Het is ook geen officieel internationaal erkend noodsignaal, juist ook omdat er inderdaad zat vlaggen zijn die je niet kan omkeren. Tweede betekenis is gewoon verzet/het beschamen van de overheid. Noodsignaal is een beetje ouderwets en volgens mij heel erg Amerikaans. Ken je de film "The last castle"? Daar was het zogenaamd ook de bedoeling om de vlag ondersteboven te hijsen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er verder nooit naar gezocht maar het lijkt me allemaal onzin dat zg. noodsignaal met een omgekeerde vlag... Landen met een vlag met verticale banen hebben pech?
Ja, ken de film. Daarom lijkt het me ook allemaal een geromantiseerd iets...quote:Op zondag 30 januari 2022 13:40 schreef JohnWickPic het volgende:
Het is ook geen officieel internationaal erkend noodsignaal, juist ook omdat er inderdaad zat vlaggen zijn die je niet kan omkeren. Tweede betekenis is gewoon verzet/het beschamen van de overheid. Noodsignaal is een beetje ouderwets en volgens mij heel erg Amerikaans. Ken je de film "The last castle"? Daar was het zogenaamd ook de bedoeling om de vlag ondersteboven te hijsen.
Gewoon naar elkaar kijken en elkaar filmenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:38 schreef spoilert het volgende:
En nu?? Al het winkelend publiek vervelen??
Ja ze zijn meer voor hun eigen glorie bezig, met dat getoeter en geweldig roepen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gewoon naar elkaar kijken en elkaar filmen![]()
Ik gun ze minimaal een verkeersboete voor foutparkerenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:45 schreef Zwoerd het volgende:
Gun die mensen hun pleziertje. Voor hetzelfde geld zijn straks alle beperkingen opgeheven en is dit hun laatse kans dat ze 'verzetsheldje' kunnen spelen.
Je kunt een strijder wel uit de beperkingen halen, maar hoe haal je de beperkingen uit een strijder?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:45 schreef Zwoerd het volgende:
Gun die mensen hun pleziertje. Voor hetzelfde geld zijn straks alle beperkingen opgeheven en is dit hun laatse kans dat ze 'verzetsheldje' kunnen spelen.
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Je kunt een strijder wel uit de beperkingen halen, maar hoe haal je de beperkingen uit een strijder?
Je bent er nu pasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |