Ik dacht dat het wel klaar was met de demo'squote:Op zondag 30 januari 2022 13:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kan morgen ook. Weekend is demo's kijken
Klinkt gezelligquote:Op zondag 30 januari 2022 13:49 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Lekker rondrijden, toeteren, en wachten op een ongeval of een politiefuik.
https://www.facebook.com/053enschede/videos/333853398622577quote:Op zondag 30 januari 2022 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel klaar was met de demo's![]()
Hebben jullie linkjes voor mij?
Zwolluuuuhquote:Op zondag 30 januari 2022 13:51 schreef JohnWickPic het volgende:
Van Apeldoorn naar Zwolle rijden om daar 5 minuten te lopen en dan naar Apeldoorn te rijden
De bekende kanalenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel klaar was met de demo's![]()
Hebben jullie linkjes voor mij?
Een vrachtwagen vol boterquote:
En dan zijn er mensen in de chat die zich zorgen maken over lak op de motorkap.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:52 schreef Starhopper het volgende:
Tering, die POLOWat een oud wrak is dat zeg
Echt?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:53 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen in de chat die zich zorgen maken over lak op de motorkap.
Niet alleen die polo hoor ook die golf 4 en die pt cruizer dat was nieuw al een kutding.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:52 schreef Starhopper het volgende:
Tering, die POLOWat een oud wrak is dat zeg
Zonder onschuldige slachtoffers aubquote:
OMGquote:Op zondag 30 januari 2022 13:59 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze weer de snelweg op gaan![]()
Oh nee tochquote:Op zondag 30 januari 2022 13:59 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat zooitje straks weer op de snelweg zit.
quote:
Ik hoop dat het romeo's zijn, die meteen ff scannen wie er door rood rijd.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:01 schreef spoilert het volgende:
Lekker blokken, en weer een artikel 5..... EMG erbij en ga voorlopig maar met de benenwagen
Je kan nu veilig naar Ikea Zwolle. De wappies gaan wegquote:Op zondag 30 januari 2022 14:03 schreef puzziepie het volgende:
ff mijn kinderen appen dat ze niet naar een Ikea gaan ofzo
Die lui hebben allemaal bijstand, waar doen ze dit vanquote:Op zondag 30 januari 2022 14:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je kan nu veilig naar Ikea Zwolle. De wappies gaan weg
Zwart bijklussen...quote:Op zondag 30 januari 2022 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die lui hebben allemaal bijstand, waar doen ze dit van
Ze sturen elkaar tikkies voor de benzinequote:Op zondag 30 januari 2022 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Handigquote:Op zondag 30 januari 2022 14:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ze sturen elkaar tikkies voor de benzine
Of mensen die wel gewoon iets te doen hebben vandaag.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:09 schreef Anti_schaap het volgende:
Wat een opgefokte aso's die mensen die niet bij het convoy horen. Zeker net de booster gehad.
Vies tuigquote:Op zondag 30 januari 2022 14:10 schreef Starhopper het volgende:
In Utrecht hebben de wappies een voorbijganger in elkaar geslagen
Dat wappie zijn is best wel lucratief. 1 oproep en al die wappies gaan tikkies sturenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, en dan volop het raam en geen zicht meer....quote:Op zondag 30 januari 2022 14:11 schreef vipergts het volgende:
Kwestie van tijd voordat het spandoek loslaat
Zo te zien zijn ze de helft al kwijt.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zouden de vrachtwagenchauffeurs Albert de andere kant op hebben gestuurd?
Het lijkt me zo leuk als ie nu achter een of andere dronken pool aan rijd.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zo te zien zijn ze de helft al kwijt.
Sneuneuzenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat wappie zijn is best wel lucratief. 1 oproep en al die wappies gaan tikkies sturen
Hopelijk heeft de Sociale Dienst het ook door.quote:
Ik ben er bang voor dat die niet veel meer durven na het toeslagenschandaalquote:Op zondag 30 januari 2022 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de Sociale Dienst het ook door.
Zo met 100 de berm in. 1 vrachtauto , een aftandse polo, een peugeot. Kansloos weer ze moeten de hele tijd roepen geweldig Nederland leeft om zichzelf te overtuigen.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:12 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, en dan volop het raam en geen zicht meer....
Mwoah dit is zo overduidelijk. Daar zullen ze geen moeite mee hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:15 schreef spoilert het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat die niet veel meer durven na het toeslagenschandaal
Ik heb echt zin om eens een tikkieactie bij de wappies te doen en van al het geld 1000miljoenmiljard antiwappiestickers kopenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat wappie zijn is best wel lucratief. 1 oproep en al die wappies gaan tikkies sturen
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:19 schreef -river- het volgende:
@:AchJa weet altijd een mooie TT te maken
En door de nicotine aanslag aan de binnenkant helpt het geen bal...quote:Op zondag 30 januari 2022 14:21 schreef Starhopper het volgende:
Jezus, ruitensproeier en wissers aan. Raam is vuiler nu
Dat is gewoon de brommer van Annie de Rooij op 4 wielen, Albert lijkt namelijk op het debiele broertje van Annie.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:07 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ze sturen elkaar tikkies voor de benzine
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:23 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is gewoon de brommer van Annie de Rooij op 4 wielen, Albert lijkt namelijk op het debiele broertje van Annie.
Voor de Kinderen!!!quote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef JohnWickPic het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jVq5g4uZJbvC3M8UxPgA
BATSAAAA!!
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bgrijpen ze het zin van convooirijden niet?
Teringquote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef JohnWickPic het volgende:
BATSAAAA!!
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef JohnWickPic het volgende:
BATSAAAA!!
Ga dat maar een uitleggen aan de verzekeringsmaatschappij.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef JohnWickPic het volgende:
BATSAAAA!!
Omg wat een idioten!!quote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef JohnWickPic het volgende:
BATSAAAA!!
Of hij krijgt een vlag in zn smoelquote:Op zondag 30 januari 2022 14:27 schreef spoilert het volgende:
Die motorrijder gaat nog aangetikt worden, elke keer de afrit blokkeren....
Smokey and the Bandit, Cannonball Run, Gumball Rally...quote:Op zondag 30 januari 2022 14:27 schreef StephanL het volgende:
Vond dat echt een geweldige film, ondanks zijn leeftijd
ja klopt, dat krijg je met zulke actiesquote:Op zondag 30 januari 2022 14:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze moeten wel aangezien die gekken beide rijbanen ophouden.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 30 januari 2022 14:10 schreef Starhopper het volgende:
In Utrecht hebben de wappies een voorbijganger in elkaar geslagen
Jaquote:Op zondag 30 januari 2022 14:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zijn de dierentuinen al open eilk?
Er zijn zo veel mensen aapjes kijken.
Smokey gezien op Netflix, keihard gelachenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Smokey and the Bandit, Cannonball Run, Gumball Rally...
Hoef je je niet af te vragen, dat is gewoon zo....quote:Op zondag 30 januari 2022 14:31 schreef Dutch_view het volgende:
Vraag me af waarom dit geen artikel 5 zou zijn
Het mooie kapstokartikel van Koos Speegod
wayo ff niet zo lelijk tegen apen doen, die kunnen er ook niets aan doen dat wappies zulke mongolen zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zijn de dierentuinen al open eilk?
Er zijn zo veel mensen aapjes kijken.
Cannonballrun is ook een aanrader, ga je nog harder lachen.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Smokey gezien op Netflix, keihard gelachen
Sheldon van Videre: https://twitter.com/VanVidere/status/1487774224429297672quote:
Dank je!quote:Op zondag 30 januari 2022 14:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Sheldon van Videre: https://twitter.com/VanVidere/status/1487774224429297672
Dingen die je mensen nooit zult horen zeggen:quote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef JohnWickPic het volgende:
BATSAAAA!!
Ken ik niet. Ga het eens opzoeken.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:35 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Cannonballrun is ook een aanrader, ga je nog harder lachen.
Waarschijnlijk een stream die nog niet terug te spoelen is.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dank je!
Jammer, dat hij de feiten niet laat zien.
Niet alleen van de weg, maar even een tijdje uit de maatschappij zou ik zeggenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:37 schreef NoCigar het volgende:
Dit is toch levensgevaarlijk, zwakbegaafden die een beetje op de snelweg spelen. Haal die lui eens van de weg. Het zoveelste voorbeeld van bestuurlijk onvermogen.
Net als de gumballrally alleen dan nep.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ga het eens opzoeken.
Best kansloos, beetje rondjes rijden.
Ze hebben de waarschuwingenlijst van de ANWB niet eens gehaald.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:36 schreef vipergts het volgende:
Slecht geregeld, dat krijg je als niemand de leiding heeft en je doelloos een rondje rijdt.
Dom wijf ja. Is ook heel bang tijdens het rijdenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:39 schreef vipergts het volgende:
Wie is diegene met dat Duitse accent die praat als een downie. Ook het ongeluk is framing.
De film is een film, maar de cannonballrun bestond vroeger echt, sterker nog.. de organisator is de schrijver van de film.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:39 schreef vipergts het volgende:
[..]
Net als de gumballrally alleen dan nep.
Achterlijke keusquote:Op zondag 30 januari 2022 14:50 schreef Starhopper het volgende:
"Ik heb vandaag nog niet zoveel gerookt"
@:puzziepie
Nee dat ging weer over iets andersquote:Op zondag 30 januari 2022 14:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, dat gaat om het ongeluk op de A2 bij Eindhoven, Albert zei ook meteen dat is fake nieuws
https://herstelderepublie(...)lqWgsR4m9Dg2NG5KATUwquote:Uit Canada gevluchte premier Trudeau vraagt politiek asiel aan in WEF-Vrijstaat Nederland.
Ik vind het ook wel weer even mooi geweest inderdaad. Als er iets gebeurt dan krijgen we de beelden toch welquote:Op zondag 30 januari 2022 14:54 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga ff wat anders doen. Ik ben het wel zat nu.
Je zou als professioneel chauffeur die wel gewoon een baan heeft zo'n stumpert toch het liefste van de weg rijden. Zijn geen geintjes als die gasten hun boot missen.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:04 schreef mootie het volgende:
Vrachtwagen moet de boot naar Engeland halen. Bar en boos pissig, ze doen het voor hem!
Waar heb jij stilstaanders?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:14 schreef AchJa het volgende:
Maar goed, wat is nou de bedoeling van deze verzameling stilstaande sneuneuzen?
Ah, hij is er weer.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij Albert net: https://www.facebook.com/053enschede/videos/1249162972238557
Zo zeker, wat komt daar een een onzin uit....quote:Op zondag 30 januari 2022 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, hij is er weer.
Was even bij bar en boos, en die vrouw kan zich qua narigheid prima met Albert meten.
Ik hoor haar vooral zeggen dat ze zo positief is, dat komt niet bijzonder goed uit de verf.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:25 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zo zeker, wat komt daar een een onzin uit....
Vooral sympathiek dat ze vond dat degenen die bij het ongeval op de a2 maar beter hadden moeten opletten. Roekeloos gedrag etc. Klasse, vooral nadat bij dat ongeluk op de a325 toen Bruls nijmegen afsloot de schuld van de dood van deze mensen door de pro corona activisten werd neergelegd bij politie/bruls/overheid. Hypocriet zooitje.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoor haar vooral zeggen dat ze zo positief is, dat komt niet bijzonder goed uit de verf.
Als ze dat zelf al toegeven dan is het wel heel erg misluktquote:Op zondag 30 januari 2022 15:37 schreef mootie het volgende:
Prachtige rit, maar test mislukt, aldus Albert.
Wat was het plan dan?quote:Op zondag 30 januari 2022 15:37 schreef mootie het volgende:
Prachtige rit, maar test mislukt, aldus Albert.
De MSM melden ook niks om boos over te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dat zelf al toegeven dan is het wel heel erg mislukt
Ze hebben iig een mooie dag gehad; lekker naar elkaar toeteren terwijl je sjekkies rookt.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was er niet, volgens mij was dat het grote probleem.
De overheid heeft iig genoeg accijnzen ingezameld om hun de volgende keer dwars te zitten!quote:Op zondag 30 januari 2022 15:45 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze hebben iig een mooie dag gehad; lekker naar elkaar toeteren terwijl je sjekkies rookt.
Dat weten ze zelf niet daarom mislukt alles. Ze zijn er alleen voor hun eigen glorie. Toeteren, geweldig roepen en live streamen. Dat is het. Beetje doelloos rondrijden. Morgen weer kankeren op de Roverheid dat ze de benzine zo duur maken.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2022 15:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat weten ze zelf niet daarom mislukt alles. Ze zijn er alleen voor hun eigen glorie. Toeteren, geweldig roepen en live streamen. Dat is het. Beetje doelloos rondrijden. Morgen weer kankeren op de Roverheid dat ze de benzine zo duur maken.
Het konvooi van Brabant eindigt bij de Belgische grens. Kunnen ze meteen effe gaan tanken.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De overheid heeft iig genoeg accijnzen ingezameld om hun de volgende keer dwars te zitten!
Maar mogen ze België wel in zonder QR??quote:Op zondag 30 januari 2022 15:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Het konvooi van Brabant eindigt bij de Belgische grens. Kunnen ze meteen effe gaan tanken.
Ik had zeker 3 klagenoten die vanwege deze film Vrachtwagenchauffeur zijn geworden en het nog steeds zijnquote:Op zondag 30 januari 2022 14:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond dat echt een geweldige film, ondanks zijn leeftijd
In de jaren '70 en '80 waren de Nederlandse chauffeurs ook wel de helden van de Europese wegen... Gewoon achter het stuur boeken lezen...quote:Op zondag 30 januari 2022 16:00 schreef raptorix het volgende:
Ik had zeker 3 klagenoten die vanwege deze film Vrachtwagenchauffeur zijn geworden en het nog steeds zijn
Mijn oom was in die tijd Internationaal Chauffeur en mocht wel eens met hem mee met kortere ritten, toen was dat een baan waar je veel vrijheid genoot, ik denk dat ze tegenwoordig alleen maar tegen de limiet jakkeren.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
In de jaren '70 en '80 waren de Nederlandse chauffeurs ook wel de helden van de Europese wegen... Gewoon achter het stuur boeken lezen...
Andere tijden heeft er al eens een aflevering aan gewijd: Vrije jongens op de weg.
Yup, heel veel bij mij uit de klas wilden in die tijd ook chauffeur worden maar dat kwam ook omdat er een paar grote transportbedrijven in de buurt/ in het dorp zaten... De halve klas was wel zoon van een chauffeur...quote:Op zondag 30 januari 2022 16:08 schreef raptorix het volgende:
Mijn oom was in die tijd Internationaal Chauffeur en mocht wel eens met hem mee met kortere ritten, toen was dat een baan waar je veel vrijheid genoot, ik denk dat ze tegenwoordig alleen maar tegen de limiet jakkeren.
Hij had ook bijzonder goede arbeidsovereenkomst, ook een mooi aandelen pakket waarvan hij zonder hypotheek een huis heeft kunnen kopen, denk niet dat er nu nog veel chauffeurs een aandelenpakket hebbenquote:Op zondag 30 januari 2022 16:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, heel veel bij mij uit de klas wilden in die tijd ook chauffeur worden maar dat kwam ook omdat er een paar grote transportbedrijven in de buurt/ in het dorp zaten... De halve klas was wel zoon van een chauffeur...![]()
Een stuk of wat zijn toen ook chauffeur geworden maar zijn er al lang en breed mee gestopt vanwege dat gejakker. Er is nog 1 die chauffeur is maar die kan ook echt niks anders...
hooguit wat coke in de dubbele wand en een paar gelukszoekers achter de pallets.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij had ook bijzonder goede arbeidsovereenkomst, ook een mooi aandelen pakket waarvan hij zonder hypotheek een huis heeft kunnen kopen, denk niet dat er nu nog veel chauffeurs een aandelenpakket hebben
En een complete inboedel bijelkaar gespaard met zegelkaarten van de benzinepomp...quote:Op zondag 30 januari 2022 16:17 schreef raptorix het volgende:
Hij had ook bijzonder goede arbeidsovereenkomst, ook een mooi aandelen pakket waarvan hij zonder hypotheek een huis heeft kunnen kopen, denk niet dat er nu nog veel chauffeurs een aandelenpakket hebben
Ja nu je het zegtquote:Op zondag 30 januari 2022 16:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
En een complete inboedel bijelkaar gespaard met zegelkaarten van de benzinepomp...
TV's, stoelen, banken, handdoeken, radio's en weet ik het werd in no-time bijelkaar gespaard.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:27 schreef raptorix het volgende:
Ja nu je het zegt
Zo hebben we toen onze tuinset gehad![]()
![]()
Ik had wel heel veel FreeBies van BP maar dat had eerder te maken met hun elektronische kaartjes die je kon "backuppen"quote:Op zondag 30 januari 2022 16:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
TV's, stoelen, banken, handdoeken, radio's en weet ik het werd in no-time bijelkaar gespaard.
Opelbestuurdert let goed op.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hier het ongeval op de A2. weet niet of dit al gepost was
https://streamable.com/uxmec0
Dat krijg je als al die wappies voor je op de viaducten met vlaggen staan te zwaaien. Raak je als vrijheidsstrijder van afgeleid.quote:
de wappen beschuldigen de NOS weer van framen. Want het zou komen doordat de Opelbestuurder niet goed zou opletten. Het ligt dan volgens de wapperigheden niet aan de mensen uit de inrichting die op het viaduct staan of aan de malloten die 60 km/uur rijden op de snelweg.....quote:
Waarom staan daar überhaupt mensen stil op de linkerbaan terwijl rechts vrijwel leeg is. Vast omdat er zo'n strijder ineens boven op z'n rem is gaan staan. Meest rare dingen gezien op de streams vandaag. Hopelijk heeft de politie meegekeken.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
de wappen beschuldigen de NOS weer van framen. Want het zou komen doordat de Opelbestuurder niet goed zou opletten. Het ligt dan volgens de wapperigheden niet aan de mensen uit de inrichting die op het viaduct staan of aan de malloten die 60 km/uur rijden op de snelweg.....
Daar hoef je geen wappie voor te zijn opelrijders zijn sowieso een gevaar op de weg.quote:
Veel dank hiervoor.quote:Op zondag 30 januari 2022 16:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben geblokkeerd door bar en boos, ik maak te veel ruzie in de comments
Al lang voorbij, we gaan richting Veendamquote:
Linkje ajb?quote:Op zondag 30 januari 2022 16:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben geblokkeerd door bar en boos, ik maak te veel ruzie in de comments
Ik kan niet meer op hun pagina komen, dus nee sorryquote:
Dit was mijn verhaal in de comments, ik werd uitgemaakt voor schaap, boostermongool en infiltrant van Rutte.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat een trieste bedoeling weer. Stuitend, aangezien onschuldige burgers hiermee ongevraagd de dupe worden. Omrijden is dan het enige wat je kunt doen. Inhalen over de vluchtstrook blijft linke soep.
Waarom lukt het de wappies toch telkens opnieuw om nog verder af te zinken. De nep-veteranen waren al erg, nu dit weer. Moeten ze alles nadoen wat er in Canada en Amerika gaande is?
Wat een teringherrie.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/barenboos2.0/videos/661179028657815/
Ik word echt fysiek onwel van de negativiteit van dat wijfquote:Op zondag 30 januari 2022 17:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/barenboos2.0/videos/661179028657815/
quote:
Ik kijk zonder geluid....quote:Op zondag 30 januari 2022 17:12 schreef mazaru het volgende:
Ik word echt fysiek onwel van de negativiteit van dat wijf
Die domme lul bij onrechttv 3.0 wel 20 jaarquote:Op zondag 30 januari 2022 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Op dat wijf alleen al kan het Pieter baan centrum 10 jaar teren.
Ja dat moeten ze wij zitten thuis uit vrije wil, maken er het beste van en mogen nu weer bijna alles doen. Zij blijven zelf als alle maatregelen en corona achter ons liggen nog steeds triest, geen geld afgunstig naar anderen kortom niet de persoon waar je tegen zegt ga je mee een biertje drinken. Nu hebben ze elkaar gevonden en zitten ze livestreamend bij elkaar waar ze elkaar bevestigen in hoe geweldig bezig ze zijn. Sneue endje mens zijn het.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat een trieste bedoeling weer. Stuitend, aangezien onschuldige burgers hiermee ongevraagd de dupe worden. Omrijden is dan het enige wat je kunt doen. Inhalen over de vluchtstrook blijft linke soep.
Waarom lukt het de wappies toch telkens opnieuw om nog verder af te zinken. De nep-veteranen waren al erg, nu dit weer. Moeten ze alles nadoen wat er in Canada en Amerika gaande is?
Normaal gesproken zouden dit van die mensen zijn die in een woongroep wonen en 36 uur per week fietsbellen inelkaar sleutelden bij het lokale SW bedrijf, maar aangezien dat sinds balkenende bos en rutte allemaal wegbezuinigd is hebben ze nou eenmaal tijd te veel over met te weinig begeleiding om die tijd nuttig te kunnen besteden en is een bepaalde groep toch al niet al te intelligente mensen ten prooi gevallen aan het compplotdenken.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die domme lul bij onrechttv 3.0 wel 20 jaar
Oral word ook een beetje moeilijk met die sjaal.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Canada first petje plus capuchon; geen goed idee. het staat een beetje raar wat je dan zegt.
[ afbeelding ]
Ik ben al gestopt met kijken voordat Apeldoorn bereikt werd, en er eentje verontwaardigd was dat de NOS het ongeluk op de A2 gevreemd had.quote:Op zondag 30 januari 2022 17:56 schreef JohnWickPic het volgende:
Wat een vreselijk irritant hyperactieve doos zeg. Het blijft maar onzin kleppen, en facebook is dom ze denken dat ze slim zijn maar dat is niet zo.. en het is koud buiten de auto.. waarom ben ik altijd mijn spullen kwijt? ADHD misschien stomme kut? EN HET IS NIET KOUD!!!
zo, sorry.. fijne avond
Dat was vanmiddag, bij Albert. Ik zat net ff te kijken naar dat vreselijk exemplaar van Bar en Boos, die moet ik al vanaf het begin niet en het is er ook na vandaag niet beter op geworden.. Maar ze is gestopt met streamen en ik ben gestopt met kijken. Wat een irritant, eigenwijs, druk en strontvervelend type is dat zeg. Maar dat was wel duidelijk dacht ik.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met kijken voordat Apeldoorn bereikt werd, en er eentje verontwaardigd was dat de NOS het ongeluk op de A2 gevreemd werd.
Is er dan een reden om je er nog dieper op in te lezen, tenzij je psychologie studeert oid?quote:Op zondag 30 januari 2022 18:03 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag, bij Albert. Ik zat net ff te kijken naar dat vreselijk exemplaar van Bar en Boos, die moet ik al vanaf het begin niet en het is er ook na vandaag niet beter op geworden.. Maar ze is gestopt met streamen en ik ben gestopt met kijken. Wat een irritant, eigenwijs, druk en strontvervelend type is dat zeg. Maar dat was wel duidelijk dacht ik.
Mwah, ik ben een analytisch en nieuwsgierig persoon en altijd wel benieuwd naar beweegredenen van de mens of wappie of zelfs dieren. Maar deze persoon... ik moet het even laten rusten.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is er dan een reden om je er nog dieper op in te lezen, tenzij je psychologie studeert oid?
Als de boeren dat doen doen ze dat op dinsdagochtend in de ochtendspits, als de wappies het doen doen ze het op zondagmiddag als er geen competitievoetbal is en iedereen al bijna 2 uur gehad heeft om vanuit de kerk thuis te komen.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Langzaam rijden op de snelweg, dan mogen ze je wel.. weetikwat geven hoor. Lekker ongelukken veroorzaken voor je eigen agendaatje.
Gevaarlijker dus, allebei vreselijk trouwensquote:Op zondag 30 januari 2022 18:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als de boeren dat doen doen ze dat op dinsdagochtend in de ochtendspits, als de wappies het doen doen ze het op zondagmiddag als er geen competitievoetbal is en iedereen al bijna 2 uur gehad heeft om vanuit de kerk thuis te komen.
Het is promotioneel gezien sws geen actie geweest om je doel te bereiken.
zucht....quote:@ConvoyNederland
#KonvooiVoorVrijheid
- Wij zijn geen organisatie.
quote:Wij vechten voor onze vrijheid
want wij willen niet gedictatuurd worden door de mensen in Den Haag en Brussel.
Dit zou niks misstaan als een mooi stukje satirequote:Op zondag 30 januari 2022 19:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Omroep Flevoland heeft nog wel wat mensen kunnen framen.
O, die kan wel over de vluchtstrook… Dat zei hij ook nog.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
expres langzaam rijden op snelwegen is nooit een goed idee.
de pandemie nog niet voorbij, het aantal ritten dat een ambulance maakt is nog hoog. in een livestream van eierhoofd zag ik een ambulance met zwaailichten. als je 't mij vraagt gaan dit soort acties niet zonder straffen. volgende week doen ze dit opnieuw, dat is wel aannemelijk zo.
Wat kost zo’n tekstvliegtuigje?quote:Op zondag 30 januari 2022 19:40 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik krijg echt steeds meer zin om stickers te plakken.
LIEFDE! VRIJHEID! VIDERE IS COOL!
Volgens mij was die ene 850 euro.quote:Op zondag 30 januari 2022 19:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat kost zo’n tekstvliegtuigje?
Leuk he? Ik ookquote:Op zondag 30 januari 2022 19:40 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik krijg echt steeds meer zin om stickers te plakken.
LIEFDE! VRIJHEID! VIDERE IS COOL!
quote:Grote opdrachten vanaf ¤ 245,- per uur
Eerste uur luchtreclame vanaf ¤ 365,-
2 tot 3 uur luchtreclame vanaf ¤ 349,- per uur
4 uur luchtreclame vanaf ¤ 329,- per uur
Ik weet niet hoever je wilt gaan maar wel oppassen heh, wappies doen niet aan liefde tegen mensen die het niet met ze eens zijn. Dus denk aan ALLES.. camera's, onopvallend, alles.quote:
"Genocide fascisme van het WEF, Kaag, Rutte en al die andere vieze figuren"... stotter, stotter...quote:Op zondag 30 januari 2022 19:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Omroep Flevoland heeft nog wel wat mensen kunnen framen.
In navolging van de protesten in Canada, zo werd gezegd.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:19 schreef Homey het volgende:
Keek net NOS journaal. Kort item over de trucker protesten in Nederland vandaag. Maar geen woord duiding over hoe en waarom. Ook een vorm van fake news.
Niemand weet ook waarom natuurlijk... Iets met "genocide fascisme" en "gedictatuurd worden" hoorde ik net...quote:Op zondag 30 januari 2022 20:19 schreef Homey het volgende:
Keek net NOS journaal. Kort item over de trucker protesten in Nederland vandaag. Maar geen woord duiding over hoe en waarom. Ook een vorm van fake news.
Zeker als je de Neurenbergprocessen erbij haalt.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Genocide fascisme van het WEF, Kaag, Rutte en al die andere vieze figuren"... stotter, stotter...
Niveautje hoor!
Zou me benieuwen of de genen die vast zitten uit principe ook geen groen vinkje willen zetten zodra ze vrij worden gelaten.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dat het virus maar een griepje is hoorde ik en dat het eigenlijk gaat om gecontrolleerd worden.
intussen is menige lantaarnpaal in Alkmaar een verlengstuk van Facebook geworden. de tering wat een zooi stickers.
"groen vinkje is geen vrijheid"
Ik heb ze ook gezienquote:Op zondag 30 januari 2022 20:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dat het virus maar een griepje is hoorde ik en dat het eigenlijk gaat om gecontrolleerd worden.
intussen is menige lantaarnpaal in Alkmaar een verlengstuk van Facebook geworden. de tering wat een zooi stickers.
Tja die Audi remt natuurlijk vanzelf en de rest van die sneue wappiemobielen niet. Allemaal WA verzekerd hoop ik.quote:Op zondag 30 januari 2022 18:04 schreef Charmian het volgende:
Shit waiting to be happening in 10 seconds...sukkels
[ twitter ]
Interessant!quote:Op zondag 30 januari 2022 19:59 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Volgens mij was die ene 850 euro.
Want Facebook is natuurlijk de ultieme vorm van vrijheid.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Feesboek is gratis te gebruiken als je wat groene vinkjes zet, die bepalen wat ze met je content mogen doen.....oh wacht..quote:Op zondag 30 januari 2022 20:50 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Want Facebook is natuurlijk de ultieme vorm van vrijheid.
In mijn boerendorp ook, regelmatig word de info zuil buiten de supermarkt compleet vol geplakt met die debiele antivax/5G/antimondkapje postersquote:Op zondag 30 januari 2022 20:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gelukkig is het volledig anoniem en kan er niemand meekijken. Net als PGP telefoons. De overheid, en andere overheden en kwaadaardig volk en onbevoegden en aliens en hun moeders die kunnen daar niet bij en doen ook helemaal geen moeite om mee te kijken. Dat mogen ze ook niet want dat gaat tegen de privacywet in. PRISM, XKeyscore, Bullrun, Edgehill was allemaal fakenews.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Feesboek is gratis te gebruiken als je wat groene vinkjes zet, die bepalen wat ze met je content mogen doen.....oh wacht..
Niet alleen dat.. die demo's ook.. Die beelden die gepost worden uit Canada van dat kindje met handen op de oren in die tyfuszooi. Reken maar dat dat 1 van zijn of haar eerste herinneringen wordt en zal blijven met een bijzondere nare bijsmaak.. Mama of Papa loopt boos te doen, er is overal herrie en drukte, mensen schreeuwen en toeteren en ik dacht dat we gewoon een ijsje gingen halen...quote:Op zondag 30 januari 2022 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja hier gaat die bende er ook supersnel af.
kansloos dat er complete straten worden voorzien van die stickers. 'wij de ouders', collectief ter bescherming kinderen op school.
wappies hebben geen idee wat ze kinderen aandoen. als kind wil je meedoen met de klas en niet apart zijn/gevonden worden.
En dan nog denken dat een kwaad systeem de middelen niet heeft om je telefoon uit te lezen en zo je gedrag te beïnvloeden, en dat ze je daarom moeten chippen om je enigszins in het gareel te krijgenquote:Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Feesboek is gratis te gebruiken als je wat groene vinkjes zet, die bepalen wat ze met je content mogen doen.....oh wacht..
Mooi man, ze hadden gehoopt dat ze vandaag het nieuws zouden domineren en op alle voorpagina's zouden staan.quote:Op zondag 30 januari 2022 20:19 schreef Homey het volgende:
Ik ben niet bangquote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever je wilt gaan maar wel oppassen heh, wappies doen niet aan liefde tegen mensen die het niet met ze eens zijn. Dus denk aan ALLES.. camera's, onopvallend, alles.
Ik ga er goed werk van maken.quote:Op zondag 30 januari 2022 21:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben niet bang![]()
Ze vroegen of ik een foto wil mailen als ik ze heb gebruikt
Ik pulk en plak gewoon overdag in drukke winkelstraten hoor. Ik heb er schijt aan. Wel uitkijken voor boa's en politiequote:Op zondag 30 januari 2022 20:18 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever je wilt gaan maar wel oppassen heh, wappies doen niet aan liefde tegen mensen die het niet met ze eens zijn. Dus denk aan ALLES.. camera's, onopvallend, alles.
Ga je de gevangen genomen wappies een kaartje met sticker sturen?quote:Op zondag 30 januari 2022 21:21 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik ga er goed werk van maken.Hoe kan ik niet zeggen, komt het ergens online.. denk het wel.
Ik ben ontzettend benieuwd !!quote:Op zondag 30 januari 2022 21:21 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik ga er goed werk van maken.Hoe kan ik niet zeggen, komt het ergens online.. denk het wel.
Hier ligt dat anders.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik pulk en plak gewoon overdag in drukke winkelstraten hoor. Ik heb er schijt aan. Wel uitkijken voor boa's en politieKost je namelijk ¤150
Dat kan ook nog! Ligt eraan hoeveel stickers ik krijg, en andes fix het wel.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ga je de gevangen genomen wappies een kaartje met sticker sturen?
https://www.sikkom.nl/tru(...)gtal-bekende-koppen/quote:Truckersprotest Grunn: opkomst valt tegen. Slechts één vrachtwagen, twee trekkers en twintigtal bekende koppen
lolquote:Op zondag 30 januari 2022 22:43 schreef AchJa het volgende:
De opkomst in Groningen viel een beetje tegen...
[..]
https://www.sikkom.nl/tru(...)gtal-bekende-koppen/
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 22:43 schreef AchJa het volgende:
De opkomst in Groningen viel een beetje tegen...
[..]
https://www.sikkom.nl/tru(...)gtal-bekende-koppen/
![]()
Elke vergelijking met welke historische gebeurtenis dan ook gaat volledig mank.quote:Op zondag 30 januari 2022 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb me vandaag verdiept in bloody Sunday, ik moest wel ff denken aan die demonstraties nu.
Hoe denken jullie daarover?
Nee, deze mensen kwamen in protest tegen nieuwe onmogelijke wetten.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:13 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Elke vergelijking met welke historische gebeurtenis dan ook gaat volledig mank.
Het enige wat je kan concluderen is dat het dom, schaapachtig, gefrustreerd volk is. Gaat ook al eeuwen zo, de vraag is alleen wie er naast de pot pist.
Ik heb me vandaag verdiept in de genocide op Banda en we missen in Nederland een type Coen om even orde op zaken te stellen. Waar is die VOC-mentaliteit gebleven?quote:Op zondag 30 januari 2022 23:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb me vandaag verdiept in bloody Sunday, ik moest wel ff denken aan die demonstraties nu.
Hoe denken jullie daarover?
Welke vergelijking probeer je te maken?quote:Op maandag 31 januari 2022 00:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb me vandaag verdiept in de genocide op Banda en we missen in Nederland een type Coen om even orde op zaken te stellen. Waar is die VOC-mentaliteit gebleven?
Verwijzen naar historische gebeurtenissen die totaal niks met deze gebeurtenis te maken hebben is gewoon kansloos.
Geen, dat de vergelijking met Bloody Sunday niet gepast is.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Welke vergelijking probeer je te maken?
Ligt aan de situatie maar in sommige gevallen zou ik meedoen. Zeker als de pleuris uitbreekt. En als de situatie het toelaat dan verleen ik zoals het hoort eerste hulp en daarna is het afboeien en de huifkar op.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zag vanavond de beelden en moest meteen aan vorige week denken, hoe reageer jij als ze volgende week die wappies neermaaien? Want dat is de volgende stap.
Welkom in het nieuwe millennium. Alles wat echt vervelend was is tig jaar geleden en is een gevolg van de afgelopen 30 jaar en/of men is er blind voor. De wereld is kut en dat is het altijd al geweest. Jonkies kunnen daar niet mee omgaan, domme mensen ook niet. Geschiedenis is een wijze leraar maar de wappies weten zelfs de geschiedenis te verdraaien of het is sowieso een hoax.quote:Op maandag 31 januari 2022 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, deze mensen kwamen in protest tegen nieuwe onmogelijke wetten.
Ik snap namelijk ook dat men vanuit het buitenland het optreden hier en in België veroordelen.
Ik keur negen van de tien wappie acties af, hun denkwijze is helemaal fout imo.
Ik weet het ook niet meer, heb soms het idee dat de mensheid niks leert van het verleden.
quote:Op maandag 31 januari 2022 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zag vanavond de beelden en moest meteen aan vorige week denken, hoe reageer jij als ze volgende week die wappies neermaaien? Want dat is de volgende stap.
quote:Op maandag 31 januari 2022 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
De helft van die doden waren op het moment van hun dood anderen aan het helpen. En werden gewoon afgeknald.
Dat leger groepje had tijdens de demonstratie de barrière opgeschoven om de demonstratie te stoppen.
Die barrière was er neergezet zodat het leger niet verder in de wijk kon en mocht komen, de demonstratie tegen de wet van het mensen oppakken zonder proces, was legaal. Het militaire team verplaatst vervolgens de barrière, en schiet gericht op mensen die anderen gewonde mensen willen helpen. Zeven van de veertien zijn doodgeschoten toen ze bezig waren hulpbehoevenden te redden.
Waar liggen de grenzen? En hebben we niks geleerd?
Hoe kom je in hemelsnaam bij het idee dat dat de volgende stap is?quote:Op maandag 31 januari 2022 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Hep op feesboek gestaan.quote:Op maandag 31 januari 2022 01:49 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam bij het idee dat dat de volgende stap is?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:06 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Morgen is het een nazaat van een reus uit Tartaria die met een scheet onschadelijk moest worden gemaakt, om te voorkomen dat we achter de waarheid zouden komen...
Extra, verslikt u zich niet in het avondeten: het ultieme bewijs dat vaccinatie van de Duivel afkomstig is!
https://www.brighteon.com/35349fa4-3639-4013-bdcc-8ab3f66cae5d
En dan dat logo met een schaar verknippen...![]()
![]()
![]()
Vandaag heeft hij weer een selfiemonoloog geüpload, waarin hij tekeer gaat tegen Disney. Daar zitten allemaal hints in naar pedofilie. Nou vond ik als kind die schelpjesbeha van Ariël de kleine zeemeermin wel bijzonder, maar Oppergek Erik gaat tekeer alsof Guus Geluk aan de cloaca’s van Kwik, Kwek en Kwak heeft gezeten.quote:
Omdat er niks tegen ondernomen word? het zijn een stelletje bij elkaar geraapte dorpsgekken idd,maar er word niks mee-/of tegen gedaan om een of andere reden vind ik dat zielig, aan de andere kant wil ik ook niet dat ik er eentje in de supermarkt op zn muil sla en ik de gene ben die de dader is, terwijl ik daar van persoonlijke opvattingen een gegronde reden voor kan vinden.quote:Op maandag 31 januari 2022 11:54 schreef potjecreme het volgende:
Waarom houden jullie die mensen zo in de gaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |