SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Het poesje ligt klaar, maar de kater blijft binnenquote:
oeehhh das wel Nastyquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Als je haar [Nawel] wilt wegkrijgen dan moet je er Grace tegenover zetten.
Hij kan iig beter slap lullen dan knippen, dat hebben we wel gezien aan die kapselsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:48 schreef Stargazing het volgende:
Leroy is echt letterlijk een holbewoner met kappersscharen.
Veel spieren, weinig licht daarboven.
volgens mij heeft de kater niet een hele lange staartquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het poesje ligt klaar, maar de kater blijft binnen
ik zeg daarom ook gewoon dat hij kappersscharen heeft, niet dat hij weet hoe hij ze moet gebruikenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:49 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij kan iig beter slap lullen dan knippen, dat hebben we wel gezien aan die kapsels
Heb je de vleeskeuring erop zitten en dit is je conclusiequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft de kater niet een hele lange staart
hij bindt het liever om nekkies brrrrrquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het naar vis ruikt, komt zn tongetje misschien naar buitenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna de gehele cos in rouw en jij bouwt een feestje. Schaam je Odie, schaam je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Das ook zo'n helder licht af en toequote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:55 schreef Harry het volgende:
Salar: Klote zeg. Kijk hoe ik erbij loop. Kom ik zo op tv.....
Het is wat bitch. Waar is die goede oude tijd van weleer gebleven in de wereld van de RLSquote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
BB 2022: klagen over hoe ze op tv komen.
Dit wil ik als UI! Maar dan zonder de achtergrond, iemand die mij hiermee kan/wil helpen? Geen idee hoe dat voor elkaar te krijgenquote:
nu wel nog..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
"JUDGEMEND DAY"
En een lol dat ze hebben
zal even voor je kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit wil ik als UI! Maar dan zonder de achtergrond, iemand die mij hiermee kan/wil helpen? Geen idee hoe dat voor elkaar te krijgen
zucht, je hebt gelijk. Zal wel niet heel confronterend zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je snapt inmiddels toch wel dat in deze SlappeHap BB dit ook weer niets betekent
Bij mij noush en nawel onderaan en Kristof en salar bovenaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:02 schreef Rhosyn het volgende:
Eva Vera noemde op die lijst waar wij op konden stemmen. Wie bovenaan en wie beneden.
Bij mij was Salar en Nouchine bovenaan en Vera en Dimitri onderaan.
Hij hoopt op een blowjobquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, laat Veertje in ZwartWit maar zien hoe ze Dimi aftrekt snacht's
wil je haar naam gewoon opschrijven, ze heet veraquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef Harry het volgende:
Eva: we hebben ik de DBK moeten zeggen wat wij betekenen voor het huis. Dan zal dit er wel mee te maken hebben, denk ik.
kap even met die nick namen, niet iedereen leest hier 24 uur, en weet wie er bedoeld wordtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:04 schreef Harry het volgende:
Eva: we hebben ik de DBK moeten zeggen wat wij betekenen voor het huis. Dan zal dit er wel mee te maken hebben, denk ik.
Ik vind haar een beschaafde uitvoering van Billy Bakker.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:07 schreef Ireth het volgende:
Ik vind hanne van de "nieuwe" wel het meest intergreren in de groep. Die voegt zich er naadloos in en doet ook echt leuk mee.
Hhhmm.... achtergrond wit/licht is misschien mooier, maar hijs beter als hoe ik het zou doenquote:
Die heb ik ook al zo lang als ik op FoK zitquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:10 schreef suzi1 het volgende:
hou ajb je originele, die is mooi ireth
ja denk t ook, lichterquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhhmm.... achtergrond wit/licht is misschien mooier, maar hijs beter als hoe ik het zou doen
Wie??quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind haar een beschaafde uitvoering van Billy Bakker.
Nou hou mijn huidige wel, het leuke effect verdwijnt eigenlijk wel zo klein...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja denk t ook, lichter
geef even aan welke kleur
en of er meer van zn armen of wat dan ook te zien moet zijn
Ik kom Marjet wel eens tegen hier in Zwolle.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind haar een beschaafde uitvoering van Billy Bakker.
Zou kunnen, SL ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:13 schreef Monique___ het volgende:
begrijp ik dit goed? heeft nawel al iets in de dagboek kamer te horen of zien gekregen?
MooiBoy outfit.. altijd 2 maten te klein kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:15 schreef Ireth het volgende:
Leroy heeft zo'n vacuumzak aan als trui ofzo??
Ik kan me niet herinneren dat wij beelden van elkaar zagen in de villa, hoogstens een afleveringetje Jensen als er een paar van ons daar op de bank hadden gezeten of een impressie van een uitje dat iemand had gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 22:59 schreef 5thencounter het volgende:
Eindelijk wat sinds DGK niet meer gedaan is? Beelden van hun medebewoners tonen
Verstandig...hij is 'anders'...lekker laten gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy zegt deze week worden er koppen afgehakt. Die meiden reageren niet eens op hem
Dat zei ik vanavond al, die heeft al zijn kleding 2 maten te klein gekocht, om te pronken metquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:15 schreef Ireth het volgende:
Leroy heeft zo'n vacuumzak aan als trui ofzo??
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
MooiBoy outfit.. altijd 2 maten te klein kopen
Zijn lichaam is een compensatie voor zijn gebrek aan hersensquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor elke keer als Leroy een schaar of scheermes vastpaktquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy zegt deze week worden er koppen afgehakt. Die meiden reageren niet eens op hem
Mooi judgement om er in te gooien...gezellig voor het sfeertje...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik lees net op twitter dat Dimi de dag voor zijn vertrek nog met ene Amber was.
Zou hij Vera dan toch bespelen?
Ik had daar andere gedachten over ten tijde van de grote ruzie's sommigen wel degelijk op de hoogte werden gehoudenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat wij beelden van elkaar zagen in 't huis, hoogstens een afleveringetje Jensen als er een paar van ons daar op de bank hadden gezeten of een impressie van een uitje dat iemand had gehad.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hij was ontzettend blij met zijn borsten....tijdens de liveuitzending....hij bleef er naar kijken en probeerde zijn tepels recht tegenover elkaar te zetten met zijn handen. Net zoals vrouwen hun borsten goed leggen in een bh.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hiij heeft verteld over een amber een ex van hemquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Natasia achter Brian door de tuin rennen.....NEE BRAIN NIET DOEN BRIANNNN terwijl die achterquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had daar andere gedachten over ten tijde van de grote ruzie's sommigen wel degelijk op de hoogte werden gehouden
Vliegtuig?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
Handig dat stemmen ... Op de RTL site stond toen ik ging stemmen Tobias niet op de lijst ... Nu 2 uur later bij de Belg staat ie er wel tussen ... hoe gaan ze dat oplossen ?
Laffaardquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, dit was voor mij genoeg gekonkel op 1 dag. Tot morgen
Wat een faal weer......wat moet ik nu....heb al op rtl site gestemd.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
Handig dat stemmen ... Op de RTL site stond toen ik ging stemmen Tobias niet op de lijst ... Nu 2 uur later bij de Belg staat ie er wel tussen ... hoe gaan ze dat oplossen ?
Ik ookquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een faal weer......wat moet ik nu....heb al op rtl site gestemd.....
Het "schopje" van Nena tegen Brians knietje , sjeezus wat een rel..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Natasia achter Brian door de tuin rennen.....NEE BRAIN NIET DOEN BRIANNNN terwijl die achter
Huub aan zat![]()
Van mij mogen ze koffietijd wel weer uit de villa trappen, en 'n nieuwe DGK startenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het "schopje" van Nena tegen Brians knietje , sjeezus wat een rel..
Ja dat .. ik nu op beide en ik mag niet meer stemmen ... Maar goed RTL bepaald toch zelf hoe ze het wullen hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
LLDL zit nu in de villa.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze koffietijd wel weer uit de villa trappen, en 'n nieuwe DGK starten![]()
Lang Leve de Liefde zit er nu ...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze koffietijd wel weer uit de villa trappen, en 'n nieuwe DGK starten![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat programma ken ik niet maar zie je dan ook echt beelden van de villa binnen en buiten? Ziet het er nog uit als ten tijde van DGK?quote:
ik ook. maar de stemming is ook al voorbijquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
De indeling komt je bekend voor als je DGK hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat programma ken ik niet maar zie je dan ook echt beelden van de villa binnen en buiten? Ziet het er nog uit als ten tijde van DGK?
omdat ze niet meteen op elkaar duiken ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
Als er ooit een Fake setje zo vreselijk door de mand valt is het wel deze![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij doen ze dat juist wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
omdat ze niet meteen op elkaar duiken ?
Zouden Jill en Thomas moeten zijn, maar dan compleet anders.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Vind tobias en grace leuker om te kijkenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze doen helemaal NIX samen, nou ja, Veer trekt misschien wat af volgens BB zelfquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
omdat ze niet meteen op elkaar duiken ?
Vera is net een kind in een snoepwinkel. Haar gedrag is echt niet te faken die is echt wel verliefd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Je had erbij moeten wezen hèquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had daar andere gedachten over ten tijde van de grote ruzie's sommigen wel degelijk op de hoogte werden gehouden
Dimi maakt gebruik van de adoratie van Vera. Hij weet dat in RLS stelletjes populair zijn. Zijn gevoel is alles behalve oprecht. En Veertje is gewoon een dom blind meiske wat zich laat misbruiken...... Nu, in het verleden en in de toekomst ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij geen contract of is die al afgelopen?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je had erbij moeten wezen hè![]()
Als wij naar 't keukenterras werden geroepen, of in BB naar de DBK, dan worden er 'quotes' opgenomen voor in de tv-uitzending. Allereerst kun je daaruit dus enigszins afleiden wat er in de uitzendingen komt. En daarnaast werden er soms op een bepaalde manier vragen gesteld, waaruit je ook wel e.e.a. kan afleiden.
Daarnaast is er nog een vrij simpele reden om geen beelden aan deelnemers te laten zien,al dan niet stiekem: als deelnemer zou je niks met die info kunnen, omdat je er niet daadwerkelijk bij bent geweest. Daar kun je geen tv mee maken.
heb je palma nog wel eens gezien?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je had erbij moeten wezen hè![]()
Als wij naar 't keukenterras werden geroepen, of in BB naar de DBK, dan worden er 'quotes' opgenomen voor in de tv-uitzending. Allereerst kun je daaruit dus enigszins afleiden wat er in de uitzendingen komt. En daarnaast werden er soms op een bepaalde manier vragen gesteld, waaruit je ook wel e.e.a. kan afleiden.
Daarnaast is er nog een vrij simpele reden om geen beelden aan deelnemers te laten zien,al dan niet stiekem: als deelnemer zou je niks met die info kunnen, omdat je er niet daadwerkelijk bij bent geweest. Daar kun je geen tv mee maken.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
in de categorie, ik cap het liever niet :
Je zal dat als entertainment op je bedrijfsfeest hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ja die lult lekker met alles en iedereen mee. Maar denk dat ze wel oprecht is naar vera toe.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef Thorelf het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik van grace moet denken... ik heb mijn twijfels
Grace speelt het slim, met iedereen vriendjesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef Thorelf het volgende:
Ik switch steeds vaker over naar de andere stream als ze weer eens aan het vertellen is over al dan niet zelf-meegemaakte verhalenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef Thorelf het volgende:
Nu al dan ben ik telaat met stemmenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
De stemronde is inmiddels gesloten zie ik.
Een FOKker die naar een feest in de Villa ging met maar één doel: Amanda neucqen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het "schopje" van Nena tegen Brians knietje , sjeezus wat een rel..
Mij ook. Tijd voor WIDMquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:36 schreef Rhosyn het volgende:
Nou, dit duurt mij te lang.![]()
Ik lees het morgen wel.
In deze knettergekke woketijd? Keep dreaming.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus de ene laten ze een week open staan en dit nog geen drie uurquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Denk dat ze zelf de fout ook hebben ingezien .... maar soms houden ze ook korte stemrondesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Krijg het gevoel dat Grace een nog meer tactische speler is dan Salar, maar weer het goed te verpakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef Thorelf het volgende:
ja maar een allemans vriendje is nooit echt te vertrouwen die gaat voor zichzelf en bij grace voor ook voor god... ik snap tobias zijn wantrouwenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Grace speelt het slim, met iedereen vriendjes
Nou, volgens mij hebben we verleden jaar al een fakestelletje gehad.....waarvan er eentje gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja kom ff niet meer op zn naam ...quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een FOKker die naar een feest in de Villa ging met maar één doel: Amanda neucqen.
Hij werd verwijderd.
De stagiaire is nu weer uit quarantainequote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dus de ene laten ze een week open staan en dit nog geen drie uur
Vindt het wel leukquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
De stagiaire is nu weer uit quarantaine
Sercan en Kitty ja. Kitty was nog wel lachen, de rest dodelijk saai. Voor de rest geen idee momenteelquote:
Dat was geen wantrouwen..... dat was twijfel en onzekerheidquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:40 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja maar een allemans vriendje is nooit echt te vertrouwen die gaat voor zichzelf en bij grace voor ook voor god... ik snap tobias zijn wantrouwen
likkende lassie toch of iets in die richtingquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja kom ff niet meer op zn naam ...
Jillie speelde dat wel goed, een beetje de debiele Britt Dekker act viel goed het kijkvolk .quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hebben we verleden jaar al een fakestelletje gehad.....waarvan er eentje gewonnen heeft.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik kom Marjet wel eens tegen hier in Zwolle.
Vind het wel typisch dat ze vorig jaar zo close waren en nu bijna geen contact meer hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hebben we verleden jaar al een fakestelletje gehad.....waarvan er eentje gewonnen heeft.
kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:41 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Dat was geen wantrouwen..... dat was twijfel en onzekerheid
De volgende keer gewoon geen Belgen doen, dat maakt het al een stuk leuker en beter te volgen. Vorig jaar was daarom ook zo vreselijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
Zo klaar met die Belgen, wat een volgzaam volk is dat. En onverstaanbaar, kies iets. Nedwerlands of Frans
ja die of zoietsquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:41 schreef Adat231 het volgende:
[..]
likkende lassie toch of iets in die richting
Plus nog eens op de Belg staat Tobias erbij en bij rtl stond hij er niet bij....en later weer wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Op Salar dusquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:41 schreef Sofia35 het volgende:
Ze doet lief maar ze gaat keihard stemmen op mensen deze week. No mercy
VlindeuwrrrrGODINquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Hallelujaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon geen Belgen doen, dat maakt het al een stuk leuker en beter te volgen. Vorig jaar was daarom ook zo vreselijk.
Dacht dat Grace doelde op Evelinequote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:42 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel vraagt of grace haar zo wil uitleggen wat ze bedoelde vanaf 1e dag
De beste!!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:41 schreef odie22 het volgende:
30 jaar later .................... DGK dat was pas een goede RLS , niet zo preuts als nu
Ze laat zich niet in de kaarten kijken. Allemans vriend.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:35 schreef Thorelf het volgende:
Dat had ik nog niet eens meegekregen. Wat een nep show weer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Plus nog eens op de Belg staat Tobias erbij en bij rtl stond hij er niet bij....en later weer wel.
Nope..... morgen weer de hele dag..... Zondag dan is het spel dood..... Doortrapte heks weet het goed te spelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
is dood en doodmoe , maar naar bed gaan, nee hoor
Ook geen Bosschenarenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon geen Belgen doen, dat maakt het al een stuk leuker en beter te volgen. Vorig jaar was daarom ook zo vreselijk.
Ga je trouwen ?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:13 schreef Harry het volgende:
[..]
ja ik was ook te laat, kon de link niet vinden, en toen ik hem had, kon het niet meerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
De liefde was gelijk over, met we doen rustig aan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vind het wel typisch dat ze vorig jaar zo close waren en nu bijna geen contact meer hebben.
ze is zo sneakyquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel knipoog naar leroy toen vera ging zitten
Dat kan niet, ze zijn een spel aan het spelen in de dagboekkamer.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:43 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
is dood en doodmoe , maar naar bed gaan, nee hoor
ik vind het altijd opvallend dat ze de goude kamer vaak verlaat als het over stemmingen gaat. die wil geen kleur bekennenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze laat zich niet in de kaarten kijken. Allemans vriend.
Met wie is ze wel serieus?
Ik denk dat Tobias haar nog het beste doorhad, maar hij was ook in de war door haar moodswings.
Geloof me, ze spelen allemaal het spel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze speelt vanaf dag 1 al 'n spel
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:45 schreef Koos1958 het volgende:
Stelletjes in RLS zijn juist niet populair. Niet bij medebewoners en niet bij publiek.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:33 schreef pid1961 het volgende:
[..]
Dimi maakt gebruik van de adoratie van Vera. Hij weet dat in RLS stelletjes populair zijn. Zijn gevoel is alles behalve oprecht. En Veertje is gewoon een dom blind meiske wat zich laat misbruiken...... Nu, in het verleden en in de toekomst ook.
En dan ook nog pas de laastste 5 minuten Tobias erbij zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Stinkend en neukend??quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:47 schreef DKUp het volgende:
Nawel gaat zich steukend verder spelen zeker
Likkende Lassie.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja kom ff niet meer op zn naam ...
Daar hou ik al niet van.....quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ja dat las ik net. Heeft echt geen zin om te stemmen zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En dan ook nog pas de laastste 5 minuten Tobias erbij zetten.
Dat kan maar doet ze dat ook bij groen. Dat weg gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:46 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik vind het altijd opvallend dat ze de goude kamer vaak verlaat als het over stemmingen gaat. die wil geen kleur bekennen
al er 1 niet oprecht is daarquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar hou ik al niet van.....
oprechte nettte dame met goede opvoeding.
maar wij zien allesquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar hou ik al niet van.....
oprechte nettte dame met goede opvoeding.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan maar doet ze dat ook bij groen. Dat weg gaan.
Zat me net te bedenken, zal het een soort van Ranking the Stars concept zijn, dat wij elke dag een poll krijgen en de bewoners op volgorde moeten zetten en de bewoners hetzelfde moeten doen? En als het overeenkomt ze punten/geld winnen?quote:Bewoners, deze week is het Judgement Week. Deze week zal ik jullie, samen met de kijker, een spiegel voorhouden. En jullie zullen elkaar op waarde moeten schatten.
Klopt, alleen de start er naar toe is leuk en daarna niet meer.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stelletjes in RLS zijn juist niet populair. Niet bij medebewoners en niet bij publiek.
Dan hadden we dit jaar Queenie Nawel moeten missen.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
god zegene de nederlandersquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan hadden we dit jaar Queenie Nawel moeten missen.
darkroomquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:54 schreef odie22 het volgende:
in die darkroom deed ze lief en heel braaf die naarwel , nou dat was na 2 dagen al anders
Ik zou verbaasd zijn als we ineens elke dag kunnen stemmen. Maar het zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zat me net te bedenken, zal het een soort van Ranking the Stars concept zijn, dat wij elke dag een poll krijgen en de bewoners op volgorde moeten zetten en de bewoners hetzelfde moeten doen? En als het overeenkomt ze punten/geld winnen?
ik wist het ook ff zo gauw niet meer hahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
darkroom![]()
![]()
ik moest echt even denken![]()
![]()
Logisch. Twee diva's in een RLS is als twee hanen in een kippenren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:53 schreef Sofia35 het volgende:
Nawel mag Vera niet maar ze doet alsof voor het spel
datacentrequote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wist het ook ff zo gauw niet meer hahaha
vera is geen divaquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Logisch. Twee diva's in een RLS is als twee hanen in een kippenren.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Salar logeert een paar dagen in goud totdat Tobias terug is.
Nog kunnen stemmen 1 keer op Tobias.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik was ook te laat, kon de link niet vinden, en toen ik hem had, kon het niet meer
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
ze denkt alleen dat Vera dom is maar daar gaat ze zich nog raar in vergissen want Vera heeft alles door en vooral die Leroy ze heeft alleen Gulio nog niet door maar 1+1= dus dat duurt niet lang meerquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:45 schreef Koos1958 het volgende:
en dan gaat zijn matras daar heenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Best wel hoor. En daarbij weet ze haar lichamelijke hebbelijkheden goed uit te venten.quote:
Vera is zelf ook een achterbakse slang 🐍quote:Op zaterdag 29 januari 2022 23:58 schreef C.A.I het volgende:
[..]
ze denkt alleen dat Vera dom is maar daar gaat ze zich nog raar in vergissen want Vera heeft alles door en vooral die Leroy ze heeft alleen Gulio nog niet door maar 1+1= dus dat duurt niet lang meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |