SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, doe mij maar een zachte Gquote:Op zondag 30 januari 2022 14:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Frankrijk 2G, hier nog steeds 3 G. Ik ben overigens voor geen G
Tevens maar ff topic gekaapt![]()
![]()
Zijn wij het enige land dat bezig is met een langetermijnvisie? Zal dat geen uitwas zijn van het polderen waar wij zo goed in zijn? Het leidt tot heel veel bla bla waarin er werkelijk niets gezegd wordt, zie WNL vanochtend.
Waarom niet gewoon sommige onderwerpen bij de horens gevat zonder het te hebben over een langetermijnvisie? Wil je de IC opschalen? Oké, heb het erover. Wil je maatschappij open voorrang geven? Oké, heb het erover.
Het lijkt wel alsof de politiek vooral bezig is met terugkijken, onderzoeken over hoe dingen zijn gegaan, en toekomst maar het nu wordt vergeten. Wat meer humor, positief kijken ipv negatief zou ook kunnen helpen.
Meer concrete dingen benoemen: wat precies deed UK anders dan wij? Die zagen besmettingcijfers stijgen maar ziekenhuisopnames dalen, en concludeerden: we houden maatschappij open zolang ziekenhuisopnames niet sterk gaan stijgen. Wat concludeerden wij: alles dicht want hoge besmettingscijfers ZULLEN tot meer opnames leiden. UK leefde in het nu, wij leefden in een toekomst die nooit is gekomen.![]()
Nee, natuurlijk niet. Maar ik denk dat er weinig fokkers zijn die dagelijks de Bulgaarse of Argentijnse variant van de RIVM-site afstruinen om te zoeken naar visie-documenten.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:42 schreef Mondkapje het volgende:
Zijn wij het enige land dat bezig is met een langetermijnvisie? Zal dat geen uitwas zijn van het polderen waar wij zo goed in zijn? Het leidt tot heel veel bla bla waarin er werkelijk niets gezegd wordt, zie WNL vanochtend.
Waarom niet gewoon sommige onderwerpen bij de horens gevat zonder het te hebben over een langetermijnvisie? Wil je de IC opschalen? Oké, heb het erover. Wil je maatschappij open voorrang geven? Oké, heb het erover.
Het lijkt wel alsof de politiek vooral bezig is met terugkijken, onderzoeken over hoe dingen zijn gegaan, en toekomst maar het nu wordt vergeten. Wat meer humor, positief kijken ipv negatief zou ook kunnen helpen.![]()
Beginnen met vanaf nu stoppen met dat testcircus! Wij houden iets in stand wat geen nut heeft.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:42 schreef Mondkapje het volgende:
Het lijkt wel alsof de politiek vooral bezig is met terugkijken, onderzoeken over hoe dingen zijn gegaan, en toekomst maar het nu wordt vergeten. Wat meer humor, positief kijken ipv negatief zou ook kunnen helpen.Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
Dat zou in elk geval 50-60 miljoen euro per week besparen.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:46 schreef halfway het volgende:
[..]
Beginnen met vanaf nu stoppen met dat testcircus! Wij houden iets in stand wat geen nut heeft.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Doe Het NU! Je had van die stickers vroeger.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:46 schreef halfway het volgende:
[..]
Beginnen met vanaf nu stoppen met dat testcircus! Wij houden iets in stand wat geen nut heeft.![]()
Uiteraard,quote:
De weekcijfers namens het FOK! OMT
Patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
daling: 24,0%
Patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
stijging: 15,2%
Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
stijging: 17,6%
Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
stijging: 33,3%
Uitstroom patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
stijging: 40,2%
Uitstroom patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen:
stijging: 4,4%![]()
![]()
Ik blijf het raar vinden dat 2G of 3G nog steeds als een strengere maatregel wordt beschouwd dan alles helemaal of beperkt dichthouden. En ik denk de ondernemers in de horeca en culturele sector ook.![]()
Hoe verhoudt zich dat tot de vaccinatieplicht eigenlijk? Als je 3G hebt maar wel een vaccinatieplicht, dan mag je met een test naar het café, maar wel met het risico dat je gesnapt wordt en een boete moet betalen?quote:Op zondag 30 januari 2022 14:28 schreef _serial_ het volgende:
Oostenrijk: : van 2G naar 3G, vanaf 12 feb mogen ongevaccineerden weer naar niet essentiële winkels, vanaf 19 feb mogen ze ook naar de horeca, en toeristische attracties. vanaf 5 feb mag de horeca langer open blijven tot 00:00, en mogen er 50 personen naar evenementen (een giller)
Kort samengevat. Laten we Oost-Europa even buiten beschouwing laten (veel lagere vaccinatiegraad en heel andere omgang met regels) en even puur kijken naar West-Europa, waar de vaccinatiegraad redelijk tot zeer hoog ligt. Dan heb je een aantal tendensen die je kunt schetsen aan de hand van de scenario's van de clowns die ons beleid bepalen.
Die van de 'grote' EU-landen Duitsland, Frankrijk en Italië, gevolgd door Oostenrijk en in toenemende mate Nederland. Scenario van permanente strijd. Inzetten op CTB en mondmaskers, en daarbinnen stapje voor stapje meer toelaten. Neiging naar vaccinatieplicht. Scenario 'permanente strijd'.
De Iberische variant: Mondkapjes als nieuw normaal. Coronapas beperkt en tijdelijk ingevoerd en wordt weer afgebouwd. Scenario 'griep plus'.
Scandinavië en UK: coronapas tijdelijk ingevoerd of überhaupt niet. Neiging om mondkapjes niet in te voeren, of zo beperkt mogelijk. Inzet tot voor kort op vrijwillig opvolgen van advies om afstand te houden en groepsvorming te beperken, en nu zo snel mogelijk maatregelen weer loslaten. Scenario griep/verkoudheid. Opvallend dat Ierland eerst lange tijd strenge maatregelen had, maar nu bij deze groep aansluit.
Twijfelend en nog niet zeker welk scenario gekozen wordt: België?![]()
Ja, dit dus. Ik ben echt tegen 1G/2G/3G; laat ik daar mee beginnen (en dat weten de meesten inmiddels ook wel), maar als ik zou moeten kiezen tussen alles dicht, maar geen G's OF alles open met een G systeem....dan is de keuze snel gemaakt. Héél snel.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat 2G of 3G nog steeds als een strengere maatregel wordt beschouwd dan alles helemaal of beperkt dichthouden. En ik denk de ondernemers in de horeca en culturele sector ook.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Ik ben echt tegen 1G/2G/3G; laat ik daar mee beginnen (en dat weten de meesten inmiddels ook wel), maar als ik zou moeten kiezen tussen alles dicht, maar geen G's OF alles open met een G systeem....dan is de keuze snel gemaakt. Héél snel.![]()
![]()
Benieuwd of ze vandaag het 122k overschot er eens bij gaan tellenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Welnee, hooguit 40-45Kquote:Op zondag 30 januari 2022 15:14 schreef LTVDK het volgende:
Benieuwd of ze vandaag het 122k overschot er eens bij gaan tellenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nee, al besproken.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die negatieve berichten over Israël, is dat nog iets om ons zorgen over te maken?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nee, niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die negatieve berichten over Israël, is dat nog iets om ons zorgen over te maken?![]()
- 75.164 nieuwe positieve testen
- 140 nieuwe ziekenhuisopnames
- 10 nieuwe IC-opnames
- 2 nieuwe overlijdens“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Laatste update: 30-01-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 75199
Gemeentes met +5 besmettingen:
4294 Utrecht
3082 Amsterdam
2900 's-Gravenhage
1921 Amersfoort
1611 Rotterdam
1503 Zaanstad
1199 Apeldoorn
930 Alphen aan den Rijn
907 Leiden
860 Almere
850 Purmerend
849 Veenendaal
840 Stichtse Vecht
766 Hilversum
766 Westland
750 Katwijk
701 Eindhoven
700 Dordrecht
694 Nieuwegein
685 Breda
673 Zeist
670 Zoetermeer
662 Heerlen
651 Sittard-Geleen
602 VijfheerenlandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
2 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
3 gemeentes met 2-4 besmettingen
1 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php![]()
Weer 2 families in diepe rouw.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 10 nieuwe IC-opnames
- 2 nieuwe overlijdensZuiger van het FOK!-OMT![]()
75k, dit is sowieso de schuld van @SilverEyesquote:Op zondag 30 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 10 nieuwe IC-opnames
- 2 nieuwe overlijdens![]()
Zat niet ver mis met mijn 40-45K hoger dan gisteren
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
2 doden, loopt weer flink op. Evenals de IC-opnames...quote:Op zondag 30 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 10 nieuwe IC-opnames
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Omdat je ook gewoon verder kan gaan met je leven.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:16 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waarom hoeven we ons daar geen zorgen over te maken?![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:16 schreef Zipportal het volgende:
4294 Utrecht
3082 Amsterdam
2900 's-Gravenhage
1921 Amersfoort
1611 Rotterdam
1503 Zaanstad
1199 Apeldoorn
930 Alphen aan den Rijn
907 Leiden
860 Almere
850 Purmerend
849 Veenendaal
840 Stichtse Vecht
766 Hilversum
766 Westland
750 Katwijk
701 Eindhoven
700 Dordrecht
694 Nieuwegein
685 Breda
673 Zeist
670 Zoetermeer
662 Heerlen
651 Sittard-Geleen
602 VijfheerenlandenOei mijn dorp/ stad in de top 25!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php![]()
Dat sowieso, maar benieuwd waarom we ons daar geen zorgen om hoeven te maken.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat je ook gewoon verder kan gaan met je leven.![]()
Waarom wel?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:18 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar benieuwd waarom we ons daar geen zorgen om hoeven te maken.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Het zullen er wel meer zijn... ik heb een positieve thuistest, maar kom er gewoon niet doorheen om een officiële test te boeken. Zowel online als telefonisch geen opties in de buurt te vinden. Dan maar niet hoor![]()
![]()
Dus wat de waarde van deze officiële cijfers nu is
Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Wat is er in Israël dan? Niks over tegengekomen.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:16 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Waarom hoeven we ons daar geen zorgen over te maken?![]()
RECORDS
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
75k is volgens mij wel weer een nieuw dagrecord?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Volgens mij voeren ze gewoon per batch de achterstallige dingen in. Het westland schommelt ook al een paar dagen op en neer.quote:Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Online ook niet?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:18 schreef SaskiaR het volgende:
Het zullen er wel meer zijn... ik heb een positieve thuistest, maar kom er gewoon niet doorheen om een officiële test te boeken. Zowel online als telefonisch geen opties in de buurt te vinden. Dan maar niet hoor![]()
![]()
Dus wat de waarde van deze officiële cijfers nu isWhere law ends, tyrrany begins.![]()
Helemaal niks. 0,0.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:18 schreef SaskiaR het volgende:
Maar zolang we iedere dag nog dit soort cijfers bekend maken plus de media GROTE KOPPEN schrijft over dit soort nietszeggende cijfers, houden we het hele circus nog lekker even in stand.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ja maar niet relevant want zijn gewoon oude cijfers voor een deel. De achterstand is groot en het zicht op daadwerkelijke besmettingen is allang weg. We varen in dichte mist.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
75k is volgens mij wel weer een nieuw dagrecord?![]()
Ik probeerde ook een testafspraak te maken, de dichtstbijzijnde waar plek was is zo'n 50 km verderopquote:Op zondag 30 januari 2022 15:18 schreef SaskiaR het volgende:
![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Waarom zou je nog een PCR test gaan doen, als het voor je werk niet noodzakelijk is. Lekker laten gaan .quote:Op zondag 30 januari 2022 15:18 schreef SaskiaR het volgende:
![]()
Dus wat de waarde van deze officiële cijfers nu isIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
2 overlijdensquote:Op zondag 30 januari 2022 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 10 nieuwe IC-opnames
![]()
Afgelopen vrijdag 86k positief en dat was 58% van de 148k testen“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dat kan nog hoger.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
75k is volgens mij wel weer een nieuw dagrecord?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja gok dat se achterstand inmiddels al wel tot 150k zal zijn opgelopenquote:Op zondag 30 januari 2022 15:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja maar niet relevant want zijn gewoon oude cijfers voor een deel. De achterstand is groot en het zicht op daadwerkelijke besmettingen is allang weg. We varen in dichte mist.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Niks meer met deze aantallen. Mijn vrouw had een positieve zelftest, afspraak gemaakt bij de GGD waar ze twee dagen later terecht kon. Maar zij kan het herstelbewijs gebruiken voor de QR code. Ik heb met een zelftest een paar keer getest, blijft negatief. Ook geen klachten. Als de zelftest positief zou zijn zou ik niet eens naar de GGD gaan, booster al gehad dus aan een herstelbewijs heb ik toch niks. En zo zullen er vast meer over denken.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:18 schreef SaskiaR het volgende:
Het zullen er wel meer zijn... ik heb een positieve thuistest, maar kom er gewoon niet doorheen om een officiële test te boeken. Dan maar niet hoor![]()
![]()
Dus wat de waarde van deze officiële cijfers nu is![]()
UK op 72.727 besmettingen sinds gisteren. Nederland 75.199 sinds gisteren.
Gelukkig geldt code oranje als reisadvies in het UK
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2022 15:21:54 ]![]()
Dus Israël is al besproken maar niemand die zich er zorgen om maakt en niemand die weet waarom we er ons geen zorgen over hoeven te maken?![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:16 schreef Zipportal het volgende:
4294 Utrecht
3082 Amsterdam
2900 's-Gravenhage
1921 Amersfoort
1611 Rotterdam
1503 Zaanstad
1199 Apeldoorn
930 Alphen aan den Rijn
907 Leiden
860 Almere
850 Purmerend
849 Veenendaal
840 Stichtse Vecht
766 Hilversum
766 Westland
750 Katwijk
701 Eindhoven
700 Dordrecht
694 Nieuwegein
685 Breda
673 Zeist
670 Zoetermeer
662 Heerlen
651 Sittard-Geleen
602 VijfheerenlandenUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
![]()
Utrecht ondergraven, raketten plaatsen, dan ontsteken zodat utrecht de ruimte in vliegt en alles daar netjes gesteriliseerd wordt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Spijker op zijn kop. Conclusie is dat het gewoon overal is, iedereen komt aan de beurt en monitoren is zinloos.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Helemaal niks. 0,0.
Maar zolang we iedere dag nog dit soort cijfers bekend maken plus de media GROTE KOPPEN schrijft over dit soort nietszeggende cijfers, houden we het hele circus nog lekker even in stand.
Gewoon stoppen er mee, net als met dat ziekelijke testen.![]()
Oh de achterstand van vandaag valt wel 'mee'quote:Het aantal nieuwe coronagevallen loopt sneller op dan de systemen kunnen registreren. Het aantal positieve coronatests dat nog niet is geregistreerd bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) is opgelopen tot 131.000.
Dat zijn 9000 meer achterstallige meldingen dan zaterdag, toen er een achterstand van 122.000 werd gemeld. De cijfers gaan over de afgelopen dertien dagen, toen de achterstand begon. Doordat veel mensen positief testen lukt het volgens het RIVM niet om die meldingen ,,vanuit de teststraten te verwerken in het systeem van de meldingsplichtige ziekten van de GGD en het doormelden aan het RIVM''.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Oh de achterstand van vandaag valt wel 'mee'
[..]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Vanaf wanneer heeft t geen zin meer vraag ik me af. Als je straks een miljoen cases achterstand hebt, wat boeit het dan nog.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Oh de achterstand van vandaag valt wel 'mee'
[..]
Kunnen we nu niet beter zeggen; we kijken alleen nog naar de ziekenhuis cijfers?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Dan weet je dat je corona hebt en doe je wat je vindt dat je daarmee hoort te doen. Officieel testen is dan toch ook verder niet nodig? Waarom zou je dat willen doen? En beterschap!quote:Op zondag 30 januari 2022 15:18 schreef SaskiaR het volgende:
![]()
Dus wat de waarde van deze officiële cijfers nu is![]()
Zeg je nog steeds vanuit het zonnige zuiden?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Midden Nederland is lekker aan het snotteren zo te zien. Erg mooi.![]()
Herstelbewijsjequote:Op zondag 30 januari 2022 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan weet je dat je corona hebt en doe je wat je vindt dat je daarmee hoort te doen. Officieel testen is dan toch ook verder niet nodig? Waarom zou je dat willen doen? En beterschap!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zeg je nog steeds vanuit het zonnige zuiden?![]()
![]()
Dat zou eigenlijk al maanden de insteek moeten zijn. Maar ja..quote:Op zondag 30 januari 2022 15:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vanaf wanneer heeft t geen zin meer vraag ik me af. Als je straks een miljoen cases achterstand hebt, wat boeit het dan nog.
Kunnen we nu niet beter zeggen; we kijken alleen nog naar de ziekenhuis cijfers?![]()
Erger.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gok dat se achterstand inmiddels al wel tot 150k zal zijn opgelopen
GGD telt 1329596 positieve testen
RIVM heeft er 1127733
Wat een prutszooi.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ja idd... ik heb al een booster gehad, dus voor de QR code is het ook niet nodig. Ik heb wel meer te doen op mn vrije zondagquote:Op zondag 30 januari 2022 15:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een PCR test gaan doen, als het voor je werk niet noodzakelijk is. Lekker laten gaan .![]()
Online dichtstbijzijnde optie 100 km, telefonisch na 20 min wachten iemand aan de lijn die mij niet kon horen, dus maar opgehangen.Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Met deze aantallen zou je toch zeggen dat het eindspel heel rap nadert, hoe lang nog voordat heel Nederland Corona heeft gehad?zie email 27 oktober![]()
Nou ja als die vaccinaties al een tijdje geleden zijn en nog geen booster gehad, dan kan het wel handig zijn want je mag pas na 3 maanden je booster, of zoquote:Op zondag 30 januari 2022 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon gevaccineerd. Dan hoeft ze daarvoor ook niet te gaan.![]()
Die straks waarschijnlijk niks meer waard is met 2G.quote:Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Dan hoef je echt niet te gaan. Je weet dat je het hebt. Klaar.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja idd... ik heb al een booster gehad, dus voor de QR code is het ook niet nodig. Ik heb wel meer te doen op mn vrije zondag![]()
Online dichtstbijzijnde optie 100 km, telefonisch na 20 min wachten iemand aan de lijn die mij niet kon horen, dus maar opgehangen.![]()
100kmquote:Op zondag 30 januari 2022 15:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ja idd... ik heb al een booster gehad, dus voor de QR code is het ook niet nodig. Ik heb wel meer te doen op mn vrije zondag![]()
Online dichtstbijzijnde optie 100 km, telefonisch na 20 min wachten iemand aan de lijn die mij niet kon horen, dus maar opgehangen.![]()
![]()
![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Want de kans is nog groot dat 2G komt?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die straks waarschijnlijk niks meer waard is met 2G.![]()
Dikke miljoen geregistreerde besmettingen per maand dus. Nou doe maar op z’n minst keer 3 en dan heb je misschien de werkelijke aantallen. Tegen de zomer heeft heel Nederland Corona gehad of is dood.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Erger.
GGD telt 1329596 positieve testen
RIVM heeft er 1127733
Wat een prutszooi.zie email 27 oktober![]()
Gaaf land.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die straks waarschijnlijk niks meer waard is met 2G.![]()
Ben daar donderdag nog geweestquote:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Met de huidige regering, ik zou het niet uitsluiten. Ze zijn er gek genoeg voor.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Want de kans is nog groot dat 2G komt?
Inmiddels al zo vaak goed wetenschappelijk onderzoek achtergehouden of genegeerd, dat gaan ze nu echt niet ineens veranderen.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Je QR is nog 9 maanden geldig na je 2e prik, toch? (ben het inmiddels ook een beetje kwijt hoe het werkt).quote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja als die vaccinaties al een tijdje geleden zijn en nog geen booster gehad, dan kan het wel handig zijn want je mag pas na 3 maanden je booster, of zoIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ging naar 6 toch? (Ik ook)quote:Op zondag 30 januari 2022 15:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je QR is nog 9 maanden geldig na je 2e prik, toch? (ben het inmiddels ook een beetje kwijt hoe het werkt).![]()
Overigens bizar ook hoeveel mensen je nu hoort die corona hebben en niet gevaccineerd zijn. Die zijn dan allemaal principieel tegen vaccinaties, QRcodes etc., blablabla. Maar nu toch ineens niet meer zo principieel om een herstelbewijs voor een QRcode te halen. Ken die al best een aantal. Beetje hypocriet wel.![]()
Die doorverwijzing naar commerciële teststraten werkt zo te lezen ook nog niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Online dichtstbijzijnde optie 100 km, telefonisch na 20 min wachten iemand aan de lijn die mij niet kon horen, dus maar opgehangen.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Wie steunt dan? Alleen de coalitie is niet voldoende en de CU is al tegen.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met de huidige regering, ik zou het niet uitsluiten. Ze zijn er gek genoeg voor.
Inmiddels al zo vaak goed wetenschappelijk onderzoek achtergehouden of genegeerd, dat gaan ze nu echt niet ineens veranderen.zie email 27 oktober![]()
Ze heeft de booster al. Maar als je niet geregistreerd staat als melaatse, dan kun je toch gewoon eerder dan binnen die drie maanden de booster halen? Of ga je dan dood?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja als die vaccinaties al een tijdje geleden zijn en nog geen booster gehad, dan kan het wel handig zijn want je mag pas na 3 maanden je booster, of zo![]()
Zeg nooit nooit, maar de kans dat het komt is nihil.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met de huidige regering, ik zou het niet uitsluiten. Ze zijn er gek genoeg voor.
Inmiddels al zo vaak goed wetenschappelijk onderzoek achtergehouden of genegeerd, dat gaan ze nu echt niet ineens veranderen.![]()
Als je maar de helft niet ziet, zitten we bijna op 3 miljoen besmettingen deze maand.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dikke miljoen geregistreerde besmettingen per maand dus. Nou doe maar op z’n minst keer 3 en dan heb je misschien de werkelijke aantallen. Tegen de zomer heeft heel Nederland Corona gehad of is dood.
Dan is Omicron groepsimmuniteit niet zo ver weg.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dordrecht 700 ook een mooi recordje.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:34 schreef deedeetee het volgende:
aii aii aii wij gaan ontploffen![]()
651 Sittard-Geleenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: