SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.![]()
Ze is niet boos. Ze doet gewoon normaal tegen en over Dimi. Ze moet hem alleen niet en vertelt vandaag even tegen Vera en Dimi waarom Dimi zo'n domme sukkel is.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oude koeien uit de gracht halen.
Dat noem ik dat.
Daar kan ik persoonlijk de krul van krijgen. doorratelen over dingen die allang voorbij zijn Of mensen die boos blijven over kleine dingen.
Go Nouch!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nous Nawel Leroyquote:Op zondag 30 januari 2022 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat je steeds je favoriet moet kiezen
Laat ons maar een keer iemand wegstemmenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heeft hij zekerquote:Op zondag 30 januari 2022 13:10 schreef Silves het volgende:
Nawel is selectief doof zegt dimi, heeft een punt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spijker op zn kop imoquote:Op zondag 30 januari 2022 13:10 schreef Silves het volgende:
Nawel is selectief doof zegt dimi, heeft een punt.![]()
Nouchine.. jij duwt mij naar ik weet niet waar..
Roll the Clips bitchesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik hoop dat dimi vandaag nog met nawel een gesprek heeft.. heb vandaag tijd om streams te kijken
nouche bleef gister doorzagen over gisteravond dat dimi haar tegen de deur duwde en nu zegt ze er niks over![]()
Jawel jij duwde mij naar ik weet niet waarquote:Op zondag 30 januari 2022 13:11 schreef Monique___ het volgende:
ik hoop dat dimi vandaag nog met nawel een gesprek heeft.. heb vandaag tijd om streams te kijken
nouche bleef gister doorzagen over gisteravond dat dimi haar tegen de deur duwde en nu zegt ze er niks overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dimitri geeft toe dat hij zaterdagavond na de exit van Eveline gefocust was op De Knop.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
we gaan beginnen weer net als vorig jaar op dezelfde lijn , ik had ook zo geantwoord hahaquote:![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ze duwde zelf ookquote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef danilel het volgende:
Bullshit nouch, je liep gewoon tegen dimi aan, je werd niet opzij geduwd![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had Leroy toch gelijk hahaquote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef Harry het volgende:
Dimitri geeft toe dat hij zaterdagavond na de exit van Eveline gefocust was op De Knop.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nawel: ratel ratel ratel, ik ik ik, zweer het op mijn moederquote:Op zondag 30 januari 2022 13:11 schreef Monique___ het volgende:
nouche bleef gister doorzagen over gisteravond dat dimi haar tegen de deur duwde en nu zegt ze er niks over
Dimi: oke, ik...
Nawel: ik ben moe, niet nu![]()
ja ze benoemde iets nu maar gisteravond was ze ook fel tegen de mensen van de groene kamer dat hij haar zo duwde en dat hij zo gefocust was om als eerste naar buiten te gaanquote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel jij duwde mij naar ik weet niet waar![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:09 schreef Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
[ afbeelding ]
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand
BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in BrusselSPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Bewoners
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Handige topics
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
[ afbeelding ]
Regels
Topics kapen wordt niet gewaardeerdquote:Op zondag 30 januari 2022 13:09 schreef Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
[ afbeelding ]
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand
BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in BrusselSPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Bewoners
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldHad het te laat door sorry hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Handige topics
[ afbeelding ]
Regels
Topics kapen wordt niet gewaardeerdI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
En zeg me dan waarom ze dat van de ene om klein dingetje gelijk niet mag en van de ander het elke dag kan aanhoren.....Oh. dat ze hun relatie faken.....maar het komt niet in haar op dat Salar en zij broetje en zusje spelen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is niet boos. Ze doet gewoon normaal tegen en over Dimi. Ze moet hem alleen niet en vertelt vandaag even tegen Vera en Dimi waarom Dimi zo'n domme sukkel is.
Go Nouch!![]()
Nouche je doet mee aan een spel, dus dan zul je moeten gaan vechten, dat jij je bij de verkeerde groep aansluit is jouw probleem![]()
De splinter in iemands oog zien, maar niet de balk in je eigenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ze benoemde iets nu maar gisteravond was ze ook fel tegen de mensen van de groene kamer dat hij haar zo duwde en dat hij zo gefocust was om als eerste naar buiten te gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Groen is aan het vechten !
pas maar op hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Aaah nu mogen ze niet bespreken wie ze willen nomineren van Nous want zij doen dat nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
whoehahaha nouche zegt: wij bespreken nooit die gaan we nomineren met zn allen en jullie doen dat wel!
gister meteen na het vertrek van eviline begonnen nawel nouche en leroy? al met tactisch samen stemmen.. later met julio erbij weeer daarover![]()
iedereen kiest na eigen gevoel zonder overleg enzo zegt Noush uhmmmm jaa duhhh zo werkt BB toch MUTSI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Precies!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Groen is aan het vechten !
pas maar op haha
Ze claimen in één dag de macht terug!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
neej nouche speel niet de vermoorde onschuld, jullie zaten ook te tellen van het klopt niet, dus jullie hebben ook afspraken gemaakt![]()
3 heel goeie mensen die op dat bord staan zegt Nouch
Julio die doodsaai is zoals meneer pastoor
Eveline die zoals een spook daar is. (Er is geen verschil met en zonder Eveline)
En Nawel jah, niemand moet haar in dat huis behalve Nouchine)Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik vind het wel tof dat groen nu ook gaat samenspannen, anders gaan ze er éen voor een uit en goud is niet zo sterk als ze denken![]()
![]()
dimi zegt nu zeg ik nog dingen tegen anderen (die hem storen) maar dat ga ik dadelijk niet meer doen en dan ga ik me afreageren? op degenen die dicht bij me staan?
zoiets zei hij net.. niet zo'n fijne eigenschap om je frustraties op anderen af te reageren op dierbaren![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:18 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het wel tof dat groen nu ook gaat samenspannen, anders gaan ze er éen voor een uit en goud is niet zo sterk als ze denken
Leroy heeft zulke strakke shirtjes aan dat hij zuurstof gebrek in zijn bovenkamer heeftquote:
en niet helder meer kan denken![]()
![]()
Het was al daarvoor. Dat Leroy buiten huilde, en Dimitri daar bij kwam zitten. Om maar dichtbij De Knop te zijn.quote:Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
hanne zei vanmorgen dat de enige die ze daar vertrouwd nawel is.. want ze is zoo oprecht..quote:Op zondag 30 januari 2022 13:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
3 heel goeie mensen die op dat bord staan zegt Nouch
Julio die doodsaai is zoals meneer pastoor
Eveline die zoals een spook daar is. (Er is geen verschil met en zonder Eveline)
En Nawel jah, niemand moet haar in dat huis behalve Nouchine)
leroy lijkt haar ook te mogen, julio heeft ook voor de groene kamer gekozen.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leroy heeft zulke strakke shirtjes aan dat hij zuurstof gebrek in zijn bovenkamer heeft
![]()
![]()
![]()
Tobi en Kristof hadden al een akkefietje, Grace moet Salar niet, Peter haat iedereen, Hanne voelt zich miskent, Salar gebruikt ze allemaalquote:
![]()
![]()
Haha Dimi weer over het spel maar dat boeit Nouch helemaal niet.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Groen is daar zelfs mee begonnenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:18 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het wel tof dat groen nu ook gaat samenspannen, anders gaan ze er éen voor een uit en goud is niet zo sterk als ze denken![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leroy heeft zulke strakke shirtjes aan dat hij zuurstof gebrek in zijn bovenkamer heeft
![]()
Er zijn er wel in dat huis met een acuut gebrek aan mensenkennisIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nouchine had week 1 al een dealtje met salar Nawel en haarzelfquote:Op zondag 30 januari 2022 13:18 schreef Flow3r het volgende:
![]()
pff begint ze nu weer over dat pizza gebeuren? dat zedaar zijn ze op geselecteerdquote:Op zondag 30 januari 2022 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zijn er wel in dat huis met een acuut gebrek aan mensenkennis![]()
![]()
pinkie promissquote:Op zondag 30 januari 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouchine had week 1 al een dealtje met salar Nawel en haarzelf![]()
![]()
![]()
We krijgen precies een scenario zoals vorig jaar.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Aah nu neemt ze Dimi kwalijk dat hij het brood maakt..
![]()
maar nu gaan ze hardquote:Op zondag 30 januari 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouchine had week 1 al een dealtje met salar Nawel en haarzelf![]()
![]()
![]()
go team groen![]()
![]()
Kristof, Peter, Tobias, Dimi, Vera, Salar
Nawel, Nouch, Leroy, Julio
zwevende stemmers Hanne en Grace
Groen is kansloos![]()
Goffer nu weer over wie er in de keuken staat. Nawel niet....
Ik kap er even mee met deze stream, wat een zeur.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:23 schreef Kinga het volgende:
Kristof, Peter, Tobias, Dimi, Vera, Salar
Nawel, Nouch, Leroy, Julio
zwevende stemmers Hanne en Grace
Groen is kansloos![]()
![]()
Dimi heeft wel gelijk nu met initiatief nemenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
You don't get the point..
In het weekend werd dan geen uitzending gemaakt, je was de donderdag ook nog eens kwijt aan de live, dus je liep de hele week achter de feiten aan.
Nu heb je de hele week uitzending en dan in t weekend alleen eentje op zaterdag met live.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik moeet bij Leroy steeds denken aan:quote:Op zondag 30 januari 2022 13:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
![]()
Nawel heeft vandaag ook al Hanne binnengehaald. Goud van binnen uit kapot maken!quote:
Ze zit meer Nawel te verdedigen dan dat ze haar problemen met Dimitri bespreektquote:Op zondag 30 januari 2022 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Nouchine is zoals nu doet net een kleuter wie zijn snoepje is afgepakt![]()
Dat afwassen en schoonmaken. Maak een buurtrol en stop erover met zeurenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ze zijn zo 'oprecht' dat ze zelf hun grootste vijand zijn, al meerdere keren hebben ze gezeik binnen hun eigen groepquote:![]()
Als enige denk ikquote:Op zondag 30 januari 2022 13:24 schreef danilel het volgende:
Nouchine ziet wel dat nawel veel in het huishouden doet
if it's meant to be, it will be![]()
Buur trol???quote:Op zondag 30 januari 2022 13:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat afwassen en schoonmaken. Maak een buurtrol en stop erover met zeurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Grace kan alleen maar zingen, Tobi is saai, Hanne onzichtbaar, Kristof een clown,Vera en Dimi ubersaai![]()
![]()
Groen roddelt lekker ,alle goud liefhebbers zitten ook vaker op de groene stream, ikhoudervan
![]()
Nawel is de meest giftige, die moeten ze als eerste elimineren. Dan wordt Nouch ook wel weer wakker. Ik zou die 2 naast elkaar zetten op de bank.![]()
een schema, schoonmaak schemaquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik doe meequote:Op zondag 30 januari 2022 13:25 schreef Kinga het volgende:
Nawel is de meest giftige, die moeten ze als eerste elimineren. Dan wordt Nouch ook wel weer wakker. Ik zou die 2 naast elkaar zetten op de bank.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
LOL, Dimi verteld Nouch hetzelfde wat Salar heeft gezegd over Amy. Zouden haar ogen open gaan?if it's meant to be, it will be![]()
Erg is ze he, viel mij gisteren in een keer op.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:23 schreef Ebinas het volgende:
Goffer nu weer over wie er in de keuken staat. Nawel niet....
Ik kap er even mee met deze stream, wat een zeur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oprecht in een spel, tuuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2022 13:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze zijn zo 'oprecht' dat ze zelf hun grootste vijand zijn, al meerdere keren hebben ze gezeik binnen hun eigen groep![]()
doe mij de konkelaars maar![]()
![]()
Roep ik al heel de tijdquote:Op zondag 30 januari 2022 13:25 schreef Kinga het volgende:
Nawel is de meest giftige, die moeten ze als eerste elimineren. Dan wordt Nouch ook wel weer wakker. Ik zou die 2 naast elkaar zetten op de bank.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
omdat het een meeloper isquote:Op zondag 30 januari 2022 13:24 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze zit meer Nawel te verdedigen dan dat ze haar problemen met Dimitri bespreektI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
heerlijk een eigen stijl!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kristoff 'n Kuitbroek van zijn moeder gejat? Is toch geen porum , en dan die sokken![]()
6 , 8 hanne bij mij?
Hebben ze een ranglijst moeten geven ofzo![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
kuch, streamverslagen lezenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
6 , 8 hanne bij mij?
Hebben ze een ranglijst moeten geven ofzo![]()
![]()
![]()
Ik zie op facebook bij BB dat er heel wat filmpjes komen waarvan er vragen aan de bewoners in de dagboekkamer gesteld zijn.....Toch wel leuk om te zien.![]()
Komende week Dimi genomineerd waarschijnlijk en hij is niet zo populair. Die is zo weg
Linkje aub ?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:30 schreef zodeju het volgende:
Ik zie op facebook bij BB dat er heel wat filmpjes komen waarvan er vragen aan de bewoners in de dagboekkamer gesteld zijn.....Toch wel leuk om te zien.![]()
![]()
Ligt eraan met wie hij op de bank zitquote:Op zondag 30 januari 2022 13:30 schreef engine het volgende:
Komende week Dimi genomineerd waarschijnlijk en hij is niet zo populair. Die is zo weg![]()
Het enige wat ze werkelijk uit die publieksranking kunnen halen is dat Tobias populair is en Dimi ergens onderaan bungelt... ik zou me zorgen maken als ik hem was.
En de rest weten ze niet.![]()
Die gekke belgen zijn zo wantrouwig na elkaar..maken zich alle zo zwak en vallen elkaar ook af.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouch : is iedereen wel eerlijk tegen mij?![]()
Nouchine heel vergevingsgezind???? Zegt ze dat nu echt? Nog steeds wrok op een grapje wat Dimi over Kitty maakte en daar weken in blijven hangen.![]()
![]()
Net zo eerlijk als zij tegen anderen isquote:Op zondag 30 januari 2022 13:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouch : is iedereen wel eerlijk tegen mij?![]()
![]()
Is waar!quote:
Net als iedereen. Ook jij en ik. Anders kom je toch niet ver in het leven.... ?Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Dus om verder in leven te komen moet je liegen en bedriegenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Is waar!
Net als iedereen. Ook jij en ik. Anders kom je toch niet ver in het leven.... ?![]()
![]()
![]()
Waarom wordt er dingen bij goud besproken.....![]()
De meeste streamers stappen over op een andere stream als Nouchine haar vriendjes bezig zijn....die kunnen over niks anders praten.
![]()
Hahaha Nouch gebruikt Dimi's argument tegen hem![]()
Veertje kan goed puzzelen ja lolEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Omdat goud saaaaai isquote:Op zondag 30 januari 2022 13:37 schreef zodeju het volgende:
Waarom wordt er dingen bij goud besproken.....![]()
De meeste streamers stappen over op een andere stream als Nouchine haar vriendjes bezig zijn....die kunnen over niks anders praten.
![]()
![]()
![]()
Zit Nouch daar nu om dingen tussen Dimi en haar uit te spreken of om Newal te promoten?if it's meant to be, it will be![]()
Soms (!) liegen, ja. Bedriegen niet!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dus om verder in leven te komen moet je liegen en bedriegen
Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Je legt het er net iets te dik opquote:Op zondag 30 januari 2022 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omdat goud saaaaai is![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor jou misschien, maar zie liever grappen verhalen en gezelligheid. dan honderd keer hetzelfde te horen liggend.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omdat goud saaaaai is![]()
[ afbeelding ]![]()
kan je mooi naar kijken als je voor team goud bentquote:Op zondag 30 januari 2022 13:39 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben een pingpong bal. Hoor je dat voortaan 24/7 op de stream![]()
vermaak ik me wel met groen![]()
![]()
Nouch is zich in en wespennest aan het steken. Overal en tegen iedereen pro's en contra's verkondigen.![]()
Nu zegt Nouchi dat alles weer oke is
Als ze strakks weer met Nawel heeft gepraat dan heeft ze vast wel weer iets om te blijven zeiken over Dimitri![]()
gezelligheid op 2 nu met pingpongquote:Op zondag 30 januari 2022 13:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar zie liever grappen verhalen en gezelligheid. dan honderd keer hetzelfde te horen liggend.![]()
![]()
Word een beetje moe van haarquote:Op zondag 30 januari 2022 13:41 schreef Jockari het volgende:
Nouch is zich in en wespennest aan het steken. Overal en tegen iedereen pro's en contra's verkondigen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
in 3 2 1quote:Op zondag 30 januari 2022 13:41 schreef IkFok het volgende:
Nu zegt Nouchi dat alles weer oke is
Als ze strakks weer met Nawel heeft gepraat dan heeft ze vast wel weer iets om te blijven zeiken over Dimitri![]()
Nu kijken wat er na het gesprek tussen Nouchine en Dimitri gebeurd.
Wie gaat het eerste doorvertellen??Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Een zelfgemaakte pingpongtafel, dat heet creatief zijnIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Krijgen we zeker niet te zien....quote:Op zondag 30 januari 2022 13:42 schreef Monique___ het volgende:
Ik ben benieuwd wat nouche weer terug klept hierover tegen groen.![]()
![]()
Volgend jaar 1 grote slaapkamer waar er 14 mensen in kunnen aub.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die zal je op de koop toe moeten nemen...quote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Flow3r het volgende:
effe wachte, ben niet helemaal voor groen, Leroy in beeld![]()
![]()
Nouche tuurlijk, je hoorde al fluisteren tegen Nawel, ben je wakker?quote:Op zondag 30 januari 2022 13:42 schreef Harry het volgende:
Nu kijken wat er na het gesprek tussen Nouchine en Dimitri gebeurd.
Wie gaat het eerste doorvertellen??![]()
Nee nu zit je er aan vastquote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zal je op de koop toe moeten nemen...![]()
![]()
Nu nog een pooltafel knutselenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een zelfgemaakte pingpongtafel, dat heet creatief zijn![]()
![]()
Hij begint wel een beetje het brein van groen te wordenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Flow3r het volgende:
![]()
Breinquote:Op zondag 30 januari 2022 13:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij begint wel een beetje het brein van groen te worden![]()
![]()
Het zou eerder heel raar zijn als ze het beide niet zouden bespreken met mensen die hun na staan
Het is meer wat ze bespreken en op welke wijzeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En slechts 7 bedden.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 1 grote slaapkamer waar er 14 mensen in kunnen aub.![]()
Ja dat is minder maar wel iemand die duidelijk tegen goud is dus handig voor de nummers.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Flow3r het volgende:
effe wachte, ben niet helemaal voor groen, Leroy in beeldEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Over het stemmen, volgens mij wil hij een groepje gaan vormen met stemmen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef Flow3r het volgende:
effe wachte, ben niet helemaal voor groen, Leroy in beeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het stemmen, volgens mij wil hij een groepje gaan vormen met stemmen.![]()
![]()
Julio is ook zo,n speler die denkt dat hij in beide kamers goed ligt..maar uiteindelijk is hij een van Nawels butlers...![]()
Die zie inkook nog draaien als eenvoud aan hem boomquote:Op zondag 30 januari 2022 13:46 schreef juul. het volgende:
Leroy is ook niet in zijn eerste leugen gestikt
Of gewoon als een hotel, 2 persoons kamersquote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 1 grote slaapkamer waar er 14 mensen in kunnen aub.![]()
![]()
Zucht we krijgen weer gewoon dezelfde shit als vorig jaar.
Met 2 duidelijke groepenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tuurlijk, maar moet het meteen....is het zo belangrijk dat je er iemand voor wakker maakt.? Ze hoeft het niet te doen omdat ze zo gauw vergeet......quote:Op zondag 30 januari 2022 13:45 schreef greysbones het volgende:
Het zou eerder heel raar zijn als ze het beide niet zouden bespreken met mensen die hun na staan
Het is meer wat ze bespreken en op welke wijze
Dat heeft ze bewezen.![]()
Wacht tot Kristof een flipperkast in elkaar knutselt.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een zelfgemaakte pingpongtafel, dat heet creatief zijn![]()
Leroy zegt dat het recente spel iets met kippengaas is geweest.
Dat in combinatie met pingpong, wat kan het zijn?Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
Het zal toch geen Jill worden??quote:Op zondag 30 januari 2022 13:48 schreef Silves het volgende:
Niemand mag slapen..alleen het kreng Nawel.![]()
Ze is niet in beeld dus dat heeft vast niemand in de gatenquote:Op zondag 30 januari 2022 13:48 schreef Silves het volgende:
Niemand mag slapen..alleen het kreng Nawel.![]()
![]()
De koningin is ziekquote:Op zondag 30 januari 2022 13:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze is niet in beeld dus dat heeft vast niemand in de gaten
Ik vind dat Nawel ook wel een nachtje hotel verdiend met haar migraine.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die heeft de crew achter gezogen onder het bureau..ze zegt zelf ik entertain de camera,s vanuit bed..quote:![]()
Ze is vermoeid door zichzelf wellicht. Ik word ook moe als ik dat gezeur van haar hoor.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:50 schreef Sofia35 het volgende:
Waarom is nawel zo chronisch moe dat ze steeds slaapt.![]()
Julio: daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken... dat kan je niet maken julio, lets go twitter![]()
Haha echt raar. Het is een “ once in a lifetime “ kans van maar 100 dagen en dan ga je slapen. Kan toch ook als je weer thuis zitquote:Op zondag 30 januari 2022 13:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze is vermoeid door zichzelf wellicht. Ik word ook moe als ik dat gezeur van haar hoor.![]()
Heeft ze dat gezegd?!?!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Die heeft de crew achter gezogen onder het bureau..ze zegt zelf ik entertain de camera,s vanuit bed..![]()
![]()
stel je voor, hij zou zeggen daar steek ik de linkerkant van mijn hoofd voor in het vuurquote:Op zondag 30 januari 2022 13:52 schreef Fikkert2 het volgende:
Julio: daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken... dat kan je niet maken julio, lets go twitter![]()
![]()
Mijn favorieten en diegenen die ik niet moest zijn serieus door elkaar geschud.
Enige constante bij mij zijn Vera (positief) en Nawel (negatief).![]()
Het laatste heeft ze tig keer gezegd..ik zelf denk dat ze al haar eisen heeft verdiend door de productie een gunst te geven, het is nu eenmaal talpa..quote:![]()
Nouchine zat net bij Julio, nu in de dbk volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2022 13:52 schreef danilel het volgende:
Ik wil de stream zien met nawel en nouchine![]()
En daar was Leroy weer met ik zet elke morgen een mask op, doelend op Kristof die volgens leroy de hele dag een masker draagt omdat hij aardig doet tegen iedereen![]()
Vind Julio ook helemaal niets.
Rete saai en slaapverwekkend.
Denk best een goede vent, maar echt te saai voor woorden daar![]()
Leroy ziet het goed 😈quote:Op zondag 30 januari 2022 13:54 schreef Angelflush het volgende:
En daar was Leroy weer met ik zet elke morgen een mask op, doelend op Kristof die volgens leroy de hele dag een masker draagt omdat hij aardig doet tegen iedereen![]()
Zooo paranoia de sergantquote:Op zondag 30 januari 2022 13:54 schreef Angelflush het volgende:
![]()
Inderdaad. Niet geschikt om tv te maken weg ermeequote:Op zondag 30 januari 2022 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Vind Julio ook helemaal niets.
Rete saai en slaapverwekkend.
Denk best een goede vent, maar echt te saai voor woorden daar![]()
Natuurlijk wel ! En gelukkig maar. Hannah is aardig, julio ook hele oprechte mensen. Maar Kristof brrrquote:Op zondag 30 januari 2022 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bestaan er geen mensen die gewoon aardig zijn?![]()
Vind ik dus niet, ik vind Kristof dus een aardige man die oprecht tegen iedereen aardig is. Tuurlijk heeft hij zn voorkeur en soms iets te grof in de mond maar ik zie hem wel als winnaar.quote:![]()
Even aan het terugluisteren voor het SV, maar Dimi zegt niet dat hij bij Leroy was voor de knop, maar dat hij bij het geluid eerst naar de knop rende. Toen weer naar binnen ging, toen riep iemand (Nouchine) brievenbus, en stormde hij naar de brievenbus.![]()
Vanaf dat pizza incident mag ik hem niet meer. Naar mannetje. Ik hoop dat grace of Tobias wint of nawelquote:Op zondag 30 januari 2022 13:57 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Vind ik dus niet, ik vind Kristof dus een aardige man die oprecht tegen iedereen aardig is. Tuurlijk heeft hij zn voorkeur en soms iets te grof in de mond maar ik zie hem wel als winnaar.![]()
Overdag verblijven in de slaapkamer moeten ze verbieden. Je hebt er overdag niets ze zoeken. Dat gesmoes elke leer
if it's meant to be, it will be![]()
hij had gewoon gelijk met dat pizza incident!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Vanaf dat pizza incident mag ik hem niet meer. Naar mannetje. Ik hoop dat grace of Tobias wint of nawel![]()
Ik vind hem leuk, grof vind ik meevallen, zijn humor is ook de mijne, Grace vind ik heel erg grof in de mond..quote:Op zondag 30 januari 2022 13:57 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Vind ik dus niet, ik vind Kristof dus een aardige man die oprecht tegen iedereen aardig is. Tuurlijk heeft hij zn voorkeur en soms iets te grof in de mond maar ik zie hem wel als winnaar.![]()
Liever iemand die sympathiek lijkt door een masker (Kristof volgens Leroy), dan een onuitstaanbaar vervelend persoon, zogenaamd zonder masker (Leroy).quote:![]()
is ooze humor!quote:Op zondag 30 januari 2022 13:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, grof vind ik meevallen, zijn humor is ook de mijne, Grace vind ik heel erg grof in de mond..![]()
Kristof is een zorgmens. Altijd geïnteresseerd in iedereen, een lief woord en een schouder indien nodig, beetje de lijm die de groep bijeen kan houden.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:57 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Vind ik dus niet, ik vind Kristof dus een aardige man die oprecht tegen iedereen aardig is. Tuurlijk heeft hij zn voorkeur en soms iets te grof in de mond maar ik zie hem wel als winnaar.
Salar is de clown, de puppy die naar iedereen toe rent en geaaid wil worden.
Beiden zijn momenteel voor mij favorieten voor de finale.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Dat zie ik niet bij hem dat bbrrr. Hij is fanatiek maar kan ook heel gauw alles naast zich neerleggen en gewoon weer aardig zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:57 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel ! En gelukkig maar. Hannah is aardig, julio ook hele oprechte mensen. Maar Kristof brrr![]()
Kan ie met z'n sleutel naar z'n slotje.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:00 schreef Sofia35 het volgende:
Ze zullen Leroy wel naar huis stemmen dus dan hebben jullie geluk![]()
Leroy is gewoon een jaloers zielig mannetje die denkt dat ie heel wat is met zijn blokjes en gestroomlijnd paddenstoel kapsel, laat m maar weer snel terug gaan naar lang leve de liefde![]()
Klopt, Leroy heeft t over Kristof die hij schijnheilig vind omdat hij m kwam troosten om zo dicht bij de knop te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Even aan het terugluisteren voor het SV, maar Dimi zegt niet dat hij bij Leroy was voor de knop, maar dat hij bij het geluid eerst naar de knop rende. Toen weer naar binnen ging, toen riep iemand (Nouchine) brievenbus, en stormde hij naar de brievenbus.
Leroy is iedereen behalve zn groene groepje aan t beschuldigingen van schijnheilig zijn. Behalve Grace tuurlijk want die wil hij scoren en denkt dat te kunnen nu Tobias even weg is .![]()
Z’n kop staat me gewoon niet aanquote:Op zondag 30 januari 2022 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zie ik niet bij hem dat bbrrr. Hij is fanatiek maar kan ook heel gauw alles naast zich neerleggen en gewoon weer aardig zijn.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan ie met z'n sleutel naar z'n slotje.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:59 schreef danilel het volgende:
[..]
hij had gewoon gelijk met dat pizza incident!
In het 1e begin had ik nouchine en nawel hoog staan en kristoff vond ik echt een ei a la rapper sjors, maar voila ik heb mijn mening giga verandert![]()
Gesprek tussen Nous en Dimi dat tot niets heeft geleid.
Dimi blijft het spel spelen (ook ten koste van Vera); Nous blijft gewoon rancuneus tov Dimi (kiti-ding).
Dimi die beetje narcistisch trekje heeft; die duidelijk is dat Groen eigenlijk het bontje begonnen was. Nous die de dingen anders zegt.
Nous : Gouden tip : Je hebt mensen die oprecht en eerlijk zijn; en je hebt mensen die dat enkel zeggen. Niet zeuren over bonding terwijl je er zelf mee gestart was op dag 2.
Mini poll : Hoe lang duurt het vooraleer Dimi "zijn" Vera gaat liefkozen om terug wat meer populariteit te krijgen bij het publiek (na een beetje angst te hebben nu? En hoe lang duurt het voordat de super eerlijke, oprechte en totaal niet naklappende Nous die alles gaat doorvertellen aan Nawel ?
1- 0.0007 seconden
2- 1,3 seconden
3- ietsje langer![]()
plantquote:Op zondag 30 januari 2022 14:03 schreef Silves het volgende:
Iemand die Evil mis? zo zie je maar hoe snel je wordt vergeten..![]()
Wie ? ;-)quote:Op zondag 30 januari 2022 14:03 schreef Silves het volgende:
Iemand die Evil mis? zo zie je maar hoe snel je wordt vergeten..![]()
Wie???quote:Op zondag 30 januari 2022 14:03 schreef Silves het volgende:
Iemand die Evil mis? zo zie je maar hoe snel je wordt vergeten..
Eens, voor mij hoort Grace daar ook bijquote:Op zondag 30 januari 2022 14:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kristof is een zorgmens. Altijd geïnteresseerd in iedereen, een lief woord en een schouder indien nodig, beetje de lijm die de groep bijeen kan houden.
Beiden zijn momenteel voor mij favorieten voor de finale.![]()
Precies hij wilde t verschil proeven, er waren 2 pizza's voor de prinses terwijl ze maar hooguit een kwart naar binnen werkt met muizenhapjes.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:59 schreef danilel het volgende:
[..]
hij had gewoon gelijk met dat pizza incident!![]()
Yep, julio wordt niet meer genomineerd voorlopigquote:Op zondag 30 januari 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel leuk hoe inventief ze [Kristof] zijn om bezigheden te bedenken.![]()
![]()
ja zo had ik het ook opgevat. Niet dat hij bij leroy zat om als eerste naar de knop te kunnen gaan.. .zo heeft leroy het wel gebracht naar groen dat hij dat dachtquote:Op zondag 30 januari 2022 13:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Even aan het terugluisteren voor het SV, maar Dimi zegt niet dat hij bij Leroy was voor de knop, maar dat hij bij het geluid eerst naar de knop rende. Toen weer naar binnen ging, toen riep iemand (Nouchine) brievenbus, en stormde hij naar de brievenbus.![]()
Goed plan.!quote:Op zondag 30 januari 2022 14:00 schreef Sofia35 het volgende:
Ze zullen Leroy wel naar huis stemmen dus dan hebben jullie geluk![]()
![]()
Ja, maar vindt hem zo in zijn recht staan bij het pizza moment....vooral omdat het Nawel totaal niet uitmaakte en zei tegen Kitty ik hoef nog niet of wil hem delen anders zit ik alleen te eten. Maar het moest van Kitty. Gekibbel heen en weer en toen kwam Kristof laten we hem in stukken snijden want er komen nog meer voor Nawel aan die nog in de keukenoven stonden. Aangezien dat de enige is die op de buitenoven gemaakt was wilde hij die proeven omdat ze die hadden gemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:58 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Vanaf dat pizza incident mag ik hem niet meer. Naar mannetje. Ik hoop dat grace of Tobias wint of nawel
Wat is daar zo verkeerd aan. Het is toch logisch dat ze een stukje van die ene wilde proeven die ze gemaakt hadden. Nawel kon daarna nog een keukenpizza nemen met het spul die zij kon eten.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kristof is een zorgmens. Altijd geïnteresseerd in iedereen, een lief woord en een schouder indien nodig, beetje de lijm die de groep bijeen kan houden.
Beiden zijn momenteel voor mij favorieten voor de finale.![]()
![]()
exact!quote:Op zondag 30 januari 2022 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar vindt hem zo in zijn recht staan bij het pizza moment....vooral omdat het Nawel totaal niet uitmaakte en zei tegen Kitty ik hoef nog niet of wil hem delen anders zit ik alleen te eten. Maar het moest van Kitty. Gekibbel heen en weer en toen kwam Kristof laten we hem in stukken snijden want er komen nog meer voor Nawel aan die nog in de keukenoven stonden. Aangezien dat de enige is die op de buitenoven gemaakt was wilde hij die proeven omdat ze die hadden gemaakt.
Wat is daar zo verkeerd aan. Het is toch logisch dat ze een stukje van die ene wilde proeven die ze gemaakt hadden. Nawel kon daarna nog een keukenpizza nemen met het spul die zij kon eten.![]()
Ik zit dat nu even te kijkenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:06 schreef danilel het volgende:
op
[..]
kijk maar naar haar vlogs op youtube en laat haar daar blijvenDat muziekje erdoor is goed
En ik mis EvelineLeuke meid.
Het was z’n toon. Hij zei heel luid en dominant ik ga nu proeven. Zooooo gierig sorry hoor maar hij had ook kunnen zeggen pak jij / eet jij meer eerst nawel ik neemquote:Op zondag 30 januari 2022 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar vindt hem zo in zijn recht staan bij het pizza moment....vooral omdat het Nawel totaal niet uitmaakte en zei tegen Kitty ik hoef nog niet of wil hem delen anders zit ik alleen te eten. Maar het moest van Kitty. Gekibbel heen en weer en toen kwam Kristof laten we hem in stukken snijden want er komen nog meer voor Nawel aan die nog in de keukenoven stonden. Aangezien dat de enige is die op de buitenoven gemaakt was wilde hij die proeven omdat ze die hadden gemaakt.
Wat is daar zo verkeerd aan. Het is toch logisch dat ze een stukje van die ene wilde proeven die ze gemaakt hadden. Nawel kon daarna nog een keukenpizza nemen met het spul die zij kon eten.
zo nog wel, net zoals Tobias en de andere deden![]()
Eensch! Opzouten met die Nawelquote:Op zondag 30 januari 2022 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is daar zo verkeerd aan. Het is toch logisch dat ze een stukje van die ene wilde proeven die ze gemaakt hadden. Nawel kon daarna nog een keukenpizza nemen met het spul die zij kon eten.
Binnenkort in het nieuws dat de omzet van tape naar recordhoogte is gestegen.
Met name de gekleurde varianten![]()
![]()
En Kitty fluisterde zoete woordjes???quote:Op zondag 30 januari 2022 14:08 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Het was z’n toon. Hij zei heel luid en dominant ik ga nu proeven. Zooooo gierig sorry hoor maar hij had ook kunnen zeggen pak jij / eet jij meer eerst nawel ik neem
zo nog wel, net zoals Tobias en de andere deden
Kitty zei niks toch ? Hij had het tegen nawel en die schrok er echt van.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Kitty fluisterde zoete woordjes???![]()
Dat vind ik wel leuk van deze groep, ze maken van niets, iets. Nu ook weer een pingpongtafel, met netquote:en de slippers als batje
![]()
Heb me niet in de achtergronden verdiept.
Maar Grace heeft het regelmatig over "bij ons in Brasil".
Woont ze ook daar (eventueel deels per jaar)?![]()
Stel je voor dat iemand wel iets recht in iemand anders zn gezicht vertelt,... past natuurlijk niet bij BB.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
En er speelde wel meer voor het hele gebeuren met die pizza, kitty was de baas in de keuken en dit was het moment dat iemand er eindelijk iets durfde te zeggen.
Is het nu genoeg geweest over die kut pizza![]()
![]()
Ze heeft er 16 jaar gewoond en al haar verdere familie, behalve haar moeder, wonen daar nog.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:11 schreef Ebinas het volgende:
Heb me niet in de achtergronden verdiept.
Maar Grace heeft het regelmatig over "bij ons in Brasil".
Woont ze ook daar (eventueel deels per jaar)?![]()
Wat een MINDFUCK die pizza... stelletje MONGOLENquote:Op zondag 30 januari 2022 14:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand wel iets recht in iemand anders zn gezicht vertelt,... past natuurlijk niet bij BB.
En er speelde wel meer voor het hele gebeuren met die pizza, kitty was de baas in de keuken en dit was het moment dat iemand er eindelijk iets durfde te zeggen.
Is het nu genoeg geweest over die kut pizza![]()
Nee, hij reageerde op Kitty haar toon. Wie is zij die uitmaakt wanneer iemand wat eet en wat Nawel niet mag weg geven.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:08 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Het was z’n toon. Hij zei heel luid en dominant ik ga nu proeven. Zooooo gierig sorry hoor maar hij had ook kunnen zeggen pak jij / eet jij meer eerst nawel ik neem
De toon van Kitty daarvoor was erger, bah vervelend mens.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:08 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ah vandaar. Tx!quote:Op zondag 30 januari 2022 14:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft er 16 jaar gewoond en al haar verdere familie, behalve haar moeder, wonen daar nog.![]()
![]()
Hij werd door kitty hardhandig en met luide stem de haar keuken uitgewerkt! Terwijl Nawel het zelf wilde oplossen! Kitty had volgens mij stiekem snachts rondom de keuken haar poot opgetild om haar terrein af te bakenenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:10 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Kitty zei niks toch ? Hij had het tegen nawel en die schrok er echt van.
Mss wel mogen houden (achtergehouden) na dat touwtrekken?quote:Op zondag 30 januari 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
Ze hebben inmiddels ook gewone echte dobbelstene![]()
Nee was tegen Kitty, Nawel schrok omdat ze er tussen in stond.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:10 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Kitty zei niks toch ? Hij had het tegen nawel en die schrok er echt van.![]()
0485quote:
Oh dat had ik niet gezien. Maar alsnog staat hij op de laatste plek in m’n lijstquote:Op zondag 30 januari 2022 14:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij werd door kitty hardhandig en met luide stem de haar keuken uitgewerkt! Terwijl Nawel het zelf wilde oplossen! Kitty had volgens mij stiekem snachts rondom de keuken haar poot opgetild om haar terrein af te bakenen![]()
Dus het was tegen Kitty...juist omdat Nawel eigenlijk nog niet wilde eten. Maar ze moest van Kityquote:Op zondag 30 januari 2022 14:10 schreef Sofia35 het volgende:
Nawel zei ook meteen pak maar hoor. Ze zei nooit dat hij niet mocht proeven![]()
Die zijn ze net zo snel vergeten ja.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hoort ook niemand over het missen van Tobias volgens mijEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
nawel schrok eerder van Kitty die ineens enorm tekeer gingquote:Op zondag 30 januari 2022 14:10 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Kitty zei niks toch ? Hij had het tegen nawel en die schrok er echt van.![]()
nouche heeft in de dagboekkamer gemeld ook dat nawel hoofdpijn heeft.. of ze dan mag slapen of zo ook![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hoort ook niemand over het missen van Tobias volgens mijJawel toch...vanmorgen riepen er twee nog zijn naam.
![]()
![]()
En dat moet Nouch voor Nawel vragen? Kan ze dat zelf niet?quote:Op zondag 30 januari 2022 14:18 schreef Monique___ het volgende:
nouche heeft in de dagboekkamer gemeld ook dat nawel hoofdpijn heeft.. of ze dan mag slapen of zo ookAllemaal cabaretteketet!![]()
Nouch werd naar de dagboekkamer geroepen door BB.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat moet Nouch voor Nawel vragen? Kan ze dat zelf niet?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Grace heeft ook niks met Vera , ze beseft het alleen nog niet omdat er altijd andere mensen omheen hangen , maar ze kan alleen praten met vera over jongens of vragen beantwoorden die Vera stelt om maar iets te kunnen zeggen.
Kroelen, gek doen, dansen, zingen , stoeien , vlooien en knuffelen doet Grace niet met Vera![]()
Denk dat ze hierna elkaar alleen op een reunie zullen zien of met anderen erbij, alleen Vera en Grace samen , zonder anderen erbij , valt stil na een uur en wordt niks![]()
![]()
Nouchine werd geroepen om naar de dagboekkamer te gaan.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat moet Nouch voor Nawel vragen? Kan ze dat zelf niet?
Waarschijnlijk heeft dgk ook gezegd tegen Nouchine vertel dat maar binnen dat ze echt reden heeft om op bed te liggen...voordat er weer commentaar komt.
Lievelingetje he.![]()
Ik ga vanavond een Nawel-letje proberen met patat en frikandelquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
BeBest handig voor Nawel zo'n Dobbeyquote:Op zondag 30 januari 2022 14:18 schreef Monique___ het volgende:
nouche heeft in de dagboekkamer gemeld ook dat nawel hoofdpijn heeft.. of ze dan mag slapen of zo ook![]()
dus tot en met woensdag ligt de queen of sheba in bed met hoofdpijnquote:Op zondag 30 januari 2022 14:18 schreef Monique___ het volgende:
Vandaar dat ze zowat elke nacht elkaar in de woonkamer opzoeken....denk dat je dan een betere band heeft met die gene dan die waar je een beetje gek mee doet of danst. Knuffelen doet ze wel zeker met Vera. En heeft ook gezegd dat Vera daar haar favoriet is.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:20 schreef Flow3r het volgende:
Grace heeft ook niks met Vera , ze beseft het alleen nog niet omdat er altijd andere mensen omheen hangen , maar ze kan alleen praten met vera over jongens of vragen beantwoorden die Vera stelt om maar iets te kunnen zeggen.
Kroelen, gek doen, dansen, zingen , stoeien , vlooien en knuffelen doet Grace niet met Vera![]()
Denk dat ze hierna elkaar alleen op een reunie zullen zien of met anderen erbij, alleen Vera en Grace samen valt stil na een uur en wordt niks![]()
Nawel heeft echt privileges daar, dat moge duidelijk zijn. Hopelijk wordt dit zaterdag genadeloos afgestraft!Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik wissel van stream, Grace zingend![]()
Ik begrijp opeens die hoofdpijn van pocahontas
ze zoeken elkaar op omdat ze over jongens kunnen praten, als er geen Dimi was geweest hadden ze totaal geen gespreksstofquote:Op zondag 30 januari 2022 14:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zowat elke nacht elkaar in de woonkamer opzoeken....denk dat je dan een betere band heeft met die gene dan die waar je een beetje gek mee doet of danst. Knuffelen doet ze wel zeker met Vera. En heeft ook gezegd dat Vera daar haar favoriet is.![]()
Voor echte lol zoekt Grace de ander dames op, niet Vera![]()
Pocahontasquote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef Ireth het volgende:
Ik wissel van stream, Grace zingend![]()
Ik begrijp opeens die hoofdpijn van pocahontas![]()
En Grace is wel lekker aan het knutselen
Gek he, de een mag partime werken en de andere niet. Of zal ze ook de pot gedeeltelijk terug moeten geven als ze die wint.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Nawel heeft echt privileges daar, dat moge duidelijk zijn. Hopelijk wordt dit zaterdag genadeloos afgestraft!![]()
The Queenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Nawel heeft echt privileges daar, dat moge duidelijk zijn. Hopelijk wordt dit zaterdag genadeloos afgestraft!![]()
![]()
Heb je toch echt mis want vera is grace haar BFF werd gisteren in de sauna nogmaals bevestigd friends for live 😁quote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zoeken elkaar op omdat ze over jongens kunnen praten, als er geen Dimi was geweest hadden ze totaal geen gespreksstof![]()
Voor echte lol zoekt Grace de ander dames op, niet Vera![]()
Met vera heeft ze serieuze gesprekkenquote:Op zondag 30 januari 2022 14:20 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat ze hierna elkaar alleen op een reunie zullen zien of met anderen erbij, alleen Vera en Grace samen , zonder anderen erbij , valt stil na een uur en wordt niks![]()
over van het spel vanmorgen zekerquote:Op zondag 30 januari 2022 13:39 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben een pingpong bal. Hoor je dat voortaan 24/7 op de streamI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: