezelligheid!Allemaal cabaretteketet!![]()
hoezo een belediging als ze in principe verteld dat ze zwanger isquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
aahhhquote:Op zondag 30 januari 2022 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
En doet een heel hooghartig iemand na.
Nous moet nu wel heeel teleurgesteld zijn,,
dat haar BFF zulk gedrag vertoontThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
volgeschoten is niet echt netjesquote:Op zondag 30 januari 2022 19:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo een belediging als ze in principe verteld dat ze zwanger isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja maar dan moeten ze fluisteren en opletten dat er niemand meeluistert. Nu is het een half uur geoorloofdquote:Op zondag 30 januari 2022 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er wordt al de godganse dag daar geouwehoerd.
Weet niet of het in de CoS is opgeschreven maar Salar vertelde eerder hoe Nawel bij BB is gekomen:
Ze was getagd door een vriendin in een bericht van BB .. toen heeft ze zich ingeschreven. Toen ze werd uitgenodigd dacht ze.. hmm... toch eens kijken wat voor programma dat is.![]()
Dat is haar straf nuquote:Op zondag 30 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Weet niet of het in de CoS is opgeschreven maar Salar vertelde eerder hoe Nawel bij BB is gekomen:
Ze was getagd door een vriendin in een bericht van BB .. toen heeft ze zich ingeschreven. Toen ze werd uitgenodigd dacht ze.. hmm... toch eens kijken wat voor programma dat is.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ze hadden Nawel niet met Nouch moeten zetten. Dit is voorspelbaar ondertussen. Nawel en Kristof had ik wel leuk gevonden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
die paal staat vastquote:Op zondag 30 januari 2022 19:57 schreef spapaars het volgende:
Waarom zetten ze die paal niet dichter bij de vuurhaard, kunnen ze lekker warm blijven.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Volgens mij zit ie vastgeschroefd.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:57 schreef spapaars het volgende:
Waarom zetten ze die paal niet dichter bij de vuurhaard, kunnen ze lekker warm blijven.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Ik heb niets met randfiguren die zo BB ingekomen zijn. Je moet het echt willen. En je moet het programma kennen...dus geen Leroy's en Nawel's van deze wereld.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze was getagd door een vriendin in een bericht van BB .. toen heeft ze zich ingeschreven. Toen ze werd uitgenodigd dacht ze.. hmm... toch eens kijken wat voor programma dat is.Allemaal cabaretteketet!![]()
ze heeft niet door dat ze meer zichzelf immiteert?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : een vera-type, een type van:
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik dacht dat 'n eerdere paalzitter dat zeiquote:Op zondag 30 januari 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. ze kunnen 'm zo verplaatsenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
En ook niet van die types die alleen gaan omdat ze mediageil zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb niets met randfiguren die zo BB ingekomen zijn. Je moet het echt willen. En je moet het programma kennen...dus geen Leroy's en Nawel's van deze wereld.![]()
zo ben je verplicht om naar Nawel op stream 1 te luisterenquote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nawel: ik ben echt een luxebeest
Ja dat is inherent aan de personen die ik omschreef, dus ook geen 'kaartenbak' figuren dus voor de fame en volgers op social media.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ook niet van die types die alleen gaan omdat ze mediageil zijn.Allemaal cabaretteketet!![]()
ik weigerquote:Op zondag 30 januari 2022 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
zo ben je verplicht om naar Nawel op stream 1 te luisterenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nawel zegt over zichzelf dat ze een luxe beest is (thuis) qua eten.
Denk dat ze in alles en luxe beest is.. Verwend nest![]()
Wie kookt er voor haar dan?....want die moet nog alles leren qua koken. Oh, die gaat altijd uit eten of laat bezorgen.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:00 schreef Monique___ het volgende:
Nawel zegt over zichzelf dat ze een luxe beest is (thuis) qua eten.
Denk dat ze in alles en luxe beest is.. Verwend nest![]()
nou het is bijna klaar denk ikquote:Op zondag 30 januari 2022 19:39 schreef Kinga het volgende:
Kan IEMAND die meid wakkerschudden. Ze verdient echt wel wat beters.dit is wel bespottelijk iddquote:Op zondag 30 januari 2022 19:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb niets met randfiguren die zo BB ingekomen zijn. Je moet het echt willen. En je moet het programma kennen...dus geen Leroy's en Nawel's van deze wereld.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie kookt er voor haar dan?....want die moet nog alles leren qua koken. Oh, die gaat altijd uit eten of laat bezorgen.![]()
![]()
ze zal bij haar mama gaan etenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie kookt er voor haar dan?....want die moet nog alles leren qua koken. Oh, die gaat altijd uit eten of laat bezorgen.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Sja .. geen prive adressen in de CoS .. maar Nouchine adverteert die van haar zo ongeveer op de stream ... naast de blauwe boekhandel. Ben gelukkig niet bekend in Gent.![]()
Is daar iets mis mee?quote:
gewoon normale mensen ook niet die graag willen door breken op tvquote:Op zondag 30 januari 2022 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ook niet van die types die alleen gaan omdat ze mediageil zijn.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Julio: Jij had sowieso nog iets van mij te goed.
Hanne: Wat dan?
Leroy: 1, 2, 3, 4, 5, 6,
Julio: Goed ik heb Peter achter mij aanzitten en Leroy komt eraan, er kan er maar eentje winnen en die gaat dan naar huis!
Leroy: Er uit pere nu.![]()
Dat kan ook nog. En mama maakt misschien ook nog haar huis schoon en wast voor haar. Ga bijna denken dat haar appartementje gewoon haar kamertje is bij mama.quote:![]()
![]()
Tuurlijk niet tenzij je erg gemakszuchtig bentquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ach haar adres staat gewoon in de online gids dus wie het wilt weten heeft het vast alquote:Op zondag 30 januari 2022 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Sja .. geen prive adressen in de CoS .. maar Nouchine adverteert die van haar zo ongeveer op de stream ... naast de blauwe boekhandel. Ben gelukkig niet bekend in Gent.
Gone...![]()
noemde net zelfs haar straat erbij.. echt domquote:Op zondag 30 januari 2022 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Sja .. geen prive adressen in de CoS .. maar Nouchine adverteert die van haar zo ongeveer op de stream ... naast de blauwe boekhandel. Ben gelukkig niet bekend in Gent.![]()
Boven de garagequote:Op zondag 30 januari 2022 20:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. En mama maakt misschien ook nog haar huis schoon en wast voor haar. Ga bijna denken dat haar appartementje gewoon haar kamertje is bij mama.
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk niet tenzij je erg gemakszuchtig bent
Jammer dat ze er niet over mogen pratenquote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Nawel's kont doet zeer dan kan ze ook niet op bed gaan liggen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
bezorgen ze had het over sushi etcquote:Op zondag 30 januari 2022 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie kookt er voor haar dan?....want die moet nog alles leren qua koken. Oh, die gaat altijd uit eten of laat bezorgen.![]()
Wanneer niet?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace schrikt zich rot van de BB stemOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
toch knapquote:Op zondag 30 januari 2022 20:20 schreef Mikeshutup het volgende:
Een wonder!!! Migraine ineens over!! Geef mij die medicijnen!
jezelf diagnosticerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En ik dacht knap hoor dat je nog zo kan zingen met migraine en zo hard kan lachen. Een kwartiertje geleden op de paal zei ze nog; " Au mijn hoofd".quote:Op zondag 30 januari 2022 20:20 schreef Mikeshutup het volgende:
Een wonder!!! Migraine ineens over!! Geef mij die medicijnen!![]()
Grace en Hanne is awkwardEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
omdat ze niet roddelen ?quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Big brother had t ook door denk ik…. Snel ander beeldquote:Op zondag 30 januari 2022 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik dacht knap hoor dat je nog zo kan zingen met migraine en zo hard kan lachen. Een kwartiertje geleden op de paal zei ze nog; " Au mijn hoofd".![]()
Grace : BB Brasil begint met iedereen tegelijk. Iedereen kan er dan 100 dagen inzitten en geen kennis vooraf.
Zit wat in.![]()
quote:
Ze weten dat ze niet in hetzelfde groepje zitten.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace : BB Brasil begint met iedereen tegelijk. Iedereen kan er dan 100 dagen inzitten en geen kennis vooraf.
Zit wat in.![]()
![]()
![]()
eerlijkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik hoor dit liever dan het geroddelquote:Op zondag 30 januari 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ze weten dat ze niet in hetzelfde groepje zitten.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:![]()
Met die muts jaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze zijn allebei niet echt van het roddelen vergeleken de restquote:Op zondag 30 januari 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ze weten dat ze niet in hetzelfde groepje zitten.![]()
ze luisteren écht naar elkaarquote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Hoop dat Hanne beter weet.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vera, Dimi en Kristof maken grapjes,
Vera : 'Hij heeft ook verteld over mijn nummer op de rankinglijst, aangezien we toch grappig bezig zijn, he'
Dimi : 'Da's waar en ik heb ook gezegd waarom'
[doodse stilte]
(en dan die oogjes van Kristof)
![]()
![]()
Tijd om ze mentaal nog verder onder druk te zetten. De eerste barstjes zijn al zichtbaar bij sommige. Benieuwd of ze allemaal het einde van de week halen, of er gillend naar huis gaan.![]()
moet je het commentaar op FB lezenquote:
zo enthousiast zijn ze niet![]()
![]()
Hanne : Hij [Leroy] blijft in die complottheorien denken, hij kan niet even genieten.
Hanne : Nawel trekt zich ook te veel terug denk ik, ze geniet ook niet meer.![]()
Als ze het nu nog niet gezien heeft, gaat ze het nooit zien. Die koffer had al genoeg moeten wezenquote:![]()
![]()
Grace
Fijn dat ze het door heeft....en niet mee gaat in die complottheorie.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:35 schreef Koos1958 het volgende:
hanne zegt dat leroy blijft hangen in complottheorie![]()
Wat mij opviel was juist helemaal in het begin toen ze aan het zoenen waren in bed en hij er totaal niet warm van werd, zelfs uitsprak dat 'kleine'Dimi ' gewoon bleef slapenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:36 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Als ze het nu nog niet gezien heeft, gaat ze het nooit zien. Die koffer had al genoeg moeten wezen
Maar ze is verliefd, dus die ogen gaan voorlopig niet open![]()
misschien issie wel microquote:Op zondag 30 januari 2022 20:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat mij opviel was juist helemaal in het begin toen ze aan het zoenen waren in bed en hij er totaal niet warm van werd, zelfs uitsprak dat 'kleine'Dimi ' gewoon bleef slapen
![]()
![]()
kan micro ook macro worden ?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
micro kan ook wakker worden, slapen is slapenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
micro wordt niet groter dan miniquote:Op zondag 30 januari 2022 20:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
micro kan ook wakker worden, slapen is slapen
quote:Op zondag 30 januari 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
micro wordt niet groter dan mini
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ja vindt hem ook leukquote:Op zondag 30 januari 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wonderbaarlijke recovery
leuke gozer![]()
Ik douche wel koudquote:Op zondag 30 januari 2022 20:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen![]()
![]()
Voorzichtig optimistisch want vanmiddag zei ze nog tegen Leroy of Julio dat ze bij goud sliep maar haar mensen bij groen zaten......en dat het dus voor haar lastig was. Bij goud lijkt ze dan een spion en groen vraagt zich af of ze wel eerlijk is.quote:![]()
nou dat was het 1e wat ik dacht , what the fuck deze opdracht uren achter elkaar voor 30 min warm water? BB had gek op gekeken als ze hadden gezegd doe het zelf maar we douchen wel koud.quote:Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Dan was er vast een SL gekomen en hadden ze daarna ineens op de paal gezeten.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou dat was het 1e wat ik dacht , what the fuck deze opdracht uren achter elkaar voor 30 min warm water? BB had gek op gekeken als ze hadden gezegd doe het zelf maar we douchen wel koud.![]()
Categorie stagiairidee om de meute bezig te houdenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou dat was het 1e wat ik dacht , what the fuck deze opdracht uren achter elkaar voor 30 min warm water? BB had gek op gekeken als ze hadden gezegd doe het zelf maar we douchen wel koud.![]()
![]()
Ze kunnen nu hardop praten....hoeven ze niet te fluisteren.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:50 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Categorie stagiairidee om de meute bezig te houden![]()
'Nice'quote:Op zondag 30 januari 2022 20:51 schreef Flory het volgende:
Salar echt enorm verbaasd over de top 5 van Dimi![]()
![]()
Wat is zijn top 5?quote:Op zondag 30 januari 2022 20:51 schreef Flory het volgende:
Salar echt enorm verbaasd over de top 5 van Dimi![]()
Hoop het, trek die gozer niet lang meer.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Blij dat ze nu Nawel tegen Leroy willen zetten.
Dan is Leroy weg.![]()
Salar leek even met zijn kont los van de paal te zijn toen hij lichtjes opstond.
Als iedereen geweest is:
BB: Opdracht mislukt en geen extra warm water.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Jacuzzi opengooien, zelfde effect gok ikquote:Op zondag 30 januari 2022 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze kunnen nu hardop praten....hoeven ze niet te fluisteren.![]()
Zou nog leuker zijn....quote:Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Jacuzzi opengooien, zelfde effect gok ik![]()
Dat heb ik al eerder gezien, mag dat niet?, ik ging ervan uit dat ze alleen de grond niet mogen rakenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef BB-King het volgende:
Salar leek even met zijn kont los van de paal te zijn toen hij lichtjes opstond.
Als iedereen geweest is:
BB: Opdracht mislukt en geen extra warm water.![]()
nee johquote:
1 uur en hij loopt daar gillend wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
mietje is niets gewendquote:Op zondag 30 januari 2022 20:59 schreef Koos1958 het volgende:
salar weer even met zijn kont van de balk af
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Shit, das pech, filmpje weg, die marjan op twitter heeft het pareltje verwijderd, heeft iemand hier hem gestreamed? was zo mooi stukje hoe laat op de stream en welke? voor @DGK_Tegengas Dimi op de paal en Vera vraagt ''op welke plaats heb je mij gezet ''Leef, alsof het je laatste dag is !!!![]()
Kiezen tussen leroy en vaarwel is moeilijk, maar als zij weer blijft krijgt ze nog een grotere air, dus please weg met die troela..1 week leroy kan ik wel handelen.![]()
Ok dat kan. Dan hebben ze mazzel gehad. Jammer wel.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gezien, mag dat niet?, ik ging ervan uit dat ze alleen de grond niet mogen raken
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Salar tegen Dimitri: wie gaan er op jou? Max 5 personen. Als wij gewoon ons ding doen is het 6, en kan niemand daar overheen.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Krijgen we vanaf nu dus elke dag nominatie gelulBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Zo gauw mogelijk Leroy weg.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:01 schreef Silves het volgende:
Kiezen tussen leroy en vaarwel is moeilijk, maar als zij weer blijft krijgt ze nog een grotere air, dus please weg met die troela..1 week leroy kan ik wel handelen.![]()
Nee, die heeft dan niemand meer, en zit de week later op de bank..1 week die bedpatient trek ik niet echt.quote:![]()
Dimi: Zoek jezelf broeder, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelfGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Die gladjakker is vergif en ik wil hem bij Grace weg.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee, die heeft dan niemand meer, en zit de week later op de bank..1 week die bedpatient trek ik niet echt.![]()
denk alleen dat zij meer kans heeft dan leroy om te blijven helaasquote:Op zondag 30 januari 2022 21:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee, die heeft dan niemand meer, en zit de week later op de bank..1 week die bedpatient trek ik niet echt.![]()
Grace is echt wel een vrouw die dit zelf wel inziet, Grace heeft hem gebruikt om Tobi jaloers te maken, Grace is een slimme meid, iedereen aan haar kant krijgen.En dan later een dolk in je rug krijgen..zie Nawel, heeft haar stem, dat mes krijgr leroy ook wel.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die gladjakker is vergif en ik wil hem bij Grace weg.![]()
Zou me zwaar tegenvallenquote:Op zondag 30 januari 2022 21:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Grace is echt wel een vrouw die dit zelf wel inziet, Grace heeft hem gebruikt om Tobi jaloers te maken, Grace is een slimme meid, iedereen aan haar kant krijgen.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik zie liever Salar met kristof of Peter buiten qua gesprekken
De tweet stond nog hierboven in jouw post, en het filmpje zelf is niet weg, dus even gecaptured:quote:Op zondag 30 januari 2022 21:00 schreef rinardo het volgende:
Shit, das pech, filmpje weg, die marjan op twitter heeft het pareltje verwijderd, heeft iemand hier hem gestreamed? was zo mooi stukje hoe laat op de stream en welke? voor @:DGK_Tegengas Dimi op de paal en Vera vraagt ''op welke plaats heb je mij gezet ''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die versta ik tenminste..die dimi ????? wat hij uitkraamt.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
Ik zie liever Salar met kristof of Peter buiten qua gesprekken![]()
het is toch 1 grote vertoning?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:39 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dacht die gasten komen van een castingbureau het zijn figuranten![]()
bb weet allang wie de winnaar gaat worden,we worden gewoon genaaid,nix de kijker beslist het draaiboek is allang gemaakt![]()
waarom kijk je dan nog ?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:15 schreef duyvisoke het volgende:
bb weet allang wie de winnaar gaat worden,we worden gewoon genaaid,nix de kijker beslist het draaiboek is allang gemaaktGodmother of Radio 49
How fragile we are
Forum Opties Forumhop: Hop naar: