SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje![]()
Leroy vind t dus oneerlijk dat ze op hem stemmen omdat hij er pas kort in zit. Dat hij dan tegenover iemand komt te staan die er langer in zit en daardoor naar huis gaat.![]()
ik begin Salar toch wel steeds leuker te vindenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Vera op plek 5?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
Net vroeg vera hoe hij precies had gekozen, toen hij het uitlegde was vera's reactie van hmmmm![]()
Leroy: "je kan geen vriendjes zijn, het is een spel..."
Leroy: "maar dan gaan ze allemaal op de nieuwe, en dan zegt [....] "Ja maar het is maar een spel". Dat is toch ook niet eerlijk!!"
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
leroy had gewoon nooit mee moeten doenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Angelflush het volgende:
Leroy vind t dus oneerlijk dat ze op hem stemmen omdat hij er pas kort in zit. Dat hij dan tegenover iemand komt te staan die er langer in zit en daardoor naar huis gaat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leroy is gewoon erg dom en zo komt hij ook over.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Angelflush het volgende:
Leroy vind t dus oneerlijk dat ze op hem stemmen omdat hij er pas kort in zit. Dat hij dan tegenover iemand komt te staan die er langer in zit en daardoor naar huis gaat.
Misschien is dat het wel
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
ik sla ook overquote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef Kinga het volgende:
Ik heb respect voor de COSsers die nu de Leroy stream luisteren. Mij niet gezien.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ze 25 jaar getrouwd zijn en Vera een romantische reis naar curaçao verwacht maar een lang weekend Dinxperlo krijgt....
"Maar JIJ gaf Noush haar koffers en JIJ zette mij op 5!!!"Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Logisch verhaal van Leroy. Iets met een ijsbad.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
En dan vragen ze zich af waarom mensen het niet oprecht lijken te vinden... Ze kijken elkaar niet eens aan!![]()
Hij vraagt niks aan Vera. Hij zegt niks tegen Vera. Hij zit alleen naar andere mensen in het huis te kijken waar hij tegen praat.
Liefde en warmte spatten van het scherm af![]()
ze hebben veel gesprekstof zeg Dimi en VeraI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Leroy denkt alleen maar aan de spellen die gespeeld worden dat je daar op voor bereid moet zijn.
De stomme huichelaar snapt niet helemaal waar het in BB om gaat.
Weer over die sociale media.... l*l kijk om je heen er is maar 1 persoon bezig ermee.![]()
Leroy zegt dat de anderen niet tactisch kunnen spelen omdat je niet weet welke spellen er gaan komen. Ik geloof niet dat hij helemaal het niveau snapt waarop er tactisch gespeeld wordt.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 19:29 schreef engine het volgende:
Logisch verhaal van Leroy. Iets met een ijsbad.![]()
![]()
Oh Leroy, je wilt niet roddelen als kippen maar wel roddelen als een kraaiende haan ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik vraag me wel af, als ze nou de kans kregen om te neuken, of ze dan nog in deze awkward vibe zouden hangen... Vanuit Vera lijkt het gewoon seksuele spanning en vanuit hem gewoon onverschilligheidHe gives zero fucks.
![]()
stoertjequote:Op zondag 30 januari 2022 19:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
man , ik was bijna in slaap gevallen van het wachten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jemig, volgens mij kan het sukkeletje niet meer slapen....ikke ben nieuw en hunnie zitten er al langer de hele dag 10keer het zelfde verhaal en het duurt steeds langer en langer en er komt steeds meer bij.![]()
2 minuten .. geen kaap .. en het duurde lang !!!quote:Op zondag 30 januari 2022 19:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
man , ik was bijna in slaap gevallen van het wachten![]()
![]()
Ik doe t om jullie op de hoogte te houden , offer me deze keer op omdat ik altijd geniet van de Cos als ik niet kan kijken.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:27 schreef Kinga het volgende:
Ik heb respect voor de COSsers die nu de Leroy stream luisteren. Mij niet gezien.![]()
Duidelijke taal Julio![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
En hij zet Vera voor gek in de groep omdat ze zegt Ik zit vol.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:29 schreef Sofia35 het volgende:
Hij vraagt niks aan Vera. Hij zegt niks tegen Vera. Hij zit alleen naar andere mensen in het huis te kijken waar hij tegen praat.
Liefde en warmte spatten van het scherm af
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Een tegeltjequote:Op zondag 30 januari 2022 19:34 schreef Angelflush het volgende:
Julio : als we t spel spelen dan spelen we het spel.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |