quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:49 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zag Rooowbin gisteravond bij VI zitten, en die denkt toch dat als onze Medvedev goed serveert dat hij de partij ook wel wint. Als dat niet het geval is, dan vecht Rafa zich wel langs hem. Dit is dus Rowbins prognose. Denk dat dit een open deur intrappen is, en ben het daar wel mee eens.
Volgens Robin is Djokovic de beste tennis speler aller tijden, maar Federer of Nadal de GOAT
Nou qua tennis vindt hij Djokovic de beste lijkt me.quote:Op zondag 30 januari 2022 08:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ja dat laatste snap ik niet helemaal, Djokovic ligt wat betreft cijfers voor dus de enige manier waarop je Nadal of Federer de GOAT kan vinden is als je ze 'beter' vindt
quote:
Ja, erg leuk. Laatst versprak ze zich een aantal ker maar dat vind ik alleen maar schattig.quote:
Gravel, gras en vaders die coachenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:19 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft Medvedev eigenlijk zwakke punten?
Jammer, allemaal niet van toepassing.quote:Op zondag 30 januari 2022 09:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Gravel, gras en vaders die coachen
Denk je dat echt?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Daar gaan we dan! De 21e is op komst!
En het laatste punt te winnenquote:Op zondag 30 januari 2022 09:50 schreef superniger het volgende:
Het is belangrijk om als eerst te breaken.
Waarom?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:47 schreef Zwansen het volgende:
Lastig dit. Ik hoop eigenlijk dat niemand de 21e pakt
Niet nooit maar waarschijnlijk niet. Ik bedoe,, mensen schreven hem in 2011 al af. En na een half jaar blessures won hij uit het niets de AO van 2017. Dat had niemand voor mogelijk gehouden.quote:(Ja, Federer maar dat gaat nooit meer gebeuren).
Ja, ik kan ook leven net 20-20-20. Maar heb liever 22-20-20 voor Nadal. (met deze AO en de komende RG).quote:Aan de andere kant heb ik veel liever Nadal dan Djokovic. Dus als iemand het (als eerst) moet doen dan maar Nadal
Ja hoor. Het is niet alsof hij gewoon goeie reflexen heeft.quote:
Ach kom op, dat die bal daar rechts net zo binnen de lijn valt is echt wel mazzel. Hij raakt die bal niet eens zuiver.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is niet alsof hij gewoon goeie reflexen heeft.
En weer zo'n geweldige bal.
Hoe warm is het daar?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nadal zweet zich nu al de tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |