SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.![]()
Ze is niet boos. Ze doet gewoon normaal tegen en over Dimi. Ze moet hem alleen niet en vertelt vandaag even tegen Vera en Dimi waarom Dimi zo'n domme sukkel is.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oude koeien uit de gracht halen.
Dat noem ik dat.
Daar kan ik persoonlijk de krul van krijgen. doorratelen over dingen die allang voorbij zijn Of mensen die boos blijven over kleine dingen.
Go Nouch!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nous Nawel Leroyquote:Op zondag 30 januari 2022 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat je steeds je favoriet moet kiezen
Laat ons maar een keer iemand wegstemmenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heeft hij zekerquote:Op zondag 30 januari 2022 13:10 schreef Silves het volgende:
Nawel is selectief doof zegt dimi, heeft een punt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spijker op zn kop imoquote:Op zondag 30 januari 2022 13:10 schreef Silves het volgende:
Nawel is selectief doof zegt dimi, heeft een punt.![]()
Nouchine.. jij duwt mij naar ik weet niet waar..
Roll the Clips bitchesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik hoop dat dimi vandaag nog met nawel een gesprek heeft.. heb vandaag tijd om streams te kijken
nouche bleef gister doorzagen over gisteravond dat dimi haar tegen de deur duwde en nu zegt ze er niks over![]()
Jawel jij duwde mij naar ik weet niet waarquote:Op zondag 30 januari 2022 13:11 schreef Monique___ het volgende:
ik hoop dat dimi vandaag nog met nawel een gesprek heeft.. heb vandaag tijd om streams te kijken
nouche bleef gister doorzagen over gisteravond dat dimi haar tegen de deur duwde en nu zegt ze er niks overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dimitri geeft toe dat hij zaterdagavond na de exit van Eveline gefocust was op De Knop.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
we gaan beginnen weer net als vorig jaar op dezelfde lijn , ik had ook zo geantwoord hahaquote:![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ze duwde zelf ookquote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef danilel het volgende:
Bullshit nouch, je liep gewoon tegen dimi aan, je werd niet opzij geduwd![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had Leroy toch gelijk hahaquote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef Harry het volgende:
Dimitri geeft toe dat hij zaterdagavond na de exit van Eveline gefocust was op De Knop.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nawel: ratel ratel ratel, ik ik ik, zweer het op mijn moederquote:Op zondag 30 januari 2022 13:11 schreef Monique___ het volgende:
nouche bleef gister doorzagen over gisteravond dat dimi haar tegen de deur duwde en nu zegt ze er niks over
Dimi: oke, ik...
Nawel: ik ben moe, niet nu![]()
ja ze benoemde iets nu maar gisteravond was ze ook fel tegen de mensen van de groene kamer dat hij haar zo duwde en dat hij zo gefocust was om als eerste naar buiten te gaanquote:Op zondag 30 januari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel jij duwde mij naar ik weet niet waar![]()
quote:Op zondag 30 januari 2022 13:09 schreef Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
[ afbeelding ]
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand
BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in BrusselSPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Bewoners
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Handige topics
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
[ afbeelding ]
Regels
Topics kapen wordt niet gewaardeerdquote:Op zondag 30 januari 2022 13:09 schreef Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
[ afbeelding ]
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand
BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in BrusselSPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Bewoners
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldHad het te laat door sorry hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Handige topics
[ afbeelding ]
Regels
Topics kapen wordt niet gewaardeerdI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: