quote:Op zondag 30 januari 2022 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hou je bek het was een echte vrouw
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:30 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo hypocriet als de tennissers die standaard iedereen maar bedanken.
Langs bestaande wereldrecord in de atletiek. Kratochvilova 800 meter.quote:
Ja bewust. Hij eindigde met "last but not least, I just want to thank my team again." Normaal eindigen spelers altijd met het publiekquote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
Hij bedankt het publiek niet toch? Vind ik wel logisch.
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:43 schreef superniger het volgende:
Alize krijgt live op tv een nat broekje van Nadal.
Iets van 8 volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2022 15:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Weet iemand toevallig wat de odds waren voor Nadal na de 0-2 achterstand?
Stukje ziener.quote:Op zondag 30 januari 2022 12:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij maakt er bewust een uitputtingsslag van, voor de extra epische winst.
Vroeg ik me ook af idd.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Djoko's PR-agent is momenteel op hem in aan het pratenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:29 schreef Arizona het volgende:
Fedje heeft Nadal al gefeliciteerd op Instagram.
Djoko nog niet
https://twitter.com/djokernole/status/1487813313790677001quote:Op zondag 30 januari 2022 16:29 schreef Arizona het volgende:
Fedje heeft Nadal al gefeliciteerd op Instagram.
Djoko nog niet
Matige kamelenteen, Sharapova en Kournikova konden dat beter.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:01 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de beeldvorming
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:34 schreef Themeparktommy het volgende:
quote:
Da's niet verkeerd.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:29 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]Vertaald naar Europese notering: odds van 2,6 voorafgaand aan de wedstrijd, oplopend tot odds van 17 toen ie twee sets achterstond
Dit was een buitenaardse prestatie tegen alle verwachtingen in. Ik denk dat de meeste mensen dat toch met me eens zijn. Krankzinnig eigenlijk. Na die 2-0 had ik er geen cent meer voor gegeven. Helaas, want dat zou flink cashen zijn geweest.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Als totale underdog aan het toernooi beginnen en dan tegen alle verwachtingen in toch winnen @:gwailow
Nee, ik zou op Medvedev hebben ingezet als ik had kunnen wedden, want ik wed altijd tegen Nadal.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je had ingezet niet, inderdaad.
Ligt er wel aan waar hij allemaal mee mag doen. Zouden ze hem nog echt 3 jaar gaan uitsluiten in Australië bijvoorbeeld?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit was een buitenaardse prestatie tegen alle verwachtingen in. Ik denk dat de meeste mensen dat toch met me eens zijn. Krankzinnig eigenlijk. Na die 2-0 had ik er geen cent meer voor gegeven. Helaas, want dat zou flink cashen zijn geweest.
Uiteindelijk gaat Nole natuurlijk de meeste Slams pakken, maar dit is wel echt heel leuk voor Nadal. Is dit voor het eerst dat hij bovenaan staat qua slams?
Ik geloofde er op elk moment van de wedstrijd nog wel in, omdat hij er zelf altijd nog in gelooft (behalve de zeldzame keren dat hij helemaal wordt weggespeeld, zoals door Djokovic in topvorm), maar dit had ik niet durven denken.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit was een buitenaardse prestatie tegen alle verwachtingen in. Ik denk dat de meeste mensen dat toch met me eens zijn. Krankzinnig eigenlijk. Na die 2-0 had ik er geen cent meer voor gegeven. Helaas, want dat zou flink cashen zijn geweest.
Dat is wat mij betreft niet natuurlijk. We weten niet hoe het loopt. Ik geef hem zeker de meeste kansen, maar hij moet het eerst nog maar even doen, en de andere jongens (Medvedev en Tsitsipas, en misschien ook Rublev, Shapovalov, Sinner, De Minaur, Auger-Aliassime) worden steeds beter. Djokovic moet er nog minimaal twee winnen en stel dat Nadal RG wint, dan moet hij er minimaal drie winnen. Da's nog best veel.En als Djokovic de komende twee of drie jaar de AO niet mag spelen, helpt dat ook niet. En hij moet blessurevrij blijven.quote:Uiteindelijk gaat Nole natuurlijk de meeste Slams pakken, maar dit is wel echt heel leuk voor Nadal. Is dit voor het eerst dat hij bovenaan staat qua slams?
Dat kan een belangrijke worden. Dan zullen de Djokovic-fans zeggen "Ja, maar hij mocht niet meedoen met de AO. Anders had hij daar nog vier keer gewonnen."quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waar hij allemaal mee mag doen. Zouden ze hem nog echt 3 jaar gaan uitsluiten in Australië bijvoorbeeld?
Nee, daar geloof ik niks van.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan waar hij allemaal mee mag doen. Zouden ze hem nog echt 3 jaar gaan uitsluiten in Australië bijvoorbeeld?
Hebben we naar dezelfde wedstrijd gekeken? Het was een fantastisch gevecht en ik vond ze beiden niet op hun best spelen. En Nadals mishits vielen juist helemaal niet zijn kant op (wat normaal gesproken wel meestal gebeurt). Heel apart dat je nog probeert af te doen aan zo'n historische prestatie. Je schrijft dat je het gebagatelliseer zat bent, maar ik zie je zelf bagatelliseren in je post, dus dat begrijp ik niet zo goed.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:37 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niks van.
Knap hoor van Nadal. Zonder meer.
En weer voor de 126e keer teruggekomen van een "mogelijk carrière-beëindigende blessure"Nota bene conditioneel de betere tov een 25-jarige met een recente coronabesmetting en weinig speelritme. Ik ben dat gedownplay al heel lang zat. Schrijf hem nooit af, dat was ook precies de reden dat ik al voor het toernooi op hem heb ingezet. Alles viel als vanouds zijn kant op, inclusief een medvedev die onder zijn niveau speelde. Hij moet ook echt aan zijn netspel gaan werken om meer tactische opties te hebben, en minder slecht te zijn op gras. Ik ben blij dat ik begin 5e set de tv uit heb gezet en van het lekkere weer ben gaan genieten.
Nadal speelde inderdaad ook zeker niet op z'n best. De nederlaag van Medvedev was onnodig. Na de eerste set ging zijn niveau 3 tandjes omlaag en bleef het ploeteren met veel rare tactische keuzes, zoals dropshots, en een totaal niet lopende forehand. Maar dat is niet hetzelfde als een onterechte overwinning van Nadal, want dat was het zeker niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hebben we naar dezelfde wedstrijd gekeken? Het was een fantastisch gevecht en ik vond ze beiden niet op hun best spelen. En Nadals mishits vielen juist helemaal niet zijn kant op (wat normaal gesproken wel meestal gebeurt). Heel apart dat je nog probeert af te doen aan zo'n historische prestatie. Je schrijft dat je het gebagatelliseer zat bent, maar ik zie je zelf bagatelliseren in je post, dus dat begrijp ik niet zo goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |